60 μέρες χωρίς ρεπό
Εκπρόσωποί τους έλεγαν και χθες πως η όποια διόγκωση στις αποδοχές τους προέρχεται από την έλλειψη προσωπικού καθώς τόσο στις αστικές συγκοινωνίες όσο και στον ΟΣΕ μεγάλο μέρος του μεταφορικού έργου πραγματοποιείται με -όπως λένε οι συνδικαλιστές- υπερωριακή απασχόληση και εργασία κατά τις ημέρες ανάπαυσης.
Οπως δήλωσαν εκπρόσωποι των σιδηροδρομικών στη Βουλή, κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για τον ΟΣΕ, έχει γίνει πια κανόνας οι μηχανοδηγοί να εργάζονται ακόμα και 60 ημέρες χωρίς ενδιάμεση ανάπαυση. Ανάλογη είναι η κατάσταση και στα μπλε λεωφορεία της ΕΘΕΛ, όπου η εταιρεία κάθε χρόνο πληρώνει γύρω στα 200.000 ρεπό που παραχωρούν οι εργαζόμενοι, προκειμένου να «βγουν» τα δρομολόγια.
* Σε μια προσπάθεια να αντικρούσει την κριτική, η κυβέρνηση χθες διά του Γ. Πεταλωτή επιχείρησε να βάλει διαχωριστικές γραμμές στο προσωπικό των ΔΕΚΟ κάνοντας λόγο για «απλούς εργαζόμενους» που δεν έχουν να φοβηθούν τίποτε και τα «ρετιρέ» που, προφανώς, θα πρέπει πια να τρέμουν από αγωνία.
Από τα λεγόμενα του Γ. Πεταλωτή προκύπτει επίσης πως ο ΟΣΕ αποτελεί πειραματόζωο, επί του οποίου η κυβέρνηση θα εφαρμόσει διάφορες ιδέες και, αν αυτές πιάσουν, θα τις χρησιμοποιήσει και στις υπόλοιπες ΔΕΚΟ.
6ωρη στάση στα λεωφορεία
* Στο μεταξύ και πέρα από τις αντιδράσεις σε επίπεδο δηλώσεων και ανακοινώσεων, οι εργαζόμενοι προχωρούν σε κινητοποιήσεις. Χθες σε 24ωρη απεργία κατέβηκαν οι σιδηροδρομικοί, οι οποίοι πραγματοποίησαν και πορεία προς τη Βουλή.
Τη Δευτέρα τη σκυτάλη παίρνουν οι εργαζόμενοι στην ΕΘΕΛ, με στάση εργασίας από τις 11 το πρωί ώς τις 5 το απόγευμα, προκειμένου να πραγματοποιήσουν γενική συνέλευση. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι εργαζόμενοι προσανατολίζονται σε στάσεις εργασίας προς τα τέλη του μήνα, με πιθανή τη συμμετοχή και των συναδέλφων τους στις υπόλοιπες συγκοινωνιακές εταιρείες. *
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου