ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ e-ΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΑΣ...

29/10/10

ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

Aκάθεκτη η κυπριακή κυβέρνηση, δίχως καμμία θετική ένδειξη για το μέλλον των συνομιλιών και τις προθέσεις της Άγκυρας, ετοιμάζεται για μείωση θητείας στους 19 μήνες, σε λίγες εβδομάδες. Βεβαίως, η μείωση της στρατιωτικής θητείας στους 19 μήνες, ήταν μια από τις πολλές προεκλογικές εξαγγελίες του Δημήτρη Χριστόφια. Το πρώτο εξ΄άλλου που ως πρόεδρος φρόντισε να κάνει, ήταν ότι συγκροτήθηκε σχετική επιτροπή από ανώτατους αξιωματικούς.
Η σχετική μελέτη που υποβλήθηκε από το ΓΕΕΦ, κατέληγε πάντως στο ότι ναι μεν μπορεί να γίνει η μείωση θητείας, κάτω όμως από αυστηρές προϋποθέσεις, μεταξύ των οποίων θα ήταν και η πρόσληψη 1000 ΕΠΥ.
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες που έχει λάβει το ΕΛ.Κ.Ε.Δ.Α., το ΓΕΕΦ βρίσκεται σε αναβρασμό και ανησυχία, αφού μείωση στους 19 μήνες, σημαίνει ότι η δύναμη της Εθνικής Φρουράς από τον Φεβρουάριο του 2011, οπότε θα απολυθεί η 2009Β΄ ΕΣΣΟ,  μειώνεται στο 50% περίπου. Με δεδομένο ότι καμιά πρόσληψη ΕΠΥ ή άλλης κατηγορίας προσωπικού δεν θα πραγματοποιηθεί λόγω της οικονομικής κρίσης, αυτό σημαίνει (δυστυχώς και βεβαίως το γνωρίζουν οι Τούρκοι επιτελείς) ότι καμιά μάχιμη μονάδα της Εθνικής Φρουράς δεν θα μπορεί από τον Φεβρουάριο του 2011 να λειτουργήσει, αφού δια της μειώσεως θα είναι μειωμένο κατά 50% το προσωπικό της.
Βεβαίως, όπως τονίζουν προσκείμενοι στο ΕΛ.Κ.Ε.Δ.Α. δημοσιογραφικοί κύκλοι της Λευκωσίας, την κυβέρνηση Χριστόφια ουδόλως ενοχλεί το γεγονός ότι με τη μείωσης της θητείας, ουσιαστικά διαλύεται η κυπριακή άμυνα.  Οι άνθρωποι της κυβέρνησης αυτής ουδέποτε πίστεψαν στην άμυνα, κάτι που πιστοποιήθηκε με τον πλέον επίσημο τρόπο στο προ μηνών συνέδριο του ''Economist'', με τον δημόσιο επ' αυτού διαξιφισμό μεταξύ του προέδρου Χριστόφια και του Σταύρου Καρκαλέτση, προέδρου του ΕΛ.Κ.Ε.Δ.Α.
Τα κριτήρια της κυπριακής κυβέρνησης είναι άλλα, και πάντως όχι επιχειρησιακά. Όπως εκτιμά το αποκαλυπτικό κυπριακό ''ΠΟΝΤΙΚΙ'', σύμφωνα με τους  υπολογισμούς που κάνουν το ΑΚΕΛ και ο Χριστόφιας, με τη μείωση της θητείας θα εισπράξουν πέραν των 20.000 ψήφων, κάτι που θα ανατρέψει τα μέχρι σήμερα δεδομένα, αναδεικνύοντας το ΑΚΕΛ πρώτο κόμμα στις επικείμενες βουλευτικές εκλογές.
Έχουμε δηλαδή μια καθαρά εκλογικής-ψηφοθηρικής σκοπιμότητας ενέργεια της κυβέρνησης Χριστόφια, σε βάρος της άμυνας και ασφάλειας της ημικατεχόμενης Κύπρου. Και αυτά τα γνωρίζουν, σε όλη τους την τραγικότητα, οι καραδοκούντες Αττίλες...
πηγη

28/10/10

Το τουρκικό υπουργικό συμβούλιο συζητά για τα ελληνικά χωρικά ύδατα...

((Σημ. "Εν Κρυπτώ": τουλάχιστον υπάρχουν και τα τουρκικά ΜΜΕ που για τους δικούς τους λόγους δημοσιεύουν πληροφορίες, κι έτσι μαθαίνουμε και εμείς τι "τέρας" εγκυμονούν οι "διερευνητικές" ελληνοτουρκικές επαφές. Γιατί αν περιμέναμε από τα ελληνικά...)

Θέματα που αφορούν στην υφαλοκρηπίδα του Αιγαίου, τον διεθνή εναέριο χώρο και την έκταση των χωρικών υδάτων στο Αιγαίο συζήτησε μεταξύ άλλων το τουρκικό υπουργικό συμβούλιο, όπως μεταδίδει το τηλεοπτικό δίκτυο Kanal D.

Σύμφωνα με τον ανταποκριτή του δικτύου από την Άγκυρα, το υπουργικό συμβούλιο συζήτησε σενάρια για την επέκταση των ελληνικών χωρικών υδάτων σε μερικές περιοχές στα επτά μίλια και σε μερικές οκτώ μίλια.

Η συζήτηση διήρκεσε 4,5 ώρες και έγινε στο πλαίσιο της ανασκόπησης της επίσκεψης του Τούρκου πρωθυπουργού Ταγίπ Ερντογάν στην Αθήνα.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Τζεμίλ Τσιτσέκ απέφυγε να

ΟΧΙ





Εθνική ανάταση στην Θεσσαλονίκη - Εντυπωσιασμένοι οι ξένοι από το μέγα πλήθος και μέγα πάθος

Τμήματα των Ενόπλων Δυνάμεων παρελαύνουν από το πρωί σε ολόκληρη την χώρα επί τη 70η επετείω της 28ης Οκτωβρίου 1940. Η μεγάλη στρατιωτική παρέλαση πραγματοποιείται στην Θεσσαλονίκη, όπου παρά το ψύχος χιλιάδες κάτοικοι έχουν σπεύσει να παρακολουθήσουν την παρέλαση. Εθνικά συνθήματα από τις μονάδες ειδικών δυνάμεων όλων των Όπλων και όλων των Κλάδων, έχουν ξεσηκώσει θύελλα ενθουσιασμού στα πλήθη.

Στέλνοντας ταυτόχρονα και τα τα κατάλληλα μηνύματα στους ξένους επισήμους και τις ξένες αποστολές που βρίσκονται στην Θεσσαλονίκη λόγω DEFENSYS, ότι η Ελλάδα του Μνημονίου, υπάρχει μόνο στις ψυχές εκείνων που την θέλουν υπόδουλη. Απί πίσω βρίσκεται μια χώρα με περήφανους κατοίκους και Ένοπλες Δυνάμεις που αποτελούν την βασική οργανωμένη δύναμη υπεράσπισης της.
 
Οι ξένοι που βρίσκονται στην Θεσσαλονίκη έχουν εντυπωσιαστεί τόσο με

Μια μικρή ιστορία απ' το μέτωπο

Αρχές Μάρτη του '41 τρεις φίλοι ξεθεωμένοι, ψειριασμένοι, πιο λιανοί κι απ' τα ντουφέκια τους φέρνουν γύρα ένα τσιγάρο, λάφυρο από κάτι Ιταλούς αιχμαλώτους
20 χιλιόμετρα απ' την Κλεισούρα.

Εκεί είχαν θάψει σπάζοντας το παγωμένο χώμα το Νίκο και το Χρίστο.
Είχε έρθει σήμα. Το σύνταγμα θα έπιανε δυο υψώματα. Στο κέντρο σ' εκείνο με τα περισσότερα δέντρα θα πήγαιναν δυο λόχοι.
Θα πήγαιναν όλοι. Ο Νώντας και ο Δημήτρης αναρωτιόνταν αν θα ξανάβλεπαν ποτέ τα Τρίκαλα. Τους πείραζε ο Παναγιώτης και τους έλεγε “σιγά την πόλη, τα Γιάννενα είναι καλύτερα”.
Έκοψαν τα γέλια. Ήρθε ο μαντατοφόρος. Ο διοικητής του του 5ου έλεγε ότι το 731 και τα διπλανά υψώματα έπρεπε μέχρι το σούρουπο να έχουν καταληφθεί.
Σιωπή, μονάχα κάτι σκόρπιες διαταγές. Ήξεραν όλοι τι έπρεπε να κάνουν είχαν σχεδόν έξι μήνες στο μέτωπο.
Έφτασαν στο ύψωμα ατουφέκιστοι, έσκαψαν, έκαναν ορύγματα, όταν ήρθαν οι σταφίδες και οι γαλέτες έπιασαν πάλι την κουβέντα. Πάλι κοίταζαν τα βουνά γύρω και έλεγαν ότι τα μέρη τους είναι καλύτερα.
Ύστερα πάλι σιωπή. Άκουσαν από δίπλα ότι οι Ιταλοί απ' τη Γκλάβα ως το Μπούμπεσι είχαν στήσει 3.000 πυροβόλα, θα πλάκωναν κάπου δυο μεραρχίες για να πιάσουν τα τρία υψώματα. Αυτοί στο 731 ήταν στη μέση.
Ξημέρωσε. Ήταν 8 Μάρτη. Ήρθε διαταγή. Ο Παναγιώτης έπρεπε να

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΙΝΟΚΙΟ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ

Ελληνίδες, Έλληνες


Γνωρίζετε όλοι τις δύσκολες οδυνηρές αλλά απαραίτητες θυσίες στις οποίες αναγκάστηκε η Κυβέρνηση να σας υποβάλλει, προκειμένου να σώσει τους διεθνείς τοκογλύφους από τη χρεωκοπία και να εισπράξουν τα χρεωστούμενα, συν κάτι ψιλά για τόκους στο ακέραιο...


