1/11/09
ΕΛ.ΑΣ.
ΕΛ.ΑΣ.
ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣ
30/10/09
ΕΝΑΕ: Νέοι υποψήφιοι αγοραστές "σφήνα" στην μεταβίβαση - Στόχος τους το πρόγραμμα φρεγατών του Π.Ν.
| | | |
| 30-10-2009 00:02:18 | |
|
Ένα σχήμα στο οποίο εμφανίζονται από επιχειρηματικής άποψης οι Σωτήρης Εμμανουήλ, πρώην επικεφαλής των ΕΝΑΕ μέχρι την μεταβίβασή τους το 2002 στην HDW και Αντώνης Χάγιας, πρώην αντιπρόσωπος της ΗDW και νυν αντιπρόσωπος της Thyssen Krupp στην Ελλάδα, αλλά και ένας δημοσιογράφος, φίλος του Σ.Εμμανουήλ! Το σχήμα επιχειρηματικά οπωσδήποτε δεν ακούγεται αρκούντως «βαρύ» για ένα μέγεθος όπως τα ΕΝΑΕ (έστω αν ο Σ.Εμμανουήλ θεωρείται μεγάλης οικονομικής επιφάνειας, άριστος γνώστης των «ειδικών συνθηκών» των ΕΝΑΕ και ιδιαίτερα ευφυής ως προσωπικότητα), οπότε θεωρείται βέβαιο ότι κάποιο άλλο κέντρο, μεγάλου οικονομικού μεγέθους (ακούγονται τα ονόματα δύο εφοπλιστικών ομίλων με τράπεζες και ανάμιξη στα ΜΜΕ), στηρίζει το όλο εγχείρημα, στο οποίο πιθανότατα θα έχει συμμετοχή και η Thyssen με κάποιο ποσοστό. Ο Αντώνης Χάγιας είχε εξουσιοδοτηθεί από την Thyssen και εσχάτως αναζητούσε τράπεζα για να δανειοδοτήσει την μισθοδοσία των ΕΝΑΕ από την 1η Νοεμβρίου και μετά, μέχρι την εύρεση αγοραστή. Δεν αποκλείεται αυτή η αναζήτηση να «έβγαλε» κάτι παραπάνω από δανειοδότηση... Η συγκεκριμένη ομάδα των υποψηφίων αγοραστών επισκέφθηκε την υπουργό Οικονομικών Λούκα Κατσέλη και ανέλυσε την πρότασή της. Ήδη έχουν συστήσει εταιρεία και μη διασταυρωμένες πληροφορίες αναφέρουν ότι ήδη έχουν υπογράψει σχετικό MoA (μνημόνιο συμφωνίας) με την Thyssen. Αυτές οι εξελίξεις είχαν ως αποτέλεσμα να διακοπούν την περασμένη Τρίτη οι συνομιλίες του ιδιοκτήτη του ομίλου Ελευσίνας-Νεωρίου, Νίκου Ταβουλάρη με την Thyssen. Από την πλευρά της κυβέρνησης δεν έχει εκδηλωθεί καμία αντίδραση μέχρι στιγμής, αν και κορυφαίο στέλεχος διατύπωσε τον προβληματισμό τους ως προς την βιωσιμότητα του σχήματος Εμμανουήλ-Χάγια, ίσως γιατί πιθανότατα δεν γνωρίζει την οικονομική επιφάνεια αυτών που στηρίζουν το εγχείρημα. Την ομάδα Εμμανουήλ-Χάγια, εκτός από τον γνωστό δημοσιογράφο ο οποίος επρόκειτο και το 2002 να μπει στο Δ.Σ, των ΕΝΑΕ αλλά η μεταβίβαση στους Γερμανούς απέτρεψε την εξέλιξη, την πλαισιώνουν στελέχη που γνωρίζουν άριστα το περιβάλλον του υπουργείου Εθνικής Άμυνας από προηγούμενη κυβερνητική θητεία τους σε αυτό.
Αν προσπαθήσουμε να αναζητήσουμε τα κίνητρα πίσω από το σκληρό πόκερ που παίζεται στα ΕΝΑΕ, θα διαπιστώσουμε ότι αυτά δεν είναι άλλα από το πρόγραμμα των φρεγατών. Αν υπάρξει οποιαδήποτε άλλη ιδιοκτησία εκτός του ομίλου Ταβουλάρη, ο βασικός στόχος θα είναι να ανοίξει και πάλι το παιχνίδι της επιλογής... Πάντως το βέβαιο είναι ότι ο όμιλος Ταβουλάρη δεν έχει πει την τελευταία του λέξη. |
Αθώοι οι 6 φοιτητές ΓΙΑ ΤΟ "ΧΤΙΣΙΜΟ" ΜΕ ΤΟΥΒΛΑ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΡΥΤΑΝΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΚΑΡΑΜΠΙΝΗ
29/10/09
Νέα τουρκική πρόκληση εναντίον αεροσκάφους της FRONTEX
Προσηλωμένη στην πάγια τακτική της να προκαλεί και να «υπενθυμίζει» πως αμφισβητεί την εθνική μας κυριαρχία επί των εδαφών μας, η Τουρκία προέβει σε νέα παρενόχληση αεροσκάφους επιτήρησης θαλασσίων συνόρων της αποστολής FRONTEX της Ευρωπαϊκής Ενωσης.
Συγκεκριμένα, το τουρκικό ραντάρ της DATCA ξεκίνησε χθες από τις 23:31 έως τις 23:33 να εκπέμπει στη διεθνή συχνότητα κινδύνου προς το φιλανδικό αεροσκάφος που περιπολούσε ανατολικά του Φαρμακονησίου και εντός του Εθνικού Εναερίου Χώρου, να αποχωρήσει διότι βρισκόταν εντός του τουρκικού εναερίου χώρου, διαφορετικά θα εκτελούσε η τουρκική αεροπορία αποστολή αναχαίτισής του.
Οι φιλανδοί χειριστές εκτέλεσαν κανονικά την αποστολή τους και στις 02:15 σήμερα τα ξημερώματα επέστρεψαν στο αεροδρόμιο της Κω.
απο defencenet.gr
Τηλεφωνική επικοινωνία και αυριανή συνάντηση Παπανδρέου – Γκρούεφσκι
28/10/09
ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ...
Μετα την στρατιωτική παρέλαση ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας κ.Κάρολος Παπούλιας είπε τα εξής:Υπήρχαν κάποιοι Ελληνες που έχυσαν το αίμα τους για να ζούμε εμείς ελέυθευροι.
Κ. Παπούλια μην τα λέτε αυτά μόνο σε μας, καλό θα ήταν να γυρίσετε την πλάτη σας στην κάμερα καινα τα πείτε στους πολιτικούς.
Σε αυτούς:
- που κατήργησαν απο τα υπουργεία τον όρο ΄΄έθνικο΄΄
- που άφησαν 3 παληκάρια το 1996 να χάσουν την ζωή τους¨υπερ πίστεως και πατρίδος¨
- που ήθελαν να ισχυριστούν οτι η Ελληνική σημαία στα Ιμια την πήρε ο αέρας.
- που κατήργησαν τα υπουργεία Μακεδονίας-Θράκης και Αιγαιου.
