ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ e-ΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΑΣ...

17/9/10

Ουάσιγκτον – Άγκυρα – Τελ Αβίβ – Αθήνα: Οι πλευρές ενός τετραγώνου που αλλάζει

ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥ ΚΑΛΑΡΡΥΤΗ
Η γεωγραφία είναι αμείλικτη. Κάποια στιγμή, η τεχνολογία θα την καταστήσει λιγότερο δεσμευτική –ήδη συμβαίνει σε αυξανόμενο βαθμό εδώ και χρόνια–, αλλά μέχρι να καταργηθεί από αναγκαία και ικανή συνθήκη σε θέματα ασφαλείας και στρατιωτικών συγκρούσεων, αν ποτέ γίνει αυτό, θα συνεχίσει να επιβάλλει επιλογές. Η εξελισσόμενη ρήξη στις σχέσεις της Άγκυρας με την Ουάσιγκτον και το Τελ Αβίβ οδήγησε το Ισραήλ στην επίσπευση της στρατηγικής προσέγγισης με την Αθήνα και στη συνειδητή επικοινωνιακή προβολή του γεγονότος, προκειμένου να στείλει μήνυμα ότι διαθέτει εναλλακτικές στην περιοχή. Το ενδιαφέρον αρχίζει από δω και πέρα.

Πρώην σύμμαχος, αυριανός ισλαμιστής

Οι σχέσεις της Τουρκίας με τις ΗΠΑ και το Ισραήλ προφανώς δεν θα

Αρνητικό ρεκόρ 10ετίας η ανεργία

Υψηλό δεκαετίας χτύπησε η ανεργία στη χώρα μας κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους ενώ οικονομολόγοι προβλέπουν στο Reuters ποσοστό 12,5% εντός του 2010 και ακόμη πιο επώδυνη συνέχεια καθώς, όπως εκτιμάται, «η πολιτική λιτότητας που ακολουθείται με σκοπό να περιορίσει τις δημόσιες δαπάνες, παγώνει την οικονομική δραστηριότητα».

Τα ποσοστά ανεργίας εκτινάχθηκαν στο 11,8% κατά τους μήνες Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο, από 11,7% στο πρώτο τρίμηνο του έτους και από 8,9% το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
«Αναμένουμε ότι τα ποσοστά θα συνεχίσουν την ανοδική τους τάση στα επόμενα τρίμηνα. Η βύθιση της ζήτησης και η ανησυχία για τις μελλοντικές οικονομικές επιδόσεις επιβαρύνουν την πολιτική προσλήψεων των εταιριών», λέει στο Reuters ο

Η απογραφή του 2011 στην Αλβανία και η Ελληνική Μειονότητα!

Η αλβανική κυβέρνηση, κατά πληροφορίες, εξήγγειλε απογραφή του αλβανικού πληθυσμού για τον προσεχή Μάιο του 2011. Επιτέλους, καλοδεχούμενη μια απογραφή στο αλβανικό κράτος. Σήμερα η αλβανική κυβέρνηση υπολογίζει τους Έλληνες μειονοτικούς που ζουν στην επικράτεια σε 60.000 περίπου. Η επίσημη αυτή αλβανική θέση ελέγχεται για πολλούς ουσιαστικούς λόγους και, με βεβαιότητα, δεν απεικονίζει την πραγματική πληθυσμιακή κατάσταση της ελληνικής μειονότητας. Τον αριθμό αυτόν που δίνει η αλβανική κυβέρνηση τον αναπαράγει και ο ελληνικός ημερήσιος και περιοδικός τύπος. Βέβαια, οι Έλληνες δημοσιογράφοι του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου δεν γνωρίζουν, αφού στηρίζονται μόνο στις επίσημες αλβανικές πηγές, ποια είναι η πραγματικότητα και ποιος ο πραγματικός ελληνικός πληθυσμός στην Αλβανία. Ο αριθμός που έδωσε το προηγούμενο καθεστώς (1989) είναι πέρα για πέρα αυθαίρετος και πλασματικός.

Τότε οι Έλληνες μειονοτικοί ζούσαν σε εποχή φόβου και τρόμου, αντιμετώπιζαν ψυχικούς και

Ρατσιστική βία ανακάλυψε η Ύπατη αρμοστία του ΟΗΕ όταν την Τετάρτη μαχαιρώθηκαν 3 Έλληνες στον Άγιο Παντελεήμωνα

Εντονη ανησυχία (!!!) εκφράζει η Ύπατη Αρμοστία για τους Πρόσφυγες, για την αύξηση κρουσμάτων ρατσιστικής βίας στη χώρα μας.(!!!)
Με ανακοίνωση της, ζητεί παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση του φαινομένου αναφέροντας ως παράδειγμα την "περίπτωση του Άγιου Παντελεήμονα, στην Αθήνα, όπου οι επιθέσεις κατά αλλοδαπών και οι συμπλοκές έχουν δημιουργήσει μια έκρυθμη και ανεξέλεγκτη κατάσταση, που επηρεάζει όλους τους κατοίκους της περιοχής".(!!!)
"Οπως σημειώνεται σε σχετική έκθεση του Οργανισμού του ΟΗΕ για τους

Αποκαλυπτική έρευνα για τις ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις

Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα αποτελέσματα έρευνας που διενήργησαν το περιοδικό Monthly Review και η εταιρία πολιτικών και κοινωνικών ερευνών VPRC.
Η έρευνα διεξήχθη την περίοδο Ιανουαρίου – Ιουνίου 2010 και υπήρξαν απαντήσεις από 750 αξιωματικούς και 676 υπαξιωματικούς. Οι περιοχές διεξαγωγής της έρευνας ήταν η Αττική, η Θεσσαλία, η Θράκη, η Κρήτη και τρία νησιά του Αιγαίου.
Σύμφωνα με τις σχετικές ανακοινώσεις, βασικότερο συμπέρασμα της έρευνας ήταν η πρόταξη του οικονομικού προβλήματος από τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, κάτι μάλλον αναμενόμενο δεδομένης της δυσμενούς συγκυρίας, αν και μεγάλο μέρος της έρευνας είχε ολοκληρωθεί προ της υπογραφής του περιβόητου «Μνημονίου».
Όπως μάλιστα αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ενημέρωση που απεστάλη από τους διοργανωτές της έρευνας, η ερμηνεία των στοιχείων που προέκυψαν είναι ότι «οδηγούμαστε με γρήγορο ρυθμό σε ένα ‘στρατό επιβίωσης’, έναν στρατό που το βασικό μέλημα των στελεχών του είναι η διασφάλιση της επιβίωσής τους». Για να ακολουθήσει ο ορθός, κατά τη γνώμη μας σχολιασμός: «Ένας στρατός δύο ταχυτήτων, στον οποίο επικρατεί η λογική της επιβίωσης, είναι αναμενόμενο να είναι λιγότερο αποτελεσματικός και να μη μπορεί να εκτελέσει τα καθήκοντα που αναμένει από αυτόν η κοινωνία».


Άλλο ενδιαφέρον σημείο της έρευνας είναι ότι από τις απαντήσεις προκύπτει σαφώς «ότι με

Στους Κήπους του Έβρου λειτούργησε τελικά η Οργάνωση "Free Agia Sofia"

Με την τέλεση θείας λειτουργίας στους Κήπους του Εβρου, έληξε τελικά η προσπάθεια της Οργάνωσης "Παγκόσμια Ενορία της Αγίας Σοφίας", να επισκεφθεί την Κωνσταντινούπολη και να τελέσει εκεί θεία λειτουργία.
Η επίσκεψη ματαιώθηκε χθες το απόγευμα, όταν ο πρόεδρος της Οργάνωσης, Κρις Σπύρου, έλαβε επιστολή από τον πρέσβη της Τουρκίας στην Αθήνα, με την οποία η τουρκική κυβέρνηση ανέφερε, ότι δεν θα επέτρεπε την επίσκεψη και την τέλεση λειτουργίας στην Αγία Σοφία της Κωνσταντινούπολης, χαρακτηρίζοντας τις προθέσεις των μελών της οργάνωσης ως προκλητικές.
Κατόπιν αυτού, τόσο ο πρόεδρος όσο και τα μέλη της "Παγκόσμιας Ενορίας Αγίας Σοφίας" αποφάσισαν να μην μεταβούν στην Πόλη, προκειμένου να μη δώσουν την ευκαιρία στην

Απαγόρευσαν οι Τούρκοι την λειτουργία στην Αγία Σοφία και την είσοδο των προσκυνητών στην Τουρκία

Απαγόρευσαν οι τουρκικές αρχές, όπως ήταν φυσικά αναμενόμενο, την τέλεση της λειτουργίας στην Αγία Σοφία και επίσης απαγόρεψαν στους προσκυνητές που είχεαν ξεκι΄νήσει από όλο τον κόσμο να εισέλθουν στην Τουρκία! Τη σχετική πρωτοβουλία έχει αναλάβει ομάδα με επικεφαλής τον πρόεδρο του Παγκοσμίου Συμβουλίου για την Αποκατάσταση της Αγίας Σοφίας, Κρις Σπύρου, ο οποίος και ανακοίνωσε, με δήλωση του στο τουρκικό ειδησεογραφικό πρακτορείο ειδήσεων «Ανατολή», την απαγόρευση εισόδου τους στην Τουρκία.
Σύμφωνα με τηλεγράφημα του τουρκικού

16/9/10

Τουρκική αντίδραση για τη λειτουργία στην Αγιά Σοφιά

«Εάν υπάρξει σκόπιμη προσπάθεια, που αποσκοπεί στη διατάραξη της γαλήνης, το κράτος θα λάβει μέτρα εναντίον της», δήλωσε ο υπουργός Πολιτισμού της Τουρκίας... αναφερόμενος στην απόφαση ομάδας Eλληνοαμερικανών που πρόκειται να επισκεφθεί αύριο Παρασκευή την Αγία Σοφία στην Κωνσταντινούπολη προκειμένου να πραγματοποιήσει λειτουργία.

Μιλώντας στο τουρκικό τηλεοπτικό δίκτυο NTV, ο Ερτουγρούλ Γκιουνάι είπε ότι «υπάρχει μία προσπάθεια που πηγάζει από το εξωτερικό και στρέφεται εναντίον του διαθρησκευτικού διαλόγου. Με μία συγκέντρωση σε έναν ιδιαίτερο χώρο όπως είναι η Αγία Σοφία προσπαθούν να πλήξουν την εικόνα αυτή. Ελπίζω ότι κανείς δεν θα το επιτρέψει. Εμείς προστατεύουμε την Αγία Σοφία σαν κόρη οφθαλμού,. Ένας ναός 1.500 ετών δεν είναι κατάλληλος για διαδήλωση φανατικών ομάδων».

Ο Τούρκος υπουργός είπε επίσης ότι πριν από

Η Ψυχολογική σημασία της σειράς γέννησης των παιδιών


Της Νατάσσας Πιπεροπούλου- Κωνσταντάρα, Διδάκτορος Ψυχολογίας

Τα δεδομένα εμπειρικών μελετών και θεωρητικών σχημάτων, μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι έναν αξιόλογο και αξιοπρόσεκτο ρόλο στη διαμόρφωση της ψυχοσύνθεσης και του χαρακτήρα (της ψυχό-κοινωνικό-συναισθηματικής οντότητας) του καθένα και της καθεμίας μας διαδραματίζει η σειρά γέννησής μας στην πατρική οικογένεια δηλαδή είναι σημαντικό το εάν είμαστε πρωτότοκα, δευτερότοκα ή τριτότοκα παιδιά.
          Τα δημογραφικά χαρακτηριστικά της σύγχρονης ελληνικής οικογένειας έχουν αλλάξει σημαντικά στη διάρκεια των τελευταίων  δεκαετιών. Έτσι η κλασική «εκτεταμένη» οικογένεια στην οποία κάποτε συμβίωναν τρεις γενιές, παππούδες-γιαγιάδες, παιδιά και τα παιδιά των παιδιών τους, έχει δώσει πια τη θέση της στη μικρή (την «πυρηνική» οικογένεια) όπου δυο γονείς ζούνε με δυο και πολύ συχνά με το ένα παιδί τους (οι οικογένειες τριών παιδιών…σπανίζουν πια). Το πρωτότοκο παιδί γεννιέται και αντιμετωπίζει μέσα στο σπίτι του ένα κοινωνικό-ψυχολογικό περιβάλλον σημαντικά διαφορετικό από εκείνο που θα αντιμετωπίσει το δευτερότοκο ή το τριτότοκο παιδί. Πρώτο, και για μερικούς ίσως βασικότερο στοιχείο, για το πρωτότοκο παιδί αποτελεί η σχετική απειρία των γονέων του σε θέματα ψυχοκοινωνικών γνώσεων και αγωγής του παιδιού. Έτσι, κάθε διακύμανση στην υγεία του, κάθε φυσιολογικό βήμα στη διαδικασία της εξελικτικής του πορείας αποτελούν για τους γονείς του πρωτότοκου παιδιού σημαντικά γεγονότα πρόκλησης χαράς, συγκίνησης, φόβου, αγωνίας και κάθε ψυχοσυναισθηματικού προβληματισμού.
          Ιδιαίτερα προβλήματα δημιουργεί στα νέα ζευγάρια και τα παιδιά τους η έλλειψη στο άμεσο περιβάλλον παππούδων και γιαγιάδων που θα μπορούσαν να

Εξι στους δέκα νέους... ζουν από το πορτοφόλι του μπαμπά!



Mε διαθέσιμο το πορτοφόλι των γονιών και του ευρύτερου οικογενειακού κύκλου πορεύεται στον καιρό της οικονομικής κρίσης, της εργασιακής ανασφάλειας και των ασταθών χρηματικών απολαβών η ελληνική νεολαία, ενώ μεγάλο κομμάτι της παραμένει ακόμη και κοντά στην ηλικία των τριάντα στην πατρική εστία. Παράλληλα, η μεγάλη πλειονότητα της νεολαίας δεν είναι καθόλου ικανοποιημένη από το εισόδημά της, καθώς, όπως υποστηρίζει στην πρόσφατη έρευνα της Κάπα Research για το «Βήμα της Κυριακής», οι απολαβές του 62,3% των ερωτηθέντων δεν τους επιτρέπουν να έχουν την επιθυμητή ποιότητα ζωής. Το ίδιο περίπου ποσοστό (59,1%) δηλώνει ότι στηρίζεται, σε μικρότερο ή

Κόβουμε τις συντάξεις αν δεν αποδείξετε ότι ζείτε!

Δε φτάνει το μακάβριο σαφάρι που ξεκίνησε, τηλεφωνώντας σε λαϊκές οικογένειες και ρωτώντας αν εξακολουθούν να ζουν οι ηλικιωμένοι, τώρα η κυβέρνηση λέει ορθά - κοφτά στους συνταξιούχους πως αν δεν αποδείξουν ότι ζουν, θα πάψουν να παίρνουν σύνταξη!
Σε επιστολή του που στέλνει σε συνταξιούχο το Τμήμα Συντάξεων του υποκαταστήματος Καλαμάτας του ΙΚΑ, ο διευθυντής ζητά «στα πλαίσια της απογραφής και τον έλεγχο των συνταξιούχων του ΙΚΑ - ΕΤΑΜ παρακαλούμε εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών προσέλθετε αυτοπροσώπως στην Υπηρεσία μας» «με την αστυνομική σας ταυτότητα» και συμπληρωμένη υπεύθυνη δήλωση. Στην οποία, ο/η δηλών /ούσα πρέπει να δηλώσει αν πέρα από τη σύνταξη του ΙΚΑ παίρνει και άλλη σύνταξη, και αν ναι, από πού και να βεβαιώνει ότι ...«βρίσκεται στη ζωή»!
Και η επιστολή συνεχίζει: «Εφιστούμε την προσοχή σας και σας γνωρίζουμε ότι αν δεν προσέλθετε εντός της ανωτέρω προθεσμίας η υπηρεσία μας θα αναγκαστεί να αναστείλει την καταβολή της σύνταξής σας σύμφωνα με το άρθρο 18 του Κανονισμού Ασφαλιστικής Αρμοδιότητας του ΙΚΑ»!
Στην ίδια κατεύθυνση και προσπαθώντας να εμφανιστεί ... αμείλικτος «κυνηγός» όσων «βουλιάζουν» τα ασφαλιστικά ταμεία, η κυβέρνηση έδωσε κατεύθυνση και στις 9.9.2010 ο Γενικός Διευθυντής Ασφαλιστικών Υπηρεσιών του ΙΚΑ κυκλοφόρησε επείγον έγγραφο, με θέμα: «Ενέργειες για την ελαχιστοποίηση του χρόνου που μεσολαβεί μεταξύ του θανάτου του συνταξιούχου και της διακοπής της

Κάρτα του Πολίτη αντί αστυνομικής ταυτότητας...

Eντός του 2011 θα ξεκινήσει η σταδιακή αντικατάσταση των αστυνομικών ταυτοτήτων με την Κάρτα του Πολίτη. Η κάρτα αυτή θα δημιουργηθεί με υψηλές προδιαγραφές ασφαλείας για να μην μπορεί να πλαστογραφηθεί και θα έχει το μέγεθος και τη μορφή πιστωτικής κάρτας, παρόμοιας με τις ταυτότητες κατοίκων πολλών ευρωπαϊκών χωρών.
Οπως εξήγγειλε ο πρωθυπουργός κ. Γ. Παπανδρέου το Σάββατο στη Θεσσαλονίκη, «…δικαίωμα στη σύνταξη, δικαίωμα στην εκπαίδευση, δικαίωμα στην επανακατάρτιση, στο επίδομα αναπηρίας,στο βιβλιάριο υγείας. O λα θα αποτυπώνονται στην Κάρτα του Πολίτη.Σπάζοντας τη δαιδαλώδη γραφειοκρατία,αξιοποιώντας ορθολογικά τα...
χρήματα αυτά, που υπάρχουν- και ναι,όταν κάνει κανείς ορθολογική διαχείριση χρημάτων,βρίσκει χρήματα και γι΄ αυτούς τους πολύ σημαντικούς στόχους- προχωράμε στην Κάρτα του Πολίτη». Και πρόσθεσε ότι ως το τέλος του 2011 «οι πολίτες θα είναι σε θέση να

“Καταπιεσμένη αλβανική μειονότητα” στην Ελλάδα ανακαλύπτει ξανά η Ουάσινγκτον

Προβοκάτσια σε βάρος της Αθήνας αποτελεί το χθεσινό ρεπορτάζ της αμερικάνικης εφημερίδας The Washington Times, με τίτλο “Leader concerned by Albanian nationalism”, που αναφέρεται στην δήλωση του πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου στην Θεσσαλονίκη, με αφορμή την δολοφονία του Α. Γκούμα μέλους της ελληνικής μειονότητας της Αλβανίας στις 13 Αυγούστου στην Χειμάρρα. Ο Γ. Παπανδρέου τόνισε ότι τον ανησυχεί η έξαρση του εθνικισμού ( ο οποίος στην περιοχή των Βαλκανίων είναι πάντα πηγή πρόκλησης σοβαρών προβλημάτων) από ομάδες εξτρεμιστών, οι οποίες στρέφονται κατά της ελληνικής μειονότητας στην Αλβανία. Υπολογίζεται ότι στην Αλβανία διαμένουν από 40 μέχρι 100 χιλιάδες Έλληνες, οι οποίοι διαμαρτύρονται για διακρίσεις και εκφοβισμό εκ μέρους των Αλβανών, ενώ στην Ελλάδα υπάρχουν 500 χιλιάδες Αλβανοί μετανάστες, οι οποίοι επίσης διαμαρτύρονται για διακρίσεις εις βάρος τους.
Στο σημείο αυτό η εφημερίδα που απηχεί συχνά τις τάσεις ορισμένης μερίδας του Σταίητ Ντιπάρτμεντ και του Πενταγώνου, εξισώνει τους Αλβανούς μετανάστες στην Ελλάδα που η χώρα μας δέχθηκε, προσφέροντάς τους εργασία και προνοιακές υπηρεσίες -συχνά δωρεάν- με την αναγνωρισμένη με διεθνή συμφωνία Εθνική Ελληνική Μειονότητα της Αλβανίας.

Στη φωτογραφία, αλβανοί λαθρομετανάστες πραγματοποιούν διαδήλωση στο κέντρο της Αθήνας τη στιγμή που η Ελληνική Εθνική Μειονότητα της Βορείου Ηπείρου προσπαθεί να επιβιώσει σε καθεστώς βίας και τρομοκρατίας.
πηγη

Aλλάζουν το δόγμα και στην εξωτερική πολιτική - Ένας Θεός ξέρει τι μας ετοιμάζουν...

Τη συγκρότηση Επιτροπής η οποία θα επεξεργαστεί το νέο πολιτικό δόγμα της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής ανακοίνωσε ο υπουργός Εξωτερικών, Δημήτρης Δρούτσας, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου όπου παρουσιάστηκαν οι βασικοί άξονες της εξωτερικής πολιτικής της χώρας.

Στην Επιτροπή θα συμμετέχουν στελέχη του υπουργείου, ακαδημαϊκοί, ενώ ιδιαίτερο ρόλο θα διαδραματίσει το ΕΣΕΠ (Εθνικό Συμβούλιο Εξωτερικής Πολιτικής).

Αφού έκανε λόγο για απτά αποτελέσματα της πολιτικής των έντεκα τελευταίων μηνών, επισημαίνοντας οτι τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα είχε χάσει τη φωνή της στο διεθνές στερέωμα, ο κ. Δρούτσας αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην πρωτοβουλία για την «Ατζέντα 2014» για την ευρωπαϊκή προοπτική των χωρών της Βαλκανικής, καθώς και στις πρόσφατες επισκέψεις του στο Βελιγράδι και την Πρίστινα.

Στο θέμα της ονομασίας της ΠΓΔΜ, ο υπουργός Εξωτερικών υποστήριξε ότι

15/9/10

Η εργασιακή ανασφάλεια είναι αντιπαραγωγική

 Της Ελίνας Γαληνού
 
Η επιβολή περιορισμών που αναγκάζει τους εργοδότες να απολύουν πλεονάζον προσωπικό ή και να κλείσουν ακόμα τις παραγωγικές τους μονάδες, ήταν κάτι το αναμενόμενο λόγω της οικονομικής κρίσης και της δεινής κατάστασης στην οποία περιήλθε η χώρα. Η ανεργία καλπάζει και ο αριθμός ανέργων αυξάνεται ανησυχητικά, ενώ η εύρεση κάποιας εργασίας κάπως σταθερής διάρκειας, αρχίζει να μοιάζει με ουτοπία.
Βεβαίως, όταν ο εργοδότης δεν μπορεί να ανταπεξέλθει λόγω μειωμένων τζίρων, αναγκάζεται να περιορίσει το προσωπικό του ή να προβεί σε μειώσεις αποδοχών για να μην κλείσει τουλάχιστον η επιχείρησή του. Ομως το νέο καθεστώς απολύσεων καθώς και οι εργασιακοί όροι που θεσπίστηκαν πρόσφατα, αρχίζουν να θυμίζουν περισσότερο εργασιακό

“Θα ήσασταν καλύτερα, αν δεν βάζατε φόρους!”

ΜΑΣ ΤΗΝ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ...

Πληθωρισμό χαμηλότερο και από τον μέσο όρο της Ευρωζώνης, για πρώτη φορά στην ιστορία της, θα είχε η Ελλάδα, εάν δεν αυξάνονταν οι έμμεσοι φόροι, σύμφωνα με τις διαπιστώσεις του ΔΝΤ για την πρόοδο της χώρας με βάση το Μνημόνιο.

Όπως προκύπτει  από την Έκθεση του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείο για την Ελλάδα που δημοσιοποιήθηκε πριν λίγες ώρες στην Ουάσινγκτον, οι υψηλοί φόροι φαίνεται πως έκαναν ζημιά αντί να βοηθήσουν το Πρόγραμμα Σταθεροποίησης αφού απειλούν τους στόχους για τον αποπληθωρισμό, την ανάκτηση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας αλλά και τις εισπράξεις δημοσίων εσόδων, που έμειναν προς το παρόν "στα χαρτιά". 

Αυτό δεν θα εμποδίσει όμως τους επικεφαλής των  ελεγκτών του

"Τα βρόντηξαν" 171.000 αγρότες...

Του Κ. ΚΑΤΙΚΟΥ


Αγρότες ψάχνει η ελληνική γεωργία, καθώς ο ρυθμός φυγής από το επάγγελμα τείνει να προσλάβει διαστάσεις ντόμινο με το ένα τέταρτο (25%) των παραγωγών της «γηρασμένης» υπαίθρου να τα έχει «βροντήξει» την τελευταία δεκαετία (2000-2010). 
Στο διάστημα αυτό οι αγρότες λιγόστεψαν κατά 171.300 άτομα, με αποτέλεσμα σήμερα να απασχολούνται στο επάγγελμα (του γεωργού και κτηνοτρόφου), 530.000 παραγωγοί, από 700.900 που ήταν στο ξεκίνημα της δεκαετίας!
Το πιο ανησυχητικό που αναδεικνύεται μέσα από

ΟΥΓΓΑΡΙΑ VS ΔΝΤ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ 1




Αδύνατον να χωνέψουν οι Ευρωπαίοι το ηχηρό πολιτικό χαστούκι που έφαγαν η Ε.Ε. και το Δ.Ν.Τ. από τη νεοεκλεγείσα δεξιά κυβέρνηση της Ουγγαρίας, η οποία αρνήθηκε επιδεικτικά να συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις τους, προκειμένου να τους χορηγήσουν ένα δάνειο δηλώνοντας ότι δεν έχει καμία πρόθεση να επιβάλει πρόσθετα μέτρα λιτότητας στον ουγγρικό λαό επειδή έτσι θέλουν οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικανοί. «Πραγματικό χλευασμό επιφύλαξε η ουγγρική κυβέρνηση στο Δ.Ν.Τ. και στην Ε.Ε. που έστειλαν αντιπροσωπείες τους για να εκτιμήσουν το πρόγραμμα βοήθειας στην Ουγγαρία», έγραψε η γαλλική «Λιμπερασιόν».
Η επίσης γαλλική «Μοντ» δείχνει εξίσου σοκαρισμένη με τη στάση τόσο του Ούγγρου πρωθυπουργού Βίκτορ Όρμπαν όσο και των στελεχών της κυβέρνησής του απέναντι στη συμφωνία υποτέλειας της Ουγγαρίας προς το Δ.Ν.Τ. και την Ε.Ε. που είχε υπογράψει η προηγούμενη, σοσιαλιστική και εκεί, ουγγρική κυβέρνηση, η οποία συνετρίβη στις εκλογές το Μάιο, για να πάρει

ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΗΘΗ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΟΤΗ

Ψευδή και αναληθη χαρακτήρισε το δημοσιευμα του <<βορειοηπειρωτη>> για την καταργηση Ελληνικών μαθημάτων στα παιδιά της Ελληνικής μειονότητας της Βορείου Ηπείρου. Θελουμε να πουμε ότ ιτο σχετικό αρθρο εκδόθηκε απο  την εφημεριδα <<Λαικό Βήμα>> αρ.φύλλου 5.454 σελίδα 16.

ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ......

Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες συνομωσιολογικές θεωρίες – που έχει βρει αρκετή δημοσιότητα στο διαδίκτυο – σχετικά με τη σημερινή κρίση...
και τον ρόλο του Γ. Παπανδρέου είναι αυτή που δημοσίευσε ο Τάκης Μίχας. Έχει σπουδάσει Εθνολογία και Φιλοσοφία στα πανεπιστήμια του Άρχους (Δανία), Ντουμπρόβνικ (Κροατία) και Σάντα-Κρουζ, (Καλιφόρνια). Έχει εργασθεί σε Δανικές και Ελληνικές εφημερίδες. Σήμερα εργάζεται στην Ελευθεροτυπία ενώ παράλληλα αρθρογραφεί στην Wall Street Journal (Europe). Είναι συγγραφέας του βιβλίου «Ανίερη Συμμαχία: η Ελλάδα και η Σερβία του Μιλόσεβιτς». Το 2002 τιμήθηκε με το βραβείο δημοσιογραφίας του ιδρύματος Μπότση: Ο Γιώργος Παπανδρέου ήρθε στην εξουσία με προφανείς εντολές. Να αφελληνίσει και να διαμελίσει το Ελληνικό κράτος σύμφωνα με τις επιταγές της παγκοσμιοποίησης. Οι τρεις τομείς μέσω των οποίων θα γίνει αυτός ο διαμελισμός είναι:

1. Ιθαγένεια στους μετανάστες 2. Προώθηση της οικονομικής κατάρρευσης της χώρας 3. Υλοποίηση του Καλλικράτη

Και τα τρία αυτά έγιναν με τέτοια προτεραιότητα και τόσο άγρια

Στα σκαριά τα «Ελληνικά Νερά» του Δημοσίου

Μπορεί να μην υπάρχουν καταιγιστικές εξελίξεις στο μέτωπο των αποκρατικοποιήσεων (οι προτάσεις των συμβούλων για τις κρατικού ενδιαφέροντος τράπεζες αναμένονται εντός των ημερών), αλλά από το Λονδίνο και το roadshow της ΕΧΑΕ βγήκαν κάποια νέα. Ο γενικός γραμματέας Αποκρατικοποιήσεων Γ. Χριστοδουλάκης είπε πως το Δημόσιο ετοιμάζει μια νέα εταιρεία συμμετοχών υπό την επωνυμία «Ελληνικά Νερά». Στη νέα εταιρεία holding δεν θα μεταβιβαστούν μόνο τα ποσοστά που ελέγχει το ελληνικό δημόσιο στις δύο εισηγμένες εταιρείες διαχείρισης

14/9/10

Ο Πρόεδρος Χριστόφιας ζήτησε από τα μέλη της Ι. Συνόδου περισσότερο εμπιστοσύνη

Τη διαβεβαίωση ότι «δεν υπάρχει περίπτωση να μας επιβληθούν λύσεις από έξω και να πούμε ‘μάλιστα, δεχόμαστε’ αυτές τις λύσεις», επανέλαβε σήμερα ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Δημήτρης Χριστόφιας.
Σε ομιλία του στη συνεδρία της Ιεράς Συνόδου Εκκλησίας της Κύπρου για την πανηγυρική έγκριση του νέου Καταστατικού Χάρτη της Εκκλησίας της Κύπρου, ο Πρόεδρος Χριστόφιας ζήτησε από τα μέλη της Ιεράς Συνόδου «λίγη περισσότερη εμπιστοσύνη», υποδεικνύοντας πως ο ίδιος υπερασπίζεται «αρχές, οι οποίες έχουν σχέση με την ύπαρξη και τη σωτηρία αυτού του τόπου».
Σημείωσε, ωστόσο, πως την ίδια ώρα, η σωτηρία του τόπου προϋποθέτει και ευελιξία, «πάντοτε στηριγμένοι σε αρχές», όπως είπε. 
«Αυτή την ευελιξία φρονώ ότι είναι ανάγκη να επιδεικνύουμε στη διάρκεια της

Κινδυνεύουν με λουκέτο τα ΚΕΠ

Το μνημόνιο φαίνεται πως άγγιξε μέχρι και τα ΚΕΠ, αφού οι περικοπές που εισηγήθηκαν οι πιστωτές μας και υιοθέτησε η κυβέρνηση του νέου ΠΑΣΟΚ είχαν άμεσες επιπτώσεις στη συνέχιση λειτουργίας πολλών εξ αυτών. Ηδη σε αρκετούς μικρούς δήμους που φιλοξενούσαν μέχρι πρότινος καταστήματα εξυπηρέτησης πολιτών έχουν αναρτηθεί ανακοινώσεις που πληροφορούν το συναλλασσόμενο κοινό ότι "παύει τη λειτουργία του λόγω λήξης των συμβάσεων έργου των υπαλλήλων".
Κι αυτό γιατί η στελέχωσή τους αποτελούνταν αποκλειστικά και μόνο από συμβασιούχους.
Αλλά και στα ΚΕΠ των πολυάνθρωπων αστικών κέντρων η κατάσταση δεν είναι καθόλου διαφορετική.
Τα περισσότερα υπολειτουργούσαν όχι μόνο λόγω της μη

ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ....ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ...ΔΕΙΤΕ ΤΟ...

ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ..ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΚΡΥΒΟΣΑΣΤΕ.....

Πρώην υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας: "Ζήτημα χρόνου το "κούρεμα" του ελληνικού χρέους"

«Η Ελλάδα δεν θα μπορέσει να ορθοποδήσει χωρίς αναδιάρθρωση των δανείων της», εκτιμά ο Π.Στάινμπρουκ  πρώην υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας και προσθέτει ότι «θα ήταν σοβαρό λάθος, λαμβάνοντας υπόψη τα συμφέροντα ορισμένων τραπεζών, να αναβάλλεται διαρκώς και εις βάρος των φορολογουμένων το αναπόφευκτο».

Διευκρινίζει δε ότι «δεν υπάρχει άλλος δρόμος από το να απαλλάξουν τη χώρα οι πιστωτές από ένα μέρος των χρεών της, παρατείνοντας το χρόνο αποπληρωμής, χαρίζοντας τα τοκοχρεωλύσια ή – όπως είναι ο τεχνικός όρος – εφαρμόζοντας ένα ‘haircut’».

Ο πρώην υπουργός στρέφει τα πυρά του και κατά

Σχης Συμεών Κεβεντζίδης, διοικητής ΕΛΔΥΚ: "Στόχος μας να κυματίσει η σημαία μας στον Πενταδάκτυλο"!

Επιτέλους υπάρχουν όχι απλώς Έλληνες "δημόσιοι υπάλληλοι" που δεν φοβούνται να μιλήσουν, αλλά Έλληνες αξιωματικοί που τιμούν την στολή και το εθνόσημο που φορούν: Σε μια ομιλία που σκόρπισε ρίγη συγκίνησης και περηφάνειας ο νέος διοικητής της ΕΛΔΥΚ, συνταγματάρχης Συμεών Κεβεντζίδης, μιλώντας σε ένα γεμάτο αμφιθέατρο στο Δήμο Στροβόλου για τα 50χρονα της ΕΛΥΚ είπε απλώς το αυτονόητο: "Στόχος της ΕΛΔΥΚ, αν οι περιστάσεις το επιβάλουν, είναι η πολεμική σημαία της να ξανακυματίσει στον Πενταδάκτυλο". Στο όρος της

Μ. Σπουρδαλάκης: Το ΠΑΣΟΚ εξυπηρετεί μια ολιγαρχική ελίτ

Τη συνέντευξη του Μιχάλη Σπουρδαλάκη πήρε ο Πάνος Λάμπρου για την ΕποχήΣυμπληρώθηκαν 36 χρόνια από την ίδρυση του ΠΑΣΟΚ. Από το αρχικό σχήμα του 1974 μέχρι το ΠΑΣΟΚ του 2010 υπάρχει τεράστια απόσταση. Ή μήπως μας φαίνεται σήμερα έτσι;
Υπάρχει συνέχεια, υπάρχουν και μεγάλες διαφορές. Όταν το ΠΑΣΟΚ ξεκινάει την πορεία του, έχει τέσσερα θεμελιώδη συνθήματα, που εγγράφονται στο γενετικό του υλικό. Τα συνθήματα της λαϊκής κυριαρχίας, εθνικής ανεξαρτησίας, κοινωνικής δικαιοσύνης, δημοκρατικής διαδικασίας, που ήταν μεν γενικόλογα, συγκροτούσαν όμως, ένα εν δυνάμει αριστερό κίνημα. Αριστερό και μάλιστα της ανανεωτικής αριστεράς, με την έννοια ότι έθετε το ζήτημα της συμμετοχής...
Λέγανε μάλιστα τότε ότι ο Παπανδρέου έκλεβε τα συνθήματα του

Η "εξυγίανση" του ΟΣΕ...

H Κυβέρνηση πρόκειται να «εξυγιάνει» τον ΟΣΕ.
Οι εργαζόμενοι που θα περισσεύουν δεν θα απολυθούν αλλά θα μεταταγούν σε άλλες υπηρεσίες του δημοσίου. Έτσι λένε!
Τι θα γίνει όμως με τα ασφαλιστικά δικαιώματα των 3.000 εργαζόμενων του ΟΣΕ που θα μετακινηθούν στο δημόσιο; Μέχρι τώρα οι εργαζόμενοι ήταν ασφαλισμένοι στο προβληματικό ταμείο ΤΑΠ ΟΤΕ που έγινε προβληματικότερο από τις πρόωρες συνταξιοδοτήσεις των εργαζομένων του ΟΤΕ για να...
μπορέσει να πουληθεί ο ΟΤΕ στους Γερμανούς.
Τώρα οι 3.000 εργαζόμενοι του ΟΣΕ που θα μεταταγούν στο δημόσιο θα συνταξιοδοτηθούν και από το δημόσιο; Θα πάρουν και Εφ΄ άπαξ από το ΤΠΔΥ;
Αλίμονο στους αυθεντικούς

13/9/10

Ο ΝΕΟΓΡΑΙΚΥΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ

ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ



Την απόφασή μου να ΜΗΝ είμαι υποψήφιος στις εκλογές για τον Δήμο Θεσσαλονίκης την ανακοίνωσα σήμερα το πρωί, Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου, 2010 στην εκπομπή του Γιώργου Αυτιά στο ALTER καθότι εκεί είχα αναγγείλει το καλοκαίρι του 2009 την απόφασή μου να συμμετάσχω ως  «Ανεξάρτητος υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης στις εκλογές του 2010!» Στη συνέχεια εκείνη την απόφαση την ανάρτησαν αμέτρητα blogs στα οποία αρθρογραφώ αλλά και άλλα που μετέδωσαν την είδηση.

           Από τότε κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι, είχαμε τις εκλογές του Οκτώβρη 2009 που οδήγησαν την Νέα Δημοκρατία σε απίστευτου μεγέθους ήττα, είχαμε την επικράτηση του Σαμαρά στη ΝΔ και από το Μάιο έχουμε το απίστευτα επώδυνο…ΜΝΗΜΟΝΙΟ!

           Είπα σήμερα το πρωί στο ALTER ότι την απόφασή μου να ΜΗΝ είμαι

Η Ελλάδα είναι ΖΑΜΠΛΟΥΤΗ




Το Μνημόνιο βυθίζει τη χώρα...

Να καταψηφίσει την κυβερνητική πολιτική στις επερχόμενες εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης καλεί τον λαό ο Αντώνης Σαμαράς, μέσα από τη συνέντευξή του στον «Τύπο της Κυριακής».
Σε αυστηρό τόνο ο πρόεδρος της Ν.Δ. επιτίθεται στην κυβέρνηση για την πολιτική που ασκεί στον οικονομικό τομέα και επισημαίνει ότι με το Μνημόνιο, η χώρα βυθίζεται όλο και πιο πολύ στην ύφεση, τα λουκέτα και την απελπισία.
«Δεν χρειάζεται να κουραστούμε για να πείσουμε κανέναν ότι η πολιτική του ΠΑΣΟΚ είναι αδιέξοδη, αυτό το ξέρουμε όλοι πια. Εκείνο που εμείς πρέπει να κάνουμε είναι να πείσουμε για την εναλλακτική μας πολιτική και να μετατρέψουμε την οργή σε ελπίδα», τονίζει ο κ. Σαμαράς. Ο αρχηγός της Ν.Δ. επισημαίνει ότι

Στην Αθήνα ξανά η τρόικα, για τον προϋπολογισμό

Επανέρχεται στην Αθήνα η τρόικα των δανειστών της Ελλάδας, αυτή τη φορά για τη σύνταξη του προσχεδίου του προϋπολογισμού του 2011. Καίριο σημείο η αύξηση των εσόδων για την επίτευξη των στόχων του μνημονίου. Ο πρωθυπουργός πάντως, κατά την ομιλία του από το βήμα της ΔΕΘ, διέψευσε τις δημοσιογραφικές πληροφορίες για το ενδεχόμενο νέας περικοπής των μισθών απάντησε ότι «δεν έχει ακούσει κάτι τέτοιο».
Στο επίκεντρο της νέας 15ήμερης επίσκεψης του κλιμακίου των

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Καλή σχολική χρονιά ευχομαστε απο την καρδια μας στους 1.300.000 μαθητες των σχολείων ,και ιδιαίτερα στους υποψηφίους στην τριτοβαθμια εκπαιδευση...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σελίδες