Για όσους πάντως αναρωτιούνται σχετικά με το πώς «δένει» η κατασκευή και διάθεση ενός υπερ-μίνι μοντέλου, από έναν κορυφαίο κατασκευαστή υπεραυτοκινήτων κύρους, η Aston Martin απαντά ότι το μοντέλο της «δένει απόλυτα με τις υπόλοιπες V8 Vantage, DB9, Rapide, DBS ακόμη και με την εξωπραγματική One-77, ως αντίστοιχα το κορυφαίο του είδους του»!
Είναι φυσικά περιττό να αναφέρουμε ότι το Cygnet διαθέτει όλα τα απαραίτητα συστήματα ενεργητικής όσο και παθητικής ασφάλειας, καθώς και αξοπλισμού (ας μην ξεχνάμε ότι βασίζεται στο επίσης υψηλού επίπεδου iQ της Toyota), όπως: ABS, 9 αερόσακους, σύστημα ευστάθειας, electronic brake assist, ανακλινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, έναρξη του κινητήρα χωρίς κλειδί, θερμαινόμενα καθίσματα, και σύστημα δορυφορικής πλοήγησης. Η παραγωγή του θα αρχίσει τον Απρίλιο του 2011, ενώ οι παραγγελίες ξεκινούν άμεσα από το ευρωπαϊκό δίκτυο της εταιρείας, με τιμή που στη Μεγάλη Βρετανία εκκινεί από τις 30.995 λίρες (36.788 ευρώ με τη σημερινή αναλογία λίρας-ευρώ). Τέλος, να θυμίσουμε ότι το Cygnet, χρησιμοποιεί τον κινητήρα των 1.33 λίτρων και 98 ίππων που συναντάμε και στο Toyota iQ, ενώ η εσωτερική του διαρρύθμιση που μπορεί να φιλοξενήσει έως 4 άτομα (όπως φυσικά και στο iQ) παραμένει.
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου