ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ e-ΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΑΣ...

15/9/10

Η εργασιακή ανασφάλεια είναι αντιπαραγωγική

 Της Ελίνας Γαληνού
 
Η επιβολή περιορισμών που αναγκάζει τους εργοδότες να απολύουν πλεονάζον προσωπικό ή και να κλείσουν ακόμα τις παραγωγικές τους μονάδες, ήταν κάτι το αναμενόμενο λόγω της οικονομικής κρίσης και της δεινής κατάστασης στην οποία περιήλθε η χώρα. Η ανεργία καλπάζει και ο αριθμός ανέργων αυξάνεται ανησυχητικά, ενώ η εύρεση κάποιας εργασίας κάπως σταθερής διάρκειας, αρχίζει να μοιάζει με ουτοπία.
Βεβαίως, όταν ο εργοδότης δεν μπορεί να ανταπεξέλθει λόγω μειωμένων τζίρων, αναγκάζεται να περιορίσει το προσωπικό του ή να προβεί σε μειώσεις αποδοχών για να μην κλείσει τουλάχιστον η επιχείρησή του. Ομως το νέο καθεστώς απολύσεων καθώς και οι εργασιακοί όροι που θεσπίστηκαν πρόσφατα, αρχίζουν να θυμίζουν περισσότερο εργασιακό

“Θα ήσασταν καλύτερα, αν δεν βάζατε φόρους!”

ΜΑΣ ΤΗΝ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ...

Πληθωρισμό χαμηλότερο και από τον μέσο όρο της Ευρωζώνης, για πρώτη φορά στην ιστορία της, θα είχε η Ελλάδα, εάν δεν αυξάνονταν οι έμμεσοι φόροι, σύμφωνα με τις διαπιστώσεις του ΔΝΤ για την πρόοδο της χώρας με βάση το Μνημόνιο.

Όπως προκύπτει  από την Έκθεση του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείο για την Ελλάδα που δημοσιοποιήθηκε πριν λίγες ώρες στην Ουάσινγκτον, οι υψηλοί φόροι φαίνεται πως έκαναν ζημιά αντί να βοηθήσουν το Πρόγραμμα Σταθεροποίησης αφού απειλούν τους στόχους για τον αποπληθωρισμό, την ανάκτηση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας αλλά και τις εισπράξεις δημοσίων εσόδων, που έμειναν προς το παρόν "στα χαρτιά". 

Αυτό δεν θα εμποδίσει όμως τους επικεφαλής των  ελεγκτών του

"Τα βρόντηξαν" 171.000 αγρότες...

Του Κ. ΚΑΤΙΚΟΥ


Αγρότες ψάχνει η ελληνική γεωργία, καθώς ο ρυθμός φυγής από το επάγγελμα τείνει να προσλάβει διαστάσεις ντόμινο με το ένα τέταρτο (25%) των παραγωγών της «γηρασμένης» υπαίθρου να τα έχει «βροντήξει» την τελευταία δεκαετία (2000-2010). 
Στο διάστημα αυτό οι αγρότες λιγόστεψαν κατά 171.300 άτομα, με αποτέλεσμα σήμερα να απασχολούνται στο επάγγελμα (του γεωργού και κτηνοτρόφου), 530.000 παραγωγοί, από 700.900 που ήταν στο ξεκίνημα της δεκαετίας!
Το πιο ανησυχητικό που αναδεικνύεται μέσα από

ΟΥΓΓΑΡΙΑ VS ΔΝΤ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ 1




Αδύνατον να χωνέψουν οι Ευρωπαίοι το ηχηρό πολιτικό χαστούκι που έφαγαν η Ε.Ε. και το Δ.Ν.Τ. από τη νεοεκλεγείσα δεξιά κυβέρνηση της Ουγγαρίας, η οποία αρνήθηκε επιδεικτικά να συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις τους, προκειμένου να τους χορηγήσουν ένα δάνειο δηλώνοντας ότι δεν έχει καμία πρόθεση να επιβάλει πρόσθετα μέτρα λιτότητας στον ουγγρικό λαό επειδή έτσι θέλουν οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικανοί. «Πραγματικό χλευασμό επιφύλαξε η ουγγρική κυβέρνηση στο Δ.Ν.Τ. και στην Ε.Ε. που έστειλαν αντιπροσωπείες τους για να εκτιμήσουν το πρόγραμμα βοήθειας στην Ουγγαρία», έγραψε η γαλλική «Λιμπερασιόν».
Η επίσης γαλλική «Μοντ» δείχνει εξίσου σοκαρισμένη με τη στάση τόσο του Ούγγρου πρωθυπουργού Βίκτορ Όρμπαν όσο και των στελεχών της κυβέρνησής του απέναντι στη συμφωνία υποτέλειας της Ουγγαρίας προς το Δ.Ν.Τ. και την Ε.Ε. που είχε υπογράψει η προηγούμενη, σοσιαλιστική και εκεί, ουγγρική κυβέρνηση, η οποία συνετρίβη στις εκλογές το Μάιο, για να πάρει

ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΗΘΗ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΟΤΗ

Ψευδή και αναληθη χαρακτήρισε το δημοσιευμα του <<βορειοηπειρωτη>> για την καταργηση Ελληνικών μαθημάτων στα παιδιά της Ελληνικής μειονότητας της Βορείου Ηπείρου. Θελουμε να πουμε ότ ιτο σχετικό αρθρο εκδόθηκε απο  την εφημεριδα <<Λαικό Βήμα>> αρ.φύλλου 5.454 σελίδα 16.

ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ......

Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες συνομωσιολογικές θεωρίες – που έχει βρει αρκετή δημοσιότητα στο διαδίκτυο – σχετικά με τη σημερινή κρίση...
και τον ρόλο του Γ. Παπανδρέου είναι αυτή που δημοσίευσε ο Τάκης Μίχας. Έχει σπουδάσει Εθνολογία και Φιλοσοφία στα πανεπιστήμια του Άρχους (Δανία), Ντουμπρόβνικ (Κροατία) και Σάντα-Κρουζ, (Καλιφόρνια). Έχει εργασθεί σε Δανικές και Ελληνικές εφημερίδες. Σήμερα εργάζεται στην Ελευθεροτυπία ενώ παράλληλα αρθρογραφεί στην Wall Street Journal (Europe). Είναι συγγραφέας του βιβλίου «Ανίερη Συμμαχία: η Ελλάδα και η Σερβία του Μιλόσεβιτς». Το 2002 τιμήθηκε με το βραβείο δημοσιογραφίας του ιδρύματος Μπότση: Ο Γιώργος Παπανδρέου ήρθε στην εξουσία με προφανείς εντολές. Να αφελληνίσει και να διαμελίσει το Ελληνικό κράτος σύμφωνα με τις επιταγές της παγκοσμιοποίησης. Οι τρεις τομείς μέσω των οποίων θα γίνει αυτός ο διαμελισμός είναι:

1. Ιθαγένεια στους μετανάστες 2. Προώθηση της οικονομικής κατάρρευσης της χώρας 3. Υλοποίηση του Καλλικράτη

Και τα τρία αυτά έγιναν με τέτοια προτεραιότητα και τόσο άγρια

Στα σκαριά τα «Ελληνικά Νερά» του Δημοσίου

Μπορεί να μην υπάρχουν καταιγιστικές εξελίξεις στο μέτωπο των αποκρατικοποιήσεων (οι προτάσεις των συμβούλων για τις κρατικού ενδιαφέροντος τράπεζες αναμένονται εντός των ημερών), αλλά από το Λονδίνο και το roadshow της ΕΧΑΕ βγήκαν κάποια νέα. Ο γενικός γραμματέας Αποκρατικοποιήσεων Γ. Χριστοδουλάκης είπε πως το Δημόσιο ετοιμάζει μια νέα εταιρεία συμμετοχών υπό την επωνυμία «Ελληνικά Νερά». Στη νέα εταιρεία holding δεν θα μεταβιβαστούν μόνο τα ποσοστά που ελέγχει το ελληνικό δημόσιο στις δύο εισηγμένες εταιρείες διαχείρισης

14/9/10

Ο Πρόεδρος Χριστόφιας ζήτησε από τα μέλη της Ι. Συνόδου περισσότερο εμπιστοσύνη

Τη διαβεβαίωση ότι «δεν υπάρχει περίπτωση να μας επιβληθούν λύσεις από έξω και να πούμε ‘μάλιστα, δεχόμαστε’ αυτές τις λύσεις», επανέλαβε σήμερα ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Δημήτρης Χριστόφιας.
Σε ομιλία του στη συνεδρία της Ιεράς Συνόδου Εκκλησίας της Κύπρου για την πανηγυρική έγκριση του νέου Καταστατικού Χάρτη της Εκκλησίας της Κύπρου, ο Πρόεδρος Χριστόφιας ζήτησε από τα μέλη της Ιεράς Συνόδου «λίγη περισσότερη εμπιστοσύνη», υποδεικνύοντας πως ο ίδιος υπερασπίζεται «αρχές, οι οποίες έχουν σχέση με την ύπαρξη και τη σωτηρία αυτού του τόπου».
Σημείωσε, ωστόσο, πως την ίδια ώρα, η σωτηρία του τόπου προϋποθέτει και ευελιξία, «πάντοτε στηριγμένοι σε αρχές», όπως είπε. 
«Αυτή την ευελιξία φρονώ ότι είναι ανάγκη να επιδεικνύουμε στη διάρκεια της

Κινδυνεύουν με λουκέτο τα ΚΕΠ

Το μνημόνιο φαίνεται πως άγγιξε μέχρι και τα ΚΕΠ, αφού οι περικοπές που εισηγήθηκαν οι πιστωτές μας και υιοθέτησε η κυβέρνηση του νέου ΠΑΣΟΚ είχαν άμεσες επιπτώσεις στη συνέχιση λειτουργίας πολλών εξ αυτών. Ηδη σε αρκετούς μικρούς δήμους που φιλοξενούσαν μέχρι πρότινος καταστήματα εξυπηρέτησης πολιτών έχουν αναρτηθεί ανακοινώσεις που πληροφορούν το συναλλασσόμενο κοινό ότι "παύει τη λειτουργία του λόγω λήξης των συμβάσεων έργου των υπαλλήλων".
Κι αυτό γιατί η στελέχωσή τους αποτελούνταν αποκλειστικά και μόνο από συμβασιούχους.
Αλλά και στα ΚΕΠ των πολυάνθρωπων αστικών κέντρων η κατάσταση δεν είναι καθόλου διαφορετική.
Τα περισσότερα υπολειτουργούσαν όχι μόνο λόγω της μη

ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ....ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ...ΔΕΙΤΕ ΤΟ...

ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ..ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΚΡΥΒΟΣΑΣΤΕ.....

Πρώην υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας: "Ζήτημα χρόνου το "κούρεμα" του ελληνικού χρέους"

«Η Ελλάδα δεν θα μπορέσει να ορθοποδήσει χωρίς αναδιάρθρωση των δανείων της», εκτιμά ο Π.Στάινμπρουκ  πρώην υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας και προσθέτει ότι «θα ήταν σοβαρό λάθος, λαμβάνοντας υπόψη τα συμφέροντα ορισμένων τραπεζών, να αναβάλλεται διαρκώς και εις βάρος των φορολογουμένων το αναπόφευκτο».

Διευκρινίζει δε ότι «δεν υπάρχει άλλος δρόμος από το να απαλλάξουν τη χώρα οι πιστωτές από ένα μέρος των χρεών της, παρατείνοντας το χρόνο αποπληρωμής, χαρίζοντας τα τοκοχρεωλύσια ή – όπως είναι ο τεχνικός όρος – εφαρμόζοντας ένα ‘haircut’».

Ο πρώην υπουργός στρέφει τα πυρά του και κατά

Σχης Συμεών Κεβεντζίδης, διοικητής ΕΛΔΥΚ: "Στόχος μας να κυματίσει η σημαία μας στον Πενταδάκτυλο"!

Επιτέλους υπάρχουν όχι απλώς Έλληνες "δημόσιοι υπάλληλοι" που δεν φοβούνται να μιλήσουν, αλλά Έλληνες αξιωματικοί που τιμούν την στολή και το εθνόσημο που φορούν: Σε μια ομιλία που σκόρπισε ρίγη συγκίνησης και περηφάνειας ο νέος διοικητής της ΕΛΔΥΚ, συνταγματάρχης Συμεών Κεβεντζίδης, μιλώντας σε ένα γεμάτο αμφιθέατρο στο Δήμο Στροβόλου για τα 50χρονα της ΕΛΥΚ είπε απλώς το αυτονόητο: "Στόχος της ΕΛΔΥΚ, αν οι περιστάσεις το επιβάλουν, είναι η πολεμική σημαία της να ξανακυματίσει στον Πενταδάκτυλο". Στο όρος της

Μ. Σπουρδαλάκης: Το ΠΑΣΟΚ εξυπηρετεί μια ολιγαρχική ελίτ

Τη συνέντευξη του Μιχάλη Σπουρδαλάκη πήρε ο Πάνος Λάμπρου για την ΕποχήΣυμπληρώθηκαν 36 χρόνια από την ίδρυση του ΠΑΣΟΚ. Από το αρχικό σχήμα του 1974 μέχρι το ΠΑΣΟΚ του 2010 υπάρχει τεράστια απόσταση. Ή μήπως μας φαίνεται σήμερα έτσι;
Υπάρχει συνέχεια, υπάρχουν και μεγάλες διαφορές. Όταν το ΠΑΣΟΚ ξεκινάει την πορεία του, έχει τέσσερα θεμελιώδη συνθήματα, που εγγράφονται στο γενετικό του υλικό. Τα συνθήματα της λαϊκής κυριαρχίας, εθνικής ανεξαρτησίας, κοινωνικής δικαιοσύνης, δημοκρατικής διαδικασίας, που ήταν μεν γενικόλογα, συγκροτούσαν όμως, ένα εν δυνάμει αριστερό κίνημα. Αριστερό και μάλιστα της ανανεωτικής αριστεράς, με την έννοια ότι έθετε το ζήτημα της συμμετοχής...
Λέγανε μάλιστα τότε ότι ο Παπανδρέου έκλεβε τα συνθήματα του

Η "εξυγίανση" του ΟΣΕ...

H Κυβέρνηση πρόκειται να «εξυγιάνει» τον ΟΣΕ.
Οι εργαζόμενοι που θα περισσεύουν δεν θα απολυθούν αλλά θα μεταταγούν σε άλλες υπηρεσίες του δημοσίου. Έτσι λένε!
Τι θα γίνει όμως με τα ασφαλιστικά δικαιώματα των 3.000 εργαζόμενων του ΟΣΕ που θα μετακινηθούν στο δημόσιο; Μέχρι τώρα οι εργαζόμενοι ήταν ασφαλισμένοι στο προβληματικό ταμείο ΤΑΠ ΟΤΕ που έγινε προβληματικότερο από τις πρόωρες συνταξιοδοτήσεις των εργαζομένων του ΟΤΕ για να...
μπορέσει να πουληθεί ο ΟΤΕ στους Γερμανούς.
Τώρα οι 3.000 εργαζόμενοι του ΟΣΕ που θα μεταταγούν στο δημόσιο θα συνταξιοδοτηθούν και από το δημόσιο; Θα πάρουν και Εφ΄ άπαξ από το ΤΠΔΥ;
Αλίμονο στους αυθεντικούς

13/9/10

Ο ΝΕΟΓΡΑΙΚΥΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ

ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ



Την απόφασή μου να ΜΗΝ είμαι υποψήφιος στις εκλογές για τον Δήμο Θεσσαλονίκης την ανακοίνωσα σήμερα το πρωί, Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου, 2010 στην εκπομπή του Γιώργου Αυτιά στο ALTER καθότι εκεί είχα αναγγείλει το καλοκαίρι του 2009 την απόφασή μου να συμμετάσχω ως  «Ανεξάρτητος υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης στις εκλογές του 2010!» Στη συνέχεια εκείνη την απόφαση την ανάρτησαν αμέτρητα blogs στα οποία αρθρογραφώ αλλά και άλλα που μετέδωσαν την είδηση.

           Από τότε κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι, είχαμε τις εκλογές του Οκτώβρη 2009 που οδήγησαν την Νέα Δημοκρατία σε απίστευτου μεγέθους ήττα, είχαμε την επικράτηση του Σαμαρά στη ΝΔ και από το Μάιο έχουμε το απίστευτα επώδυνο…ΜΝΗΜΟΝΙΟ!

           Είπα σήμερα το πρωί στο ALTER ότι την απόφασή μου να ΜΗΝ είμαι

Η Ελλάδα είναι ΖΑΜΠΛΟΥΤΗ




Το Μνημόνιο βυθίζει τη χώρα...

Να καταψηφίσει την κυβερνητική πολιτική στις επερχόμενες εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης καλεί τον λαό ο Αντώνης Σαμαράς, μέσα από τη συνέντευξή του στον «Τύπο της Κυριακής».
Σε αυστηρό τόνο ο πρόεδρος της Ν.Δ. επιτίθεται στην κυβέρνηση για την πολιτική που ασκεί στον οικονομικό τομέα και επισημαίνει ότι με το Μνημόνιο, η χώρα βυθίζεται όλο και πιο πολύ στην ύφεση, τα λουκέτα και την απελπισία.
«Δεν χρειάζεται να κουραστούμε για να πείσουμε κανέναν ότι η πολιτική του ΠΑΣΟΚ είναι αδιέξοδη, αυτό το ξέρουμε όλοι πια. Εκείνο που εμείς πρέπει να κάνουμε είναι να πείσουμε για την εναλλακτική μας πολιτική και να μετατρέψουμε την οργή σε ελπίδα», τονίζει ο κ. Σαμαράς. Ο αρχηγός της Ν.Δ. επισημαίνει ότι

Στην Αθήνα ξανά η τρόικα, για τον προϋπολογισμό

Επανέρχεται στην Αθήνα η τρόικα των δανειστών της Ελλάδας, αυτή τη φορά για τη σύνταξη του προσχεδίου του προϋπολογισμού του 2011. Καίριο σημείο η αύξηση των εσόδων για την επίτευξη των στόχων του μνημονίου. Ο πρωθυπουργός πάντως, κατά την ομιλία του από το βήμα της ΔΕΘ, διέψευσε τις δημοσιογραφικές πληροφορίες για το ενδεχόμενο νέας περικοπής των μισθών απάντησε ότι «δεν έχει ακούσει κάτι τέτοιο».
Στο επίκεντρο της νέας 15ήμερης επίσκεψης του κλιμακίου των

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Καλή σχολική χρονιά ευχομαστε απο την καρδια μας στους 1.300.000 μαθητες των σχολείων ,και ιδιαίτερα στους υποψηφίους στην τριτοβαθμια εκπαιδευση...

Ελληνική παιδεία σε χρεοκοπία;


Του Πάνου Γ. Πιπερόπουλου,
Λέκτορα του Πανεπιστημίου του Newcastle, UK



Είναι παγκοίνως γνωστό ότι η λέξη «παιδεία» είναι παράγωγο του αρχαίου ρήματος «παιδεύω», δηλαδή διδάσκω, εκπαιδεύω. Η λέξη παιδεία αφορά τόσο στην νοητική και ψυχική καλλιέργεια ενός ανθρώπου, όσο και την κουλτούρα, την πνευματική καλλιέργεια, την διάπλαση της προσωπικότητας του και την ανάπτυξη του ήθους του. Καταλυτικής σημασία σ’ όλη αυτή την διαδικασία έχει η εκπαίδευση στις διάφορες βαθμίδες της! Και εδώ θα εστιάσω την προσοχή μου σήμερα. Στην ελληνική παιδεία και ειδικότερα στα Ελληνικά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα τα οποία υπηρέτησα για περισσότερα από 4 χρόνια, από την θέση του διδάσκοντα με το Π.Δ. 407 (συμβασιούχου Λέκτορα) αλλά και σαν εκλεγμένος  Λέκτορας του Μάνατζμεντ με έμφαση στην Επιχειρηματικότητα και την Καινοτομία στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
Στα 4 χρόνια της παρουσίας μου ως μέλος ΔΕΠ του Πανεπιστημίου Μακεδονίας προσπάθησα να ανοίξω τις πνευματικές πύλες του τμήματός μου στην επιχειρηματική κοινότητα. Να φέρω μέσα στο αμφιθέατρο επιχειρηματίες που θα μετέφεραν στους φοιτητές μέσα από διαλέξεις και παρουσιάσεις τις γνώσεις τους για το τι συμβαίνει στον πραγματικό κόσμο. Δυστυχώς όμως δυναστεύει ακόμη η

ΠΕΡΑΣΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΕΡΝΤΟΓΑΝ...58%ΝΑΙ

Με λευκό είναι οι νομοί όπου το ΝΑΙ υπερίσχυσε του ΟΧΙ

Με καταμετρημένο το 95% των ψήφων στο σύνολο της τουρκικής επικράτειας το ΝΑΙ ανέρχεται στο 58% και το ΟΧΙ στο 42%.
Το ποσοστό της αποχής στους κουρδικούς νομούς κυμάνθηκε από 40 μέχρι 94% (νομός Χακιάρι), γεγονός που καθιστά στην ουσία 'άκυρο' το σύνταγμα στους νομούς αυτούς, όπου ο κόσμος επιθυμεί ένα σύνταγμα στο οποίο να κατωχυρώνονται τα βασικά

υπουργείο εξω(φρε)νικών

— Αλλαγές στη στήλη: Ο φον Δημητράκης δεν υπάρχει πια. Από δω και πέρα είναι ο φον Δημήτριος Α΄. Στο ξεκίνημα του ελληνικού κράτους υπήρχαν κάποιοι που έτρεξαν από την Εσπερία για να σπαταλήσουν την περιουσία τους, να δώσουν και τη ζωή τους ακόμη για την πατρίδα.
Ήταν οι μεγάλοι πατριώτες. Στην εποχή του Μνημονίου είναι φυσικό να ζούμε και να παρακολουθούμε τους φιλέλληνες...

— Ο Δημήτρης Δρούτσας τελικώς κάτι ήξερε (ή μάλλον κάτι του είχε πει το Αφεντικό) που είχε πιάσει από πέρυσι τον Οκτώβριο το γραφείο του υπουργού στο νεοκλασικό της Βασιλίσσης Σοφίας. Για εκεί τον προόριζε από την αρχή ο Γιώργος, απλώς κάποια στιγμή αρχίσαμε κι εμείς να αμφιβάλλουμε αν θα εκπλήρωνε τη δέσμευσή του. Ή αν θα θυμόταν ότι είχε υποσχεθεί το πόστο στον Δημήτρη.

— Ο Δημήτρης έχει πετύχει ένα μοναδικό ρεκόρ: Είναι ο πρώτος υπουργός Εξωτερικών, εδώ και τουλάχιστον έναν αιώνα, που πριν υπηρετήσει την Ελλάδα

Αρχίζει ο «πόλεμος» για τα πετρέλαια του Αιγαίου


TOY ΣΠΥΡΟΥ ΝΑΝΝΟΥ
Aνοίγει το πετρελαϊκό παιχνίδι στο Αιγαίο, με την κυβέρνηση να προχωρά στην ίδρυση Φορέα Υδρογονανθράκων, με σκοπό βεβαίως σε χρόνο-ρεκόρ (6 μήνες) να νοικιάσει τα 42 θαλάσσια οικόπεδα που, σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν δημιουργηθεί, ώστε να ξεκινήσουν οι εξορύξεις για το «δώρο του Θεού», τη στιγμή που η Τουρκία κάνει λόγο για συνδιαχείριση στο Αιγαίο. Άλλωστε, οι «βόλτες» του «Πίρι Ρέις» αλλά και του «Τσεσμέ», το τελευταίο χρονικό διάστημα, μόνο τυχαίες δεν μπορούν να χαρακτηριστούν. Μάλιστα, διάφορα σενάρια που έχουν δει το φως της δημοσιότητας θέλουν εταιρείες από την Αμερική, οι οποίες έχουν εγχώριους συνεργάτες, να είναι έτοιμες να προχωρήσουν σε σύναψη συμβάσεων για έρευνα και συνεκμετάλλευση των πετρελαιοφόρων κοιτασμάτων που θα βρεθούν στον ελλαδικό χώρο. Εξάλλου, ορισμένες από τις εταιρείες αυτές έχουν στενή συνεργασία με τις λεγόμενες «7 αδερφές», τις μεγάλες πετρελαϊκές πολυεθνικές Amoco, BP, Chevron, Exxon, Mobil, Shell και Texaco!
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Πριν από έναν περίπου μήνα, στις 24 Ιουνίου, η υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κυρία Τίνα Μπιρμπίλη έδωσε το σχετικό ο.k. στον υφυπουργό για θέματα

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΙΣΛΑΝΔΙΑ;;;;;;;;;

Ο συντηρητικός πρώην πρωθυπουργός  της Ισλανδίας Γκέιρ Χάαρντε και τρία μέλη του υπουργικού του συμβουλίου που κατηγορούνται για αμέλεια στη διάρκεια της οικονομικής κρίσης του 2008 πρέπει να οδηγηθούν στη δικαιοσύνη, απεφάνθη το Σάββατο αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή.
Η επιτροπή επιβεβαίωσε τα αποτελέσματα της «εκθεσης Αλήθεια» που δημοσιοποιήθηκε τον Απρίλιο και που υπογραμμίζει την εξαιρετικά μεγάλη αμέλεια των βασικών πολιτικών ηγετών της χώρας, καθώς και τραπεζιτών της εποχής της κατάρρευσης του τραπεζικού συστήματος της Ισλανδίας, που...
 οδήγησαν τη νήσο σε μια οικονομική κρίση άνευ προηγουμένου.
Στην 274 σελίδων έκθεσή της, η κοινοβουλευτική επιτροπή εκτιμά ότι

Χρυσόστομος Σμύρνης μάρτυρας της Εκκλησίας και του Έθνους

Αυτές τις μέρες του Σεπτεμβρίου η μνήμη μας κάνει το ετήσιο ευλαβικό προσκύνημα στα ματωμένα χώματα της Ιωνικής γης, εκεί που χτυπά ακόμα η καρδιά των ανεκπλήρωτων πόθων και ανθίζουν τα κρίνα της νοσταλγίας ποτισμένα από το άλικο αίμα των μαρτυρικών προγόνων μας.
Η Μικρασιατική τραγωδία έρχεται και πάλι στο ιστορικό προσκήνιο για να θυμίζει στους νεοέλληνες ποιες είναι διαχρονικά οι συνέπειες του επάρατου διχασμού.
Και κάπου εκεί ορθώνεται μεγαλοπρεπής μα και καταματωμένη η μορφή του κορυφαίου μάρτυρος της Ελληνοορθοδοξίας στον 20ό αιώνα, του Δεσπότη της Σμύρνης Χρυσοστόμου.
Δε φορά την Αρχιερατική Μήτρα, αλλά το ακάνθινο στεφάνι του μαρτυρίου για την αγάπη του Χριστού και της Ελλάδος.
Το μαρτύριο του Χρυσοστόμου δεν συνέβη, όμως, άπαξ. Τα τελευταία δεκαεπτά χρόνια επαναλαμβάνεται διαρκώς από τις ανοίκειες πράξεις αγιομαχίας ελαχίστων, ευτυχώς, θρησκευτικά φανατισμένων ανθρώπων, οι οποίοι, ασφαλώς, επ’ ουδενί μπορούν να κλονίσουν την εκπεφρασμένη  λαϊκή Εκκλησιαστική συνείδηση περί της αγιότητος του προσώπου και της υπέρ πίστεως, αλλά και πατρίδος, θυσίας του.
Κατά την διδασκαλία της Ορθοδόξου Εκκλησίας το βασικό και

12/9/10

Η Υπουργός Παιδείας της Ελλάδος ζήτησε να μειωθούν τα Ελληνικά μαθήματα από τους Έλληνες της Αλβανίας !!!

Η κ. Διαμαντοπούλου ζήτησε να καταργηθεί το περίφημο άρθρο 17, που δίνει στην εκπαίδευση των Βορειοηπειρωτών μέχρι την 9η τάξη,  το 75% των μαθημάτων στα ελληνικά.
Σύμφωνα με δημοσίευμα ομογενειακής εφημερίδας, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδος, κ. Άννα Διαμαντοπούλου, ζήτησε ώστε η διδακτέα ύλη στα σχολεία της Ελληνικής Μειονότητας της Αλβανίας  να είναι 50% ελληνικά και 50% αλβανικά σε μια στιγμή που στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στη Αλβανία οι Έλληνες έχουν 75% ελληνικά και 25% αλβανικά. Η συγκεκριμένη ρύθμιση δεν είναι δώρο των αλβανών αλλά δικαίωμα των ελλήνων που το απέκτησαν με πολλούς αγώνες.

Ρωτάμε την κυρία Διαμαντοπούλου
1) Πώς μπορεί αυτή να καταργήσει μια οδηγία, η οποία μπόρεσε να μπει στην αλβανική ατζέντα  της παιδείας μετά από έναν τιτάνιο αγώνα που έδωσαν μαθητές, δάσκαλοι, γονείς, όλοι οι Βορειοηπειρώτες, με πρωτοστάτη τότε, την οργάνωση της Ομόνοιας; Γνωρίζει αυτή τη βία που υπέστησαν τότε οι μαθητές, τα πρόστιμα των δασκάλων και τη φοβέρα των αστυνομικών;
2) Γνωρίζει η Υπουργός τι συσχετισμό έχει

ΠΡΟΠΟΝΗΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΣΚΟΠΟΒΟΛΗ

 ΕΔΩ

Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ!

Πόσοι απο εμάς γνωρίζουν , αν οι κεντρικές τράπεζες των χωρών ειναι κρατικές η δημόσιες.Στην Αμερική είναι γνωστό οτι η FEDERAL RESERVE ( ΚΕΝΤΡΙΚΉ ΤΡΆΠΕΖΑ ΤΩΝ ΗΠΑ), είναι ιδιωτική και μάλιστα ελέγχεται απο τις 10  πιο πλούσιες οικογένειες του πλανήτη. Ισχύει το ίδιο και στις άλλες χώρες; Η Ευρωπαική Κεντρική τράπεζα γνωρίζουμε αν ελέγχεται απο τα κράτη μέλη η είναι και αυτή διωτική;; Ας δούμε τι γίνεται στην Ελλάδα:
Στο άρθρο 2 του καταστατικού της Τράπεζας της Ελλάδος, αναφέρονται αρμοδιότητες της:
1. Χαράσει και ασκεί νομισματική πολιτική.
2. Ασκεί την πολιτική συναλλαγματικής ισοτιμίας.
3. ΚΑΤΕΧΕΙ και ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ τα επίσημα συναλλαγματικά

Το Πατριωτικό Μέτωπο, ο Ζουράρις και τα… παλιά παπούτσια

Δεν είναι άγνωστο κίνημα, στη Θεσσαλονίκη, το Πατριωτικό Μέτωπο, το οποίο φέρεται να είναι πίσω από την επίθεση του ακτινολόγου κατά του πρωθυπουργού, με ένα… παλιό παπούτσι! Μέλη του Μετώπου είναι οι Στέργιος Πραπαβέσης και Σταύρος Βιτάλης, ενώ μέλος της διοικούσας επιτροπής του είναι και ο καθηγητής Κώστας Ζουράρις!
Όσο για την επίθεση με παπούτσια, είχε… προαναγγελθεί από το site του Μετώπου. Η σχετική ανακοίνωση έλεγε:

«Θεσσαλονικείς, κάτοικοι των πολυκατοικιών και από τις δύο πλευρές των λεωφόρων Βασιλίσσης Όλγας και Εγνατίας. Σε εσάς, λόγω των ιδιαίτερων πλεονεκτημάτων των

Δημoψήφισμα με "ειδικό βάρος" στην Τουρκία

Στις κάλπες οδηγούνται σημερα οι Τούρκοι ψηφοφόροι για το δημοψήφισμα επί της συνταγματικής αναθεώρησης που προωθεί η κυβέρνηση του Ταγίπ Ερντογάν και το οποίο έχει λάβει χαρακτήρα ψήφου εμπιστοσύνης στο πρόσωπο του Τούρκου πρωθυπουργού εν όψει των βουλευτικών εκλογών τον επόμενο χρόνο.
Έρευνα του ινστιτούτου KONDA αναφέρει ότι οι

H TΟΥΡΚΙΑ "ΑΙΡΕΙ" ΤΟ "CASUS BELLI" ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΡΑΪΚΟ ΛΟΜΠΥ ΑΠΟΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

Του Δημήτρη Κωνσταντακόπουλου
Για απάλειψη της αναφοράς στο casus belli απέναντι στην Ελλάδα από το Πολιτικό ‘Eγγραφο του τουρκικού Συμβουλίου Εθνικής Ασφάλειας, που θα συνταχθεί και εγκριθεί το ερχόμενο φθινόπωρο, έκανε λόγο ο τουρκικός τύπος τόσο της κυβέρνησης όσο και της αντιπολίτευσης. Η είδηση προκάλεσε αίσθηση στην Αθήνα, αφού η τουρκική απειλή πολέμου, σε περίπτωση επέκτασης των ελληνικών χωρικών υδάτων, συνιστά, εδώ και 15 χρόνια, την πιο επίσημη και απροσχημάτιστη εκδήλωση τουρκικής επιθετικότητας απέναντι στη χώρα μας.

Πρέπει βέβαια να επισημανθεί στο σημείο αυτό ότι η απάλειψη από το ‘Eγγραφο της αναφοράς στο casus belli, έχει ασφαλώς μια πολιτική σημασία, αν υλοποιηθεί, δεν συνεπάγεται όμως και άρση του ίδιου του casus belli, το οποίο δεν έχει διατυπωθεί δια του Εγγράφου του Συμβουλίου, εσωτερικού κρατικού εγγράφου του τουρκικού κράτους, αλλά με απόφαση της Μεγάλης Τουρκικής Εθνοσυνέλευσης. ¨Όπως υπογραμμίζουν στελέχη του ελληνικού Υπουργείου Εξωτερικών, τόσο από την άποψη του τουρκικού εσωτερικού δικαίου, όσο και του διεθνούς δικαίου, η απόφαση της Εθνοσυνέλευσης υπερέχει οποιουδήποτε άλλου εγγράφου και πρέπει αυτή να καταργηθεί, για να καταργηθεί και το casus belli. Μια απάλειψη της αναφοράς στο ‘Eγγραφο θα ήταν οπωσδήποτε μια θετική εξέλιξη, ένα καλό σήμα, δεν θα έλυνε όμως το πρόβλημα.

Σύμφωνα με την εκδοχή της Τζουμχουριέτ, το νέο έγγραφο

Διεθνής Οικονομική Δικτατορία Αποκαλύπτεται μόνον μέσω του Διαδικτύου!

Αναδημοσιεύουμε από το newsletter της «Ιντερσαλόνικα» μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ που αφορά και την Ελλάδα. Ερμηνεύει πώς οι είκοσι περίπου Αμερικάνικες και Γερμανικές Επενδυτικές Τράπεζες, τύπου Goldman Sachs, προγραμμάτισαν και υλοποίησαν την Αμερικανική Κρίση και πώς επεκτείνουν την ίδια Πολιτική και σε άλλη Κράτη, προκειμένου να κερδίζουν εύκολα τεράστια Κέρδη ενισχύοντας τη Δύναμή τους.  Φροντίζουν μέσω των διεφθαρμένων Πολιτικών του καθε κράτους να υποδουλώνουν Οικονομικά τις Κυβερνήσεις τους και να εμφανίζονται στη συνέχεια μέσω του ΔΝΤ, ως σωτήρες, σφίγγοντας τον Οικονομικό κλοιό και φορτώνοντας τους Πολίτες με διυσβάστακτους τοκογλυφικούς φόρους.  Πρόκειται για μια άλλη αποκαλυπτική ερμηνεία των παγκόσμιων Οικονομικών Εγκλημάτων που οργάνωσαν και υλοποίησαν οι εν λόγω  Επενδυτικές Τράπεζες.

Το μεγάλο τους πρόβλημα που τους αποκάλυψε σχεδόν σε όλο τον κόσμο, είναι η διάδοση του Διαδικτύου γιατί δεν μπορούν να το

Διεθνές Συνέδριο Τρείς Γενοκτονίες Μια Στρατηγική

Φορείς οι οποίοι εκπροσωπούν τους χριστιανικούς Λαούς της Ανατολής που υπέστησαν το έγκλημα της Γενοκτονίας στις αρχές του 20ου αιώνα (Αρμενική Εθνική Επιτροπή Ελλάδας, Ένωση Σμυρναίων, Παμποντιακή Ομοσπονδία Ελλάδας, Πανελλήνια Ένωση Ασσυρίων, Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ποντίων Εκπαιδευτικών) συνδιοργανώνουν Διεθνές επιστημονικό συνέδριο με θέμα «τρεις Γενοκτονίες, μια στρατηγική».

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στις 17-19 Σεπτεμβρίου 2010 στην Αθήνα, στην αίθουσα της Παλαιάς Βουλής.
Στόχος του Συνεδρίου είναι όχι μόνο η ευρεία
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σελίδες