ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ e-ΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΑΣ...

2/2/10

ΜΙΑ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ...

ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ
ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ (ΠΛΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ) ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ. ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΕΡΕΙΣ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΛΟΓΙΟ ΣΟΥ
 ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ  ΜΕ ΤΗΝ  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΟΙ ΛΕΞΗ ΕΛΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΙΑ ΤΙΜΗΜΕΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ Η ΛΕΞΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ (ΚΥΡΙΩΣ ΔΕΞΙΟΦΡΟΝΕΣ) ΤΗΝ ΚΑΠΗΛΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΜΙΑ ΧΟΥΦΤΑ ΨΗΦΑΛΑΚΙΑ .ΟΛΑ ΤΟΥ BLOGS ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΑΥΤΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΚΟΠΟ
...ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ...ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΛΑ.Ο.Σ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΟΜΜΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ (ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ  ΛΕΝΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΓΡΑΦΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΣΙΡΑΚΙ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ.) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΑΤΖΩΘΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΜΕ ΑΠΟΤΕΡΩ ΣΚΟΠΟ ΑΥΤΟΝ. ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟΝ <<ΟΡΘΟΔΟΞΟ>> ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΠΕΤΑΣ ΒΕΛΑΚΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΛΑ.Ο.Σ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΝ ΜΑΥΡΟΚΟΡΔΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΛΕΤΤΗ (ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΕΣ). ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ... ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΣΟΥ . ΟΝΟΜΑΣΕ ΤΟ nd-anagenisi.blogspot.com. ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ.


Υ.Γ. ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΕ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΑ ΣΒΗΝΕΙΣ.



 ΠΑΝΟΣ

1/2/10

Σαράντος Καργάκος, Οι ξένοι στον τόπο μας ή ξένοι στον τόπο μας

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEilya7erjif3u7bCrmv0N2zRXy-k90QGpeyEiTxLQu3QR9Dk_nomr3Uo_zlxum56aK_HL5p6Awh494v-gJQjOjbCOpoQ0fUWZdEzqrcl8qW0HK1nZh6aB3PcGO6d5tXBog5C_gzzHcyzJJW/s400/kargakos.jpg Tου ΣΑΡΑΝΤΟΥ Ι. ΚΑΡΓΑΚΟΥ

Στην Ελλάδα δεν υπήρξε ποτέ ρατσισμός. Υπήρχε -και προ Ψαθά- σουσουδισμός. Κάποιοι «ανερχόμενοι» το «έπαιζαν» αριστοκράτες και μάλιστα ευρωπαίοι αριστοκράτες, και περιφρονούσαν όχι μόνο την ελληνικότητα, αλλά και πάσα άλλη φυλετικότητα.
Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι προ ετών σε κάποιους «ανεβασμένους» κύκλους «νεοπροοδευτικών» είχαν γίνει συρμός σαν ονειδιστικοί όροι τα «Κατίνα» και «κατινισμός». Ωσάν το λαϊκό όνομα Κατίνα να είχε κάτι μιασματικό!
Την έκφραση του σουσουδισμού αυτού τη βρίσκουμε από παλιά σε πολλές εκφράσεις της ζωής μας, ακόμη και στην ιστορία μας. Σήμερα θρηνούμε όλοι για τη συμφορά που έπληξε την Αϊτή και λησμονούμε ότι κάτι οφείλουμε σ' αυτήν. Και τούτο το «κάτι» το αποκάλυψα το 1971 στη «Γενική Ιστορία» μου, με την οποία μορφώθηκαν ιστορικά τρεις γενεές Ελληνοπαίδων. Απεκάλυπτα τότε ότι ο πρώτος αρχηγός κράτους που αναγνώρισε την ελληνική επαναστατική κυβέρνηση ήταν ο μαύρος Πρόεδρος της Αϊτής Ζαν Πιέρ Μπουαγιέ, πρώην δούλος. Και σημείωνα σε υποσημείωση με πικρία: «Τον άνθρωπο αυτόν όχι μόνο δεν τον έχουμε τιμήσει, αλλά τον έχουμε παντελώς αγνοήσει. Ίσως διότι η μαυρίλα και η πρώην δουλοσύνη του ενοχλούν». Κι έναν χρόνο μετά την πτώση της δικτατορίας

Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ, Η «ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ» ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ Πλήθος νέων αρχιερέων, κυρίως Μητροπολίτες που χειροτόνησε ο Χριστόδουλος, έδωσαν δυναμικό παρών στο μνημόσυνο για τα δύο χρόνια από τον θάνατό του Υπογράμμισαν τη σημαντική προσφορά του στην πατρίδα και στην Εκκλησία

Τη μεγάλη απώλεια και το δυσαναπλήρωτο κενό που άφησε πίσω του ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος υπενθύμισαν με τη συμμετοχή τους στις εκδηλώσεις που
έγιναν στη μνήμη του δεκάδες αρχιερείς και πλήθος κόσμου.
Ένας πραγματικός ηγέτης, ο οποίος σε δέκα μόλις χρόνια κατάφερε να φέρει την Εκκλησία ξανά στο επίκεντρο της ελληνικής κοινωνίας, αυτός ήταν ο Χριστόδουλος. Ο Προκαθήμενος που κατόρθωσε μέσα σε λίγο χρόνο να κάνει τη φωνή της Εκκλησίας να ακουστεί και πάλι. Είχε την ικανότητα να αγγίζει το συναίσθημα και να αφουγκράζεται τον παλμό όλων των Ελλήνων. Ακόμη και οι πιο φανατικοί επικριτές του σήμερα τον νοσταλγούν. Είχε το θάρρος να μιλήσει για θέματα που κανένα δημόσιο πρόσωπο δεν τολμούσε να αγγίξει. Κανένας πια δεν αμφισβητεί ότι ο Χριστόδουλος

Υπέκυψε ο ΠΑΟΚ στην ανάγκη ...



Στις 11 Αυγούστου γράφαμε για τις διαμαρτυρίες των Τούρκων σχετικά με την πρώτη σελίδα του site της ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Φυσικά, δεν είχαμε καμιά αμφιβολία ότι ο ΠΑΟΚ θα υποκύψει. Το να λες ότι είσαι πατριώτης, Έλληνας, Χριστιανός, το να στηρίζεις τα ιερά και τα όσια της φυλής, έχει τεράστιο κόστος. Σε εξουθενώνουν οικονομικά!

Ο εύκολος δρόμος για τον πλουτισμό είναι να σκύβεις, να γονατίζεις, να υποτάσσεσαι στα κελεύσματα ενός καινούριου κόσμου που δεν χωράει τίποτε από την "ένδοξη Ελλάδα".

Γίνεσαι γρήγορα πετυχημένος, όλες οι πόρτες ανοίγουν διάπλατα, αν επιλέξεις να λες ότι οι Έλληνες είναι ρατσιστές και εθνικιστές, η σφαγή της Σμύρνης ήταν συνωστισμός, ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν μια ξεφωνημένη αδερφή, οι Πακιστανοί είναι μια ανώτερη φυλή από την οποία πρέπει να διδασκόμαστε, το παπαδαριό είναι κάτι αλητήριοι διεφθαρμένοι, οι έλληνες πολιτικοί είναι όλοι λαμόγια και η μόνη αξία στη ζωή είναι να τρως τα σκουπίδια που σε ταϊζουν τα τηλεοπτικά και τα κανονικά σουπερ-μαρκετς. Μαλάκας καταναλωτής, δηλαδή, αυτός είναι ο προορισμός σου.

Ας ξαναγυρίσουμε στον ΠΑΟΚ.

Είχαμε φέρει στη δημοσιότητα λοιπόν, στις 11 Αυγούστου, το θέμα...

της εμφάνισης του site του ΠΑΟΚ. Εδώ : Υστερία στην Τουρκία για το site του ΠΑΟΚ !

Είχε γίνει τότε πολύ μεγάλος ντόρος και αν δείτε ακόμη και σήμερα, όλα τα οπαδικά sites, blogs, forums κλπ, καλούσαν την ομάδα να μην αλλάξει την πρώτη σελίδα.


Οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ μιλούσαν για προσφυγιά, για χαμένες πατρίδες, για ιδανικά, για δικέφαλους αετούς, για Αγια Σοφιά και Κωνσταντινούπολη.


Στο καινούριο entry logo χάθηκαν όλα. Έμεινε ένας μπασταρδεμένος τρούλος, χωρίς το σταυρό φυσικά (που είναι και το ζουμί της υπόθεσης).

Μια απέλπιδα προσπάθεια του ΠΑΟΚ να μην καταστραφεί οικονομικά, επιμένοντας σε "αναχρονιστικά" ιδανικά . Οι μεγάλες εταιρείες χορηγοί, που ελέγχουν με τα λεφτά τους τη χώρα, είναι σαφείς: "καμιά σύνδεση με θρησκεία και ιστορία, μόνο εμείς θα ξεφτιλίζουμε την ιστορία σας μαλάκες έλληνες (βλέπε τελευταίο διαφημιστικό Vodafone) και εσείς θα συνεχίσετε να μας αγοράζετε ακόμη περισσότερο, παρά τις φραστικές παπαριές σας περί εμπάργκο στα προϊόντα μας, κακομοίρηδες σκλάβοι".


Μη βιάζεστε να κάνετε περήφανες πατριωτικές τοποθετήσεις. Το έργο το είδαμε πολλές φορές και έχει το ίδιο τέλος: ο "περήφανος" φίλαθλος είναι πάντα ο λιγδιάρης, που για ένα κοκκαλάκι, έχεσε και ιστορία και πατρίδα και θρησκεία και όλα....
Μην αντιδράτε λέμε, το ζήσαμε 100 φορές, με τους οπαδούς. Πάνω απ'όλα η "ομαδάρα".


Έχουμε πολλές αποδείξεις για αυτό, αλλά αν επιμένετε να μην καταλαβαίνετε, να σας ρωτήσουμε κάτι:


Όλοι εξεγέρθηκαν εναντίον της Vodafone για τη διαφήμισή της. Αν υποθέσουμε ότι η Vodafone απειλήσει να αποσύρει τη χορηγία της από τον Ολυμπιακό, εξαιτίας των αντιδράσεων, νομίζετε ότι θα βρεθεί ένας (-1-), ένας, έστω φίλαθλος, που να μη γονατίσει παρακαλώντας την εταιρεία να γυρίσει κι ας κάνει και βίντεο κλιπ για το αιδαίο της μάνας του ;


Σκεφτείτε καλά πριν απαντήσετε !
Ο παλιός "εθνικιστικός" ΠΑΟΚ

Ο μοντέρνος "παγκοσμιοποιημένος" ΠΑΟΚ


Διαβάστε περισσότερα: http://taxalia.blogspot.com/#ixzz0eIuULHvu

31/1/10

14 χρονιά μετά

3 παληκάρια σαν σήμερα πριν απο 14 χρόνια έχασαν την ζωή τους για ένα κωλόπανο που κάποιος <<κυριος>> της πολιτικής ελίτ ισχυριζόταν ότι την σημαία την πήρε ο αέρας.Ποια είναι λοιπόν η αξία της σημαίας?  .Οτάν μια πολιτική ηγεσία ανίκανη να ανταπεξέλθει  στο ύψος των περιστάσεων παραχώρησε 2 Ελληνικές βραχονησίδες στα χέρια των γκριζων ζωνών.Λοιπόν...ξαναθέτω το ερώτημα.
Ποια είναι λοιπόν η τιμή της σημαίας??? Για τους πολιτικούς ένα τίποτα. Ενα πανί που μπροστά  στους μηχανισμούς δεν σημαίνει τιποτα, που για μερικά μεγαλοσυμφέροντα είναι ικάνοι να βάλουν πωλητήριο στην χώρα τους, για έναν Ελληνα πολίτη είναι η ίδια του η ψυχή .Μπροστά στον ωχαδελφισμό και το βόλεμα  στο δημόσιο, ο Ελληνας θα ξυπνήσει και θα καταλαβει σε ποια λάθη έπεσε. 
ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ
ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΛΑΧΑΚΟΣ
ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ ΕΚΤΟΡΑΣ ΓΙΑΛΟΨΟΣ
ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΙΕΡΟΛΟΧΙΤΕΣ

ΑΘΑΝΑΤΟΙ
 

29/1/10

Πρέπει να ξανασκεφτούμε σοβαρά το αν μας συμφέρει το ευρώ ή επαναφορά της παλιάς δραχμής;

Γράφει ο Βασίλης Χασιώτης                                                              http://xryshaygh.files.wordpress.com/2009/01/draxmh.jpgΑφορμή για το παρόν σύντομο άρθρο μου, αποτέλεσε το νέο βιβλίο του κ. Κ. Κόλμερ (Η Έξοδος από την Κρίση, εκδ. Α. Α. Λιβάνη, Αθήνα, 2009), και ειδικότερα, η πρότασή του να ξανασκεφτούμε το ζήτημα της εξόδου μας από την ευρωζώνη, και την επαναφορά της δραχμής ως εθνικού μας νομίσματος. Όπως σημειώνει ο ίδιος, αυτό πρέπει να γίνει πριν αυτό γίνει υποχρεωτικά, όταν πια δεν θα είναι δυνατός ο παραπέρα εξωτερικός δανεισμός, ενώ η κίνηση αυτή θα πρέπει να συνοδεύεται και από ένα συγκεκριμένο σταθεροποιητικό σχέδιο, που ο συγγραφέας αναπτύσσει στο βιβλίο του (βλέπε σελίδες 200-209 του βιβλίου του).

Συντάσσομαι κατ΄ αρχήν με την άποψη του

28/1/10

Αεροπορική βάση στην Ίμβρο "σφήνα" στο βόρειο Αιγαίο κατασκευάζει η Τουρκία

ImageΠροωθημένη αεροπορική βάση επιχειρήσεων με διάδρομο αποπροσγείωσης μαχητικών αεροσκαφών μήκους 2.100 μ. κατασκευάζουν οι Τούρκοι με άκρα μυστικότητα στην Ίμβρο το νησί που η Άγκυρα μετέτρεψε σε ανοικτή φυλακή για να διώξει τους Έλληνες κατοίκους του. Σύμφωνα με τις πληροφορίες και τα φωτογραφικά ντοκουμέντα που φέρνει σήμερα για πρώτη φορά στην δημοσιότητα το defencenet.gr η αεροπορική βάση κτίζεται δίπλα (απόσταση 1,6 χλμ) από το κεντρικό στρατόπεδο του νησιού όπου εδρεύει ένα σύνταγμα ειδικών δυνάμεων, αλλά και η μονάδα του πυροβολικού (1,5 χλμ από την πρωτεύουσα το χωριό Παναγιά Μπαλωμένη). Η μονάδα υποστηρίζει κυρίως

Άνω κάτω η ΝΔ μετά την υπογραφή Ψωμιάδη για τους μετανάστες.

Αναστάτωση έχει προκαλέσει στη Ρηγίλλης η υπογραφή του νομάρχη Θεσσαλονίκης Παναγιώτη Ψωμιάδη, στο δημοψήφισμα του ΛΑΟΣ για τους μετανάστες.

Ο κ. Ψωμιάδης άλλωστε έχει δηλώσει ότι είναι υπέρ των δημοψηφισμάτων και ότι παρά το γεγονός ότι στηρίζει τη ΝΔ παράλληλα είναι και αυτόνομος.

Ο νομάρχης Θεσσαλονίκης φαίνεται ότι έτσι «κλείνει το μάτι» σε πολλούς ψηφοφόρους του ΛΑΟΣ στη Μακεδονία.

ΠΗΓΗ

Μήπως τελικά να πουλήσουμε τον ΟΣΕ στους Κινέζους;

http://www.xblog.gr/wp-content/uploads/2008/03/ose-train.jpgΟι διαπραγματεύσεις με τους Κινέζους για την αγορά ελληνικών κρατικών ομολόγων δεν θα είναι εύκολη, δηλώνει ο συντάκτης των Financial Times, Paul Betts. «Και αυτό γιατί οι Κινέζοι αναμένεται να απαιτήσουν ένα αντάλλαγμα από την ελληνική κυβέρνηση για την παρέμβασή τους».

Επομένως, το ερώτημα είναι, σύμφωνα με τον δημοσιογράφο, τι έχει η Ελλάδα να προσφέρει στους Κινέζους. Όπως φαίνεται, το Πεκίνο ενδιαφέρεται να αποκτήσει ένα στρατηγικό ποσοστό στην Εθνική Τράπεζα, καθώς έτσι θα μπορούσε να επεκτείνει τα επιχειρηματικά και εμπορικά συμφέροντά του στα Βαλκάνια και προς τη Μαύρη Θάλασσα. «Όμως, αυτή η επιλογή φαίνεται πολιτικά δύσκολη για να τη χωνέψουν οι Έλληνες», αναφέρουν οι FT.

Έτσι, αναζητώντας άλλες πιθανές επενδύσεις

Συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις για τη προμήθεια των ΒΜΡ-3




Σκληρές διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε εξέλιξη με τη Μόσχα σχετικά με την απαίτηση της νέας ηγεσίας του υπουργείου Εθνικής Άμυνας για μεγαλύτερη συμμετοχή της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας στην προμήθεια 450 Τεθωρακισμένων Οχημάτων Μάχης (ΤΟΜΑ) ΒΜΡ-3. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Τα Νέα, για το πρόγραμμα ύψους 1,3 δισ. του Ελληνικού Στρατού, οι ελληνικές εταιρείες θα συμμετείχαν στη συμπαραγωγή των ΤΟΜΑ έχοντας εξασφαλίσει υποκατασκευαστικό έργο αξίας μόλις 200-230 εκατ. - ποσοστό που ορθώς θεωρείται από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας πολύ χαμηλό για μια διακρατική συμφωνία τέτοιου μεγέθους. Επίσης κρίθηκε μικρή η συμμετοχή της ημικρατικής ΕΛΒΟ που αποτελεί, από πλευράς τεχνολογίας, το ελληνικό κέντρο κατασκευής τεθωρακισμένων και οχημάτων διαφόρων τύπων. Αρμόδιες πηγές επισημαίνουν ότι έχει αυξηθεί η αξία των εργασιών που θα γίνουν στην Ελλάδα σε τουλάχιστον 300 εκατ. ενώ ενισχύθηκε και η εμπλοκή της ΕΛΒΟ στην κατασκευή και συναρμολόγηση των τεθωρακισμένων.

πηγή

Γυριζει οταν το θελησει ο Θεός

της Ελένης Κυπραίου, δημοσιογράφου -συγγραφέα :https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiUAzQbs4wia6UJUp8XQZ4P-o4of0bi_R0CjxSm6B35BG1SUv80TZsseWYkN-s3NdrPznfQ0aCXDEBYsTuWY6NUiUMfcgJz8WIkdmSGTPiiZrBHOzlDoOaia82vaNWVTi8PrBA9WooNpWw/s400/KONSTANTINOS+PAEOLOGOS.bmp" Είπε ο Τούρκος στρατηγός, στον Έλληνα ομόλογό του :

<<..Εσείς οι Έλληνες , δεν πιστεύετε στον θρύλο του Μαρμαρωμένου Βασιλιά; Δεν λέτε και ξαναλέτε μεταξύ σας, πως βόλι εχθρού δεν τον άγγιξε ; Πως τον κατάπιε το μανιασμένο πλήθος των πορθητών της Πόλης ; Αλλά πως τον τράβηξε η Παναγιά στην αγκαλιά της, για να τον κάνει Αθάνατο. Δεν είστε βέβαιοι πως ΖΕΙ Ο ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ: Δεν είναι θρύλος. Ψεύτικη ελπίδα. Ονειροφαντασία. Είναι ΑΛΗΘΕΙΑ. Δες και μόνος σου..>>

..."ΔΕΝ ΕΑΛΩ Η ΠΟΛΙΣ, ουτε και προκειται να αλωθη.

Καθως γραφουμε, ξεπηδα απο τα βαθη της μνημης μας μια ιστορια, που αν δεν ειναι αληθινη, τουλαχιστον θα μπορουσε να αποθανατιστη σαν θρυλος.

Μας την αφηγηθηκε, πριν μερικα χρονια, προσωπικοτητα αξιολογη (τηρουμε την ανωνυμια της) και παντως ουτε ευφανταστη, ουτε παραμυθολογα.

Πριν μερικα χρονια λοιπον, λιγοτερα απο μια δεκαετια, υπηρετουσαν, απ΄τη μια

ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΑΞΑΚΗΣ: «ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ»

250307-naxakis-zafiropoulosΟ Έλληνας που έφερε τον Οτσαλάν στην Ελλάδα το 1999 μιλά αποκλειστικά στον «Ε.Κ.»
> συνέντευξη στον Δημήτρη Ζαφειρόπουλο
Με τον άνθρωπο που συνδέθηκε όσο κανένας άλλος Έλληνας με τον Κούρδο ηγέτη Αμπντουλλάχ Οτσαλάν έχει σήμερα την τιμή να συνομιλήσει ο "Ελεύθερος Κόσμο". Ο απόστρατος πλοίαρχος κ. Αντώνης Ναξάκης ήταν αυτός που έφερε στην χώρα μας το 1999 τον Ηγέτη του PKK για να τον σώσει από το στόμα των Τούρκων. Τελικά οι λανθασμένοι χειρισμοί του τότε υπουργού εξωτερικών

27/1/10

ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΠΡΟΩΘΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ Η ΝΤΟΡΑ;

Απίστευτη η δήλωση του επίτιμου προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κύριου Κ. Μητσοτάκη, έτσι όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα “Έθνος”, με αφορμή τον εμπρησμό της Συναγωγής των Χανίων:

«Εκθέτουν και ντροπιάζουν και έξω από τα όρια της χώρας της Κρήτης αυτές οι απανωτές απόπειρες εμπρησμού»!!

Χώρα η Κρήτη; Ίσως να είναι λεκτικό ατόπημα του επιτίμου αλλά συνήθως, τέτοιες χοντράδες διορθώνονται άμεσα, πριν πάρουν διαστάσεις. Τέτοια διόρθωση δεν έγινε και στα δημοσιογραφικά γραφεία συζητείται μεταξύ σοβαρού και αστείου ότι “Ο επίτιμος θέλει να δει

Kαραθανάσης, Βλαχάκος, Γιαλοψός: Παρόντες!

http://profile.ak.fbcdn.net/object3/1307/62/n13099867255_7940.jpgΠέρασαν ήδη 13 χρόνια. Και όμως είναι σαν να μην περάσει ούτε μία μέρα... Ήταν σαν χθες που ακούσαμε στην τηλεόραση που διέκοψε το πρόγραμμά της ότι υπάρχει σε εξέλιξη θερμό επεισόδιο στο Αιγαίο. Μετά ακούγονταν οι γνωστές φήμες: τι θα γίνει με την Τουρκία, τι δεν θα γίνει, ο Στόλος έφυγε, έχουμε ετοιμασίες για πόλεμο, και διάφορα άλλα.
Σαν χθες ήταν όταν Τούρκοι, πρώτα "δημοσιογράφοι" και μετά στρατός πάτησαν τα Ιμια. Περίεργο. Όλοι μάθαμε ότι υπάρχει βραχονησίδα με αυτό το όνομα. Πάτησαν τα Ιμια, και ύψωσαν τουρκική σημαία. Η σημαία κατεβαίνει αργότερα και στη θέση της μπαίνει η ελληνική. Σαν χθες ήταν που μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα ήμασταν ένα βήμα πριν την σύγκρουση. Σαν χθες ήταν που φεύγοντας τα πολεμικά πλοία από τον Ναύσταθμο Σαλαμίνας ο Ευαγγελάτος για να μην ξεχνιόμαστε, περιέγραφε την αναχώρηση από τηλεοράσεως και έδινε στον αέρα τους κωδικούς αριθμούς των πλοίων!
Και το τραγικό συμβάν: ένα ελικόπτερο πέφτει

26/1/10

Συστάθηκε η κοινοβουλευτική υποεπιτροπή επίβλεψης εξοπλισμών - Ποια είναι τα μέλη της

Συστάθηκε στην Βουλή η ειδική υποεπιτροπή για τους εξοπλισμούς και τις γενικότερες δαπάνες υλικού του υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Η υποεπιτροπή ανήκει οργανικά στην Επιτροπή Άμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων της Βουλής,, αλλά κατά κάποιο τρόπο θα έχει υπεραρμοδιότητες αφού αυτή θα εγκρίνει ή θα απορρίπτει τις συμβάσεις για τις αμυντικές επενδύσεις του υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Επίσης θα προχωρά σε κατάρτιση μελετών και εκθέσεων

