ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ e-ΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΑΣ...

22/5/09

Απίστευτη δήλωση του Παπανδρέου σαν υπουργός εξωτερικών

Δήλωση του Γεωργίου Παπανδρέου σαν υπουργός εξωτερικών το 1999 “ Προσωπικά πιστεύω ότι είναι καλύτερα να έχουμε μερικά στρέμματα γηs λιγότερα από εκείνα που μαs ανήκουν, και να κοιμόμαστε τα βράδια ήσυχοι και ασφαλείs, παρά να έχουμε ότι μαs ανήκει και να μην μπορούμε να κλείσουμε μάτι από τον κίνδυνο κάποιαs ξαφνικήs επίθεσηs κακόβουλων γειτόνων εναντίον μαs.” Έλληνες αυτός θα είναι ο επόμενος πρωθυπουργός μας;
Την δήλωση ο Γιώργος Παπανδρέου την έκανε στον κ. ΘΩΜΑ ΣΑΡΑ, αρχισυντάκτη τηs Βορειο – Αμερικανικήs Επιθεώρησηs « ΠΑΤΡΙΔΕΣ » , Προέδρου του Εθνικού Συμβουλίου Συντακτών του Ξενόγλωσσου Τύπου του Καναδά. Ολόκληρο το άρθρο του κ. Σάρα θα το δείτε στην προηγούμενη ανάρτηση του blog μας.
http://online-pressblog.blogspot.com

21/5/09

Το γνωστό αρχαίο.."Τουρκικό ναυτικό"!

Κατασκεύασαν αντίγραφο πλοίου των αρχαίων Ελλήνων Φωκαέων και ετοιμάζονται

να διασχίσουν τη Μεσόγειο προβάλλοντας τον...αρχαίο Τουρκικό πολιτισμό!

 

Email από noiazomai.net :

"Αυτή τη φορά, η Τουρκική πρόκληση έχει να κάνει με την ταυτότητα του Μικρασιατικού Πολιτισμού, και ιδιαίτερα του περίφημουΕλληνικού Πολιτισμού της Ιωνίας, που αποίκησε με τη σειρά του τον Εύξεινο Πόντο και έπειτα, μετά την καταστροφική μανία των Περσών εναντίον του, στράφηκε δυτικά και έφτασε ως την ίδρυση της Μασσαλίας περί το 600 π.Χ. Συγκεκριμένα, η Τουρκία κατασκεύασε ένα.... «αντίγραφο» αρχαίου ελληνικού πλοίου διαστάσεων 19Χ5 μέτρων, το οποίο ξεκίνησε ένα μακρύ ταξίδι προπαγάνδας στη Μεσόγειο, με υψωμένη επάνω του την Τουρκική Σημαία, ώστε να φτάσει σαν τουρκικό αρχαίο πλοίο της «Ανατολίας» στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στην αποικία των αρχαίων Ελλήνων Φωκαέων, την περίφημη Μασσαλία της Γαλλίας, 2.600 χρόνια μετά το πρώτο εκείνο αρχαίο ταξίδι. Η άφιξη υπολογίζεται να γίνει την 1 Ιουλίου, ώστε να παραβρίσκεται εκεί στους εορτασμούς των 320 ετών από την Γαλλική Επανάσταση! Έπειτα από τη Μασσαλία, μέσω ποτάμιων οδών θα μπει θριαμβευτικά στο ίδιο το Παρίσι, αποτελώντας σπουδαίο αξιοθέατο της πάντα κοσμοπολίτικης Γαλλικής Πρωτεύουσας, παίρνοντας μέρος στις εκδηλώσεις του «Τουρκικού Έτους» στη Γαλλία!!!Υπενθυμίζεται δε ότι η Γαλλία του Νικολά Σαρκοζί είναι επίσημα η πιο αντίθετη Ευρωπαϊκή χώρα στην ένταξη της Τουρκίας στην Ε.Ε. Η πορεία ίσως του «τουρκικού» πλοίου που το βάφτισαν «Κυβέλη», να μαλακώσει τελικά τους Γάλλους, όπως επιδιώκουν οι Τούρκοι. Στον γυρισμό πάντως, το αρχαίο «τουρκικό» πλοίο σχεδιάζεται να παρελάσει από την Κεντρική Ευρώπη και μέσω του Δούναβη να βγει στη Μαύρη Θάλασσα, για να καταλήξει θριαμβευτικά το 2010 στην Κωνσταντινούπολη», όπου και θα πάρει μέρος στις εκδηλώσεις «"Ισταμπούλ" - Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης».

Ο ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΗΣ ΦΩΚΑΙΑΣ Όταν οι Αρχαίοι Φωκαείς έφυγαν για πάντα από την αρχαία Φώκαια, που είχε πέσει σε περσικά τότε χέρια, με πόνο και δάκρυα στα μάτια έριξαν εκεί μπροστά στη θάλασσα ένα μαύρο σίδερο, ορκιζόμενοι να μην ξαναγυρίσουν ποτέ, παρά μόνο εάν εκείνο το σίδερο έβγαινε στην επιφάνεια! Οι νεότεροι όμως Έλληνες της Φώκαιας στη Μικρασία, ούτε καν το μαύρο σίδερο πρόλαβαν να ρίξουν, κυνηγημένοι από τους αιμοσταγείς σφαγείς της Τουρκίας! Ήταν οι φρικτές ώρες της Γενοκτονίας του Ελληνισμού της Μικράς Ασίας, που το λεπίδι και η φωτιά της είχαν φτάσει ως τη Φώκαια στις 30 Μαϊου/12 Ιουνίου του 1914! Ο Γάλλος αρχαιολόγος και μηχανικός Φελίξ Σαρτιώ, βρέθηκε τότε εκεί και μαζί με άλλους τρεις ομοεθνείς του, τους Manciet, Carlier και Dandria, που ύψωσαν αμέσως πρόχειρες Γαλλικές Σημαίες σε τέσσερεις ελληνικές οικίες, κατορθώνοντας έτσι να διασώσουν πολλούς Φωκαείς, κυριολεκτικά από τα δόντια των λυσσασμένων τουρκικών λύκων, που άκουγαν στο φρικτό όνομα «Τσέτες»! Να πως περιγράφει ο ίδιος ο Σαρτιώ το Διωγμό και τη Γενοκτονία: «Πλούσιοι πρόκριτοι της πόλης έφυγαν ανυπόδητοι γιατί κι αυτά τα παπούτσια, τους είχαν αφαιρέσει. Εις τους ναούς διεπράχθησαν ανήκουστοι ιεροσυλίαι»! Και αλλού: «Οι Νεότουρκοι στο όνομα της δικαιοσύνης και της ελευθερίας έβαψαν τα χέρια τους με τόσο αίμα, όσο δεν είχαν χύσει από πολλούς αιώνες οι πρόγονοί τους, παρόλο που ήταν άριστα εκπαιδευμένοι στην τέχνη της σφαγής»! Ο δε Mansier ένας από τους υπόλοιπους πραγματικά θαρραλέους Γάλλους της ομάδας των Αρχαιολόγων θυμόταν: «Μας έφεραν μια γυναίκα που πέθανε. τη νύχτα την είχαν βιάσει 17 Τούρκοι. Επίσης είχαν πάρει μαζί τους στα βουνά ένα κορίτσι 16 ετών αφού σκότωσαν μπροστά στα μάτια του τον πατέρα και τη μητέρα της. Έτσι είχαμε δει τα πέντε χαρακτηριστικά της λεηλασίας μιας πόλεως: την κλοπή, τη λαφυραγωγία, τον εμπρησμό, τους σκοτωμούς και τους βιασμούς»!!! Και αλλού: «Βρήκαμε μια γριά που κοιτόταν στο δρόμο, και πού ήταν σχεδόν παράλυτη από τα κτυπήματα. Είχε δυο μεγάλες πληγές στο κεφάλι πού είχαν γίνει από κτυπήματα υποκόπανου τουφεκίου. τα χέρια της ήταν κομμένα, το πρόσωπο της πρησμένο»!!! Και πάλι: «.Βεβαιώνω ότι όλοι εκείνοι οι πληγωμένοι με εξαίρεση δύο η τριών ήταν επάνω από εξήντα ετών. Ανάμεσα τους υπήρχαν γριές επάνω από ενενήντα ετών, πού είχαν πυροβοληθεί και είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι είχαν τραυματιστεί υπερασπιζόμενες τα αγαθά τους. Επρόκειτο απλούστατα περί σφαγών»! Και ακόμη: «Ήταν ολοφάνερο ότι όλα αυτά αποτελούσαν μιαν οργανωμένη επίθεση.» Τα παρακάτω σχόλια μάλιστα του Αμερικανού Προξένου στη Σμύρνη Τζώρτζ Χόρτον, που εξέδωσε στα 1925 το βιβλίο-μαρτυρία «Η κατάρα της Ασίας» για τις Τουρκικές Σφαγές εναντίον Ελλήνων και Αρμενίων, είναι ενδεικτικά, καθώς, όπως τονίζει, φανερώνουν «την αναλλοίωτη φύση του Τούρκου και του χαρακτήρα του, σαν πλάσματος με άγρια πάθη, που ζει ακόμη στην εποχή του Ταμερλάνου και του Ούννου Αττίλα».

ΤΟ ΠΛΟΙΟ - ΜΑΣΚΑ ΤΩΝ ΕΝΟΧΩΝ Η Τουρκία, που αφάνησε με φρικτούς διωγμούς και τους τελευταίους Έλληνες της περιοχής της νεότερης Φώκαιας στη Μικρασία, επιχειρεί σήμερα να υποκαταστήσει τον Ελληνικό Πολιτισμό της Μικρασίας, με το εφεύρημα του δήθεν «Πολιτισμού της Ανατολίας», στην τεχνητή έννοια του οποίου δεν επιτρέπεται να συμπεριλαμβάνεται ο όρος Έλληνας ή Γιουνάν! Η Άγκυρα, αναζητώντας στηρίγματα για να διασωθεί από τα απίστευτα μαζικά εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητος που έχει διαπράξει, με 1.500.000 σφαγιασμένους Αρμένιους και σχεδόν άλλους 1.500.000 Έλληνες, βρίσκει καταφύγιο στον αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό, τον οποίο έχει βαπτίσει σε «Πολιτισμό της Ανατολίας» (δηλαδή τουρκικό.)! Έτσι κατασκεύασε και το αρχαίο πλοίο, που δεν είναι παρά ένα ακόμη προσωπείο, μια μάσκα για να διασκεδάσει στα μάτια της διεθνούς κοινής γνώμης, τις φρικτές εντυπώσεις που προκαλούν οι Γενοκτονίες της! Και ιδιαίτερα στη Γαλλία του Σαρκοζί!

