17/12/10

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΣΕΠΗΣ


Αυτοκίνητο τσέπης...

Το παίρνει μαζί του παντού

Το μίνι έιναι γνωστό για το μικρό του μέγεθος αλλά ο μηχανικός από τη Νέα Ζηλανδία το έκανε ακόμα πιο μικρό για να το φέρει στα μέτρα του. 

Συγκεκριμένα ο Atherfold αγόρασε το mini το 1988 για 350 ευρώ. Μέσα σε λίγους μήνες το μετέτρεψε σε μίνι-mini ώστε να μπορεί να χωράει μέσα στο αυτοκινούμενο.

Το μήκος των δακτύλων προβλέπει καρκίνο του προστάτη;

Κάθε χρόνο πεθαίνουν περίπου 250.000 άνδρες παγκοσμίως

Το μήκος του δείκτη του χεριού στον άνδρα μπορεί να επηρεάσει τον κίνδυνο εκδήλωσης καρκίνου του προστάτη, υποστηρίζουν ερευνητές του πανεπιστημίου Γουόργουικ και του Ινστιτούτου Έρευνας για τον Καρκίνο (ICR) σε σχετική μελέτη που δημοσίευσαν στο επιστημονικό έντυπο British Journal of Cancer.

Διασκεδάστε και ξεχάστε τα χρήματα

Οδηγός δωρεάν διασκέδασης για την Αθήνα

Τελευταία εργάσιμη ημέρα της εβδομάδας σήμερα και παρά τις χαμηλές θερμοκρασίες, υπάρχουν ενδιαφέρουσες προτάσεις για έξοδο απόψε χωρίς να ξοδευτείτε. Έτσι, μπορείτε να παρακολουθήσετε δωρεάν την ταινία «Η Μάχη του Αλγερίου» (1966) του Τζίλο Ποντεκόρβο στις 20:30. Στο Κόντρα, Αγαθουπόλεως 65 & Αχαρνών, Αθήνα.

Πυρκαγιά στο «Υγεία»

ΔΕΙΤΕ: Αναστάτωση προκλήθηκε λίγο νωρίτερα στο νοσοκομείο

Πυρκαγιά ξέσπασε αργά το απόγευμα στο ιδιωτικό νοσοκομείο «Υγεία», που βρίσκεται επί της Λεωφόρου Κηφισίας.

Νταβούτογλου: "Ήδη κάνουμε μπίζνες με τους Έλληνες"



Ερωτηματικά προκαλεί η δήλωση του υπουργού Εξωτερικών της Τουρκίας, Αχμέτ Νταβούτογλου, για την εκμετάλλευση τυχόν πετρελαϊκών κοιτασμάτων στο Αιγαίο.
Πολλά ερωτηματικά έχει προκαλέσει η δήλωση του υπουργού Εξωτερικών της Τουρκίας, Αχμέτ Νταβούτογλου, σε σχέση με  ως προς το ενδεχόμενο ελληνοτουρκικής συνεργασίας για εκμετάλλευση τυχόν πετρελαϊκών κοιτασμάτων στο Αιγαίο.

Ξεπέρασαν τις 90.000 οι απολύσεις



Αυξημένες κατά 4.2% οι απολύσεις το Νοέμβριο. Εκτιμήσεις ότι σύντομα οι άνεργοι θα ξεπεράσουν το ένα εκατομμύριο.
Ξεπέρασαν τις 90.000 οι απολύσεις το Νοέμβριο, αριθμός που είναι αυξημένος κατά 4,2% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2009.

Στρος-Καν: "Θα διαδήλωνα αν ήμουν Έλληνας"



Ο επικεφαλής του ΔΝΤ παραδέχτηκε σε τηλεοπτική του συνέντευξη πως τα μέτρα είναι σκληρά, ιδιαίτερα για τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και ότι θα αντιδρούσε στο μνημόνιο
Αυτή τη δήλωσε έκανε  ο κ. Στρος-Καν το βράδυ της Πέμπτης (16/12) σε συνέντευξή του στις Ηνωμένες Πολιτείες εκπλήσσοντας όπως είναι φυσικό τους τηλεθεατές αφού είναι ένας εκ των οποίων πρότεινε την εφαρμογή των συγκεκριμένων μέτρων.

Μετατάξεις 1.500 εργαζομένων

 του Δημήτρη Γκόλια
Μετατάξεις 1.500 εργαζομένων εντός του 2011, αυξήσεις εισιτηρίων, αυστηρό μηνιαίο έλεγχο των οικονομικών και ανάληψη όλων των έργων υποδομής από την Αττικό Μετρό προβλέπει το σχέδιο νόμου για την εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας που θα συγχωνευθούν σε δύο εταιρείες υπό τη σκέπη ενός μητροπολιτικού φορέα. Ο υπουργός Μεταφορών κ. Δημήτρης Ρέππας παρουσίασε στο Υπουργικό Συμβούλιο το σχέδιο νόμου για την «Εξυγίανση, Αναδιάρθρωση και Ανάπτυξη των Αστικών Συγκοινωνιών της Περιφέρειας Αττικής» που έχει στόχο να περιορίσει κατά 244 εκατ. ευρώ το έλλειμμα το 2011 ώστε να διαμορφωθεί στα 155 εκατ. ευρώ και να αποκλιμακωθεί κατά 20% τα επόμενα έτη.
Η κρατική χρηματοδότηση των αστικών συγκοινωνιών ανήλθε σε 2.329 δισ. ευρώ από το 2004 έως και το 2009 με το κόστος μισθοδοσίας να είναι διπλάσιο από τα έσοδα από κόμιστρα και λοιπές δραστηριότητες. Οι πέντε εταιρείες παροχής συγκοινωνιακού έργου ΕΘΕΛ – ΗΛΠΑΠ – ΗΣΑΠ – ΑΜΕΛ – ΤΡΑΜ με μέσο όρο 11.875 άτομα προσωπικό έχουν μέσο ετήσιο κόστος μισθοδοσίας από 31.441 ευρώ (Τραμ) έως 86.312 ευρώ (ΗΣΑΠ) και έκλεισαν το 2009 με λειτουργικές ζημιές άνω των 470 εκατ. ευρώ.
Ο ΟΑΣΑ θα μετεξελιχθεί σε Μητροπολιτικό Φορέα και οι πέντε εταιρείες παροχής συγκοινωνιακού έργου θα συγχωνευθούν σε δύο: μία για τα μέσα Σταθερής Τροχιάς (ΣΤΑΜΕ ή ΣΤΑΣΥ) που θα στεγάσει Μετρό, Ηλεκτρικό και Τραμ και μία για τα Οδικά Μέσα Μεταφοράς (ΟΜΕ ή ΟΣΥ), για τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ. Μοναδικός μέτοχος θα είναι ο ΟΑΣΑ, ο οποίος ως αμιγώς κρατική επιχείρηση εγγυάται τον δημόσιο χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών.
Οι μετατάξεις του πλεονάζοντος προσωπικού (1.500 εργαζόμενοι) των φορέων θα διενεργηθούν σε δύο στάδια. Το πρώτο στάδιο θα πραγματοποιηθεί άμεσα και θα αφορά βοηθητικό και το πλεονάζον διοικητικό προσωπικό. Το δεύτερο στάδιο των μετατάξεων θα προκύψει μετά τη συγχώνευση των εταιρειών και την εκπόνηση των νέων οργανογραμμάτων τους.
Το Επιχειρησιακό Σχέδιο του Ομίλου για το 2011 προβλέπει ενίσχυση των εσόδων κατά τουλάχιστον 80 εκατ. ευρώ με:
* Αύξηση τιμών στα εισιτήρια, που μπορεί να φτάσει και το 80% με την καθιέρωση διαφοροποιημένου εισιτηρίου ανάλογα με τις διαδρομές (ζώνες) και επανεξέταση της ισχύος του ενιαίου εισιτηρίου και της διάρκειάς του (90 λεπτά σήμερα).
* Εισιτηριοδιαφυγή (κυμάνθηκε από 7% έως και 40%): ενίσχυση των ελέγχων ακυρώσεων εισιτηρίων με Σώμα Ελεγκτών Κομίστρων και τεχνικά μέσα ελέγχου με τη σύμπραξη ιδιωτών (π.χ. ΣΔΙΤ για τηλεματική και χρήση έξυπνου εισιτηρίου).
* Αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας και διαφημίσεις.
* Ανάληψη των κατασκευαστικών δραστηριοτήτων όλων των φορέων από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.
Για τον οικονομικό έλεγχο καθιερώνεται το «Σύμφωνο Ευθύνης» που θα υπογράφει η Διοίκηση των φορέων και το οποίο θα παρακολουθεί κάθε μήνα την υλοποίηση του προϋπολογισμού. Εάν οι τριμηνιαίοι απολογισμοί αποκλίνουν άνω του 10% από τον αρχικό προϋπολογισμό, θα επιβάλλονται άμεσες πρόσθετες δράσεις αναπροσαρμογής.
Σύμφωνα με το υπουργείο, οι παρεμβάσεις που έγιναν το 2010 και κυρίως η μείωση των αποδοχών, περιόρισαν τις ζημιές κατά 83 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2009, καθώς ανήλθαν 389 εκατ. ευρώ. 
πηγή