Η Δύση ανακαλύπτει το βυζάντιο, εμείς το συκοφαντούμε

 του Κωσταντίνου Χολέβα


Όταν ο Αλεξανδρινός ποιητής Κωνσταντίνος Καβάφης έγραφε για τον «ένδοξο βυζαντινισμό μας», προφανώς μιλούσε επαινετικά για την ιστορία και την προσφορά της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, της Ρωμανίας. Αντιθέτως στην εποχή μας έχει καθιερωθεί μία αρνητική χρήση του όρου «βυζαντινισμός» και ορισμένοι Νεοέλληνες στρέφονται κατ’ ευθείαν στον παππού μας - την Αρχαιότητα - αδιαφορώντας για τον πατέρα μας, το Ελληνορθόδοξο Βυζάντιο.
Η διαφορά είναι ότι ο μεν Καβάφης

25/1/10

Ελλάς: Το σημαντικότερο Πείραμα της Νέας Τάξης και η μεγαλύτερη αποτυχία της...


Είναι γνωστή η προ τριακονταετίας περίπου, φράση του Χένρυ Κίσινγκερ για την Ελλάδα και τους Έλληνες. Υπήρξαν αρκετές κινήσεις με τις οποίες προσπάθησαν να δημιουργήσουν την αίσθηση πως είναι απλά ένας αστικός μύθος και πως στην ουσία δεν έχει ειπωθεί ποτέ. Χρησιμοποίησαν ακόμη και επιφανή στελέχη της δημοσιογραφικής οικογένειας ώστε μέσα από το βήμα που έχουν τόσο το τηλεοπτικό όσο και της πένας να καταφέρουν να συντηρήσουν την μυθοπλασία που έστησαν.

Βενιζέλος: "Γιατί κατήργησα τα τανκς από τις παρελάσεις"

Απάντηση στο ερώτημα, που τίθεται από όλους, έδωσε ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας, στη REAL NEWS
"Ανακοίνωσα πως στις παρελάσεις θα μετέχουν μόνο πεζοπόρα τμήματα ενώ τα μηχανοκίνητα θα.... επιδεικνύονται και θα επιθεωρούνται στις κατά τόπους μονάδες. Η ρύθμιση αυτή δεν οφείλεται μόνον ή πρωτίστως σε λόγους δημοσιονομικούς, αλλά και σε λόγους οικολογικούς και επιχειρησιακούς. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να κυκλοφορούν άρματα στις πόλεις ούτε να απομακρύνονται από τις μονάδες τους της Βόρειας Ελλάδας"

Οι Συντελεστές Ισχύος ενός Κράτους

Βασικός συντελεστής ισχύος ενός κράτους είναι οι Ένοπλες Δυνάμεις και η δυνατότητα κινητοποίησής τους.

Η περίπτωση του κράτους του Ισραήλ είναι χαρακτηριστική για την αποτίμηση της έννοιας της ισχύος στις Διεθνείς Σχέσεις: Πώς μπορεί ένα τόσο μικρό σε πληθυσμό και έκταση κράτος να επιδεικνύει τόσo δυσανάλογη μεγάλη ισχύ; Αντίστροφα, πως χώρες όπως ο Καναδάς, η Νιγηρία και η Ιαπωνία δεν είναι τόσο ισχυρές όσο θα μπορούσε να υποδηλώσει η έκτασή τους;

Απτά στοιχεία της Ισχύος

1. Πληθυσμός
. Ο πληθυσμός θεωρείται
"Λάβρος" με εμπρηστικές δηλώσεις κατά των παρελάσεων εμφανίσθηκε ο ευρωβουλευτής των πράσινων οικολόγων Τρεμόπουλος κατά τη σημερινή του επίσκεψη στην Κατερίνη. Επαίνεσε τον υπουργό Άμυνας Βαγγέλη Βενιζέλο που κατάργησε τα μηχανοκίνητα τμήματα από τις παρελάσεις και τον παρότρυνε να συνεχίσει, αφού όπως είπε έκανε μόνο το μισό βήμα και θα πρέπει να το ολοκληρώσει, καταργώντας εντελώς τις παρελάσεις, τόνισε προκλητικά ο Τρεμόπουλος.
Ν.Β.πηγή

24/1/10

παλι τα ιδια από το in.gr

Με κάτι τέτοια ερωτήματα προσπαθούν να προκαλέσουν σύγχιση στον κόσμο

κοιτάξτε το
ερώτημα δημοσκόπησης:

Να χορηγηθεί ελληνική ιθαγένεια στα παιδιά των μεταναστών;

δεν διευκρινήζει όμως
ποια παιδιά;
της 2ης γενιάς;
της 3ης γενιάς;
της 4ης;
όλα τα παιδιά;
δύο-τρία;
ποιααααααααααα;

είναι μανούλες στην προπαγάνδα
με νύχια και με δόντια για να αλλάξουν την γνώμη του κόσμου
και αφού δεν μπορούν να την αλλάξουν
προσπαθούν να προκαλέσουν σύγχιση
με τα γνωστά ΜΜΕτζίδικα κολπάκια

ρίξτε και εσείς εδώ την ψήφο σας μήπως και στρώσουν χαρακτήρα


πηγή

Κλέβουν εκτάσεις από τους Έλληνες της Αλβανίας

Η Ελληνική Μειονότητα στην Αλβανία συνεχίζει να αποτελεί καθημερινό στόχο των καταπατητών χωραφιών και λιβαδιών. Τεράστιες εκτάσεις δίνονται σε «πρώην ιδιοκτήτες», με τεκμήρια πλαστά οθωμανικά φιρμάνια και σύμμαχο το Αλβανικό παρακράτος.

