12/7/09
ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΡΑΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
1/6/09
ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 4 ΑΠΟ ΤΑ 30 F-16
Ενισχύεται αποφαστικά η άμυνα της χώρας
Μέσα στο επόμενο δεκααήμερο βγαίνουν στο Αιγαίο τα πρώτα 4 απο τα 30 νέα πολεμικά αεροπλάνα F-16 που αγόρασε η Ελλάδα.Ήδη έχουν έρθει στην αεροπορική βάση του Αράξου, η οποία κυριολεκτικά έχει μεταμορφοθεί.
Μετά τα 30 αυτά σύγχρονα μαχητικάενισχύεται η Αεροπορία μας και φυσικα η άμυνα της χώρας. η αξία του κάθε αεροσκάφους ανέρχεται στα 45.000.000 δολλάρια που αντιστοιχεί σε 33.500.000 ευρώ
Στο πλαίσιο των Αντισταθμιστικών Ωφελημάτων πραγματοποιήθηκε ο πλήρης εκσυχρονισμός των εγκαταστάσεων του Αράξου, απ΄όπου θα επιχειρούν τα νέα μαχητικά.
Η εταιρία Lockheed Martin Aeronautics ολοκλήρωσε όλα τα έργα υποδομής που είχε αναλάβειστην 116 ΠΜ εντός των προδιαγραφών και σε χρόνο σημαντικά συντομότερο απο την άφιξη των νέων μαχητικών.
Στον κατάλογο της νέαςυποδομής εντάσσονται τα διοικητήρια και τα υπόστεγα συντήρησης αεροσκαφών των 335 και336 πολεμικών μοιρών και το συνεργείο κινητήρων.Μέσα σε 18 μήνες ( απο τον ΣΣεπτέμβριο του 2007 έως τον Φεβρουάριο τού 2009) πραγματοποιήθηκαν επεμβάσεις σε 50.000 τετραγωνικά μέτρα, εκσκαφές της τάξης των 300.00 κυβικών μέτρων, καατεδαφίστηκαν παλαιά κτίρια 17.000 τετραγωνικών μέτρων και δαπανήθηκαν 52.000 ανθρωποημέρες εργασίας, δίνοντας με αυτόν τον τρόπο μία οικονομική ανάσα στην ευρύτερη περιοχή της πολυπαθήε κάτω Αχαιας.
Στο πλαίσιο των ΑΩ πραγματοποιήθηκαν επίσης πολύ σημαντικές επενδύσεις στην εγχώρια πολεμική βιομηχανία:Συμπαραγωγή σημαντικών δομικών τμημάτων του αεροσκάφους f-16απο την ΕΑΒ, για την παγκόσμια παραγωγή της Lockheed Martin, μεταφορα τεχνογνωσίας και κατασκευή νέων εγκαταστάσεων στην ΕΑΒ, η οποία κέρδισε σε διεθνή διαγωνισμό το συμβόλαιο αναβάθμισης των αεροσκάφων F-16 USAFπου σταθμεύουν στην Ευρώπη.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η διαπραγμάτευση και η τελική συμφωνία με την αμερικάνικη κυβέρνηση είχε γίνει απο τον τότε Υπουργό Αμυνας Σπήλιο Σπηλιοτόπουλο, ο οποίος στη βουλή μάλιστα είχε πει:
<<Εμείς υπογράφουμε : - Την πλέον συμφέρουσα σύμβαση αχητικών αεροσκαφών που έγινε ποτέ
- Με το καλύτερα εξοπλισμένο αεροσκάφος 4ης γενιάς
- Με την πληρέστερη δυνατή υποδομή υποστήριξης
- Με όλες τις δυνατότητες σε σύγχρονα όπλα που θα φέρει ενσωματωμένες απο την αρχή.
- Με ενσωματωμένη του συστήματος αυτοπροστασίας στην γραμμή παραγωγής των αεροσκαφών.
- Με αυξημένα ΑΩ
- Με εγγυημένη παράδοση απο τον Μαιο του 2009>>
23/5/09
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΘΑΛΑΣΣΟΛΥΚΟΣ...ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗ
Επιχείρηση εικονικού αποκλεισμού του Ανατολικού Αιγαίου με τεράστια αεροναυτική δύναμη βρίσκεται σε εξέλιξη τις τελευταίες ώρες.
Η μεγαλύτερη τουρκική αεροναυτική αρμάδα που έχει εμφανιστεί εδώ και πολύ καιρό στο Αιγαίο συμμετέχει στην άσκηση "Θαλασσόλυκος" με μικτά σενάρια μάχης, όπως αποκλεισμός νήσου, κατάληψη βραχονησίδας από ειδικές δυνάμεις (στο κεντρικό-νότιο Αιγαίο συμμετέχουν και τουρκικές ειδικές δυνάμεις, όπως αποκάλυψε η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ που κυκλοφορεί), προσβολή εχθρικών σκαφών με βλήματα επιφανείας κλπ...
Όλες οι δραστηριότητες των Τούρκων παρακολουθούνται στενά από τις ελληνικές δυνάμεις και των τριών Κλάδων. Χαρακτηριστικό της εγρήγορσης του Π.Ν. είναι ότι κινητοποίησε και μονάδες επιφανείας οι οποίες δεν θα έπρεπε υπό νορμάλ συνθήκες να πλέουν, λόγω εκπαίδευσης, συντήρησης κλπ.
To ιδιαίτερα εντυπωσιακό στοιχείο της τουρκικής διάταξης είναι ότι και οι τρεις περιοχές που έχουν δεσμεύσει βρίσκονται κατά μήκος του 25ου Μεσημβρινού, δηλαδή ξεκινούν από τον 25ο Μεσημβρινό και φτάνουν μέχρι τα τουρκικά χωρικά ύδατα, διχοτομώντας επιχειρησιακά το Αιγαίο, όπως είναι η πάγια επιδίωξή τους. Χαρακτηριστικό είναι ότι δεν πέρασαν δυτικά του 25ου Μεσημβρινού, παρά μόνο μία φορά στο βόρειο Αιγαίο κατά την διάρκεια των δεκάδων επιχειρήσεων και των εκατοντάδων πτήσεων! Θέλουν "μόνο" την περιοχή ανατολικά του 25ου Μεσημβρινού και κάνουν ότι μπορούν για να την κατοχυρώσουν.
Στο πλαίσιο της τουρκικής άσκησης DENIZ GORDU έχουν αναπτυχθεί στο Αιγαίο σε διάφορες περιοχές 8 υποβρύχια, 11 φρεγάτες και 13 πυραυλάκατοι. Παράλληλα διεξάγεται και η άσκηση EFES στο εσωτερικό της Τουρκίας. Είναι μία από τις μεγαλύτερες ναυτικές συγκεντρώσεις που έχει κάνει ποτέ η Τουρκία στο Αιγαίο!