Αναγνώριση του κράτους τους ζητούν οι Παλαιστίνιοι από την Ευρώπη

Η Παλαιστινιακή Αρχή ζήτησε επισήμως από τις ευρωπαϊκές χώρες να αναγνωρίσουν ένα ανεξάρτητο παλαιστινιακό κράτος στα όρια των εδαφών που κατέλαβε το 1967 το Ισραήλ, και το οποίο θα έχει ως πρωτεύουσα την ανατολική Ιερουσαλήμ.
Ο Παλαιστίνιος διαπραγματευτής, Ναμπίλ Σαάθ συναντήθηκε στη Ραμάλα με τους πρεσβευτές της Γαλλίας, της Βρετανίας, της Σουηδίας, της Δανίας και τον ειδικό απεσταλμένο της ΕΕ στις ειρηνευτικές συνομιλίες και ζήτησε από τις χώρες αυτές να αναγνωρίσουν το παλαιστινιακό κράτος στα σύνορα του 1967.
Σε ανακοίνωση που έδωσε στους δημοσιογράφους ο Ναμπίλ Σαάθ αναφέρεται ότι οι

Μνημόνιο και στην Ιστορική Μνήμη;

 του Κωσταντίνου Χολέβα
Από τη μία πλευρά έχουμε το πολυσυζητημένο μνημόνιο που περικόπτει τα εισοδήματα των πολιτών και από την άλλη πλευρά έχουμε ένα άλλο άτυπο μνημόνιο που αντιμάχεται την ιστορική μνήμη. Οπαδοί αυτού του ανιστόρητου μνημονίου είναι όσοι πιστεύουν ότι θα βελτιώσουμε τις σχέσεις με την Τουρκία και τους Βαλκάνιους γείτονές μας με τη διαστρέβλωση της ιστορίας μας, με το ψαλίδισμα σελίδων και γεγονότων, με την αγιοποίηση των κατακτητών μας και με την προσχώρηση στον Νεο-οθωμανισμό του Αχμέτ Νταβούτογλου.
Παρά την πανελλήνια αντίδραση στο βιβλίο της κ. Μαρίας Ρεπούση, που καταδικάσθηκε επιστημονικά από την Ακαδημία Αθηνών, βλέπουμε σήμερα μία νέα προσπάθεια. Ξεκινά από το Κέντρο για τη Δημοκρατία και τη Συμφιλίωση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη (CDRSEE), που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη. Αφορά μία τετράτομη Ιστορία των Βαλκανίων, η οποία εξαγνίζει τη Οθωμανική περίοδο και προωθεί τη σκοπιανή προπαγάνδα. Το τετράτομο έργο έχει μεταφρασθεί στα ελληνικά και σε άλλες βαλκανικές γλώσσες. Σε πρόσφατη εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη οι υπεύθυνοι για την ελληνική έκδοση πρότειναν την εισαγωγή του έργου στα σχολεία.
Ελπίζω να πρυτανεύσει η λογική και η στοιχειώδης εθνική αξιοπρέπεια στο Υπουργείο

Β.Πούτιν: "Γουρούνια όσοι Ρώσοι προδίδουν την πατρίδα"

Σίγουρα δεν θα ήθελε κανείς να βρίσκεται στην θέση εκείνου του αξιωματικού που πρόδωσε τους Ρώσους πράκτορες το καλοκαίρι στις ΗΠΑ. Ο πρωθυπουργός της Ρωσίας και πρώην μέλος της KGB Βλαντιμίρ Πούτιν, αρχικά είχε πει το περίφημο "Ξέρουμε που βρίσκεται, θα τον βρούμε και θα τον τιμωρήσουμε" και σήμερα τον χαρακτήρισε "γουρούνι". "Εκπροσωπούν την έσχατη περίπτωση προδοσίας, από αυτούς τους ρώσους πράκτορες οι

Σχέδιο αποσάθρωσης με στόχο την ιδιωτικοποίηση


Μεγάλες ανατιμήσεις στα εισιτήρια, μείωση του προσωπικού στις αστικές συγκοινωνίες και νέα συρρίκνωση των αποδοχών προβλέπουν οι κυβερνητικές αποφάσεις

Eurokinissi
Ενα βήμα πριν την ολοκληρωτική παράδοση των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας σε ιδιώτες αποτελεί το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Επικοινωνιών, που εγκρίθηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο της προηγούμενης Τρίτης και αναμένεται να ψηφιστεί μέσα στο πρώτο τρίμηνο του επόμενου χρόνου. Με πρόφαση τη μείωση των «ελλειμμάτων» η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ σφίγγει στη μέγκενη της αντιδραστικής της πολιτικής και στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες, καταργώντας όσα έχουν απομείνει από τα μισθολογικά και εργασιακά δικαιώματα των υπαλλήλων των εταιρειών του ΟΑΣΑ, ενώ παράλληλα προχωρά στην παραπέρα λεηλασία των λαϊκών εισοδημάτων, μέσω της αύξησης στις τιμές των εισιτηρίων.