«STOP KYBELI» Το πλοίο αυτό, δεν πρέπει να γίνει δεκτό σε ελληνικά λιμάνια! Και σε κανένα Γαλλικό ή άλλο Ευρωπαϊκό! Και εάν πλησιάσει, οφείλουν όλοι οι Μικρασιάτες, όλοι οι Πόντιοι, όλοι οι Ανατολικοθρακιώτες, όλοι οι Κύπριοι, όλοι οι Αρμένιοι, όλοι οι Γάλλοι, όλοι οι Ευρωπαίοι, να το προϋπαντήσουν με υψωμένες τις γροθιές μιας δίκαιης και παγκόσμιας διαμαρτυρίας! Επειδή δεν είναι δυνατόν, οι Γενοκτόνοι της Ανθρωπότητας, οι τύραννοι των Κούρδων, οι εισβολείς και κατοχείς της πανάρχαιας ελληνικής Κύπρου μας, οι καθημερινοί θρασύτατοι εισβολείς του Ελληνικού Αρχιπελάγους, να λάβουν πιστοποιητικό λευκού ποινικού μητρώου! Δεν είναι δυνατόν να αφεθούν να χρησιμοποιήσουν ένα αρχαίο ελληνικό πλοίο, προκειμένου να αθωώσουν τα ματωμένα και ένοχα χέρια τους, θαμπώνοντας την Ευρώπη! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΜΕ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΔΟΛΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ! Το πλοίο αυτό, δεν μπορεί να ταξιδεύει χωρίς συγνώμη, χωρίς έμπρακτη μεταμέλεια! ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΛΟΙΟ-ΜΑΣΚΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΣΜΟΥ, ΠΟΥ ΒΑΛΘΗΚΕ ΝΑ ΞΕΓΕΛΑΣΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Δεν μπορούν οι Τούρκοι να παριστάνουν του αρχαίους Φωκαείς! Δεν μπορούν οι σφαγείς των νεότερων Φωκαέων να παριστάνουν τους πολιτισμένους Ευρωπαίους! Η Γαλλία ολόκληρη πρέπει να σηκωθεί στο πόδι! Και μαζί της όλη η δημοκρατική Ευρώπη! Η παράσταση της Ευρωπαϊκής πορείας της Τουρκίας αρχίζει. Ας είναι εκεί όμως η Ιστορία και η Δικαιοσύνη!

19/5/09

ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΗΣ ΕΛΒΟ ΚΑΙ ΤΟ ΥΕΘΑ

Η εταιρία ΕΛΒΟ παραχωρήθηκε έναντι πενιχρού ποσού στον κ.Μυτηληναίο (43% της εταιρείας μαζι με τον management) επι κυβέρνηση Σημίτη το 2001. Το υπόλοιπο 57% της εταιρίας παρέμεινε κρατικό για τα μάτια του κόσμου και για να γίνονται απ΄ευθείας αναθέσεις χωρις διαγωνισμό. Μετά απο λίγο εκδόθηκε διαταγή απο το ΥΕΘΑ ότι όλα τα τροχαία υλικά στις Ε.Δ. θα περνούσαν απο το <<μαγαζί>> του κ. Μυτηληναίου. 2 παραδείγματα: 1)Ο Ε.Σ. ήθελε να προμηθευτεί 10 jeep mercedes που το κόστος απο την Γερμανία ήταν 20.000 ευρώ το καθένα. Έπρεπε όμως να απευθυνθει στην ΕΛΒΟ όπου τα προμηθεύονταν με 32.000 χιλιάδες το καθένα με το πρόσχημα της Ελληνικής συμμετοχής. 2) όλα τα ανταλλάκτικα των αυτοκινήτων του στρατού όδευαν αποκλειστικά στην ΕΛΒΟ που το <<χαράτσι>> έφτανε το 500%!!! Η ΕΛΒΟ συμμετείχε παντού κυρίως ως μετατροπέας και ελάχιστα ως κατασκευαστής. Ακόμα και στο σκάνδαλο <<Ερμής>> σε ότι αφορα στα οχήματα μεταφοράς του συστήματος που τα κοστολόγησε 67.500 ευρώ. Όταν όμως κλήθηκε η ξένη εταιρία με την οποία συνεργαζόταν να υπογράψει σύμβαση αντισταθμιστικών η τιμή αυτών προσγειώθηκε των ρυμολκούμενων στα 20.652 ευρώ...!!!! πηγη: το παρόν της Κυριακής

10/5/09

ΑΚΟΥΣΟΝ, ΑΚΟΥΣΟΝ....ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΕΠΟΙΚΙΣΜΟ ΣΤΟ ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ

Προς μια καινο'υργια εθνική τραγωδια οδεύουμε (στυλ Ιμίων) με πρωταγωνιστές την Τουρκία (πρωτοτυπο) και το Αγαθονήσι.Με αιχμή του δόρατος τις θεωρίες περί <<γκρίζων ζωνών>> οι οποίες στηρίχθηκαν απο τον αμερικάνικο παράγοντα , η Τουρκία τόσο με τις μαζικές υπερπτήσεις πάνω απο το νησί κατηγορει πλέον επίσημα την Ελλάδα ότι το εποικίζει παράνομα. Παρα τις κινήσεις που έκανε η κυβέρνηση στέλνοντας τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για να ισχυροποιηθεί η Ελληνική κυριαρχία στήν περιοχή, η Τουρκία σκληραίνει ακόμα πιο πολυ την στάση της καθώς μπορεί να μας εκθέσει διεθνώς ότι παραβιάζουμε την συνθήκη της Λωζάννης. Σύμφωνα λοιπόν με τήν τούρκικη πλευρά το νησί κατοικειται απο Ελληνες απο την ηπειρωτικη Ελλάδα και το κάνει για να δημιουργήσει τετελεσμένα γεγονότα. Χαρακτηριστικό είναι οτι στο Αγαθονήσι όπως και στα άλλα νησιά τους τελευταίους μήνες έχουνε καταγραφεί 22 πτήσεις και μάλιστα σε πολύ χαμηλό ύψος. Διπλωμάτες και στρατιωτικοί θεωρούν την κατάσταση άκρως ανυσηχητική για ένα νέο θερμό επεισόδιο σε βάρος της Ελληνικής πλευράς που θα θέσει αμφισβήτηση κυριαρχίας στο Αιγαίο. Λιγο πριν το επεισόδιο των Υμίων το 1996 τουρκικοι διπλωματικοί κύκλοι μιλούσαν για προσπαθεια τών υπουργείων Αιγαίου και έξωτερικών να αποικίσουν ακριτικά νησιά και βραχονησίδες.Απο τότε η τούρκικη πλευρά θιοθέτησε την θεωρία των <<γκρίζων ζωνών>> και καθορίστηκε το status quo του Αιγαίου.

ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΥΠΡΟΣ Η ΘΡΑΚΗ

Από το 1974 έχουμε ένα ψευδοκράτος μέσα στην Κύπρο. Ένα τέτοιο σχέδιο προωθεί η Άγκυρα στο πλαίσιο του συλλογικού εθνικου αυτοπροσδιορισμού της μουσουλμανικής μειονότητας για την Θράκη. Ο νέος υπουργός εξωτερικών θεωρει ότι πρέπει να υπάρξει μια μακροπρόθεσμη ανατροπή του σημερινού status quo στο Αιγαίο με συνεχή αμφισβήτηση κυριαρχικών δικαιωμάτων στήν Ελλάδα, μιας και το Ελλήνικο Υπουργείο Εξωτερικών έχει το ρόλο θεατή. Ο Νταβούτογλού είναι υπερμαχος της ευέλικτης αλλά επιθετικής πολιτικής και αποκαθιστά τις σχέσεις με τις γειτονικές χώρες (Συρία,Αρμενία) ενώ αφήνει ανοικτά τα χαρτιά του με την Ελλάδα. Απο την άλλη μεριά η Ελληνική κυβερνησή εχει γνώση για την αλλαγή πολιτικής γραμμης της γείτονος και την προσέλευση μυστικών υπηρεσιών προς στην Θράκη για την δημιουργία μιας <<δεύτερης Κύπρου>> ενώ επικρατεί πλήρης αδιαφορίαγια το θέμα.

8/5/09

ΥΠΟΣΚΑΠΤΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ

Για αλλη μια φορά διαπιστώνεται η διμοκρατική δικτατορία που κυριαρχούν στα ΜΜΕ. Καθημερινά γινονται διάφορες συζητήσεις περί ονομασίας των Σκοπιών με το όνομα Μακεδονία απο διάφορους <<προοδευτικούς>> ανθρώπους (στυλ Δήμου) σε διαφορές <<προοδευτικές>> εκπομπες. Αυτό έχει ώς σκοπό να γίνεται μια συνεχής πολιορκία μονόπλευρων απόψεων για να πεισθει ο κάθε ¨Ελληνας οτι τελικά έχουμε κάτι που δεν μας ανήκει.Περα απο αυτό πριν μερικές μέρες ανακοινώθηκε το Πανελλήνιο Μακεδονικό Μέτωπο που έχει ώς σκοπό την διαφύλαξη τών εθνικών μας συμφερόντων. Παρόλαυτα τα ΜΜΕ απέδειξαν για αλλή μια φορά την πολιτική την οποία εκπροσωπούν.Δηλαδή .......δεν έκαναν καμία αναφορά επι του θέματος ούτε τα κρατικά κανάλια πόσο μάλλον τα ιδιωτικά, έχοντας την δυσαρέσκεια του Στέλιου Παπαθεμελή και του Κώστα Ζουράρι, καθως είναι απο τους πρωτεργάτες του κόμματος.

6/5/09

Η ΑΝΑΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ

Η Τουρκία στο τέλος του Α' Παγκοσμίου Πολέμου θα μπορούσε να είχε
παραδοθεί στις ξένες δυνάμεις που προσπαθούσαν να διεκδικήσουν εδάφη της ή
επεδίωκαν να ανασυστήσουν μια αρχαία αυτοκρατορία. Αλλά η Τουρκία επέλεξε
ένα διαφορετικό μέλλον. Απελευθερωθήκατε μόνοι σας από τον ξένο έλεγχο. Και
εγκαθιδρύσατε τη Δημοκρατία η οποία αποσπά τον σεβασμό των ΗΠΑ και του
υπόλοιπου κόσμου. Υπάρχει μια απλή αλήθεια σε αυτή την ιστορία: η Τουρκική
Δημοκρατία είναι δικό σας επίτευγμα. Δεν επιβλήθηκε από κάποια εξωτερική
δύναμη ούτε ήρθε χωρίς αγώνα και θυσίες». Μπάρακ Χουσεϊν Ομπάμα Πρόεδρος των
ΗΠΑ-ομιλία του ενώπιον της Τουρκικής Εθνοσυνέλευσης στην Αγκυρα. * Η ως άνω
δήλωση του Προέδρου των ΗΠΑ, πέραν του ότι είναι ανιστόρητη αποτελεί ύβρη
στην μνήμη των εκατοντάδων χιλιάδων σφαγιασθέντων Ελλήνων, Αρμενίων και
άλλων εθνοτήτων από τα στίφη των απογόνων του Αττίλα, τους οποίους ο τότε
Γεν. Πρόξενος των ΗΠΑ στην Σμύρνη, απεκάλεσε «Η κατάρα της Ασίας» και
συγκλονισμένος δήλωνε «σιχάθηκα που είμαι άνθρωπος», βλέποντας τα φρικώδη
και βάρβαρα εγκλήματα του Μουσταφά Κεμάλ...
Πάνω στο αθώο αίμα των χιλιάδων μαρτύρων ιδρύθηκε η αυτοαποκαλούμενη
«Τουρκική Δημοκρατία».

Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ ασέλγησε πάνω στα τίμια λείψανα των μαρτυρικών μας
προγόνων...

«Η Τουρκική Δημοκρατία είναι δικός σας επίτευγμα»...είπε, με πομπώδες ύφος,
γεμίζοντας τα Τούρκικα στήθη, με υπερηφάνεια! Μια «Δημοκρατία» που χτίστηκε
πάνω στα οστά και το αίμα χιλιάδων ανθρώπων. Πάνω στις Στάχτες της «άπιστης»
Σμύρνης....πάνω στις γενοκτονίες των Ποντίων και Αρμενίων...των Συροχαλδαίων
και των Ασσυρίων...

Των Ελλήνων της Ίμβρου και της Τενέδου...της Κωνσταντινούπολης...της
Κύπρου...
Πάνω στα κουφάρια των πάμφτωχων  Κούρδων και στις στάχτες των 4000 χωριών
τους.....
Μια «Δημοκρατία» που συνεχίζει να ζει με το αίμα των Αλεβιτών, των Κούρδων
και των εναπομεινάντων Ποντίων...
Μια «Δημοκρατία» της ΕΡΓΕΝΕΚΟΝ και των ΓΚΡΙΖΩΝ ΛΥΚΩΝ...
Αυτή είναι η Τουρκία κύριε Ευλογημένε...
Σ΄αυτήν την χώρα που οι σφαγές είναι εθιμική παράδοση και οι πρόγονοί σας,
απεκάλεσαν «Η κατάρα της Ασίας» δηλώνεται τον σεβασμό σας, προσθέτοντας «και
του υπόλοιπου κόσμου»...
Τον δικό μας σεβασμό κύριε Ομπάμα, δεν δικαιούσθε ούτε νομιμοποιείσθε να τον
αναφέρετε. Είναι αναφαίρετο δικαίωμά μας, να τον αποδίδουμε εκεί που
κρίνουμε πως αρμόζει...
Κλίνατε γόνυ καρδίας, και αποδώσατε τον σεβασμό στην ασεβή Τουρκία...
Επιβραβεύσατε την βαρβαρότητα και την τυραννία, πυροδοτώντας ταυτόχρονα την
Τουρκική επιθετικότητα εις βάρος μας...
Εμείς ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε ΕΔΩ...
Η ιστορία μας έμαθε να υπομένουμε, σφαγές, βασανιστήρια, διωγμούς,
ανασκολοπισμούς, αποτεφρώσεις, προσφυγιές, φτώχεια, λιμούς και καταστροφές,
χιλιάδες χρόνια τώρα...
Ξέρουμε να θυσιαζόμαστε αυτοβούλως και να προστρέχουμε στον θάνατο για την
αγαπημένη μας Πατρίδα...Την Πατρίδα και Μητέρα του Κάλους και του
Πολιτισμού...
Αυτή είναι κύριε Ομπάμα η «αρχαία αυτοκρατορία» που καταδείξατε ως  εχθρό
της Τουρκίας.
Αφυπνίσατε τα αρχέγονα και πρωτόγονα ένστικτα των Τούρκων...
Αφυπνίσατε όμως και τα δικά μας αισθήματα...
Η πρόσφατη ιστορία μας δίδει τις απαντήσεις.-
Νικόλαος Πλαστήρας προς τον Πρέσβη της Μεγάλης Βρετανίας Λίντλεϋ.-
«*Η Ελλάς υπήρξε τίμια Σύμμαχος της Αγγλίας. Την εγκαταλείψατε αλλά εκείνη
συνέχισε μόνη τον αγώνα. Είδε τους πληθυσμούς της να σφαγιάζονται, την
ελληνική γη να ακρωτηριάζεται. Μπορεί να ζήσει και μόνητον Αγώνα. Και αν
καταρρεύσει θα στήσουμε στον Κάβο Μαλέα μιά πινακίδα που θα γράφει, πως εδώ
ανθούσε κάποτε ένας πολιτισμός, που κατέστρεψαν οι Δυτικές Δυνάμεις, με
πρωταγωνίστρια την Αγγλία. Αυτό να διαβιβάσεις στη Κυβέρνησή σου. Τελειώσαμε
κύριε. Δεν έχουμε τίποτα άλλο να πούμε. **Πηγαίνετε**

28/4/09

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ

Δυναμική συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιήθηκε σήμερα, 28 Απριλίου μπροστά από την αλβανική πρεσβεία της Αθήνας κατά των συνεχών προσπαθειών αφανισμού του βορειοηπειρωτικού ελληνισμού από το αλβανικό κράτος. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως η διαμαρτυρία διοργανώθηκε και υποστηρίχθηκε από το σύνολο των Βορειοηπειρωτικών σωματείων. Στην συγκέντρωση εκτός από τους Βορειοηπειρώτες, συμμετείχαν πολλοί Ελλαδίτες αδερφοί οι οποίοι θέλησαν να συμπαρασταθούν καθώς και πολιτικά στελέχη από την Νέα Δημοκρατία, το Πα.Σο.Κ, και τον Λα.Ο.Σ. Η διαδήλωση απετέλεσε παράλληλα μία κίνηση έμπρακτης στήριξης του προέδρου της ΔΕΕΕΜ ΟΜΟΝΟΙΑ και δημάρχου της Χιμάρας Βασίλη Μπολάνου όπως γίνεται εμφανές και από τα συνθήματα με κυρίαρχο το "Κάτω τα χέρια από τον Μπολάνο". Εν όψει βουλευτικών εκλογών στην Αλβανία και ενώ βρισκόμαστε εν μέσω μίας δύσκολης περιόδου για τον ελληνισμό της Βορείου Ηπείρου, οι ενωμένοι Βορειοηπειρώτες δίνουν ηχηρό μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση. περισσότερα: www.himaraunion.com

15/4/09

<< ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ ΤΣΑΜΗΔΩΝ ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ>>
Απο hellenic nexus Συγχονισμένες γίνονται οι κινήσεις Τουρκίας Σκοπίων και Αλβανίας στα θέματα δήθεν <<μειονοτήτων>> και δήθεν περιουσιών εναντίον της Ελλαδας,καθώς και ο πρόεδρος -της χιλιοευεργετιμένης-Αλβανίας, Σαλι Μπερίσα, σε συνεντευξη του σε τηλεοπτικό σταθμό των Σκοπίων,δήλωσε ότι <<το ζήτημα των Τσάμηδων δεν παύει να ισχυεί, αλλά αποκτά και νομικό πλαίσιο>>. Η δήλωση αυτή μεταφράζεται σε διεκδίκηση <<περιουσιών>> και <<αποζημιώσεων>> κατά το πρότυπο των Σκοπίων...που καθοδηγούνται στο <<νομικό>> μονιπάτι από την Αγκυρα,η οποία διαθέτει το know how και όλη την απαιτούμενη <<ειδίκευση και τεχνογνωσία>>. Αλβανικοί κύκλοι, που συνοδεύονται στενά με την ιδέα της <<Μεγάλης Αλβανίας>> και παίζουν ρόλο στις εξελίξεις και την ποδηγέτηση της Αλβανικής κοινής γνώμης, έχουν φτάσει στο σημείο να κυκλοφορούν μέχρι και χάρτεςδιαμελισμού της Ελλάδας στην περιοχή της Ηπείρου! οι οργανώσεις του κινούνται εντός αλλά και εκτός Αλβανίας,προσπαθώντας να προκαλέσουν το ενδιαφέρον των ξένων και τα βλέματα της Διεθνους Κοινής Γνώμης. Ακολουθούν τα προκαθωρισμένα μονοπάτια που έχει χαράξει η Τουρκία , οποία βλέπει τα Σκόπια και την Αλβανία,ως αποσταθεροποιητικά για την Ελλάδα κράτη και ανέλπηστους συμμάχους στα βόρεια ελληνικά σύνορα... Ετσι έχουν φτιαχτεί ακόμη και τουρκικες αφίσες προκειμένου να <<στοιχειοθετηθει>> και να προβληθει η <<ενοχοποιηση>>της Ελλάδας για δήθεν <<γενοκτονία εναντίον Τσαμηδων>>. Η πρόκληση Μπερίσα, δηλαδή η πρόκληση της επίσημης Αλβανίας που εκφράζεται απο τον πρόεδρό της ,σηματοδοτεί τις εξελίξεις που,δεδομένης της ισχνής και θολής θέσης της Ελλάδας, διαγράφονται απόλυτα ανησυχητικές! Δυστυχώς, η κατάσταση στη Βόρειο Ηπειρο είναι τραγική και έχει ξεφύγει απο κάθε πρόνοια της Αθήνας. Στο Αργυρόκαστρο για παράδειγμα, ο Δήμος διεκδικεί απο την ορθόδοξη εκκλησία ένα μεγάλο οικόπεδο κοντά στο κέντρο της πόλης και δίπλα στον οδικό άξονα Κακαβιάς-Αργυροκάστρου, αρνούμενος να δώσει άδεια ανέγερσης καθεδρικού ναού και νηπιαγωγείου! Η Μητρόπολη Αργυροκάστρου έχει καταφύγει στα δηκαστήρια, αλλά η υπόθεση κωλυσιεργεί με το αιτιολογικό οτι οι Αλβανοί δήθεν θέλουν να μετατρέψουν το οικόπεδο σεχώρο πρασινου και παιδική χαρά...Επι 3 χρόνια και πλέον χρόνια ,αρνούνται να φέρουν την υπόθεση έκδοσης άδειας για ανέγερση οικοδομής στο αρμόδιο πολεοδομικο συμβούλιο! Και αφού αναγκάστηκαν ύστερα απο πιέσεις και αγώνα να φέρουν το θέμα εκεί, το πολεοδομικό συμβούλιο χωρις να λάβει υπ΄οψιντα τεχνικά στοιχεία που προσκομισε ο τεχνικός της Μητρόπολης, απερριψε το αίτημα! Πολύ χειρότερα είναι τα πράγματα στην παράλια ζώνη της Βορείου Ηπείρου, όπου ο φετεινός χειμώνας σημαδεύτηκε απο την προσπάθεια των κατοίκων του χωριου Νίβιτσα( λίγο πιο πάνω απο τους Αγιους Σαράντα) να διαφυλάξουν την γηκαι την ορθόδοξη κληρονομιά τουςστην περιοχή της Κακομαίας ακρογιαλάς, όπου βρλισκεται και το ομώνυμο Μοναστήρι.Οι κινητοποιήσεις ξεκίνησαν τον Νοέμβριο του 2008, όταν τα οχήματα και μηχανήματα εταιρίας, η οποία παρανόμως έχει λάβει άδεια ανέγερσης τούριστικού συγκροτήματος,προσπάθησαν να εισέλθουν στον χώρο και να ξεκινήσουν εργασίες. Οι Ελληνες κάτοικοι απέκλεισαν τον δρόμο, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν συμπλοκές που οδήγησαν σε μικροτραυματισμούς ακόμη και ηλικιωμένων, και σε συλλήψεις 9 ατόμων, απο τα οποία 4 τέθηκαν σε κράτηση.Ανάμεσα στους συλληφθέντες ήταν και ο δημογέροντας του χωριού Κλεομένης Μπαντζάρης.
ΑΣΣΗΜΕΤΡΗ ΑΠΕΙΛΗ ΑΠΟ ΜΙΤ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ Οι Τούρκοι έχουν καταφέρει να είναι οι μεγαλύτεροι εισαγωγείς ηρωίνης και λαθρωμεταναστών προς τη Ελλάδα. Εκτιμάται οτι κάθε χρόνο εισέρχονται στην Ελλάδα άνω των 100.00 λαθρωμεταναστών,ενω σημαντικο ρόλο φέρεται να παίζει η Τούρκικη ΜΙΤ για την προωθησή τους με απώτερω σκοπό να υπάρξει κλίμα σύγχησης στην Ελλάδα. Ενδεικτικά το 2007 έχουν συυλληφθεί γύρω στους 100 Τούρκους λαθρέμπορους ενώ μόνο στα μέσα του 2008 πάνω απο 140. Ο κύριος όγκος των λαθρωμεταναστών εισάγεται πλέον απο Τουρκία η οποία πλέον λειτουργεί ως σταυροδρόμι απο την Ασία στην Ευρώπη. Η Τουρκία λοιπόν υποσκάπτει τα αδύναμα θεμέλια του Ελληνικού έθνους με στόχο την πλήγονται η δημογραφική ισορροπία και η εθνική ασφάλεια. Εμφανίζεται λοιπόν το ερώτημα αν η λαθρομεταναστευσή είναι μια μορφή μίας ασύμμετρης απειλής που τα μεγάλα κεφάλια αυτόυ του σχεδίου είναι αξιωματούχοι της Τουρκικης υπηρεσίας πληροφοριών και των στρατηγών...

13/4/09

ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ...ΖΗΤΙΑΝΟΣ ΤΟΥ ΟΜΠΑΜΑ??????

Κατα την επίσκεψη του Ομπαμα στην Τουρκία ο Πατριάρχης του Ελληνορθοδοξου Οικουμενικου Πατριαρχείου έπρεπε να διαφυλαξει με οποιαδήποτε θυσἰα τον τίτλο που εκπροσωπεί.Δεν μπορεί να τρέχει σε ξενοδοχεία (ούτε καν στο φανάρι) για μία ολιγολεπτη συνάντηση με τον νέο πρόεδρο των Η.Π.Α. Πέρα απ΄ αυτό έγινε περίγελος των παντων γιατι ούτε το δελτίο τύπου του προεδρου δεν τον ανέφερε. Επρεπε να κρατήσει μια στάση ένος θρησκευτικού ηγέτη που που να μην συμβιβάζεται με το κάθε τι."Εδω είμαι κ πρόεδρε ,στο φανάρι,στο λίκνο της ορθοδοξίας". Και αν θέλετε να έρθετε είστε καλοδεχούμενος". Μπορεί να μην ερχότανε αλλά θα ήσασταν η πρώτη είδηση παγκοσμίως για τη στάση αυτη,και όχι περίγελος των πάντων.

15/3/09

ΧΑΘΗΚΕ ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ. ΜΕ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΩΝ

Ακρως απορρητο εγγράφο της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας διερευσε απο την ΕΛ.ΑΣ. Η ελλειπής πληροφόρηση των στελεχών της ΕΛ.ΑΣ.επιβεβαιώνεται εγγράφως αφού η λίστα η οποία διέρευσε έχει τρομοκρατικούς στόχους οι οποιοί είναι για τα κλάματα!!!!!!!!!!! Η δημοσιουπαλληλική νοοτροπία και ο ωχαδελφισμος που εικρατεί στο σώμα το έχουν καταστήσει ανίκανο ακόμα και να αυτοπροστατευθεί. Οι προαγωγές των αξιωματικών οι οποίες εχουν καταστεί δουλειά των πολιτικών οι οποιοί βάζουν καριερίστες αστυνομικούς σε θέσεις -κλειδιά και ο κομματικός συνδικαλισμός έχει ως αποτέλεσμα την έλλειψη πειθαρχίας στο σώμα.Η διαρροή λοιπόν του εγγράφου ξεκαθάρισε λοιπόν την κατάσταση για το κατα πόσο είναι ευάλωτο το σώμα.

13/3/09

ΔΟΓΜΑ ΟΖΑΛ: Μερικα εκατομμύρια απο δω μεριά και τελειώσαμε με αυτούς

Σε άρθρο του Θεόδωρου Καβανέα στην εφημερίδα ΤΟ ΠΑΡΟΝ , αναφέρεται στο μεγάλο πρόβλημα λαθρομεταναστευσης στην χώρα μας. Ενα απο τα τραγελαφικα σημεία του αρθρου του είναι ότι κάθε χρόνο είσερχονται περίπου στούς 350.000 λαθρομετανάστες τον χρόνο,εισερχόμενοι απο την Τουρκία και μάλιστα με την βοήθεια του τούρκικου λιμενικού!!!!!!!!! Οι δουλέμποροι διακινητέςπού εχουν ως έδρα τούς την Σμύρνη και την Κσταντινούπολη, κυκλοφορούν ανενόχλητοι υπο την προστασία του Τουρκικου βαθέως κρατους.Οι σύγχρονοι δουλέμποροι εχουν τα <<στέκια>> τους στην Κωσταντινούπολη στήν πλατεία Κουμ Καπί και Γελσικόι,και στην Σμύρνη συγκεντόνωνται στην περιοχη Μπασμάν. Με τους συνεργάτες πού έχουν στην Ελλάδα τούς προωθούν απο την Τουρκία στα νησιά του Αιγαίου με ταχύπλοα, φουσκωτά ακομα και με σκάφη του Τουρκικου λιμενικού οπου τους αφήνουν στα δικά μας χωρικά ύδατα. Καθημερινά το λιμενικό σώμα <<μάζεύει>> λαθρομετανάστες όχι μόνο απο τα νήσια του Αιγαίου αλλά και απο τηνΗπειρωτική Ελλάδα. Πρώκειται λοιπον για το βραχύχρονο σχέδιο εφαρμογής του δόγματος Οζαλ που έχει ως σκοπό την διάβρωση του Ελληνικού πληθυσμού και την δυσκολία αφομίωσης του.Ούτως ή άλλως το τούρκικο βαθύ κράτος έχει ιστορική ειδίκευση σε κάθε είδους εθνοκαθάρσεις.

12/3/09

ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΟΖΑΛ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΜΑ ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΉΠΕΙΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΒΑΝΙΚΟ «ΜΕΓΑΛΟΪΔΕΑΤΙΣΜΟ»; PDF Εκτύπωση E-mail

Του Δημητρίου Σιώζου

Κύριε Διευθυντά των «Πρωινών Νέων», ως ένας έσχατος Ηπειρώτης σας εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου γιατί με πολύ τόλμη ανακαινίσατε το πρόβλημα αν και κατά πόσο κινδυνεύει η Ήπειρος από τον απροκάλυπτου Αλβανικό «μεγαλοϊδεατισμό». Και επ' αυτού δικαιούνται οι εκλεκτοί αναγνώστες της εφημερίδας σας (μακάρι και όλοι οι αιρετοί άρχοντες της Ηπείρου...) να γνωρίζουν τα εξής:

ΠΡΩΤΟΝ, μέχρι την απελευθέρωσή της από τον Τούρκικο ζυγό η ΕΝΙΑΙΑ Ήπειρος πάντοτε αριθμούσε κατοίκους άνω του ενός εκατομμυρίου, ενώ σήμερα το «καντήλι» της Νοτίου Ηπείρου σιγοκαίει γύρω στις τριακόσιες τριάντα (330.000) χιλιάδες, με τον μεγαλύτερο αριθμό ανέργων σε όλη την Ευρώπη, με τα περισσότερα (γεροντο) - ΚΑΠΗ σε όλη την Ελλάδα και με την περισσότερη εποίκησή της από Αλβανούς νομίμους και λαθραίους μετανάστες, που αγοράζουν κατοικίες, οικόπεδα και αγροκτήματα μέχρι την Άρτα και την Πρέβεζα.

