ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ e-ΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΑΣ...

7/2/10

Μητροπολίτης Άνθιμος "Είμεθα στόχος, η Ελλάδα είναι στοχοποιημένη"

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg1h9aGjCSnSwDX6OgChQyoz3z6GruvYwL11ApKnmesEyW8iSILhPzz2cbHVHDgopmYu6j14-OCnHU4ppjE0t-uo8CfeQHkqTfgfvXIgUeUBqyJz9vFPleq2sYem8G-zOwDg3ad5gwqSeA/s400/anthimos.jpgΛάβρος ήταν για ακόμη μια Κυριακή ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος, όπου από τον Ιερό Ναό της του Θεού Σοφίας, έστειλε μηνύματα προς πολλούς αποδέκτες.
«Εδώ έχουμε φτάσει σε ένα σημείο να λέμε, μπάτε σκύλοι αλέστε και αλεστικό μην δώσετε. Δηλαδή ελάτε πάρτε τα όλα, φεύγουμε εμείς, κάντε ότι νομίζετε και αλλάζουν τα πάντα. Όμως δεν γίνετε έτσι!», τόνισε μεταξύ άλλων ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος.
Ο Μητροπολίτης Άνθιμος, απευθυνόμενος στο Εκκλησίασμα και τον Νομάρχη Θεσσαλονίκης, τόνισε: "Εμείς στην Εκκλησία αυτό τον καιρό σχετικά με το επίμαχο νομοσχέδιο το οποίο όπως βλέπετε έχει πάρει διαστάσεις, και όταν λέμε ως εκκλησία δεν λέμε μόνο εμείς οι επίσκοποι αλλά όλοι εσείς ο λαός, διότι ότι κάνουμε με εσάς το κάνουμε".
«Το είπα και το λέγω και εδώ σήμερα με αφορμή

Το ζήτημα των Τσάμηδων, των διεκδικήσεών τους και η απόδοση Ιθαγένειας.


Ένα άρθρο από taxalia
Μπορεί κάποιος από την κυβέρνηση να μας δώσει μία απάντηση στο παρακάτω ερώτημα;
.
Αν κάποιος Αλβανός απόγονος ή και κληρονόμος εκτάσεων γης στην λεγόμενη τσαμουριά, που αποκτά σήμερα την Ελληνική ιθαγένεια, αρχίσει να διεκδικεί εκτάσεις… στα Ελληνικά ή/και ευρωπαϊκά δικαστήρια, πως θα υπερασπιστεί τα εδάφη του το Ελληνικό κράτος; Αν αυτό το κάνουν χιλιάδες Αλβανοί;

Μήπως θα έπρεπε να ολοκληρωθεί το κτηματολόγιο στην Ελλάδα να υπογράψουν τις απαραίτητες συμφωνίες, να περάσουν και λίγα χρονάκια και ύστερα να ξαναδούμε το θέμα;
Προς τι τέτοια βιασύνη, ιδίως σε στιγμές έντονης οικονομικής κρίσης και αύξηση της ανεγίας;
Θυμίζουμε ότι η Αλβανία δεν έχει υπογράψει ποτέ συνθήκες (αν υπάρχει κάτι παρακαλούμε στείλτε e-mail στο taxalia@gmail.com) για την μη διεκδίκηση εδαφών εντός της Ελληνικής επικράτειας.
Δείτε και το video στο τέλος του ποστ. Η Ελλάδα, έχει σοβαρά προβλήματα διεκδικήσεων, πρέπει πρώτα να τα λύσει και ύστερα να προχωρήσει στην «εύκολη» απονομή ιθαγένειας.
Το ζήτημα των Τσάμηδων και των διεκδικήσεών τους, που υποβόσκει

"Η Ξάνθη για το iphone λέγεται.. Eskije!"

"Θέλω να σας ενημερώσω ότι στα κινητά τηλέφωνα iphone υπάρχει μια εργοστασιακή εφαρμογή που δείχνει τον καιρό διαφόρων πόλεων αν πληκτρολόγησης την πόλη Ξάνθη εμφανίζετε ο καιρός της πόλης μας αλλά με την τουρκική ονομασία της Eskije και μάλιστα την προσδιορίζει στην ανατολική Μακεδονία ενώ η Ξάνθη από καταβολής της... ιστορίας βρίσκετε στην Ελληνική Θράκη . Η συσκευή χρησιμοποιεί το site της Yahoo για τον καιρό. Ευχαριστώ για την φιλοξενία και περιμένω την παρέμβαση του αρμόδιου υπουργείου για την αποκατάσταση αυτής της άθλιας μετονομασίας της πόλης μας."


troktiko

6/2/10

Πώς οδηγηθήκαμε στο χρέος των 300 δισ. ευρώ

http://www.hint.gr/wp-content/uploads/msnbc.gifΤου Δ.Γ.Παπαδοκωστόπουλου

Tο χαμηλό βαρομετρικό της κοινοτικής επιτήρησης εγκαταστάθηκε στην Ελλάδα. Δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία, αλλά αναμενόμενο από πολλά χρόνια. Το δημόσιο χρέος μεγάλωνε με ταχύτητα, η παραγωγική βάση της χώρας εξαντλούνταν και οι κάθε είδους κόλακες προσπαθούσαν να πείσουν τους πολίτες ότι όλα πήγαιναν καλά.

Ο δημόσιος τομέας έφτασε στην Ελλάδα να απασχολεί περισσότερα από 700.000 άτομα, όταν ο πληθυσμός της χώρας είναι περίπου 11 εκατ., εκ των οποίων περισσότερο από 1 εκατ. είναι ξένοι μετανάστες. Με άλλα λόγια, 0,7 άτομα

5/2/10

Ζουράρις: Απαιτώ από το ψευδοκαθεστώς της χώρας μου την άμεση αποφυλάκιση του Παπαγεωργίου

Δήλωση - καταπέλτης του Καθηγητή Κώστα Ζουράρι, στην «Ελεύθερη Ωρα» και τον Νίκο Χιδίρογλου, για τον προφυλακισμένο δημοσιογράφο Δημήτρη Παπαγεωργίου:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgArZYeO3WFnEJNkdykfUQvkopsJETrvMsyamrgXPWGOA1slnU38OMcxUDmBrLva5zTP_IF_Gs01BmhjztQr7hvrDor96bokqSVcj23aeE4YL87pwwESYbWfIQdzS5Foba1J5e6usNBwRk/s400/%CE%96%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%A3.jpg«Την εν γένει ανακολουθία και δομική αναξιοπιστία των διωκτικών και δικαστικών αρχών της χώρας, την διαπίστωσα ήδη προσωπικά, όταν υπήρξα μάρτυρας υπεράσπισης για τον Αλέκο Γιωτόπουλο στην δίκη της 17Ν. Την διαπίστωσα, επίσης, επί επταετίας, στο Βραχάτι Κρήτης, όπου η κατευθυνόμενη Αστυνομία και Δικαιοσύνη έχριζε ως παρόντες δράστες, αθώους αγρότες, οι οποίοι βρίσκονταν δεκάδες χιλιομέτρων από τα γεγονότα.
Κατά λογικήν και πολιτικήν συνεπαγωγήν, κρίνω ότι είναι εντελώς αναξιόπιστη η σύλληψη ενός επαγγελματία δημοσιογράφου, στον τόπο και χρόνο ασκήσεως του λειτουργήματός του και απαιτώ ως κατ’ εξακολούθηση διωκόμενος πολίτης αυτού του ψευδοκαθεστώτος της χώρας μου την άμεση αποφυλάκιση του κρατούμενου δημοσιογράφου».

απο Ελευθερη ωρα

Ελληνική Παιδεία και Σερβική Εκκλησία

 του Κωσταντίνου Χολέβα
 
Την Παρασκευή 22-1-2010 η Σερβική Ορθόδοξη Εκκλησία εξέλεξε ως 45ο Πατριάρχη της τον Επίσκοπο της πόλεως Νις Ειρηναίο. Η Νις είναι η ιστορική Ναϊσός, γενέτειρα του Αγίου Κωνσταντίνου, ιδρυτού της Κωνσταντινουπόλεως. Η διαδικασία της εκλογής κατέδειξε και τα ισχυρά ερείσματα του Ελληνισμού και της ελληνικής παιδείας στην Σερβική Ορθοδοξία, δεδομένου ότι και οι τρεις Επίσκοποι που εξελέγησαν στο «τριπρόσωπο» από την Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας είναι μεταπτυχιακοί απόφοιτοι του Πανεπιστημίου Αθηνών και άριστοι γνώστες της ελληνικής γλώσσας.
Συγκεκριμένα κατόπιν μυστικής ψηφοφορίας οι τρεις επικρατέστεροι -αυτό είναι το «τριπρόσωπον»- ανεδείχθησαν ως εξής:
1. Ο Μητροπολίτης Μαυροβουνίου και Παραθαλασσίας Αμφιλόχιος, Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αθηνών και πρώην μοναχός στην Κεφαλληνία. Ήταν κατά τα τελευταία χρόνια ο τοποτηρητής του Πατριαρχικού Θρόνου, λόγω παρατεταμένης ασθενείας του μακαριστού Πατριάρχου Παύλου.
2. Ο Επίσκοπος της Νις Ειρηναίος, 80 ετών, ο οποίος

Στήριξη στην Ελλάδα απ’ τον Trichet

Ψήφο εμπιστοσύνης στα ελληνικά μέτρα έδωσε ο Πρόεδρος της ΕΚΤ Jean Claude Trichet τονίζοντας ότι "τα μέτρα της Ελλάδας είναι προς τη σωστή κατεύθυνση".

«Η ΕΚΤ στηρίζει το πρόγραμμα σταθερότητας και ανάπτυξης της Ελλάδας», δήλωσε ο κ.Trichet ερωτηθείς σχετικά μετά τη συνεδρίαση της ΕΚΤ συμπληρώνοντας πως "υπάρχει αισιοδοξία ότι η ελληνική κυβέρνηση θα εφαρμόσει τα μέτρα για τα οποία δεσμεύθηκε».

Στην ομιλία του ο Πρόεδρος της Κεντρικής Τράπεζας τόνισε ότι τα επίπεδα των επιτοκίων είναι στα "πρέποντα επίπεδα", αφήνοντας να εννοηθεί ότι οι αξιωματούχοι δεν έχουν άμεσα πλάνα να περιορίσουν τη νομισματική πολιτική ώστε να ενισχυθεί η ανάκαμψη.

«Γενικά το ΔΣ περιμένει η οικονομία της Ευρωζώνης να αναπτυχθεί με μέτριο ρυθμό το 2010», δήλωσε ο κ.Trichet συμπληρώνοντας ότι οι πληθωριστικές προσδοκίες είναι «περιορισμένες».

Νωρίτερα η ΕΚΤ αποφάσισε να διατηρήσει αμετάβλητο το βασικό επιτόκιο στο 1%.

Η αυξανόμενη ανεργία και η ανησυχία ότι τα δημοσιονομικά προβλήματα της Ελλάδας μπορούν να μεταδοθούν σε όλη την Ευρωζώνη κάνει πολύπλοκες τις προσπάθειες της ΕΚΤ για επιστροφή της Ευρωζώνης στην ομαλότητα.

Είναι ενδεικτικό πως χθες η Πορτογαλία απέτυχε να καλύψει πλήρως την έκδοση εντόκων γραμματίων, γεγονός που προκάλεσε αναταραχή στην αγορά. Συγκεκριμένα άντλησε 300 εκατ. ευρώ έναντι του στόχου για 500 εκατ. ευρώ.

Σήμερα η Ισπανία άντλησε 2,5 δισ ευρώ μέσα απ’ την έκδοση 3ετών ομολόγων με κόστος 2,63% έναντι 2,14% της προηγούμενης δημοπρασίας!

Οι αναλυτές στην πλειοψηφία τους δεν περιμένουν αύξηση των επιτοκίων της ΕΚΤ πριν το δ’ τρίμηνο, αλλά πριν απ’ αυτό θα πρέπει να προηγηθεί η απόσυρση των έκτακτων μέτρων. Ο κ.Trichet τόνισε ότι κάποιες χώρες με «ισχυρή αύξηση» του ελλείμματος προϋπολογισμού κινδυνεύουν να «αντιμετωπίσουν ακριβότερο δανεισμό».
πηγή

4/2/10

Η Ρωσική Εκκλησία θα αποστείλει 400 ιερείς στις Ένοπλες Δυνάμεις της Ρωσίας

Πάνω από 400 ιερείς της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας θα διοριστούν σε Στρατιωτικές Βάσεις της Ρωσίας, όπως ανακοίνωσε χθες ο Πατριάρχης Μόσχας κ. Κύριλλος, κατά τη διάρκεια της αρχιερατικής συνόδου στο Καθεδρικό Ναό του Σωτήρος.
Στο πρώτο στάδιο της αποκατάστασης του θεσμού στρατιωτικών ιερέων, όπως ανακοινώθηκε στη Σύνοδο, θα καθιερωθούν 13 θέσεις βοηθών διοικητών και υπεύθυνων για τη δουλειά με τους πιστούς στις  Βάσεις των Ενόπλων Δυνάμεων της Ρωσίας στο Εξωτερικό.
Τέλος, να αναφερθεί, ότι από τον Οκτώβριο του 2009, λειτουργεί μια υπηρεσία ιερέων σε Στρατιωτική περιοχή του Βόρειου Καυκάσου.

απο ρομφαία

Ανησυχία κυβέρνησης για την συμφωνία FRONTEX-Τουρκίας

http://k.b5z.net/i/u/6049565/i/Helicopter_Pictures_012.jpgΈντονη ανησυχία για την έκβαση των διαπραγματεύσεων Frontex-Τουρκίας εκδήλωσε η κυβέρνηση πριν από λίγο στη Βουλή, δια χειλέων υφυπουργού Προστασίας του Πολίτη Σπύρου Βούγια και κατόπιν ερώτησης βουλευτών του ΚΚΕ Ο Σπύρος Βούγιας, πάντως, ξεκαθάρισε ότι η Ελλάδα δεν θα δεχθεί συμφωνία, εάν δεν αναφέρεται ρητά, πως τα ελληνικά σύνορα αποτελούν και σύνορα της ΕΕ.
Η βουλευτής του ΚΚΕ, Λιάνα Κανέλλη, κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι δεν ενημέρωσε τη Βουλή για το τι συζητείται μεταξύ της FRONTEX και της Τουρκίας για το Αιγαίο.
«Τα ευρωπαϊκά σύνορα, τα έχει κατοχυρώσει το κείμενο της Κωνσταντινούπολης για τον Ευρωστρατό, απ’ όπου απουσιάζει το Νοτιοανατολικό Αιγαίο. Με αυτό το κείμενο διαπραγματεύεται η κυβέρνηση; Γιατί τότε, η FRONTEX δεν φυλάει τα σύνορα της Ευρώπης» αναρωτήθηκε.
Απαντώντας ο Σ.Βούγιας παρέπεμψε στο πνεύμα των επιστολών Χρυσοχοΐδη στον ομόλογό του στη Τουρκία, «που λέει πως αν στη συμφωνία δεν υπάρχει ρητή αναφορά ότι η Ελλάδα αποτελεί το εξωτερικό σύνορο της ΕΕ, εμείς δεν μπορούμε να δεχθούμε τέτοια συμφωνία.»
Παράλληλα ξεκαθάρισε ότι όταν το σχετικό κείμενο οριστικοποιηθεί, "θα τεθεί υπόψη της Βουλής».

πηγή

ΚΑΛΕΣΜΑ ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΩΤΗΡΙΑΣ

Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες
Η Επιτροπή Εθνικής Σωτηρίας, καλεί κάθε ΑΘΗΝΑΙΟ κάθε ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ και κάθε ΕΛΛΗΝΑ να συμμετάσχει στην ΛΑΟΣΥΝΑΞΗ για τη ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ το Σάββατο 6 Φεβρουαρίου, στις 3μμ στα Προπύλαια του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Για να φωνάξουμε μαζί ,10 ΟΧΙ, στην Παγκόσμια Διακυβέρνηση και τους Εγχώριους Εφιάλτες

-ΟΧΙ στον αφελληνισμό της Ελλάδος
-ΟΧΙ στο αντισυνταγματικό λαθρονομοσχέδιο
-ΟΧΙ στις ύπουλες ελληνοποιήσεις
- ΟΧΙ στον εξισλαμισμό της Ελλάδος
-ΟΧΙ στη συρρίκνωση των συνόρων και στην παραχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων.
-ΟΧΙ στους εθνομηδενιστές και στους ανθέλληνες
-ΟΧΙ στην παγκοσμιοποίηση
-ΟΧΙ στα ξένα συμφέροντα
-ΟΧΙ στο ηλεκτρονικό φακέλωμα
-ΟΧΙ στον ανθελληνικό οικουμενισμό

Η Επιτροπή Εθνικής Σωτηρίας θα συμμετάσχει οργανωμένα στην συγκέντρωση και καλεί σε προσυγκέντρωση από τις 2.00 μμ μπροστά στο Γραφείο της Επιτροπής στην οδό Μαυροκορδάτου.

Η Επιτροπή Εθνικής Σωτηρίας καλεί ,κάθε πολίτη που τον λήστεψαν, κάθε πολίτη που του έκλεισαν το Μαγαζί , που απαξίωσαν την περιουσία του, και έσπασαν το αυτοκίνητο του, κάθε πολίτη που του στέρησε την Ελευθερία του ο Στρατός της ξένης Κατοχής, να πει μαζί μας φτάνει πια!
ΙΣΑΜΕ ΕΔΩ!

Κάτω τα χέρια απ΄ την Ελλάδα!
Ζήτω η Ελεύθερη Αθήνα!
Ζήτω η Ελεύθερη Ελλάδα!

Το Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010, στις 3 το μεσημέρι, στα Προπύλαια του Πανεπιστημίου, ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, σηκώνοντας ψηλά την Ελληνική Σημαία, λέμε ΟΧΙ, στην Ισλαμοποίηση της Ελλάδος, ΟΧΙ, ΣΤΟ ΕΘΝΟΚΤΟΝΟ ΛΑΘΡΟΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ, ΟΧΙ, στην Παγκοσμιοποίηση, ΟΧΙ στην συρρίκνωση των Εθνικών μας συνόρων. Λέμε, ένα ΒΡΟΝΤΕΡΟ ΟΧΙ στα σχέδια των ξένων κέντρων να αλλοιώσουν την Εθνικοθρησκευτική μας ΣΥΝΟΧΗ...

Λέμε ΝΑΙ σε μια Ελεύθερη, Ανεξάρτητη και Δημοκρατική Ελλάδα.

Λέμε ΝΑΙ στην ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΘΗΝΑ

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΙΣ 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 3 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ
ΕΝΑ ΠΟΤΑΜΙ ΠΟΥ ΞΕΧΕΙΛΙΖΕΙ
ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΣΥΡΕΙ ΤΟΥΣ ΦΑΥΛΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΑΡΝΗΣΙΠΑΤΡΙΔΕΣ , ΤΟΥΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ.
Η ΤΩΡΑ Η ΠΟΤΕ!

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ

Η ιστορική Αθήνα: Εμπόριο βρωμιάς!!! Με την ανοχή του ανύπαρκτου δημοσιοσχεσίτη Δημάρχου Νικήτα Κακλαμάνη




«Έχουμε ραντεβού αύριο το βράδυ για έλεγχο στο κέντρο με τους επόπτες υγείας της νομαρχίας, αν θέλεις έλα», ήταν η πρόσκληση του νομάρχη της Αθήνας Γιάννη Σγουρού.

Μεταξύ αστείου και σοβαρού μου είπαν και κάποια μέτρα ασφαλείας που έπρεπε να λάβω, αλλά δόθηκε και η διαβεβαίωση πως η Ομάδα Δ και μια πεζή περιπολία θα βρίσκονται σε απόσταση ασφαλείας από εμάς.

Το ραντεβού ήταν στη Σωκράτους, απέναντι από το παλιό εφετείο. Συρματοπλέγματα και ένας φύλακας στο κουβούκλιό του έδειχναν την αλλαγή στο κτίριο που μέχρι τον Ιούλιο φιλοξενούσε περισσότερους από 600 αλλοδαπούς. Διασχίζουμε την Ξούθου.

Όλος ο δρόμος είναι σπαρμένος με χρησιμοποιημένες σύριγγες. Τις ακούω να σπάνε κάτω από τα παπούτσια μου. «Περισσότερες από 17.000 σύριγγες πωλούνται καθημερινά από τα φαρμακεία της περιοχής», ενημερώνει ένας από τους επόπτες υγείας.