Το Πολεμικό Ναυτικό έχει αναπτύξει πλοία και υποβρύχια σε όλο το Αιγαίο, τα οποία παρακολουθούν τις κινήσεις του τουρκικού Στόλου και τις δραστηριότητες οι οποίες γίνονται στα διεθνή ύδατα, ενώ διατηρεί υψηλή ετοιμότητα για να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε συμβάν που ενδεχομένως παρουσιαστεί.
Την ίδια στιγμή οι παραβιάσεις του Ε.Ε.Χ. έχουν ξεπεράσει κάθε προηγούμενο, όπως γράφουμε σε σχετικό σημείωμα κατωτέρω.
Στο πλαίσιο της ανωτέρω δραστηριότητας, εντοπίστηκε στα διεθνή ύδατα, περίπου επτά μίλια βόρεια της Αλονήσσου, το βοηθητικό πλοίο του τουρκικού Ναυτικού A558 το οποίο και παρακολουθείται διακριτικά από το Πολεμικό Ναυτικό.
Το σκάφος αυτό καταγράφηκε να ποντίζει ηχοσημαντήρες, καθώς στη συγκεκριμένη περιοχή οι Τούρκοι συνήθως αναπτύσσουν υποβρύχιο κατά τη διάρκεια των ασκήσεων.
Πηγή
22/5/09
Ο Αυστραλός Πρωθυ/ργός μελετάει Αγ. Γραφή στα Ελληνικά
O Αυστραλός πρωθυπουργός, Κέβιν Ράντ, που δηλώνει "βαθειά θρησκευόμενος και χριστιανός"αποκάλυψε πρόσφατα ότι μελετά την "Αγία Γραφή" και μάλιστα στα “ελληνικά”!
Έτσι πριν από λίγες μέρες έφτασε στο πρωθυπουργικό γραφείο ένα δώρο από την κυπριακή κωμόπολη Ορόκλινη και, συγκεκριμένα, από τον κοινοτάρχη Ορόκλινης, Σπύρο Ελενοδώρου.
Το δώρο προσέφερε εκ μέρους του κοινοτάρχη ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Κυπριακών Κοινοτήτων Αυστραλίας, Μιχάλης Χριστοδούλου, ο οποίος κατάγεται επίσης από την Ορόκλινη.
Τι ήταν το δώρο; Όπως είπε ο κ. Χριστοδούλου ήταν αντίγραφο παλαιάς "Αγίας Γραφής", που βρίσκεται στο Άγιον Όρος, και είναι στην ελληνική γλώσσα. Συνοδευόταν, μάλιστα, και από ένα Ελληνο-Αγγλικό λεξικό της "Αγίας Γραφής", έκδοσης του 1906.
Όλα αυτά τα εκτίμησε δεόντως ο Αυστραλός πρωθυπουργός και πριν από λίγες ημέρες έστειλε στα γραφεία της Κυπριακής Κοινότητας Σύδνεϋ θερμότατη ευχαριστήρια πρωθυπουργική επιστολή. |
Απίστευτη δήλωση του Παπανδρέου σαν υπουργός εξωτερικών
21/5/09
Το γνωστό αρχαίο.."Τουρκικό ναυτικό"!
Κατασκεύασαν αντίγραφο πλοίου των αρχαίων Ελλήνων Φωκαέων και ετοιμάζονται να διασχίσουν τη Μεσόγειο προβάλλοντας τον...αρχαίο Τουρκικό πολιτισμό!
Email από noiazomai.net : "Αυτή τη φορά, η Τουρκική πρόκληση έχει να κάνει με την ταυτότητα του Μικρασιατικού Πολιτισμού, και ιδιαίτερα του περίφημουΕλληνικού Πολιτισμού της Ιωνίας, που αποίκησε με τη σειρά του τον Εύξεινο Πόντο και έπειτα, μετά την καταστροφική μανία των Περσών εναντίον του, στράφηκε δυτικά και έφτασε ως την ίδρυση της Μασσαλίας περί το 600 π.Χ. Συγκεκριμένα, η Τουρκία κατασκεύασε ένα.... «αντίγραφο» αρχαίου ελληνικού πλοίου διαστάσεων 19Χ5 μέτρων, το οποίο ξεκίνησε ένα μακρύ ταξίδι προπαγάνδας στη Μεσόγειο, με υψωμένη επάνω του την Τουρκική Σημαία, ώστε να φτάσει σαν τουρκικό αρχαίο πλοίο της «Ανατολίας» στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στην αποικία των αρχαίων Ελλήνων Φωκαέων, την περίφημη Μασσαλία της Γαλλίας, 2.600 χρόνια μετά το πρώτο εκείνο αρχαίο ταξίδι. Η άφιξη υπολογίζεται να γίνει την 1 Ιουλίου, ώστε να παραβρίσκεται εκεί στους εορτασμούς των 320 ετών από την Γαλλική Επανάσταση! Έπειτα από τη Μασσαλία, μέσω ποτάμιων οδών θα μπει θριαμβευτικά στο ίδιο το Παρίσι, αποτελώντας σπουδαίο αξιοθέατο της πάντα κοσμοπολίτικης Γαλλικής Πρωτεύουσας, παίρνοντας μέρος στις εκδηλώσεις του «Τουρκικού Έτους» στη Γαλλία!!!Υπενθυμίζεται δε ότι η Γαλλία του Νικολά Σαρκοζί είναι επίσημα η πιο αντίθετη Ευρωπαϊκή χώρα στην ένταξη της Τουρκίας στην Ε.Ε. Η πορεία ίσως του «τουρκικού» πλοίου που το βάφτισαν «Κυβέλη», να μαλακώσει τελικά τους Γάλλους, όπως επιδιώκουν οι Τούρκοι. Στον γυρισμό πάντως, το αρχαίο «τουρκικό» πλοίο σχεδιάζεται να παρελάσει από την Κεντρική Ευρώπη και μέσω του Δούναβη να βγει στη Μαύρη Θάλασσα, για να καταλήξει θριαμβευτικά το 2010 στην Κωνσταντινούπολη», όπου και θα πάρει μέρος στις εκδηλώσεις «"Ισταμπούλ" - Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης». Ο ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΗΣ ΦΩΚΑΙΑΣ Όταν οι Αρχαίοι Φωκαείς έφυγαν για πάντα από την αρχαία Φώκαια, που είχε πέσει σε περσικά τότε χέρια, με πόνο και δάκρυα στα μάτια έριξαν εκεί μπροστά στη θάλασσα ένα μαύρο σίδερο, ορκιζόμενοι να μην ξαναγυρίσουν ποτέ, παρά μόνο εάν εκείνο το σίδερο έβγαινε στην επιφάνεια! Οι νεότεροι όμως Έλληνες της Φώκαιας στη Μικρασία, ούτε καν το μαύρο σίδερο πρόλαβαν να ρίξουν, κυνηγημένοι από τους αιμοσταγείς σφαγείς της Τουρκίας! Ήταν οι φρικτές ώρες της Γενοκτονίας του Ελληνισμού της Μικράς Ασίας, που το λεπίδι και η φωτιά της είχαν φτάσει ως τη Φώκαια στις 30 Μαϊου/12 Ιουνίου του 1914! Ο Γάλλος αρχαιολόγος και μηχανικός Φελίξ Σαρτιώ, βρέθηκε τότε εκεί και μαζί με άλλους τρεις ομοεθνείς του, τους Manciet, Carlier και Dandria, που ύψωσαν αμέσως πρόχειρες Γαλλικές Σημαίες σε τέσσερεις ελληνικές οικίες, κατορθώνοντας έτσι να διασώσουν πολλούς Φωκαείς, κυριολεκτικά από τα δόντια των λυσσασμένων τουρκικών λύκων, που άκουγαν στο φρικτό όνομα «Τσέτες»! Να πως περιγράφει ο ίδιος ο Σαρτιώ το Διωγμό και τη Γενοκτονία: «Πλούσιοι πρόκριτοι της πόλης έφυγαν ανυπόδητοι γιατί κι αυτά τα παπούτσια, τους είχαν αφαιρέσει. Εις τους ναούς διεπράχθησαν ανήκουστοι ιεροσυλίαι»! Και αλλού: «Οι Νεότουρκοι