ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ e-ΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΑΣ...

26/10/09

ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΣΑΜΑΡΑ

ΓΙΑΤΙ Η ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΝΤΟΡΑ.... Μετά τις εκλογές η κουρσα της διαδοχής ήταν προφανής.Η Ντόρα θα έβγαινε αρχηγός της Ν.Δ. Τώρα φαίνονται οτι όλα μπορει να ανατραπούν. Στις αρχές Οκτώβρη η κ. Μπακογιάννη έιχε αρκετα μεγάλο προβάδισμα με τους άλλους 3 υποψηφίους της.Στο διάστημα αυτό ο κ. Σαμαράς έχει ανεβάσει τα ποσοστά του με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί πανικός στο επιτελείο της κ.Ντόρας Μπακογιάννη. ο Αντώνης Σαμαράς επικεντρώνει την προεκλογική του εκστρατεία στα εθνικά θεματα και στα οικονομικά(stage).Σε αντίθεση με την κυρία Μπακογιάννη που θα στηρίζει τις σωστές επιλογές της κυβέρνησης...Ουκ ολίγοι Ν.Δ.κράτες την κατηγορουν ότι έχει κοινές πολιτικες γραμμές με τον κ. Παπανδρεου στα εθνικά θέματα. ΚΑι εδω κολλάνε όλοι οι υπόλοιποι της Βουλής. Ο κ. Παπανδρέου επιθυμεί την κ. Μπακογιάννη στην αρχηγία της Ν.Δ. διότι κάποια ''καραμανλικά '' στελέχη θα συσπηρωθουν στο ΛΑΟΣ και ουσιαστικά δεν θα υπάρχει ''αξιωματικη αντιπολιτευση''. Μεγάλο στοιχημα της κ.Μπακογιάννη είναι ότι αν βγει άρχηγος θα μπορέσει να κρατήσει την Ν.Δ. ενωμένη.............

Επίσημος εορτασμός παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας και δοξολογία στον Ι.Ν Αγίου Δημητρίου στη Θεσσαλονίκη

Την απελευθέρωσή της, αλλά και τον Πολιούχο Άγιο της, τον Άγιο Δημήτριο, γιορτάζει η Θεσσαλονίκη. Σε λίγη ώρα θα ξεκινήσει και η επίσημη δοξολογία στον Ι.Ν του Αγίου Δημητρίου, παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας Κάρολου Παπούλια, και του Πρωθυπουργού Γ.Παπανδρέου. Πηγή

25/10/09

ΕΒΑΛΕ ΤΟΝ ΠΗΧΥ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΚΑΤΩ

Ο λόγος για τον υπουργό δικαιωσύνης ο οποίος μετα απο 800 βιογραφίκα διάλεξε τον κολλητό της γυναίκας του. Μπραβο κύριε πρωθυπουργε... να χαιρόμααστε την διαφάνεια σας.......

22/10/09

Η CΙΑ στην Αθήνα για το Facebook

Μυστικές αφίξεις στο κλειστό συνέδριο με θέμα τον έλεγχο του Ιnternet από τις υπηρεσίες ασφαλείας.Στελέχη της CΙΑ, του FΒΙ και του Στέιτ Ντιπάρτμεντ έρχονται με απόλυτη μυστικότητα στην Αθήνα τις ερχόμενες ημέρες για να συμμετάσχουν σε κλειστό συνέδριο με θέμα την... ενδυνάμωση της εθνικής ασφάλειας! Το συνέδριο, που είχε προγραμματιστεί προ πολλών εβδομάδων, διοργανώνουν εκπρόσωποι του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη με προσκεκλημένους μέλη ενός «φόρουμ» που έχει στενούς δεσμούς με τη CΙΑ, ενώ θα υπάρχουν και στελέχη μυστικών υπηρεσιών άλλων χωρών. Μάλιστα ένα από τα θέματα συζήτησης θα είναι και η δυνατότητα εποπτείας από υπηρεσίες ασφαλείας των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Τwitter. Εντυπωσιάζει το γεγονός ότι υπάρχει άρνηση της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών να συμμετάσχει σε αυτήν τη συνάντηση των στελεχών των ξένων υπηρεσιών, ενώ ακόμη δεν έχει διευκρινιστεί αν υπάρχει εκπροσώπηση της ΕΛ.ΑΣ. ή άλλου ελληνικού φορέα. Επιπλέον άγνοια για αυτό το συνέδριο δήλωναν χθες και στελέχη του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη παρ΄ ότι διοργανώνεται από φορέα που υπάγεται σε αυτό. Το συνέδριο, με θέμα «Ενδυνάμωση εθνικής ασφάλειας μέσω βελτιωμένης ανάλυσης πληροφοριών», θα πραγματοποιηθεί στις 26 και 27 Οκτωβρίου σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας. Διοργανωτής είναι το Κέντρο Μελετών Ασφαλείας (ΚΕΜΕΑ) του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη. Το ΚΕΜΕΑ δημιουργήθηκε μετά το τέλος των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας το 2004, με στόχο να εκμεταλλευθεί το επονομαζόμενο ολυμπιακό κεκτημένο σε ζητήματα ασφαλείας. Τα τελευταία χρόνια όμως παρουσιάστηκαν προβλήματα στη δραστηριότητά του λόγω έλλειψης υποστήριξης από τις κεντρικές υπηρεσίες της λεωφόρου Κατεχάκη, αλλά και άλλες εγγενείς αδυναμίες. Σ το συνέδριο θα δώσουν το «παρών» περίπου 40 εκπρόσωποι του Glοbal Future Forum (GFF), το οποίο δημιουργήθηκε το 2005 σε συνεργασία της CΙΑ με το Στέιτ Ντιπάρτμεντ προκειμένου να υπάρχει συνεργασία επιτελών των μυστικών υπηρεσιών από 20 χώρες του κόσμου σε θέματα ανταλλαγής πληροφοριών, ανάλυσης θεμάτων ασφαλείας και τάσεων του οργανωμένου εγκλήματος και της διεθνούς τρομοκρατίας. Ανάμεσα μάλιστα σε αυτούς που θα δώσουν το «παρών» στην Αθήνα θα είναι εξ απορρήτων συνεργάτες πρωθυπουργών από μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες και την Αμερική. Η προηγούμενη συνάντηση των μελών του GFF είχε πραγματοποιηθεί στο Βανκούβερ του Καναδά. Ανάμεσα στα θέματα συζήτησης θα είναι ο έλεγχος του Ιnternet από τις υπηρεσίες ασφαλείας, η αδυναμία των δικτύων πληροφόρησης να προβλέψουν τις κινήσεις του οργανωμένου εγκλήματος και της τρομοκρατίας και άλλα ζητήματα που απασχολούν τις μυστικές υπηρεσίες. ΡΕΠΟΡΤΑΖ Β. Γ. ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ BHMA

12/7/09

ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΡΑΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

του ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΤΕΡΓΙΟΥ
Η επισήμανση του πρώην υπουργου οικονομίας και οικονομικών κ.Γιώργου Αλογοσκούφη ότι: <<Η κρίση δεν πρέπει να μας οδηγήσει σε επιλογές και πειραματισμούς που απέτυχαν στο παρελθ'ον και καταδίκασαν την Ελλάδα σε μια εικοσαετία οικονομικής απόκλισης>> και ότι<<έχουμε υποχρέωση να συνεχίσουμε την προσπάθεια για την δημιουργία των κατάλληλων πολιτικών προυποθέσεων, απέναντι στίς δυνάμεις του κρατισμού και του λα'ι'κισμού>>υπενθύμισε τους παράγοντες που έχουν συμβάλλει στη συνέχιση τουοικονομικοού και κοινωνικού δράματος της χώρας μας τα τεέυταία τριάντα χρόνια. Τους παράγοντες αυτούς απαρίθμησε με το ονομά τους ο πρώην υπουργός και οιοικονομικών κ. Γεράσιμος Αρσένης κατά την παρουσίαση του βιβλίου του γράφοντος<<Ημεγάλη φούσκα της οικονομίας1981-2001>> μαζί με τον πρώην πρωθυπουργο κ. Κωσταντίνο Μητσοτάκη, τον τότε πρόεδρο του Συνασπισμού κ. Κωσταντόπουλο και τον πρώην υπουργό κ. Παναγιωτόπουλο. Κατά την παρουσίαση αυτή ο κ Αρσένης υπογράμμισε οτι<<πίσω απο το πολιτικό δράμα και απο τις οικονομικές εξελίξεις κρύβεται μια βασική αντιπαράθεση της παραδοσιακής κολτούρας, η οποία δεν θέλει ανοιχτούς ορίζοντες, φοβάται το καινούργιο, θ΄ελει το κεκτημένο και την προστασία του κράτους, και της μεταρρυθμιστικής κολτούρας,η οποία είναι οι κοινωνικές δυνάμεις που έχουν αποδεχθεί ότι ο τόπος πρέπει να αλλάξει>>/Εννοείταιότι αυτό τομ πολιτικό δράμα συνεχίστηκε μετά την γνωστή παγκόσμια οικονομική αναταραχή, για τους ακόλουθους λόγους που σκιαγράφησε έντονα ο κ. Αρσένης: Πρώτον, οι παραχωρημένες δυνάμεις αντιστάθηκαν κατα κάποιο τρόπο και αντιστέκονται σε βασικές δομικές αλλαγές της οικονομίας και της κοινωνίας.Και αυτές οι δυνάμειςδεν βρίσκοντι μόνο σε ένα κόμμα, βρίσκονατι σε όλα τα κόμματα, απο την Δέξια μέχρι την Αριστερά. δεύτερον, η μάχη μέσα στα κόμματα ανάμεσα σε αυτές τις δυνάμεις και στην άλλη κουλτούρα, τη μεταρρυθμιστική,διακρίνει το δράμα της πορείας της οικονομίας . Η κουλτουρα η μεταρρυθμιστική είναι οι κοινωνίκες δυνάμεις οι οποίες έχουναποδειχθεί ότι ο τόπος αυτός έπρεπε να αλλάξει και πρέπει να αλλάξει. Οτι πρέπει η οικονομία να μπει σε μία άλλη βάση, σε βάση ανταγωνιστική.ότι πρέπει η κοινωνία να αναπτυχθεί ποιοτικά, ότι πρέπει να υπάρρξει μια βαθύτερη δημοκρατία με κοινωνική αλληλεγγύη και για να γίνουν αυτά έπρεπε να αλλάξουν οι δομές, άρα να αλλάξουν και οι κοινωνικές καιοι οικονομικές ισορροποίες πολύ ριζικά Τρίτον, οι δυνάμεις της μεταρρύθμησης ήρθαν σε σύγκρουση συνεχώς απο το 1981 μέχρι σήμερα με τις δυνάμεις αυτές παρωχημένες ή την παραδοσιακή δύναμη της μη μεταρρύθμισης. Οι δυνάμεις της παραδοσιακής κολτούρας έδειξαν ότι η πολιτική τους δύναμη πριν απο το 1981 με την εμφάνιση του λεγόμενου πολιτικού κόστους και τις μεγάλες παροχές που έγιναν επί κυβερνήσεως Ράλλη. Οι δυνάμεις αυτές φλανηκαν ακόμα πιο δυνατές μετά τον Οκτώβρη του 1981 μέχρι τον Ιούλιο του 1982, όπου κυριάρχησε η αναδιανεμιτική πολιτική και κυριάρχησε ουιαστικά η κουλτούρα της αποζημιωτικής δικαιωσύνης, δηλαδήνα αποζημιωθούνοι λαικές μάζεςοι οποίες είχαν αδικήθει στο παρελθόν. Υποχώρησε αυτή η δύναμη στις δυνάμεις της μεταρρύθμισης το διάστημα 1985-1989, καταργώντας το σταθεροποιητικό πρόγραμμα του Σημίτη, επανεμφανίστηκαν γύρω στο 19990-1991, υποχώρησαν πάλι επι Μάνου και μετά το 1993 έχουμε ένα ενδιαφέροντα συμβιβασμό αυτών των δυνάμεων με τις μεταρρυθμίσεις και τον εκσυχρονισμό της χώρας. Τέταρτον, ο κοινωνικός και ο πολιτικός συμβιβασμός που έγινε στη συνέχεια μας οδήγησε μεν στην ονομαστική συγκλιση, αλλά μας άφησε πίσω στην πραγματική σύγκλιση, διότι η πραγματική σύγκλιση χρειάζεταιβαθιές τομές και μεταρρυθμίσεις, οπού ακόμα η παραδοσιακή κουλτούρα, πολιτιστική κουλτούρα, δεν μας αφήνει να προχωρήσουμε χωρίς εμπόδια. Μας αρέσει να μπαλώνουμε τα πράγματα, μας αρέσει ο ανώδυνος τοκετός, αλλά θα πρέπει να καταλάβουμε ότι πρέπει να γίνουν βαθιές τομές και μεταρρυθμίσεις για να κερδίσουμε το στοίχημα της ανταγωνιστικότητας. Και το δράμα συνεχίζεται..............

1/6/09

ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 4 ΑΠΟ ΤΑ 30 F-16 Ενισχύεται αποφαστικά η άμυνα της χώρας Μέσα στο επόμενο δεκααήμερο βγαίνουν στο Αιγαίο τα πρώτα 4 απο τα 30 νέα πολεμικά αεροπλάνα F-16 που αγόρασε η Ελλάδα.Ήδη έχουν έρθει στην αεροπορική βάση του Αράξου, η οποία κυριολεκτικά έχει μεταμορφοθεί. Μετά τα 30 αυτά σύγχρονα μαχητικάενισχύεται η Αεροπορία μας και φυσικα η άμυνα της χώρας. η αξία του κάθε αεροσκάφους ανέρχεται στα 45.000.000 δολλάρια που αντιστοιχεί σε 33.500.000 ευρώ Στο πλαίσιο των Αντισταθμιστικών Ωφελημάτων πραγματοποιήθηκε ο πλήρης εκσυχρονισμός των εγκαταστάσεων του Αράξου, απ΄όπου θα επιχειρούν τα νέα μαχητικά. Η εταιρία Lockheed Martin Aeronautics ολοκλήρωσε όλα τα έργα υποδομής που είχε αναλάβειστην 116 ΠΜ εντός των προδιαγραφών και σε χρόνο σημαντικά συντομότερο απο την άφιξη των νέων μαχητικών. Στον κατάλογο της νέαςυποδομής εντάσσονται τα διοικητήρια και τα υπόστεγα συντήρησης αεροσκαφών των 335 και336 πολεμικών μοιρών και το συνεργείο κινητήρων.Μέσα σε 18 μήνες ( απο τον ΣΣεπτέμβριο του 2007 έως τον Φεβρουάριο τού 2009) πραγματοποιήθηκαν επεμβάσεις σε 50.000 τετραγωνικά μέτρα, εκσκαφές της τάξης των 300.00 κυβικών μέτρων, καατεδαφίστηκαν παλαιά κτίρια 17.000 τετραγωνικών μέτρων και δαπανήθηκαν 52.000 ανθρωποημέρες εργασίας, δίνοντας με αυτόν τον τρόπο μία οικονομική ανάσα στην ευρύτερη περιοχή της πολυπαθήε κάτω Αχαιας. Στο πλαίσιο των ΑΩ πραγματοποιήθηκαν επίσης πολύ σημαντικές επενδύσεις στην εγχώρια πολεμική βιομηχανία:Συμπαραγωγή σημαντικών δομικών τμημάτων του αεροσκάφους f-16απο την ΕΑΒ, για την παγκόσμια παραγωγή της Lockheed Martin, μεταφορα τεχνογνωσίας και κατασκευή νέων εγκαταστάσεων στην ΕΑΒ, η οποία κέρδισε σε διεθνή διαγωνισμό το συμβόλαιο αναβάθμισης των αεροσκάφων F-16 USAFπου σταθμεύουν στην Ευρώπη. Αξίζει να αναφερθεί ότι η διαπραγμάτευση και η τελική συμφωνία με την αμερικάνικη κυβέρνηση είχε γίνει απο τον τότε Υπουργό Αμυνας Σπήλιο Σπηλιοτόπουλο, ο οποίος στη βουλή μάλιστα είχε πει: <<Εμείς υπογράφουμε :
  • Την πλέον συμφέρουσα σύμβαση αχητικών αεροσκαφών που έγινε ποτέ
  • Με το καλύτερα εξοπλισμένο αεροσκάφος 4ης γενιάς
  • Με την πληρέστερη δυνατή υποδομή υποστήριξης
  • Με όλες τις δυνατότητες σε σύγχρονα όπλα που θα φέρει ενσωματωμένες απο την αρχή.
  • Με ενσωματωμένη του συστήματος αυτοπροστασίας στην γραμμή παραγωγής των αεροσκαφών.
  • Με αυξημένα ΑΩ
  • Με εγγυημένη παράδοση απο τον Μαιο του 2009>>
πηγή: ΤΟ ΠΑΡΟΝ

23/5/09

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΘΑΛΑΣΣΟΛΥΚΟΣ...ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗ

Επιχείρηση εικονικού αποκλεισμού του Ανατολικού Αιγαίου με τεράστια αεροναυτική δύναμη βρίσκεται σε εξέλιξη τις τελευταίες ώρες. Η μεγαλύτερη τουρκική αεροναυτική αρμάδα που έχει εμφανιστεί εδώ και πολύ καιρό στο Αιγαίο συμμετέχει στην άσκηση "Θαλασσόλυκος" με μικτά σενάρια μάχης, όπως αποκλεισμός νήσου, κατάληψη βραχονησίδας από ειδικές δυνάμεις (στο κεντρικό-νότιο Αιγαίο συμμετέχουν και τουρκικές ειδικές δυνάμεις, όπως αποκάλυψε η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ που κυκλοφορεί), προσβολή εχθρικών σκαφών με βλήματα επιφανείας κλπ... Όλες οι δραστηριότητες των Τούρκων παρακολουθούνται στενά από τις ελληνικές δυνάμεις και των τριών Κλάδων. Χαρακτηριστικό της εγρήγορσης του Π.Ν. είναι ότι κινητοποίησε και μονάδες επιφανείας οι οποίες δεν θα έπρεπε υπό νορμάλ συνθήκες να πλέουν, λόγω εκπαίδευσης, συντήρησης κλπ. To ιδιαίτερα εντυπωσιακό στοιχείο της τουρκικής διάταξης είναι ότι και οι τρεις περιοχές που έχουν δεσμεύσει βρίσκονται κατά μήκος του 25ου Μεσημβρινού, δηλαδή ξεκινούν από τον 25ο Μεσημβρινό και φτάνουν μέχρι τα τουρκικά χωρικά ύδατα, διχοτομώντας επιχειρησιακά το Αιγαίο, όπως είναι η πάγια επιδίωξή τους. Χαρακτηριστικό είναι ότι δεν πέρασαν δυτικά του 25ου Μεσημβρινού, παρά μόνο μία φορά στο βόρειο Αιγαίο κατά την διάρκεια των δεκάδων επιχειρήσεων και των εκατοντάδων πτήσεων! Θέλουν "μόνο" την περιοχή ανατολικά του 25ου Μεσημβρινού και κάνουν ότι μπορούν για να την κατοχυρώσουν. Στο πλαίσιο της τουρκικής άσκησης DENIZ GORDU έχουν αναπτυχθεί στο Αιγαίο σε διάφορες περιοχές 8 υποβρύχια, 11 φρεγάτες και 13 πυραυλάκατοι. Παράλληλα διεξάγεται και η άσκηση EFES στο εσωτερικό της Τουρκίας. Είναι μία από τις μεγαλύτερες ναυτικές συγκεντρώσεις που έχει κάνει ποτέ η Τουρκία στο Αιγαίο! Το Πολεμικό Ναυτικό έχει αναπτύξει πλοία και υποβρύχια σε όλο το Αιγαίο, τα οποία παρακολουθούν τις κινήσεις του τουρκικού Στόλου και τις δραστηριότητες οι οποίες γίνονται στα διεθνή ύδατα, ενώ διατηρεί υψηλή ετοιμότητα για να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε συμβάν που ενδεχομένως παρουσιαστεί. Την ίδια στιγμή οι παραβιάσεις του Ε.Ε.Χ. έχουν ξεπεράσει κάθε προηγούμενο, όπως γράφουμε σε σχετικό σημείωμα κατωτέρω. Στο πλαίσιο της ανωτέρω δραστηριότητας, εντοπίστηκε στα διεθνή ύδατα, περίπου επτά μίλια βόρεια της Αλονήσσου, το βοηθητικό πλοίο του τουρκικού Ναυτικού A558 το οποίο και παρακολουθείται διακριτικά από το Πολεμικό Ναυτικό. Το σκάφος αυτό καταγράφηκε να ποντίζει ηχοσημαντήρες, καθώς στη συγκεκριμένη περιοχή οι Τούρκοι συνήθως αναπτύσσουν υποβρύχιο κατά τη διάρκεια των ασκήσεων. Πηγή

22/5/09

Ο Αυστραλός Πρωθυ/ργός μελετάει Αγ. Γραφή στα Ελληνικά

ImageO Αυστραλός πρωθυπουργός, Κέβιν Ράντ, που δηλώνει "βαθειά θρησκευόμενος και χριστιανός"

αποκάλυψε πρόσφατα ότι μελετά την "Αγία Γραφή" και μάλιστα στα “ελληνικά”!