Η Ξούθου μετά την εκκένωση του εφετείου έχει γίνει η νέα υπαίθρια αγορά κάθε λογής ναρκωτικών.. Οι περισσότεροι βιάζονται και «χτυπάνε» ενέσεις έξω στον δρόμο. Μερικοί κείτονται αναίσθητοι. Έξω από τα λουτρά της Ξούθου με τη σπασμένη μπλε πινακίδα νεαροί Αφγανοί και Πακιστανοί περιμένουν πελάτες για να πουλήσουν το κορμί τους.

Ακριβώς απέναντι, στο ξενοδοχείο Ζενίθ το «εμπόρευμα» αλλάζει, είναι γυναίκες- από τη Νιγηρία οι περισσότερες αλλά και Ελληνίδες τοξικομανείς.

Τις πολλές έρημες πολυκατοικίες στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας τις εκμισθώνουν Έλληνες, με έναν αλλοδαπό που αναλαμβάνει χρέη επιστάτη. Αυτός αποφασίζει ποιος δικαιούται να κοιμηθεί και ποιος όχι.

Οι επόπτες υγείας έχουν καταμετρήσει 463 πολυκατοικίες, ξενοδοχεία, κλινικές και αυτοκίνητα που στεγάζουν μετανάστες και τοξικομανείς. 


απο ρεσαλτο


"Προφυλακισμένος τη επιμελεία της ΕΛ.ΑΣ., του Χρυσοχοϊδη και του Βούγια" ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΑΚΗ ΒΟΡΙΔΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

http://www.parapolitika.gr/files/images/voridis_makis.jpg
Στη συζήτηση στη βουλή για την υπαγωγή της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών (ΕΥΠ) από το υπουργείο Εσωτερικών στον υπουργό Προστασίας του Πολίτη - κυρώθηκε από την Βουλή κατά πλειοψηφία με τις ψήφους του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ – ο Μάκης Βορίδης έκανε μια άκρως ενδιαφέρουσα τοποθέτηση για τον Δημήτρη Παπαγεωργίου: 

«Συζητάμε για την Υπηρεσία Πληροφοριών και σκεπτόμενος μια διάσταση η οποία ετέθη, κύριε Πρόεδρε, δηλαδή το πώς μπορεί, καταχρηστικά ενδεχομένως, να χρησιμοποιηθεί μια Υπηρεσία Πληροφοριών από την εκτελεστική

Την επομένη της απόφασης της Χάγης θα ξυπνήσουμε με τα ελληνικά νησιά να «επιπλέουν» στην τουρκική υφαλοκρηπίδα...

Του ΝΙΚΟΥ ΚΟΥΡΗ Τέως υφυπουργού Εθνικής Άμυνας και επίτιμου Αρχηγού ΓΕΕΘΑ
http://www.united-hellas.com/tourism/neislands/images/ne-aegean-gr.gifΠριν από πολλά χρόνια απέκτησαν οι υπηρεσίες μας ένα απόρρητο κείμενο του Τουρκικού Γενικού Επιτελείου, το οποίο περιείχε μια εμπεριστατωμένη ανάλυση της τουρκικής στρατηγικής στην περιοχή μας. Ήταν γραμμένο σε απλοϊκή γλώσσα, αλλά τα όσα ανέφερε ήταν πολύ σοβαρά και δεν άφηναν αμφιβολίες για τους στόχους της πολιτικής της Άγκυρας σε σχέση με την Ελλάδα ούτε για την αυθεντικότητά του.
Έγραφε το τουρκικό εγχειρίδιο:

«Τα ανατολικά νησιά του Βορείου Αιγαίου (Λέσβος, Χίος, Σάμος) περικλείουν τα παράλια της Ανατολίας στο Αιγαίο. Τα νησιά αυτά κατέχουν θέσεις στις προσβάσεις εισβολής στην Ανατολία και αποτελούν προφυλακή για την άμυνά της σε περίπτωση επίθεσης...». Και συνέχιζε το κείμενο του Τουρκικού Γενικού Επιτελείου:

2/2/10

Τετελεσμένα και στις νότιες θαλάσσιες περιοχές μεταξύ Κύπρου και Ελλάδος μεθοδεύει η Άγκυρα

http://www.parapolitika.gr/files/images/cyprus_petrelea.jpg
ΕΙΔΙΚΟΥΣ χάρτες όσον αφορά τα όρια Αποκλειστικών Οικονομικών Ζωνών (ΑΟΖ) διαβίβασε μόλις προ μερικών εβδομάδων η Άγκυρα προς όμορες χώρες της νοτιοανατολικής Μεσογείου και ειδικότερα προς την Αίγυπτο, τον Λίβανο, τη Συρία και τη Λιβύη, με στόχο τον «αμοιβαίο και τελεσίδικο προσδιορισμό» των ορίων τους στη θαλάσσια περιοχή που ελέγχουν, όπως αναφέρουν εκθέσεις προς το κυπριακό υπουργείο Εξωτερικών, ενώ έχει ενημερωθεί λεπτομερώς και η Αθήνα.
Και τούτο γιατί οι τουρκικές ενέργειες αφορούν και την Ελλάδα, αφού η Άγκυρα προσπαθεί να δημιουργήσει νέα τετελεσμένα στο νοτιοανατολικό Αιγαίο, σε ζώνες που εφάπτονται της δικής της
ΑΟΖ με αυτήν της Αιγύπτου κατά πρώτο λόγο και της Λιβύης κατά δεύτερο.
Η Τουρκία δημιουργεί

ΜΙΑ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ...

ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ
ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ (ΠΛΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ) ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ. ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΕΡΕΙΣ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΛΟΓΙΟ ΣΟΥ
 ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ  ΜΕ ΤΗΝ  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΟΙ ΛΕΞΗ ΕΛΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΙΑ ΤΙΜΗΜΕΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ Η ΛΕΞΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ (ΚΥΡΙΩΣ ΔΕΞΙΟΦΡΟΝΕΣ) ΤΗΝ ΚΑΠΗΛΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΜΙΑ ΧΟΥΦΤΑ ΨΗΦΑΛΑΚΙΑ .ΟΛΑ ΤΟΥ BLOGS ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΑΥΤΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΚΟΠΟ
...ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ...ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΛΑ.Ο.Σ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΟΜΜΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ (ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ  ΛΕΝΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΓΡΑΦΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΣΙΡΑΚΙ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ.) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΑΤΖΩΘΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΜΕ ΑΠΟΤΕΡΩ ΣΚΟΠΟ ΑΥΤΟΝ. ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟΝ <<ΟΡΘΟΔΟΞΟ>> ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΠΕΤΑΣ ΒΕΛΑΚΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΛΑ.Ο.Σ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΝ ΜΑΥΡΟΚΟΡΔΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΛΕΤΤΗ (ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΕΣ). ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ... ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΣΟΥ . ΟΝΟΜΑΣΕ ΤΟ nd-anagenisi.blogspot.com. ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ.


Υ.Γ. ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΕ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΑ ΣΒΗΝΕΙΣ.



 ΠΑΝΟΣ

1/2/10

Σαράντος Καργάκος, Οι ξένοι στον τόπο μας ή ξένοι στον τόπο μας

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEilya7erjif3u7bCrmv0N2zRXy-k90QGpeyEiTxLQu3QR9Dk_nomr3Uo_zlxum56aK_HL5p6Awh494v-gJQjOjbCOpoQ0fUWZdEzqrcl8qW0HK1nZh6aB3PcGO6d5tXBog5C_gzzHcyzJJW/s400/kargakos.jpg Tου ΣΑΡΑΝΤΟΥ Ι. ΚΑΡΓΑΚΟΥ

Στην Ελλάδα δεν υπήρξε ποτέ ρατσισμός. Υπήρχε -και προ Ψαθά- σουσουδισμός. Κάποιοι «ανερχόμενοι» το «έπαιζαν» αριστοκράτες και μάλιστα ευρωπαίοι αριστοκράτες, και περιφρονούσαν όχι μόνο την ελληνικότητα, αλλά και πάσα άλλη φυλετικότητα.
Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι προ ετών σε κάποιους «ανεβασμένους» κύκλους «νεοπροοδευτικών» είχαν γίνει συρμός σαν ονειδιστικοί όροι τα «Κατίνα» και «κατινισμός». Ωσάν το λαϊκό όνομα Κατίνα να είχε κάτι μιασματικό!
Την έκφραση του σουσουδισμού αυτού τη βρίσκουμε από παλιά σε πολλές εκφράσεις της ζωής μας, ακόμη και στην ιστορία μας. Σήμερα θρηνούμε όλοι για τη συμφορά που έπληξε την Αϊτή και λησμονούμε ότι κάτι οφείλουμε σ' αυτήν. Και τούτο το «κάτι» το αποκάλυψα το 1971 στη «Γενική Ιστορία» μου, με την οποία μορφώθηκαν ιστορικά τρεις γενεές Ελληνοπαίδων. Απεκάλυπτα τότε ότι ο πρώτος αρχηγός κράτους που αναγνώρισε την ελληνική επαναστατική κυβέρνηση ήταν ο μαύρος Πρόεδρος της Αϊτής Ζαν Πιέρ Μπουαγιέ, πρώην δούλος. Και σημείωνα σε υποσημείωση με πικρία: «Τον άνθρωπο αυτόν όχι μόνο δεν τον έχουμε τιμήσει, αλλά τον έχουμε παντελώς αγνοήσει. Ίσως διότι η μαυρίλα και η πρώην δουλοσύνη του ενοχλούν». Κι έναν χρόνο μετά την πτώση της δικτατορίας

Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ, Η «ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ» ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ Πλήθος νέων αρχιερέων, κυρίως Μητροπολίτες που χειροτόνησε ο Χριστόδουλος, έδωσαν δυναμικό παρών στο μνημόσυνο για τα δύο χρόνια από τον θάνατό του Υπογράμμισαν τη σημαντική προσφορά του στην πατρίδα και στην Εκκλησία

Τη μεγάλη απώλεια και το δυσαναπλήρωτο κενό που άφησε πίσω του ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος υπενθύμισαν με τη συμμετοχή τους στις εκδηλώσεις που
έγιναν στη μνήμη του δεκάδες αρχιερείς και πλήθος κόσμου.
Ένας πραγματικός ηγέτης, ο οποίος σε δέκα μόλις χρόνια κατάφερε να φέρει την Εκκλησία ξανά στο επίκεντρο της ελληνικής κοινωνίας, αυτός ήταν ο Χριστόδουλος. Ο Προκαθήμενος που κατόρθωσε μέσα σε λίγο χρόνο να κάνει τη φωνή της Εκκλησίας να ακουστεί και πάλι. Είχε την ικανότητα να αγγίζει το συναίσθημα και να αφουγκράζεται τον παλμό όλων των Ελλήνων. Ακόμη και οι πιο φανατικοί επικριτές του σήμερα τον νοσταλγούν. Είχε το θάρρος να μιλήσει για θέματα που κανένα δημόσιο πρόσωπο δεν τολμούσε να αγγίξει. Κανένας πια δεν αμφισβητεί ότι ο Χριστόδουλος

Υπέκυψε ο ΠΑΟΚ στην ανάγκη ...



Στις 11 Αυγούστου γράφαμε για τις διαμαρτυρίες των Τούρκων σχετικά με την πρώτη σελίδα του site της ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Φυσικά, δεν είχαμε καμιά αμφιβολία ότι ο ΠΑΟΚ θα υποκύψει. Το να λες ότι είσαι πατριώτης, Έλληνας, Χριστιανός, το να στηρίζεις τα ιερά και τα όσια της φυλής, έχει τεράστιο κόστος. Σε εξουθενώνουν οικονομικά!

Ο εύκολος δρόμος για τον πλουτισμό είναι να σκύβεις, να γονατίζεις, να υποτάσσεσαι στα κελεύσματα ενός καινούριου κόσμου που δεν χωράει τίποτε από την "ένδοξη Ελλάδα".

Γίνεσαι γρήγορα πετυχημένος, όλες οι πόρτες ανοίγουν διάπλατα, αν επιλέξεις να λες ότι οι Έλληνες είναι ρατσιστές και εθνικιστές, η σφαγή της Σμύρνης ήταν συνωστισμός, ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν μια ξεφωνημένη αδερφή, οι Πακιστανοί είναι μια ανώτερη φυλή από την οποία πρέπει να διδασκόμαστε, το παπαδαριό είναι κάτι αλητήριοι διεφθαρμένοι, οι έλληνες πολιτικοί είναι όλοι λαμόγια και η μόνη αξία στη ζωή είναι να τρως τα σκουπίδια που σε ταϊζουν τα τηλεοπτικά και τα κανονικά σουπερ-μαρκετς. Μαλάκας καταναλωτής, δηλαδή, αυτός είναι ο προορισμός σου.

Ας ξαναγυρίσουμε στον ΠΑΟΚ.

Είχαμε φέρει στη δημοσιότητα λοιπόν, στις 11 Αυγούστου, το θέμα...

της εμφάνισης του site του ΠΑΟΚ. Εδώ : Υστερία στην Τουρκία για το site του ΠΑΟΚ !

Είχε γίνει τότε πολύ μεγάλος ντόρος και αν δείτε ακόμη και σήμερα, όλα τα οπαδικά sites, blogs, forums κλπ, καλούσαν την ομάδα να μην αλλάξει την πρώτη σελίδα.


Οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ μιλούσαν για προσφυγιά, για χαμένες πατρίδες, για ιδανικά, για δικέφαλους αετούς, για Αγια Σοφιά και Κωνσταντινούπολη.


Στο καινούριο entry logo χάθηκαν όλα. Έμεινε ένας μπασταρδεμένος τρούλος, χωρίς το σταυρό φυσικά (που είναι και το ζουμί της υπόθεσης).

Μια απέλπιδα προσπάθεια του ΠΑΟΚ να μην καταστραφεί οικονομικά, επιμένοντας σε "αναχρονιστικά" ιδανικά . Οι μεγάλες εταιρείες χορηγοί, που ελέγχουν με τα λεφτά τους τη χώρα, είναι σαφείς: "καμιά σύνδεση με θρησκεία και ιστορία, μόνο εμείς θα ξεφτιλίζουμε την ιστορία σας μαλάκες έλληνες (βλέπε τελευταίο διαφημιστικό Vodafone) και εσείς θα συνεχίσετε να μας αγοράζετε ακόμη περισσότερο, παρά τις φραστικές παπαριές σας περί εμπάργκο στα προϊόντα μας, κακομοίρηδες σκλάβοι".


Μη βιάζεστε να κάνετε περήφανες πατριωτικές τοποθετήσεις. Το έργο το είδαμε πολλές φορές και έχει το ίδιο τέλος: ο "περήφανος" φίλαθλος είναι πάντα ο λιγδιάρης, που για ένα κοκκαλάκι, έχεσε και ιστορία και πατρίδα και θρησκεία και όλα....
Μην αντιδράτε λέμε, το ζήσαμε 100 φορές, με τους οπαδούς. Πάνω απ'όλα η "ομαδάρα".


Έχουμε πολλές αποδείξεις για αυτό, αλλά αν επιμένετε να μην καταλαβαίνετε, να σας ρωτήσουμε κάτι:


Όλοι εξεγέρθηκαν εναντίον της Vodafone για τη διαφήμισή της. Αν υποθέσουμε ότι η Vodafone απειλήσει να αποσύρει τη χορηγία της από τον Ολυμπιακό, εξαιτίας των αντιδράσεων, νομίζετε ότι θα βρεθεί ένας (-1-), ένας, έστω φίλαθλος, που να μη γονατίσει παρακαλώντας την εταιρεία να γυρίσει κι ας κάνει και βίντεο κλιπ για το αιδαίο της μάνας του ;


Σκεφτείτε καλά πριν απαντήσετε !
Ο παλιός "εθνικιστικός" ΠΑΟΚ

Ο μοντέρνος "παγκοσμιοποιημένος" ΠΑΟΚ


Διαβάστε περισσότερα: http://taxalia.blogspot.com/#ixzz0eIuULHvu

31/1/10

14 χρονιά μετά

3 παληκάρια σαν σήμερα πριν απο 14 χρόνια έχασαν την ζωή τους για ένα κωλόπανο που κάποιος <<κυριος>> της πολιτικής ελίτ ισχυριζόταν ότι την σημαία την πήρε ο αέρας.Ποια είναι λοιπόν η αξία της σημαίας?  .Οτάν μια πολιτική ηγεσία ανίκανη να ανταπεξέλθει  στο ύψος των περιστάσεων παραχώρησε 2 Ελληνικές βραχονησίδες στα χέρια των γκριζων ζωνών.Λοιπόν...ξαναθέτω το ερώτημα.
Ποια είναι λοιπόν η τιμή της σημαίας??? Για τους πολιτικούς ένα τίποτα. Ενα πανί που μπροστά  στους μηχανισμούς δεν σημαίνει τιποτα, που για μερικά μεγαλοσυμφέροντα είναι ικάνοι να βάλουν πωλητήριο στην χώρα τους, για έναν Ελληνα πολίτη είναι η ίδια του η ψυχή .Μπροστά στον ωχαδελφισμό και το βόλεμα  στο δημόσιο, ο Ελληνας θα ξυπνήσει και θα καταλαβει σε ποια λάθη έπεσε. 
ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ
ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΛΑΧΑΚΟΣ
ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ ΕΚΤΟΡΑΣ ΓΙΑΛΟΨΟΣ
ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΙΕΡΟΛΟΧΙΤΕΣ

ΑΘΑΝΑΤΟΙ
 

29/1/10

Πρέπει να ξανασκεφτούμε σοβαρά το αν μας συμφέρει το ευρώ ή επαναφορά της παλιάς δραχμής;

Γράφει ο Βασίλης Χασιώτης                                                              http://xryshaygh.files.wordpress.com/2009/01/draxmh.jpgΑφορμή για το παρόν σύντομο άρθρο μου, αποτέλεσε το νέο βιβλίο του κ. Κ. Κόλμερ (Η Έξοδος από την Κρίση, εκδ. Α. Α. Λιβάνη, Αθήνα, 2009), και ειδικότερα, η πρότασή του να ξανασκεφτούμε το ζήτημα της εξόδου μας από την ευρωζώνη, και την επαναφορά της δραχμής ως εθνικού μας νομίσματος. Όπως σημειώνει ο ίδιος, αυτό πρέπει να γίνει πριν αυτό γίνει υποχρεωτικά, όταν πια δεν θα είναι δυνατός ο παραπέρα εξωτερικός δανεισμός, ενώ η κίνηση αυτή θα πρέπει να συνοδεύεται και από ένα συγκεκριμένο σταθεροποιητικό σχέδιο, που ο συγγραφέας αναπτύσσει στο βιβλίο του (βλέπε σελίδες 200-209 του βιβλίου του).

Συντάσσομαι κατ΄ αρχήν με την άποψη του

28/1/10

Αεροπορική βάση στην Ίμβρο "σφήνα" στο βόρειο Αιγαίο κατασκευάζει η Τουρκία

ImageΠροωθημένη αεροπορική βάση επιχειρήσεων με διάδρομο αποπροσγείωσης μαχητικών αεροσκαφών μήκους 2.100 μ. κατασκευάζουν οι Τούρκοι με άκρα μυστικότητα στην Ίμβρο το νησί που η Άγκυρα μετέτρεψε σε ανοικτή φυλακή για να διώξει τους Έλληνες κατοίκους του. Σύμφωνα με τις πληροφορίες και τα φωτογραφικά ντοκουμέντα που φέρνει σήμερα για πρώτη φορά στην δημοσιότητα το defencenet.gr η αεροπορική βάση κτίζεται δίπλα (απόσταση 1,6 χλμ) από το κεντρικό στρατόπεδο του νησιού όπου εδρεύει ένα σύνταγμα ειδικών δυνάμεων, αλλά και η μονάδα του πυροβολικού (1,5 χλμ από την πρωτεύουσα το χωριό Παναγιά Μπαλωμένη). Η μονάδα υποστηρίζει κυρίως

Άνω κάτω η ΝΔ μετά την υπογραφή Ψωμιάδη για τους μετανάστες.

Αναστάτωση έχει προκαλέσει στη Ρηγίλλης η υπογραφή του νομάρχη Θεσσαλονίκης Παναγιώτη Ψωμιάδη, στο δημοψήφισμα του ΛΑΟΣ για τους μετανάστες.

Ο κ. Ψωμιάδης άλλωστε έχει δηλώσει ότι είναι υπέρ των δημοψηφισμάτων και ότι παρά το γεγονός ότι στηρίζει τη ΝΔ παράλληλα είναι και αυτόνομος.

Ο νομάρχης Θεσσαλονίκης φαίνεται ότι έτσι «κλείνει το μάτι» σε πολλούς ψηφοφόρους του ΛΑΟΣ στη Μακεδονία.

ΠΗΓΗ

Μήπως τελικά να πουλήσουμε τον ΟΣΕ στους Κινέζους;

http://www.xblog.gr/wp-content/uploads/2008/03/ose-train.jpgΟι διαπραγματεύσεις με τους Κινέζους για την αγορά ελληνικών κρατικών ομολόγων δεν θα είναι εύκολη, δηλώνει ο συντάκτης των Financial Times, Paul Betts. «Και αυτό γιατί οι Κινέζοι αναμένεται να απαιτήσουν ένα αντάλλαγμα από την ελληνική κυβέρνηση για την παρέμβασή τους».

Επομένως, το ερώτημα είναι, σύμφωνα με τον δημοσιογράφο, τι έχει η Ελλάδα να προσφέρει στους Κινέζους. Όπως φαίνεται, το Πεκίνο ενδιαφέρεται να αποκτήσει ένα στρατηγικό ποσοστό στην Εθνική Τράπεζα, καθώς έτσι θα μπορούσε να επεκτείνει τα επιχειρηματικά και εμπορικά συμφέροντά του στα Βαλκάνια και προς τη Μαύρη Θάλασσα. «Όμως, αυτή η επιλογή φαίνεται πολιτικά δύσκολη για να τη χωνέψουν οι Έλληνες», αναφέρουν οι FT.

Έτσι, αναζητώντας άλλες πιθανές επενδύσεις

Συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις για τη προμήθεια των ΒΜΡ-3




Σκληρές διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε εξέλιξη με τη Μόσχα σχετικά με την απαίτηση της νέας ηγεσίας του υπουργείου Εθνικής Άμυνας για μεγαλύτερη συμμετοχή της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας στην προμήθεια 450 Τεθωρακισμένων Οχημάτων Μάχης (ΤΟΜΑ) ΒΜΡ-3. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Τα Νέα, για το πρόγραμμα ύψους 1,3 δισ. του Ελληνικού Στρατού, οι ελληνικές εταιρείες θα συμμετείχαν στη συμπαραγωγή των ΤΟΜΑ έχοντας εξασφαλίσει υποκατασκευαστικό έργο αξίας μόλις 200-230 εκατ. - ποσοστό που ορθώς θεωρείται από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας πολύ χαμηλό για μια διακρατική συμφωνία τέτοιου μεγέθους. Επίσης κρίθηκε μικρή η συμμετοχή της ημικρατικής ΕΛΒΟ που αποτελεί, από πλευράς τεχνολογίας, το ελληνικό κέντρο κατασκευής τεθωρακισμένων και οχημάτων διαφόρων τύπων. Αρμόδιες πηγές επισημαίνουν ότι έχει αυξηθεί η αξία των εργασιών που θα γίνουν στην Ελλάδα σε τουλάχιστον 300 εκατ. ενώ ενισχύθηκε και η εμπλοκή της ΕΛΒΟ στην κατασκευή και συναρμολόγηση των τεθωρακισμένων.

πηγή

Γυριζει οταν το θελησει ο Θεός

της Ελένης Κυπραίου, δημοσιογράφου -συγγραφέα :https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiUAzQbs4wia6UJUp8XQZ4P-o4of0bi_R0CjxSm6B35BG1SUv80TZsseWYkN-s3NdrPznfQ0aCXDEBYsTuWY6NUiUMfcgJz8WIkdmSGTPiiZrBHOzlDoOaia82vaNWVTi8PrBA9WooNpWw/s400/KONSTANTINOS+PAEOLOGOS.bmp" Είπε ο Τούρκος στρατηγός, στον Έλληνα ομόλογό του :

<<..Εσείς οι Έλληνες , δεν πιστεύετε στον θρύλο του Μαρμαρωμένου Βασιλιά; Δεν λέτε και ξαναλέτε μεταξύ σας, πως βόλι εχθρού δεν τον άγγιξε ; Πως τον κατάπιε το μανιασμένο πλήθος των πορθητών της Πόλης ; Αλλά πως τον τράβηξε η Παναγιά στην αγκαλιά της, για να τον κάνει Αθάνατο. Δεν είστε βέβαιοι πως ΖΕΙ Ο ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ: Δεν είναι θρύλος. Ψεύτικη ελπίδα. Ονειροφαντασία. Είναι ΑΛΗΘΕΙΑ. Δες και μόνος σου..>>

..."ΔΕΝ ΕΑΛΩ Η ΠΟΛΙΣ, ουτε και προκειται να αλωθη.

Καθως γραφουμε, ξεπηδα απο τα βαθη της μνημης μας μια ιστορια, που αν δεν ειναι αληθινη, τουλαχιστον θα μπορουσε να αποθανατιστη σαν θρυλος.

Μας την αφηγηθηκε, πριν μερικα χρονια, προσωπικοτητα αξιολογη (τηρουμε την ανωνυμια της) και παντως ουτε ευφανταστη, ουτε παραμυθολογα.

Πριν μερικα χρονια λοιπον, λιγοτερα απο μια δεκαετια, υπηρετουσαν, απ΄τη μια

ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΑΞΑΚΗΣ: «ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ»

250307-naxakis-zafiropoulosΟ Έλληνας που έφερε τον Οτσαλάν στην Ελλάδα το 1999 μιλά αποκλειστικά στον «Ε.Κ.»
> συνέντευξη στον Δημήτρη Ζαφειρόπουλο
Με τον άνθρωπο που συνδέθηκε όσο κανένας άλλος Έλληνας με τον Κούρδο ηγέτη Αμπντουλλάχ Οτσαλάν έχει σήμερα την τιμή να συνομιλήσει ο "Ελεύθερος Κόσμο". Ο απόστρατος πλοίαρχος κ. Αντώνης Ναξάκης ήταν αυτός που έφερε στην χώρα μας το 1999 τον Ηγέτη του PKK για να τον σώσει από το στόμα των Τούρκων. Τελικά οι λανθασμένοι χειρισμοί του τότε υπουργού εξωτερικών

27/1/10

ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΠΡΟΩΘΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ Η ΝΤΟΡΑ;

Απίστευτη η δήλωση του επίτιμου προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κύριου Κ. Μητσοτάκη, έτσι όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα “Έθνος”, με αφορμή τον εμπρησμό της Συναγωγής των Χανίων:

«Εκθέτουν και ντροπιάζουν και έξω από τα όρια της χώρας της Κρήτης αυτές οι απανωτές απόπειρες εμπρησμού»!!

