BLOGS VS ΝΤΑΒΑΔΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ 1
| Το γαλλικό αεροπλανοφόρο «Charles-De-Gaull» πρόκειται να επισκεφτεί την Ελλάδα μεταξύ 3 και 8 Δεκεμβρίου ενώ θα συμμετάσχει και σε κοινές ασκήσεις με το ΠΝ. Πιο συγκεκριμένα, το γαλλικό σκάφος θα αγκυροβολήσει στον κόλπο του Φαλήρου στις 3 Δεκεμβρίου και στη συνέχεια θα καταπλεύσει στη ναυτική βάση της Σούδας στην Κρήτη από 4 έως 8 Δεκεμβρίου. Το «Charles-De-Gaull» μετά από έξι χρόνια συνεχούς δραστηριότητας μόλις ολοκλήρωσε μια περίοδο συντήρησης αρκετών μηνών, γνωστή ως «IPER» (προσωρινή μη διαθεσιμότητα λόγω συντήρησης και επισκευής) με σκοπό να εκσυγχρονίσει τις ικανότητές του. Θα πραγματοποιήσει ασκήσεις στη Μεσόγειο από 23 Νοεμβρίου έως 11 Δεκεμβρίου, γεγονός το οποίο δηλώνει την επαναφορά του σε πλήρη επιχειρησιακή ετοιμότητα. Η επίσκεψή του στην Ελλάδα, στο πλαίσιο των ασκήσεων αυτών, είναι η πρώτη εκτός Γαλλίας μετά την περίοδο συντήρησής του. Με την ευκαιρία αυτή θα πραγματοποιήσει ασκήσεις σε συνεργασία με το Πολεμικό Ναυτικό. Το Charles-De-Gaulle έχει μήκος πάνω από 260 μέτρα και μπορεί να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 27 κόμβων. Μπορεί να καλύπτει εκατοντάδες ναυτικά μίλια με πλήρη αυτονομία. Μπορεί επίσης να απονηώνει ένα αεροσκάφος ανά 30 δευτερόλεπτα και μέχρι 20 αεροσκάφη σε λιγότερο από 12 λεπτά. Με πλήρωμα 1900 ατόμων και σύνολο 40 αεροσκαφών, μεταξύ των οποίων τα «Rafale F3», τα αεροσκάφη AEW&C τύπου «Hawkeye» και πέντε ελικόπτερα, το Charles-De-Gaulle μπορεί επίσης να πραγματοποιεί αποστολές εναντίον χερσαίων στόχων, επιθέσεις των ναυτικών δυνάμεων ή επιχειρήσεις αεροπορικής κάλυψης στη ξηρά και στη θάλασσα. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στην Ελλάδα θα συνοδεύεται από 4 φρεγάτες αντιαεροπορικής και ανθυποβρυχιακής άμυνας, ένα υποβρύχιο και ένα πετρελαιοφόρο ανεφοδιασμού. |
Διαβάστε τα νέα κατορθώματα του Τρεμόπουλου στον "ανένδοτο" αγώνα, που ξεκίνησε από τον περασμένο Ιούνιο κατά της Ελλάδας.......
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΙΛΚΕΡ ΜΠΑΣΜΠΟΥΓΒρυξέλλες, 9 Νοεμβρίου 2009
Προς τον Στρατηγό Ιλκέρ Μπασμπούγ, Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου των Τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων,
Κύριε Αρχηγέ,
Σε επιστολή που μου έστειλε ο τουρκοκύπριος δημοσιογράφος και πολιτικός κύριος Μουράτ Κανατλί, μου εξιστορεί τα γεγονότα σχετικά με τη δίωξη που ασκήθηκε σε βάρος του από την τουρκοκυπριακή αστυνομία, μετά από διαδήλωση στις 28.10.2009 μπροστά στην Τουρκική Πρεσβεία στη Λευκωσία.
Ο κ. Κανατλί ήταν ανάμεσα στους διαδηλωτές οι οποίοι πιστεύουν ότι το πρόσφατο πακέτο οικονομικών μέτρων που αποφάσισε η τουρκοκυπριακή κυβέρνηση, επεβλήθη από την Άγκυρα και γι’ αυτό αποφάσισαν να διαμαρτυρηθούν στην Τουρκική Πρεσβεία.
Συνάγεται, λοιπόν, ότι η εις βάρος του δίωξη μπορεί να εκληφθεί ως εκδικητική ενέργεια, καθώς οιτουρκοκυπριακές αστυνομικές αρχές είναι υπόλογες στον αρχιστράτηγο του τουρκοκυπριακού στρατού, τον οποίο διορίζετε εσείς.
Κύριε Αρχηγέ,
Θεωρώ ότι οι ανησυχίες τις οποίες εκφράζει ο κ. Κανατλί είναι εύλογες. Ενδιαφέρουν όχι μόνο τον ίδιο και τους υποστηρικτές του, αλλά και όλους τους ευρωπαίους πολίτες που θεωρούν την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων έναν από τους πιο σημαντικούς πυλώνες των ευρωπαϊκών αξιών.
Κύριε Αρχηγέ,
Έχω παραδοσιακά ταχθεί κατά της απομόνωσης των Τουρκοκυπρίων. Κι ένας από τους λόγους είναι επειδή πιστεύω ότι στις αρχές του 21ου αιώνα δεν πρέπει να αφήνουμε κανένα περιθώριο συμπεριφορών, όπως αυτή που καταγγέλλει ο τουρκοκύπριος πολιτικός και δημοσιογράφος, τον οποίο γνώρισα και προσωπικά κατά την πρόσφατη επίσκεψη μου στην Κύπρο.
Θα το εκτιμούσα εάν δίνατε τις αναγκαίες διευκρινίσεις για τις καταγγελίες και αν η εξέλιξη της υπόθεσης διέψευδε τις ανησυχίες μας.
Με τιμή
Μιχάλης Τρεμόπουλος / Ευρωβουλευτής
από το Greek National Pride
Την υποστήριξή του στην υποψηφιότητα του Αντώνη Σαμαρά για τη θέση του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας εξέφρασε επισήμως πριν από λίγο ο Δημήτρης Αβραμόπουλος.
«Αρνούμαι την ασφάλεια της ουδετερότητας», τόνισε ο κ. Αβραμόπουλος.
«Η επιλογή του αρχηγού της Νέας Δημοκρατίας δεν έχει να κάνει με παζάρια και συναισθηματισμού… Μπορεί στο όνομα της ενότητας να απέσυρα την υποψηφιότητά μου δεν απέσυρα όμως τα πιστεύω μου... Πρέπει να επιλέξουμε αρχηγό με καθαρά πολιτικούς όρους», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Αβραμόπουλος.
Μάχη «στήθος με στήθος»
Σύμφωνα με πανελλαδική πολιτική έρευνα της GPO για την εκπομπή «Ανατροπή» του Mega, η κούρσα της διαδοχής ανάμεσα στην κ. Ντόρα Μπακογιάννη και τον κ. Αντώνη Σαμαρά. Σε ντέρμπι εξελίσσεται η κούρσα της διαδοχής,
Συγκεκριμένα, στο ερώτημα ποιος είναι καταλληλότερος για πρόεδρος της ΝΔ, οι ψηφοφόροι του κόμματος απαντούν: σε ποσοστό 43,7% η Ντόρα Μπακογιάννη, σε ποσοστό 43% ο Αντώνης Σαμαράς και σε ποσοστό 6,2% ο Παναγιώτης Ψωμιάδης. Το 1,1% απαντά άλλος, το 4,1% κανένας και 1,9% δεν γνωρίζει/δεν απαντά.
Το σύνολο των ψηφορόρων στο ίδιο ερώτημα απαντά σε ποσοστό 40,7% ο Αντώνης Σαμαράς, σε ποσοστό 35,7 την Ντόρα Μπακογιάννη και σε ποσοστό 9,7% τον Παναγιώτη Ψωμιάδη.
Η μάχη ανάμεσα στους δύο υποψηφίους δείχνει ακόμη πιο αμφίρροπη στην ερώτηση «Ποιος θα θέλατε να γίνει πρόεδρος της ΝΔ».
Στους ψηφοφόρους της ΝΔ η κ. Μπακογιάννη συγκεντρώνει 42,8%, ο κ. Σαμαράς 42,7%, ο κ. Ψωμιάδης 9,4%, 0,4% απαντά άλλος, 1,6% απαντά κανένας και 3,1% δεν γνωρίζει/δεν απαντά.
Στο σύνολο των ψηφοφόρων η κ. Μπακογιάννη συγκεντρώνει 29,5%, ο κ. Σαμαράς 39,1%, ο κ. Ψωμιάδης 13,9%, άλλος απαντά το 2,1%, Κανένας το 8,7%, δεν γνωρίζω/δεν απαντώ 6,7%.
Στο επόμενο ερώτημα «Ανάμεσα στην Ντ. Μπακογιάννη και τον Αντώνη Σαμαρά ποιον θέλετε για πρόεδρο;» στους ψηφοφόρους της ΝΔ περνάει οριακά μπροστά ο κ. Σαμαράς. Συγκεκρεμένα, συγκεντρώνει 46,8%, έναντι 46,5% της αντιπάλου του. Ποσοστό 3,6% απαντά Κανένας και 3,1% δεν γνωρίζει/δεν απαντά.
Στο σύνολο των ψηφοφόρων, ο κ. Σαμαράς διευρύνει το προβάδισμά του: Συγκεντρώνει 51,2%, έναντι 39,1% της κ. Μπακογιάννη.
Στην παράσταση νίκης, τόσο το σύνολο των ψηφοφόρων όσο και οι ψηφοφόροι της ΝΔ θεωρούν με διαφορά πως η νικήτρια θα αναδειχθεί η κ. Μπακογιάννη.
Συγκεκριμένα, στους ψηφοφόρους της ΝΔ συγκεντρώνει 64,9% έναντι 24% του κ. Σαμαρά και 0,6% του κ. Ψωμιάδη.
Σε ό,τι αφορά τη διάθεση συμμετοχής στη διαδικασία εκλογής προέδρου και συγκεκριμένα στο ερώτημα «Πρόκειται να γραφτείται μέλος για να ψηφίσετε για νέο πρόεδρο» οι ψηφορόροι της ΝΔ απαντούν «Είμαι ήδη μέλος και ναι και μάλλον ναι» σε ποσοστό 50,6%, «όχι και μάλλον όχι» σε ποσοστό 45,8%, ενώ δεν γνωρίζει/δεν απαντά το 3,6%.
Στην ίδια ερώτηση οι ψηφοφόροι του ΛΑΟΣ απαντούν «Είμαι ήδη μέλος και ναι και μάλλον ναι» σε ποσοστό 19,8% και «όχι και μάλλον όχι» σε ποσοστό 80,2%.
Στο σύνολο των ψηφοφόρων «Είμαι ήδη μέλος και ναι και μάλλον ναι» απαντά το 21%.
Στο ερώτημα «Πόσο σας ενδιαφέρει το θέμα της εκλογής προέδρου στη ΝΔ» οι ψηφοφόροι της ΝΔ απαντούν «Πολύ και αρκετά» σε ποσοστό 79,7%, «Λίγο και καθόλου» σε ποσοστό 19,2%, ενώ «Δεν γνωρίζει/δεν απαντά» το 1,1%.
Στο σύνολο των ψηφοφόρων «Πολύ και αρκετά» απαντά το 50,6%, «Λίγο και καθόλου» το 49% και «Δεν γνωρίζω/δεν απαντώ» το 0,4%.
Σε ό,τι αφορά την ταυτότητα της έρευνας, διεξήχθη σε πανελλαδικό δείγμα 2.400 ατόμων, από το Σάββατο 7/11 έως τη Δευτέρα 9/11, με τηλεφωνικές συνεντεύξεις.
| | | |
| 30-10-2009 00:02:18 | |
|
Ένα σχήμα στο οποίο εμφανίζονται από επιχειρηματικής άποψης οι Σωτήρης Εμμανουήλ, πρώην επικεφαλής των ΕΝΑΕ μέχρι την μεταβίβασή τους το 2002 στην HDW και Αντώνης Χάγιας, πρώην αντιπρόσωπος της ΗDW και νυν αντιπρόσωπος της Thyssen Krupp στην Ελλάδα, αλλά και ένας δημοσιογράφος, φίλος του Σ.Εμμανουήλ! Το σχήμα επιχειρηματικά οπωσδήποτε δεν ακούγεται αρκούντως «βαρύ» για ένα μέγεθος όπως τα ΕΝΑΕ (έστω αν ο Σ.Εμμανουήλ θεωρείται μεγάλης οικονομικής επιφάνειας, άριστος γνώστης των «ειδικών συνθηκών» των ΕΝΑΕ και ιδιαίτερα ευφυής ως προσωπικότητα), οπότε θεωρείται βέβαιο ότι κάποιο άλλο κέντρο, μεγάλου οικονομικού μεγέθους (ακούγονται τα ονόματα δύο εφοπλιστικών ομίλων με τράπεζες και ανάμιξη στα ΜΜΕ), στηρίζει το όλο εγχείρημα, στο οποίο πιθανότατα θα έχει συμμετοχή και η Thyssen με κάποιο ποσοστό. Ο Αντώνης Χάγιας είχε εξουσιοδοτηθεί από την Thyssen και εσχάτως αναζητούσε τράπεζα για να δανειοδοτήσει την μισθοδοσία των ΕΝΑΕ από την 1η Νοεμβρίου και μετά, μέχρι την εύρεση αγοραστή. Δεν αποκλείεται αυτή η αναζήτηση να «έβγαλε» κάτι παραπάνω από δανειοδότηση... Η συγκεκριμένη ομάδα των υποψηφίων αγοραστών επισκέφθηκε την υπουργό Οικονομικών Λούκα Κατσέλη και ανέλυσε την πρότασή της. Ήδη έχουν συστήσει εταιρεία και μη διασταυρωμένες πληροφορίες αναφέρουν ότι ήδη έχουν υπογράψει σχετικό MoA (μνημόνιο συμφωνίας) με την Thyssen. Αυτές οι εξελίξεις είχαν ως αποτέλεσμα να διακοπούν την περασμένη Τρίτη οι συνομιλίες του ιδιοκτήτη του ομίλου Ελευσίνας-Νεωρίου, Νίκου Ταβουλάρη με την Thyssen. Από την πλευρά της κυβέρνησης δεν έχει εκδηλωθεί καμία αντίδραση μέχρι στιγμής, αν και κορυφαίο στέλεχος διατύπωσε τον προβληματισμό τους ως προς την βιωσιμότητα του σχήματος Εμμανουήλ-Χάγια, ίσως γιατί πιθανότατα δεν γνωρίζει την οικονομική επιφάνεια αυτών που στηρίζουν το εγχείρημα. Την ομάδα Εμμανουήλ-Χάγια, εκτός από τον γνωστό δημοσιογράφο ο οποίος επρόκειτο και το 2002 να μπει στο Δ.Σ, των ΕΝΑΕ αλλά η μεταβίβαση στους Γερμανούς απέτρεψε την εξέλιξη, την πλαισιώνουν στελέχη που γνωρίζουν άριστα το περιβάλλον του υπουργείου Εθνικής Άμυνας από προηγούμενη κυβερνητική θητεία τους σε αυτό.
Αν προσπαθήσουμε να αναζητήσουμε τα κίνητρα πίσω από το σκληρό πόκερ που παίζεται στα ΕΝΑΕ, θα διαπιστώσουμε ότι αυτά δεν είναι άλλα από το πρόγραμμα των φρεγατών. Αν υπάρξει οποιαδήποτε άλλη ιδιοκτησία εκτός του ομίλου Ταβουλάρη, ο βασικός στόχος θα είναι να ανοίξει και πάλι το παιχνίδι της επιλογής... Πάντως το βέβαιο είναι ότι ο όμιλος Ταβουλάρη δεν έχει πει την τελευταία του λέξη. |
Προσηλωμένη στην πάγια τακτική της να προκαλεί και να «υπενθυμίζει» πως αμφισβητεί την εθνική μας κυριαρχία επί των εδαφών μας, η Τουρκία προέβει σε νέα παρενόχληση αεροσκάφους επιτήρησης θαλασσίων συνόρων της αποστολής FRONTEX της Ευρωπαϊκής Ενωσης.
Συγκεκριμένα, το τουρκικό ραντάρ της DATCA ξεκίνησε χθες από τις 23:31 έως τις 23:33 να εκπέμπει στη διεθνή συχνότητα κινδύνου προς το φιλανδικό αεροσκάφος που περιπολούσε ανατολικά του Φαρμακονησίου και εντός του Εθνικού Εναερίου Χώρου, να αποχωρήσει διότι βρισκόταν εντός του τουρκικού εναερίου χώρου, διαφορετικά θα εκτελούσε η τουρκική αεροπορία αποστολή αναχαίτισής του.
Οι φιλανδοί χειριστές εκτέλεσαν κανονικά την αποστολή τους και στις 02:15 σήμερα τα ξημερώματα επέστρεψαν στο αεροδρόμιο της Κω.
απο defencenet.gr
Μετα την στρατιωτική παρέλαση ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας κ.Κάρολος Παπούλιας είπε τα εξής:Υπήρχαν κάποιοι Ελληνες που έχυσαν το αίμα τους για να ζούμε εμείς ελέυθευροι.
Κ. Παπούλια μην τα λέτε αυτά μόνο σε μας, καλό θα ήταν να γυρίσετε την πλάτη σας στην κάμερα καινα τα πείτε στους πολιτικούς.
Σε αυτούς:
Νέα, άκρως προκλητική ενέργεια από την Τουρκία εναντίον αυτή τη φορά ελληνικού ελικοπτέρου έρευνας και διάσωσης.
Χθες αργά το βράδυ, ελικόπτερο έρευνας και διάσωσης τύπου Super Puma, συμμετέχοντας μαζί με πλοίο σε επιχείρηση διάσωσης λαθρομεταναστών στην περιοχή του Φαρμακονησίου, δέχθηκε επί σχεδόν μία ώρα (από τις 22:50-23:47) κλήσεις στη συχνότητα κινδύνου από το τουρκικό ραντάρ DATCA να εγκαταλείψει την περιοχή διότι βρισκόταν εντός… τουρκικού εναερίου χώρου! Το ελικόπτερο είχε απογειωθεί από τη Χίο στις 21:30 για να συμμετάσχει στην επιχείρηση.
Το ελληνικό πλήρωμα αγνόησε τις τουρκικές προκλήσεις και συνέχισε την αποστολή του συνδράμοντας στο έργο της διάσωσης των λαθρομεταναστών μαζί με την κανονιόφορο «Ναυμάχος». Συνολικά οι τούρκοι "διακινητές" αποβίβασαν 32 άτομα στο Φαρμακονήσι και ένας εξ αυτών την ώρα που τον αντελήφθει ελληνικό περίπολο προσπάθησε να διαφύγει με αποτέλσμα να σκοντάψει και να σκοτωθεί σε απόκρημνη περιοχή του νησιού.
Η επιχείρηση στέφθηκε με επιτυχία και αρκετοί λαθρομετανάστες διασώθηκαν. Περίπου στις 2 σήμερα τα ξημερώματα, το Super Puuma επέστρεψε στη βάση του στη Χίο.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί, πως την εξέλιξη της επιχείρησης παρακολουθούσε από κοντά τουρκική ακταιωρός, η οποία δεν τόλμησε να παρέμβει.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
«Τάπαιξαν» οι Τούρκοι στον Έβρο όταν είδαν παρατεταγμένα δεκάδες τανκς με τα πυροβόλα στραμμένα ακριβώς απέναντί τους…
Οι Έλληνες φαντάροι έκαναν διάλειμμα σε προγραμματισμένη άσκηση, ήταν δίπλα στα οχήματα κι απολάμβαναν με τις στολές το αναψυκτικό τους
Ο σκοπός του απέναντι τουρκικού φυλακίου που είδε την κίνηση ειδοποίησε και σε χρόνο ρεκόρ αντιπαρατάχθηκαν από την άλλη όχθη του Έβρου επίσης τουρκικά τανκ με το προσωπικό τους σε …ετοιμότητα
Χρειάστηκε να γίνει επικοινωνία επιτελικών του στρατού από τις δύο πλευρές και να διαλυθεί η όποια παρεξήγηση, να μην υπάρξει τελικά θερμό επεισόδιο εκ του μηδενός στον ποταμό Έβρο
Η ιδέα να παραταχθούν όλα τα τανκς που συμμετείχαν στην πρόσφατη στρατιωτική άσκηση κατά μήκος του ποταμού Έβρου με στραμμένα τα πυροβόλα τους προς την Τουρκία φυσικά στο ελληνικό έδαφος και να κάνουν διάλειμμα χειριστές και φαντάροι εκεί απολαμβάνοντας το αναψυκτικό τους, θορύβησε έντονα την τουρκική πλευρά που έβλεπε από απόσταση ανάσας την ανεξήγητη γι αυτήν αυξημένη κινητικότητα των ελληνικών τανκς και των στρατιωτικών οχημάτων.
Στο σημείο του βόρειου Έβρου η άσκηση γινόταν δίπλα στον ποταμό που αποτελεί το φυσικό όριο με την Τουρκία. Ο Τούρκος σκοπός από το παρατηρητήριο βλέποντας να έχει γεμίσει η ελληνική πλευρά με στρατό ειδοποίησε τους ανωτέρους του και αμέσως σήμανε συναγερμός αυξημένης ετοιμότητας.
Σε χρόνο ρεκόρ άρχισε και από την τουρκική όχθη του ποταμού Έβρου να παρατηρείται ανάλογη κινητικότητα.
Όπως μας ενημερώνουν οι γνωρίζοντες σ΄ εκείνο το σημείο βόρεια του νομού προσεγγίζουν πολύ οι όχθες του ποταμού και η ορατότητα είναι πεντακάθαρη. Άρχισαν λοιπόν να φθάνουν στρατιωτικά οχήματα, πεζοπόρα τμήματα και από την τουρκική πλευρά, τα οποία επίσης παρατάχθηκαν με στραμμένα τα όπλα τους στην Ελλάδα. Η αναμονή των δύο στρατών πραγματικά ήταν άνευ λόγου και αιτίας.
Στο ελληνικό έδαφος πραγματοποιούνταν προγραμματισμένη άσκηση και δεν υπήρχε ενδεχόμενο θερμού επεισοδίου, όμως διαφορετικά το εξέλαβαν οι Τούρκοι που ήταν κυριολεκτικά με το χέρι στην σκανδάλη.
Η όλη ετοιμότητα εκτονώθηκε με την υποχώρηση ένθεν κι ένθεν των στρατιωτικών οχημάτων, αφού προηγήθηκε επικοινωνία των επιτελικών του στρατού των δύο κλιμακίων, ενώ επί ώρες τουλάχιστον η τουρκική πλευρά βρισκόταν υπό ένταση. Ήταν η αθέατη πλευράς μιας άσκησης και η διάσταση που μπορεί να πάρει όταν γίνεται σε μια ευαίσθητη περιοχή και μάλιστα απέναντι σε καλούς γειτόνους.
Μελαχροινή Μαρτίδου
ΧΡΟΝΟΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
Καλά νέα για τους τιμωρημένους οπλίτες. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, με την ευκαιρία της εορτής της 28ης Οκτωβρίου, απαλλάσσει όλους τους τιμωρημένους αξιωματικούς, ανθυπασπιστές, υπαξιωματικούς και οπλίτες των ενόπλων δυνάμεων και των Σωμάτων... Ασφαλείας, όπως επίσης και τους σπουδαστές αυτών των σχολών, από την έκτιση του υπολοίπου των πειθαρχικών ποινών που τους έχουν επιβληθεί. Η απαλλαγή ισχύει από τη Δευτέρα και για όλες τις επιβληθείσες ποινές. Δεν τους χάλασε..
Από την Αυστραλία όπου πραγματοποιεί τριήμερη επίσημη επίσκεψη, ο πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ Nikola Gruevski απευθυνόμενος στο σκληρό ακροατήριο της σκοπιανής διασποράς επιδόθηκε σε νέο κήρυγμα αλυτρωτισμού: «Οι "Μακεδόνες" στην Αυστραλία έχουν μια μοναδική ευκαιρία να ζήσουν μαζί με τους συμπατριώτες από το Αιγαίο και το Πιρίν, κάτι που δεν είναι δυνατόν στη φυσική πατρίδα τους», καλώντας να «μη διαχωρίζονται σε αυτό το επίπεδο, καθώς δεν υπάρχουν "Μακεδόνες" του Βαρδάρη, του Αιγαίου ή του Πιρίν, αλλά υπάρχουν μόνο "Μακεδόνες". H ενότητα των "Μακεδόνων" της διασποράς είναι απαραίτητη για την επίτευξη των στρατηγικών εθνικών μας στόχων».
Ο Ν. Gruevski αναφέρθηκε και στο ζήτημα της ονομασίας για το οποίο, εν όψει της επανάληψης της διαδικασίας υπό τον Μ. Νimetz, ζήτησε την υποστήριξη των αποδήμων: "θα επιδιωχθεί μια λύση που δεν θα ζημιώνει τα εθνικά συμφέροντά μας, τη γλώσσα, το έθνος, τον πολιτισμό, την ταυτότητα, την τιμή και την αξιοπρέπεια», επισημαίνοντας ότι η όποια λύση θα εγκριθεί από τους πολίτες με δημοψήφισμα.
Oι δηλώσεις αυτές αποδεικνύουν για ακόμη μια φορά ότι η ηγεσία της γείτονος τορπιλίζει κάθε ελληνική χειρονομία για σχέσεις καλής γειτονίας, οδηγώντας αναπόφευκτα στην άσκηση βέτο και τον αποκλεισμό της ΠΓΔΜ από τις ευρωατλαντικές δομές.
ΠΗΓΗ
ΓΙΑΤΙ Η ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΝΤΟΡΑ....
Μετά τις εκλογές η κουρσα της διαδοχής ήταν προφανής.Η Ντόρα θα έβγαινε αρχηγός της Ν.Δ. Τώρα φαίνονται οτι όλα μπορει να ανατραπούν. Στις αρχές Οκτώβρη η κ. Μπακογιάννη έιχε αρκετα μεγάλο προβάδισμα με τους άλλους 3 υποψηφίους της.Στο διάστημα αυτό ο κ. Σαμαράς έχει ανεβάσει τα ποσοστά του με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί πανικός στο επιτελείο της κ.Ντόρας Μπακογιάννη.
ο Αντώνης Σαμαράς επικεντρώνει την προεκλογική του εκστρατεία στα εθνικά θεματα και στα οικονομικά(stage).Σε αντίθεση με την κυρία Μπακογιάννη που θα στηρίζει τις σωστές επιλογές της κυβέρνησης...Ουκ ολίγοι Ν.Δ.κράτες την κατηγορουν ότι έχει κοινές πολιτικες γραμμές με τον κ. Παπανδρεου στα εθνικά θέματα. ΚΑι εδω κολλάνε όλοι οι υπόλοιποι της Βουλής. Ο κ. Παπανδρέου επιθυμεί την κ. Μπακογιάννη στην αρχηγία της Ν.Δ. διότι κάποια ''καραμανλικά '' στελέχη θα συσπηρωθουν στο ΛΑΟΣ και ουσιαστικά δεν θα υπάρχει ''αξιωματικη αντιπολιτευση''.
Μεγάλο στοιχημα της κ.Μπακογιάννη είναι ότι αν βγει άρχηγος θα μπορέσει να κρατήσει την Ν.Δ. ενωμένη.............
Την απελευθέρωσή της, αλλά και τον Πολιούχο Άγιο της, τον Άγιο Δημήτριο, γιορτάζει η Θεσσαλονίκη. Σε λίγη ώρα θα ξεκινήσει και η επίσημη δοξολογία στον Ι.Ν του Αγίου Δημητρίου, παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας Κάρολου Παπούλια, και του Πρωθυπουργού Γ.Παπανδρέου.
Πηγή
ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 4 ΑΠΟ ΤΑ 30 F-16
Ενισχύεται αποφαστικά η άμυνα της χώρας
Μέσα στο επόμενο δεκααήμερο βγαίνουν στο Αιγαίο τα πρώτα 4 απο τα 30 νέα πολεμικά αεροπλάνα F-16 που αγόρασε η Ελλάδα.Ήδη έχουν έρθει στην αεροπορική βάση του Αράξου, η οποία κυριολεκτικά έχει μεταμορφοθεί.
Μετά τα 30 αυτά σύγχρονα μαχητικάενισχύεται η Αεροπορία μας και φυσικα η άμυνα της χώρας. η αξία του κάθε αεροσκάφους ανέρχεται στα 45.000.000 δολλάρια που αντιστοιχεί σε 33.500.000 ευρώ
Στο πλαίσιο των Αντισταθμιστικών Ωφελημάτων πραγματοποιήθηκε ο πλήρης εκσυχρονισμός των εγκαταστάσεων του Αράξου, απ΄όπου θα επιχειρούν τα νέα μαχητικά.
Η εταιρία Lockheed Martin Aeronautics ολοκλήρωσε όλα τα έργα υποδομής που είχε αναλάβειστην 116 ΠΜ εντός των προδιαγραφών και σε χρόνο σημαντικά συντομότερο απο την άφιξη των νέων μαχητικών.
Στον κατάλογο της νέαςυποδομής εντάσσονται τα διοικητήρια και τα υπόστεγα συντήρησης αεροσκαφών των 335 και336 πολεμικών μοιρών και το συνεργείο κινητήρων.Μέσα σε 18 μήνες ( απο τον ΣΣεπτέμβριο του 2007 έως τον Φεβρουάριο τού 2009) πραγματοποιήθηκαν επεμβάσεις σε 50.000 τετραγωνικά μέτρα, εκσκαφές της τάξης των 300.00 κυβικών μέτρων, καατεδαφίστηκαν παλαιά κτίρια 17.000 τετραγωνικών μέτρων και δαπανήθηκαν 52.000 ανθρωποημέρες εργασίας, δίνοντας με αυτόν τον τρόπο μία οικονομική ανάσα στην ευρύτερη περιοχή της πολυπαθήε κάτω Αχαιας.
Στο πλαίσιο των ΑΩ πραγματοποιήθηκαν επίσης πολύ σημαντικές επενδύσεις στην εγχώρια πολεμική βιομηχανία:Συμπαραγωγή σημαντικών δομικών τμημάτων του αεροσκάφους f-16απο την ΕΑΒ, για την παγκόσμια παραγωγή της Lockheed Martin, μεταφορα τεχνογνωσίας και κατασκευή νέων εγκαταστάσεων στην ΕΑΒ, η οποία κέρδισε σε διεθνή διαγωνισμό το συμβόλαιο αναβάθμισης των αεροσκάφων F-16 USAFπου σταθμεύουν στην Ευρώπη.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η διαπραγμάτευση και η τελική συμφωνία με την αμερικάνικη κυβέρνηση είχε γίνει απο τον τότε Υπουργό Αμυνας Σπήλιο Σπηλιοτόπουλο, ο οποίος στη βουλή μάλιστα είχε πει:
<<Εμείς υπογράφουμε :
Επιχείρηση εικονικού αποκλεισμού του Ανατολικού Αιγαίου με τεράστια αεροναυτική δύναμη βρίσκεται σε εξέλιξη τις τελευταίες ώρες.
Η μεγαλύτερη τουρκική αεροναυτική αρμάδα που έχει εμφανιστεί εδώ και πολύ καιρό στο Αιγαίο συμμετέχει στην άσκηση "Θαλασσόλυκος" με μικτά σενάρια μάχης, όπως αποκλεισμός νήσου, κατάληψη βραχονησίδας από ειδικές δυνάμεις (στο κεντρικό-νότιο Αιγαίο συμμετέχουν και τουρκικές ειδικές δυνάμεις, όπως αποκάλυψε η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ που κυκλοφορεί), προσβολή εχθρικών σκαφών με βλήματα επιφανείας κλπ...
Όλες οι δραστηριότητες των Τούρκων παρακολουθούνται στενά από τις ελληνικές δυνάμεις και των τριών Κλάδων. Χαρακτηριστικό της εγρήγορσης του Π.Ν. είναι ότι κινητοποίησε και μονάδες επιφανείας οι οποίες δεν θα έπρεπε υπό νορμάλ συνθήκες να πλέουν, λόγω εκπαίδευσης, συντήρησης κλπ.
To ιδιαίτερα εντυπωσιακό στοιχείο της τουρκικής διάταξης είναι ότι και οι τρεις περιοχές που έχουν δεσμεύσει βρίσκονται κατά μήκος του 25ου Μεσημβρινού, δηλαδή ξεκινούν από τον 25ο Μεσημβρινό και φτάνουν μέχρι τα τουρκικά χωρικά ύδατα, διχοτομώντας επιχειρησιακά το Αιγαίο, όπως είναι η πάγια επιδίωξή τους. Χαρακτηριστικό είναι ότι δεν πέρασαν δυτικά του 25ου Μεσημβρινού, παρά μόνο μία φορά στο βόρειο Αιγαίο κατά την διάρκεια των δεκάδων επιχειρήσεων και των εκατοντάδων πτήσεων! Θέλουν "μόνο" την περιοχή ανατολικά του 25ου Μεσημβρινού και κάνουν ότι μπορούν για να την κατοχυρώσουν.
Στο πλαίσιο της τουρκικής άσκησης DENIZ GORDU έχουν αναπτυχθεί στο Αιγαίο σε διάφορες περιοχές 8 υποβρύχια, 11 φρεγάτες και 13 πυραυλάκατοι. Παράλληλα διεξάγεται και η άσκηση EFES στο εσωτερικό της Τουρκίας. Είναι μία από τις μεγαλύτερες ναυτικές συγκεντρώσεις που έχει κάνει ποτέ η Τουρκία στο Αιγαίο!
Το Πολεμικό Ναυτικό έχει αναπτύξει πλοία και υποβρύχια σε όλο το Αιγαίο, τα οποία παρακολουθούν τις κινήσεις του τουρκικού Στόλου και τις δραστηριότητες οι οποίες γίνονται στα διεθνή ύδατα, ενώ διατηρεί υψηλή ετοιμότητα για να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε συμβάν που ενδεχομένως παρουσιαστεί.
Την ίδια στιγμή οι παραβιάσεις του Ε.Ε.Χ. έχουν ξεπεράσει κάθε προηγούμενο, όπως γράφουμε σε σχετικό σημείωμα κατωτέρω.
Στο πλαίσιο της ανωτέρω δραστηριότητας, εντοπίστηκε στα διεθνή ύδατα, περίπου επτά μίλια βόρεια της Αλονήσσου, το βοηθητικό πλοίο του τουρκικού Ναυτικού A558 το οποίο και παρακολουθείται διακριτικά από το Πολεμικό Ναυτικό.
Το σκάφος αυτό καταγράφηκε να ποντίζει ηχοσημαντήρες, καθώς στη συγκεκριμένη περιοχή οι Τούρκοι συνήθως αναπτύσσουν υποβρύχιο κατά τη διάρκεια των ασκήσεων.
Πηγή
O Αυστραλός πρωθυπουργός, Κέβιν Ράντ, που δηλώνει "βαθειά θρησκευόμενος και χριστιανός"αποκάλυψε πρόσφατα ότι μελετά την "Αγία Γραφή" και μάλιστα στα “ελληνικά”!
Έτσι πριν από λίγες μέρες έφτασε στο πρωθυπουργικό γραφείο ένα δώρο από την κυπριακή κωμόπολη Ορόκλινη και, συγκεκριμένα, από τον κοινοτάρχη Ορόκλινης, Σπύρο Ελενοδώρου.
Το δώρο προσέφερε εκ μέρους του κοινοτάρχη ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Κυπριακών Κοινοτήτων Αυστραλίας, Μιχάλης Χριστοδούλου, ο οποίος κατάγεται επίσης από την Ορόκλινη.
Τι ήταν το δώρο; Όπως είπε ο κ. Χριστοδούλου ήταν αντίγραφο παλαιάς "Αγίας Γραφής", που βρίσκεται στο Άγιον Όρος, και είναι στην ελληνική γλώσσα. Συνοδευόταν, μάλιστα, και από ένα Ελληνο-Αγγλικό λεξικό της "Αγίας Γραφής", έκδοσης του 1906.
Όλα αυτά τα εκτίμησε δεόντως ο Αυστραλός πρωθυπουργός και πριν από λίγες ημέρες έστειλε στα γραφεία της Κυπριακής Κοινότητας Σύδνεϋ θερμότατη ευχαριστήρια πρωθυπουργική επιστολή. |
Κατασκεύασαν αντίγραφο πλοίου των αρχαίων Ελλήνων Φωκαέων και ετοιμάζονται να διασχίσουν τη Μεσόγειο προβάλλοντας τον...αρχαίο Τουρκικό πολιτισμό!
Email από noiazomai.net : "Αυτή τη φορά, η Τουρκική πρόκληση έχει να κάνει με την ταυτότητα του Μικρασιατικού Πολιτισμού, και ιδιαίτερα του περίφημουΕλληνικού Πολιτισμού της Ιωνίας, που αποίκησε με τη σειρά του τον Εύξεινο Πόντο και έπειτα, μετά την καταστροφική μανία των Περσών εναντίον του, στράφηκε δυτικά και έφτασε ως την ίδρυση της Μασσαλίας περί το 600 π.Χ. Συγκεκριμένα, η Τουρκία κατασκεύασε ένα.... «αντίγραφο» αρχαίου ελληνικού πλοίου διαστάσεων 19Χ5 μέτρων, το οποίο ξεκίνησε ένα μακρύ ταξίδι προπαγάνδας στη Μεσόγειο, με υψωμένη επάνω του την Τουρκική Σημαία, ώστε να φτάσει σαν τουρκικό αρχαίο πλοίο της «Ανατολίας» στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στην αποικία των αρχαίων Ελλήνων Φωκαέων, την περίφημη Μασσαλία της Γαλλίας, 2.600 χρόνια μετά το πρώτο εκείνο αρχαίο ταξίδι. Η άφιξη υπολογίζεται να γίνει την 1 Ιουλίου, ώστε να παραβρίσκεται εκεί στους εορτασμούς των 320 ετών από την Γαλλική Επανάσταση! Έπειτα από τη Μασσαλία, μέσω ποτάμιων οδών θα μπει θριαμβευτικά στο ίδιο το Παρίσι, αποτελώντας σπουδαίο αξιοθέατο της πάντα κοσμοπολίτικης Γαλλικής Πρωτεύουσας, παίρνοντας μέρος στις εκδηλώσεις του «Τουρκικού Έτους» στη Γαλλία!!!Υπενθυμίζεται δε ότι η Γαλλία του Νικολά Σαρκοζί είναι επίσημα η πιο αντίθετη Ευρωπαϊκή χώρα στην ένταξη της Τουρκίας στην Ε.Ε. Η πορεία ίσως του «τουρκικού» πλοίου που το βάφτισαν «Κυβέλη», να μαλακώσει τελικά τους Γάλλους, όπως επιδιώκουν οι Τούρκοι. Στον γυρισμό πάντως, το αρχαίο «τουρκικό» πλοίο σχεδιάζεται να παρελάσει από την Κεντρική Ευρώπη και μέσω του Δούναβη να βγει στη Μαύρη Θάλασσα, για να καταλήξει θριαμβευτικά το 2010 στην Κωνσταντινούπολη», όπου και θα πάρει μέρος στις εκδηλώσεις «"Ισταμπούλ" - Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης». Ο ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΗΣ ΦΩΚΑΙΑΣ Όταν οι Αρχαίοι Φωκαείς έφυγαν για πάντα από την αρχαία Φώκαια, που είχε πέσει σε περσικά τότε χέρια, με πόνο και δάκρυα στα μάτια έριξαν εκεί μπροστά στη θάλασσα ένα μαύρο σίδερο, ορκιζόμενοι να μην ξαναγυρίσουν ποτέ, παρά μόνο εάν εκείνο το σίδερο έβγαινε στην επιφάνεια! Οι νεότεροι όμως Έλληνες της Φώκαιας στη Μικρασία, ούτε καν το μαύρο σίδερο πρόλαβαν να ρίξουν, κυνηγημένοι από τους αιμοσταγείς σφαγείς της Τουρκίας! Ήταν οι φρικτές ώρες της Γενοκτονίας του Ελληνισμού της Μικράς Ασίας, που το λεπίδι και η φωτιά της είχαν φτάσει ως τη Φώκαια στις 30 Μαϊου/12 Ιουνίου του 1914! Ο Γάλλος αρχαιολόγος και μηχανικός Φελίξ Σαρτιώ, βρέθηκε τότε εκεί και μαζί με άλλους τρεις ομοεθνείς του, τους Manciet, Carlier και Dandria, που ύψωσαν αμέσως πρόχειρες Γαλλικές Σημαίες σε τέσσερεις ελληνικές οικίες, κατορθώνοντας έτσι να διασώσουν πολλούς Φωκαείς, κυριολεκτικά από τα δόντια των λυσσασμένων τουρκικών λύκων, που άκουγαν στο φρικτό όνομα «Τσέτες»! Να πως περιγράφει ο ίδιος ο Σαρτιώ το Διωγμό και τη Γενοκτονία: «Πλούσιοι πρόκριτοι της πόλης έφυγαν ανυπόδητοι γιατί κι αυτά τα παπούτσια, τους είχαν αφαιρέσει. Εις τους ναούς διεπράχθησαν ανήκουστοι ιεροσυλίαι»! Και αλλού: «Οι Νεότουρκοι στο όνομα της δικαιοσύνης και της ελευθερίας έβαψαν τα χέρια τους με τόσο αίμα, όσο δεν είχαν χύσει από πολλούς αιώνες οι πρόγονοί τους, παρόλο που ήταν άριστα εκπαιδευμένοι στην τέχνη της σφαγής»! Ο δε Mansier ένας από τους υπόλοιπους πραγματικά θαρραλέους Γάλλους της ομάδας των Αρχαιολόγων θυμόταν: «Μας έφεραν μια γυναίκα που πέθανε. τη νύχτα την είχαν βιάσει 17 Τούρκοι. Επίσης είχαν πάρει μαζί τους στα βουνά ένα κορίτσι 16 ετών αφού σκότωσαν μπροστά στα μάτια του τον πατέρα και τη μητέρα της. Έτσι είχαμε δει τα πέντε χαρακτηριστικά της λεηλασίας μιας πόλεως: την κλοπή, τη λαφυραγωγία, τον εμπρησμό, τους σκοτωμούς και τους βιασμούς»!!! Και αλλού: «Βρήκαμε μια γριά που κοιτόταν στο δρόμο, και πού ήταν σχεδόν παράλυτη από τα κτυπήματα. Είχε δυο μεγάλες πληγές στο κεφάλι πού είχαν γίνει από κτυπήματα υποκόπανου τουφεκίου. τα χέρια της ήταν κομμένα, το πρόσωπο της πρησμένο»!!! Και πάλι: «.Βεβαιώνω ότι όλοι εκείνοι οι πληγωμένοι με εξαίρεση δύο η τριών ήταν επάνω από εξήντα ετών. Ανάμεσα τους υπήρχαν γριές επάνω από ενενήντα ετών, πού είχαν πυροβοληθεί και είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι είχαν τραυματιστεί υπερασπιζόμενες τα αγαθά τους. Επρόκειτο απλούστατα περί σφαγών»! Και ακόμη: «Ήταν ολοφάνερο ότι όλα αυτά αποτελούσαν μιαν οργανωμένη επίθεση.» Τα παρακάτω σχόλια μάλιστα του Αμερικανού Προξένου στη Σμύρνη Τζώρτζ Χόρτον, που εξέδωσε στα 1925 το βιβλίο-μαρτυρία «Η κατάρα της Ασίας» για τις Τουρκικές Σφαγές εναντίον Ελλήνων και Αρμενίων, είναι ενδεικτικά, καθώς, όπως τονίζει, φανερώνουν «την αναλλοίωτη φύση του Τούρκου και του χαρακτήρα του, σαν πλάσματος με άγρια πάθη, που ζει ακόμη στην εποχή του Ταμερλάνου και του Ούννου Αττίλα». ΤΟ ΠΛΟΙΟ - ΜΑΣΚΑ ΤΩΝ ΕΝΟΧΩΝ Η Τουρκία, που αφάνησε με φρικτούς διωγμούς και τους τελευταίους Έλληνες της περιοχής της νεότερης Φώκαιας στη Μικρασία, επιχειρεί σήμερα να υποκαταστήσει τον Ελληνικό Πολιτισμό της Μικρασίας, με το εφεύρημα του δήθεν «Πολιτισμού της Ανατολίας», στην τεχνητή έννοια του οποίου δεν επιτρέπεται να συμπεριλαμβάνεται ο όρος Έλληνας ή Γιουνάν! Η Άγκυρα, αναζητώντας στηρίγματα για να διασωθεί από τα απίστευτα μαζικά εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητος που έχει διαπράξει, με 1.500.000 σφαγιασμένους Αρμένιους και σχεδόν άλλους 1.500.000 Έλληνες, βρίσκει καταφύγιο στον αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό, τον οποίο έχει βαπτίσει σε «Πολιτισμό της Ανατολίας» (δηλαδή τουρκικό.)! Έτσι κατασκεύασε και το αρχαίο πλοίο, που δεν είναι παρά ένα ακόμη προσωπείο, μια μάσκα για να διασκεδάσει στα μάτια της διεθνούς κοινής γνώμης, τις φρικτές εντυπώσεις που προκαλούν οι Γενοκτονίες της! Και ιδιαίτερα στη Γαλλία του Σαρκοζί! «STOP KYBELI» Το πλοίο αυτό, δεν πρέπει να γίνει δεκτό σε ελληνικά λιμάνια! Και σε κανένα Γαλλικό ή άλλο Ευρωπαϊκό! Και εάν πλησιάσει, οφείλουν όλοι οι Μικρασιάτες, όλοι οι Πόντιοι, όλοι οι Ανατολικοθρακιώτες, όλοι οι Κύπριοι, όλοι οι Αρμένιοι, όλοι οι Γάλλοι, όλοι οι Ευρωπαίοι, να το προϋπαντήσουν με υψωμένες τις γροθιές μιας δίκαιης και παγκόσμιας διαμαρτυρίας! Επειδή δεν είναι δυνατόν, οι Γενοκτόνοι της Ανθρωπότητας, οι τύραννοι των Κούρδων, οι εισβολείς και κατοχείς της πανάρχαιας ελληνικής Κύπρου μας, οι καθημερινοί θρασύτατοι εισβολείς του Ελληνικού Αρχιπελάγους, να λάβουν πιστοποιητικό λευκού ποινικού μητρώου! Δεν είναι δυνατόν να αφεθούν να χρησιμοποιήσουν ένα αρχαίο ελληνικό πλοίο, προκειμένου να αθωώσουν τα ματωμένα και ένοχα χέρια τους, θαμπώνοντας την Ευρώπη! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΜΕ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΔΟΛΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ! Το πλοίο αυτό, δεν μπορεί να ταξιδεύει χωρίς συγνώμη, χωρίς έμπρακτη μεταμέλεια! ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΛΟΙΟ-ΜΑΣΚΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΣΜΟΥ, ΠΟΥ ΒΑΛΘΗΚΕ ΝΑ ΞΕΓΕΛΑΣΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Δεν μπορούν οι Τούρκοι να παριστάνουν του αρχαίους Φωκαείς! Δεν μπορούν οι σφαγείς των νεότερων Φωκαέων να παριστάνουν τους πολιτισμένους Ευρωπαίους! Η Γαλλία ολόκληρη πρέπει να σηκωθεί στο πόδι! Και μαζί της όλη η δημοκρατική Ευρώπη! Η παράσταση της Ευρωπαϊκής πορείας της Τουρκίας αρχίζει. Ας είναι εκεί όμως η Ιστορία και η Δικαιοσύνη! |