Όλα πάνε καλά, σύμφωνα με το πρόγραμμα της Σωτηρίας. Διαπιστώνω όμως ότι αρκετοί από εσάς σκέφτεστε να καταψηφίσετε τους υποψήφιούς μας για τον Καλλικράτη, χρησιμοποιώντας την ψήφο σας, αχάριστοι ως άσκοπη και άκαιρη διαμαρτυρία εναντίον όσων σας έσωσαν βρίσκοντας κι άλλα δανεικά την τελευταία στιγμή, στο χείλος του γκρεμού, με τη βοήθεια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.

Θέλω να σας θυμίσω ότι η επιλογή εκείνη ήταν και παραμένει μονόδρομος. Εάν αποτύχομε να εφαρμόσομε τους όρους του μνημονίου, και ότι άλλο μας ζητήσουν οι δανειστές και ευεργέτες μας, θα μας βρει μεγάλο κακό. Θα σταματήσουν να μας δανείζουν και θα πέσει πείνα. Θα χάσετε τις δουλειές σας και θα αποτύχει η μεγάλη Πράσινη Ανάπτυξη που έχομε ήδη δρομολογήσει.

Οι δανειστές μας και οι χρηματαγορές θα θεωρήσουν μια τέτοια αρνητική ψήφο ως σημείο αρνητισμού, μη συμμόρφωσης και θα μας αρνηθούν την εκταμίευση της επόμενης δόσης. Η Κυβέρνηση έχει φροντίσει-για κάθε ενδεχόμενο-να υποθηκεύσει τη Δημόσια περιουσία, τις πλουτοπαραγωγικές πηγές και την εδαφική ακεραιότητα της χώρας.

Έτσι και κάνετε τίποτε εξυπναδες και μαυρίσετε το Κόμμα της Σωτηρίας, να ξέρετε ότι θα τα

Εθνική Τράπεζα Ελλάδος στα παιδιά μας: «την 28η Οκτωβρίου δεν εορτάζουμε το Έπος του ΄40 αλλά την "Ημέρα κινουμένων σχεδίων"» !!!

28η  Ὀκτωβρίου
Παγκόσμια ἡμέρα κινουμένων σχεδίων!!

Εθνική Τράπεζα Ελλάδος

    Συμμέτοχος καί πρωτοπόρος στήν «ἀναδόμηση» τῆς νεολαίας μας, ἡ «ΕΘΝΙΚΗ» Τράπεζα Ἑλλάδος, στό περιοδικό της «Ἐθνική Παίδων» ὑπενθυμίζει στά παιδιά μας ὅτι μέσα στόν Ὀκτώβριο μιά σημαντική ἡμερομηνία πού δέν πρέπει νά ξεχάσουν εἶναι ἡ 28η Ὀκτωβρίου, ἡ παγκόσμια ἡμέρα κινουμένων σχεδίων!! (συνοδεύεται καί ἀπό ἀνάλογο παιδαγωγικό σκίτσο τοῦ Μίκυ Μάους σελ. 9 -( 11 στο pdf)
Καί γιά νά συμπληρώσουν τή διαπαιδαγώγηση τῆς νεολαίας καί τή μύησή της στίς ἀνατολικές Παραθρησκεῖες στίς σελίδες 22-23 ἐνημερώνουν τά παιδιά πόσο χρήσιμη εἶναι ἡ ΓΙΟΓΚΑ γιά τή σωματική καί πνευματική τους ἀνάπτυξη.

Κατά τά ἄλλα ἡ κρίση δέν εἶναι μόνο οἰκονομική, ἀλλά πρωτίστως κρίση ἀξιῶν, λένε ὁμόφωνα ὅλοι οἱ ταγοί τοῦ Ἔθνους μας.
Μήπως τουλάχιστον θἄπρεπε νά πᾶνε μερικά emails διαμαρτυρίας στούς κυρίους αὐτούς; 
(ethnikipaidon@nbg.gr)
__________

Αυτά αναρωτιέται αναγνώστριά μας. Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή :

Η Τράπεζα της Ελλάδος στο όνομα των «Δημοσίων Σχέσεων» και του κτισίματος του λεγομένου εμπορικού «Image », προωθεί ένα παιδικό - νεανικό περιοδικό.*

Ξεκινώντας να ξεφυλίζουμε το 4ο τεύχος του Φθινοπώρου ΄10, βλέπουμε ένα καταιγισμό από διαφημίσεις, για πακέτα και προγράμματα συμβολαίων της Τράπεζας, στην συνέχεια καταιγισμός διαφημίσεων από την Microsoft και συγκεκριμένα το  Office 2010,  διαφημίσεις προγραμμάτων κινητών καρτο-internet της Vodafon (να θυμηθούμε τις διαφημίσεις της στα Αλβανικά εντός Ελλάδος, καθώς επίσης και τον εξευτελισμό της επανάστασης του ΄21)  
Φτάνουμε στην επίμαχη σελίδα 9 (11 στο pdf ),  όπου βλέπουμε το τραγικό : 



28η Οκτωβρίου ημέρα κινουμένων σχεδίων!!


Την δε 19η Νοεμβρίου πρέπει όλοι μας να μην χάσουμε να δούμε τον «Χάρυ Πότερ και τους κλήρους του θανάτου»


___________________ 

Στην συνέχεια σε αυστηρή γραμμή Διαμαντοπούλου και αειμνήστου Δραγώνας πλέκει το εγκώμιο στην Αγγλική την γλώσσα του Χάρρυ Πότερ όπως ακριβώς λέει, και όλα αυτά για να κάνει διαφήμιση σε φροντιστήριο ξένων γλωσσών (18 σελ στο pdf)


Στην συνέχεια περνάμε στην επόμενη νεοεποχίτικη επιδρομή με άρθρο που μας λέει με το καλημέρα : Η Γιόγκα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο να διδάσκεται στα παιδιά  και συνεχίζει το δισέλιδο άρθρο με το πως θα γίνει κατορθωτό αυτό!


Ακριβώς στην επόμενη σελίδα έχει ένα παιγνίδι. Το όνομά του;  «DIABOLO»
Και εξηγεί : Αν στο άκουσμα της λέξης το μυαλό σας ταξιδεύει σε Κολάσεις, τρίαινες, και Πύρινα καζάνια ήρθε ο καιρός να μάθετε ....


Μετά ακολουθούν διαφημίσεις ειδών διάφορες, και μετά έχει ένα διαγωνισμό για τα « πανέξυπνα» παιδιά που προφανώς αναφέρεται το περιοδικό:


Πανέξυπνες ερωτήσεις για πανέξυπνα παιδιά που θυμόνται την 28η Οκτωβρίου σαν Μίκυ, γυμνάζονται με Γιόγκα, παίζουν Diavolo, μιλάνε Αγγλικά του Χάρρυ Πότερ, λογικό είναι να έχουν το επίπεδο για τέτοιους διαγωνισμούς.

Στην σελίδα 39(σε pdf), έχουμε υποδείξεις σε ηλίθιους γονείς για το πως θα πρέπει να μεγαλώσουν τα παιδιά τους και παράλληλα για να τα εμπεδώσουμε εμείς οι αγροίκοι στο άλλο μισό της σελίδας έχουμε διαφήμιση dvd με τίτλο : η Μάνι Μάκφι και η μαγική νταντά επιστρέφει!


Αυτό θέλουν να κάνουν στα ελληνόπουλα; 
Αυτό θέλουν να κάνουν στα παιδιά μας;
Θα τους το επιτρέψουμε;

ethnikipaidon@nbg.gr     e-mail μαζικής διαμαρτυρίας

*το περίφημο περιοδικό ΕΔΩ
Το περίφημο site ΕΔΩ 


ΠΗΓΗ

27/10/10

Συστεμική συγχορδία στήριξης της κυβέρνησης του μνημονίου.

Γράφει η Ιδεοπηγή.
Έχουν γίνει πολλά σχόλια και αναλύσεις σχετικά με την «διακαναλική» συνέντευξη του πρωθυπουργού. Ένα παραπάνω από ένα απλό πολίτη δεν βλάπτει.
Η αλήθεια είναι ότι δεν χρειάζεται να είναι κάποιος ειδικός σχολιαστής με πτυχία για να αντιληφθεί την συμπαιγνία πολιτικάντηδων όλων των κομμάτων και των ΜΜΕ σε βάρος του λαού.
Οι επικρίσεις μερικών δημοσιογράφων, για την επιλογή των ερωτήσεων απ’ τους συναδέλφους τους, που μετείχαν στο «θέατρο», συγνώμη στην συνέντευξη ήθελα να πω του πρωθυπουργού, έγιναν για λόγους ανταγωνισμού.
[[Αλήθεια γιατί αποκλείστηκε ο Αλέξης των ΗΠΑ;;; Τον έφαγε η ξανθιά; και μετά λέμε ότι οι ξανθιές είναι χαζές. Ο Πεταλωτής άμα σκηνοθετήσει ταινία θα πουλιέται σαν υπνωτικό μεγάλης αποτελεσματικότητας και διάρκειας, πολύ ταλέντο αυτό το παιδί.]]
Το βασικότερο όλων δεν ήταν οι εύστοχες ή όχι ερωτήσεις αλλά η ανυπαρξία απαντήσεων.
Το δεν απαντώ ή απαντώ με τρόπο ώστε κανένας να μην

Η προαιρετική αναγραφή του θρησκεύματος και η δικαίωση του Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου

Όλοι θυμόμαστε την υπόθεση των ταυτοτήτων και τα 3 εκατομμύρια Ελλήνων που υπέγραψαν ζητώντας δημοψήφισμα για το θέμα της αναγραφής του θρησκεύματος.
Τότε (έτος 2000) οι φονταμενταλιστές των "Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων" και οι δήθεν Ανεξάρτητες Αρχές στη χώρα μας απεφάσισαν ότι πρέπει να απαγορευθεί ρητώς και δια ροπάλου η οποιαδήποτε αναγραφή του θρησκεύματος στα δημόσια έγγραφα.
Ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος είχε προτείνει τη μέση λύση: Προαιρετική αναγραφή. Ούτε υποχρεωτική όπως ίσχυε μέχρι τότε, ούτε όμως και πλήρης κατάργηση του θρησκεύματος από τις ταυτότητες και τα άλλα δημόσια έγγραφα. Σήμερα έρχεται η επίσημη αλληλογραφία μεταξύ Αλβανίας και Ευρωπαϊκής Ενώσεως να δικαιώσει τον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο.
Συγκεκριμένα η συζήτηση άρχισε από την επιθυμία των αλβανικών αρχών να διενεργήσουν απογραφή του πληθυσμού τον Απρίλιο του 2011. Η καταγραφή των μειονοτήτων απασχολεί όλους και ειδικά η καταγραφή των Ορθοδόξων Χριστιανών (για να ξέρει το ποίμνιό της η Εκκλησία της Αλβανίας) και η ακριβής καταγραφή του αριθμού των ελληνικής εθνικής καταγωγής υπηκόων της Αλβανίας (των γνωστών με τη γενική ονομασία ως Βορειοηπειρωτών αν και κατοικούν και σε άλλα μέρη της Αλβανίας).
Η καταγραφή του θρησκεύματος των πολιτών επί δημοσίων εγγράφων, όπως είναι τα έντυπα της απογραφής, είναι ένα πολύ καυτό ζήτημα για την Αλβανία, η οποία είχε ανακηρυχθεί από το 1967 έως το 1990 ως το πρώτο αθεϊστικό κράτος στον κόσμο. Τότε οι

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ 9ωρη ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ!

altΠρόταση-σοκ έγινε στη Γερμανία για την κατάργηση του υφιστάμενου εβδομαδιαίου ωραρίου και την επιβολή 45ωρου! alt

Συγκεκριμένα, ο επικεφαλής του "ανεξάρτητου" οικονομικού ινστιτούτου ΚΙW Κλάους Τσίμερμαν εισηγείται την αύξηση των εβδομαδιαίων ωρών εργασίας στη Γερμανία για να καλυφθεί, υποτίθεται, η έλλειψη εργατικών χεριών «Οι 37,5 ώρες ή οι 38 ώρες εβδομαδιαίως τέλειωσαν. O χρόνος εργασίας θα μπορούσε να αυξηθεί στις 45 ώρες εβδομαδιαίως» υποστηρίζει ο Τσίμερμαν. Έτσι, στη χώρα που από τη δεκαετία του 1980 εισήγαγε το 35ωρο, έστω και μόνο στη μεταλλουργία, τώρα συζητείται η επέκταση του ωραρίου. Και μάλιστα, η δικαιολογία που προβάλλεται, δηλαδή η "έλλειψη" εργατικών χεριών είναι τουλάχιστον αστεία, καθώς η ανεργία στη Γερμανία ανέρχεται, στο υψηλότατο για τα δεδομένα της χώρας, ποσοστό του 8% περίπου!
Αλλά πλέον οι μάσκες έχουν πέσει: Η επίθεση του κεφαλαίου ενάντια στον

ΦΙΑΣΚΟ ΤΟ ΒΟΗΘΗΜΑ

ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ 300€ «ΒΟΗΘΗΜΑ»
ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΕΚΑΣ 690€!!!







του Κώστα Νικολάου*:

altΣε φιάσκο, απάτη αλλά και προσβολή των ποιο φτωχών συνταξιούχων εξελίσσεται το λεγόμενο βοήθημα της κυβέρνησης.

altΕξαιρώ την υπεξαίρεση των δύο συντάξεων, δηλαδή ….να σε κάψω Γιάννη να σου αλείψω λάδι…  αφού παρακρατούν πρώτα δύο συντάξεις από όλους τους συνταξιούχους, τώρα «επιστρέφουν» «βοήθημα» (!!) όμως και με τον τρόπο που αυτό δίνεται οι συνταξιούχοι θα χάσουν πολύ μεγαλύτερα ποσά από ότι θα πάρουν!!!

Τα χρηματικά ποσά που θα χάσουν οι συνταξιούχοι είναι τόσα πολλά που υπερβαίνουν, ακόμα και το συνολικό κόστος του «βοηθήματος»!!!


Συγκεκριμένα:


Όπως είναι γνωστό, οι χαμηλοσυνταξιούχοι κάτω  από ορισμένες προϋπόθεσης και αυστηρούς περιορισμούς, εκτός από τη σύνταξη δικαιούνται και Ε.Κ.Α.Σ. ( Επίδομα Κοινωνικής Αλληλεγγύης Συνταξιούχων) .


Το κόστος του ΕΚΑΣ σύμφωνα με τον Ν. 2556/1997 βαραίνει το κρατικό προϋπολογισμό και σύμφωνα με την εγκύκλιο Φ.11321/ 15646/1198-7/10/2010 το συνολικό ποσό ανέρχεται στα 1.050 εκ. ευρώ.


Τα κριτήρια που λαμβάνονται για χορήγηση ΕΚΑΣ από

ΑΛΛΑΓΗ ΚΩΔΙΚΑ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛλΑΔΑ - ΤΙ ΕΠΕΤΑΙ;

Ο Γιάννης Κολοβός θεωρείται από πολλούς ο πλέον τεκμηριωμένος αναλυτής σήμερα στην Ελλάδα για το ζήτημα της παράνομης μετανάστευσης. Με αφορμή την παρουσία του στις 2 Νοεμβρίου σε σχετικό συνέδριο στην Λάρνακα, όπου θα είναι μαζί με τον πρόεδρο του ΕΛ.Κ.Ε.Δ.Α. Σταύρο Καρκαλέτση εκ των εισηγητών, παρουσιάζεται η πλέον πρόσφατη και εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ανάλυσή του, σχετικά με την αλλαγή του κώδικα ιθαγένειας στην Ελλάδα και τις παρενέργειες που έπονται.


Η ψήφιση του νομοσχεδίου που μετέβαλλε τις παραμέτρους για την κτήση της Ελληνικής ιθαγένειας από αλλοδαπούς και τα παιδιά τους αποτέλεσε μία νίκη των υποστηρικτών του κοσμοπολιτισμού (είτε αριστερού, είτε φιλελεύθερου). Αυτό το παραδέχονται και οι ίδιοι. Για παράδειγμα ο Στρατής Μπουρνάζος γράφει στην «Αυγή» ότι στο εν λόγω νομοσχέδιο «αξιακά, πολιτικά, γνωστικά παίζαμε στο δικό μας γήπεδο» (1). Μία αντίστοιχη άποψη εκφράζει και ο Απόστολος Καψάλης ο οποίος τονίζει ότι «η κτήση της ιθαγένειας για τους μετανάστες της δεύτερης και φυσικά της τρίτης γενιάς είναι διαχρονικά ένα βασικό αίτημα της συντριπτικής πλειοψηφίας των συνιστωσών του μεταναστευτικού κινήματος διεθνώς» (2).
Ομοίως και ο καθηγητής στο τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης στο Πανεπιστήμιο Αθηνών Γεράσιμος Κουζέλης παραδέχεται ότι το εν λόγω νομοσχέδιο «αποτελεί προϊόν διαδικασιών που οφείλονται σε μία ιδιότυπη ιδεολογική ηγεμονία της Αριστεράς στο συγκεκριμένο πεδίο. Η Αριστερά, η ανανεωτική και ριζοσπαστική Αριστερά, είναι εκείνη που καλλιέργησε το κλίμα, απαίτησε και αγωνίστηκε και τελικά επέβαλε τη θεματική και την κατεύθυνση των λύσεων» (3).
 Οι αρνητικές συνέπειες της νέας νομοθεσίας έχουν ήδη αρχίσει να εμφανίζονται καθώς οι μετανάστες, παρά την οικονομική κρίση και την αυξανόμενη ανεργία σε κλάδους στους οποίους κυρίως απασχολούνται, παραμένουν στην χώρα μας προκειμένου να καρπωθούν τα δικαιώματα και τις διευκολύνσεις που απορρέουν από την απόκτηση της Ελληνικής ιθαγένειας. Όπως παραδέχεται ο πρόεδρος του Συλλόγου Αλλοδαπών Μεταναστών Λάρισας Άγγελος Μήτσης «αυτή η εξέλιξη [η δυνατότητα ευκολότερης κτήσης της Ελληνικής ιθαγένειας] ουσιαστικά είναι που κρατά τους μετανάστες στην Ελλάδα. Έκαναν τόσα χρόνια υπομονή και δεν θέλουν να πάνε χαμένα…Η υπηκοότητα άλλωστε, θα μας δώσει το δικαίωμα και του εκλέγειν και εκλέγεσθαι, κάτι που σημαίνει ότι θα αποκτήσουμε φωνή και υπόσταση, αρχής γενομένης από τις επικείμενες εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης τον Νοέμβριο» (4).
 Γινόμενος πιο συγκεκριμένος αναφορικά με το θέμα της

Το ΔΝΤ δεν θέλει εκλογές στην Ελλάδα-Στην Αθήνα ο διευθυντής του

Κραχ στην Ελληνική οικονομία πιστεύουν ότι θα προκαλέσουν οι εκλογές. Οι υπεύθυνοι του ΔΝΤ θεωρούν ότι μια εκλογική διαδικασία θα βγάλει την Ελλάδα από το πρόγραμμα σταθεροποίησης τονίζοντας με νόημα ότι ακόμα “ο δρόμος είναι μακρύς και δύσκολος”.


Επίσημα κανείς δεν θέλει να σχολιάσει τις δηλώσεις του Πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου, αλλά μάλλον δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι ξεκίνησε ήδη συζήτηση για επίσκεψη του επικεφαλής του ΔΝΤ στην Αθήνα, μέσα στο Δεκέμβριο, οι στις αρχές του 2011.


Κάποιοι λένε με νόημα ότι Ε.Ε. και ΔΝΤ έχουν βάλει

26/10/10

Ο ΒΙΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

 

Ο Άγιος Δημήτριος γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη το 260μ.Χ., οι γονείς του ήταν ευγενείς και ο πατέρας του ήταν Μακεδόνας Στρατηγός της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Αλλά ο Άγιος Δημήτριος δεν ξεχώρισε μόνο για την ευγενική του καταγωγή μα και για την αρετή του, την ευπρέπεια και την ευγένεια της ψυχής του και την ικανότητά του στην στρατιωτική τέχνη, που εκείνη την εποχή αποτελούσε πεδίο διάκρισης για τους νέους και θεωρούταν ιδιαίτερα δημοφιλής. Μάλιστα ο Άγιος Δημήτριος έφτασε σαν στρατιωτικός στο αξίωμα του Δούκα, ξεπερνώντας την δόξα του πατέρα του.Το 296μ.Χ. (ή σύμφωνα με άλλους μελετητές το 306μ.Χ.) ο Μαξιμιανός -ο τότε Τετράρχης και μετέπειτα Αυτοκράτορας Γαλέριος Μαξιμιανός- συνέλαβε τον Άγιο Δημήτριο και τον κρατούσε φυλακισμένο σε ένα δημόσιο λουτρό κοντά στο ιπποδρόμιο, επειδή ο Άγιος Δημήτριος πίστευε στην χριστιανική πίστη αλλά και έκανε κήρυγμα φέρνοντας κοντά στον Χριστό πολλούς ειδωλολάτρες. Σ' αυτό το σημείο πρέπει να σημειώσουμε ότι εκείνη την εποχή ο Αυτοκράτορας Διοκλητιανός είχε εκδώσει ένα διάταγμα μετά από παρότρυνση του Μαξιμιανού που ουσιαστικά ξεκινούσε άλλον ένα διωγμό κατά των Χριστιανών.
Στην Θεσσαλονίκη τον καιρό της σύλληψης του Αγίου Δημητρίου, γινόντουσαν αγώνες στο ιπποδρόμιο για να εορταστεί η νίκη της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας ενάντια στους Σκύθες. Εκεί ο Λυαίος, ένας ειδωλολάτρης παλαιστής, περηφανευόταν για το μέγεθος του σώματός του και την δύναμή του και προκαλούσε τους θεατές του σταδίου να παλέψουν μαζί του. Ο Νέστωρ, ένας νεαρός στρατιώτης που γνώριζε τον Άγιο Δημήτριο, επισκέφθηκε τον Άγιο στην φυλακή και του ζήτησε την ευλογία του για να παλέψει με τον Λυαίο και ο Άγιος Δημήτριος τον

Δηλώσεις Νταβούτογλου για Θεολογική Σχολή Χάλκης

“Το θέμα είναι να βρεθεί λύση στο πλαίσιο των νόμων και του συντάγματος της Τουρκίας και εργαζόμαστε σοβαρά προς αυτή την κατεύθυνση” είπε ο υπουργός εξωτερικών της Τουρκίας Αχμέτ Νταβούτογλου απαντώντας σήμερα σε ερώτηση για το αν το υπουργείο του εργάζεται για την επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής στη Χάλκη.

Μετά τη συνάντηση που είχε σήμερα στην Κωνσταντινούπολη με τον αρμόδιο για θέματα διεύρυνσης επίτροπο της ΕΕ Στέφαν Φούλε, ο Νταβούτογλου προέβη σε δηλώσεις.

Σε ερώτηση δημοσιογράφου για το αν το υπουργείο του εργάζεται σχετικά με το θέμα της σχολής το οποίο, παρατήρησε ο δημοσιογράφος, τέθηκε κατά την επίσκεψη του τούρκου πρωθυπουργού στην Αθήνα, ο Νταβούτογλου είπε ότι κατά τη συνομιλία στην Αθήνα οι δύο πλευρές “συζήτησαν όλα τα κοινά ζητήματα, από το Αιγαίο και τις μειονότητες, μέχρι τις θεωρήσεις στην ΕΕ, το Κυπριακό και άλλα περιφερειακά θέματα, περιλαμβανομένης και της Μέσης Ανατολής”.

Ο τούρκος υπουργός επεσήμανε ότι “αμφότερες οι χώρες έχουν λάβει την

Ακόμη δύο αστυνομικοί αποτάχθηκαν επειδή δεν δέχτηκαν την "κάρτα του πολίτη"


Ακολουθούν και άλλοι αστυνομικοί το ίδιο παράδειγμα.....Αναβρασμός στην ΕΛ.ΑΣ.

Δύο ακόμα αστυνομικοί που υπηρετούν στη Θεσσαλονίκη σύμφωνα με δημοσίευμα του ethnos.gr
έχουν αρνηθεί και αυτοί να παραλάβουν τις νέες υπηρεσιακές ταυτότητες για θρησκευτικούς λόγους ακολουθώντας το παράδειγμα του συναδέλφου τους και......
αναμένουν να κινηθεί πειθαρχική δίωξη εναντίον τους, ενώ ένας τρίτος αποχώρησε οικειοθελώς από την ΕΛ.ΑΣ. πριν από έναν μήνα, υποστηρίζοντας πως το έκανε «για να μην υποστώ όσα υπέστη ο συνάδελφος στην Αθήνα, που παραπέμπεται με το ερώτημα της απόταξης για τον ίδιο λόγο»,είπε.
Ο απόστρατος πλέον Αναστάσιος Θεοδωρίδης, που υπηρετούσε στο αστυνομικό τμήμα Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης, είναι ιδρυτής και πρόεδρος του Ορθόδοξου Αγωνιζόμενου Συλλόγου «Αγιος Βασίλειος», που έχει πρωτοστατήσει στον «πόλεμο» κατά των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων με barcode, ταυτίζοντάς το με τον αριθμό 666 του Αντίχριστου. «Είμαστε βαπτισμένοι στο όνομα της Αγίας Τριάδας με όνομα και επίθετο και δεν είναι δυνατό να περιθωριοποιείται το όνομά μας, ούτε να αριθμοποιηθούμε και να υπάρχουν στην ταυτότητά μας κρυπτογραφημένα σύμβολα που δεν είναι ορατά διά του οφθαλμού», είπε στο «Εθνος» υποστηρίζοντας πως οι ίδιοι οι κατασκευαστές ηλεκτρονικών καρτών έχουν συνδέσει το barcode με τον αριθμό 666.
Οι δύο αστυφύλακες, που υπηρετούν στο Αστυνομικό Τμήμα Λευκού Πύργου και έχουν

Κυρία Δραγώνα σας κουνάμε το μαντήλι.

Γράφει η Ιδεοπηγή.

Μια περιφανή νίκη σημείωσαν τα ελεύθερα ιστολόγια που καθημερινά με σχόλια και κείμενα ανάγκασαν την κα. Δραγώνα να παραιτηθεί.
Σαν αποχαιρετιστήριο αφιέρωμα έχω να της πω:
Η ιστορία των Ελλήνων έχει περάσει στη συνείδησή τους και κανένας δεν μπορεί να τους αλλάξει γνώμη.

Ο Μέγας Αλέξανδρος όσο και να τον κατηγορούν για σφαγέα των λαών, ομοφιλόφυλο και άλλες τέτοιες αηδίες που δυστυχώς διατυπώνονται και από διπλωματούχους πανεπιστημίων έχει περάσει στη συνείδηση των Ελλήνων σαν ο στρατηλάτης που μετέφερε στον τότε γνωστό κόσμο το Ελληνικό πνεύμα. Δεν έκανε τους λαούς «φόρου υποτελείς» ούτε μετέφερε τον πλούτο και τα πολιτιστικά τους επιτεύγματα στη Μακεδονία όπως έκαναν και κάνουν οι «πολιτισμένοι» της δύσης. Το ότι μέχρι σήμερα φυλές από περιοχές που πέρασε ο Μέγας Αλέξανδρος ισχυρίζονται και μάλιστα με περηφάνια ότι είναι απόγονοί του δεν μας λέει τίποτε;
Αυτά δεν αλλάζουν.

Ο Κολοκοτρώνης δεν θα γίνει ποτέ τρομοκράτης αλλά πάντα θα είναι ο τιμημένος στρατηγός της επανάστασης στη συνείδηση των Ελλήνων.

Όσοι μετείχαν στην επανάσταση του 1821 δεν είναι οι «ξεβράκωτοι» που χάλασαν την αρμονική συνύπαρξη Ελλήνων και Τούρκων (ειπώθηκε δυστυχώς αλλά πέρασε στα ψιλά από ανώτατο ορθόδοξο ιερωμένο και μέχρι σήμερα δεν έχει διαψευστεί) αλλά θα είναι οι απελευθερωτές της Ελλάδας στη συνείδηση των Ελλήνων.

Ο Μακεδονομάχοι  ποτέ δεν θα γίνουν οι κατακτητές αλλά θα μείνουν οι απελευθερωτές της Μακεδονίας στη συνείδηση των Ελλήνων.

Η Κωνσταντινούπολη και η Σμύρνη δεν θα γίνουν ποτέ Istanbul και Izmir στη συνείδηση των Ελλήνων. Ο συνωστισμός στη Σμύρνη δεν ήταν για να μπουν στα καράβια για κρουαζιέρα αλλά πίσω τους οι Κεμαλικοί έσφαζαν, αυτό δεν αλλάζει στη συνείδηση των Ελλήνων.

Όσο αφορά το ότι η αρχαία Ελληνική γλώσσα είναι νεκρή, αν αφαιρέσουμε απ’ τη νεοελληνική τις αρχαιοελληνικές λέξεις δεν θα μπορέσουμε να συνεννοηθούμε.
Οι βοσκοί στην Ελληνική ύπαιθρο χρησιμοποιούν την φράση «σαλαγώ τα πρόβατα», η λέξη σαλαγώ (άγω τον σάλον-οδηγώ την φασαρία) υπάρχει για πάνω από 3000 χρόνια.

Όσο αφορά το ότι η Ελληνική γλώσσα είναι μικρή αν αφαιρέσουμε τις Ελληνικές λέξεις από πολλές ξένες γλώσσες θα τους μείνουν για συνεννόηση τα «αγκ» και τα  «ουγκ».

Γι’ αυτά και άλλα πολλά σας κουνάμε το μαντήλι κα. Δραγώνα και δεν λυπόμαστε καθόλου μα καθόλου που σας χάνουμε.

Ένοπλη δύναμη στέλνει η Ευρωπαϊκή Ένωση στον Έβρο!

Για πρώτη φορά μετά τον Β’ ΠΠ αναπτύσσονται και επίσημα ξένα ένοπλα τμήματα στην Ελλάδα! Συγκεκριμένα θα αναπτυχθεί μια δύναμη περίπου 300 ενόπλων ειδικά εκπαιδευμένων στην φύλαξη συνόρων οι οποίοι θα προέρχονται από διάφορες χώρες της ΕΕ.
Είναι επίσης η πρώτη φορά που το συγκεκριμένο σώμα θα αναπτυχθεί σε χώρα της ΕΕ από τότε που δημιουργήθηκε το σώμα σύμφωνα με τον κανονισμό 863/2007 της 11ης Ιουλίου του 2007. Η RABIT (Rapid Border Intervention Teams) έτσι όπως ονομάζεται η ειδική αυτή μονάδα έχει ήδη πραγματοποιήσει μεγάλο αριθμό ασκήσεων Πορτογαλία Σλοβενία και άλλες χώρες της Ε.Ε.  και θα αφιχθεί στην Ελλάδα με τον πλήρη οπλισμό της. Όλες οι δραστηριότητές της

25/10/10

ΠΕΡΙ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ

     Αηδιασμένος όχι μόνο εγώ αλλά και οι υπόλοιποι Έλληνες για την νεοταξική χούντα ίσως πρέπει να σκεφτούμε κάποιες έννοιες που τις έχουμε ξεχάσει…. Μια απ΄αυτές είναι η εσχάτη προδοσία
    Θα μπορούσαμε λοιπόν να αρχίσουμε την έναρξη του νεοραγιαδισμού από το βράδυ των Ιμίων. Εκείνο το βράδυ βγήκαν τα χαρτιά όλων των πολιτικών της εξουσίας. Μαύρο βράδυ της Ελλάδας. Εκατομμύρια δραχμές είχαν ξοδευτεί για αίθουσες επιχειρήσεων αλλά οι κ. Αρσένης , Πάγκαλος και Σημίτης δεν καταδέχτηκαν να πάνε στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας να συντονίσουν την κατάσταση . Παρόλα αυτά προτίμησαν  να συντονίσουν την κατάσταση από τα πολιτικά τους γραφεία. Πλήρως παράληση των πολιτικών γραναζιών ενώ οι στρατιωτικοί ήταν με το χέρι στην σκανδάλη. Αποτέλεσμα… μην το συζητάμε. Παρότι το στρατηγικό πλεονέκτημα από το Πολεμικό Ναυτικό, 3 παλικάρια  έχασαν την ζωή τους και το ευχαριστώ στις μανάδες τους και σε όλη την Ελλάδα ήταν το «ευχαριστώ στους Αμερικάνους» και «και την σημαία την πήρε ο αέρας».
     Αλλάζοντας ρότα εξουσίας διαπιστώνουμε ότι οι

Έρχεται σύνθετη ονομασία των Σκοπίων αμέσως μετά τις εκλογές

Έρχεται σύνθετη ονομασία των Σκοπίων -Μακεδονία του Βαρδάρη -και θα περάσει μαζί με όλα τα άλλα δεινά που "έλουσε" μέχρι τώρα το ΠΑΣΟΚ τους Έλληνες  χωρίς να ανοίξει μύτη.

Εάν λοιπόν η ονομασία των Σκοπίων πρέπει να περιέχει τη λέξη Μακεδονία τότε -και μόνον τότε- η μόνη αποδεκτή ονομασία θα έπρεπε να είναι το "NOVAMACEDONIA" σε μία λέξη και για όλες τις χρήσεις.

Οι λόγοι είναι πολλοί:

1. οποιαδήποτε άλλη σύνθετη ονομασία που θα περιέχει τη λέξη Μακεδονια θα γράφεται αναγκαστικά σε μετάφραση, κάθε φορά για την κάθε χώρα-γλώσσα και τελικά θα παραμείνει σκέτο το Μακεδονία για λόγους πρακτικούς.

2. το "NOVAMACEDONIA"  δεν χρειάζεται μετάφραση σε

«ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΤΟΥ ΒΑΡΔΑΡΗ» ή Η ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΤΙΤΟ;

του Κωνσταντίνου Χολέβα-Πολιτικού Επιστήμωνα
Σπεύδω εξ αρχής να δηλώσω ότι τάσσομαι κατά οποιασδήποτε σύνθετης ονομασίας που θα περιέχει το όνομα Μακεδονία είτε ολόκληρο είτε ως παράγωγο είτε ως σύνθετο. Από τη στιγμή πάντως που αναμένεται να τεθεί στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων το όνομα «Δημοκρατία της Μακεδονίας του Βαρδάρη» για το κράτος των Σκοπίων κρίνω σκόπιμο να εκφράσω τις ακόλουθες ενστάσεις μου.
                Πρώτον από τα δημοσιεύματα του σκοπιανού Τύπου μαθαίνουμε ότι δεν έχει αποσαφηνίσει ο μεσολαβητής του Ο.Η.Ε. αν η πρόταση θα αναφέρεται σε Δημοκρατία της Μακεδονίας του Βαρδάρη ή σε Δημοκρατία της Μακεδονίας (Βαρδάρη). Άλλο το πρώτο που περιέχει υποχρεωτικά τη διευκρίνιση «του Βαρδάρη» και άλλο το δεύτερο που βάζει τον Βαρδάρη σε μία παρένθεση άρα ουσιαστικά καθιερώνει ως επίσημο όνομα τη «Δημοκρατία της Μακεδονίας», νέτα-σκέτα!
                Δεύτερον. Δεν διευκρινίζεται για μία ακόμη φορά ποιο θα είναι το εύρος χρήσεως του νέου ονόματος. Θα χρησιμοποιείται μόνον σε ένα ταμπελλάκι στον ΟΗΕ και από την Ελλάδα ή από όλες τις χώρες; Και ποια θα είναι η διεθνώς αποδεκτή ορολογία για τους κατοίκους, τη γλώσσα και τη υπηκοότητα; Μακεδονοβαρδάριοι και Μακεδονοβαρδαρικά ; Προφανώς όχι! Θα λέγονται απλώς Μακεδόνες και η γλώσσα Μακεδονική με τη δική μας υπογραφή, αν ό μη γένοιτο το αποφασίσει η Κυβέρνησή μας. Μπορεί να έχουμε μία χώρα που λέγεται Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, αλλά οι κάτοικοι είναι Αμερικανοί, όχι Ηνωμενοπολιτειοαμερικανοί. Τα μπερδεμένα και τα σύνθετα υποχωρούν στη διεθνή ορολογία και επικρατούν τα απλούστερα και τα ιστορικώς ισχυρότερα, όπως είναι ο όρος «Μακεδονία».
              Τρίτον. Η ονομασία «Μακεδονία του Βαρδάρη», δηλαδή το

Αποφάσεις Δ.Σ. Συνδέσμου Κληρικών Χίου για το μάθημα των Θρησκευτικών και άλλα σημαντικά θέματα

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ
ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ
ΧΙΟΥ, ΨΑΡΩΝ ΚΑΙ ΟΙΝΟΥΣΣΩΝ

Χίος, 24 Οκτωβρίου 2010
ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΡΟΝΤΑΔΟΥ
822 00 ΒΡΟΝΤΑΔΟΣ
Αρ. Πρωτ.: 28
Γραφείο: Αλεξάνδρου Παχνού 3 821 00 ΧΙΟΣ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Κληρικών Χίου συνεδρίασε την Πέμπτη 21/10/2010.
Κατά τη συνεδρίαση αυτή:

1) Το Δ.Σ. με νωπές ακόμα τις εικόνες από τις τραγικές επιπτώσεις της σφοδρής κακοκαιρίας που έπληξε τη Χίο μας εκφράζει τη θλίψη του για το χαμό ενός αξιόλογου συμπατριώτη μας στους Ολύμπους και τις καταστροφές στην περιουσία των πολιτών, σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Ο Σύνδεσμος εκφράζει προς όλους τους πλημμυροπαθείς την αμέριστη συμπαράστασή του και παρακαλεί την Ελληνική Πολιτεία δια των αρμοδίων φορέων της να παράσχει κάθε βοήθεια για την πλήρη αποκατάσταση των ζημιών, ώστε να επανέλθει η κοινωνική και οικονομική ζωή της ακριτικής πατρίδας μας στους κανονικούς της ρυθμούς.
2) Με αφορμή την από 2-10-2010 δημοσίευση του νέου υπό συζήτηση Σχεδίου Προγράμματος μαθημάτων για τις τρεις τάξεις του Λυκείου που επεξεργάζεται και προωθεί ομάδα εργασίας του Υπουργείου Παιδείας κρίναμε απαραίτητο να διατυπώσουμε εγγράφως την έντονη διαμαρτυρία του Συνδέσμου μας για το ρόλο που προβλέπεται ότι θα έχει το θρησκευτικό μάθημα στο νέο σχολείο. Η ένταξη του θρησκευτικού μαθήματος σε πολυπληθείς ομάδες-κύκλους επιλεγόμενων μαθημάτων, μαζί με μαθήματα που έχουν διαφορετική γνωστική αποστολή και δεν έχουν κάποια συγγένεια με τα Θρησκευτικά, ή έχουν ιδιάζουσα βαρύτητα στο σύστημα εισαγωγής στο πανεπιστήμιο, θα λειτουργήσει ως τροχοπέδη για την ύπαρξη του μαθήματος. Η επιστολή διαμαρτυρίας θα αποσταλεί τις επόμενες ημέρες προς το Υπουργείο Παιδείας και θα κοινοποιηθεί δεόντως.
3) Το Δ.Σ προωθώντας την ομόφωνη απόφαση-αίτημα της Γενικής μας Συνέλευσης για κατάργηση του ορίου ηλικίας που προβλέπεται για τους εν ενεργεία κληρικούς προκειμένου να συνταξιοδοτηθούν (σήμερα ισχύει το 70ον έτος) και την απόλυτη εναρμόνιση και συμφωνία με τα όρια ηλικίας των Δημοσίων Υπαλλήλων (προαιρετικά 65ον) επικροτεί την πρόταση του Δ.Σ. του Ιερού Συνδέσμου Κληρικών Ελλάδος προς την Ιερά Σύνοδο για την τροποποίηση του Καταστατικού Χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος στο σχετικό άρθρο. Το Δ. Σ. επικροτεί και όλες τις άλλες αποφάσεις-προτάσεις του Ι.Σ.Κ.Ε. (συνεδρίαση 27/9/1010) όπως διατυπώθηκαν στη σχετική ανακοίνωση του και αναμένει την εξέτασή τους από την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος.
4) Το Δ.Σ. εκφράζει την ικανοποίησή του γιατί πολλά από τα μέλη του Συνδέσμου μας επέλεξαν να έχουν ταυτόχρονα και την ιδιότητα του μέλους του Ι.Σ.Κ.Ε. μεταφέροντας στην ακριτική μας Χίο την δύναμη του αρχαιότερου και μεγαλύτερου εκκλησιαστικού Συνδέσμου, με τον οποίο υπάρχει συνεχής επαφή και συνεργασία.
5) Το Δ.Σ. αποφάσισε για εφέτος να φιλοξενηθεί η ετήσια εορτή του

"Μας σπρώχνουν σε εμφύλιο"

ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΚΕΝΤΡΟ. Γοητευτικά σοκάκια στην Πλάκα, χώροι τέχνης στο Μοναστηράκι, γραφικά ταβερνάκια στο Θησείο, ρομαντικές βόλτες κάτω από το μεγαλείο της Ακρόπολης. Κάπου εκεί τελειώνει η γυαλιστερή καρτ-ποστάλ και αρχίζει η πραγματικότητα. Η σκληρή, η βρώμικη, η επικίνδυνη, αυτή που κυριαρχεί στην καθημερινότητα των ανθρώπων
που τολμούν να περάσουν την Ομόνοια, να διαβούν την Αθηνάς, να περπατήσουν στο Μεταξουργείο, να ζήσουν στην πλατεία Θεάτρου, να λειτουργήσουν επιχειρήσεις στην πλατεία Κουμουνδούρου, να μεγαλώσουν παιδιά στον Κεραμεικό. Για όλους αυτούς η Αθήνα είναι μια πόλη αμαρτωλή, που διώχνει τους κατοίκους της και παραδίδεται στα χέρια του εγκλήματος, της παράνομης μετανάστευσης, της πορνείας και των ναρκωτικών. Μια πόλη γκέτο.
Ανήλικη πορνεία και «πεζοδρόμιο» έγχρωμων γυναικών κάτω από τη «μύτη» των αστυνομικών. Διακίνηση ναρκωτικών και χρήστες- έφηβοι, ακόμη και παιδιά- κείτονται κατά δεκάδες στα πεζοδρόμια, άψυχα κορμιά με τα μέλη τους τρυπημένα και μελανιασμένα. Ενοπλες ληστείες, κλοπές αυτοκινήτων και κάθε είδους λαθρεμπόριο πάνω σε πανιά και χαρτόκουτα στη μέση του δρόμου. Το γκέτο είναι ένα καζάνι που κοχλάζει και υποκινεί τη βία και τον ρατσισμό. Με ποσοστό κατοίκησης που δεν περνά το 4%, πρόκειται για γειτονιές ερημωμένες, χωνευτήρια για κάθε λογής κατατρεγμένους, τοξικομανείς και αστέγους. Και οι λιγοστοί κάτοικοι τρέπονται σε φυγή.

Η πολιτική ηγεσία αδιαφορεί, η δημοτική αστυνομία σηκώνει τα χέρια ψηλά, η ΕΛ.ΑΣ. αποδεικνύεται ανεπαρκής. Εκατοντάδες τηλεφωνήματα στο

Κάνεις τα χατίρια της κυβέρνησης

Ότι έχει «παραδοθεί» στην κυβέρνηση καταγγέλλουν πλέον ανοιχτά τον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο πολλοί Μητροπολίτες. Και το κλίμα αυτό ήταν εμφανές σε συζήτηση και στην πρόσφατη συνεδρίαση της Ιεραρχίας, αλλά και μέσα στη Διαρκή Ιερά Σύνοδο.
Σ' αυτήν τη σκληρή κριτική που δέχεται, η θέση του Αρχιεπισκόπου είναι ότι στις συνομιλίες με την κυβέρνηση προωθεί την επίλυση των προβλημάτων της Εκκλησίας. Μόνο που δεν φαίνεται να πείθει.
Η ανταπάντηση των Μητροπολιτών που δεν βλέπουν με καθόλου καλό μάτι αυτό το σφιχταγκάλιασμα του Αρχιεπισκόπου με την κυβέρνηση είναι ότι κάθε άλλο παρά έχει οδηγήσει στη δημιουργία θετικού κλίματος για την Εκκλησία και αποφυγής τριβών. Τονίζουν μάλιστα χαρακτηριστικά ότι εκ του αποτελέσματος προκύπτει ότι κάθε άλλο παρά δείχνουν οι κυβερνητικές επιλογές σεβασμό προς τις θέσεις της Εκκλησίας.
Και ευθέως Μητροπολίτες θέτουν το ερώτημα προς τον κ. Ιερώνυμο: Ποια θέματα αρχών

Το «ΟΧΙ» του 1940 – Η άρνηση ως ιστορική κατάφαση!…

Του καθηγητή ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ


        Αύριο οι Θεσσαλονικείς γιορτάζουμε την απελευθέρωσή μας και τον Άγιο Δημήτριο και την ερχόμενη Πέμπτη, 28η Οκτωβρίου 2010 ο Ελληνισμός θα γιορτάσει στην εποχή του ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ και της τρόικας το βροντερό ΟΧΙ του Μεταξά και των Ελλήνων στην επέλαση του Φασιστικού άξονα.
        Εκείνο το ιστορικό ΟΧΙ, ήταν έμπρακτη απόδειξη ότι η συγκεκριμένη άρνηση συνιστούσε κατάφαση για την ανάληψη ιστορικού καθήκοντος και ότι οι Λαοί πρόθυμα πάντοτε ακολουθούν τον ηγέτη που θα χαράξει με χρυσά γράμματα την σελίδα του μεγαλείου τους στο διαχρονικό βιβλίο της ιστορίας!...
          «Τι είναι ένας επαναστάτης;» αναρωτιέται σε μια μεστή νοημάτων παράγραφο ο Albert Camus και συνεχίζει «εκείνος που λέει ΟΧΙ αλλά με την άρνησή του ΔΕΝ εννοεί αποποίηση. Γιατί είναι ταυτόχρονα το ίδιο άτομο που λέει ΝΑΙ στη συνέχιση του αγώνα του έχοντας ήδη κάνει συνειδητά την πρώτη κίνηση, αυτήν της άρνησης…»
          Στους δικούς μου κύκλους, των επιστημόνων της συμπεριφοράς αλλά προφανώς και σε κύκλους όπου ασκείται η σύγχρονη πολιτική υπάρχουν οι συνάδελφοι που διατείνονται ότι ένα άτομο δεν μπορεί, δεν είναι σωστό να προσπαθήσει να είναι ταυτόχρονα και λογικό και συναισθηματικό. Αν όμως σταθούμε για λίγο επικεντρώνοντας σε υποκειμενικό ο καθένας και η καθεμιά μας επίπεδο αξιολόγησης αυτή τη θέση μπορούμε να διαπιστώσουμε καλόπιστα ότι εμείς οι άνθρωποι διαθέτουμε την ικανότητα να αισθανθούμε αυτό που σκεφτόμαστε και να επεξεργασθούμε γνωστικά αυτό που αισθανόμαστε.
          Με λόγια απλά το συναίσθημα ποτέ ΔΕΝ

Ο Μπουτάρης, ο Κεμάλ και ο βιασμός της ιστορικής συνείδησης του Έλληνα.

του Σάββα Καλεντερίδη

Είδαμε σήμερα το πρωί, στη ΝΕΤ, τον υποψήφιο δήμαρχο Θεσσαλονίκης, κ. Μπουτάρη, να απαντά σε ερώτηση της δημοσιογράφου για το θέμα του Κεμάλ.

Ο κ. Μπουτάρης, αφού αναφέρθηκε στο χρονικό της δωρεάς του νεοκλασικού που φέρεται να έζησε για ένα διάστημα ο φασίστας-σφαγέας του Ελληνισμού από το ελληνικό στο τουρκικό δημόσιο και της αλλαγής του ονόματος της οδού Αποστόλου Παύλου σε Κεμάλ Ατατούρκ, τη δεκαετία του ’30, είπε και τα παρακάτω.

Επιβεβαίωσε ότι πριν λίγα χρόνια, όταν οι Τούρκοι ανακαίνισαν την οικία του βραβευμένου με Νόμπελ Ποίησης, Γιώργου Σεφέρη, στη Σκάλα Βουρλών, δίνοντας ταυτόχρονα το όνομά του στη διερχόμενη οδό, ο ίδιος, ως επικεφαλής ομάδας επιχειρηματιών, στη διάρκεια επαφών με Τούρκους επιχειρηματίες στη Θεσσαλονίκη και μέσα στα πλαίσια των προσπαθειών που κατέβαλλαν τότε ο Γιώργος Παπανδρέου και ο Ισμαήλ Τζέμ (που ήταν μέλος του υπουργικού συμβουλίου που θα αναλάμβανε τα ηνία της εξουσίας, με βάση σχέδιο πραξικοπήματος της φασιστικής-τρομοκρατικής οργάνωσης ΕΡΓΕΝΕΚΟΝ) για σύσφιγξη των Ε-Τ σχέσεων, πρότεινε να ξαναδοθεί το όνομα του φασίστα-σφαγέα του Ελληνισμού, Μουσταφά Κεμάλ, στην οδό Αποστόλου Παύλου, εξομοιώνοντας στην ουσία το ήθος και το βεληνεκές του Σεφέρη με τον σφαγέα εκατοντάδων χιλιάδων αόπλων και γυναικοπαίδων, τον Μουσταφά Κεμάλ.

O κ. Γ. Μπουτάρης κατεβαίνει υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης στις

«Μόνος στο σπίτι» ο Παπανδρέου εναντίον όλων

ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΥ ΜΟΣΧΟΒΑ
Μέσα σε ένα χρόνο ο πρωθυπουργός και το ΠΑΣΟΚ έχουν «καταφέρει» να διαρρήξουν τους δεσμούς τους με πρόσωπα και κοινωνικά στρώματα που αποτελούσαν τη ραχοκοκαλιά του κυβερνώντος κόμματος και που στήριξαν αποφασιστικά τον κ. Γιώργο Παπανδρέου σε δύσκολες στιγμές. Κι όμως, πέρασαν μόλις 12 μήνες από την 4η Οκτωβρίου του 2009 που το ΠΑΣΟΚ διάβαινε το κατώφλι της εξουσίας συντρίβοντας με δέκα ποσοστιαίες μονάδες τη Νέα Δημοκρατία. Έτσι, δεν είναι περίεργο που η συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου της Δευτέρας μάλλον… μνημόσυνο θύμιζε, παρότι το ΠΑΣΟΚ είχε «γενέθλια» ως κυβέρνηση. Ο πρωθυπουργός και τα υπουργικά στελέχη –σοφώς ποιούντες– απέφυγαν τις πανηγυρικές δηλώσεις, καθώς γνωρίζουν ότι το κλίμα που επικρατεί στην κοινωνία δεν επιτρέπει σχετικές… παρορμήσεις. Το κλίμα στο κυβερνών κόμμα επίσης είναι τόσο εκρηκτικό, που δεν αφήνει περιθώρια για «λουλούδια και αγάπες». Οι κόντρες μεταξύ υπουργών λόγω αρμοδιοτήτων, η συναίσθηση ότι μπορεί να παλεύουν για μια «χαμένη παρτίδα» και η απίστευτη δυσφορία που εισπράττουν κάθε Σαββατοκύριακο οι βουλευτές στις περιφέρειές τους συνθέτουν ένα επικίνδυνο μείγμα. Όλοι περιμένουν, εξάλλου, ένα «δυναμικό και καυτό χειμώνα» λόγω των αντιδράσεων ομάδων που θίγονται από τα νέα μέτρα.
Το «σεμνά και ταπεινά» επέβαλε επίσης η στοιχειώδης επίγνωση των δραματικών μεταβολών που έχουν επιφέρει στο εισόδημα του μέσου Έλληνα πολίτη τα σκληρά περιοριστικά μέτρα, και κυρίως η έλλειψη αναπτυξιακής λογικής του προσχεδίου του προϋπολογισμού για το 2011 που συζητήθηκε στο Υπουργικό Συμβούλιο. Και φυσικά ο φόβος ότι δεν έχουμε ξεπεράσει ακόμη τον κίνδυνο χρεοκοπίας αλλά και το κλίμα απαισιοδοξίας που έχει επιδεινωθεί στους φορολογούμενους πολίτες.
Ο πρωθυπουργός ίσως είναι το μόνο πρόσωπο –σύμφωνα με τις μετρήσεις– που «αντέχει» σε σχέση με την αποδοχή του κόσμου. Έχει πάρει επάνω του το θέμα «διάσωση της χώρας» και εμφανίζεται απολύτως αποφασισμένος να το επιτύχει. Από την άλλη, ωστόσο, είναι προφανές ότι δεν

Ο… Άλεξ Ρόντος αποφασίζει την ονομασία των Σκοπίων!

Είναι προφανές ότι οι Αμερικανοί θεωρούν πως η εξαιρετικά αποδυναμωμένη διεθνώς Ελλάδα συνιστά ευκαιρία για τις ΗΠΑ προκειμένου να επιβάλουν στην Αθήνα απαράδεκτες, από ελληνικής πλευράς, μέχρι τώρα λύσεις στο Σκοπιανό, στο Κυπριακό, ίσως ακόμη και στα Ελληνοτουρκικά.  
 Του Γιώργου Δελαστικ
Πιο εφιαλτική είδηση για όσους ενδιαφέρονται για τα κορυφαία θέματα της εξωτερικής πολιτικής, και ειδικότερα για την ονομασία της ΠΓΔΜ, δεν θα μπορούσε να υπάρξει από αυτή που μας ήρθε την περασμένη εβδομάδα από τη Νέα Υόρκη: κατόπιν προσωπικής εντολής του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου, ο ανατριχιαστικής πολιτικής φήμης Άλεξ Ρόντος διεξάγει μυστικές συνομιλίες με την ηγεσία των Σκοπίων για την εξεύρεση ονομασίας αποδεκτής από τον Γιώργο Παπανδρέου: Ποιος θα το φανταζόταν ποτέ ότι θα καταντούσαμε σε τέτοιο σημείο αθλιέστατου προτεκτοράτου – ο Άλεξ Ρόντος να… εκπροσωπεί την Ελλάδα!
Μια φυσιογνωμία πολιτικά τόσο σκοτεινή, ώστε εξεδιώχθη κλοτσηδόν ακόμη και από τη… Λακωνία (!), όταν ο Γιώργος Παπανδρέου επιχείρησε να τον επιβάλει εκεί ως υποψήφιο βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, ένα πρόσωπο, υποτίθεται, «ανύπαρκτο» για την επίσημη Ελλάδα, αφού δεν κατέχει καμιά θεσμική θέση στον κρατικό μηχανισμό, να χειρίζεται εν κρυπτώ και παραβύστω ένα κορυφαίο θέμα της εξωτερικής πολιτικής της χώρας μας εν αγνοία και με παραμερισμό ακόμη και του υπουργού Εξωτερικών!
Όχι μόνο εξωφρενικά και ταπεινωτικά για την Ελλάδα πράγματα, αλλά πρωτίστως άκρως ανησυχητικά και ύποπτα ως προς το σε ποιους έχει αναθέσει στην πραγματικότητα ο πρωθυπουργός την υπόθεση των Σκοπίων.

«Τον έδωσε» ο Δημήτρης Δρούτσας

Εδώ και λίγες εβδομάδες έχει διοχετευτεί στα μέσα ενημέρωσης η είδηση για το μυστικό ρόλο του Άλεξ Ρόντος –και της ευρωβουλευτού του ΠΑΣΟΚ Μαριλένας Κοππά–, με όλο και πιο συγκεκριμένη μορφή.
Στη Νέα Υόρκη όμως ο υπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Δρούτσας αποφάσισε να δημοσιοποιήσει το ρόλο του Άλεξ Ρόντος, επιβεβαιώνοντας με έμμεσο αλλά σαφέστατο τρόπο την ανάμειξή του στην υπόθεση της ονομασίας των Σκοπίων.
Δεν είναι εύκολο να εκτιμήσει κανείς αν το έκανε

ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Η ΔΡΑΓΩΝΑ

 Απο το Αιεν αριστευειν


Η γενική γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Θάλεια Δραγώνα αναγκάστηκε να υποβάλει την παραίτησή της μετά τις έντονες αντιδράσεις που προκάλεσε η πρότασή της να διδάσκεται ως προαιρετικό το μάθημα της Ιστορίας στα σχολεία. Σύμφωνα με πληροφορίες η παραίτηση της κυρίας Δραγώνα θα γίνει δεκτή, προκειμένου να αποφευχθεί το πολιτικό κόστος που μπορεί να έχουν οι απόψεις της εν μέσω προεκλογικής περιόδου.
Για άλλη μια φορά η αντίδραση του κόσμου και ο φόβος των πολιτικών εν όψει κόστους σε ψήφους αποδίδει. Η γνωστή μισελληνίς Θάλεια Δραγώνα που έχει αναφερθεί από το παρόν ιστολόγιο ουκ ολίγες φορές για το μίσος εναντίον της Ελλάδας και το ανθελληνικό της έργο παραιτήθηκε από την θέσση της ΓΓ του υπουργείου Παιδείας. Η στερούμενη βασικού πτυχίου γεν. γραμματέας (αφού στις μέρες που ζούμε, το μεγαλύτερο πτυχίο για να επιτύχεις στην πολιτική είναι ο ανθελληνισμός), προσέφερε από την θέση της μεγάλες υπηρεσίες στην …Τουρκία. Έπαυσε τους Έλληνες δασκάλους και καθηγητές από τα σχολεία της μουσουλμανικής μειονότητας και τους αντικατέστησε με τουρκόφρονες, συνέβαλε τα μέγιστα στην de facto αναγνώριση της ανύπαρκτης “ τουρκικής μειονότητας στην Θράκη”, ενώ μνημειώδεις είναι οι δηλώσεις της για την ελληνική γλώσσα που την χαρακτήρισε μικρή ενώ τα αρχαία ελληνικά μια νεκρή και ουσιαστικά άχρηστη γλώσσα…
Κα Δραγώνα δεν θα μας λείψετε καθόλου!!!! Αν και είμαι πεπεισμένος ότι οι υπηρεσίες σας προς τα ανθελληνικά κέντρα δεν πέρασαν απαρατήρητες και γρήγορα θα σας βολέψουν κάπου αλλού! Προδότες σαν κι εσάς σπανίζουν άλλωστε… Να μην μείνει και το έργο σας ημιτελές!!!

ΒΡΕ ΟΥΣΤ! ! ! ! !

«Στέγνωσε» από καύσιμα & λιπαντικά ο στόλος

 του Γιώργου Διονυσόπουλου
Με τις «αναθυμιάσεις» κινούνται τα πλοία και τα υποβρύχια του Πολεμικού μας Ναυτικού, αφού οι δεξαμενές του στόλου έχουν στην κυριολεξία «στεγνώσει» από καύσιμα και λιπαντικά έλαια. Η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί έχει φτάσει στο απροχώρητο, εξαιτίας και της διακλαδικής άσκησης «Παρμενίων», το σενάριο της οποίας προβλέπει την έξοδο και την κίνηση στο Αιγαίο ενός εξαιρετικά μεγάλου αριθμού πλοίων που σε διαφορετικές συνθήκες θα ελλιμενίζονταν στο Ναύσταθμο της Σαλαμίνας. Όπως σημειώνουν πηγές του Πενταγώνου, τα όποια αποθέματα καυσίμων υπάρχουν, λόγω και της άσκησης, βρίσκονται πλέον στα πετρελαιοφόρα του στόλου, με αποτέλεσμα ο ανεφοδιασμός των δεξαμενών να είναι κάτι παραπάνω από αναγκαίος και άμεσος. Ήδη, λόγω της μεγάλης έλλειψης, το υπουργείο Εθνικής Άμυνας έχει προχωρήσει στη διενέργεια δύο διαγωνισμών που αφορούν, ο μεν πρώτος, τον ανεφοδιασμό του Πολεμικού Ναυτικού με καύσιμα και, ο δεύτερος, την προμήθεια λιπαντικών ελαιών για πλοία και οχήματα. Σύμφωνα με πληροφορίες, στο διαγωνισμό για τα καύσιμα κατέθεσε προσφορά μόνο μία εταιρεία, τα

24/10/10

Αν αντιδράσω σαν Έλληνας …………

 Γράφει η Ιδεοπηγή.

 Αηδιασμένος απ’ την υποκρισία, τα ψέματα και την οσφυοκαμψία των πολιτικών, θέλω να αντιδράσω αλλά πως;

Θυμωμένος απ’ τις συκοφαντίες και τις προσβολές των «φίλων», εντός και εκτός της χώρας, θέλω να αντιδράσω αλλά πως;

Οργισμένος απ’ τη συμπεριφορά και τις απειλές, αυτών που πριν λίγα χρόνια έπιναν κρασί σε νεκροκεφαλές, θέλω να αντιδράσω αλλά πως;

Εξαγριωμένος με αυτούς τους βάρβαρους, που ήρθαν στην Ευρώπη καταστρέφοντας τα πάντα και σήμερα καμώνονται τους πολιτισμένους, θέλω να αντιδράσω αλλά πως;

 

Αν πω ότι δεν χρωστάμε τίποτε, στους διεθνείς τοκογλύφους, που εδώ και
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σελίδες