Χώρα η Κρήτη; Ίσως να είναι λεκτικό ατόπημα του επιτίμου αλλά συνήθως, τέτοιες χοντράδες διορθώνονται άμεσα, πριν πάρουν διαστάσεις. Τέτοια διόρθωση δεν έγινε και στα δημοσιογραφικά γραφεία συζητείται μεταξύ σοβαρού και αστείου ότι “Ο επίτιμος θέλει να δει

Kαραθανάσης, Βλαχάκος, Γιαλοψός: Παρόντες!

http://profile.ak.fbcdn.net/object3/1307/62/n13099867255_7940.jpgΠέρασαν ήδη 13 χρόνια. Και όμως είναι σαν να μην περάσει ούτε μία μέρα... Ήταν σαν χθες που ακούσαμε στην τηλεόραση που διέκοψε το πρόγραμμά της ότι υπάρχει σε εξέλιξη θερμό επεισόδιο στο Αιγαίο. Μετά ακούγονταν οι γνωστές φήμες: τι θα γίνει με την Τουρκία, τι δεν θα γίνει, ο Στόλος έφυγε, έχουμε ετοιμασίες για πόλεμο, και διάφορα άλλα.
Σαν χθες ήταν όταν Τούρκοι, πρώτα "δημοσιογράφοι" και μετά στρατός πάτησαν τα Ιμια. Περίεργο. Όλοι μάθαμε ότι υπάρχει βραχονησίδα με αυτό το όνομα. Πάτησαν τα Ιμια, και ύψωσαν τουρκική σημαία. Η σημαία κατεβαίνει αργότερα και στη θέση της μπαίνει η ελληνική. Σαν χθες ήταν που μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα ήμασταν ένα βήμα πριν την σύγκρουση. Σαν χθες ήταν που φεύγοντας τα πολεμικά πλοία από τον Ναύσταθμο Σαλαμίνας ο Ευαγγελάτος για να μην ξεχνιόμαστε, περιέγραφε την αναχώρηση από τηλεοράσεως και έδινε στον αέρα τους κωδικούς αριθμούς των πλοίων!
Και το τραγικό συμβάν: ένα ελικόπτερο πέφτει

26/1/10

Συστάθηκε η κοινοβουλευτική υποεπιτροπή επίβλεψης εξοπλισμών - Ποια είναι τα μέλη της

Συστάθηκε στην Βουλή η ειδική υποεπιτροπή για τους εξοπλισμούς και τις γενικότερες δαπάνες υλικού του υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Η υποεπιτροπή ανήκει οργανικά στην Επιτροπή Άμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων της Βουλής,, αλλά κατά κάποιο τρόπο θα έχει υπεραρμοδιότητες αφού αυτή θα εγκρίνει ή θα απορρίπτει τις συμβάσεις για τις αμυντικές επενδύσεις του υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Επίσης θα προχωρά σε κατάρτιση μελετών και εκθέσεων

Η Δύση ανακαλύπτει το βυζάντιο, εμείς το συκοφαντούμε

 του Κωσταντίνου Χολέβα


Όταν ο Αλεξανδρινός ποιητής Κωνσταντίνος Καβάφης έγραφε για τον «ένδοξο βυζαντινισμό μας», προφανώς μιλούσε επαινετικά για την ιστορία και την προσφορά της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, της Ρωμανίας. Αντιθέτως στην εποχή μας έχει καθιερωθεί μία αρνητική χρήση του όρου «βυζαντινισμός» και ορισμένοι Νεοέλληνες στρέφονται κατ’ ευθείαν στον παππού μας - την Αρχαιότητα - αδιαφορώντας για τον πατέρα μας, το Ελληνορθόδοξο Βυζάντιο.
Η διαφορά είναι ότι ο μεν Καβάφης

25/1/10

Ελλάς: Το σημαντικότερο Πείραμα της Νέας Τάξης και η μεγαλύτερη αποτυχία της...


Είναι γνωστή η προ τριακονταετίας περίπου, φράση του Χένρυ Κίσινγκερ για την Ελλάδα και τους Έλληνες. Υπήρξαν αρκετές κινήσεις με τις οποίες προσπάθησαν να δημιουργήσουν την αίσθηση πως είναι απλά ένας αστικός μύθος και πως στην ουσία δεν έχει ειπωθεί ποτέ. Χρησιμοποίησαν ακόμη και επιφανή στελέχη της δημοσιογραφικής οικογένειας ώστε μέσα από το βήμα που έχουν τόσο το τηλεοπτικό όσο και της πένας να καταφέρουν να συντηρήσουν την μυθοπλασία που έστησαν.

Βενιζέλος: "Γιατί κατήργησα τα τανκς από τις παρελάσεις"

Απάντηση στο ερώτημα, που τίθεται από όλους, έδωσε ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας, στη REAL NEWS
"Ανακοίνωσα πως στις παρελάσεις θα μετέχουν μόνο πεζοπόρα τμήματα ενώ τα μηχανοκίνητα θα.... επιδεικνύονται και θα επιθεωρούνται στις κατά τόπους μονάδες. Η ρύθμιση αυτή δεν οφείλεται μόνον ή πρωτίστως σε λόγους δημοσιονομικούς, αλλά και σε λόγους οικολογικούς και επιχειρησιακούς. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να κυκλοφορούν άρματα στις πόλεις ούτε να απομακρύνονται από τις μονάδες τους της Βόρειας Ελλάδας"

Οι Συντελεστές Ισχύος ενός Κράτους

Βασικός συντελεστής ισχύος ενός κράτους είναι οι Ένοπλες Δυνάμεις και η δυνατότητα κινητοποίησής τους.

Η περίπτωση του κράτους του Ισραήλ είναι χαρακτηριστική για την αποτίμηση της έννοιας της ισχύος στις Διεθνείς Σχέσεις: Πώς μπορεί ένα τόσο μικρό σε πληθυσμό και έκταση κράτος να επιδεικνύει τόσo δυσανάλογη μεγάλη ισχύ; Αντίστροφα, πως χώρες όπως ο Καναδάς, η Νιγηρία και η Ιαπωνία δεν είναι τόσο ισχυρές όσο θα μπορούσε να υποδηλώσει η έκτασή τους;

Απτά στοιχεία της Ισχύος

1. Πληθυσμός
. Ο πληθυσμός θεωρείται
"Λάβρος" με εμπρηστικές δηλώσεις κατά των παρελάσεων εμφανίσθηκε ο ευρωβουλευτής των πράσινων οικολόγων Τρεμόπουλος κατά τη σημερινή του επίσκεψη στην Κατερίνη. Επαίνεσε τον υπουργό Άμυνας Βαγγέλη Βενιζέλο που κατάργησε τα μηχανοκίνητα τμήματα από τις παρελάσεις και τον παρότρυνε να συνεχίσει, αφού όπως είπε έκανε μόνο το μισό βήμα και θα πρέπει να το ολοκληρώσει, καταργώντας εντελώς τις παρελάσεις, τόνισε προκλητικά ο Τρεμόπουλος.
Ν.Β.πηγή
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σελίδες