στο όνομα της δικαιοσύνης και της ελευθερίας έβαψαν τα χέρια τους με τόσο αίμα, όσο δεν είχαν χύσει από πολλούς αιώνες οι πρόγονοί τους, παρόλο που ήταν άριστα εκπαιδευμένοι στην τέχνη της σφαγής»! Ο δε Mansier ένας από τους υπόλοιπους πραγματικά θαρραλέους Γάλλους της ομάδας των Αρχαιολόγων θυμόταν: «Μας έφεραν μια γυναίκα που πέθανε. τη νύχτα την είχαν βιάσει 17 Τούρκοι. Επίσης είχαν πάρει μαζί τους στα βουνά ένα κορίτσι 16 ετών αφού σκότωσαν μπροστά στα μάτια του τον πατέρα και τη μητέρα της. Έτσι είχαμε δει τα πέντε χαρακτηριστικά της λεηλασίας μιας πόλεως: την κλοπή, τη λαφυραγωγία, τον εμπρησμό, τους σκοτωμούς και τους βιασμούς»!!! Και αλλού: «Βρήκαμε μια γριά που κοιτόταν στο δρόμο, και πού ήταν σχεδόν παράλυτη από τα κτυπήματα. Είχε δυο μεγάλες πληγές στο κεφάλι πού είχαν γίνει από κτυπήματα υποκόπανου τουφεκίου. τα χέρια της ήταν κομμένα, το πρόσωπο της πρησμένο»!!! Και πάλι: «.Βεβαιώνω ότι όλοι εκείνοι οι πληγωμένοι με εξαίρεση δύο η τριών ήταν επάνω από εξήντα ετών. Ανάμεσα τους υπήρχαν γριές επάνω από ενενήντα ετών, πού είχαν πυροβοληθεί και είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι είχαν τραυματιστεί υπερασπιζόμενες τα αγαθά τους. Επρόκειτο απλούστατα περί σφαγών»! Και ακόμη: «Ήταν ολοφάνερο ότι όλα αυτά αποτελούσαν μιαν οργανωμένη επίθεση.» Τα παρακάτω σχόλια μάλιστα του Αμερικανού Προξένου στη Σμύρνη Τζώρτζ Χόρτον, που εξέδωσε στα 1925 το βιβλίο-μαρτυρία «Η κατάρα της Ασίας» για τις Τουρκικές Σφαγές εναντίον Ελλήνων και Αρμενίων, είναι ενδεικτικά, καθώς, όπως τονίζει, φανερώνουν «την αναλλοίωτη φύση του Τούρκου και του χαρακτήρα του, σαν πλάσματος με άγρια πάθη, που ζει ακόμη στην εποχή του Ταμερλάνου και του Ούννου Αττίλα». ΤΟ ΠΛΟΙΟ - ΜΑΣΚΑ ΤΩΝ ΕΝΟΧΩΝ Η Τουρκία, που αφάνησε με φρικτούς διωγμούς και τους τελευταίους Έλληνες της περιοχής της νεότερης Φώκαιας στη Μικρασία, επιχειρεί σήμερα να υποκαταστήσει τον Ελληνικό Πολιτισμό της Μικρασίας, με το εφεύρημα του δήθεν «Πολιτισμού της Ανατολίας», στην τεχνητή έννοια του οποίου δεν επιτρέπεται να συμπεριλαμβάνεται ο όρος Έλληνας ή Γιουνάν! Η Άγκυρα, αναζητώντας στηρίγματα για να διασωθεί από τα απίστευτα μαζικά εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητος που έχει διαπράξει, με 1.500.000 σφαγιασμένους Αρμένιους και σχεδόν άλλους 1.500.000 Έλληνες, βρίσκει καταφύγιο στον αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό, τον οποίο έχει βαπτίσει σε «Πολιτισμό της Ανατολίας» (δηλαδή τουρκικό.)! Έτσι κατασκεύασε και το αρχαίο πλοίο, που δεν είναι παρά ένα ακόμη προσωπείο, μια μάσκα για να διασκεδάσει στα μάτια της διεθνούς κοινής γνώμης, τις φρικτές εντυπώσεις που προκαλούν οι Γενοκτονίες της! Και ιδιαίτερα στη Γαλλία του Σαρκοζί! «STOP KYBELI» Το πλοίο αυτό, δεν πρέπει να γίνει δεκτό σε ελληνικά λιμάνια! Και σε κανένα Γαλλικό ή άλλο Ευρωπαϊκό! Και εάν πλησιάσει, οφείλουν όλοι οι Μικρασιάτες, όλοι οι Πόντιοι, όλοι οι Ανατολικοθρακιώτες, όλοι οι Κύπριοι, όλοι οι Αρμένιοι, όλοι οι Γάλλοι, όλοι οι Ευρωπαίοι, να το προϋπαντήσουν με υψωμένες τις γροθιές μιας δίκαιης και παγκόσμιας διαμαρτυρίας! Επειδή δεν είναι δυνατόν, οι Γενοκτόνοι της Ανθρωπότητας, οι τύραννοι των Κούρδων, οι εισβολείς και κατοχείς της πανάρχαιας ελληνικής Κύπρου μας, οι καθημερινοί θρασύτατοι εισβολείς του Ελληνικού Αρχιπελάγους, να λάβουν πιστοποιητικό λευκού ποινικού μητρώου! Δεν είναι δυνατόν να αφεθούν να χρησιμοποιήσουν ένα αρχαίο ελληνικό πλοίο, προκειμένου να αθωώσουν τα ματωμένα και ένοχα χέρια τους, θαμπώνοντας την Ευρώπη! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΜΕ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΔΟΛΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ! Το πλοίο αυτό, δεν μπορεί να ταξιδεύει χωρίς συγνώμη, χωρίς έμπρακτη μεταμέλεια! ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΛΟΙΟ-ΜΑΣΚΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΣΜΟΥ, ΠΟΥ ΒΑΛΘΗΚΕ ΝΑ ΞΕΓΕΛΑΣΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Δεν μπορούν οι Τούρκοι να παριστάνουν του αρχαίους Φωκαείς! Δεν μπορούν οι σφαγείς των νεότερων Φωκαέων να παριστάνουν τους πολιτισμένους Ευρωπαίους! Η Γαλλία ολόκληρη πρέπει να σηκωθεί στο πόδι! Και μαζί της όλη η δημοκρατική Ευρώπη! Η παράσταση της Ευρωπαϊκής πορείας της Τουρκίας αρχίζει. Ας είναι εκεί όμως η Ιστορία και η Δικαιοσύνη! |
19/5/09
ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΗΣ ΕΛΒΟ ΚΑΙ ΤΟ ΥΕΘΑ
Η εταιρία ΕΛΒΟ παραχωρήθηκε έναντι πενιχρού ποσού στον κ.Μυτηληναίο (43% της εταιρείας μαζι με τον management) επι κυβέρνηση Σημίτη το 2001. Το υπόλοιπο 57% της εταιρίας παρέμεινε κρατικό για τα μάτια του κόσμου και για να γίνονται απ΄ευθείας αναθέσεις χωρις διαγωνισμό. Μετά απο λίγο εκδόθηκε διαταγή απο το ΥΕΘΑ ότι όλα τα τροχαία υλικά στις Ε.Δ. θα περνούσαν απο το <<μαγαζί>> του κ. Μυτηληναίου. 2 παραδείγματα:
1)Ο Ε.Σ. ήθελε να προμηθευτεί 10 jeep mercedes που το κόστος απο την Γερμανία ήταν 20.000 ευρώ το καθένα. Έπρεπε όμως να απευθυνθει στην ΕΛΒΟ όπου τα προμηθεύονταν με 32.000 χιλιάδες το καθένα με το πρόσχημα της Ελληνικής συμμετοχής. 2) όλα τα ανταλλάκτικα των αυτοκινήτων του στρατού όδευαν αποκλειστικά στην ΕΛΒΟ που το <<χαράτσι>> έφτανε το 500%!!!