Δικαστήρια, υποθηκοφυλακεία,

ΚΑΤΑΡΕΥΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Η΄ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ


Πριν λίγες  μέρες ακούσαμε τον Πρωθυπουργό της χώρας  να λέει ότι λόγω της οικονομίας απειλείται η εθνική μας κυριαρχία. Σαν ενεργός κ σκεπτόμενος πολίτης που αγαπάει την πατρίδα του έχω κάποιες σκέψεις και ήθελα να τις μοιραστώ μαζί σας.
Προχθές διάβασα απο μία έγκυρη ιστοσελίδα ότι  τα μηχανοκίνητα τμήματα του στρατού θα καταργηθούν στις παρελάσεις. Που αποσκοπει αυτό...? Μα φυσικά για λόγους.

23/1/10

Ο ακήρυχτος πόλεμος φθοράς έχει πλέον αποτελέσματα

Με έκπληξη διαβάσαμε σε προχθεσινό δημοσίευμα, ότι υπάρχει η σκέψη στο ΓΕΑ για λόγους

Η Αλβανική σχιζοφρένεια και η… απόκλιση!

korantis_montazΌταν έγραφε η Ελεύθερη Ωρα, στις 15 Ιανουαρίου, για «αλβανική μεγαλοϊδεατική σχιζοφρένεια», σχετικά με το απερίγραπτο πόνημα της Ακαδημίας Επιστημών των Τιράνων, δεν φανταζόμασταν τη… συνέχεια. Σε ερώτηση του βουλευτή Επικρατείας του ΛΑ.Ο.Σ. Ιωάννη Κοραντή προς τον υπουργό εξωτερικών (και Πρωθυπουργό βεβαίως) Γιώργο Παπανδρέου για το γεγονός ότι το επίσημο Αλβανικό Εγκυκλοπαιδικό Λεξικό επιχειρεί παραχάραξη και οικειοποίηση της Ελληνικής

22/1/10

Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ: ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΞΕΦΡΑΓΟ ΑΜΠΕΛΙ


ΚΙΝΗΣΗ-ΜΑΤ στην κυβέρνηση, αλλά και στον ΛΑΟΣ, αποτέλεσαν οι θέσεις που διατύπωσε ο Αντώνης Σαμαράς για το μεταναστευτικό, και ειδικότερα η δέσμευσή του ότι όταν η Νέα Δημοκρατία έρθει στην εξουσία, θα καταργήσει τις ρυθμίσεις που προωθεί το ΠΑΣΟΚ. Παράλληλα, η στάση του προκάλεσε ικανοποίηση στους ψηφοφόρους της παράταξης, που έβλεπαν τον Γ. Καρατζαφέρη να... μονοπωλεί τον ρόλο της αντιπολίτευσης.
Στη δημόσια παρέμβασή του ο κ. Σαμαράς απηύθυνε εκ νέου πρόσκληση για διάλογο από μηδενική βάση, ζήτησε πιο αυστηρές προϋποθέσεις για τη χορήγηση ιθαγένειας και προειδοποίησε ότι οι ρυθμίσεις θα λειτουργήσουν ως «δούρειος ίππος» για την αθρόα είσοδο μεταναστών στη χώρα μας.
Οι δηλώσεις του προκάλεσαν εκνευρισμό

ΒΓΑΛΤΕ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΟΛΗ ΣΑΣ!! ΕΠΕΙΓΟΝ ΣΗΜΑ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ ΠΡΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ !!



Με ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ ΣΗΜΑ , το Υπουργείο Προστασίας του πολίτη, -ΠΡΟ ΠΟ- (βλ.Χρυσοχοϊδης) ΔΙΑΤΑΣΣΕΙ

Aλλαγές στην αλβανική υπηρεσία πληροφοριών


Στις 7 Φεβρουαρίου αναμένεται η ολοκλήρωση της θητείας του Bahri Shaqiri, διοικητή της αλβανικής υπηρεσίας πληροφοριών SHISH (Shërbimit Informativ të Shtetit). Παράλληλα, τα Τίρανα ενέκριναν απόφαση σύμφωνα με την οποία η θητεία του νέου αρχηγού της SHISH θα είναι 5ετής με δικαίωμα ανανέωσής της για μια ακόμα φορά.
H SHISH έχει τις ρίζες της στη περίφημη
Sigurimi, τη πανίσχυρη εσωτερική υπηρεσία ασφαλείας,

21/1/10

ΚΑΙ ΑΛΛΑ 6 ΧΡΩΣΤΑΜΕ

Ανεξάρτητη επιτροπή που συμμετέχουν σε εκπρόσωποι της Τραπέζης της Ελλάδος, του ΚΕΠΕ, του ΙΟΒΕ, του ΙΝΕ ΓΣΕΕ και της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών

Διαπιστώνει δημοσιονομικό χάος στο οποίο κρύβεται Δημόσιο χρέος πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ, πέραν των επισήμως δηλωθέντων 300 δισ., περιγράφει η έκθεση-καταπέλτης της Επιτροπής για την αξιοπιστία των στατιστικών στοιχείων...