Πάτε καλά, αλλά...

Καθυστερήσεις σε ό,τι αφορά ορισμένα σημαντικά μέτρα που αφορούν την εφαρμογή στη συλλογή δημοσιονομικών στοιχείων των υπουργείων και άλλων δημόσιων οργανισμών και ειδικά στην προώθηση ενός σύγχρονου μηχανισμού ενημέρωσης σχετικά με τα έσοδα και τις δαπάνες του κράτους παρατήρησαν τα στελέχη του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου που επισκέφθηκαν την Ελλάδα για την καθιερωμένη έρευνα όπως επιτάσσει το Πρόγραμμα Σταθερότητας Ευρώπης-ΔΝΤ.


Πάτε καλά, αλλά...
Σύμφωνα με πληροφορίες εκφράζεται ανησυχία για την προετοιμασία της επόμενης φάσης, που είναι η πλέον κρίσιμη για την τύχη του μνημονίου, αλλά και την ελληνική οικονομία, αφού οι πάντες γνωρίζουν από τώρα ότι εάν δεν εξασφαλιστεί η τέταρτη δόση τον Μάρτιο, η Ελλάδα θα πτωχεύσει.

Για πιθανή υποβάθμιση προειδοποιεί την Ελλάδα η Moody's

Λόγω αβεβαιότητας και υστέρησης εσόδων

  (Φωτογραφία:  ΑΠΕ )
Αθήνα
Υπό αναθεώρηση για πιθανή υποβάθμιση έθεσε η Moody's την Πέμπτη την πιστοληπτική ικανότητα της Ελλάδας, η οποία διαμορφώνεται στο «Ba1», επικαλούμενη την αυξημένη αβεβαιότητα για την ικανότητα της χώρας να μειώσει το χρέος της και την υστέρηση που παρατηρείται στα έσοδα του 2010, όπως αναφέρει το Reuters.

Περάστε... ξεπουλάμε!

Στο "σφυρί" βγάζει την περιουσία του Δημοσίου η κυβέρνηση, με στόχο να συγκεντρωθούν 7 δισεκατομμύρια για την περίοδο 2011-2013 και ειδικότερα την είσπραξη τουλάχιστον ενός δισεκατομμυρίου ευρώ μέσα στο 2011, μετά την απόφαση που ελήφθη κατά τη χθεσινή συνεδρίαση της Διυπουργικής Επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων.
Περάστε... ξεπουλάμε!
Επί της ουσίας, η κυβέρνηση, με διαδικασίες εξπρές, επιθυμεί να πετύχει μία ένεση ρευστότητας στα έσοδα του κράτους, την ώρα που η Τρόικα πιέζει ασφυκτικά...

Ρεκόρ 10ετίας χτυπά η ανεργία



Σε ρυθμούς ρεκόρ κινείται η ανοδική τάση της ανεργίας στη χώρα με τους ψυχρούς αριθμούς να αναφέρουν 12,4% του πληθυσμού και την πραγματικότητα να συναντά πολλές χιλιάδες ακόμη χωρίς δουλειά μέσα σε τρεις μήνες
Γκρίζο εξακολουθεί να παραμένει το τοπίο στην αγορά εργασίας, με τα στοιχεία να παρουσιάζουν δραματική αύξηση των ανέργων της χώρας κατά το τρίτο τρίμηνο του 2010. Η ανεργία φαίνεται μάλιστα να πλήττει περισσότερο τις γυναίκες και τους νέους από 15 έως 29 ετών. Από την άλλη, σημαντικά χαμηλότερο ποσοστό ανεργίας καταγράφεται στον πρωτογενή τομέα απασχόλησης, σε σχέση με το δευτερογενή και τριτογενή.

Κανονικά μόνο τα λεωφορεία



Στάσεις εργασίας των εργαζομένων σε ΗΣΑΠ, Μετρό, τρόλεϊ και τραμ. Κανονικά κυκλοφορούν τα λεωφορεία σήμερα. Το πρόγραμμα των κινητοποιήσεων την επόμενη βδομάδα
Ταλαιπωρία και σήμερα για το επιβατικό κοινό στην Αττική καθώς τα σωματεία των ηλεκτροδηγών σε ΗΣΑΠ, Μετρό, τρόλεϊ και τραμ πραγματοποιούν στάση εργασίας από τις 11 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σελίδες