- που θέλουν να ονομάσουν τα Σκόπια Μακεδονία με ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ
- που θέλουν να καταργηθούν οι παρελάσεις γιατί θεωρούνται κατάλοιπα ολοκληρωτικών καθεστώτων
27/10/09
Εντοπίστηκαν 45 λαθρομετανάστες σε βραχονησίδα στο Αιγαίο
Παρεμπόδιση ελληνικής αποστολής SAR στο Φαρμακονήσι!
Νέα, άκρως προκλητική ενέργεια από την Τουρκία εναντίον αυτή τη φορά ελληνικού ελικοπτέρου έρευνας και διάσωσης.
Χθες αργά το βράδυ, ελικόπτερο έρευνας και διάσωσης τύπου Super Puma, συμμετέχοντας μαζί με πλοίο σε επιχείρηση διάσωσης λαθρομεταναστών στην περιοχή του Φαρμακονησίου, δέχθηκε επί σχεδόν μία ώρα (από τις 22:50-23:47) κλήσεις στη συχνότητα κινδύνου από το τουρκικό ραντάρ DATCA να εγκαταλείψει την περιοχή διότι βρισκόταν εντός… τουρκικού εναερίου χώρου! Το ελικόπτερο είχε απογειωθεί από τη Χίο στις 21:30 για να συμμετάσχει στην επιχείρηση.
Το ελληνικό πλήρωμα αγνόησε τις τουρκικές προκλήσεις και συνέχισε την αποστολή του συνδράμοντας στο έργο της διάσωσης των λαθρομεταναστών μαζί με την κανονιόφορο «Ναυμάχος». Συνολικά οι τούρκοι "διακινητές" αποβίβασαν 32 άτομα στο Φαρμακονήσι και ένας εξ αυτών την ώρα που τον αντελήφθει ελληνικό περίπολο προσπάθησε να διαφύγει με αποτέλσμα να σκοντάψει και να σκοτωθεί σε απόκρημνη περιοχή του νησιού.
Η επιχείρηση στέφθηκε με επιτυχία και αρκετοί λαθρομετανάστες διασώθηκαν. Περίπου στις 2 σήμερα τα ξημερώματα, το Super Puuma επέστρεψε στη βάση του στη Χίο.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί, πως την εξέλιξη της επιχείρησης παρακολουθούσε από κοντά τουρκική ακταιωρός, η οποία δεν τόλμησε να παρέμβει.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Η ΑΘΕΑΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
«Τάπαιξαν» οι Τούρκοι στον Έβρο όταν είδαν παρατεταγμένα δεκάδες τανκς με τα πυροβόλα στραμμένα ακριβώς απέναντί τους…
Οι Έλληνες φαντάροι έκαναν διάλειμμα σε προγραμματισμένη άσκηση, ήταν δίπλα στα οχήματα κι απολάμβαναν με τις στολές το αναψυκτικό τους
Ο σκοπός του απέναντι τουρκικού φυλακίου που είδε την κίνηση ειδοποίησε και σε χρόνο ρεκόρ αντιπαρατάχθηκαν από την άλλη όχθη του Έβρου επίσης τουρκικά τανκ με το προσωπικό τους σε …ετοιμότητα
Χρειάστηκε να γίνει επικοινωνία επιτελικών του στρατού από τις δύο πλευρές και να διαλυθεί η όποια παρεξήγηση, να μην υπάρξει τελικά θερμό επεισόδιο εκ του μηδενός στον ποταμό Έβρο
Η ιδέα να παραταχθούν όλα τα τανκς που συμμετείχαν στην πρόσφατη στρατιωτική άσκηση κατά μήκος του ποταμού Έβρου με στραμμένα τα πυροβόλα τους προς την Τουρκία φυσικά στο ελληνικό έδαφος και να κάνουν διάλειμμα χειριστές και φαντάροι εκεί απολαμβάνοντας το αναψυκτικό τους, θορύβησε έντονα την τουρκική πλευρά που έβλεπε από απόσταση ανάσας την ανεξήγητη γι αυτήν αυξημένη κινητικότητα των ελληνικών τανκς και των στρατιωτικών οχημάτων.
Στο σημείο του βόρειου Έβρου η άσκηση γινόταν δίπλα στον ποταμό που αποτελεί το φυσικό όριο με την Τουρκία. Ο Τούρκος σκοπός από το παρατηρητήριο βλέποντας να έχει γεμίσει η ελληνική πλευρά με στρατό ειδοποίησε τους ανωτέρους του και αμέσως σήμανε συναγερμός αυξημένης ετοιμότητας.
Σε χρόνο ρεκόρ άρχισε και από την τουρκική όχθη του ποταμού Έβρου να παρατηρείται ανάλογη κινητικότητα.
Όπως μας ενημερώνουν οι γνωρίζοντες σ΄ εκείνο το σημείο βόρεια του νομού προσεγγίζουν πολύ οι όχθες του ποταμού και η ορατότητα είναι πεντακάθαρη. Άρχισαν λοιπόν να φθάνουν στρατιωτικά οχήματα, πεζοπόρα τμήματα και από την τουρκική πλευρά, τα οποία επίσης παρατάχθηκαν με στραμμένα τα όπλα τους στην Ελλάδα. Η αναμονή των δύο στρατών πραγματικά ήταν άνευ λόγου και αιτίας.
Στο ελληνικό έδαφος πραγματοποιούνταν προγραμματισμένη άσκηση και δεν υπήρχε ενδεχόμενο θερμού επεισοδίου, όμως διαφορετικά το εξέλαβαν οι Τούρκοι που ήταν κυριολεκτικά με το χέρι στην σκανδάλη.
Η όλη ετοιμότητα εκτονώθηκε με την υποχώρηση ένθεν κι ένθεν των στρατιωτικών οχημάτων, αφού προηγήθηκε επικοινωνία των επιτελικών του στρατού των δύο κλιμακίων, ενώ επί ώρες τουλάχιστον η τουρκική πλευρά βρισκόταν υπό ένταση. Ήταν η αθέατη πλευράς μιας άσκησης και η διάσταση που μπορεί να πάρει όταν γίνεται σε μια ευαίσθητη περιοχή και μάλιστα απέναντι σε καλούς γειτόνους.
Μελαχροινή Μαρτίδου
ΧΡΟΝΟΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
«Pax Οttomana» οραματίζεται για τα Βαλκάνια ο Νταβούτογλου
Απαλλάσσονται οι φαντάροι από τις ποινές
Καλά νέα για τους τιμωρημένους οπλίτες. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, με την ευκαιρία της εορτής της 28ης Οκτωβρίου, απαλλάσσει όλους τους τιμωρημένους αξιωματικούς, ανθυπασπιστές, υπαξιωματικούς και οπλίτες των ενόπλων δυνάμεων και των Σωμάτων... Ασφαλείας, όπως επίσης και τους σπουδαστές αυτών των σχολών, από την έκτιση του υπολοίπου των πειθαρχικών ποινών που τους έχουν επιβληθεί. Η απαλλαγή ισχύει από τη Δευτέρα και για όλες τις επιβληθείσες ποινές. Δεν τους χάλασε..
Παραλήρημα Γκρουέφσκι για "Μακεδονία του Αιγαίου"
Από την Αυστραλία όπου πραγματοποιεί τριήμερη επίσημη επίσκεψη, ο πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ Nikola Gruevski απευθυνόμενος στο σκληρό ακροατήριο της σκοπιανής διασποράς επιδόθηκε σε νέο κήρυγμα αλυτρωτισμού: «Οι "Μακεδόνες" στην Αυστραλία έχουν μια μοναδική ευκαιρία να ζήσουν μαζί με τους συμπατριώτες από το Αιγαίο και το Πιρίν, κάτι που δεν είναι δυνατόν στη φυσική πατρίδα τους», καλώντας να «μη διαχωρίζονται σε αυτό το επίπεδο, καθώς δεν υπάρχουν "Μακεδόνες" του Βαρδάρη, του Αιγαίου ή του Πιρίν, αλλά υπάρχουν μόνο "Μακεδόνες". H ενότητα των "Μακεδόνων" της διασποράς είναι απαραίτητη για την επίτευξη των στρατηγικών εθνικών μας στόχων».
Ο Ν. Gruevski αναφέρθηκε και στο ζήτημα της ονομασίας για το οποίο, εν όψει της επανάληψης της διαδικασίας υπό τον Μ. Νimetz, ζήτησε την υποστήριξη των αποδήμων: "θα επιδιωχθεί μια λύση που δεν θα ζημιώνει τα εθνικά συμφέροντά μας, τη γλώσσα, το έθνος, τον πολιτισμό, την ταυτότητα, την τιμή και την αξιοπρέπεια», επισημαίνοντας ότι η όποια λύση θα εγκριθεί από τους πολίτες με δημοψήφισμα.
Oι δηλώσεις αυτές αποδεικνύουν για ακόμη μια φορά ότι η ηγεσία της γείτονος τορπιλίζει κάθε ελληνική χειρονομία για σχέσεις καλής γειτονίας, οδηγώντας αναπόφευκτα στην άσκηση βέτο και τον αποκλεισμό της ΠΓΔΜ από τις ευρωατλαντικές δομές.
ΠΗΓΗ
26/10/09
ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΣΑΜΑΡΑ
ΓΙΑΤΙ Η ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΝΤΟΡΑ....
Μετά τις εκλογές η κουρσα της διαδοχής ήταν προφανής.Η Ντόρα θα έβγαινε αρχηγός της Ν.Δ. Τώρα φαίνονται οτι όλα μπορει να ανατραπούν. Στις αρχές Οκτώβρη η κ. Μπακογιάννη έιχε αρκετα μεγάλο προβάδισμα με τους άλλους 3 υποψηφίους της.Στο διάστημα αυτό ο κ. Σαμαράς έχει ανεβάσει τα ποσοστά του με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί πανικός στο επιτελείο της κ.Ντόρας Μπακογιάννη.
ο Αντώνης Σαμαράς επικεντρώνει την προεκλογική του εκστρατεία στα εθνικά θεματα και στα οικονομικά(stage).Σε αντίθεση με την κυρία Μπακογιάννη που θα στηρίζει τις σωστές επιλογές της κυβέρνησης...Ουκ ολίγοι Ν.Δ.κράτες την κατηγορουν ότι έχει κοινές πολιτικες γραμμές με τον κ. Παπανδρεου στα εθνικά θέματα. ΚΑι εδω κολλάνε όλοι οι υπόλοιποι της Βουλής. Ο κ. Παπανδρέου επιθυμεί την κ. Μπακογιάννη στην αρχηγία της Ν.Δ. διότι κάποια ''καραμανλικά '' στελέχη θα συσπηρωθουν στο ΛΑΟΣ και ουσιαστικά δεν θα υπάρχει ''αξιωματικη αντιπολιτευση''.
Μεγάλο στοιχημα της κ.Μπακογιάννη είναι ότι αν βγει άρχηγος θα μπορέσει να κρατήσει την Ν.Δ. ενωμένη.............
Επίσημος εορτασμός παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας και δοξολογία στον Ι.Ν Αγίου Δημητρίου στη Θεσσαλονίκη
Την απελευθέρωσή της, αλλά και τον Πολιούχο Άγιο της, τον Άγιο Δημήτριο, γιορτάζει η Θεσσαλονίκη. Σε λίγη ώρα θα ξεκινήσει και η επίσημη δοξολογία στον Ι.Ν του Αγίου Δημητρίου, παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας Κάρολου Παπούλια, και του Πρωθυπουργού Γ.Παπανδρέου.
Πηγή
25/10/09
ΕΒΑΛΕ ΤΟΝ ΠΗΧΥ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΚΑΤΩ
22/10/09
Η CΙΑ στην Αθήνα για το Facebook
12/7/09
ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΡΑΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
1/6/09
ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 4 ΑΠΟ ΤΑ 30 F-16
Ενισχύεται αποφαστικά η άμυνα της χώρας
Μέσα στο επόμενο δεκααήμερο βγαίνουν στο Αιγαίο τα πρώτα 4 απο τα 30 νέα πολεμικά αεροπλάνα F-16 που αγόρασε η Ελλάδα.Ήδη έχουν έρθει στην αεροπορική βάση του Αράξου, η οποία κυριολεκτικά έχει μεταμορφοθεί.
Μετά τα 30 αυτά σύγχρονα μαχητικάενισχύεται η Αεροπορία μας και φυσικα η άμυνα της χώρας. η αξία του κάθε αεροσκάφους ανέρχεται στα 45.000.000 δολλάρια που αντιστοιχεί σε 33.500.000 ευρώ
Στο πλαίσιο των Αντισταθμιστικών Ωφελημάτων πραγματοποιήθηκε ο πλήρης εκσυχρονισμός των εγκαταστάσεων του Αράξου, απ΄όπου θα επιχειρούν τα νέα μαχητικά.
Η εταιρία Lockheed Martin Aeronautics ολοκλήρωσε όλα τα έργα υποδομής που είχε αναλάβειστην 116 ΠΜ εντός των προδιαγραφών και σε χρόνο σημαντικά συντομότερο απο την άφιξη των νέων μαχητικών.
Στον κατάλογο της νέαςυποδομής εντάσσονται τα διοικητήρια και τα υπόστεγα συντήρησης αεροσκαφών των 335 και336 πολεμικών μοιρών και το συνεργείο κινητήρων.Μέσα σε 18 μήνες ( απο τον ΣΣεπτέμβριο του 2007 έως τον Φεβρουάριο τού 2009) πραγματοποιήθηκαν επεμβάσεις σε 50.000 τετραγωνικά μέτρα, εκσκαφές της τάξης των 300.00 κυβικών μέτρων, καατεδαφίστηκαν παλαιά κτίρια 17.000 τετραγωνικών μέτρων και δαπανήθηκαν 52.000 ανθρωποημέρες εργασίας, δίνοντας με αυτόν τον τρόπο μία οικονομική ανάσα στην ευρύτερη περιοχή της πολυπαθήε κάτω Αχαιας.