Δεν γνωρίζω αν αυτό γίνεται βάσει κάποιου Αλβανικού σχεδίου και ποιοι πληρώνουν αυτό το τίμημα...

ΔΕΥΤΕΡΟΝ, σε ό,τι αφορά τον Ηπειρωτικό πληθυσμό διαχρονικά, τούτο αποδεικνύεται από τις εβδομήντα (70) πόλεις που κατέστρεψαν οι Ρωμαίοι, που κατά μέσον όρο θα είχαν γύρω στις δεκαπέντε - είκοσι χιλιάδες κατοίκους η κάθε μία. Άρα 70 χ 20.000 φθάνουμε στο 1.400.000 συν οι πόλεις που δεν κατέστρεψαν και συν τα χωριά όλα, περνούμε τα δύο εκατομμύρια κατοίκους. Και επί του «Μεσαιωνικού Αυτοκρατορικού Ελληνισμού» ίδια περίπου ήταν η πληθυσμιακή συγκρότηση της Ηπείρου, με το «Δεσποτάτο της Ηπείρου» κατά τους προτουρκικούς χρόνους σφύζει από πληθυσμό και από ζωή. Κατά τους χρόνους της τουρκοκρατίας η μαζική αποδημία των Ηπειρωτών σε όλη την Ευρώπη επέφερε μεν πληθυσμιακό μαρασμό, αλλά η Ήπειρος ουδέποτε εμείωσε τον πληθυσμό της κάτω από το ένα εκατομμύριο κατοίκους μέχρι το 1912 - 13...

ΤΡΙΤΟΝ, η Ήπειρος σταδιακά από πρώτη «στα γράμματα, τα γρόσια και τα άρματα», κατρακύλησε στο να είναι η φτωχότερη περιοχή σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Και το κακό συνεχίζεται...

Η Ήπειρος, λοιπόν, δεν κινδυνεύει τόσο από τους Αλβανούς, όσο από τους κατοίκους του σημερινού «Αθηναϊστάν». Σε δέκα - δεκαπέντε χρόνια το πολύ, ο Αλβανικός πληθυσμός, θα φθάσει στα πέντε εκατομμύρια (5.000.000), ενώ ο πληθυσμός της Ηπείρου δεν θα υπερβαίνει τις διακόσιες (200.000) χιλιάδες. Τα χωριά ερημώνουν και στις πόλεις της Ηπείρου οι Αλβανοί θα φθάσουν σε πλειοψηφικούς αριθμούς. Είναι φυσική νομοτέλεια, ένας χώρος γεωγραφικός που «αδειάζει» από τους γηγενείς κατοίκους του, καταλαμβάνεται από άλλους γειτονικούς πληθυσμούς. Και αυτό δεν προϋποθέτει κάποια πολεμική βία, γίνεται από μόνο του...

ΤΕΤΑΡΤΟΝ, ολόκληρη η Ελλάδα κινδυνεύει από τους ίδιους τους Έλληνες, και όχι από τους Τούρκους, τους Σκο - ρ - πιανούς και τους Αλβανούς. Η φρικτή υπογεννητικότητα του λαού μας, που έλαβε ήδη μορφή «εθνικής αντιγενοκτονίας», έδωσα την ευκαιρία στον Πρόεδρο της Τουρκικής Δημοκρατίας Τοργούτ Οζάλ να απειλήσει τον τότε Έλληνα Πρωθυπουργό Κω/νο Μητσοτάκη, ότι «εμείς οι Τούρκοι σε λίγα χρόνια θα σας χάψουμε εσάς τους Έλληνες, γιατί εμείς θα γίνουμε εβδομήντα εκατομμύρια κι εσείς θα απομείνετε εφτά εκατομμύρια, γέροι και συνταξιούχοι». Και το «δόγμα Οζάλ» εφαρμόζεται με απόλυτη πιστότητα από εμάς τους Γιονάνηδες της «Κουκοδημικής» Ελλάδας. Καθώς επίσης και το «δόγμα Κίσσιγκερ»...

Κύριε Διευθυντά, τα χρωστάτε αυτά στους αναγνώστες σας. Και ευχαριστώ για την φιλοξενία.

http://www.proinanea.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=20954&Itemid=45
ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Η ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΘΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΙ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΑΠΟ ΤΙΣ Η.Π.Α. Ο Αμερικάνικος κολοσσός BOEING ανακοίνωσε την πρόθεση του να προωθήσει το F-18 για την πολεμική αεροπορία. Η ΠΑ σκοπεύει να προμηθευτεί 30 αεροσκάφη 4ης γενιας έως το 2015. Παρά το γεγονος ο τι η Χίλαρι Κλίντον επισκέθφηκε πριν απο λίγες μέρες την Τουρκία και την έκανε άτυπα μια τοπική υπερδυναμη στο χώρο των Βαλκανίων, εμείς συνεχιζοτας την καταστροφή μας παραγγείλαμε αεροσκάφη απο τις Η.Π.Α. Φαίνεται για ακόμα μια φορά ότι ο κ. Καραμανλης δεν κυβερνά αυτο τον τόπο αλλά η Ντορουλα.

11/3/09

Οι Τούρκοι δουλεύουν και "μας δουλεύουν"

του Κώστα Πικραμένουhttp://endoturkika.blogspot.com
Στο Υπουργείο Εξωτερικών παρακολουθούν σαστισμένοι και μουδιασμένοι τις επισκέψεις Clinton και Obama στην Τουρκία.
Άραγε θα περάσει και από τα μέρη μας ο αφρο-Αμερικανός Πρόεδρος;
Γιατί τόση αχαριστία αφού ο ελληνικός λαός αγοράζει τα προϊόντα της Lockheed Martin? Γιατί προτιμά το... μουστάκι του Ερντογάν από το φωτεινό χαμόγελο της κ. Υπ.Εξ;Η εξωτερική πολιτική δεν είναι η εκτέλεση ενός προϋπολογισμού (κάποιου Υπουργείου) όπου ο πολιτικός του προϊστάμενος «μοιράζει χαμόγελα» και υπογράφει εντάλματα πληρωμών για διοικητικές δαπάνες. Στην εξωτερική πολιτική πρέπει να είσαι εν ολίγοις «μανούλα» και να δουλεύεις ταυτόχρονα σε πολλά επίπεδα.
Η Τουρκία (του Ερντογάν) παραδίδει στους γείτονες της (άρα και σε εμάς) μαθήματα σύγχρονης διπλωματικής στρατηγικής. Πίσω από τον εκάστοτε Υπουργό του ΑΚΡ υπάρχει μία «μανούλα» που στην προκειμένη περίπτωση λέγεται καθηγητής Devetoglu.
O κύριος καθηγητής γνωρίζει ότι η μεγάλη του χώρα (δηλαδή η Τουρκία) διψάει για ενέργεια, εξαγωγές, νέο-οθωμανικό γόητρο και στρατιωτική δύναμη.
Θέλει να καταστήσει τη χώρα του ισότιμο εταίρο στο πολύ-πολικό διεθνές σύστημα ηγετικών χωρών.Προκειμένου να πετύχει όλα αυτά «κινητοποιεί και αξιοποιεί» ό,τι όπλα έχει στη φαρέτρα του. Πουλάει «Ισλάμ» και «Παλαιστίνη» στη μεγάλη αραβική αγορά. Πουλάει transit υπηρεσίες ενεργειακής ασφάλειας στους Ευρωπαίους.Κάνει το «μεσάζοντα» ανάμεσα σε Ισραήλ και Άραβες, Ιρανούς και ΗΠΑ, Χαμάς και Αίγυπτο, Αρμένιους και Αζέριους, Γεωργιανούς και Ρώσους.
Σε περίπτωση που η Ελλάς διακόψει τις διπλωματικές επαφές με τα Σκόπια, η Τουρκία θα αναλάβει να μας φέρει σε επαφή διοργανώνοντας Σύνοδο στη Πόλη ή την Αδριανούπολη…(sic).
Τι έχει πετύχει μέχρι σήμερα ο κύριος καθηγητής;
Έχει εγγυηθεί την ενεργειακή ασφάλεια (δηλαδή ποικιλία προμηθευτών) της χώρας του ενώ ετοιμάζει τα κρατικά ταμεία για την είσπραξη των τελών transit για το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο που θα κατευθύνεται στην Ευρώπη, στο Ισραήλ και την Ινδία.
Παράλληλα έχει 5πλασιάσει τις εξαγωγές της Τουρκίας στη Μέση Ανατολή τόσο σε βιοτεχνικά και ηλεκτρικά προϊόντα όσο και στην ανάληψη κατασκευαστικών έργων. Ακόμα και στο Σουδάν του καταζητούμενου (για τη γενοκτονία του Νταρφουρ) Προέδρου Oman Bashir, ο γαμπρός του Ερντογάν χτίζει τον πύργο τηλεπικοινωνιών της χώρας.
Με άλλα λόγια η μεσαία τάξη που στηρίζει Ερντογάν χρωστάει τον ετήσιο τζίρο της στη “μανούλα” που λέγεται Devetoglu…
O κύριος καθηγητής όμως γνωρίζει ότι ενώ «πουλάει» υπηρεσίες με υλικά ανταλλάγματα (ενέργεια και εξαγωγές) κάποιοι «φανατικοί Αρμένιοι» από τη Καλιφόρνια των ΗΠΑ αλλά και οι σκληροπυρηνικοί του PKK που την έχουν «αράξει» στο όρος Kandil του Βόρειου Ιράκ θέλουν να του διαλύσουν το μαγαζί που λέγεται «Νέο-οθωμανική Τουρκία του 21ου αιώνα».
Εκεί λοιπόν θα δώσει τα «ρέστα του».
Όσον αφορά τους Αρμένιους θεωρεί ότι άλλο πράγμα η Διασπορά και το Λόμπυ στις ΗΠΑ και άλλο οι φουκαριάρηδες που πεινούν στο Ερεβάν.
Ανοίγει λοιπόν τα σύνορα με την Αρμενία, γεμίζει τα σουπερ-μαρκετς τους με τουρκικά προϊόντα και «δένει οικονομικά» τους φτωχούς πλην περήφανους Αρμένιους.
Του απομένει το Λόμπυ στις ΗΠΑ.
Εκεί «πουλάει» τη βάση του Ιντσιρλίκ στους Αμερικάνους για να την «κάνουν» από το Ιράκ αλλά πουλάει και μεσολάβηση για το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν.
Το αν τσιμπήσει ο «μαύρος» στη Ουάσινγκτον θα το μάθουμε σε 1 μήνα.
Όσον αφορά τους Κούρδους θεωρεί ότι η λαϊκή βάση έχει κουραστεί από την ένοπλη πάλη και μοιράζει «πλυντήρια, κουζίνες και ψυγεία» στους φτωχούς του Βαν, του Σιρνάκ και του Ντιγιαρμπακίρ.
Παράλληλα παίζει το «αιώνιο χαρτί» του Ισλάμ και εκπέμπει τηλεοπτικά κανάλια στα Κουρδικά.
Το δίκτυο Gulen δουλεύει «πόρτα-πόρτα» και μοιράζει κάρβουνο για το χειμώνα και συσίτια
.Όσον αφορά το PKK, “δένει» οικονομικά το καθεστώς Barzani με μαζικές επενδύσεις Τούρκων επιχειρηματιών στο Erbil και το Κιρκούκ ενώ το δίκτυο Gulen ανοίγει σχολεία και πανεπιστήμια για να εκπαιδεύσει τη νέα Κουρδική ελίτ του 21 ου αιώνα.
Προσφέρει το τουρκικό έδαφος στο Barzani για να εξάγει το πετρέλαιο του προς τη Δύση σε αντάλλαγμα με την επιχειρησιακή εξουδετέρωση του PKK.
Ο Barzani είναι ρεαλιστής και ξέρει ότι αργά ή γρήγορα οι Αμερικάνοι θα φύγουν από το Ιράκ και εκ των πραγμάτων η Τουρκία θα αποτελέσει το νέο στρατηγικό του βάθος έναντι των Ιρακινών αράβων στη σύγκρουση για τα πετρέλαια του Κιρκούκ.
Άρα όλοι ποντάρουν ότι θα «πουλήσει» το PKK για να σώσει τη φαμίλια του.
Τη ίδια στιγμή τα Τουρκικά Κέντρα Στρατηγικών Ερευνών έχουν μόνιμη γραμμή επικοινωνίας και ενημέρωσης με τους Αμερικάνούς συναδέλφους τους στην Ουάσιγκτον (βλέπε φώτο).
Οι Τούρκοι δε θεωρούν το Ισραήλ ως δεδομένη δύναμη ανάσχεσης του Αρμενικού Λόμπυ (το αντίστοιχο Ελληνικό Λόμπυ είναι ανύπαρκτο) και για αυτό θέλουν να χτίσουν μία «άμεση σχέση» συνεργασίας με τους συμβούλους του Προέδρου Ομπάμα πηγη:kostasxan@blogspot.com