 

Έτσι πριν από λίγες μέρες έφτασε στο πρωθυπουργικό γραφείο ένα δώρο από την κυπριακή κωμόπολη Ορόκλινη και, συγκεκριμένα, από τον κοινοτάρχη Ορόκλινης, Σπύρο Ελενοδώρου.

 

Το δώρο προσέφερε εκ μέρους του κοινοτάρχη ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Κυπριακών Κοινοτήτων Αυστραλίας, Μιχάλης Χριστοδούλου, ο οποίος κατάγεται επίσης από την Ορόκλινη.

 

Τι ήταν το δώρο; Όπως είπε ο κ. Χριστοδούλου ήταν αντίγραφο παλαιάς "Αγίας Γραφής", που βρίσκεται στο Άγιον Όρος, και είναι στην ελληνική γλώσσα. Συνοδευόταν, μάλιστα, και από ένα Ελληνο-Αγγλικό λεξικό της "Αγίας Γραφής", έκδοσης του 1906.

 

Όλα αυτά τα εκτίμησε δεόντως ο Αυστραλός πρωθυπουργός και πριν από λίγες ημέρες έστειλε στα γραφεία της Κυπριακής Κοινότητας Σύδνεϋ θερμότατη ευχαριστήρια πρωθυπουργική επιστολή.

 απο:romfea

Απίστευτη δήλωση του Παπανδρέου σαν υπουργός εξωτερικών

Δήλωση του Γεωργίου Παπανδρέου σαν υπουργός εξωτερικών το 1999 “ Προσωπικά πιστεύω ότι είναι καλύτερα να έχουμε μερικά στρέμματα γηs λιγότερα από εκείνα που μαs ανήκουν, και να κοιμόμαστε τα βράδια ήσυχοι και ασφαλείs, παρά να έχουμε ότι μαs ανήκει και να μην μπορούμε να κλείσουμε μάτι από τον κίνδυνο κάποιαs ξαφνικήs επίθεσηs κακόβουλων γειτόνων εναντίον μαs.” Έλληνες αυτός θα είναι ο επόμενος πρωθυπουργός μας;
Την δήλωση ο Γιώργος Παπανδρέου την έκανε στον κ. ΘΩΜΑ ΣΑΡΑ, αρχισυντάκτη τηs Βορειο – Αμερικανικήs Επιθεώρησηs « ΠΑΤΡΙΔΕΣ » , Προέδρου του Εθνικού Συμβουλίου Συντακτών του Ξενόγλωσσου Τύπου του Καναδά. Ολόκληρο το άρθρο του κ. Σάρα θα το δείτε στην προηγούμενη ανάρτηση του blog μας.
http://online-pressblog.blogspot.com

21/5/09

Το γνωστό αρχαίο.."Τουρκικό ναυτικό"!

Κατασκεύασαν αντίγραφο πλοίου των αρχαίων Ελλήνων Φωκαέων και ετοιμάζονται

να διασχίσουν τη Μεσόγειο προβάλλοντας τον...αρχαίο Τουρκικό πολιτισμό!

 

Email από noiazomai.net :

"Αυτή τη φορά, η Τουρκική πρόκληση έχει να κάνει με την ταυτότητα του Μικρασιατικού Πολιτισμού, και ιδιαίτερα του περίφημουΕλληνικού Πολιτισμού της Ιωνίας, που αποίκησε με τη σειρά του τον Εύξεινο Πόντο και έπειτα, μετά την καταστροφική μανία των Περσών εναντίον του, στράφηκε δυτικά και έφτασε ως την ίδρυση της Μασσαλίας περί το 600 π.Χ. Συγκεκριμένα, η Τουρκία κατασκεύασε ένα.... «αντίγραφο» αρχαίου ελληνικού πλοίου διαστάσεων 19Χ5 μέτρων, το οποίο ξεκίνησε ένα μακρύ ταξίδι προπαγάνδας στη Μεσόγειο, με υψωμένη επάνω του την Τουρκική Σημαία, ώστε να φτάσει σαν τουρκικό αρχαίο πλοίο της «Ανατολίας» στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στην αποικία των αρχαίων Ελλήνων Φωκαέων, την περίφημη Μασσαλία της Γαλλίας, 2.600 χρόνια μετά το πρώτο εκείνο αρχαίο ταξίδι. Η άφιξη υπολογίζεται να γίνει την 1 Ιουλίου, ώστε να παραβρίσκεται εκεί στους εορτασμούς των 320 ετών από την Γαλλική Επανάσταση! Έπειτα από τη Μασσαλία, μέσω ποτάμιων οδών θα μπει θριαμβευτικά στο ίδιο το Παρίσι, αποτελώντας σπουδαίο αξιοθέατο της πάντα κοσμοπολίτικης Γαλλικής Πρωτεύουσας, παίρνοντας μέρος στις εκδηλώσεις του «Τουρκικού Έτους» στη Γαλλία!!!Υπενθυμίζεται δε ότι η Γαλλία του Νικολά Σαρκοζί είναι επίσημα η πιο αντίθετη Ευρωπαϊκή χώρα στην ένταξη της Τουρκίας στην Ε.Ε. Η πορεία ίσως του «τουρκικού» πλοίου που το βάφτισαν «Κυβέλη», να μαλακώσει τελικά τους Γάλλους, όπως επιδιώκουν οι Τούρκοι. Στον γυρισμό πάντως, το αρχαίο «τουρκικό» πλοίο σχεδιάζεται να παρελάσει από την Κεντρική Ευρώπη και μέσω του Δούναβη να βγει στη Μαύρη Θάλασσα, για να καταλήξει θριαμβευτικά το 2010 στην Κωνσταντινούπολη», όπου και θα πάρει μέρος στις εκδηλώσεις «"Ισταμπούλ" - Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης».

Ο ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΗΣ ΦΩΚΑΙΑΣ Όταν οι Αρχαίοι Φωκαείς έφυγαν για πάντα από την αρχαία Φώκαια, που είχε πέσει σε περσικά τότε χέρια, με πόνο και δάκρυα στα μάτια έριξαν εκεί μπροστά στη θάλασσα ένα μαύρο σίδερο, ορκιζόμενοι να μην ξαναγυρίσουν ποτέ, παρά μόνο εάν εκείνο το σίδερο έβγαινε στην επιφάνεια! Οι νεότεροι όμως Έλληνες της Φώκαιας στη Μικρασία, ούτε καν το μαύρο σίδερο πρόλαβαν να ρίξουν, κυνηγημένοι από τους αιμοσταγείς σφαγείς της Τουρκίας! Ήταν οι φρικτές ώρες της Γενοκτονίας του Ελληνισμού της Μικράς Ασίας, που το λεπίδι και η φωτιά της είχαν φτάσει ως τη Φώκαια στις 30 Μαϊου/12 Ιουνίου του 1914! Ο Γάλλος αρχαιολόγος και μηχανικός Φελίξ Σαρτιώ, βρέθηκε τότε εκεί και μαζί με άλλους τρεις ομοεθνείς του, τους Manciet, Carlier και Dandria, που ύψωσαν αμέσως πρόχειρες Γαλλικές Σημαίες σε τέσσερεις ελληνικές οικίες, κατορθώνοντας έτσι να διασώσουν πολλούς Φωκαείς, κυριολεκτικά από τα δόντια των λυσσασμένων τουρκικών λύκων, που άκουγαν στο φρικτό όνομα «Τσέτες»! Να πως περιγράφει ο ίδιος ο Σαρτιώ το Διωγμό και τη Γενοκτονία: «Πλούσιοι πρόκριτοι της πόλης έφυγαν ανυπόδητοι γιατί κι αυτά τα παπούτσια, τους είχαν αφαιρέσει. Εις τους ναούς διεπράχθησαν ανήκουστοι ιεροσυλίαι»! Και αλλού: «Οι Νεότουρκοι στο όνομα της δικαιοσύνης και της ελευθερίας έβαψαν τα χέρια τους με τόσο αίμα, όσο δεν είχαν χύσει από πολλούς αιώνες οι πρόγονοί τους, παρόλο που ήταν άριστα εκπαιδευμένοι στην τέχνη της σφαγής»! Ο δε Mansier ένας από τους υπόλοιπους πραγματικά θαρραλέους Γάλλους της ομάδας των Αρχαιολόγων θυμόταν: «Μας έφεραν μια γυναίκα που πέθανε. τη νύχτα την είχαν βιάσει 17 Τούρκοι. Επίσης είχαν πάρει μαζί τους στα βουνά ένα κορίτσι 16 ετών αφού σκότωσαν μπροστά στα μάτια του τον πατέρα και τη μητέρα της. Έτσι είχαμε δει τα πέντε χαρακτηριστικά της λεηλασίας μιας πόλεως: την κλοπή, τη λαφυραγωγία, τον εμπρησμό, τους σκοτωμούς και τους βιασμούς»!!! Και αλλού: «Βρήκαμε μια γριά που κοιτόταν στο δρόμο, και πού ήταν σχεδόν παράλυτη από τα κτυπήματα. Είχε δυο μεγάλες πληγές στο κεφάλι πού είχαν γίνει από κτυπήματα υποκόπανου τουφεκίου. τα χέρια της ήταν κομμένα, το πρόσωπο της πρησμένο»!!! Και πάλι: «.Βεβαιώνω ότι όλοι εκείνοι οι πληγωμένοι με εξαίρεση δύο η τριών ήταν επάνω από εξήντα ετών. Ανάμεσα τους υπήρχαν γριές επάνω από ενενήντα ετών, πού είχαν πυροβοληθεί και είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι είχαν τραυματιστεί υπερασπιζόμενες τα αγαθά τους. Επρόκειτο απλούστατα περί σφαγών»! Και ακόμη: «Ήταν ολοφάνερο ότι όλα αυτά αποτελούσαν μιαν οργανωμένη επίθεση.» Τα παρακάτω σχόλια μάλιστα του Αμερικανού Προξένου στη Σμύρνη Τζώρτζ Χόρτον, που εξέδωσε στα 1925 το βιβλίο-μαρτυρία «Η κατάρα της Ασίας» για τις Τουρκικές Σφαγές εναντίον Ελλήνων και Αρμενίων, είναι ενδεικτικά, καθώς, όπως τονίζει, φανερώνουν «την αναλλοίωτη φύση του Τούρκου και του χαρακτήρα του, σαν πλάσματος με άγρια πάθη, που ζει ακόμη στην εποχή του Ταμερλάνου και του Ούννου Αττίλα».

ΤΟ ΠΛΟΙΟ - ΜΑΣΚΑ ΤΩΝ ΕΝΟΧΩΝ Η Τουρκία, που αφάνησε με φρικτούς διωγμούς και τους τελευταίους Έλληνες της περιοχής της νεότερης Φώκαιας στη Μικρασία, επιχειρεί σήμερα να υποκαταστήσει τον Ελληνικό Πολιτισμό της Μικρασίας, με το εφεύρημα του δήθεν «Πολιτισμού της Ανατολίας», στην τεχνητή έννοια του οποίου δεν επιτρέπεται να συμπεριλαμβάνεται ο όρος Έλληνας ή Γιουνάν! Η Άγκυρα, αναζητώντας στηρίγματα για να διασωθεί από τα απίστευτα μαζικά εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητος που έχει διαπράξει, με 1.500.000 σφαγιασμένους Αρμένιους και σχεδόν άλλους 1.500.000 Έλληνες, βρίσκει καταφύγιο στον αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό, τον οποίο έχει βαπτίσει σε «Πολιτισμό της Ανατολίας» (δηλαδή τουρκικό.)! Έτσι κατασκεύασε και το αρχαίο πλοίο, που δεν είναι παρά ένα ακόμη προσωπείο, μια μάσκα για να διασκεδάσει στα μάτια της διεθνούς κοινής γνώμης, τις φρικτές εντυπώσεις που προκαλούν οι Γενοκτονίες της! Και ιδιαίτερα στη Γαλλία του Σαρκοζί!

«STOP KYBELI» Το πλοίο αυτό, δεν πρέπει να γίνει δεκτό σε ελληνικά λιμάνια! Και σε κανένα Γαλλικό ή άλλο Ευρωπαϊκό! Και εάν πλησιάσει, οφείλουν όλοι οι Μικρασιάτες, όλοι οι Πόντιοι, όλοι οι Ανατολικοθρακιώτες, όλοι οι Κύπριοι, όλοι οι Αρμένιοι, όλοι οι Γάλλοι, όλοι οι Ευρωπαίοι, να το προϋπαντήσουν με υψωμένες τις γροθιές μιας δίκαιης και παγκόσμιας διαμαρτυρίας! Επειδή δεν είναι δυνατόν, οι Γενοκτόνοι της Ανθρωπότητας, οι τύραννοι των Κούρδων, οι εισβολείς και κατοχείς της πανάρχαιας ελληνικής Κύπρου μας, οι καθημερινοί θρασύτατοι εισβολείς του Ελληνικού Αρχιπελάγους, να λάβουν πιστοποιητικό λευκού ποινικού μητρώου! Δεν είναι δυνατόν να αφεθούν να χρησιμοποιήσουν ένα αρχαίο ελληνικό πλοίο, προκειμένου να αθωώσουν τα ματωμένα και ένοχα χέρια τους, θαμπώνοντας την Ευρώπη! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΜΕ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΔΟΛΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ! Το πλοίο αυτό, δεν μπορεί να ταξιδεύει χωρίς συγνώμη, χωρίς έμπρακτη μεταμέλεια! ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΛΟΙΟ-ΜΑΣΚΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΣΜΟΥ, ΠΟΥ ΒΑΛΘΗΚΕ ΝΑ ΞΕΓΕΛΑΣΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Δεν μπορούν οι Τούρκοι να παριστάνουν του αρχαίους Φωκαείς! Δεν μπορούν οι σφαγείς των νεότερων Φωκαέων να παριστάνουν τους πολιτισμένους Ευρωπαίους! Η Γαλλία ολόκληρη πρέπει να σηκωθεί στο πόδι! Και μαζί της όλη η δημοκρατική Ευρώπη! Η παράσταση της Ευρωπαϊκής πορείας της Τουρκίας αρχίζει. Ας είναι εκεί όμως η Ιστορία και η Δικαιοσύνη!

19/5/09

ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΗΣ ΕΛΒΟ ΚΑΙ ΤΟ ΥΕΘΑ

Η εταιρία ΕΛΒΟ παραχωρήθηκε έναντι πενιχρού ποσού στον κ.Μυτηληναίο (43% της εταιρείας μαζι με τον management) επι κυβέρνηση Σημίτη το 2001. Το υπόλοιπο 57% της εταιρίας παρέμεινε κρατικό για τα μάτια του κόσμου και για να γίνονται απ΄ευθείας αναθέσεις χωρις διαγωνισμό. Μετά απο λίγο εκδόθηκε διαταγή απο το ΥΕΘΑ ότι όλα τα τροχαία υλικά στις Ε.Δ. θα περνούσαν απο το <<μαγαζί>> του κ. Μυτηληναίου. 2 παραδείγματα: 1)Ο Ε.Σ. ήθελε να προμηθευτεί 10 jeep mercedes που το κόστος απο την Γερμανία ήταν 20.000 ευρώ το καθένα. Έπρεπε όμως να απευθυνθει στην ΕΛΒΟ όπου τα προμηθεύονταν με 32.000 χιλιάδες το καθένα με το πρόσχημα της Ελληνικής συμμετοχής. 2) όλα τα ανταλλάκτικα των αυτοκινήτων του στρατού όδευαν αποκλειστικά στην ΕΛΒΟ που το <<χαράτσι>> έφτανε το 500%!!! Η ΕΛΒΟ συμμετείχε παντού κυρίως ως μετατροπέας και ελάχιστα ως κατασκευαστής. Ακόμα και στο σκάνδαλο <<Ερμής>> σε ότι αφορα στα οχήματα μεταφοράς του συστήματος που τα κοστολόγησε 67.500 ευρώ. Όταν όμως κλήθηκε η ξένη εταιρία με την οποία συνεργαζόταν να υπογράψει σύμβαση αντισταθμιστικών η τιμή αυτών προσγειώθηκε των ρυμολκούμενων στα 20.652 ευρώ...!!!! πηγη: το παρόν της Κυριακής

10/5/09

ΑΚΟΥΣΟΝ, ΑΚΟΥΣΟΝ....ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΕΠΟΙΚΙΣΜΟ ΣΤΟ ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ

Προς μια καινο'υργια εθνική τραγωδια οδεύουμε (στυλ Ιμίων) με πρωταγωνιστές την Τουρκία (πρωτοτυπο) και το Αγαθονήσι.Με αιχμή του δόρατος τις θεωρίες περί <<γκρίζων ζωνών>> οι οποίες στηρίχθηκαν απο τον αμερικάνικο παράγοντα , η Τουρκία τόσο με τις μαζικές υπερπτήσεις πάνω απο το νησί κατηγορει πλέον επίσημα την Ελλάδα ότι το εποικίζει παράνομα. Παρα τις κινήσεις που έκανε η κυβέρνηση στέλνοντας τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για να ισχυροποιηθεί η Ελληνική κυριαρχία στήν περιοχή, η Τουρκία σκληραίνει ακόμα πιο πολυ την στάση της καθώς μπορεί να μας εκθέσει διεθνώς ότι παραβιάζουμε την συνθήκη της Λωζάννης. Σύμφωνα λοιπόν με τήν τούρκικη πλευρά το νησί κατοικειται απο Ελληνες απο την ηπειρωτικη Ελλάδα και το κάνει για να δημιουργήσει τετελεσμένα γεγονότα. Χαρακτηριστικό είναι οτι στο Αγαθονήσι όπως και στα άλλα νησιά τους τελευταίους μήνες έχουνε καταγραφεί 22 πτήσεις και μάλιστα σε πολύ χαμηλό ύψος. Διπλωμάτες και στρατιωτικοί θεωρούν την κατάσταση άκρως ανυσηχητική για ένα νέο θερμό επεισόδιο σε βάρος της Ελληνικής πλευράς που θα θέσει αμφισβήτηση κυριαρχίας στο Αιγαίο. Λιγο πριν το επεισόδιο των Υμίων το 1996 τουρκικοι διπλωματικοί κύκλοι μιλούσαν για προσπαθεια τών υπουργείων Αιγαίου και έξωτερικών να αποικίσουν ακριτικά νησιά και βραχονησίδες.Απο τότε η τούρκικη πλευρά θιοθέτησε την θεωρία των <<γκρίζων ζωνών>> και καθορίστηκε το status quo του Αιγαίου.

ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΥΠΡΟΣ Η ΘΡΑΚΗ

Από το 1974 έχουμε ένα ψευδοκράτος μέσα στην Κύπρο. Ένα τέτοιο σχέδιο προωθεί η Άγκυρα στο πλαίσιο του συλλογικού εθνικου αυτοπροσδιορισμού της μουσουλμανικής μειονότητας για την Θράκη. Ο νέος υπουργός εξωτερικών θεωρει ότι πρέπει να υπάρξει μια μακροπρόθεσμη ανατροπή του σημερινού status quo στο Αιγαίο με συνεχή αμφισβήτηση κυριαρχικών δικαιωμάτων στήν Ελλάδα, μιας και το Ελλήνικο Υπουργείο Εξωτερικών έχει το ρόλο θεατή. Ο Νταβούτογλού είναι υπερμαχος της ευέλικτης αλλά επιθετικής πολιτικής και αποκαθιστά τις σχέσεις με τις γειτονικές χώρες (Συρία,Αρμενία) ενώ αφήνει ανοικτά τα χαρτιά του με την Ελλάδα. Απο την άλλη μεριά η Ελληνική κυβερνησή εχει γνώση για την αλλαγή πολιτικής γραμμης της γείτονος και την προσέλευση μυστικών υπηρεσιών προς στην Θράκη για την δημιουργία μιας <<δεύτερης Κύπρου>> ενώ επικρατεί πλήρης αδιαφορίαγια το θέμα.

8/5/09

ΥΠΟΣΚΑΠΤΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ

Για αλλη μια φορά διαπιστώνεται η διμοκρατική δικτατορία που κυριαρχούν στα ΜΜΕ. Καθημερινά γινονται διάφορες συζητήσεις περί ονομασίας των Σκοπιών με το όνομα Μακεδονία απο διάφορους <<προοδευτικούς>> ανθρώπους (στυλ Δήμου) σε διαφορές <<προοδευτικές>> εκπομπες. Αυτό έχει ώς σκοπό να γίνεται μια συνεχής πολιορκία μονόπλευρων απόψεων για να πεισθει ο κάθε ¨Ελληνας οτι τελικά έχουμε κάτι που δεν μας ανήκει.Περα απο αυτό πριν μερικές μέρες ανακοινώθηκε το Πανελλήνιο Μακεδονικό Μέτωπο που έχει ώς σκοπό την διαφύλαξη τών εθνικών μας συμφερόντων. Παρόλαυτα τα ΜΜΕ απέδειξαν για αλλή μια φορά την πολιτική την οποία εκπροσωπούν.Δηλαδή .......δεν έκαναν καμία αναφορά επι του θέματος ούτε τα κρατικά κανάλια πόσο μάλλον τα ιδιωτικά, έχοντας την δυσαρέσκεια του Στέλιου Παπαθεμελή και του Κώστα Ζουράρι, καθως είναι απο τους πρωτεργάτες του κόμματος.

6/5/09

Η ΑΝΑΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ

Η Τουρκία στο τέλος του Α' Παγκοσμίου Πολέμου θα μπορούσε να είχε
παραδοθεί στις ξένες δυνάμεις που προσπαθούσαν να διεκδικήσουν εδάφη της ή
επεδίωκαν να ανασυστήσουν μια αρχαία αυτοκρατορία. Αλλά η Τουρκία επέλεξε
ένα διαφορετικό μέλλον. Απελευθερωθήκατε μόνοι σας από τον ξένο έλεγχο. Και
εγκαθιδρύσατε τη Δημοκρατία η οποία αποσπά τον σεβασμό των ΗΠΑ και του
υπόλοιπου κόσμου. Υπάρχει μια απλή αλήθεια σε αυτή την ιστορία: η Τουρκική
Δημοκρατία είναι δικό σας επίτευγμα. Δεν επιβλήθηκε από κάποια εξωτερική
δύναμη ούτε ήρθε χωρίς αγώνα και θυσίες». Μπάρακ Χουσεϊν Ομπάμα Πρόεδρος των
ΗΠΑ-ομιλία του ενώπιον της Τουρκικής Εθνοσυνέλευσης στην Αγκυρα. * Η ως άνω
δήλωση του Προέδρου των ΗΠΑ, πέραν του ότι είναι ανιστόρητη αποτελεί ύβρη
στην μνήμη των εκατοντάδων χιλιάδων σφαγιασθέντων Ελλήνων, Αρμενίων και
άλλων εθνοτήτων από τα στίφη των απογόνων του Αττίλα, τους οποίους ο τότε
Γεν. Πρόξενος των ΗΠΑ στην Σμύρνη, απεκάλεσε «Η κατάρα της Ασίας» και
συγκλονισμένος δήλωνε «σιχάθηκα που είμαι άνθρωπος», βλέποντας τα φρικώδη
και βάρβαρα εγκλήματα του Μουσταφά Κεμάλ...
Πάνω στο αθώο αίμα των χιλιάδων μαρτύρων ιδρύθηκε η αυτοαποκαλούμενη
«Τουρκική Δημοκρατία».

Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ ασέλγησε πάνω στα τίμια λείψανα των μαρτυρικών μας
προγόνων...

«Η Τουρκική Δημοκρατία είναι δικός σας επίτευγμα»...είπε, με πομπώδες ύφος,
γεμίζοντας τα Τούρκικα στήθη, με υπερηφάνεια! Μια «Δημοκρατία» που χτίστηκε
πάνω στα οστά και το αίμα χιλιάδων ανθρώπων. Πάνω στις Στάχτες της «άπιστης»
Σμύρνης....πάνω στις γενοκτονίες των Ποντίων και Αρμενίων...των Συροχαλδαίων
και των Ασσυρίων...

Των Ελλήνων της Ίμβρου και της Τενέδου...της Κωνσταντινούπολης...της
Κύπρου...
Πάνω στα κουφάρια των πάμφτωχων  Κούρδων και στις στάχτες των 4000 χωριών
τους.....
Μια «Δημοκρατία» που συνεχίζει να ζει με το αίμα των Αλεβιτών, των Κούρδων
και των εναπομεινάντων Ποντίων...
Μια «Δημοκρατία» της ΕΡΓΕΝΕΚΟΝ και των ΓΚΡΙΖΩΝ ΛΥΚΩΝ...
Αυτή είναι η Τουρκία κύριε Ευλογημένε...
Σ΄αυτήν την χώρα που οι σφαγές είναι εθιμική παράδοση και οι πρόγονοί σας,
απεκάλεσαν «Η κατάρα της Ασίας» δηλώνεται τον σεβασμό σας, προσθέτοντας «και
του υπόλοιπου κόσμου»...
Τον δικό μας σεβασμό κύριε Ομπάμα, δεν δικαιούσθε ούτε νομιμοποιείσθε να τον
αναφέρετε. Είναι αναφαίρετο δικαίωμά μας, να τον αποδίδουμε εκεί που
κρίνουμε πως αρμόζει...
Κλίνατε γόνυ καρδίας, και αποδώσατε τον σεβασμό στην ασεβή Τουρκία...
Επιβραβεύσατε την βαρβαρότητα και την τυραννία, πυροδοτώντας ταυτόχρονα την
Τουρκική επιθετικότητα εις βάρος μας...
Εμείς ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε ΕΔΩ...
Η ιστορία μας έμαθε να υπομένουμε, σφαγές, βασανιστήρια, διωγμούς,
ανασκολοπισμούς, αποτεφρώσεις, προσφυγιές, φτώχεια, λιμούς και καταστροφές,
χιλιάδες χρόνια τώρα...
Ξέρουμε να θυσιαζόμαστε αυτοβούλως και να προστρέχουμε στον θάνατο για την
αγαπημένη μας Πατρίδα...Την Πατρίδα και Μητέρα του Κάλους και του
Πολιτισμού...
Αυτή είναι κύριε Ομπάμα η «αρχαία αυτοκρατορία» που καταδείξατε ως  εχθρό
της Τουρκίας.
Αφυπνίσατε τα αρχέγονα και πρωτόγονα ένστικτα των Τούρκων...
Αφυπνίσατε όμως και τα δικά μας αισθήματα...
Η πρόσφατη ιστορία μας δίδει τις απαντήσεις.-
Νικόλαος Πλαστήρας προς τον Πρέσβη της Μεγάλης Βρετανίας Λίντλεϋ.-
«*Η Ελλάς υπήρξε τίμια Σύμμαχος της Αγγλίας. Την εγκαταλείψατε αλλά εκείνη
συνέχισε μόνη τον αγώνα. Είδε τους πληθυσμούς της να σφαγιάζονται, την
ελληνική γη να ακρωτηριάζεται. Μπορεί να ζήσει και μόνητον Αγώνα. Και αν
καταρρεύσει θα στήσουμε στον Κάβο Μαλέα μιά πινακίδα που θα γράφει, πως εδώ
ανθούσε κάποτε ένας πολιτισμός, που κατέστρεψαν οι Δυτικές Δυνάμεις, με
πρωταγωνίστρια την Αγγλία. Αυτό να διαβιβάσεις στη Κυβέρνησή σου. Τελειώσαμε
κύριε. Δεν έχουμε τίποτα άλλο να πούμε. **Πηγαίνετε**

28/4/09

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ

Δυναμική συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιήθηκε σήμερα, 28 Απριλίου μπροστά από την αλβανική πρεσβεία της Αθήνας κατά των συνεχών προσπαθειών αφανισμού του βορειοηπειρωτικού ελληνισμού από το αλβανικό κράτος. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως η διαμαρτυρία διοργανώθηκε και υποστηρίχθηκε από το σύνολο των Βορειοηπειρωτικών σωματείων. Στην συγκέντρωση εκτός από τους Βορειοηπειρώτες, συμμετείχαν πολλοί Ελλαδίτες αδερφοί οι οποίοι θέλησαν να συμπαρασταθούν καθώς και πολιτικά στελέχη από την Νέα Δημοκρατία, το Πα.Σο.Κ, και τον Λα.Ο.Σ. Η διαδήλωση απετέλεσε παράλληλα μία κίνηση έμπρακτης στήριξης του προέδρου της ΔΕΕΕΜ ΟΜΟΝΟΙΑ και δημάρχου της Χιμάρας Βασίλη Μπολάνου όπως γίνεται εμφανές και από τα συνθήματα με κυρίαρχο το "Κάτω τα χέρια από τον Μπολάνο". Εν όψει βουλευτικών εκλογών στην Αλβανία και ενώ βρισκόμαστε εν μέσω μίας δύσκολης περιόδου για τον ελληνισμό της Βορείου Ηπείρου, οι ενωμένοι Βορειοηπειρώτες δίνουν ηχηρό μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση. περισσότερα: www.himaraunion.com

15/4/09

<< ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ ΤΣΑΜΗΔΩΝ ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ>>
Απο hellenic nexus Συγχονισμένες γίνονται οι κινήσεις Τουρκίας Σκοπίων και Αλβανίας στα θέματα δήθεν <<μειονοτήτων>> και δήθεν περιουσιών εναντίον της Ελλαδας,καθώς και ο πρόεδρος -της χιλιοευεργετιμένης-Αλβανίας, Σαλι Μπερίσα, σε συνεντευξη του σε τηλεοπτικό σταθμό των Σκοπίων,δήλωσε ότι <<το ζήτημα των Τσάμηδων δεν παύει να ισχυεί, αλλά αποκτά και νομικό πλαίσιο>>. Η δήλωση αυτή μεταφράζεται σε διεκδίκηση <<περιουσιών>> και <<αποζημιώσεων>> κατά το πρότυπο των Σκοπίων...που καθοδηγούνται στο <<νομικό>> μονιπάτι από την Αγκυρα,η οποία διαθέτει το know how και όλη την απαιτούμενη <<ειδίκευση και τεχνογνωσία>>. Αλβανικοί κύκλοι, που συνοδεύονται στενά με την ιδέα της <<Μεγάλης Αλβανίας>> και παίζουν ρόλο στις εξελίξεις και την ποδηγέτηση της Αλβανικής κοινής γνώμης, έχουν φτάσει στο σημείο να κυκλοφορούν μέχρι και χάρτεςδιαμελισμού της Ελλάδας στην περιοχή της Ηπείρου! οι οργανώσεις του κινούνται εντός αλλά και εκτός Αλβανίας,προσπαθώντας να προκαλέσουν το ενδιαφέρον των ξένων και τα βλέματα της Διεθνους Κοινής Γνώμης. Ακολουθούν τα προκαθωρισμένα μονοπάτια που έχει χαράξει η Τουρκία , οποία βλέπει τα Σκόπια και την Αλβανία,ως αποσταθεροποιητικά για την Ελλάδα κράτη και ανέλπηστους συμμάχους στα βόρεια ελληνικά σύνορα... Ετσι έχουν φτιαχτεί ακόμη και τουρκικες αφίσες προκειμένου να <<στοιχειοθετηθει>> και να προβληθει η <<ενοχοποιηση>>της Ελλάδας για δήθεν <<γενοκτονία εναντίον Τσαμηδων>>. Η πρόκληση Μπερίσα, δηλαδή η πρόκληση της επίσημης Αλβανίας που εκφράζεται απο τον πρόεδρό της ,σηματοδοτεί τις εξελίξεις που,δεδομένης της ισχνής και θολής θέσης της Ελλάδας, διαγράφονται απόλυτα ανησυχητικές! Δυστυχώς, η κατάσταση στη Βόρειο Ηπειρο είναι τραγική και έχει ξεφύγει απο κάθε πρόνοια της Αθήνας. Στο Αργυρόκαστρο για παράδειγμα, ο Δήμος διεκδικεί απο την ορθόδοξη εκκλησία ένα μεγάλο οικόπεδο κοντά στο κέντρο της πόλης και δίπλα στον οδικό άξονα Κακαβιάς-Αργυροκάστρου, αρνούμενος να δώσει άδεια ανέγερσης καθεδρικού ναού και νηπιαγωγείου! Η Μητρόπολη Αργυροκάστρου έχει καταφύγει στα δηκαστήρια, αλλά η υπόθεση κωλυσιεργεί με το αιτιολογικό οτι οι Αλβανοί δήθεν θέλουν να μετατρέψουν το οικόπεδο σεχώρο πρασινου και παιδική χαρά...Επι 3 χρόνια και πλέον χρόνια ,αρνούνται να φέρουν την υπόθεση έκδοσης άδειας για ανέγερση οικοδομής στο αρμόδιο πολεοδομικο συμβούλιο! Και αφού αναγκάστηκαν ύστερα απο πιέσεις και αγώνα να φέρουν το θέμα εκεί, το πολεοδομικό συμβούλιο χωρις να λάβει υπ΄οψιντα τεχνικά στοιχεία που προσκομισε ο τεχνικός της Μητρόπολης, απερριψε το αίτημα! Πολύ χειρότερα είναι τα πράγματα στην παράλια ζώνη της Βορείου Ηπείρου, όπου ο φετεινός χειμώνας σημαδεύτηκε απο την προσπάθεια των κατοίκων του χωριου Νίβιτσα( λίγο πιο πάνω απο τους Αγιους Σαράντα) να διαφυλάξουν την γηκαι την ορθόδοξη κληρονομιά τουςστην περιοχή της Κακομαίας ακρογιαλάς, όπου βρλισκεται και το ομώνυμο Μοναστήρι.Οι κινητοποιήσεις ξεκίνησαν τον Νοέμβριο του 2008, όταν τα οχήματα και μηχανήματα εταιρίας, η οποία παρανόμως έχει λάβει άδεια ανέγερσης τούριστικού συγκροτήματος,προσπάθησαν να εισέλθουν στον χώρο και να ξεκινήσουν εργασίες. Οι Ελληνες κάτοικοι απέκλεισαν τον δρόμο, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν συμπλοκές που οδήγησαν σε μικροτραυματισμούς ακόμη και ηλικιωμένων, και σε συλλήψεις 9 ατόμων, απο τα οποία 4 τέθηκαν σε κράτηση.Ανάμεσα στους συλληφθέντες ήταν και ο δημογέροντας του χωριού Κλεομένης Μπαντζάρης.
ΑΣΣΗΜΕΤΡΗ ΑΠΕΙΛΗ ΑΠΟ ΜΙΤ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ Οι Τούρκοι έχουν καταφέρει να είναι οι μεγαλύτεροι εισαγωγείς ηρωίνης και λαθρωμεταναστών προς τη Ελλάδα. Εκτιμάται οτι κάθε χρόνο εισέρχονται στην Ελλάδα άνω των 100.00 λαθρωμεταναστών,ενω σημαντικο ρόλο φέρεται να παίζει η Τούρκικη ΜΙΤ για την προωθησή τους με απώτερω σκοπό να υπάρξει κλίμα σύγχησης στην Ελλάδα. Ενδεικτικά το 2007 έχουν συυλληφθεί γύρω στους 100 Τούρκους λαθρέμπορους ενώ μόνο στα μέσα του 2008 πάνω απο 140. Ο κύριος όγκος των λαθρωμεταναστών εισάγεται πλέον απο Τουρκία η οποία πλέον λειτουργεί ως σταυροδρόμι απο την Ασία στην Ευρώπη. Η Τουρκία λοιπόν υποσκάπτει τα αδύναμα θεμέλια του Ελληνικού έθνους με στόχο την πλήγονται η δημογραφική ισορροπία και η εθνική ασφάλεια. Εμφανίζεται λοιπόν το ερώτημα αν η λαθρομεταναστευσή είναι μια μορφή μίας ασύμμετρης απειλής που τα μεγάλα κεφάλια αυτόυ του σχεδίου είναι αξιωματούχοι της Τουρκικης υπηρεσίας πληροφοριών και των στρατηγών...

13/4/09

ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ...ΖΗΤΙΑΝΟΣ ΤΟΥ ΟΜΠΑΜΑ??????

Κατα την επίσκεψη του Ομπαμα στην Τουρκία ο Πατριάρχης του Ελληνορθοδοξου Οικουμενικου Πατριαρχείου έπρεπε να διαφυλαξει με οποιαδήποτε θυσἰα τον τίτλο που εκπροσωπεί.Δεν μπορεί να τρέχει σε ξενοδοχεία (ούτε καν στο φανάρι) για μία ολιγολεπτη συνάντηση με τον νέο πρόεδρο των Η.Π.Α. Πέρα απ΄ αυτό έγινε περίγελος των παντων γιατι ούτε το δελτίο τύπου του προεδρου δεν τον ανέφερε. Επρεπε να κρατήσει μια στάση ένος θρησκευτικού ηγέτη που που να μην συμβιβάζεται με το κάθε τι."Εδω είμαι κ πρόεδρε ,στο φανάρι,στο λίκνο της ορθοδοξίας". Και αν θέλετε να έρθετε είστε καλοδεχούμενος". Μπορεί να μην ερχότανε αλλά θα ήσασταν η πρώτη είδηση παγκοσμίως για τη στάση αυτη,και όχι περίγελος των πάντων.

15/3/09

ΧΑΘΗΚΕ ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ. ΜΕ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΩΝ

Ακρως απορρητο εγγράφο της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας διερευσε απο την ΕΛ.ΑΣ. Η ελλειπής πληροφόρηση των στελεχών της ΕΛ.ΑΣ.επιβεβαιώνεται εγγράφως αφού η λίστα η οποία διέρευσε έχει τρομοκρατικούς στόχους οι οποιοί είναι για τα κλάματα!!!!!!!!!!! Η δημοσιουπαλληλική νοοτροπία και ο ωχαδελφισμος που εικρατεί στο σώμα το έχουν καταστήσει ανίκανο ακόμα και να αυτοπροστατευθεί. Οι προαγωγές των αξιωματικών οι οποίες εχουν καταστεί δουλειά των πολιτικών οι οποιοί βάζουν καριερίστες αστυνομικούς σε θέσεις -κλειδιά και ο κομματικός συνδικαλισμός έχει ως αποτέλεσμα την έλλειψη πειθαρχίας στο σώμα.Η διαρροή λοιπόν του εγγράφου ξεκαθάρισε λοιπόν την κατάσταση για το κατα πόσο είναι ευάλωτο το σώμα.