Στο πλαίσιο των ΑΩ πραγματοποιήθηκαν επίσης πολύ σημαντικές επενδύσεις στην εγχώρια πολεμική βιομηχανία:Συμπαραγωγή σημαντικών δομικών τμημάτων του αεροσκάφους f-16απο την ΕΑΒ, για την παγκόσμια παραγωγή της Lockheed Martin, μεταφορα τεχνογνωσίας και κατασκευή νέων εγκαταστάσεων στην ΕΑΒ, η οποία κέρδισε σε διεθνή διαγωνισμό το συμβόλαιο αναβάθμισης των αεροσκάφων F-16 USAFπου σταθμεύουν στην Ευρώπη.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η διαπραγμάτευση και η τελική συμφωνία με την αμερικάνικη κυβέρνηση είχε γίνει απο τον τότε Υπουργό Αμυνας Σπήλιο Σπηλιοτόπουλο, ο οποίος στη βουλή μάλιστα είχε πει:
<<Εμείς υπογράφουμε : - Την πλέον συμφέρουσα σύμβαση αχητικών αεροσκαφών που έγινε ποτέ
- Με το καλύτερα εξοπλισμένο αεροσκάφος 4ης γενιάς
- Με την πληρέστερη δυνατή υποδομή υποστήριξης
- Με όλες τις δυνατότητες σε σύγχρονα όπλα που θα φέρει ενσωματωμένες απο την αρχή.
- Με ενσωματωμένη του συστήματος αυτοπροστασίας στην γραμμή παραγωγής των αεροσκαφών.
- Με αυξημένα ΑΩ
- Με εγγυημένη παράδοση απο τον Μαιο του 2009>>
23/5/09
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΘΑΛΑΣΣΟΛΥΚΟΣ...ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗ
Επιχείρηση εικονικού αποκλεισμού του Ανατολικού Αιγαίου με τεράστια αεροναυτική δύναμη βρίσκεται σε εξέλιξη τις τελευταίες ώρες.
Η μεγαλύτερη τουρκική αεροναυτική αρμάδα που έχει εμφανιστεί εδώ και πολύ καιρό στο Αιγαίο συμμετέχει στην άσκηση "Θαλασσόλυκος" με μικτά σενάρια μάχης, όπως αποκλεισμός νήσου, κατάληψη βραχονησίδας από ειδικές δυνάμεις (στο κεντρικό-νότιο Αιγαίο συμμετέχουν και τουρκικές ειδικές δυνάμεις, όπως αποκάλυψε η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ που κυκλοφορεί), προσβολή εχθρικών σκαφών με βλήματα επιφανείας κλπ...
Όλες οι δραστηριότητες των Τούρκων παρακολουθούνται στενά από τις ελληνικές δυνάμεις και των τριών Κλάδων. Χαρακτηριστικό της εγρήγορσης του Π.Ν. είναι ότι κινητοποίησε και μονάδες επιφανείας οι οποίες δεν θα έπρεπε υπό νορμάλ συνθήκες να πλέουν, λόγω εκπαίδευσης, συντήρησης κλπ.
To ιδιαίτερα εντυπωσιακό στοιχείο της τουρκικής διάταξης είναι ότι και οι τρεις περιοχές που έχουν δεσμεύσει βρίσκονται κατά μήκος του 25ου Μεσημβρινού, δηλαδή ξεκινούν από τον 25ο Μεσημβρινό και φτάνουν μέχρι τα τουρκικά χωρικά ύδατα, διχοτομώντας επιχειρησιακά το Αιγαίο, όπως είναι η πάγια επιδίωξή τους. Χαρακτηριστικό είναι ότι δεν πέρασαν δυτικά του 25ου Μεσημβρινού, παρά μόνο μία φορά στο βόρειο Αιγαίο κατά την διάρκεια των δεκάδων επιχειρήσεων και των εκατοντάδων πτήσεων! Θέλουν "μόνο" την περιοχή ανατολικά του 25ου Μεσημβρινού και κάνουν ότι μπορούν για να την κατοχυρώσουν.
Στο πλαίσιο της τουρκικής άσκησης DENIZ GORDU έχουν αναπτυχθεί στο Αιγαίο σε διάφορες περιοχές 8 υποβρύχια, 11 φρεγάτες και 13 πυραυλάκατοι. Παράλληλα διεξάγεται και η άσκηση EFES στο εσωτερικό της Τουρκίας. Είναι μία από τις μεγαλύτερες ναυτικές συγκεντρώσεις που έχει κάνει ποτέ η Τουρκία στο Αιγαίο!
Το Πολεμικό Ναυτικό έχει αναπτύξει πλοία και υποβρύχια σε όλο το Αιγαίο, τα οποία παρακολουθούν τις κινήσεις του τουρκικού Στόλου και τις δραστηριότητες οι οποίες γίνονται στα διεθνή ύδατα, ενώ διατηρεί υψηλή ετοιμότητα για να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε συμβάν που ενδεχομένως παρουσιαστεί.
Την ίδια στιγμή οι παραβιάσεις του Ε.Ε.Χ. έχουν ξεπεράσει κάθε προηγούμενο, όπως γράφουμε σε σχετικό σημείωμα κατωτέρω.
Στο πλαίσιο της ανωτέρω δραστηριότητας, εντοπίστηκε στα διεθνή ύδατα, περίπου επτά μίλια βόρεια της Αλονήσσου, το βοηθητικό πλοίο του τουρκικού Ναυτικού A558 το οποίο και παρακολουθείται διακριτικά από το Πολεμικό Ναυτικό.
Το σκάφος αυτό καταγράφηκε να ποντίζει ηχοσημαντήρες, καθώς στη συγκεκριμένη περιοχή οι Τούρκοι συνήθως αναπτύσσουν υποβρύχιο κατά τη διάρκεια των ασκήσεων.
Πηγή
22/5/09
Ο Αυστραλός Πρωθυ/ργός μελετάει Αγ. Γραφή στα Ελληνικά
O Αυστραλός πρωθυπουργός, Κέβιν Ράντ, που δηλώνει "βαθειά θρησκευόμενος και χριστιανός"αποκάλυψε πρόσφατα ότι μελετά την "Αγία Γραφή" και μάλιστα στα “ελληνικά”!
Έτσι πριν από λίγες μέρες έφτασε στο πρωθυπουργικό γραφείο ένα δώρο από την κυπριακή κωμόπολη Ορόκλινη και, συγκεκριμένα, από τον κοινοτάρχη Ορόκλινης, Σπύρο Ελενοδώρου.
Το δώρο προσέφερε εκ μέρους του κοινοτάρχη ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Κυπριακών Κοινοτήτων Αυστραλίας, Μιχάλης Χριστοδούλου, ο οποίος κατάγεται επίσης από την Ορόκλινη.
Τι ήταν το δώρο; Όπως είπε ο κ. Χριστοδούλου ήταν αντίγραφο παλαιάς "Αγίας Γραφής", που βρίσκεται στο Άγιον Όρος, και είναι στην ελληνική γλώσσα. Συνοδευόταν, μάλιστα, και από ένα Ελληνο-Αγγλικό λεξικό της "Αγίας Γραφής", έκδοσης του 1906.
Όλα αυτά τα εκτίμησε δεόντως ο Αυστραλός πρωθυπουργός και πριν από λίγες ημέρες έστειλε στα γραφεία της Κυπριακής Κοινότητας Σύδνεϋ θερμότατη ευχαριστήρια πρωθυπουργική επιστολή. |
Απίστευτη δήλωση του Παπανδρέου σαν υπουργός εξωτερικών
21/5/09
Το γνωστό αρχαίο.."Τουρκικό ναυτικό"!
Κατασκεύασαν αντίγραφο πλοίου των αρχαίων Ελλήνων Φωκαέων και ετοιμάζονται να διασχίσουν τη Μεσόγειο προβάλλοντας τον...αρχαίο Τουρκικό πολιτισμό!
Email από noiazomai.net : "Αυτή τη φορά, η Τουρκική πρόκληση έχει να κάνει με την ταυτότητα του Μικρασιατικού Πολιτισμού, και ιδιαίτερα του περίφημουΕλληνικού Πολιτισμού της Ιωνίας, που αποίκησε με τη σειρά του τον Εύξεινο Πόντο και έπειτα, μετά την καταστροφική μανία των Περσών εναντίον του, στράφηκε δυτικά και έφτασε ως την ίδρυση της Μασσαλίας περί το 600 π.Χ. Συγκεκριμένα, η Τουρκία κατασκεύασε ένα.... «αντίγραφο» αρχαίου ελληνικού πλοίου διαστάσεων 19Χ5 μέτρων, το οποίο ξεκίνησε ένα μακρύ ταξίδι προπαγάνδας στη Μεσόγειο, με υψωμένη επάνω του την Τουρκική Σημαία, ώστε να φτάσει σαν τουρκικό αρχαίο πλοίο της «Ανατολίας» στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στην αποικία των αρχαίων Ελλήνων Φωκαέων, την περίφημη Μασσαλία της Γαλλίας, 2.600 χρόνια μετά το πρώτο εκείνο αρχαίο ταξίδι. Η άφιξη υπολογίζεται να γίνει την 1 Ιουλίου, ώστε να παραβρίσκεται εκεί στους εορτασμούς των 320 ετών από την Γαλλική Επανάσταση! Έπειτα από τη Μασσαλία, μέσω ποτάμιων οδών θα μπει θριαμβευτικά στο ίδιο το Παρίσι, αποτελώντας σπουδαίο αξιοθέατο της πάντα κοσμοπολίτικης Γαλλικής Πρωτεύουσας, παίρνοντας μέρος στις εκδηλώσεις του «Τουρκικού Έτους» στη Γαλλία!!!Υπενθυμίζεται δε ότι η Γαλλία του Νικολά Σαρκοζί είναι επίσημα η πιο αντίθετη Ευρωπαϊκή χώρα στην ένταξη της Τουρκίας στην Ε.Ε. Η πορεία ίσως του «τουρκικού» πλοίου που το βάφτισαν «Κυβέλη», να μαλακώσει τελικά τους Γάλλους, όπως επιδιώκουν οι Τούρκοι. Στον γυρισμό πάντως, το αρχαίο «τουρκικό» πλοίο σχεδιάζεται να παρελάσει από την Κεντρική Ευρώπη και μέσω του Δούναβη να βγει στη Μαύρη Θάλασσα, για να καταλήξει θριαμβευτικά το 2010 στην Κωνσταντινούπολη», όπου και θα πάρει μέρος στις εκδηλώσεις «"Ισταμπούλ" - Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης». Ο ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΗΣ ΦΩΚΑΙΑΣ Όταν οι Αρχαίοι Φωκαείς έφυγαν για πάντα από την αρχαία Φώκαια, που είχε πέσει σε περσικά τότε χέρια, με πόνο και δάκρυα στα μάτια έριξαν εκεί μπροστά στη θάλασσα ένα μαύρο σίδερο, ορκιζόμενοι να μην ξαναγυρίσουν ποτέ, παρά μόνο εάν εκείνο το σίδερο έβγαινε στην επιφάνεια! Οι νεότεροι όμως Έλληνες της Φώκαιας στη Μικρασία, ούτε καν το μαύρο σίδερο πρόλαβαν να ρίξουν, κυνηγημένοι από τους αιμοσταγείς σφαγείς της Τουρκίας! Ήταν οι φρικτές ώρες της Γενοκτονίας του Ελληνισμού της Μικράς Ασίας, που το λεπίδι και η φωτιά της είχαν φτάσει ως τη Φώκαια στις 30 Μαϊου/12 Ιουνίου του 1914! Ο Γάλλος αρχαιολόγος και μηχανικός Φελίξ Σαρτιώ, βρέθηκε τότε εκεί και μαζί με άλλους τρεις ομοεθνείς του, τους Manciet, Carlier και Dandria, που ύψωσαν αμέσως πρόχειρες Γαλλικές Σημαίες σε τέσσερεις ελληνικές οικίες, κατορθώνοντας έτσι να διασώσουν πολλούς Φωκαείς, κυριολεκτικά από τα δόντια των λυσσασμένων τουρκικών λύκων, που άκουγαν στο φρικτό όνομα «Τσέτες»! Να πως περιγράφει ο ίδιος ο Σαρτιώ το Διωγμό και τη Γενοκτονία: «Πλούσιοι πρόκριτοι της πόλης έφυγαν ανυπόδητοι γιατί κι αυτά τα παπούτσια, τους είχαν αφαιρέσει. Εις τους ναούς διεπράχθησαν ανήκουστοι ιεροσυλίαι»! Και αλλού: «Οι Νεότουρκοι στο όνομα της δικαιοσύνης και της ελευθερίας έβαψαν τα χέρια τους με τόσο αίμα, όσο δεν είχαν χύσει από πολλούς αιώνες οι πρόγονοί τους, παρόλο που ήταν άριστα εκπαιδευμένοι στην τέχνη της σφαγής»! Ο δε Mansier ένας από τους υπόλοιπους πραγματικά θαρραλέους Γάλλους της ομάδας των Αρχαιολόγων θυμόταν: «Μας έφεραν μια γυναίκα που πέθανε. τη νύχτα την είχαν βιάσει 17 Τούρκοι. Επίσης είχαν πάρει μαζί τους στα βουνά ένα κορίτσι 16 ετών αφού σκότωσαν μπροστά στα μάτια του τον πατέρα και τη μητέρα της. Έτσι είχαμε δει τα πέντε χαρακτηριστικά της λεηλασίας μιας πόλεως: την κλοπή, τη λαφυραγωγία, τον εμπρησμό, τους σκοτωμούς και τους βιασμούς»!!! Και αλλού: «Βρήκαμε μια γριά που κοιτόταν στο δρόμο, και πού ήταν σχεδόν παράλυτη από τα κτυπήματα. Είχε δυο μεγάλες πληγές στο κεφάλι πού είχαν γίνει από κτυπήματα υποκόπανου τουφεκίου. τα χέρια της ήταν κομμένα, το πρόσωπο της πρησμένο»!!! Και πάλι: «.Βεβαιώνω ότι όλοι εκείνοι οι πληγωμένοι με εξαίρεση δύο η τριών ήταν επάνω από εξήντα ετών. Ανάμεσα τους υπήρχαν γριές επάνω από ενενήντα ετών, πού είχαν πυροβοληθεί και είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι είχαν τραυματιστεί υπερασπιζόμενες τα αγαθά τους. Επρόκειτο απλούστατα περί σφαγών»! Και ακόμη: «Ήταν ολοφάνερο ότι όλα αυτά αποτελούσαν μιαν οργανωμένη επίθεση.» Τα παρακάτω σχόλια μάλιστα του Αμερικανού Προξένου στη Σμύρνη Τζώρτζ Χόρτον, που εξέδωσε στα 1925 το βιβλίο-μαρτυρία «Η κατάρα της Ασίας» για τις Τουρκικές Σφαγές εναντίον Ελλήνων και Αρμενίων, είναι ενδεικτικά, καθώς, όπως τονίζει, φανερώνουν «την αναλλοίωτη φύση του Τούρκου και του χαρακτήρα του, σαν πλάσματος με άγρια πάθη, που ζει ακόμη στην εποχή του Ταμερλάνου και του Ούννου Αττίλα». ΤΟ ΠΛΟΙΟ - ΜΑΣΚΑ ΤΩΝ ΕΝΟΧΩΝ Η Τουρκία, που αφάνησε με φρικτούς διωγμούς και τους τελευταίους Έλληνες της περιοχής της νεότερης Φώκαιας στη Μικρασία, επιχειρεί σήμερα να υποκαταστήσει τον Ελληνικό Πολιτισμό της Μικρασίας, με το εφεύρημα του δήθεν «Πολιτισμού της Ανατολίας», στην τεχνητή έννοια του οποίου δεν επιτρέπεται να συμπεριλαμβάνεται ο όρος Έλληνας ή Γιουνάν! Η Άγκυρα, αναζητώντας στηρίγματα για να διασωθεί από τα απίστευτα μαζικά εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητος που έχει διαπράξει, με 1.500.000 σφαγιασμένους Αρμένιους και σχεδόν άλλους 1.500.000 Έλληνες, βρίσκει καταφύγιο στον αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό, τον οποίο έχει βαπτίσει σε «Πολιτισμό της Ανατολίας» (δηλαδή τουρκικό.)! Έτσι κατασκεύασε και το αρχαίο πλοίο, που δεν είναι παρά ένα ακόμη προσωπείο, μια μάσκα για να διασκεδάσει στα μάτια της διεθνούς κοινής γνώμης, τις φρικτές εντυπώσεις που προκαλούν οι Γενοκτονίες της! Και ιδιαίτερα στη Γαλλία του Σαρκοζί! «STOP KYBELI» Το πλοίο αυτό, δεν πρέπει να γίνει δεκτό σε ελληνικά λιμάνια! Και σε κανένα Γαλλικό ή άλλο Ευρωπαϊκό! Και εάν πλησιάσει, οφείλουν όλοι οι Μικρασιάτες, όλοι οι Πόντιοι, όλοι οι Ανατολικοθρακιώτες, όλοι οι Κύπριοι, όλοι οι Αρμένιοι, όλοι οι Γάλλοι, όλοι οι Ευρωπαίοι, να το προϋπαντήσουν με υψωμένες τις γροθιές μιας δίκαιης και παγκόσμιας διαμαρτυρίας! Επειδή δεν είναι δυνατόν, οι Γενοκτόνοι της Ανθρωπότητας, οι τύραννοι των Κούρδων, οι εισβολείς και κατοχείς της πανάρχαιας ελληνικής Κύπρου μας, οι καθημερινοί θρασύτατοι εισβολείς του Ελληνικού Αρχιπελάγους, να λάβουν πιστοποιητικό λευκού ποινικού μητρώου! Δεν είναι δυνατόν να αφεθούν να χρησιμοποιήσουν ένα αρχαίο ελληνικό πλοίο, προκειμένου να αθωώσουν τα ματωμένα και ένοχα χέρια τους, θαμπώνοντας την Ευρώπη! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΜΕ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΔΟΛΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ! Το πλοίο αυτό, δεν μπορεί να ταξιδεύει χωρίς συγνώμη, χωρίς έμπρακτη μεταμέλεια! ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΛΟΙΟ-ΜΑΣΚΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΣΜΟΥ, ΠΟΥ ΒΑΛΘΗΚΕ ΝΑ ΞΕΓΕΛΑΣΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Δεν μπορούν οι Τούρκοι να παριστάνουν του αρχαίους Φωκαείς! Δεν μπορούν οι σφαγείς των νεότερων Φωκαέων να παριστάνουν τους πολιτισμένους Ευρωπαίους! Η Γαλλία ολόκληρη πρέπει να σηκωθεί στο πόδι! Και μαζί της όλη η δημοκρατική Ευρώπη! Η παράσταση της Ευρωπαϊκής πορείας της Τουρκίας αρχίζει. Ας είναι εκεί όμως η Ιστορία και η Δικαιοσύνη! |
19/5/09
ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΗΣ ΕΛΒΟ ΚΑΙ ΤΟ ΥΕΘΑ
Η εταιρία ΕΛΒΟ παραχωρήθηκε έναντι πενιχρού ποσού στον κ.Μυτηληναίο (43% της εταιρείας μαζι με τον management) επι κυβέρνηση Σημίτη το 2001. Το υπόλοιπο 57% της εταιρίας παρέμεινε κρατικό για τα μάτια του κόσμου και για να γίνονται απ΄ευθείας αναθέσεις χωρις διαγωνισμό. Μετά απο λίγο εκδόθηκε διαταγή απο το ΥΕΘΑ ότι όλα τα τροχαία υλικά στις Ε.Δ. θα περνούσαν απο το <<μαγαζί>> του κ. Μυτηληναίου. 2 παραδείγματα:
1)Ο Ε.Σ. ήθελε να προμηθευτεί 10 jeep mercedes που το κόστος απο την Γερμανία ήταν 20.000 ευρώ το καθένα. Έπρεπε όμως να απευθυνθει στην ΕΛΒΟ όπου τα προμηθεύονταν με 32.000 χιλιάδες το καθένα με το πρόσχημα της Ελληνικής συμμετοχής. 2) όλα τα ανταλλάκτικα των αυτοκινήτων του στρατού όδευαν αποκλειστικά στην ΕΛΒΟ που το <<χαράτσι>> έφτανε το 500%!!!
Η ΕΛΒΟ συμμετείχε παντού κυρίως ως μετατροπέας και ελάχιστα ως κατασκευαστής. Ακόμα και στο σκάνδαλο <<Ερμής>> σε ότι αφορα στα οχήματα μεταφοράς του συστήματος που τα κοστολόγησε 67.500 ευρώ. Όταν όμως κλήθηκε η ξένη εταιρία με την οποία συνεργαζόταν να υπογράψει σύμβαση αντισταθμιστικών η τιμή αυτών προσγειώθηκε των ρυμολκούμενων στα 20.652 ευρώ...!!!!
πηγη: το παρόν της Κυριακής
10/5/09
ΑΚΟΥΣΟΝ, ΑΚΟΥΣΟΝ....ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΕΠΟΙΚΙΣΜΟ ΣΤΟ ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ
ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΥΠΡΟΣ Η ΘΡΑΚΗ
Από το 1974 έχουμε ένα ψευδοκράτος μέσα στην Κύπρο.
Ένα τέτοιο σχέδιο προωθεί η Άγκυρα στο πλαίσιο του συλλογικού εθνικου αυτοπροσδιορισμού της μουσουλμανικής μειονότητας για την Θράκη.
Ο νέος υπουργός εξωτερικών θεωρει ότι πρέπει να υπάρξει μια μακροπρόθεσμη ανατροπή του σημερινού status quo στο Αιγαίο με συνεχή αμφισβήτηση κυριαρχικών δικαιωμάτων στήν Ελλάδα, μιας και το Ελλήνικο Υπουργείο Εξωτερικών έχει το ρόλο θεατή. Ο Νταβούτογλού είναι υπερμαχος της ευέλικτης αλλά επιθετικής πολιτικής και αποκαθιστά τις σχέσεις με τις γειτονικές χώρες (Συρία,Αρμενία) ενώ αφήνει ανοικτά τα χαρτιά του με την Ελλάδα.
