ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ e-ΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΑΣ...

20/1/11

Αστοχη δήλωση ή θέμα διαδοχής;

 του Φ. Νάκου

Αίσθηση αλλά ακόμα και σενάρια διαδοχολογίας προκάλεσαν και εντός της Ιεραρχίας οι δηλώσεις του Αρχιεπισκόπου σε ιστοσελίδα της Βοιωτίας, σύμφωνα με την οποία ο κ. Ιερώνυμος σε ομιλία του, το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, εξέφρασε την επιθυμία μετά τη λήξη της διακονίας του, να επιστρέψει στα Οινόφυτα και εκεί να περάσει τα υπόλοιπα χρόνια της ζωής του.
Ο ιστοχώρος http://www.anparatiritis.gr/content/view/3402/2/lang,el/, όπως και άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες της Βοιωτίας, φιλοξένησε ρεπορτάζ για την επίσκεψη του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου στο εργοτάξιο του Κέντρου Εκκλησιαστικής Διακονίας που οραματίζεται να ανεγείρει στα Οινόφυτα. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, κατά την τελετή θεμελίωσης του Μουσείου, ο κ. Ιερώνυμος -μεταξύ άλλων- υποστήριξε "...όσο μεγαλώνουμε αγαπάμε ακόμη περισσότερο τον τόπο που γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε", ενώ τόνισε και το μάταιο της ζωής "...διάφοροι σπουδαίοι άνθρωποι κατά καιρούς με έχουν τιμήσει με δώρα. Αυτά θα εκτεθούν εδώ στο μουσείο. Θα μας θυμίζουν ότι αυτά μένουν, εμείς φεύγουμε...". Στη συνέχεια, με βάση πάντα το ίδιο δημοσίευμα, ο Αρχιεπίσκοπος εξέφρασε την επιθυμία όταν τελειώσει η διακονία του να ζήσει στον τόπο του "...να κάνω τη βόλτα μου στον τόπο που μεγάλωσα, να έχω τα βιβλία μου..." είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ιερώνυμος.
Τα όσα φέρεται να είπε ο Αρχιεπίσκοπος κατά την επίσκεψή στη γενέτειρά του
τροφοδότησαν όπως ήταν αναμενόμενο παρασκηνιακές συζητήσεις μητροπολιτών, με αρκετούς από αυτούς να υποστηρίζουν ότι μπορεί να δημιουργήσει αποσταθεροποίηση στο εσωτερικό της Ιεραρχίας και μάλιστα από το πουθενά.
Ιεράρχες σχολιάζοντας στον «Α.Τ.» τις συγκεκριμένες δηλώσεις, τις χαρακτήρισαν τουλάχιστον άστοχες, καθώς όπως επισήμαναν «στην παρούσα φάση όπου η Εκκλησία δέχεται επιθέσεις από παντού, το να δίνεται η εντύπωση ότι διοικείται από έναν μεταβατικό Αρχιεπίσκοπο, μόνο καλή εικόνα δεν είναι…».
Επεισόδιο και στην Ιεραρχία
Στην έκτακτη σύγκληση της Ιεραρχίας την περασμένη Δευτέρα, στην κριτική που ασκήθηκε από ιεράρχες για μετριοπαθή πολιτική έναντι της κυβέρνησης, ο Αρχιεπίσκοπος απάντησε στον μητροπολίτη Αιγιαλείας Αμβρόσιο: "Δεν είμαι εδώ για να κάνω καριέρα, είμαι στη θέση αυτή για να υπηρετήσω τον λαό. Ολους ο κόσμος μας βλέπει και μας κρίνει... Εγώ έχω τη δική μου γραμμή, έχω τη δική μου λογική στα εν λόγω θέματα της Εκκλησίας, δεν μπορώ να σας ακολουθήσω, λυπάμαι!".
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σελίδες