Με αυξήσεις και έκδοση δύο νέων εισιτηρίων - ένα
πολλαπλών και ένα μονής διαδρομής- το υπουργείο Μεταφορών επιχειρεί να
αυξήσει τα έσοδα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, από το πορτοφόλι του
επιβάτη
Με αυξήσεις - φωτιά στα εισιτήρια πολλαπλών χρήσεων των Μέσων Μαζικής
Μεταφοράς επιδιώκει το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών να φέρει έσοδα
ύψους 80 εκατομμυρίων ευρώ στα ταμεία του κράτους, ενώ το μάρμαρο
φαίνεται ότι θα πληρώσουν και πάλι οι επιβάτες που χρησιμοποιούν κυρίως
για τις καθημερινές μετακινήσεις τους το Μετρό.
Τα νέα αυξημένα εισιτήρια και μάλιστα δύο ταχυτήτων αναμένεται να τεθούν σε εφαρμογή από 1η Φεβρουαρίου, ενώ με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, αναμένεται να ισχύσει:
*Ένα εισιτήριο, στην τιμή των 1,20 ευρώ που θα χρησιμοποιείται για µια και µόνη διαδροµή στα αστικά λεωφορεία, τα τρόλεϊ, τον ηλεκτρικό σιδηρόδροµο και το τραµ
*Και μία δεύτερη εναλλακτική, ένα εισιτήριο, με κόστος 1,40 ευρώ και με συγκεκριμένη χρονική διάρκεια που θα χρησιμοποιείται για μετεπιβιβάσεις σε όλα τα µέσα, συμπεριλαμβανομένου και του Μετρό
Ωστόσο, το ίδιο εισιτήριο θα µπορεί να χρησιµοποιηθεί και σε όλα τα υπόλοιπα µέσα µαζικής µεταφοράς για διάστηµα 90 λεπτών από την πρώτη επικύρωσή του, όπως γίνεται σήµερα µε το ενιαίο εισιτήριο του 1 ευρώ.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις συγκοινωνιολόγων, το δεύτερο εναλλακτικό εισιτήριο είναι και αυτό που χρησιμοποιείται ευρέως από το κοινό, δεδοµένου ότι αρκετός κόσµος χρησιµοποιεί ως κύριο µέσο µετακίνησης το Μετρό και στη συνέχεια φτάνει στον τελικό προορισµό του µε άλλα µέσα, οπότε και αυτή η κατηγορία επιβατών αναμένεται να πληγεί περισσότερο.
Από τις αυξήσεις στα εισιτήρια και την πάταξη της λαθρεπιβίβασης, το υπουργείο Υποδοµών εκτιµά ότι θα µπουν στα ταµεία των αστικών συγκοινωνιών επιπλέον 80 εκατ. ευρώ, ενώ από την ανασυγκρότηση του ΟΑΣΑ, τις συγχωνεύσεις των εταιρειών και τις µισθολογικές περικοπές, εκτιµάται ότι θα εξοικονοµηθούν συνολικά άλλα περίπου 120 - 150 εκατ. ευρώ.
Τα νέα αυξημένα εισιτήρια και μάλιστα δύο ταχυτήτων αναμένεται να τεθούν σε εφαρμογή από 1η Φεβρουαρίου, ενώ με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, αναμένεται να ισχύσει:
*Ένα εισιτήριο, στην τιμή των 1,20 ευρώ που θα χρησιμοποιείται για µια και µόνη διαδροµή στα αστικά λεωφορεία, τα τρόλεϊ, τον ηλεκτρικό σιδηρόδροµο και το τραµ
*Και μία δεύτερη εναλλακτική, ένα εισιτήριο, με κόστος 1,40 ευρώ και με συγκεκριμένη χρονική διάρκεια που θα χρησιμοποιείται για μετεπιβιβάσεις σε όλα τα µέσα, συμπεριλαμβανομένου και του Μετρό
Ωστόσο, το ίδιο εισιτήριο θα µπορεί να χρησιµοποιηθεί και σε όλα τα υπόλοιπα µέσα µαζικής µεταφοράς για διάστηµα 90 λεπτών από την πρώτη επικύρωσή του, όπως γίνεται σήµερα µε το ενιαίο εισιτήριο του 1 ευρώ.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις συγκοινωνιολόγων, το δεύτερο εναλλακτικό εισιτήριο είναι και αυτό που χρησιμοποιείται ευρέως από το κοινό, δεδοµένου ότι αρκετός κόσµος χρησιµοποιεί ως κύριο µέσο µετακίνησης το Μετρό και στη συνέχεια φτάνει στον τελικό προορισµό του µε άλλα µέσα, οπότε και αυτή η κατηγορία επιβατών αναμένεται να πληγεί περισσότερο.
Από τις αυξήσεις στα εισιτήρια και την πάταξη της λαθρεπιβίβασης, το υπουργείο Υποδοµών εκτιµά ότι θα µπουν στα ταµεία των αστικών συγκοινωνιών επιπλέον 80 εκατ. ευρώ, ενώ από την ανασυγκρότηση του ΟΑΣΑ, τις συγχωνεύσεις των εταιρειών και τις µισθολογικές περικοπές, εκτιµάται ότι θα εξοικονοµηθούν συνολικά άλλα περίπου 120 - 150 εκατ. ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου