ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ e-ΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΑΣ...

15/6/10

ΕΜΠΡΟΣ ΟΛΟΤΑΧΩΣ ΠΡΟΣ ''ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΤΟΥ ΒΑΡΔΑΡΗ''

H μυστική διπλωματία Παπανδρέου οδηγεί σε "Μακεδονία του Βαρδάρη" για το ζήτημα της ονομασίας των Σκοπίων.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι δύο πλευρές καταλήγουν στο "Δημοκρατία της Μακεδονίας του Βαρδάρη", υπό την πιεστική παρέμβαση των ΗΠΑ και της Ε.Ε.

Οι εντατικές διαπραγματεύσεις που βρίσκονται σε ...


... εξέλιξη το τελευταίο διάστημα, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, οφείλονται κατά κύριο λόγο στις πιέσεις που ασκεί ο δεύτερος στην ιεραρχία του State Department, James Steinberg, ο οποίος τον τελευταίο χρόνο επισκέφθηκε επανειλημμένα τις δύο χώρες και όπως φαίνεται τα συμφώνησαν με τον πρωθυπουργό της Ελλάδος να κλείσει το ζήτημα.

Ο εβραϊκής καταγωγής αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών δήλωσε πρόσφατα ότι "επίκειται η λήψη δύσκολων αποφάσεων" από την ηγεσία των Σκοπίων, υπογραμμίζοντας τη σημασία που έχει για τα Σκόπια στη σημερινή περίοδο αβεβαιότητας η ένταξη στις ευρωατλαντικές δομές.

Πρός ξεπούλημα λοιπόν και η ονομασία ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ , τί έλεγαν όμως οι ίδιοι πριν μερικά χρόνια...




ΑΠΟ ΤΕΙΡΕΣΙΑ

Απολύθηκε ο διευθυντής ναυτικού μουσείου Γ. Αβέρωφ

Όπως ήταν και αναμενόμενο ο ασκών τα καθήκοντα του διευθυντή πλωτού ναυτικού μουσείου Γ. Αβέρωφ, αρχιπλοίαρχος Ε. Γαβαλάς απολύθηκε από το ΠΝ κατόπιν συνεδρίασης του Ανώτατου Ναυτικού Συμβουλίου (ΑΝΣ). Ο Ε. Γαβαλάς ασκούσε τα καθήκοντά του στο Γ. Αβέρωφ από το 2008. Αιτία της απόλυσης το γνωστό θέμα της παραχώρησης του Θωρηκτού Αβέρωφ για τη διεξαγωγή συνεστίασης η οποία όμως εξελίχθηκε εκτός προδιαγραφών που έχει θέσει το ΠΝ για ανάλογες περιπτώσεις.
 defencenet.gr

12/6/10

Ανύπαρκτο το σκάνδαλο Βατοπαιδίου…

Όλα δείχνουν πως πολιτικές και άλλες σκοπιμότητες οδηγούν στο να παραμένει ανοιχτή η υπόθεση Βατοπαιδίου σαν «σκάνδαλο». Δυσφημίζουν την Ορθοδοξία, το Άγιον Όρος και εν τέλει την ίδια την Ελλάδα για προσωπικά τους οφέλη.
Για πολλούς παραμένουν εύλογα τα ερωτήματα:
Πού είναι οι δωροδοκίες; Πού είναι οι «off shore» εταιρείες της Μονής; Που είναι το πολιτικό χρήμα;
Κακούργημα!!! Συνήθως πρώτα βρίσκουμε ποιό και πού είναι το κακούργημα και μετά βρίσκουμε τους κακούργους. Παραδόξως εδώ έχει γίνει το αντίθετο. Βρήκαμε τους «κακούργους» και τώρα ψάχνουν να βρουν αν υπάρχει κακούργημα!!!
Πέρασαν ήδη δύο χρόνια από όταν ξεκίνησε η υπόθεση της Μονής Βατοπαιδίου, είχαμε και πέντε πορίσματα μυθιστορηματικού τύπου για το Βατοπαίδι, ενώ δωροδοκίες και μαύρο χρήμα ανύπαρκτα. Το έχουμε γυρίσει στις λιμνοθάλασσες και στις μεγάλες λίμνες. Νομίζουν ότι μας ταΐζουν κουτόχορτο, ίσως να αναφύεται στις όχθες των λιμνοθαλασσών και των μεγάλων λιμνών, και «ο νοών νοείτω».
Τι έχουν πει μέχρι τώρα οι ειδικοί στην Εξεταστική Επιτροπή

Εθελοντές πυροσβέστες πληρώνουν διόδια για το πυροσβεστικό

Τι ακούμε σε αυτόν τον τόπο. Σε ραδιοφωνικό σταθμό της θεσσαλονίκης
ακούσαμε τους εθελοντές πυροσβέστες με έδρα τα ριζωματα την ώρα που
πάμε για μια κατάσβεσης φωτιάς πληρώνουμε διόδια. Ο πρόεδρος ακόμα
είπε μας μετράνε και το ύψος του οχήματος. Αυτό είναι το κράτος.
Βοηθάνε οι πολίτες αλλά με μεγάλο κόστος
 
 
απο laikoyra

11/6/10

Ακόμα πιο βαθιά στο τούνελ βλέπει την Ελλάδα η Morgan Stanley

Η βαθιά ύφεση που θα προκληθεί από τα μέτρα λιτότητας αποτυπώνεται στις αναθεωρημένες προβλέψεις της Morgan Stanley για την ελληνική οικονομία. Η εικόνα που σχηματίζεται από τις νέες εκτιμήσεις του οίκου είναι αρκετά χειρότερη από αυτήν που δίνουν οι προβλέψεις του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, με τους αναλυτές να μην αποκλείουν, μάλιστα, την αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους.

Η Morgan Stanley αναμένει τη συρρίκνωση της

Θα λειτουργήσει ξανά η Παναγία Σουμελά μετά από 87 χρόνια

Άδεια για την τέλεση θείας λειτουργίας στην Παναγία Σουμελά, στην επαρχία της Τραπεζούντας, επέδωσαν οι τουρκικές αρχές στο Οικουμενικό Πατριαρχείο. Το σχετικό έγγραφο προβλέπει ότι θα μπορεί κάθε χρόνο την ημέρα τη εορτής της Παναγίας, τον δεκαπενταύγουστο, να τελείται θεία λειτουργία στην ιστορική Μονή.
Ο Τούρκος υπουργός Πολιτισμού Ερτουγρούλ Γκιουνάϊ είχε ενημερώσει σχετικά το Οικουμενικό Πατριαρχείο ήδη από το βράδυ της Δευτέρας, στα εγκαίνια του φεστιβάλ της Κωνσταντινούπολης στην Αγία Ειρήνη.
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος έχει

Μήνυση για τα σενάρια επιστροφής της δραχμής!

Οι «κάλπικες φήμες» για «επιστροφή της δραχμής» προκάλεσαν την αντίδραση του επίτιμου εισαγγελέα Εφετών Αργύρη Τσίχλα, ο οποίος κατέθεσε μήνυση κατά παντός υπευθύνου για διασπορά ψευδών ειδήσεων στην εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, όπως μετέδωσε το skai.gr

Ο κ. Τσίχλας στρέφεται κατά όσων διέσπειραν ή εξακολουθούν να διασπείρουν με οποιοδήποτε τρόπο ψευδείς ειδήσεις ή φήμες, ικανές να επιφέρουν ανησυχίες ή

Καθελκύστηκε το πρώτο τουρκικό περιπολικό Ανοικτής Θαλάσσης TCSG Dost SG-701

Καθελκύστηκε στις 9 Ιουνίου το πρώτο από τα 4 περιπολικά ανοικτής θαλάσσης για την τουρκική Ακτοφυλακή που ναυπηγούνται αυτήν την περίοδο στα ναυπηγεία RMK Marine του ομίλου Koc Group. Το πλοίο ονομάστηκε TCSG Dost SG-701 και πρόκειται να παραδοθεί στην Ακτοφυλακή το Σεπτέμβριο του 2011.Το δεύτερο πλοίο το TCSG Güven SG-702 βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο ναυπήγησης στο ίδιο ναυπηγείο. Υπενθυμίζεται ότι τα 4 αυτά πλοία

10/6/10

Στα «αζήτητα» εννιά ηλεκτράμαξες που κόστισαν εκατομμύρια ευρώ


Ρεπορτάζ: Κ. Σαρικάς, Ε. Καλλίνη
Νέα στοιχεία-«φωτιά» για τα βαγόνια της μίζας στον ΟΣΕ έφερε την Πέμπτη στο φως ο ALPHA. Εννέα ηλεκτράμαξες που είχαν αγοραστεί από τη Siemens έναντι 37 εκατομμυρίων ευρώ, σκουριάζουν εδώ και 8 χρόνια στον σταθμό Ειδωμένης του Κιλκίς, χωρίς να έχουν πραγματοποιήσει ούτε ένα δρομολόγιο. Η παραγγελία είχε γίνει επί υπουργίας Μαντέλη, όμως οι συγκεκριμένες ηλεκτρομηχανές δεν μπορούσαν να εξυπηρετήσουν το δίκτυο του ΟΣΕ, το οποίο λειτουργούσε με μηχανές ντίζελ.



Παροπλισμένη δίπλα στις εννιά ηλεκτρομηχανές σαπίζει και η πεντάδυμη ηλεκτράμαξα του προαστιακού, που χρησιμοποιείται μόνο για να κάνουν γκράφιτι πάνω στα βαγόνια της νεαροί της περιοχής. Σύμφωνα μάλιστα με ειδικούς, ακόμη και αν οι ηλεκτράμαξες τεθούν κάποια στιγμή σε λειτουργία, σίγουρα οι μηχανές τους θα παρουσιάσουν πρόβλημα. Οι εννιά παροπλισμένες ηλεκτράμαξες είναι μέρος της παραγγελίας που έγινε από τον ΟΣΕ στη Siemens τον Δεκέμβριο του 1997. Υπουργός Μεταφορών ήταν τότε ο Τάσος Μαντέλης, που παραδέχτηκε πρόσφατα, ότι είχε πάρει ως «χορηγία» -όπως είπε χαρακτηριστικά- 200.000 Γερμανικά μάρκα από τη Siemens. 

απο ΓΑΤΑΡΟΣ

Soros: Τώρα ξεκινά η Δεύτερη Πράξη της κρίσης

«Η κατάρρευση του χρηματοοικονομικού συστήματος όπως το ξέραμε είναι πραγματική και η κρίση δεν έχει τελειώσει», δήλωσε ο George Soros, κατά τη διάρκεια συνεδρίου στη Βιέννη. «Μόλις μπήκαμε στη Δεύτερη Πράξη του δράματος», εκτίμησε.

«Όταν οι αγορές άρχισαν να χάνουν την εμπιστοσύνη στην αξιοπιστία του δημοσίου χρέους, η Ελλάδα και το ευρώ βρέθηκαν στο επίκεντρο, όμως, οι επιπτώσεις αναμένεται να γίνουν αισθητές παγκόσμια», είπε ο Soros.

Ο διάσημος διαχειριστής φέρεται να κέρδισε 1 δισ. δολάρια σορτάροντας τη λίρα κατά τη δεκαετία του 1990, ενώ στοιχημάτισε επίσης στην ανατίμηση του γερμανικού μάρκου μετά την κατάρρευση του Τείχους του Βερολίνου και την πτώση των ιαπωνικών μετοχών το 1989

ISOTIMIA.GR

Αγνοήσαμε τον πλουσιότατο ορυκτό μας πλούτο

του Νικου Μάρτη
Πρώην υπουργού

Όταν ήμουν Υπουργός Βιομηχανίας, Διευθυντής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου μου δήλωσε ότι «Η Ελλάδα, με την έρευνα και αξιοποίηση του Ορυκτού της πλούτου, είχε βρει τον σωστό δρόμο για την γρήγορη ανάπτυξή της!»
Η Ελλάδα έχει πλούσιο ορυκτό πλούτο και αν εξαιρέσουμε τα πετρέλαια της Μεγάλης Βρετανίας και Νορβηγίας, η Ελλάδα είναι η πλουσιότερη χώρα της Ε.Ε. σε ορυκτό πλούτο. Έχει νικέλιο, βωξίτη, χρώμιο, ουράνιο, λιγνίτη, αμίαντο, λευκόλιθο, χρυσό, ασήμι, πετρέλαιο (λίγο μέχρι τώρα), γεωθερμία, μάρμαρα και άλλα ορυκτά.
Ο αείμνηστος Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωνσταντίνος

25/4/10

Τα σύννεφα μαζεύονται: καιρός να βγει η Ν.Δ. από τη σκιά

Του Βασιλειου Μαρκεζινη*

Είναι γεγονός ότι οι Ελληνες σήμερα αισθάνονται θυμωμένοι, προδομένοι, βυθισμένοι στη σύγχυση και στη θλίψη: δικαίως, μια και έχουν απογοητευθεί από τους περισσότερους πολιτικούς όλων των χρωμάτων, οι οποίοι χρησιμοποιούν μεν επιδέξια τις λέξεις, αλλά κρατούν όλες τους τις δυνάμεις για να μαχαιρώνουν ο ένας τον άλλον, ξεκινώντας, κατά προτίμηση, από τους αρχηγούς τους. Ακόμη και το κυβερνών κόμμα -και, μάλιστα, παρά το γεγονός ότι πρόσφατα διόρισε δύο εφαρμοστές της εσωκομματικής πειθαρχίας- έχει μολυνθεί από την ασθένεια της εσωκομματικής αντιζηλίας.

Εντούτοις, σήμερα -δεδομένων, ιδίως, των αποτελεσμάτων των δύο πρόσφατων ψηφοφοριών- θα έπρεπε και τα δύο κόμματα να έχουν πλέον ανοσοποιηθεί απέναντι σε αυτή την ασθένεια. Ειδικότερα, πριν από έξι μόλις μήνες, ο κ. Παπανδρέου κατατρόπωσε τον πολιτικό αντίπαλό του, ενώ η υπόσχεση του κ. Σαμαρά ότι θα φέρει «το νέο» στο κόμμα του ενέπνευσε περισσότερους νεοδημοκράτες από ποτέ άλλοτε να βγουν και να ψηφίσουν για την εκλογή νέου αρχηγού.

Αμεσα συνδεδεμένη με τα δύο αυτά γεγονότα είναι η

Ύστατη προσπάθεια κυβερνητικής τρομοκρατίας , διαφημίζοντας πως δεν υπάρχει φυγή από την «κηδεμονία» του ΔΝΤ

Ύστατη προσπάθεια κυβερνητικής τρομοκρατίας, από το ίδιο το στόμα του Γιώργου Παπανδρέου, ο οποίος αφού αδιαφόρησε για το Ελληνικό κοινοβούλιο (δεν ενημέρωσε ούτε το ίδιο το κόμμα του για την απόφαση εισόδου του ΔΝΤ στη χώρα), τώρα επιχειρεί να επιβληθεί(!) δια της τρομοκράτησης των πολιτών, λέγοντας ξεκάθαρα πως δεν πρόκειται καμία μορφή αντίδρασης να διώξει τους οικονομικούς κατακτητές της χώρας από εδώ, μέχρις ότου «η κυβέρνησή του» τελειώσει το έργο της… ποιο έργο εννοούσε όμως;

Το έργο ξεπουλήματος των πάντων, το έργο των μυστικών διαβουλεύσεων και της αιφνίδιας εμφάνισης τετελεσμένων στον λαό;



Γιατί ο Γιώργος Παπανδρέου προχώρησε όμως

24/4/10

Στον αστερισμό του ΔΝΤ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjGFVODldcbMUWK2YAr9gRzTSjgCYLkR2O8u9iU9pSf6M7gp3uD_7LJ8FBHL81v13t_cZYHu6MXNdYUPKtqry8zCFxbdinnW_nWnPSyQ3go7_RoU87DDzwGzvd7RZS8Pc9fZ-RA2T24b-Ci/s400/%CE%94%CE%9D%CE%A4.gifΑΠΟ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΩΣ η χώρα βρίσκεται στην εποχή του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου. Ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε την έναρξη των συζητήσεων για την ενεργοποίηση του μηχανισμού στήριξης, παραλείποντας να αναφερθεί στην ομιλία του έστω και για μία φορά στο ΔΝΤ.