13/3/09

ΔΟΓΜΑ ΟΖΑΛ: Μερικα εκατομμύρια απο δω μεριά και τελειώσαμε με αυτούς

Σε άρθρο του Θεόδωρου Καβανέα στην εφημερίδα ΤΟ ΠΑΡΟΝ , αναφέρεται στο μεγάλο πρόβλημα λαθρομεταναστευσης στην χώρα μας. Ενα απο τα τραγελαφικα σημεία του αρθρου του είναι ότι κάθε χρόνο είσερχονται περίπου στούς 350.000 λαθρομετανάστες τον χρόνο,εισερχόμενοι απο την Τουρκία και μάλιστα με την βοήθεια του τούρκικου λιμενικού!!!!!!!!! Οι δουλέμποροι διακινητέςπού εχουν ως έδρα τούς την Σμύρνη και την Κσταντινούπολη, κυκλοφορούν ανενόχλητοι υπο την προστασία του Τουρκικου βαθέως κρατους.Οι σύγχρονοι δουλέμποροι εχουν τα <<στέκια>> τους στην Κωσταντινούπολη στήν πλατεία Κουμ Καπί και Γελσικόι,και στην Σμύρνη συγκεντόνωνται στην περιοχη Μπασμάν. Με τους συνεργάτες πού έχουν στην Ελλάδα τούς προωθούν απο την Τουρκία στα νησιά του Αιγαίου με ταχύπλοα, φουσκωτά ακομα και με σκάφη του Τουρκικου λιμενικού οπου τους αφήνουν στα δικά μας χωρικά ύδατα. Καθημερινά το λιμενικό σώμα <<μάζεύει>> λαθρομετανάστες όχι μόνο απο τα νήσια του Αιγαίου αλλά και απο τηνΗπειρωτική Ελλάδα. Πρώκειται λοιπον για το βραχύχρονο σχέδιο εφαρμογής του δόγματος Οζαλ που έχει ως σκοπό την διάβρωση του Ελληνικού πληθυσμού και την δυσκολία αφομίωσης του.Ούτως ή άλλως το τούρκικο βαθύ κράτος έχει ιστορική ειδίκευση σε κάθε είδους εθνοκαθάρσεις.

12/3/09

ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΟΖΑΛ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΜΑ ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΉΠΕΙΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΒΑΝΙΚΟ «ΜΕΓΑΛΟΪΔΕΑΤΙΣΜΟ»; PDF Εκτύπωση E-mail

Του Δημητρίου Σιώζου

Κύριε Διευθυντά των «Πρωινών Νέων», ως ένας έσχατος Ηπειρώτης σας εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου γιατί με πολύ τόλμη ανακαινίσατε το πρόβλημα αν και κατά πόσο κινδυνεύει η Ήπειρος από τον απροκάλυπτου Αλβανικό «μεγαλοϊδεατισμό». Και επ' αυτού δικαιούνται οι εκλεκτοί αναγνώστες της εφημερίδας σας (μακάρι και όλοι οι αιρετοί άρχοντες της Ηπείρου...) να γνωρίζουν τα εξής:

ΠΡΩΤΟΝ, μέχρι την απελευθέρωσή της από τον Τούρκικο ζυγό η ΕΝΙΑΙΑ Ήπειρος πάντοτε αριθμούσε κατοίκους άνω του ενός εκατομμυρίου, ενώ σήμερα το «καντήλι» της Νοτίου Ηπείρου σιγοκαίει γύρω στις τριακόσιες τριάντα (330.000) χιλιάδες, με τον μεγαλύτερο αριθμό ανέργων σε όλη την Ευρώπη, με τα περισσότερα (γεροντο) - ΚΑΠΗ σε όλη την Ελλάδα και με την περισσότερη εποίκησή της από Αλβανούς νομίμους και λαθραίους μετανάστες, που αγοράζουν κατοικίες, οικόπεδα και αγροκτήματα μέχρι την Άρτα και την Πρέβεζα.

Δεν γνωρίζω αν αυτό γίνεται βάσει κάποιου Αλβανικού σχεδίου και ποιοι πληρώνουν αυτό το τίμημα...

ΔΕΥΤΕΡΟΝ, σε ό,τι αφορά τον Ηπειρωτικό πληθυσμό διαχρονικά, τούτο αποδεικνύεται από τις εβδομήντα (70) πόλεις που κατέστρεψαν οι Ρωμαίοι, που κατά μέσον όρο θα είχαν γύρω στις δεκαπέντε - είκοσι χιλιάδες κατοίκους η κάθε μία. Άρα 70 χ 20.000 φθάνουμε στο 1.400.000 συν οι πόλεις που δεν κατέστρεψαν και συν τα χωριά όλα, περνούμε τα δύο εκατομμύρια κατοίκους. Και επί του «Μεσαιωνικού Αυτοκρατορικού Ελληνισμού» ίδια περίπου ήταν η πληθυσμιακή συγκρότηση της Ηπείρου, με το «Δεσποτάτο της Ηπείρου» κατά τους προτουρκικούς χρόνους σφύζει από πληθυσμό και από ζωή. Κατά τους χρόνους της τουρκοκρατίας η μαζική αποδημία των Ηπειρωτών σε όλη την Ευρώπη επέφερε μεν πληθυσμιακό μαρασμό, αλλά η Ήπειρος ουδέποτε εμείωσε τον πληθυσμό της κάτω από το ένα εκατομμύριο κατοίκους μέχρι το 1912 - 13...

ΤΡΙΤΟΝ, η Ήπειρος σταδιακά από πρώτη «στα γράμματα, τα γρόσια και τα άρματα», κατρακύλησε στο να είναι η φτωχότερη περιοχή σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Και το κακό συνεχίζεται...

Η Ήπειρος, λοιπόν, δεν κινδυνεύει τόσο από τους Αλβανούς, όσο από τους κατοίκους του σημερινού «Αθηναϊστάν». Σε δέκα - δεκαπέντε χρόνια το πολύ, ο Αλβανικός πληθυσμός, θα φθάσει στα πέντε εκατομμύρια (5.000.000), ενώ ο πληθυσμός της Ηπείρου δεν θα υπερβαίνει τις διακόσιες (200.000) χιλιάδες. Τα χωριά ερημώνουν και στις πόλεις της Ηπείρου οι Αλβανοί θα φθάσουν σε πλειοψηφικούς αριθμούς. Είναι φυσική νομοτέλεια, ένας χώρος γεωγραφικός που «αδειάζει» από τους γηγενείς κατοίκους του, καταλαμβάνεται από άλλους γειτονικούς πληθυσμούς. Και αυτό δεν προϋποθέτει κάποια πολεμική βία, γίνεται από μόνο του...

ΤΕΤΑΡΤΟΝ, ολόκληρη η Ελλάδα κινδυνεύει από τους ίδιους τους Έλληνες, και όχι από τους Τούρκους, τους Σκο - ρ - πιανούς και τους Αλβανούς. Η φρικτή υπογεννητικότητα του λαού μας, που έλαβε ήδη μορφή «εθνικής αντιγενοκτονίας», έδωσα την ευκαιρία στον Πρόεδρο της Τουρκικής Δημοκρατίας Τοργούτ Οζάλ να απειλήσει τον τότε Έλληνα Πρωθυπουργό Κω/νο Μητσοτάκη, ότι «εμείς οι Τούρκοι σε λίγα χρόνια θα σας χάψουμε εσάς τους Έλληνες, γιατί εμείς θα γίνουμε εβδομήντα εκατομμύρια κι εσείς θα απομείνετε εφτά εκατομμύρια, γέροι και συνταξιούχοι». Και το «δόγμα Οζάλ» εφαρμόζεται με απόλυτη πιστότητα από εμάς τους Γιονάνηδες της «Κουκοδημικής» Ελλάδας. Καθώς επίσης και το «δόγμα Κίσσιγκερ»...

Κύριε Διευθυντά, τα χρωστάτε αυτά στους αναγνώστες σας. Και ευχαριστώ για την φιλοξενία.

http://www.proinanea.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=20954&Itemid=45
ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Η ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΘΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΙ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΑΠΟ ΤΙΣ Η.Π.Α. Ο Αμερικάνικος κολοσσός BOEING ανακοίνωσε την πρόθεση του να προωθήσει το F-18 για την πολεμική αεροπορία. Η ΠΑ σκοπεύει να προμηθευτεί 30 αεροσκάφη 4ης γενιας έως το 2015. Παρά το γεγονος ο τι η Χίλαρι Κλίντον επισκέθφηκε πριν απο λίγες μέρες την Τουρκία και την έκανε άτυπα μια τοπική υπερδυναμη στο χώρο των Βαλκανίων, εμείς συνεχιζοτας την καταστροφή μας παραγγείλαμε αεροσκάφη απο τις Η.Π.Α. Φαίνεται για ακόμα μια φορά ότι ο κ. Καραμανλης δεν κυβερνά αυτο τον τόπο αλλά η Ντορουλα.

11/3/09

Οι Τούρκοι δουλεύουν και "μας δουλεύουν"

του Κώστα Πικραμένουhttp://endoturkika.blogspot.com
Στο Υπουργείο Εξωτερικών παρακολουθούν σαστισμένοι και μουδιασμένοι τις επισκέψεις Clinton και Obama στην Τουρκία.
Άραγε θα περάσει και από τα μέρη μας ο αφρο-Αμερικανός Πρόεδρος;
Γιατί τόση αχαριστία αφού ο ελληνικός λαός αγοράζει τα προϊόντα της Lockheed Martin? Γιατί προτιμά το... μουστάκι του Ερντογάν από το φωτεινό χαμόγελο της κ. Υπ.Εξ;Η εξωτερική πολιτική δεν είναι η εκτέλεση ενός προϋπολογισμού (κάποιου Υπουργείου) όπου ο πολιτικός του προϊστάμενος «μοιράζει χαμόγελα» και υπογράφει εντάλματα πληρωμών για διοικητικές δαπάνες. Στην εξωτερική πολιτική πρέπει να είσαι εν ολίγοις «μανούλα» και να δουλεύεις ταυτόχρονα σε πολλά επίπεδα.
Η Τουρκία (του Ερντογάν) παραδίδει στους γείτονες της (άρα και σε εμάς) μαθήματα σύγχρονης διπλωματικής στρατηγικής. Πίσω από τον εκάστοτε Υπουργό του ΑΚΡ υπάρχει μία «μανούλα» που στην προκειμένη περίπτωση λέγεται καθηγητής Devetoglu.
O κύριος καθηγητής γνωρίζει ότι η μεγάλη του χώρα (δηλαδή η Τουρκία) διψάει για ενέργεια, εξαγωγές, νέο-οθωμανικό γόητρο και στρατιωτική δύναμη.
Θέλει να καταστήσει τη χώρα του ισότιμο εταίρο στο πολύ-πολικό διεθνές σύστημα ηγετικών χωρών.Προκειμένου να πετύχει όλα αυτά «κινητοποιεί και αξιοποιεί» ό,τι όπλα έχει στη φαρέτρα του. Πουλάει «Ισλάμ» και «Παλαιστίνη» στη μεγάλη αραβική αγορά. Πουλάει transit υπηρεσίες ενεργειακής ασφάλειας στους Ευρωπαίους.Κάνει το «μεσάζοντα» ανάμεσα σε Ισραήλ και Άραβες, Ιρανούς και ΗΠΑ, Χαμάς και Αίγυπτο, Αρμένιους και Αζέριους, Γεωργιανούς και Ρώσους.
Σε περίπτωση που η Ελλάς διακόψει τις διπλωματικές επαφές με τα Σκόπια, η Τουρκία θα αναλάβει να μας φέρει σε επαφή διοργανώνοντας Σύνοδο στη Πόλη ή την Αδριανούπολη…(sic).
Τι έχει πετύχει μέχρι σήμερα ο κύριος καθηγητής;
Έχει εγγυηθεί την ενεργειακή ασφάλεια (δηλαδή ποικιλία προμηθευτών) της χώρας του ενώ ετοιμάζει τα κρατικά ταμεία για την είσπραξη των τελών transit για το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο που θα κατευθύνεται στην Ευρώπη, στο Ισραήλ και την Ινδία.
Παράλληλα έχει 5πλασιάσει τις εξαγωγές της Τουρκίας στη Μέση Ανατολή τόσο σε βιοτεχνικά και ηλεκτρικά προϊόντα όσο και στην ανάληψη κατασκευαστικών έργων. Ακόμα και στο Σουδάν του καταζητούμενου (για τη γενοκτονία του Νταρφουρ) Προέδρου Oman Bashir, ο γαμπρός του Ερντογάν χτίζει τον πύργο τηλεπικοινωνιών της χώρας.
Με άλλα λόγια η μεσαία τάξη που στηρίζει Ερντογάν χρωστάει τον ετήσιο τζίρο της στη “μανούλα” που λέγεται Devetoglu…
O κύριος καθηγητής όμως γνωρίζει ότι ενώ «πουλάει» υπηρεσίες με υλικά ανταλλάγματα (ενέργεια και εξαγωγές) κάποιοι «φανατικοί Αρμένιοι» από τη Καλιφόρνια των ΗΠΑ αλλά και οι σκληροπυρηνικοί του PKK που την έχουν «αράξει» στο όρος Kandil του Βόρειου Ιράκ θέλουν να του διαλύσουν το μαγαζί που λέγεται «Νέο-οθωμανική Τουρκία του 21ου αιώνα».
Εκεί λοιπόν θα δώσει τα «ρέστα του».
Όσον αφορά τους Αρμένιους θεωρεί ότι άλλο πράγμα η Διασπορά και το Λόμπυ στις ΗΠΑ και άλλο οι φουκαριάρηδες που πεινούν στο Ερεβάν.
Ανοίγει λοιπόν τα σύνορα με την Αρμενία, γεμίζει τα σουπερ-μαρκετς τους με τουρκικά προϊόντα και «δένει οικονομικά» τους φτωχούς πλην περήφανους Αρμένιους.
Του απομένει το Λόμπυ στις ΗΠΑ.
Εκεί «πουλάει» τη βάση του Ιντσιρλίκ στους Αμερικάνους για να την «κάνουν» από το Ιράκ αλλά πουλάει και μεσολάβηση για το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν.
Το αν τσιμπήσει ο «μαύρος» στη Ουάσινγκτον θα το μάθουμε σε 1 μήνα.
Όσον αφορά τους Κούρδους θεωρεί ότι η λαϊκή βάση έχει κουραστεί από την ένοπλη πάλη και μοιράζει «πλυντήρια, κουζίνες και ψυγεία» στους φτωχούς του Βαν, του Σιρνάκ και του Ντιγιαρμπακίρ.
Παράλληλα παίζει το «αιώνιο χαρτί» του Ισλάμ και εκπέμπει τηλεοπτικά κανάλια στα Κουρδικά.
Το δίκτυο Gulen δουλεύει «πόρτα-πόρτα» και μοιράζει κάρβουνο για το χειμώνα και συσίτια
.Όσον αφορά το PKK, “δένει» οικονομικά το καθεστώς Barzani με μαζικές επενδύσεις Τούρκων επιχειρηματιών στο Erbil και το Κιρκούκ ενώ το δίκτυο Gulen ανοίγει σχολεία και πανεπιστήμια για να εκπαιδεύσει τη νέα Κουρδική ελίτ του 21 ου αιώνα.
Προσφέρει το τουρκικό έδαφος στο Barzani για να εξάγει το πετρέλαιο του προς τη Δύση σε αντάλλαγμα με την επιχειρησιακή εξουδετέρωση του PKK.
Ο Barzani είναι ρεαλιστής και ξέρει ότι αργά ή γρήγορα οι Αμερικάνοι θα φύγουν από το Ιράκ και εκ των πραγμάτων η Τουρκία θα αποτελέσει το νέο στρατηγικό του βάθος έναντι των Ιρακινών αράβων στη σύγκρουση για τα πετρέλαια του Κιρκούκ.
Άρα όλοι ποντάρουν ότι θα «πουλήσει» το PKK για να σώσει τη φαμίλια του.
Τη ίδια στιγμή τα Τουρκικά Κέντρα Στρατηγικών Ερευνών έχουν μόνιμη γραμμή επικοινωνίας και ενημέρωσης με τους Αμερικάνούς συναδέλφους τους στην Ουάσιγκτον (βλέπε φώτο).
Οι Τούρκοι δε θεωρούν το Ισραήλ ως δεδομένη δύναμη ανάσχεσης του Αρμενικού Λόμπυ (το αντίστοιχο Ελληνικό Λόμπυ είναι ανύπαρκτο) και για αυτό θέλουν να χτίσουν μία «άμεση σχέση» συνεργασίας με τους συμβούλους του Προέδρου Ομπάμα πηγη:kostasxan@blogspot.com

Σε ετοιμότητα άμεσης δράσης Ναυτικό-Αεροπορία

Σε κατάσταση «αυξημένης ετοιμότητας», αν απαιτηθεί, θα τεθούν το Πολεμικό Ναυτικό και η Πολεμική Αεροπορία, λόγω της επικείμενης έναρξης της τουρκικής άσκησης «Έγκεμεν» (Ηγεμών), στην οποία έχουν δηλώσει ότι θα συμμετάσχουν και τέσσερις χώρες-μέλη του ΝΑΤΟ (ΗΠΑ, Βρετανία, Ολλανδία, Βέλγιο). Το Π.Ν. κάνει μία «γενική πρόβα» στην προγραμματισμένη από καιρό άσκηση «Λαίλαψ», που διεξάγεται την εβδομάδα αυτή στο Αιγαίο, ενώ, σύμφωνα με ναυτική πηγή: «τα πλοία επιτήρησης του ανατολικού Αιγαίου και το πλοίο-σκοπούν είναι σε ετοιμότητα άμεσης δράσης, όπως πάντα άλλωστε, και σε κάθε περίπτωση», μη θέλοντας να αναφερθεί ειδικά στη συγκεκριμένη τουρκική άσκηση.
Στην Π.Α., λόγω της φύσεως του όπλου, εκτός των αεροσκαφών ετοιμότητας που υπάρχουν στα προωθημένα ελληνικά αεροδρόμια, μπορούν να διαταχθούν να αναπτυχθούν σε αυτά και επιπλέον μαχητικά, αναλόγως του πώς θα εξελιχθεί το αεροπορικό σκέλος της τουρκικής άσκησης. Γενικά πάντως το ΓΕΕΘΑ επιθυμεί να κρατήσει «χαμηλούς τόνους», καθώς επισήμως τουλάχιστον, υπάρχουν οι προφορικές διαβεβαιώσεις των υπουργών Άμυνας των τεσσάρων κρατών ότι δεν θα συμμετάσχουν σε σενάρια της άσκησης που θίγουν την ελληνική πλευρά. Κάτι άλλωστε που αναμένεται να υπενθυμίσει εκ νέου στους τρεις τουλάχιστον ομολόγους του ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Βαγγέλης Μεϊμαράκης κατά τη διήμερη σύνοδο των ομολόγων του της Ε.Ε. στην Πράγα, που ξεκινά αύριο.
Απογευματινή

14/11/08

Ποιοί Είμαστε....

Είμαστε μια ομάδα νέων  η οποία αγανακτισμένη από τις εικόνες της σύγχρονης Ελλάδας , ως αποτέλεσμα παγκόσμιων τεκτενόμενων , προσπαθεί να προβάλλει τα κακώς κείμενα της σύγχρονης εποχής τόσο σε οικονομικό όσο και σε κοινωνικό,πολιτικό και πολιτισμικό επίπεδο, εκφράζοντας παράλληλα ήθη και αξίες που πλέον έχουν χαθεί.  .......
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σελίδες