Συγκεκριμένα διαπιστώνει ότι... το πραγματικό Δημόσιο χρέος

Θάλεια Δραγώνα. Τί είν`η Πατρίδα μας

του Ευάγγελου Τσίρκα
Κατά την κυρία Θάλεια Δραγώνα, Ειδική Γραμματέα Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων, του Υπουργείου "Εθνικής" Παιδείας, είναι ρατσιστικό να δηλώνουμε ότι είμαστε Έλληνες και ότι μας έκαναν Έλληνες, ενώ δεν ήμασταν.

Μερικά απ΄ όσα γράφει στο βιβλίο της «Τι είν΄ η Πατρίδα μας;»
1) Η Ελληνική Εθνική Ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα.

20/1/10

Έληξε το τελεσίγραφο της TKMS για τα ΕΝΑΕ - Κρίσιμη συνάντηση στο ΥΠΕΘΑ - Ποια κορβέτα θέλει το ΠΝ



ImageΈληξε σήμερα το «τελεσίγραφο» της ιδιοκτήτριας των ΕΝΑΕ, Thyssen Krupp Marine Systems και ο εκετελεστικός πρόεδρος της μητρικής εταιρείας H.C.Atzpodien μαζί με τους επιτελείς του προσέρχεται σήμερα στις 13:00 στο υπουργείο σε μία κρίσιμη συνάντηση με τον υπουργό Εθνικής Άμυνας Ευάγγελο Βενιζέλο, όπου όλα είναι πιθανά: Ενώ ο συμβουλευτικός οίκος Lazard

"Ήρωες" με το ζόρι...

ImageΑπό την διεύθυνση ενημέρωσης του υπουργείου Εθνικής Άμυνας εκδόθηκε μία ανακοίνωση η οποία σαφώς προβληματίζει για τους λόγους που εκδόθηκε και τον βαθμό έκθεσης που επιτυγχάνει της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, η οποία μέχρι στιγμής είχε δείξει σοβαρότητα και αντίληψη του χώρου και του αντικειμένου της. Προφανώς η πολιτική ηγεσία έπεσε θύμα κακών συμβούλων, αλλά και πάλι εγείρονται ερωτήματα για την ευκολία αποδοχής τέτοιων "συμβουλών": Διαβάστε προσεκτικά την ανακοίνωση:           
"Τηλεφωνική δορυφορική συνομιλία με τον Κυβερνήτη

ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟΙ ΟΙ <<ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ>>

ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ




  του Κωνσταντίνου Χολέβα
Πολιτικός Επιστήμων


Πολύ ορθώς η κριτική του Προέδρου της Ν.Δ. κ. Αντώνη Σαμαρά για το μεταναστευτικό νομοσχέδιο περιλαμβάνει σαφείς αναφορές στην Παιδεία και στην εθνική ταυτότητα. Οι διαστάσεις του μεταναστευτικού προβλήματος είναι κυρίως δύο: Η ποσοτική, δηλ. πόσους μπορεί να αντέξει και να θρέψει η κοινωνία μας, και η ποιοτική, δηλαδή ποιοί από αυτούς μπορούν να ενταχθούν ομαλά και με ποιο τρόπο.

Η ενσωμάτωση γίνεται μέσω της Παιδείας,

ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η......ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΒΑΝΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΙΩΝ ΗΜΩΝ ....ΚΑΙΟΜΕΝΩΝ!

____Ολόγυρά μας οι "καλοί" γείτονές μας τροχίζουν τά μαχαίρια τους για να κόψουν ο καθένας τό δικό του μερίδιο από την γλυκειά μας Πατρίδα, κι εμείς έχουμε εγκλωβισθή στο οικονομικό πρόβλημα, στο οποίο φαίνεται να έχουμε παγιδευθή! Δεν αντιλέγω. Το οικονομικό πρόβλημα είναι ζωτικής σημασίας, αλλά δεν μπορούμε να έχουμε κολλήσει σ' αυτό και να διαφεύγουν της προσοχής μας τα εθνικά μας ζητήματα.
___Στο πρόβλημα της οικονομίας η Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ παραπαίει. Κάνει ένα βήμα εμπρός και τρία πίσω. Οι Υπουργοί της διαφωνούν δημόσια. Η εικόνα της Χώρας μας είναι τραγική!
___Στο πρόβλημα της οικονομίας οι κκ Βουλευτές
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σελίδες