Η ΕΛΒΟ συμμετείχε παντού κυρίως ως μετατροπέας και ελάχιστα ως κατασκευαστής. Ακόμα και στο σκάνδαλο <<Ερμής>> σε ότι αφορα στα οχήματα μεταφοράς του συστήματος που τα κοστολόγησε 67.500 ευρώ. Όταν όμως κλήθηκε η ξένη εταιρία με την οποία συνεργαζόταν να υπογράψει σύμβαση αντισταθμιστικών η τιμή αυτών προσγειώθηκε των ρυμολκούμενων στα 20.652 ευρώ...!!!!
πηγη: το παρόν της Κυριακής
10/5/09
ΑΚΟΥΣΟΝ, ΑΚΟΥΣΟΝ....ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΕΠΟΙΚΙΣΜΟ ΣΤΟ ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ
ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΥΠΡΟΣ Η ΘΡΑΚΗ
Από το 1974 έχουμε ένα ψευδοκράτος μέσα στην Κύπρο.
Ένα τέτοιο σχέδιο προωθεί η Άγκυρα στο πλαίσιο του συλλογικού εθνικου αυτοπροσδιορισμού της μουσουλμανικής μειονότητας για την Θράκη.
Ο νέος υπουργός εξωτερικών θεωρει ότι πρέπει να υπάρξει μια μακροπρόθεσμη ανατροπή του σημερινού status quo στο Αιγαίο με συνεχή αμφισβήτηση κυριαρχικών δικαιωμάτων στήν Ελλάδα, μιας και το Ελλήνικο Υπουργείο Εξωτερικών έχει το ρόλο θεατή. Ο Νταβούτογλού είναι υπερμαχος της ευέλικτης αλλά επιθετικής πολιτικής και αποκαθιστά τις σχέσεις με τις γειτονικές χώρες (Συρία,Αρμενία) ενώ αφήνει ανοικτά τα χαρτιά του με την Ελλάδα.
Απο την άλλη μεριά η Ελληνική κυβερνησή εχει γνώση για την αλλαγή πολιτικής γραμμης της γείτονος και την προσέλευση μυστικών υπηρεσιών προς στην Θράκη για την δημιουργία μιας <<δεύτερης Κύπρου>> ενώ επικρατεί πλήρης αδιαφορίαγια το θέμα.
8/5/09
ΥΠΟΣΚΑΠΤΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ
6/5/09
Η ΑΝΑΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ
Η Τουρκία στο τέλος του Α' Παγκοσμίου Πολέμου θα μπορούσε να είχε παραδοθεί στις ξένες δυνάμεις που προσπαθούσαν να διεκδικήσουν εδάφη της ή επεδίωκαν να ανασυστήσουν μια αρχαία αυτοκρατορία. Αλλά η Τουρκία επέλεξε ένα διαφορετικό μέλλον. Απελευθερωθήκατε μόνοι σας από τον ξένο έλεγχο. Και εγκαθιδρύσατε τη Δημοκρατία η οποία αποσπά τον σεβασμό των ΗΠΑ και του υπόλοιπου κόσμου. Υπάρχει μια απλή αλήθεια σε αυτή την ιστορία: η Τουρκική Δημοκρατία είναι δικό σας επίτευγμα. Δεν επιβλήθηκε από κάποια εξωτερική δύναμη ούτε ήρθε χωρίς αγώνα και θυσίες». Μπάρακ Χουσεϊν Ομπάμα Πρόεδρος των ΗΠΑ-ομιλία του ενώπιον της Τουρκικής Εθνοσυνέλευσης στην Αγκυρα. * Η ως άνω δήλωση του Προέδρου των ΗΠΑ, πέραν του ότι είναι ανιστόρητη αποτελεί ύβρη στην μνήμη των εκατοντάδων χιλιάδων σφαγιασθέντων Ελλήνων, Αρμενίων και άλλων εθνοτήτων από τα στίφη των απογόνων του Αττίλα, τους οποίους ο τότε Γεν. Πρόξενος των ΗΠΑ στην Σμύρνη, απεκάλεσε «Η κατάρα της Ασίας» και συγκλονισμένος δήλωνε «σιχάθηκα που είμαι άνθρωπος», βλέποντας τα φρικώδη και βάρβαρα εγκλήματα του Μουσταφά Κεμάλ... Πάνω στο αθώο αίμα των χιλιάδων μαρτύρων ιδρύθηκε η αυτοαποκαλούμενη «Τουρκική Δημοκρατία». Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ ασέλγησε πάνω στα τίμια λείψανα των μαρτυρικών μας προγόνων... «Η Τουρκική Δημοκρατία είναι δικός σας επίτευγμα»...είπε, με πομπώδες ύφος, γεμίζοντας τα Τούρκικα στήθη, με υπερηφάνεια! Μια «Δημοκρατία» που χτίστηκε πάνω στα οστά και το αίμα χιλιάδων ανθρώπων. Πάνω στις Στάχτες της «άπιστης» Σμύρνης....πάνω στις γενοκτονίες των Ποντίων και Αρμενίων...των Συροχαλδαίων και των Ασσυρίων... Των Ελλήνων της Ίμβρου και της Τενέδου...της Κωνσταντινούπολης...της Κύπρου... Πάνω στα κουφάρια των πάμφτωχων Κούρδων και στις στάχτες των 4000 χωριών τους..... Μια «Δημοκρατία» που συνεχίζει να ζει με το αίμα των Αλεβιτών, των Κούρδων και των εναπομεινάντων Ποντίων... Μια «Δημοκρατία» της ΕΡΓΕΝΕΚΟΝ και των ΓΚΡΙΖΩΝ ΛΥΚΩΝ... Αυτή είναι η Τουρκία κύριε Ευλογημένε... Σ΄αυτήν την χώρα που οι σφαγές είναι εθιμική παράδοση και οι πρόγονοί σας, απεκάλεσαν «Η κατάρα της Ασίας» δηλώνεται τον σεβασμό σας, προσθέτοντας «και του υπόλοιπου κόσμου»... Τον δικό μας σεβασμό κύριε Ομπάμα, δεν δικαιούσθε ούτε νομιμοποιείσθε να τον αναφέρετε. Είναι αναφαίρετο δικαίωμά μας, να τον αποδίδουμε εκεί που κρίνουμε πως αρμόζει... Κλίνατε γόνυ καρδίας, και αποδώσατε τον σεβασμό στην ασεβή Τουρκία... Επιβραβεύσατε την βαρβαρότητα και την τυραννία, πυροδοτώντας ταυτόχρονα την Τουρκική επιθετικότητα εις βάρος μας... Εμείς ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε ΕΔΩ... Η ιστορία μας έμαθε να υπομένουμε, σφαγές, βασανιστήρια, διωγμούς, ανασκολοπισμούς, αποτεφρώσεις, προσφυγιές, φτώχεια, λιμούς και καταστροφές, χιλιάδες χρόνια τώρα... Ξέρουμε να θυσιαζόμαστε αυτοβούλως και να προστρέχουμε στον θάνατο για την αγαπημένη μας Πατρίδα...Την Πατρίδα και Μητέρα του Κάλους και του Πολιτισμού... Αυτή είναι κύριε Ομπάμα η «αρχαία αυτοκρατορία» που καταδείξατε ως εχθρό της Τουρκίας. Αφυπνίσατε τα αρχέγονα και πρωτόγονα ένστικτα των Τούρκων... Αφυπνίσατε όμως και τα δικά μας αισθήματα... Η πρόσφατη ιστορία μας δίδει τις απαντήσεις.- Νικόλαος Πλαστήρας προς τον Πρέσβη της Μεγάλης Βρετανίας Λίντλεϋ.- «*Η Ελλάς υπήρξε τίμια Σύμμαχος της Αγγλίας. Την εγκαταλείψατε αλλά εκείνη συνέχισε μόνη τον αγώνα. Είδε τους πληθυσμούς της να σφαγιάζονται, την ελληνική γη να ακρωτηριάζεται. Μπορεί να ζήσει και μόνητον Αγώνα. Και αν καταρρεύσει θα στήσουμε στον Κάβο Μαλέα μιά πινακίδα που θα γράφει, πως εδώ ανθούσε κάποτε ένας πολιτισμός, που κατέστρεψαν οι Δυτικές Δυνάμεις, με πρωταγωνίστρια την Αγγλία. Αυτό να διαβιβάσεις στη Κυβέρνησή σου. Τελειώσαμε κύριε. Δεν έχουμε τίποτα άλλο να πούμε. **Πηγαίνετε**
28/4/09
ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ
Δυναμική συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιήθηκε σήμερα, 28 Απριλίου μπροστά από την αλβανική πρεσβεία της Αθήνας κατά των συνεχών προσπαθειών αφανισμού του βορειοηπειρωτικού ελληνισμού από το αλβανικό κράτος. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως η διαμαρτυρία διοργανώθηκε και υποστηρίχθηκε από το σύνολο των Βορειοηπειρωτικών σωματείων. Στην συγκέντρωση εκτός από τους Βορειοηπειρώτες, συμμετείχαν πολλοί Ελλαδίτες αδερφοί οι οποίοι θέλησαν να συμπαρασταθούν καθώς και πολιτικά στελέχη από την Νέα Δημοκρατία, το Πα.Σο.Κ, και τον Λα.Ο.Σ. Η διαδήλωση απετέλεσε παράλληλα μία κίνηση έμπρακτης στήριξης του προέδρου της ΔΕΕΕΜ ΟΜΟΝΟΙΑ και δημάρχου της Χιμάρας Βασίλη Μπολάνου όπως γίνεται εμφανές και από τα συνθήματα με κυρίαρχο το "Κάτω τα χέρια από τον Μπολάνο". Εν όψει βουλευτικών εκλογών στην Αλβανία και ενώ βρισκόμαστε εν μέσω μίας δύσκολης περιόδου για τον ελληνισμό της Βορείου Ηπείρου, οι ενωμένοι Βορειοηπειρώτες δίνουν ηχηρό μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση. περισσότερα: www.himaraunion.com
15/4/09
<< ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ ΤΣΑΜΗΔΩΝ ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ>>Απο hellenic nexus Συγχονισμένες γίνονται οι κινήσεις Τουρκίας Σκοπίων και Αλβανίας στα θέματα δήθεν <<μειονοτήτων>> και δήθεν περιουσιών εναντίον της Ελλαδας,καθώς και ο πρόεδρος -της χιλιοευεργετιμένης-Αλβανίας, Σαλι Μπερίσα, σε συνεντευξη του σε τηλεοπτικό σταθμό των Σκοπίων,δήλωσε ότι <<το ζήτημα των Τσάμηδων δεν παύει να ισχυεί, αλλά αποκτά και νομικό πλαίσιο>>. Η δήλωση αυτή μεταφράζεται σε διεκδίκηση <<περιουσιών>> και <<αποζημιώσεων>> κατά το πρότυπο των Σκοπίων...που καθοδηγούνται στο <<νομικό>> μονιπάτι από την Αγκυρα,η οποία διαθέτει το know how και όλη την απαιτούμενη <<ειδίκευση και τεχνογνωσία>>. Αλβανικοί κύκλοι, που συνοδεύονται στενά με την ιδέα της <<Μεγάλης Αλβανίας>> και παίζουν ρόλο στις εξελίξεις και την ποδηγέτηση της Αλβανικής κοινής γνώμης, έχουν φτάσει στο σημείο να κυκλοφορούν μέχρι και χάρτεςδιαμελισμού της Ελλάδας στην περιοχή της Ηπείρου! οι οργανώσεις του κινούνται εντός αλλά και εκτός Αλβανίας,προσπαθώντας να προκαλέσουν το ενδιαφέρον των ξένων και τα βλέματα της Διεθνους Κοινής Γνώμης. Ακολουθούν τα προκαθωρισμένα μονοπάτια που έχει χαράξει η Τουρκία , οποία βλέπει τα Σκόπια και την Αλβανία,ως αποσταθεροποιητικά για την Ελλάδα κράτη και ανέλπηστους συμμάχους στα βόρεια ελληνικά σύνορα... Ετσι έχουν φτιαχτεί ακόμη και τουρκικες αφίσες προκειμένου να <<στοιχειοθετηθει>> και να προβληθει η <<ενοχοποιηση>>της Ελλάδας για δήθεν <<γενοκτονία εναντίον Τσαμηδων>>. Η πρόκληση Μπερίσα, δηλαδή η πρόκληση της επίσημης Αλβανίας που εκφράζεται απο τον πρόεδρό της ,σηματοδοτεί τις εξελίξεις που,δεδομένης της ισχνής και θολής θέσης της Ελλάδας, διαγράφονται απόλυτα ανησυχητικές! Δυστυχώς, η κατάσταση στη Βόρειο Ηπειρο είναι τραγική και έχει ξεφύγει απο κάθε πρόνοια της Αθήνας. Στο Αργυρόκαστρο για παράδειγμα, ο Δήμος διεκδικεί απο την ορθόδοξη εκκλησία ένα μεγάλο οικόπεδο κοντά στο κέντρο της πόλης και δίπλα στον οδικό άξονα Κακαβιάς-Αργυροκάστρου, αρνούμενος να δώσει άδεια ανέγερσης καθεδρικού ναού και νηπιαγωγείου! Η Μητρόπολη Αργυροκάστρου έχει καταφύγει στα δηκαστήρια, αλλά η υπόθεση κωλυσιεργεί με το αιτιολογικό οτι οι Αλβανοί δήθεν θέλουν να μετατρέψουν το οικόπεδο σεχώρο πρασινου και παιδική χαρά...Επι 3 χρόνια και πλέον χρόνια ,αρνούνται να φέρουν την υπόθεση έκδοσης άδειας για ανέγερση οικοδομής στο αρμόδιο πολεοδομικο συμβούλιο! Και αφού αναγκάστηκαν ύστερα απο πιέσεις και αγώνα να φέρουν το θέμα εκεί, το πολεοδομικό συμβούλιο χωρις να λάβει υπ΄οψιντα τεχνικά στοιχεία που προσκομισε ο τεχνικός της Μητρόπολης, απερριψε το αίτημα! Πολύ χειρότερα είναι τα πράγματα στην παράλια ζώνη της Βορείου Ηπείρου, όπου ο φετεινός χειμώνας σημαδεύτηκε απο την προσπάθεια των κατοίκων του χωριου Νίβιτσα( λίγο πιο πάνω απο τους Αγιους Σαράντα) να διαφυλάξουν την γηκαι την ορθόδοξη κληρονομιά τουςστην περιοχή της Κακομαίας ακρογιαλάς, όπου βρλισκεται και το ομώνυμο Μοναστήρι.Οι κινητοποιήσεις ξεκίνησαν τον Νοέμβριο του 2008, όταν τα οχήματα και μηχανήματα εταιρίας, η οποία παρανόμως έχει λάβει άδεια ανέγερσης τούριστικού συγκροτήματος,προσπάθησαν να εισέλθουν στον χώρο και να ξεκινήσουν εργασίες. Οι Ελληνες κάτοικοι απέκλεισαν τον δρόμο, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν συμπλοκές που οδήγησαν σε μικροτραυματισμούς ακόμη και ηλικιωμένων, και σε συλλήψεις 9 ατόμων, απο τα οποία 4 τέθηκαν σε κράτηση.Ανάμεσα στους συλληφθέντες ήταν και ο δημογέροντας του χωριού Κλεομένης Μπαντζάρης.
ΑΣΣΗΜΕΤΡΗ ΑΠΕΙΛΗ ΑΠΟ ΜΙΤ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ
Οι Τούρκοι έχουν καταφέρει να είναι οι μεγαλύτεροι εισαγωγείς ηρωίνης και λαθρωμεταναστών προς τη Ελλάδα. Εκτιμάται οτι κάθε χρόνο εισέρχονται στην Ελλάδα άνω των 100.00 λαθρωμεταναστών,ενω σημαντικο ρόλο φέρεται να παίζει η Τούρκικη ΜΙΤ για την προωθησή τους με απώτερω σκοπό να υπάρξει κλίμα σύγχησης στην Ελλάδα. Ενδεικτικά το 2007 έχουν συυλληφθεί γύρω στους 100 Τούρκους λαθρέμπορους ενώ μόνο στα μέσα του 2008 πάνω απο 140. Ο κύριος όγκος των λαθρωμεταναστών εισάγεται πλέον απο Τουρκία η οποία πλέον λειτουργεί ως σταυροδρόμι απο την Ασία στην Ευρώπη. Η Τουρκία λοιπόν υποσκάπτει τα αδύναμα θεμέλια του Ελληνικού έθνους με στόχο την πλήγονται η δημογραφική ισορροπία και η εθνική ασφάλεια.
Εμφανίζεται λοιπόν το ερώτημα αν η λαθρομεταναστευσή είναι μια μορφή μίας ασύμμετρης απειλής που τα μεγάλα κεφάλια αυτόυ του σχεδίου είναι αξιωματούχοι της Τουρκικης υπηρεσίας πληροφοριών και των στρατηγών...
13/4/09
ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ...ΖΗΤΙΑΝΟΣ ΤΟΥ ΟΜΠΑΜΑ??????
Κατα την επίσκεψη του Ομπαμα στην Τουρκία ο Πατριάρχης του Ελληνορθοδοξου Οικουμενικου Πατριαρχείου έπρεπε να διαφυλαξει με οποιαδήποτε θυσἰα τον τίτλο που εκπροσωπεί.Δεν μπορεί να τρέχει σε ξενοδοχεία (ούτε καν στο φανάρι) για μία ολιγολεπτη συνάντηση με τον νέο πρόεδρο των Η.Π.Α.
Πέρα απ΄ αυτό έγινε περίγελος των παντων γιατι ούτε το δελτίο τύπου του προεδρου δεν τον ανέφερε.
Επρεπε να κρατήσει μια στάση ένος θρησκευτικού ηγέτη που που να μην συμβιβάζεται με το κάθε τι."Εδω είμαι κ πρόεδρε ,στο φανάρι,στο λίκνο της ορθοδοξίας". Και αν θέλετε να έρθετε είστε καλοδεχούμενος". Μπορεί να μην ερχότανε αλλά θα ήσασταν η πρώτη είδηση παγκοσμίως για τη στάση αυτη,και όχι περίγελος των πάντων.