Σε ετοιμότητα άμεσης δράσης Ναυτικό-Αεροπορία

Σε κατάσταση «αυξημένης ετοιμότητας», αν απαιτηθεί, θα τεθούν το Πολεμικό Ναυτικό και η Πολεμική Αεροπορία, λόγω της επικείμενης έναρξης της τουρκικής άσκησης «Έγκεμεν» (Ηγεμών), στην οποία έχουν δηλώσει ότι θα συμμετάσχουν και τέσσερις χώρες-μέλη του ΝΑΤΟ (ΗΠΑ, Βρετανία, Ολλανδία, Βέλγιο). Το Π.Ν. κάνει μία «γενική πρόβα» στην προγραμματισμένη από καιρό άσκηση «Λαίλαψ», που διεξάγεται την εβδομάδα αυτή στο Αιγαίο, ενώ, σύμφωνα με ναυτική πηγή: «τα πλοία επιτήρησης του ανατολικού Αιγαίου και το πλοίο-σκοπούν είναι σε ετοιμότητα άμεσης δράσης, όπως πάντα άλλωστε, και σε κάθε περίπτωση», μη θέλοντας να αναφερθεί ειδικά στη συγκεκριμένη τουρκική άσκηση.
Στην Π.Α., λόγω της φύσεως του όπλου, εκτός των αεροσκαφών ετοιμότητας που υπάρχουν στα προωθημένα ελληνικά αεροδρόμια, μπορούν να διαταχθούν να αναπτυχθούν σε αυτά και επιπλέον μαχητικά, αναλόγως του πώς θα εξελιχθεί το αεροπορικό σκέλος της τουρκικής άσκησης. Γενικά πάντως το ΓΕΕΘΑ επιθυμεί να κρατήσει «χαμηλούς τόνους», καθώς επισήμως τουλάχιστον, υπάρχουν οι προφορικές διαβεβαιώσεις των υπουργών Άμυνας των τεσσάρων κρατών ότι δεν θα συμμετάσχουν σε σενάρια της άσκησης που θίγουν την ελληνική πλευρά. Κάτι άλλωστε που αναμένεται να υπενθυμίσει εκ νέου στους τρεις τουλάχιστον ομολόγους του ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Βαγγέλης Μεϊμαράκης κατά τη διήμερη σύνοδο των ομολόγων του της Ε.Ε. στην Πράγα, που ξεκινά αύριο.
Απογευματινή

14/11/08

Ποιοί Είμαστε....

Είμαστε μια ομάδα νέων  η οποία αγανακτισμένη από τις εικόνες της σύγχρονης Ελλάδας , ως αποτέλεσμα παγκόσμιων τεκτενόμενων , προσπαθεί να προβάλλει τα κακώς κείμενα της σύγχρονης εποχής τόσο σε οικονομικό όσο και σε κοινωνικό,πολιτικό και πολιτισμικό επίπεδο, εκφράζοντας παράλληλα ήθη και αξίες που πλέον έχουν χαθεί.  .......

30/9/08

S.O.S. Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ !!!!!!

Της Χριστιάννας Λούπα* loupachr@otenet.gr «Είναι ντροπή, στον πολιτισμένο κόσμο του 2008, η Αγία Σοφία να έχει μετατραπεί σε καταφύγιο τρωκτικών, περιστερώνα και εκθεσιακό χώρο για φτηνή τέχνη και εμπορικά προϊόντα», παρατηρεί ο κύριος Κρις Σπύρου, πρώην επικεφαλής του Δημοκρατικού Κόμματος του New Hampshire των ΗΠΑ, πρόεδρος της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης Αθηνών και ιδρυτής του Οργανισμού «Ελεύθερη Αγία Σοφία» («Free Agia Sophia»). Περισσότερες πληροφορίες στα www.freeagiasophia.org και www.freeagiasophia.eu. Όπως επισήμανε ο κύριος Σπύρου, σε συνέντευξη Τύπου στη Νέα Υόρκη, «πρόκειται για ένα διεθνές κίνημα που ξεκινά από τις ΗΠΑ και έχει σκοπό την αποκατάσταση της Μεγάλης Εκκλησίας της Αγίας Σοφίας στην Κωνσταντινούπολη, σε λειτουργούσα εκκλησία της χριστιανικής ορθόδοξης πίστης», ενώ τόνισε ότι «έχει έρθει πλέον το πλήρωμα του χρόνου για την πολιτική ηγεσία του σημερινού Τουρκικού κράτους, τους συνεχιστές της πολιτικής των ιεροσυλιών εις βάρος της Αγίας Σοφίας, να συνδράμουν ώστε να επανέλθει αυτό το ιερό οικοδόμημα στην κατάσταση που δικαιούται ως Ορθόδοξος Χριστιανικός Ναός, στην αρχική μορφή του, όπως ήταν όταν οι πρόγονοι αυτών των σημερινών πολιτικών ηγετών κατέλαβαν τον Ναό το 1453».

Σε επιστολές που έστειλε ο κύριος Σπύρου εξ άλλου, σε διακεκριμένες πολιτικές και θρησκευτικές προσωπικότητες - μεταξύ των οποίων και ο κύριος Ερντογάν - διερωτάται «πώς ένα κράτος δικαιολογεί εκθέσεις μαριονέτας και λαϊκής τέχνης με είδωλα από γυμνόστηθες γυναίκες μέσα στην Αγία Σοφία». Επικαλείται, επίσης, και το Κοράνι που λέει ξεκάθαρα ότι «απαγορεύονται οι βεβηλώσεις των χριστιανικών εκκλησιών».

Ας σημειωθεί εδώ ότι η Κωνσταντινούπολη είναι υποψήφια Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2010, με βασικό σημείο αναφοράς και τον ναό της Αγίας Σοφίας. Παρ’ όλα αυτά η έκθεση της Επιτροπής για την Παγκόσμια Πολιτιστική Κληρονομιά της Unesco κάθε άλλο παρά κολακευτική υπήρξε για την Τουρκία, η οποία καλείται το συντομότερο να φροντίσει την Αγία Σοφία, που, μεταξύ άλλων, έχει υποστεί μεγάλες ζημιές από τα έργα του μετρό, αφού δεν προηγήθηκε σχετική μελέτη, καθώς και τα υπόλοιπα βυζαντινά μνημεία τα οποία κρίθηκαν ιδιαίτερα παραμελημένα. Αν όχι, προειδοποίησε η Unesco, η Κωνσταντινούπολη κινδυνεύει να χάσει το χρίσμα της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας.