Η ΚΙΝΗΣΗ ΑΥΤΗ ήταν αποτέλεσμα μιας σειράς κυβερνητικών λαθών και παλινωδιών που έφεραν τη χώρα στο στόχαστρο των κερδοσκόπων, μετατρέποντας  την κρίση του ελλείμματος σε κρίση δανεισμού. Το ΠΑΣΟΚ κέρδισε τις εκλογές διαβεβαιώνοντας τους πολίτες ότι είχε σχέδιο εξόδου από τη χώρα.
ΟΙ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ και οι μεγάλες καθυστερήσεις στην παραγωγή έργου απέδειξαν ότι σχέδιο δεν υπήρχε. Αντιθέτως, η Ελλάδα μπήκε στο μάτι των αγορών και έφθασε πλέον στο σημείο μηδέν, να μην μπορεί να εξυπηρετήσει τις δανειακές ανάγκες του Μαΐου. Το ζήτημα πλέον είναι ποιες πολιτικές θα συνοδεύσουν τη χρηματοδότηση της χώρας από το ΔΝΤ.
Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ να μπει η οικονομία σε ένα τούνελ βαθιάς ύφεσης και υψηλής ανεργίας είναι κάτι παραπάνω από υπαρκτός. Η Ελλάδα πρέπει να αντιμετωπίσει τις παθογένειες και τις αδυναμίες του οικονομικού συστήματος μέσα από διαρθρωτικές αλλαγές και όχι υπό τις φοβέρες του ΔΝΤ. Η δημόσια ακίνητη περιουσία που παραμένει αναξιοποίητη ή βρίσκεται στο στόχαστρο καταπατητών θα μπορούσε να αποτελέσει ένα μοχλό για τη μείωση του χρέους δίνοντας ένα σήμα στις αγορές ότι η Ελλάδα έχει πολλές δυνατότητες να βελτιώσει τα δημοσιονομικά της μεγέθη
ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ πλέον για πολιτικές και όχι για άλλα μικροκομματικά παιχνίδια που έφεραν τη χώρα στο σημερινό σημείο.
e-typos.gr

Τα αρχαία ελληνικά ως «διεθνής γλώσσα».

Της Αμαλίας Κ. Ηλιάδη.-

• Εκφράζουν τους εξυπνότερους και καλύτερους φοιτητές των Πανεπιστημίων της Ευρώπης και της Αμερικής, με την έννοια των πιο δυνατών μυαλών σε πρωτότυπες και δημιουργικές συλλήψεις στο χώρο των υπολογιστών και στο χώρο των επιχειρήσεων
• Προκαλούν δέος και σεβασμό για τον πλούτο τους σε πλήθος ετερόκλητων ανθρώπων ανά τον κόσμο
• Ιάπωνες και Βρετανοί επιχειρηματίες προτρέπουν με παραινέσεις τους υφισταμένους-εργαζομένους στις επιχειρήσεις τους να μαθαίνουν αρχαία ελληνικά με την προοπτική να δυναμώσουν και να ανανεώσουν δημιουργικά την επιχειρηματική τους απόδοση!
Οι λέξεις-έννοιες κλειδιά για την ανάλυση και κατανόηση του θέματος:
«Ορθολογισμός, κοινή λογική, πρωτότυπη σκέψη

Αεροπορική και ναυτιλιακή σύνδεση με την Κρήτη ζητά ο αραβικός εμπορικός κόσμος

Την άμεση ανάγκη αεροπορικής και ναυτιλιακής σύνδεσης της Κρήτης με τη Βόρεια Αφρική και τις αραβικές χώρες για τη διακίνηση ελληνικών προιόντων και ιδιαιτέρως της Κρήτης, έθεσαν ως μείζον θέμα οι εμπορικοί ακόλουθοι των πρεσβειών των Αραβικών χωρών κατά τη συνάντησή τους την περασμένη Παρασκευή στο Ηράκλειο με εκπροσώπους του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Ηρακλείου (ΕΒΕΗ).
Ως προέχον ζήτημα θεωρείται η σύνδεση με την Αίγυπτο και τη Λιβύη αφού είναι οι κοντινότερες περιοχές από την Κρήτη και ταυτόχρονα διαθέτουν δυναμική αγορά. Στο Ηράκλειο ήρθαν ακόλουθοι από την Αίγυπτο την Τυνησία, την Αλγερία, το Κατάρ, τη Συρία, την Ιορδανία, το Κουβέιτ, τη Λιβύη, το Λίβανο, το Μαρόκο ενώ επισκέφθηκαν το πρωί της Παρασκευής βιομηχανικές επιχειρήσεις, ενώ το απόγευμα συναντήθηκαν με εξήντα περίπου Κρητικούς επιχειρηματίες.
Στόχος είναι η αναβάθμιση των εμπορικών και οικονομικών σχέσεων με τις συγκεκριμένες χώρες και διεύρυνση των τουριστικών επενδύσεων και ανταλλαγών.

ENET.GR

ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΜΠΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΡΕΩΚΟΠΕΙ

Ένα πολύ ενδιαφέρων άρθρο για την ιστορία της χρεοκοπίας στην Ελλάδα.Η Ελλάδα μας δεν τα πάει και πολύ καλά στα οικονομικά της με αποτέλεσμα το φάσμα της χρεοκοπίας να την έχει βρει 4 φορές.Το άρθρο μας λέει το πότε και το γιατί πτωχεύσαμε κάθε φορά και ποιες ήταν οι συνέπειες.Διαβάστε το ,βρείτε τις ομοιότητες και τις διαφορές του τότε με το σήμερα και βγάλτε τα συμπεράσματά σας.
Πρώτη φορά το 1827, όταν το ελληνικό κράτος δεν υπήρχε ακόμη (επισήμως): Ο απελευθερωτικός αγώνας του 1821 υπήρξε μια μοναδική ευκαιρία για τις αγγλικές τράπεζες. Ενώ δάνεισαν τους επαναστάτες με ονομαστικά δάνεια συνολικού ύψους 2.8 εκατ. λιρών της εποχής, τελικά μόνο το 20% του ποσού έφτασε στον σκοπό του. Έτσι η πρώτη πτώχευση έρχεται νωρίτερα και από τη δημιουργία του ελληνικού κράτους καθώς το 1827 δηλώνεται αδυναμία εξυπηρέτησης των δανείων αφού δεν είχαν καν εισπραχθεί.

Βέβαια, σύμφωνα με τους ιστορικούς, η πτώχευση μπορεί

27/2/10

Αλλαγές για εργασιακό και ασφαλιστικό

http://stingtv.files.wordpress.com/2010/01/cebbcebfceb2ceb5cf81ceb4cebfcf82.jpgΤΗΣ
ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΚΟΚΚΑΛΙΑΡΗ

Μέσα στις επόμενες σαράντα μέρες θα έχουν ολοκληρωθεί οι κυβερνητικές παρεμβάσεις στις εργασιακές σχέσεις και στο ασφαλιστικό σύστημα. Το υπουργείο Εργασίας... ανεβάζει ταχύτητες και φιλοδοξεί μέχρι το πρώτο δεκαήμερο του Απριλίου να έχουν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή δύο νομοσχέδια. Η αρχή θα γίνει με το εργασιακό νομοσχέδιο, που περιλαμβάνει πακέτο μέτρων για την προστασία όσων έχουν στραφεί στις λεγόμενες ευέλικτες μορφές απασχόλησης. Η συνέχεια θα γίνει με το ασφαλιστικό νομοσχέδιο, το οποίο προβλέπει ριζικές αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού των συντάξεων, μέτρα για τον περιορισμό των πρόωρων συνταξιοδοτήσεων και παρεμβάσεις για τον έλεγχο των δαπανών.

Με βάση το χρονοδιάγραμμα που έχουν καταρτίσει

Συνάντηση Σαμαρά-Νίμιτς για το θέμα της ονομασίας της ΠΓΔΜ

Οι δύο άνδρες αντάλλαξαν απόψεις για την πορεία των διαπραγματεύσεων σχετικά με την ονομασία της ΠΓΔΜ.
Συνάντηση με τον ειδικό απεσταλμένο του ΟΗΕ για το θέμα της ονομασίας της ΠΓΔΜ, Μάθιου Νίμιτς, είχε ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς, στα κεντρικά γραφεία του κόμματος, στη Ρηγίλλης.
Η συνάντηση διήρκεσε περίπου 45 λεπτά και αμέσως μετά ο κ. Νίμιτς δήλωσε πως μίλησαν για τις διαπραγματεύσεις και αντάλλαξαν απόψεις.
Ο ειδικός απεσταλμένος του ΟΗΕ ανέφερε ότι από την πλευρά των Σκοπίων υπάρχει καλή διάθεση για να προχωρήσουμε σε αυτή τη διαδικασία και να οδηγηθούμε στη λύση.
«Πιστεύω ότι μπορούμε να φτάσουμε στη λύση», απάντησε σε σχετικό ερώτημα, ενώ με ένα χαμόγελο αντέδρασε όταν ρωτήθηκε αν θα φτάσουμε στη λύση σύντομα.
Αβραμόπουλος: «Μία ονομασία για όλες τις χρήσεις»
Από την πλευρά του ο υπεύθυνος του τομέα Εξωτερικών της ΝΔ Δημήτρης Αβραμόπουλος δήλωσε πως η

Κατατέθηκε το νομοσχέδιο για την ιθαγένεια


Την επόμενη εβδομάδα θα εισαχθεί προς επεξεργασία στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή.
Κατατέθηκε στη Βουλή και αναμένεται να εισαχθεί την επόμενη εβδομάδα προς επεξεργασία στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή, το νομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών για την αναθεώρηση του θεσμικού πλαισίου για την ιθαγένεια.
Με τις διατάξεις του νομοσχεδίου, με τις οποίες τροποποιούνται και

23/2/10

Γερμανοί οικονομολόγοι απειλούν να κινηθούν νομικά κατά της διάσωσης της Ελλάδας

Στα δικαστήρια απειλεί να προσφύγει Γερμανός οικονομολόγος και επικριτής του ευρώ, στην περίπτωση που η χώρα του ή άλλες της Ευρωπαϊκής Ένωσης προχωρήσουν στην οικονομική ενίσχυση της Ελλάδας.

Ο Wilhelm Hankel ήταν ένας από τους τέσσερις ακαδημαϊκούς που είχαν προσπαθήσει να αποτρέψουν τη δημιουργία του κοινού νομίσματος, προσφεύγοντας στο συνταγματικό δικαστήριο της Γερμανίας, το 1998.

Τώρα, δηλώνει ότι η ίδια ομάδα σκοπεύει να κάνει το ίδιο στην περίπτωση διάσωσης της Ελλάδας. Όπως δήλωσε στην Handelsblatt, σχεδιάζουν να φτάσουν ακόμα και στο Ευρω-δικαστήριο.

«Η νομική απαγόρευση της οικονομικής στήριξης της Ελλάδας είναι σαφής. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι υπάρχει απαγόρευση της διάσωσης και ούτε η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα μπορεί να συγκεντρώσει κακές υποχρεώσεις», εξήγησε.

Βέβαια, θα πρέπει να σημειωθεί ότι το βασικό εμπόδιο για την οικονομική ενίσχυση της Ελλάδας από τους Ευρωπαίους εταίρους είναι πολιτικό και όχι νομικό.

isotimia.gr

22/2/10

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Γράφει ο Γιάννης Σαρλάς

Ας ταξιδέψουμε τώρα πίσω στον χρόνο κι ας μεταφερθούμε σε εποχές ηρώων, οι οποίοι πολεμούν σαν Έλληνες σύμφωνα με τον Τσόρτσιλ. Μόνο που τότε, εκείνοι οι αντρειωμένοι, είχαν και τις δύο παραπάνω ιδιότητες. Ήσαν και αληθινοί ήρωες και γνήσιοι Έλληνες!




Γυρίσαμε στην περίοδο του Τρωικού πολέμου και αντικρίζουμε τον Αίαντα να προσπαθεί να πείσει τον Αχιλλέα να ξεχάσει τον θυμό του και να λύσει την φιλονικία με τον Αγαμέμνονα, επανερχόμενος στην μάχη εναντίον των Τρώων.

Ο Αχιλλέας αφού αρνείται πεισματικά

9/2/10

Θυσίες εν λευκώ;

Του Μάκη Κουρή
http://aixmiro.files.wordpress.com/2009/09/stoibes_euro-thumb-large.jpgΝα ματώσουμε λοιπόν. Να στερηθούμε. Να κατεβάσουμε τον πήχη της ζωής που κάνουμε σήμερα. Να μην αντιδράσουμε. Να καταπιούμε το δηλητήριο των έκτακτων μέτρων. Με αντίδοτο να μην έρθουν τα χειρότερα. Να βγούμε από το τσουνάμι, με τις μικρότερες απώλειες. Ότι δεν θα έχουμε εκατόμβες...
Μόνο που αυτό δεν το ακούσαμε από τον κύριο αρμόδιο, τον πρωθυπουργό της χώρας. Στο πλαδαρό και χωρίς συναίσθημα διάγγελμά του δεν υπήρχε ίχνος δέσμευσης. Ούτε έδινε ελπίδα. Ότι π.χ. σε τρία χρόνια θα έχουμε διαβεί τον Ρουβίκωνα... Προφανώς γιατί ξέρει ότι τα πράγματα είναι πολύ τραγικότερα. Δείλιασε ο κ. Παπανδρέου να πει όλη την αλήθεια. Επέλεξε να δώσει γουλιά - γουλιά το φαρμάκι... Φοβούμενος την κοινωνική έκρηξη... Όμως θα προλάβει τον ασθενή ζωντανό; Ή χρειάζεται, όπως λέει

ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_ddHx0-ZwpuGV1k5redsO6dMVARbFL25CsvAIdbwz8NgY5MalOHZCZ_BedG-0QWP2jvzC5T_MZ626e6KffAXYH2HCFGw87SfennpayKJZbdjrB9GA_4LnXFXvgSI1yheaCwAtcAV1JaVx/s320/%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%B5%CE%BF%CF%85.thu.medΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΩΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ.ΑΥΤΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΤΑ ΕΛΕΓΕΣ ΑΜΑ ΗΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ Η ΤΟ 1940 ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΟΑΛΒΑΝΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ?????. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΡΧΕΣΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΝΟΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ , ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ, ΑΦΓΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΝΑΦΙ.ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ....ΣΤΙΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΣΟΥ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΑΠΟΝΟΜΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΛΕΓΕΣ ΟΤΙ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ... ΠΡΩΤΑ ΠΗΡΑΝΕ ΟΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ

8/2/10

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

Παρουσιάζουμε έγγραφο της Ελληνικής Αστυνομίας, απο  το οποίο κυκλοφόρησε προ ολίγων μόλις ημερών, από το οποίο προκύπτει με σαφήνεια η απόφαση του κ Χρυσοχοΐδη να αφαιρέσει το Σταυρό από τις στολές των ανδρών και γυναικών που υπηρετούν στην ΕΛ.ΑΣ. Αν και το Υπουργείο προστασίας του πολίτη με επίσημη ανακοίνωση το αρνείται, ας διαψεύσει τώρα την ύπαρξη του εγγράφου που αποκαλύπτουμε. Μεταξύ των όσων άκρως αποκαλυπτικών περιλαμβάνονται στο έγγραφο αυτό, η παράγραφος που έχουμε υπογραμμίσει με κόκκινο χρώμα, είναι ανατριχιαστική:

«Παράλληλα θα πρέπει να εξετασθεί και το θέμα της αφαιρέσεως του Σταυρού, που αποτελεί το Ιερό Σύμβολο των Ελλήνων, από τα σήματα της στολής των Αστυνομικών, αφού στην Ελληνική Σημαία υπάρχει ο Σταυρός».
Ενημερώνουμε τους αρμοδίους Σταυρομάχους ότι οι Έλληνες Αστυνομικοί δεν θα υπακούσουν στην κατάπτυστη αυτή εντολή και το πράγμα θα πάρει διαστάσεις που κανείς δεν θέλει ούτε να φαντάζεται.






















ΑΠΟ ΦΙΛΟΤΙΜΙΑ

ΠΗΓΗ

O Σεφέρης για το Μακρυγιάννη: «Αν ο Μακρυγιάννης μάθαινε γράμματα…»

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhrjJ8d9v0if_jYxKGPwVpCQ7nGdkzUOkDACRgBRyUPIA_DkNst_5NgXbPdRpmJ8G_jU69lOVUGLxycVaTm5t64ilNXM5DNlPtHB5KplPT1qhqfCzwUKIoi6Yx-9X3mDk17RLp97HFc0HY/s320/%CE%9C%CE%B1%CE%BA%CF%81%CF%85%CE%B3%CE%B9%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%82.jpgΑν ο Μακρυγιάννης μάθαινε γράμματα την εποχή εκείνη, πολύ φοβούμαι πως θα έπρεπε να απαρνηθεί τον εαυτό του, γιατί την παιδεία την κρατούσαν στα χέρια τους οι «τροπαιούχοι του άδειου λόγου», καθώς είπε ο ποιητής, που δεν έλειψαν ακόμη.

Δεν επαινώ τον Μακρυγιάννη γιατί δεν έμαθε γράμματα, αλλά δοξάζω τον πανάγαθο Θεό που δεν του έδωσε τα μέσα να τα μάθει.

Γιατί αν είχε πάει σε δάσκαλο, θα είχαμε ίσως πολλές φορές τον όγκο των Απομνημονευμάτων σε μια γλώσσα, όλο κουδουνίσματα και κορδακισμούς· θα είχαμε ίσως περισσότερες πληροφορίες για τα ιστορικά των χρόνων εκείνων, θα είχαμε ίσως ένα Σούτσο της πεζογραφίας, αλλά αυτή την αστέρευτη πηγή ζωής, που είναι το βιβλίο του Μακρυγιάννη, δε θα την είχαμε. Και θα ήταν μεγάλο κρίμα.

Γιατί έτσι όπως μας φανερώνεται ο Μακρυγιάννης, βλέπουμε ολοκάθαρα πως αν και αγράμματος, δεν ήταν διόλου ένας ορεσίβιος ακαλλιέργητος βάρβαρος. Ήταν ακριβώς το εναντίον: ήταν μια από τις πιο μορφωμένες ψυχές του ελληνισμού. Και η μόρφωση, η παιδεία που δηλώνει ο Μακρυγιάννης, δεν είναι κάτι ξέχωρο ή αποσπασματικά δικό του· είναι το κοινό χτήμα, η ψυχική περιουσία μιας φυλής, παραδομένη για αιώνες και χιλιετίες, από γενιά

ΤΟ ΕΤ3 ΚΛΕΙΝΕΙ ...Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ

http://entertainment.in.gr/ast/img/tvChannels/63310_b.jpg
ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΑΣ... ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΠΗΡΑΤΕ ΤΙΣ 160 ΕΔΡΕΣ ΚΑΤΗΡΓΗΣΑΤΕ ΚΑΘΕ ΤΙ ΕΘΝΙΚΟ ....ΑΣ ΜΗΝ ΑΝΑΘΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ... ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΤ3... ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΟΨΕΤΕ ΚΑΘΕ ΔΕΣΜΟ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ .ΣΥΜΦΩΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΑ ΜΠΕΙ ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΤΗΝ ΕΤ3...ΧΑΛΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ΤΗΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΚΙΣΤΑΝΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΚΑΣΤΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΣΚΥΡΟΥ.
ΕΛΛΗΝΕΣ   ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!!!!!

6,5 δισ. ευρώ το χρόνο μόνο για... επιδόματα !

Σύμφωνα με την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ η δαπάνη για τα επιδόματα ανέρχεται για φέτος σε 6,5 δισ. ευρώ χωρίς να υπολογιστούν έξοδα για υπερωρίες, συμμετοχές σε επιτροπές, μετακινήσεις και άλλες πρόσθετες αμοιβές που αποτελούν μέρος του μισθού.

Η δαπάνη για την κάλυψη των μισθών των πολιτικών υπαλλήλων ανέρχεται σε 6,9 δισ. ευρώ και του προσωπικού των σωμάτων ασφαλείας σε 2,2 δισ. ευρώ....





Είναι χαρακτηριστικό ότι για τα ανώτερα στελέχη της δημοσιοϋπαλληλικής ιεραρχίας ο βασικός μισθός κυμαίνεται στις

Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΒΑΣΙΚΟ ΑΙΤΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ

Tου ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΔΙΖΕΛΟΥ
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhG2mtelFw3FkemlpXLKD4rhldDIneE9d1H79OxaMtd4waBeiOwyt-yfTVIMN_XLyP4sivHIOmqtL1ktACTazGmeZZvJTejqsOQ2NM78IfuJG1-5EUpEBPWrBbG7uqB8Kenl1wabcu9p0fN/s230/%CE%94%CE%99%CE%91%CE%A0%CE%9B%CE%9F%CE%9A%CE%97.jpgΤην περασμένη Δευτέρα πραγματοποιήθηκε στη Βουλή συζήτηση σε επίπεδο αρχηγών κομμάτων με θέμα τη διαπλοκή και τη διαφάνεια. Δύο παράγοντες που επηρεάζουν αρνητικά τη λειτουργία του δημοκρατικού μας πολιτεύματος.
Το θέμα του περιορισμού της διαπλοκής και εκείνο της εξάπλωσης της διαφάνειας σε όλες τις εκδηλώσεις της δημόσιας ζωής αποτελούν πολύ σοβαρά θέματα, που εκείνοι που τα δημιούργησαν φυσικά δεν είναι σε θέση να τα χειριστούν και να τα συζητήσουν. Γι' αυτό σε όλες τις σχετικές συζητήσεις που έγιναν στη Βουλή οι ομιλίες των πολιτικών αρχηγών, και κυρίως των δύο κομμάτων εξουσίας, ξέφυγαν από τα δύο σοβαρά θέματα της διαπλοκής και της διαφάνειας και ασχολήθηκαν με άλλα θέματα, που δεν είχαν καμία σχέση ή συνάφεια με αυτά. Και η συζήτηση της περασμένης Δευτέρας στη Βουλή δεν μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση. Η διαπλοκή μεταξύ εξουσίας και