Απο την άλλη μεριά η Ελληνική κυβερνησή εχει γνώση για την αλλαγή πολιτικής γραμμης της γείτονος και την προσέλευση μυστικών υπηρεσιών προς στην Θράκη για την δημιουργία μιας <<δεύτερης Κύπρου>> ενώ επικρατεί πλήρης αδιαφορίαγια το θέμα.
8/5/09
ΥΠΟΣΚΑΠΤΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ
6/5/09
Η ΑΝΑΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ
Η Τουρκία στο τέλος του Α' Παγκοσμίου Πολέμου θα μπορούσε να είχε παραδοθεί στις ξένες δυνάμεις που προσπαθούσαν να διεκδικήσουν εδάφη της ή επεδίωκαν να ανασυστήσουν μια αρχαία αυτοκρατορία. Αλλά η Τουρκία επέλεξε ένα διαφορετικό μέλλον. Απελευθερωθήκατε μόνοι σας από τον ξένο έλεγχο. Και εγκαθιδρύσατε τη Δημοκρατία η οποία αποσπά τον σεβασμό των ΗΠΑ και του υπόλοιπου κόσμου. Υπάρχει μια απλή αλήθεια σε αυτή την ιστορία: η Τουρκική Δημοκρατία είναι δικό σας επίτευγμα. Δεν επιβλήθηκε από κάποια εξωτερική δύναμη ούτε ήρθε χωρίς αγώνα και θυσίες». Μπάρακ Χουσεϊν Ομπάμα Πρόεδρος των ΗΠΑ-ομιλία του ενώπιον της Τουρκικής Εθνοσυνέλευσης στην Αγκυρα. * Η ως άνω δήλωση του Προέδρου των ΗΠΑ, πέραν του ότι είναι ανιστόρητη αποτελεί ύβρη στην μνήμη των εκατοντάδων χιλιάδων σφαγιασθέντων Ελλήνων, Αρμενίων και άλλων εθνοτήτων από τα στίφη των απογόνων του Αττίλα, τους οποίους ο τότε Γεν. Πρόξενος των ΗΠΑ στην Σμύρνη, απεκάλεσε «Η κατάρα της Ασίας» και συγκλονισμένος δήλωνε «σιχάθηκα που είμαι άνθρωπος», βλέποντας τα φρικώδη και βάρβαρα εγκλήματα του Μουσταφά Κεμάλ... Πάνω στο αθώο αίμα των χιλιάδων μαρτύρων ιδρύθηκε η αυτοαποκαλούμενη «Τουρκική Δημοκρατία». Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ ασέλγησε πάνω στα τίμια λείψανα των μαρτυρικών μας προγόνων... «Η Τουρκική Δημοκρατία είναι δικός σας επίτευγμα»...είπε, με πομπώδες ύφος, γεμίζοντας τα Τούρκικα στήθη, με υπερηφάνεια! Μια «Δημοκρατία» που χτίστηκε πάνω στα οστά και το αίμα χιλιάδων ανθρώπων. Πάνω στις Στάχτες της «άπιστης» Σμύρνης....πάνω στις γενοκτονίες των Ποντίων και Αρμενίων...των Συροχαλδαίων και των Ασσυρίων... Των Ελλήνων της Ίμβρου και της Τενέδου...της Κωνσταντινούπολης...της Κύπρου... Πάνω στα κουφάρια των πάμφτωχων Κούρδων και στις στάχτες των 4000 χωριών τους..... Μια «Δημοκρατία» που συνεχίζει να ζει με το αίμα των Αλεβιτών, των Κούρδων και των εναπομεινάντων Ποντίων... Μια «Δημοκρατία» της ΕΡΓΕΝΕΚΟΝ και των ΓΚΡΙΖΩΝ ΛΥΚΩΝ... Αυτή είναι η Τουρκία κύριε Ευλογημένε... Σ΄αυτήν την χώρα που οι σφαγές είναι εθιμική παράδοση και οι πρόγονοί σας, απεκάλεσαν «Η κατάρα της Ασίας» δηλώνεται τον σεβασμό σας, προσθέτοντας «και του υπόλοιπου κόσμου»... Τον δικό μας σεβασμό κύριε Ομπάμα, δεν δικαιούσθε ούτε νομιμοποιείσθε να τον αναφέρετε. Είναι αναφαίρετο δικαίωμά μας, να τον αποδίδουμε εκεί που κρίνουμε πως αρμόζει... Κλίνατε γόνυ καρδίας, και αποδώσατε τον σεβασμό στην ασεβή Τουρκία... Επιβραβεύσατε την βαρβαρότητα και την τυραννία, πυροδοτώντας ταυτόχρονα την Τουρκική επιθετικότητα εις βάρος μας... Εμείς ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε ΕΔΩ... Η ιστορία μας έμαθε να υπομένουμε, σφαγές, βασανιστήρια, διωγμούς, ανασκολοπισμούς, αποτεφρώσεις, προσφυγιές, φτώχεια, λιμούς και καταστροφές, χιλιάδες χρόνια τώρα... Ξέρουμε να θυσιαζόμαστε αυτοβούλως και να προστρέχουμε στον θάνατο για την αγαπημένη μας Πατρίδα...Την Πατρίδα και Μητέρα του Κάλους και του Πολιτισμού... Αυτή είναι κύριε Ομπάμα η «αρχαία αυτοκρατορία» που καταδείξατε ως εχθρό της Τουρκίας. Αφυπνίσατε τα αρχέγονα και πρωτόγονα ένστικτα των Τούρκων... Αφυπνίσατε όμως και τα δικά μας αισθήματα... Η πρόσφατη ιστορία μας δίδει τις απαντήσεις.- Νικόλαος Πλαστήρας προς τον Πρέσβη της Μεγάλης Βρετανίας Λίντλεϋ.- «*Η Ελλάς υπήρξε τίμια Σύμμαχος της Αγγλίας. Την εγκαταλείψατε αλλά εκείνη συνέχισε μόνη τον αγώνα. Είδε τους πληθυσμούς της να σφαγιάζονται, την ελληνική γη να ακρωτηριάζεται. Μπορεί να ζήσει και μόνητον Αγώνα. Και αν καταρρεύσει θα στήσουμε στον Κάβο Μαλέα μιά πινακίδα που θα γράφει, πως εδώ ανθούσε κάποτε ένας πολιτισμός, που κατέστρεψαν οι Δυτικές Δυνάμεις, με πρωταγωνίστρια την Αγγλία. Αυτό να διαβιβάσεις στη Κυβέρνησή σου. Τελειώσαμε κύριε. Δεν έχουμε τίποτα άλλο να πούμε. **Πηγαίνετε**
28/4/09
ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ
Δυναμική συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιήθηκε σήμερα, 28 Απριλίου μπροστά από την αλβανική πρεσβεία της Αθήνας κατά των συνεχών προσπαθειών αφανισμού του βορειοηπειρωτικού ελληνισμού από το αλβανικό κράτος. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως η διαμαρτυρία διοργανώθηκε και υποστηρίχθηκε από το σύνολο των Βορειοηπειρωτικών σωματείων. Στην συγκέντρωση εκτός από τους Βορειοηπειρώτες, συμμετείχαν πολλοί Ελλαδίτες αδερφοί οι οποίοι θέλησαν να συμπαρασταθούν καθώς και πολιτικά στελέχη από την Νέα Δημοκρατία, το Πα.Σο.Κ, και τον Λα.Ο.Σ. Η διαδήλωση απετέλεσε παράλληλα μία κίνηση έμπρακτης στήριξης του προέδρου της ΔΕΕΕΜ ΟΜΟΝΟΙΑ και δημάρχου της Χιμάρας Βασίλη Μπολάνου όπως γίνεται εμφανές και από τα συνθήματα με κυρίαρχο το "Κάτω τα χέρια από τον Μπολάνο". Εν όψει βουλευτικών εκλογών στην Αλβανία και ενώ βρισκόμαστε εν μέσω μίας δύσκολης περιόδου για τον ελληνισμό της Βορείου Ηπείρου, οι ενωμένοι Βορειοηπειρώτες δίνουν ηχηρό μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση. περισσότερα: www.himaraunion.com
15/4/09
<< ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ ΤΣΑΜΗΔΩΝ ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ>>Απο hellenic nexus Συγχονισμένες γίνονται οι κινήσεις Τουρκίας Σκοπίων και Αλβανίας στα θέματα δήθεν <<μειονοτήτων>> και δήθεν περιουσιών εναντίον της Ελλαδας,καθώς και ο πρόεδρος -της χιλιοευεργετιμένης-Αλβανίας, Σαλι Μπερίσα, σε συνεντευξη του σε τηλεοπτικό σταθμό των Σκοπίων,δήλωσε ότι <<το ζήτημα των Τσάμηδων δεν παύει να ισχυεί, αλλά αποκτά και νομικό πλαίσιο>>. Η δήλωση αυτή μεταφράζεται σε διεκδίκηση <<περιουσιών>> και <<αποζημιώσεων>> κατά το πρότυπο των Σκοπίων...που καθοδηγούνται στο <<νομικό>> μονιπάτι από την Αγκυρα,η οποία διαθέτει το know how και όλη την απαιτούμενη <<ειδίκευση και τεχνογνωσία>>. Αλβανικοί κύκλοι, που συνοδεύονται στενά με την ιδέα της <<Μεγάλης Αλβανίας>> και παίζουν ρόλο στις εξελίξεις και την ποδηγέτηση της Αλβανικής κοινής γνώμης, έχουν φτάσει στο σημείο να κυκλοφορούν μέχρι και χάρτεςδιαμελισμού της Ελλάδας στην περιοχή της Ηπείρου! οι οργανώσεις του κινούνται εντός αλλά και εκτός Αλβανίας,προσπαθώντας να προκαλέσουν το ενδιαφέρον των ξένων και τα βλέματα της Διεθνους Κοινής Γνώμης. Ακολουθούν τα προκαθωρισμένα μονοπάτια που έχει χαράξει η Τουρκία , οποία βλέπει τα Σκόπια και την Αλβανία,ως αποσταθεροποιητικά για την Ελλάδα κράτη και ανέλπηστους συμμάχους στα βόρεια ελληνικά σύνορα... Ετσι έχουν φτιαχτεί ακόμη και τουρκικες αφίσες προκειμένου να <<στοιχειοθετηθει>> και να προβληθει η <<ενοχοποιηση>>της Ελλάδας για δήθεν <<γενοκτονία εναντίον Τσαμηδων>>. Η πρόκληση Μπερίσα, δηλαδή η πρόκληση της επίσημης Αλβανίας που εκφράζεται απο τον πρόεδρό της ,σηματοδοτεί τις εξελίξεις που,δεδομένης της ισχνής και θολής θέσης της Ελλάδας, διαγράφονται απόλυτα ανησυχητικές! Δυστυχώς, η κατάσταση στη Βόρειο Ηπειρο είναι τραγική και έχει ξεφύγει απο κάθε πρόνοια της Αθήνας. Στο Αργυρόκαστρο για παράδειγμα, ο Δήμος διεκδικεί απο την ορθόδοξη εκκλησία ένα μεγάλο οικόπεδο κοντά στο κέντρο της πόλης και δίπλα στον οδικό άξονα Κακαβιάς-Αργυροκάστρου, αρνούμενος να δώσει άδεια ανέγερσης καθεδρικού ναού και νηπιαγωγείου! Η Μητρόπολη Αργυροκάστρου έχει καταφύγει στα δηκαστήρια, αλλά η υπόθεση κωλυσιεργεί με το αιτιολογικό οτι οι Αλβανοί δήθεν θέλουν να μετατρέψουν το οικόπεδο σεχώρο πρασινου και παιδική χαρά...Επι 3 χρόνια και πλέον χρόνια ,αρνούνται να φέρουν την υπόθεση έκδοσης άδειας για ανέγερση οικοδομής στο αρμόδιο πολεοδομικο συμβούλιο! Και αφού αναγκάστηκαν ύστερα απο πιέσεις και αγώνα να φέρουν το θέμα εκεί, το πολεοδομικό συμβούλιο χωρις να λάβει υπ΄οψιντα τεχνικά στοιχεία που προσκομισε ο τεχνικός της Μητρόπολης, απερριψε το αίτημα! Πολύ χειρότερα είναι τα πράγματα στην παράλια ζώνη της Βορείου Ηπείρου, όπου ο φετεινός χειμώνας σημαδεύτηκε απο την προσπάθεια των κατοίκων του χωριου Νίβιτσα( λίγο πιο πάνω απο τους Αγιους Σαράντα) να διαφυλάξουν την γηκαι την ορθόδοξη κληρονομιά τουςστην περιοχή της Κακομαίας ακρογιαλάς, όπου βρλισκεται και το ομώνυμο Μοναστήρι.Οι κινητοποιήσεις ξεκίνησαν τον Νοέμβριο του 2008, όταν τα οχήματα και μηχανήματα εταιρίας, η οποία παρανόμως έχει λάβει άδεια ανέγερσης τούριστικού συγκροτήματος,προσπάθησαν να εισέλθουν στον χώρο και να ξεκινήσουν εργασίες. Οι Ελληνες κάτοικοι απέκλεισαν τον δρόμο, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν συμπλοκές που οδήγησαν σε μικροτραυματισμούς ακόμη και ηλικιωμένων, και σε συλλήψεις 9 ατόμων, απο τα οποία 4 τέθηκαν σε κράτηση.Ανάμεσα στους συλληφθέντες ήταν και ο δημογέροντας του χωριού Κλεομένης Μπαντζάρης.




Aιφνιδιαστικές εξελίξεις στο θέμα της μεταβίβασης των ΕΝΑΕ (Ναυπηγείων Σκαραμαγκά) από την εταιρεία Thyssen Krupp Marine Systems (μητρική της HDW που είναι η ιδιοκτήτρια των ΕΝΑΕ) σε νέο ιδιοκτήτη. Ενώ οι συνομιλίες με τον όμιλο των Ναυπηγείων Ελευσίνας-Νεωρίου Σύρου, είχαν προχωρήσει αρκετά, ένα νέο επιχειρηματικό σχήμα μπήκε «σφήνα» στην όλη υπόθεση και διεκδικεί-αν δεν έχει ήδη κλείσει το deal-τα ΕΝΑΕ. 

O