Παράλληλα, οι Ελληνίδες ευρωβουλευτές του ΠΑΣΟΚ, κυρίες Κοππά και Μπατζελή, με αφορμή τις πρόσφατες εκδηλώσεις μόδας και επαγγελματικές και τεχνικές εκθέσεις μέσα στο ναό, υπέβαλαν ερώτηση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ζητώντας την αποτροπή παρόμοιων εκδηλώσεων στο εσωτερικό της Αγίας Σοφίας τονίζοντας ότι κάτι τέτοιο δεν συνάδει με το πνεύμα και την παράδοση του, αναγνωρισμένου από την Oυνέσκο, μνημείου, ενώ ζήτησαν από την Επιτροπή να καταστήσει σαφές ότι οι προενταξιακές δεσμεύσεις της Tουρκίας, που συνδέονται με την προστασία και την προώθηση της πολιτισμικής πολυμορφίας, δεν αποτελούν δεσμεύσεις δεύτερης κατηγορίας ή προαιρετικής εφαρμογής.

Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που η «γείτων» κάνει διαχωρισμό ανάμεσα σε δεσμεύσεις πρώτης και δεύτερης κατηγορίας ή προαιρετικής εφαρμογής, κατά το δοκούν. Συμμορφώθηκε μήπως με τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως προς το Κυπριακό; Άνοιξε τα λιμάνια και τα αεροδρόμιά της σε ελληνοκυπριακά πλοία και αεροσκάφη; Σεβάστηκε τα δικαιώματα των μειονοτήτων της; Άφησε τους εργαζόμενους να διαδηλώσουν ελεύθερα την Πρωτομαγιά; Κατήργησε το άρθρο 301 του Ποινικού της Κώδικα; Επέτρεψε την επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης; Ξεκαθάρισε το «βαθύ κράτος»; Γιατί λοιπόν να συμμορφωθεί τώρα με το ευρωπαϊκό κεκτημένο;

Εμείς πάντως, στηρίζουμε ανεπιφύλακτα την προσπάθεια του κυρίου Σπύρου και του ευχόμαστε καλή επιτυχία, μολονότι έχουμε πάντα την αίσθηση ότι το να διαπραγματεύεται κανείς με την Τουρκία είναι σαν να χτυπά ένα βράχο με λαστιχένια σφεντόνα!

* Η Χριστιάννα Λούπα είναι δικηγόρος και συγγραφέας των βιβλίων «Μετά την Καταστροφή, Σμύρνη - Κατοχή» και «Στους Δρόμους του Πεπρωμένου»

πηγη:www.greekonlinenews.com

20/9/08

ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΑΡΔΑΝΙΑ ΣΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

ΔΑΡΔΑΝΙΑ να ονομαστούν τα Σκόπια

Και να που ξαφνικά προέκυψε πάλι θέμα «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ», τη στιγμή που διεξάγονταν συνομιλίες για την εξεύρεση μιας κοινά αποδεκτής λύσης για την ονομασία της Πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας. Η…. καλή μας φίλη Αμερική με τον… πολυτάλαντο κ. Μπους, - για να μη χρησιμοποιήσουμε άλλη λέξη - αναγνώρισαν (!!!) το συνταγματικό όνομά της.

Αναγνώρισαν «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» σ ένα χώρο που ανέκαθεν μόνο Ελληνικές πόλεις υπήρχαν Μοναστήρι, Γευγελή κ.λπ. Όλες αυτές τις ένωνε η αρχαία Εγνατία οδός που δημιουργήθηκε το 146 μ.Χ.

Η  ΔΑΡΔΑΝΙΑ

Η ΔΑΡΔΑΝΙΑ

Πάνω από τα σημερινά Σκόπια στην κοιλάδα μεταξύ Μόραβα και Αξιού, κατοικούσαν οι Δάρδανοι, που εντοπίζονται λίγο πριν τη ρωμαϊκή εποχή.

Φυλή που έχει τις ρίζες της σε περιοχή ανάμεσα στην Ασσυρία (Ιράκ) και τη " Μηδία (Περσία), από όπου είχαν εκδιωχθεί. Εξ ου και το όνομα Κίρος (Γκλιγκόροφ) και άλλοι.

Σύμφωνα με τη μυθολογία οι Δάρδανοι προήλθαν από τον γιο του Ιλλυριού, τον Δάρδανο. Όμως, ο Ιλλυριός σύμφωνα με τη μυθολογία είχε τη μορφή δράκοντα και οι υπήκοοί του οι Εγχελείς είχαν τη μορφή φιδιών.

Πιστεύουμε, ότι μια τέτοια εκδοχή δεν θα ικανοποιούσε τους Σκοπιανούς.

Ένας άλλος Δάρδανος της μυθολογίας είναι ο γιος της Ηλέκτρας και του Δία, που έφυγε από την Αρκαδία. Από εκεί λόγω κατακλυσμού, πήγε στη Σαμοθράκη και μετά εγκαταστάθηκε σε περιοχή κοντά στην Τροία. Από αυτόν πήραν το όνομα τους τα Δαρδανέλια. Αλλά αυτοί οι Δάρδανοι δεν έχουν καμία σχέση με κείνον.

Ιστορικά διαπιστωμένη είναι μόνο η ύπαρξη Δαρδάνων στην Ανατολή.

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΚΟΠΙΩΝ

Ακόμη όμως και αν αγνοήσουμε τα παραπάνω στοιχεία, υπάρχουν αρκετά άλλα, που αποδεικνύουν ότι τα Σκόπια ήταν Αρχαία Ελλάδα.

Το 324 π.Χ. ο Φίλιππος ο Β πολέμησε τους Δάρδανους και έκτισε την πόλη Ηράκλεια -ερείπια υπάρ­χουν και σήμερα- μετέπειτα Μοναστήρι, για να αντιμετωπίζει τις επιθέσεις τους. Κοντά στην πόλη Ηράκλεια ήταν τα χωριά Στύβηρα, Βρυχίδα, Αθακος, Βρυγιάς, Μελιττών.

Το Μοναστήρι στο τέλος του 19ου αιώνα είχε 15.000 κατοίκους, τα δύο τρίτα ήταν Έλληνες. Αργότερα αυξήθηκαν και υπήρχαν πολλά ελληνικά σχολεία, νοσοκομεία και μεγαλοπρεπείς ναοί. Πιο πάνω από το Μοναστήρι υπήρχαν οι κωμοπόλεις Δουρίοπος, Στόβοι, Αστυπος, Βαλαζώρα, κά.

• Τα Σκόπια αρχικά ονο­μάζονταν Σκούποι. Εκεί γεννήθηκε ο αυτοκράτορας Ιουστινιανός.

• Δίπλα στους Σκούπους υπήρχαν η Ολυμπιακή και η Ναϊσός, πατρίδα του Μεγάλου Κωνσταντίνου (280 μ.Χ.).

• Πιο παλιά, εκεί που είναι σήμερα η πόλη της Αχρίδας, υπήρχε η αρχαία ελληνική πόλη Λιγκηστίς ή Λιχνίτης ή Λνχνιδός. Οι Λιγκηστές υποστήριζαν ότι ήταν από­γονοι των Βακχιάδων της Κορίνθου. Ένας από τους βασιλιάδες της ήταν ο Αρραβαίος, η κόρη του οποίου, Ευρυδίκη, παντρεύ­τηκε τον Αμύντα τον Γ, πατέρα του Φιλίππου του Β' (πατέρας του Μεγάλου Αλεξάνδρου}. Στην περιοχή βρέθηκαν ελληνικές αρχαιό­τητες και υπάρχουν ακόμη βυζαντινά μνημεία και εκκλησίες.

• Στο Τρεμπένιστε κοντά στην Αχρίδα, η αρχαιολογι­κή σκαπάνη αποκάλυψε βασιλικούς τάφους, που μέσα σε αυτούς ήταν χρυσά προσωπεία και άλλα έργα τέχνης του 6ου π.χ. αιώνα, Ελληνικής κατασκευής, που φυλάσσονται στό Μουσείο της Σόφιας.

ΜΟΝΟ ΔΑΡΔΑΝΙΑ

Όλα όσα ανέφερα δείχνουν πόσο πλαστά είναι τα στοιχεία και οι χάρτες που προβάλουν οι Σκοπιανοί. Κι ότι αυτοί που κατοίκησαν πρώτοι στο χώρο που κατέχουν σήμερα, και δημιούργησαν τον πολιτισμό στην περιοχή ήταν οι Ελληνες. Οι Ελληνες, οι απόγονοι του Μακεδνού, οι απόγονοι των Ελλήνων της Βεργίνας, τον ήλιο της οποίας καπηλεύονται.

Όμως, ας όψονται οι ξένες δυνάμεις που γύρω στα 1900, όταν η βόρεια Ελληνική περιοχή ήταν Τουρκοκρατούμενη, τότε που σκοτώνονταν μεταξύ τους για τα κυριαρχικά τους δικαιώματα στο χώρο αυτό, Τούρκοι , Αλβανοί, Βούλγαροι και Ρουμάνοι, τον έκαναν δωρεά στη Γιουγλοσλαβία.

Το συμπέρασμα είναι ένα. Μπορεί οι Ασιάτες αυτοί να κατέχουν έναν Ελληνικό χώρο, όμως δεν έχουν καμία, μα καμία σχέση με τους Ελληνες, και μάλιστα τους Μακεδόνες, κι ούτε μπορούν, ούτε δικαιούνται να φέρουν ή να χρησιμοποιούν το όνομα ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ και ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.

Σήμερα στην ΠΓΔΜ (Σκόπια), ζουν Σκοπιανοί 1.288.301 66,5%, ΑΛβανοί 443.641 22,9%, Τούρκοι 77.492 4%, Τσιγγάνοι 44.588 2,3%, Σέρβοι 38.745 2%, Ελληνες 36.808 1,9 % και Βλάχοι 7.749 0,4%.

Από όλους αυτούς μόνο οι κατοικούντες στην ΠΓΔΜ Ελληνες μπορούν να ονομάζονται Μακεδόνες, πράγμα που κάνουν άλλωστε σε κάθε δήλωσή τους, όπως θα είδαμε και στην τηλεόραση.

Αλλωστε ως το 1939, όπως μαρτυρούν επίσημα έγγραφα και γραμματόσημα η περιοχή σημειωνόταν στο χάρτη ως ΒΑΡΝΤΑΣΚΑ.

ΒΑΡΝΤΑΣΚΑ

Γραμματόσημο του 1939. Τα Σκόπια ονομαζονται ΒΑΡΝΤΑΣΚΑ και οχι Μακεδονία.

Μόνο ΔΑΡΔΑΝΙΑ, λοιπόν, μπορεί να ονομαστεί αυτό το κράτος, γιατί από Δάρδανους και άλλους κατοικείται. Κι ας ήταν παλιά, ο χώρος αυτός, Ελληνικός.

Αυτή, άλλωστε, είναι και η φυσική καταγωγή των ανθρώπων που κατοικούν σήμερα εκεί.

Αν πάλι ο χώρος αυτός πρέπει να ονομαστεί ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, για χάρη των 36.808 Ελλήνων -Μακεδόνων, τότε το πράγμα αλλάζει, καθώς και οι συσχετισμοί στα Βαλκάνια, και φυσικά οι διεκδικήσεις.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΥΤΟΥΖΗΣ Δημοσιογράφος – ιστορικός ερευνητής - 4 Νοεμβρίου 2004

ΠΗΓΗ: www.geocities.com

16/9/08

ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟ

Λόγω Σκοπιανού, Κυπριακού και παραλόγων τουρκικών απαιτήσεων το θέμα της Βορείου Ηπείρου έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα όσον αφορά την επίσημη ελληνική πολιτική και το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης. Όμως θα έπρεπε να ασχολούμαστε περισσότερο με την τύχη και τα προβλήματα των ομοεθνών μας που κατοικούν στο Νότο της Αλβανίας, αλλά και γενικότερα σε ολόκληρη την αλβανική επικράτεια. Πρώτον, διότι αφήνουμε τους αλβανικούς εθνικιστικούς κύκλους να πιστεύουν ότι είμαστε υποχωρητικοί και έτσι εκείνοι αποθρασύνονται. Δεύτερο, διότι δεν έχουμε ως έθνος άλλα περιθώρια συρρικνώσεως και η Βόρειος Ήπειρος είναι από τις λίγες εναπομείνασες ζωντανές και πανάρχαιες εστίες Ελληνισμού εκτός συνόρων. Τρίτον, διότι δεν είναι σωστό να αδιαφορούμε για τα παραβιαζόμενα Ανθρώπινα Δικαιώματα μιας υπαρκτής μειονότητος, την ώρα που κάποιοι γείτονες μάς εγκαλούν για δήθεν καταπίεση ανυπάρκτων μειονοτήτων.

Το ενδιαφέρον μας για τον Ελληνισμό της Βορείου Ηπείρου έρχονται να τονωθεί από αξιοσημείωτα περιστατικά των τελευταίων μηνών. Καταγράφουμε ορισμένα από αυτά:

Με δηλώσεις του στα μέσα Απριλίου 2008 ο Δήμαρχος Χειμάρρας και προσωρινός Πρόεδρος της ΟΜΟΝΟΙΑΣ Βασίλης Μπολάνος έκανε ενδιαφέρουσες συγκρίσεις μεταξύ Βορείου Ηπείρου και Κοσσυφοπεδίου και έθεσε, εμμέσως πλην σαφώς, θέμα Αυτονομίας της Β. Ηπείρου εντός Αλβανικού εδάφους. Προφανώς ο Μπολάνος δεν έχει λησμονήσει το Πρωτόκολλο της Κερκύρας της 17-5-1914, το οποίο υπέγραψαν και η Αλβανία και οι τότε Μεγάλες Δυνάμεις, και το οποίο προέβλεπε μία μορφή Αυτονομίας για τον Ελληνισμό χωρίς να αμφισβητούνται τα σύνορα της Αλβανίας. Επρόκειτο για το αποτέλεσμα του Αυτονομιακού Αγώνος των Βορειοηπειρωτών και αναφερόταν σε αυτονομία διοικητική, αστυνομική, εκκλησιαστική και εκπαιδευτική.

Στις 25-27 Ιουλίου τ.έ συνήλθε στα Ιωάννινα το Α΄ Συνέδριο των Απανταχού Ηπειρωτών με συμμετοχή Αποδήμων Ηπειρωτών από όλη την Υφήλιο. Στις εργασίες του Συνεδρίου παρέστησαν εκπρόσωποι των πολιτικών κομμάτων της Ελλάδος, όπως ο κ. Κωνσταντίνος. Μητσοτάκης και ο κ. Γρηγόρης Νιώτης, καθώς και εκπρόσωποι των οργανώσεων του Ελληνισμού της Β. Ηπείρου. Στο Ψήφισμα, το οποίο εξεδόθη, υπάρχουν αρκετές αναφορές στα προβλήματα των Βορειοηπειρωτών, με σημαντικότερες τις εξής:

«... Καταδικάζουμε το κλίμα ανασφάλειας και εκφοβισμού που επικρατεί κατά καιρούς εναντίον των Ελλήνων της Βορείου Ηπείρου και ολόκληρης της Αλβανίας.

Καλούμε την Αλβανία να σεβαστεί και να αποκαταστήσει στους Έλληνες της Β. Ηπείρου και ολόκληρης της Αλβανίας όλα τα εκπαιδευτικά, θρησκευτικά, πολιτικά και πολιτιστικά δικαιώματα, τα οποία απορρέουν από τις διμερείς και διεθνείς συμφωνίες υπογεγραμμένες από τους αντιπροσώπους της από την ημέρα σύστασης του κράτους το 1913, συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος του εθνικού αυτοπροσδιορισμού»

Η τελευταία παράγραφος προφανώς περιλαμβάνει και το Πρωτόκολλο της Κερκύρας του 1914, το οποίο προαναφέραμε.

Το κλίμα ανασφάλειας, το οποίο ορθώς αναφέρεται στο Ψήφισμα επιβαρύνεται από ορισμένα πρόσφατα γεγονότα, τα οποία έρχονται να προστεθούν στην συνεχή αλβανική κακοπιστία, η οποία εκδηλώνεται με το ζήτημα των Τσάμηδων. Στις 10 Αυγούστου μεγάλος αριθμός Ελλήνων της Χειμάρρας διαδήλωσε κατά του Νόμου 7501, με τον οποίο το αλβανικό κράτος κυριολεκτικά αρπάζει περιουσίες πολιτών του που ανήκουν στην ελληνική εθνική κοινότητα. Απέναντί τους βρήκαν την ένοπλη αστυνομία, αλλά και την αντιδιαδήλωση δύο βουλευτών του μικρού κόμματος LSI, δηλαδή της Λίγκας για την Σοσιαλιστική Ολοκλήρωση, το οποίο ανήκει στην αντιπολίτευση. Εξ άλλου στην εφημερίδα ΑΞΙΑ της 9-8-2008 διαβάζουμε το ακόλουθο ρεπορτάζ της Κατερίνας Καρατζά:

«... Θύμα αυτή τη φορά είναι ο ναός της Γέννησης της Θεοτόκου στην Πρεμετή. Το αλβανικό κράτος διεκδικεί τον Ορθόδοξο Ναό για να τον μετατρέψει σε Μέγαρο Πολιτισμού, όπως δηλαδή λειτουργούσε και στην εποχή του Χότζα. Η κυβέρνηση Μπερίσα βαδίζει στα χνάρια του κομμουνιστή δικτάτορα, ο οποίος επέβαλε στη χώρα το καθεστώς αθεϊας».

Είναι επίσης χαρακτηριστικό ότι όλες οι μετά τον Κομμουνισμό αλβανικές κυβερνήσεις διατηρούν τον θεσμό των «μειονοτικών ζωνών» που καθιέρωσαν οι Εμβέρ Χότζα και Ραμίζ Αλία. Μόνο ορισμένα χωριά θεωρούνται μειονοτικά και εκεί επιτρέπεται η λειτουργία τετραταξίου ελληνογλώσσου Δημοτικού για τα παιδιά των Βορειοηπειρωτών. Σε μεγαλύτερες πόλεις, όπως το Αργυρόκαστρο, η Χειμάρρα, η Κορυτσά κλπ. δεν επιτρέπεται η λειτουργία ελληνογλώσσου δημοσίου σχολείου και το κενό καλύπτεται από ιδιωτικά σχολεία ή από Φροντιστήρια, τα οποία στηρίζουν επιχειρηματίες και εκκλησιαστικοί παράγοντες από την Ελλάδα.

Μέσα σε αυτό το κλίμα οι προσεκτικοί χειρισμοί της ελληνικής διπλωματίας πρέπει να αξιοποιήσουν όλα τα υπάρχοντα νομικά και πολιτικά επιχειρήματα. Πρωτίστως πρέπει να δώσουμε κίνητρα στους Βορειοηπειρώτες να μην εγκαταλείψουν οριστικά την πατρογονική γη, αλλά να επιστρέψουν εκεί με τα χρήματα, τα οποία απέκτησαν στην Ελλάδα. Είναι ανάγκη να πιέσουμε την Αλβανία, μέσω και της Ε.Ε. να παύσει κάθε μέτρο, το οποίο δημιουργεί ανασφάλεια. Να ζητήσουμε τα χρήματα που δίνει η χώρα μας ως οικονομική βοήθεια να επενδύονται κατά 70% στη Νότιο Αλβανία, εκεί όπου ζει ο Ελληνισμός. Να θυμίσουμε στην κυβέρνηση των Τιράνων την υποχρέωση που ανέλαβε έναντι της Ευρ. Ενώσεως να πραγματοποιήσει μία αντικειμενική απογραφή των εθνικών μειονοτήτων. Και φυσικά δεν είναι κακό να θυμίζουμε και το Πρωτόκολλο της Κερκύρας, πάντοτε με σεβασμό των υφισταμένων συνόρων και με διάθεση καλής γειτονίας.

Ας γίνει σαφές ότι οι σχέσεις Ελλάδος –Αλβανίας και Ευρώπης-Αλβανίας εξαρτώνται από τα δικαιώματα των Ελλήνων Βορειοηπειρωτών.

Κωνσταντίνος Χολέβας

Πολιτικός Επιστήμων Άμυνα και Διπλωματία Σεπτεμβρίου 2008

ΠΗΓΗ: www.antibaro.gr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σελίδες