15/3/09
ΧΑΘΗΚΕ ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ. ΜΕ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΩΝ
Ακρως απορρητο εγγράφο της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας διερευσε απο την ΕΛ.ΑΣ. Η ελλειπής πληροφόρηση των στελεχών της ΕΛ.ΑΣ.επιβεβαιώνεται εγγράφως αφού η λίστα η οποία διέρευσε έχει τρομοκρατικούς στόχους οι οποιοί είναι για τα κλάματα!!!!!!!!!!! Η δημοσιουπαλληλική νοοτροπία και ο ωχαδελφισμος που εικρατεί στο σώμα το έχουν καταστήσει ανίκανο ακόμα και να αυτοπροστατευθεί. Οι προαγωγές των αξιωματικών οι οποίες εχουν καταστεί δουλειά των πολιτικών οι οποιοί βάζουν καριερίστες αστυνομικούς σε θέσεις -κλειδιά και ο κομματικός συνδικαλισμός έχει ως αποτέλεσμα την έλλειψη πειθαρχίας στο σώμα.Η διαρροή λοιπόν του εγγράφου ξεκαθάρισε λοιπόν την κατάσταση για το κατα πόσο είναι ευάλωτο το σώμα.
13/3/09
ΔΟΓΜΑ ΟΖΑΛ: Μερικα εκατομμύρια απο δω μεριά και τελειώσαμε με αυτούς
κού οπου τους αφήνουν στα δικά μας χωρικά ύδατα.
Καθημερινά το λιμενικό σώμα <<μάζεύει>> λαθρομετανάστες όχι μόνο απο τα νήσια του Αιγαίου αλλά και απο τηνΗπειρωτική Ελλάδα.
Πρώκειται λοιπον για το βραχύχρονο σχέδιο εφαρμογής του δόγματος Οζαλ που έχει ως σκοπό την διάβρωση του Ελληνικού πληθυσμού και την δυσκολία αφομίωσης του.Ούτως ή άλλως το τούρκικο βαθύ κράτος έχει ιστορική ειδίκευση σε κάθε είδους εθνοκαθάρσεις.
12/3/09
ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΟΖΑΛ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΜΑ ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
| ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΉΠΕΙΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΒΑΝΙΚΟ «ΜΕΓΑΛΟΪΔΕΑΤΙΣΜΟ»; | | | |
| Του Δημητρίου Σιώζου Κύριε Διευθυντά των «Πρωινών Νέων», ως ένας έσχατος Ηπειρώτης σας εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου γιατί με πολύ τόλμη ανακαινίσατε το πρόβλημα αν και κατά πόσο κινδυνεύει η Ήπειρος από τον απροκάλυπτου Αλβανικό «μεγαλοϊδεατισμό». Και επ' αυτού δικαιούνται οι εκλεκτοί αναγνώστες της εφημερίδας σας (μακάρι και όλοι οι αιρετοί άρχοντες της Ηπείρου...) να γνωρίζουν τα εξής: ΠΡΩΤΟΝ, μέχρι την απελευθέρωσή της από τον Τούρκικο ζυγό η ΕΝΙΑΙΑ Ήπειρος πάντοτε αριθμούσε κατοίκους άνω του ενός εκατομμυρίου, ενώ σήμερα το «καντήλι» της Νοτίου Ηπείρου σιγοκαίει γύρω στις τριακόσιες τριάντα (330.000) χιλιάδες, με τον μεγαλύτερο αριθμό ανέργων σε όλη την Ευρώπη, με τα περισσότερα (γεροντο) - ΚΑΠΗ σε όλη την Ελλάδα και με την περισσότερη εποίκησή της από Αλβανούς νομίμους και λαθραίους μετανάστες, που αγοράζουν κατοικίες, οικόπεδα και αγροκτήματα μέχρι την Άρτα και την Πρέβεζα. Δεν γνωρίζω αν αυτό γίνεται βάσει κάποιου Αλβανικού σχεδίου και ποιοι πληρώνουν αυτό το τίμημα... ΔΕΥΤΕΡΟΝ, σε ό,τι αφορά τον Ηπειρωτικό πληθυσμό διαχρονικά, τούτο αποδεικνύεται από τις εβδομήντα (70) πόλεις που κατέστρεψαν οι Ρωμαίοι, που κατά μέσον όρο θα είχαν γύρω στις δεκαπέντε - είκοσι χιλιάδες κατοίκους η κάθε μία. Άρα 70 χ 20.000 φθάνουμε στο 1.400.000 συν οι πόλεις που δεν κατέστρεψαν και συν τα χωριά όλα, περνούμε τα δύο εκατομμύρια κατοίκους. Και επί του «Μεσαιωνικού Αυτοκρατορικού Ελληνισμού» ίδια περίπου ήταν η πληθυσμιακή συγκρότηση της Ηπείρου, με το «Δεσποτάτο της Ηπείρου» κατά τους προτουρκικούς χρόνους σφύζει από πληθυσμό και από ζωή. Κατά τους χρόνους της τουρκοκρατίας η μαζική αποδημία των Ηπειρωτών σε όλη την Ευρώπη επέφερε μεν πληθυσμιακό μαρασμό, αλλά η Ήπειρος ουδέποτε εμείωσε τον πληθυσμό της κάτω από το ένα εκατομμύριο κατοίκους μέχρι το 1912 - 13... ΤΡΙΤΟΝ, η Ήπειρος σταδιακά από πρώτη «στα γράμματα, τα γρόσια και τα άρματα», κατρακύλησε στο να είναι η φτωχότερη περιοχή σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Και το κακό συνεχίζεται... Η Ήπειρος, λοιπόν, δεν κινδυνεύει τόσο από τους Αλβανούς, όσο από τους κατοίκους του σημερινού «Αθηναϊστάν». Σε δέκα - δεκαπέντε χρόνια το πολύ, ο Αλβανικός πληθυσμός, θα φθάσει στα πέντε εκατομμύρια (5.000.000), ενώ ο πληθυσμός της Ηπείρου δεν θα υπερβαίνει τις διακόσιες (200.000) χιλιάδες. Τα χωριά ερημώνουν και στις πόλεις της Ηπείρου οι Αλβανοί θα φθάσουν σε πλειοψηφικούς αριθμούς. Είναι φυσική νομοτέλεια, ένας χώρος γεωγραφικός που «αδειάζει» από τους γηγενείς κατοίκους του, καταλαμβάνεται από άλλους γειτονικούς πληθυσμούς. Και αυτό δεν προϋποθέτει κάποια πολεμική βία, γίνεται από μόνο του... ΤΕΤΑΡΤΟΝ, ολόκληρη η Ελλάδα κινδυνεύει από τους ίδιους τους Έλληνες, και όχι από τους Τούρκους, τους Σκο - ρ - πιανούς και τους Αλβανούς. Η φρικτή υπογεννητικότητα του λαού μας, που έλαβε ήδη μορφή «εθνικής αντιγενοκτονίας», έδωσα την ευκαιρία στον Πρόεδρο της Τουρκικής Δημοκρατίας Τοργούτ Οζάλ να απειλήσει τον τότε Έλληνα Πρωθυπουργό Κω/νο Μητσοτάκη, ότι «εμείς οι Τούρκοι σε λίγα χρόνια θα σας χάψουμε εσάς τους Έλληνες, γιατί εμείς θα γίνουμε εβδομήντα εκατομμύρια κι εσείς θα απομείνετε εφτά εκατομμύρια, γέροι και συνταξιούχοι». Και το «δόγμα Οζάλ» εφαρμόζεται με απόλυτη πιστότητα από εμάς τους Γιονάνηδες της «Κουκοδημικής» Ελλάδας. Καθώς επίσης και το «δόγμα Κίσσιγκερ»... Κύριε Διευθυντά, τα χρωστάτε αυτά στους αναγνώστες σας. Και ευχαριστώ για την φιλοξενία. http://www.proinanea.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=20954&Itemid=45 |
ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Η ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΘΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΙ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΑΠΟ ΤΙΣ Η.Π.Α.