7/2/10

Μητροπολίτης Άνθιμος "Είμεθα στόχος, η Ελλάδα είναι στοχοποιημένη"

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg1h9aGjCSnSwDX6OgChQyoz3z6GruvYwL11ApKnmesEyW8iSILhPzz2cbHVHDgopmYu6j14-OCnHU4ppjE0t-uo8CfeQHkqTfgfvXIgUeUBqyJz9vFPleq2sYem8G-zOwDg3ad5gwqSeA/s400/anthimos.jpgΛάβρος ήταν για ακόμη μια Κυριακή ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος, όπου από τον Ιερό Ναό της του Θεού Σοφίας, έστειλε μηνύματα προς πολλούς αποδέκτες.
«Εδώ έχουμε φτάσει σε ένα σημείο να λέμε, μπάτε σκύλοι αλέστε και αλεστικό μην δώσετε. Δηλαδή ελάτε πάρτε τα όλα, φεύγουμε εμείς, κάντε ότι νομίζετε και αλλάζουν τα πάντα. Όμως δεν γίνετε έτσι!», τόνισε μεταξύ άλλων ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος.
Ο Μητροπολίτης Άνθιμος, απευθυνόμενος στο Εκκλησίασμα και τον Νομάρχη Θεσσαλονίκης, τόνισε: "Εμείς στην Εκκλησία αυτό τον καιρό σχετικά με το επίμαχο νομοσχέδιο το οποίο όπως βλέπετε έχει πάρει διαστάσεις, και όταν λέμε ως εκκλησία δεν λέμε μόνο εμείς οι επίσκοποι αλλά όλοι εσείς ο λαός, διότι ότι κάνουμε με εσάς το κάνουμε".
«Το είπα και το λέγω και εδώ σήμερα με αφορμή

Το ζήτημα των Τσάμηδων, των διεκδικήσεών τους και η απόδοση Ιθαγένειας.


Ένα άρθρο από taxalia
Μπορεί κάποιος από την κυβέρνηση να μας δώσει μία απάντηση στο παρακάτω ερώτημα;
.
Αν κάποιος Αλβανός απόγονος ή και κληρονόμος εκτάσεων γης στην λεγόμενη τσαμουριά, που αποκτά σήμερα την Ελληνική ιθαγένεια, αρχίσει να διεκδικεί εκτάσεις… στα Ελληνικά ή/και ευρωπαϊκά δικαστήρια, πως θα υπερασπιστεί τα εδάφη του το Ελληνικό κράτος; Αν αυτό το κάνουν χιλιάδες Αλβανοί;

Μήπως θα έπρεπε να ολοκληρωθεί το κτηματολόγιο στην Ελλάδα να υπογράψουν τις απαραίτητες συμφωνίες, να περάσουν και λίγα χρονάκια και ύστερα να ξαναδούμε το θέμα;
Προς τι τέτοια βιασύνη, ιδίως σε στιγμές έντονης οικονομικής κρίσης και αύξηση της ανεγίας;
Θυμίζουμε ότι η Αλβανία δεν έχει υπογράψει ποτέ συνθήκες (αν υπάρχει κάτι παρακαλούμε στείλτε e-mail στο taxalia@gmail.com) για την μη διεκδίκηση εδαφών εντός της Ελληνικής επικράτειας.
Δείτε και το video στο τέλος του ποστ. Η Ελλάδα, έχει σοβαρά προβλήματα διεκδικήσεων, πρέπει πρώτα να τα λύσει και ύστερα να προχωρήσει στην «εύκολη» απονομή ιθαγένειας.
Το ζήτημα των Τσάμηδων και των διεκδικήσεών τους, που υποβόσκει

"Η Ξάνθη για το iphone λέγεται.. Eskije!"

"Θέλω να σας ενημερώσω ότι στα κινητά τηλέφωνα iphone υπάρχει μια εργοστασιακή εφαρμογή που δείχνει τον καιρό διαφόρων πόλεων αν πληκτρολόγησης την πόλη Ξάνθη εμφανίζετε ο καιρός της πόλης μας αλλά με την τουρκική ονομασία της Eskije και μάλιστα την προσδιορίζει στην ανατολική Μακεδονία ενώ η Ξάνθη από καταβολής της... ιστορίας βρίσκετε στην Ελληνική Θράκη . Η συσκευή χρησιμοποιεί το site της Yahoo για τον καιρό. Ευχαριστώ για την φιλοξενία και περιμένω την παρέμβαση του αρμόδιου υπουργείου για την αποκατάσταση αυτής της άθλιας μετονομασίας της πόλης μας."


troktiko

6/2/10

Πώς οδηγηθήκαμε στο χρέος των 300 δισ. ευρώ

http://www.hint.gr/wp-content/uploads/msnbc.gifΤου Δ.Γ.Παπαδοκωστόπουλου

Tο χαμηλό βαρομετρικό της κοινοτικής επιτήρησης εγκαταστάθηκε στην Ελλάδα. Δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία, αλλά αναμενόμενο από πολλά χρόνια. Το δημόσιο χρέος μεγάλωνε με ταχύτητα, η παραγωγική βάση της χώρας εξαντλούνταν και οι κάθε είδους κόλακες προσπαθούσαν να πείσουν τους πολίτες ότι όλα πήγαιναν καλά.

Ο δημόσιος τομέας έφτασε στην Ελλάδα να απασχολεί περισσότερα από 700.000 άτομα, όταν ο πληθυσμός της χώρας είναι περίπου 11 εκατ., εκ των οποίων περισσότερο από 1 εκατ. είναι ξένοι μετανάστες. Με άλλα λόγια, 0,7 άτομα
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σελίδες