Ο Αμερικάνικος κολοσσός BOEING ανακοίνωσε την πρόθεση του να προωθήσει το F-18 για την πολεμική αεροπορία.
Η ΠΑ σκοπεύει να προμηθευτεί 30 αεροσκάφη 4ης γενιας έως το 2015. Παρά το γεγονος ο
τι η Χίλαρι Κλίντον επισκέθφηκε πριν απο λίγες μέρες την Τουρκία και την έκανε άτυπα μια τοπική υπερδυναμη στο χώρο των Βαλκανίων, εμείς συνεχιζοτας την καταστροφή μας παραγγείλαμε αεροσκάφη απο τις Η.Π.Α.
Φαίνεται για ακόμα μια φορά ότι ο κ. Καραμανλης δεν κυβερνά αυτο τον τόπο αλλά η Ντορουλα.
11/3/09
Οι Τούρκοι δουλεύουν και "μας δουλεύουν"
Σε ετοιμότητα άμεσης δράσης Ναυτικό-Αεροπορία
Σε κατάσταση «αυξημένης ετοιμότητας», αν απαιτηθεί, θα τεθούν το Πολεμικό Ναυτικό και η Πολεμική Αεροπορία, λόγω της επικείμενης έναρξης της τουρκικής άσκησης «Έγκεμεν» (Ηγεμών), στην οποία έχουν δηλώσει ότι θα συμμετάσχουν και τέσσερις χώρες-μέλη του ΝΑΤΟ (ΗΠΑ, Βρετανία, Ολλανδία, Βέλγιο).
Το Π.Ν. κάνει μία «γενική πρόβα» στην προγραμματισμένη από καιρό άσκηση «Λαίλαψ», που διεξάγεται την εβδομάδα αυτή στο Αιγαίο, ενώ, σύμφωνα με ναυτική πηγή: «τα πλοία επιτήρησης του ανατολικού Αιγαίου και το πλοίο-σκοπούν είναι σε ετοιμότητα άμεσης δράσης, όπως πάντα άλλωστε, και σε κάθε περίπτωση», μη θέλοντας να αναφερθεί ειδικά στη συγκεκριμένη τουρκική άσκηση.
14/11/08
Ποιοί Είμαστε....
13/11/08
11/11/08
10/11/08
30/9/08
S.O.S. Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ !!!!!!
Σε επιστολές που έστειλε ο κύριος Σπύρου εξ άλλου, σε διακεκριμένες πολιτικές και θρησκευτικές προσωπικότητες - μεταξύ των οποίων και ο κύριος Ερντογάν - διερωτάται «πώς ένα κράτος δικαιολογεί εκθέσεις μαριονέτας και λαϊκής τέχνης με είδωλα από γυμνόστηθες γυναίκες μέσα στην Αγία Σοφία». Επικαλείται, επίσης, και το Κοράνι που λέει ξεκάθαρα ότι «απαγορεύονται οι βεβηλώσεις των χριστιανικών εκκλησιών».
Ας σημειωθεί εδώ ότι η Κωνσταντινούπολη είναι υποψήφια Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2010, με βασικό σημείο αναφοράς και τον ναό της Αγίας Σοφίας. Παρ’ όλα αυτά η έκθεση της Επιτροπής για την Παγκόσμια Πολιτιστική Κληρονομιά της Unesco κάθε άλλο παρά κολακευτική υπήρξε για την Τουρκία, η οποία καλείται το συντομότερο να φροντίσει την Αγία Σοφία, που, μεταξύ άλλων, έχει υποστεί μεγάλες ζημιές από τα έργα του μετρό, αφού δεν προηγήθηκε σχετική μελέτη, καθώς και τα υπόλοιπα βυζαντινά μνημεία τα οποία κρίθηκαν ιδιαίτερα παραμελημένα. Αν όχι, προειδοποίησε η Unesco, η Κωνσταντινούπολη κινδυνεύει να χάσει το χρίσμα της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας.
Παράλληλα, οι Ελληνίδες ευρωβουλευτές του ΠΑΣΟΚ, κυρίες Κοππά και Μπατζελή, με αφορμή τις πρόσφατες εκδηλώσεις μόδας και επαγγελματικές και τεχνικές εκθέσεις μέσα στο ναό, υπέβαλαν ερώτηση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ζητώντας την αποτροπή παρόμοιων εκδηλώσεων στο εσωτερικό της Αγίας Σοφίας τονίζοντας ότι κάτι τέτοιο δεν συνάδει με το πνεύμα και την παράδοση του, αναγνωρισμένου από την Oυνέσκο, μνημείου, ενώ ζήτησαν από την Επιτροπή να καταστήσει σαφές ότι οι προενταξιακές δεσμεύσεις της Tουρκίας, που συνδέονται με την προστασία και την προώθηση της πολιτισμικής πολυμορφίας, δεν αποτελούν δεσμεύσεις δεύτερης κατηγορίας ή προαιρετικής εφαρμογής.
Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που η «γείτων» κάνει διαχωρισμό ανάμεσα σε δεσμεύσεις πρώτης και δεύτερης κατηγορίας ή προαιρετικής εφαρμογής, κατά το δοκούν. Συμμορφώθηκε μήπως με τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως προς το Κυπριακό; Άνοιξε τα λιμάνια και τα αεροδρόμιά της σε ελληνοκυπριακά πλοία και αεροσκάφη; Σεβάστηκε τα δικαιώματα των μειονοτήτων της; Άφησε τους εργαζόμενους να διαδηλώσουν ελεύθερα την Πρωτομαγιά; Κατήργησε το άρθρο 301 του Ποινικού της Κώδικα; Επέτρεψε την επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης; Ξεκαθάρισε το «βαθύ κράτος»; Γιατί λοιπόν να συμμορφωθεί τώρα με το ευρωπαϊκό κεκτημένο;
Εμείς πάντως, στηρίζουμε ανεπιφύλακτα την προσπάθεια του κυρίου Σπύρου και του ευχόμαστε καλή επιτυχία, μολονότι έχουμε πάντα την αίσθηση ότι το να διαπραγματεύεται κανείς με την Τουρκία είναι σαν να χτυπά ένα βράχο με λαστιχένια σφεντόνα!
* Η Χριστιάννα Λούπα είναι δικηγόρος και συγγραφέας των βιβλίων «Μετά την Καταστροφή, Σμύρνη - Κατοχή» και «Στους Δρόμους του Πεπρωμένου»
πηγη:www.greekonlinenews.com
O

