14/9/10
Πρώην υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας: "Ζήτημα χρόνου το "κούρεμα" του ελληνικού χρέους"
«Η Ελλάδα δεν θα μπορέσει να ορθοποδήσει χωρίς αναδιάρθρωση των δανείων της», εκτιμά ο Π.Στάινμπρουκ πρώην υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας και προσθέτει ότι «θα ήταν σοβαρό λάθος, λαμβάνοντας υπόψη τα συμφέροντα ορισμένων τραπεζών, να αναβάλλεται διαρκώς και εις βάρος των φορολογουμένων το αναπόφευκτο».
Διευκρινίζει δε ότι «δεν υπάρχει άλλος δρόμος από το να απαλλάξουν τη χώρα οι πιστωτές από ένα μέρος των χρεών της, παρατείνοντας το χρόνο αποπληρωμής, χαρίζοντας τα τοκοχρεωλύσια ή – όπως είναι ο τεχνικός όρος – εφαρμόζοντας ένα ‘haircut’».
Ο πρώην υπουργός στρέφει τα πυρά του και κατά
Διευκρινίζει δε ότι «δεν υπάρχει άλλος δρόμος από το να απαλλάξουν τη χώρα οι πιστωτές από ένα μέρος των χρεών της, παρατείνοντας το χρόνο αποπληρωμής, χαρίζοντας τα τοκοχρεωλύσια ή – όπως είναι ο τεχνικός όρος – εφαρμόζοντας ένα ‘haircut’».
Ο πρώην υπουργός στρέφει τα πυρά του και κατά
Σχης Συμεών Κεβεντζίδης, διοικητής ΕΛΔΥΚ: "Στόχος μας να κυματίσει η σημαία μας στον Πενταδάκτυλο"!
Επιτέλους υπάρχουν όχι απλώς Έλληνες "δημόσιοι υπάλληλοι" που δεν φοβούνται να μιλήσουν, αλλά Έλληνες αξιωματικοί που τιμούν την στολή και το εθνόσημο που φορούν: Σε μια ομιλία που σκόρπισε ρίγη συγκίνησης και περηφάνειας ο νέος διοικητής της ΕΛΔΥΚ, συνταγματάρχης Συμεών Κεβεντζίδης, μιλώντας σε ένα γεμάτο αμφιθέατρο στο Δήμο Στροβόλου για τα 50χρονα της ΕΛΥΚ είπε απλώς το αυτονόητο: "Στόχος της ΕΛΔΥΚ, αν οι περιστάσεις το επιβάλουν, είναι η πολεμική σημαία της να ξανακυματίσει στον Πενταδάκτυλο". Στο όρος της
Μ. Σπουρδαλάκης: Το ΠΑΣΟΚ εξυπηρετεί μια ολιγαρχική ελίτ
Τη συνέντευξη του Μιχάλη Σπουρδαλάκη πήρε ο Πάνος Λάμπρου για την ΕποχήΣυμπληρώθηκαν 36 χρόνια από την ίδρυση του ΠΑΣΟΚ. Από το αρχικό σχήμα του 1974 μέχρι το ΠΑΣΟΚ του 2010 υπάρχει τεράστια απόσταση. Ή μήπως μας φαίνεται σήμερα έτσι;
Υπάρχει συνέχεια, υπάρχουν και μεγάλες διαφορές. Όταν το ΠΑΣΟΚ ξεκινάει την πορεία του, έχει τέσσερα θεμελιώδη συνθήματα, που εγγράφονται στο γενετικό του υλικό. Τα συνθήματα της λαϊκής κυριαρχίας, εθνικής ανεξαρτησίας, κοινωνικής δικαιοσύνης, δημοκρατικής διαδικασίας, που ήταν μεν γενικόλογα, συγκροτούσαν όμως, ένα εν δυνάμει αριστερό κίνημα. Αριστερό και μάλιστα της ανανεωτικής αριστεράς, με την έννοια ότι έθετε το ζήτημα της συμμετοχής...
Λέγανε μάλιστα τότε ότι ο Παπανδρέου έκλεβε τα συνθήματα του
Υπάρχει συνέχεια, υπάρχουν και μεγάλες διαφορές. Όταν το ΠΑΣΟΚ ξεκινάει την πορεία του, έχει τέσσερα θεμελιώδη συνθήματα, που εγγράφονται στο γενετικό του υλικό. Τα συνθήματα της λαϊκής κυριαρχίας, εθνικής ανεξαρτησίας, κοινωνικής δικαιοσύνης, δημοκρατικής διαδικασίας, που ήταν μεν γενικόλογα, συγκροτούσαν όμως, ένα εν δυνάμει αριστερό κίνημα. Αριστερό και μάλιστα της ανανεωτικής αριστεράς, με την έννοια ότι έθετε το ζήτημα της συμμετοχής...
Λέγανε μάλιστα τότε ότι ο Παπανδρέου έκλεβε τα συνθήματα του
Η "εξυγίανση" του ΟΣΕ...

H Κυβέρνηση πρόκειται να «εξυγιάνει» τον ΟΣΕ.Οι εργαζόμενοι που θα περισσεύουν δεν θα απολυθούν αλλά θα μεταταγούν σε άλλες υπηρεσίες του δημοσίου. Έτσι λένε!
Τι θα γίνει όμως με τα ασφαλιστικά δικαιώματα των 3.000 εργαζόμενων του ΟΣΕ που θα μετακινηθούν στο δημόσιο; Μέχρι τώρα οι εργαζόμενοι ήταν ασφαλισμένοι στο προβληματικό ταμείο ΤΑΠ ΟΤΕ που έγινε προβληματικότερο από τις πρόωρες συνταξιοδοτήσεις των εργαζομένων του ΟΤΕ για να...
μπορέσει να πουληθεί ο ΟΤΕ στους Γερμανούς.
Τώρα οι 3.000 εργαζόμενοι του ΟΣΕ που θα μεταταγούν στο δημόσιο θα συνταξιοδοτηθούν και από το δημόσιο; Θα πάρουν και Εφ΄ άπαξ από το ΤΠΔΥ;
Αλίμονο στους αυθεντικούς
13/9/10
ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ
Την απόφασή μου να ΜΗΝ είμαι υποψήφιος στις εκλογές για τον Δήμο Θεσσαλονίκης την ανακοίνωσα σήμερα το πρωί, Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου, 2010 στην εκπομπή του Γιώργου Αυτιά στο ALTER καθότι εκεί είχα αναγγείλει το καλοκαίρι του 2009 την απόφασή μου να συμμετάσχω ως «Ανεξάρτητος υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης στις εκλογές του 2010!» Στη συνέχεια εκείνη την απόφαση την ανάρτησαν αμέτρητα blogs στα οποία αρθρογραφώ αλλά και άλλα που μετέδωσαν την είδηση.
Από τότε κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι, είχαμε τις εκλογές του Οκτώβρη 2009 που οδήγησαν την Νέα Δημοκρατία σε απίστευτου μεγέθους ήττα, είχαμε την επικράτηση του Σαμαρά στη ΝΔ και από το Μάιο έχουμε το απίστευτα επώδυνο…ΜΝΗΜΟΝΙΟ!
Είπα σήμερα το πρωί στο ALTER ότι την απόφασή μου να ΜΗΝ είμαι
Το Μνημόνιο βυθίζει τη χώρα...
Να καταψηφίσει την κυβερνητική πολιτική στις επερχόμενες εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης καλεί τον λαό ο Αντώνης Σαμαράς, μέσα από τη συνέντευξή του στον «Τύπο της Κυριακής».
Σε αυστηρό τόνο ο πρόεδρος της Ν.Δ. επιτίθεται στην κυβέρνηση για την πολιτική που ασκεί στον οικονομικό τομέα και επισημαίνει ότι με το Μνημόνιο, η χώρα βυθίζεται όλο και πιο πολύ στην ύφεση, τα λουκέτα και την απελπισία.
«Δεν χρειάζεται να κουραστούμε για να πείσουμε κανέναν ότι η πολιτική του ΠΑΣΟΚ είναι αδιέξοδη, αυτό το ξέρουμε όλοι πια. Εκείνο που εμείς πρέπει να κάνουμε είναι να πείσουμε για την εναλλακτική μας πολιτική και να μετατρέψουμε την οργή σε ελπίδα», τονίζει ο κ. Σαμαράς. Ο αρχηγός της Ν.Δ. επισημαίνει ότι
Σε αυστηρό τόνο ο πρόεδρος της Ν.Δ. επιτίθεται στην κυβέρνηση για την πολιτική που ασκεί στον οικονομικό τομέα και επισημαίνει ότι με το Μνημόνιο, η χώρα βυθίζεται όλο και πιο πολύ στην ύφεση, τα λουκέτα και την απελπισία.
«Δεν χρειάζεται να κουραστούμε για να πείσουμε κανέναν ότι η πολιτική του ΠΑΣΟΚ είναι αδιέξοδη, αυτό το ξέρουμε όλοι πια. Εκείνο που εμείς πρέπει να κάνουμε είναι να πείσουμε για την εναλλακτική μας πολιτική και να μετατρέψουμε την οργή σε ελπίδα», τονίζει ο κ. Σαμαράς. Ο αρχηγός της Ν.Δ. επισημαίνει ότι
Στην Αθήνα ξανά η τρόικα, για τον προϋπολογισμό
Επανέρχεται στην Αθήνα η τρόικα των δανειστών της Ελλάδας, αυτή τη φορά για τη σύνταξη του προσχεδίου του προϋπολογισμού του 2011. Καίριο σημείο η αύξηση των εσόδων για την επίτευξη των στόχων του μνημονίου. Ο πρωθυπουργός πάντως, κατά την ομιλία του από το βήμα της ΔΕΘ, διέψευσε τις δημοσιογραφικές πληροφορίες για το ενδεχόμενο νέας περικοπής των μισθών απάντησε ότι «δεν έχει ακούσει κάτι τέτοιο».
Στο επίκεντρο της νέας 15ήμερης επίσκεψης του κλιμακίου των
Στο επίκεντρο της νέας 15ήμερης επίσκεψης του κλιμακίου των
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Ελληνική παιδεία σε χρεοκοπία;
Του Πάνου Γ. Πιπερόπουλου,
Λέκτορα του Πανεπιστημίου του Newcastle, UK
Είναι παγκοίνως γνωστό ότι η λέξη «παιδεία» είναι παράγωγο του αρχαίου ρήματος «παιδεύω», δηλαδή διδάσκω, εκπαιδεύω. Η λέξη παιδεία αφορά τόσο στην νοητική και ψυχική καλλιέργεια ενός ανθρώπου, όσο και την κουλτούρα, την πνευματική καλλιέργεια, την διάπλαση της προσωπικότητας του και την ανάπτυξη του ήθους του. Καταλυτικής σημασία σ’ όλη αυτή την διαδικασία έχει η εκπαίδευση στις διάφορες βαθμίδες της! Και εδώ θα εστιάσω την προσοχή μου σήμερα. Στην ελληνική παιδεία και ειδικότερα στα Ελληνικά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα τα οποία υπηρέτησα για περισσότερα από 4 χρόνια, από την θέση του διδάσκοντα με το Π.Δ. 407 (συμβασιούχου Λέκτορα) αλλά και σαν εκλεγμένος Λέκτορας του Μάνατζμεντ με έμφαση στην Επιχειρηματικότητα και την Καινοτομία στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
Στα 4 χρόνια της παρουσίας μου ως μέλος ΔΕΠ του Πανεπιστημίου Μακεδονίας προσπάθησα να ανοίξω τις πνευματικές πύλες του τμήματός μου στην επιχειρηματική κοινότητα. Να φέρω μέσα στο αμφιθέατρο επιχειρηματίες που θα μετέφεραν στους φοιτητές μέσα από διαλέξεις και παρουσιάσεις τις γνώσεις τους για το τι συμβαίνει στον πραγματικό κόσμο. Δυστυχώς όμως δυναστεύει ακόμη η
ΠΕΡΑΣΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΕΡΝΤΟΓΑΝ...58%ΝΑΙ
Με λευκό είναι οι νομοί όπου το ΝΑΙ υπερίσχυσε του ΟΧΙ
Με καταμετρημένο το 95% των ψήφων στο σύνολο της τουρκικής επικράτειας το ΝΑΙ ανέρχεται στο 58% και το ΟΧΙ στο 42%.
Το ποσοστό της αποχής στους κουρδικούς νομούς κυμάνθηκε από 40 μέχρι 94% (νομός Χακιάρι), γεγονός που καθιστά στην ουσία 'άκυρο' το σύνταγμα στους νομούς αυτούς, όπου ο κόσμος επιθυμεί ένα σύνταγμα στο οποίο να κατωχυρώνονται τα βασικά
Με καταμετρημένο το 95% των ψήφων στο σύνολο της τουρκικής επικράτειας το ΝΑΙ ανέρχεται στο 58% και το ΟΧΙ στο 42%.
Το ποσοστό της αποχής στους κουρδικούς νομούς κυμάνθηκε από 40 μέχρι 94% (νομός Χακιάρι), γεγονός που καθιστά στην ουσία 'άκυρο' το σύνταγμα στους νομούς αυτούς, όπου ο κόσμος επιθυμεί ένα σύνταγμα στο οποίο να κατωχυρώνονται τα βασικά
υπουργείο εξω(φρε)νικών
— Αλλαγές στη στήλη: Ο φον Δημητράκης δεν υπάρχει πια. Από δω και πέρα είναι ο φον Δημήτριος Α΄. Στο ξεκίνημα του ελληνικού κράτους υπήρχαν κάποιοι που έτρεξαν από την Εσπερία για να σπαταλήσουν την περιουσία τους, να δώσουν και τη ζωή τους ακόμη για την πατρίδα.
Ήταν οι μεγάλοι πατριώτες. Στην εποχή του Μνημονίου είναι φυσικό να ζούμε και να παρακολουθούμε τους φιλέλληνες...
— Ο Δημήτρης Δρούτσας τελικώς κάτι ήξερε (ή μάλλον κάτι του είχε πει το Αφεντικό) που είχε πιάσει από πέρυσι τον Οκτώβριο το γραφείο του υπουργού στο νεοκλασικό της Βασιλίσσης Σοφίας. Για εκεί τον προόριζε από την αρχή ο Γιώργος, απλώς κάποια στιγμή αρχίσαμε κι εμείς να αμφιβάλλουμε αν θα εκπλήρωνε τη δέσμευσή του. Ή αν θα θυμόταν ότι είχε υποσχεθεί το πόστο στον Δημήτρη.
— Ο Δημήτρης έχει πετύχει ένα μοναδικό ρεκόρ: Είναι ο πρώτος υπουργός Εξωτερικών, εδώ και τουλάχιστον έναν αιώνα, που πριν υπηρετήσει την Ελλάδα
Ήταν οι μεγάλοι πατριώτες. Στην εποχή του Μνημονίου είναι φυσικό να ζούμε και να παρακολουθούμε τους φιλέλληνες...
— Ο Δημήτρης Δρούτσας τελικώς κάτι ήξερε (ή μάλλον κάτι του είχε πει το Αφεντικό) που είχε πιάσει από πέρυσι τον Οκτώβριο το γραφείο του υπουργού στο νεοκλασικό της Βασιλίσσης Σοφίας. Για εκεί τον προόριζε από την αρχή ο Γιώργος, απλώς κάποια στιγμή αρχίσαμε κι εμείς να αμφιβάλλουμε αν θα εκπλήρωνε τη δέσμευσή του. Ή αν θα θυμόταν ότι είχε υποσχεθεί το πόστο στον Δημήτρη.
— Ο Δημήτρης έχει πετύχει ένα μοναδικό ρεκόρ: Είναι ο πρώτος υπουργός Εξωτερικών, εδώ και τουλάχιστον έναν αιώνα, που πριν υπηρετήσει την Ελλάδα
Αρχίζει ο «πόλεμος» για τα πετρέλαια του Αιγαίου
Aνοίγει το πετρελαϊκό παιχνίδι στο Αιγαίο, με την κυβέρνηση να προχωρά στην ίδρυση Φορέα Υδρογονανθράκων, με σκοπό βεβαίως σε χρόνο-ρεκόρ (6 μήνες) να νοικιάσει τα 42 θαλάσσια οικόπεδα που, σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν δημιουργηθεί, ώστε να ξεκινήσουν οι εξορύξεις για το «δώρο του Θεού», τη στιγμή που η Τουρκία κάνει λόγο για συνδιαχείριση στο Αιγαίο. Άλλωστε, οι «βόλτες» του «Πίρι Ρέις» αλλά και του «Τσεσμέ», το τελευταίο χρονικό διάστημα, μόνο τυχαίες δεν μπορούν να χαρακτηριστούν. Μάλιστα, διάφορα σενάρια που έχουν δει το φως της δημοσιότητας θέλουν εταιρείες από την Αμερική, οι οποίες έχουν εγχώριους συνεργάτες, να είναι έτοιμες να προχωρήσουν σε σύναψη συμβάσεων για έρευνα και συνεκμετάλλευση των πετρελαιοφόρων κοιτασμάτων που θα βρεθούν στον ελλαδικό χώρο. Εξάλλου, ορισμένες από τις εταιρείες αυτές έχουν στενή συνεργασία με τις λεγόμενες «7 αδερφές», τις μεγάλες πετρελαϊκές πολυεθνικές Amoco, BP, Chevron, Exxon, Mobil, Shell και Texaco!Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Πριν από έναν περίπου μήνα, στις 24 Ιουνίου, η υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κυρία Τίνα Μπιρμπίλη έδωσε το σχετικό ο.k. στον υφυπουργό για θέματα
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΙΣΛΑΝΔΙΑ;;;;;;;;;
Ο συντηρητικός πρώην πρωθυπουργός της Ισλανδίας Γκέιρ Χάαρντε και τρία μέλη του υπουργικού του συμβουλίου που κατηγορούνται για αμέλεια στη διάρκεια της οικονομικής κρίσης του 2008 πρέπει να οδηγηθούν στη δικαιοσύνη, απεφάνθη το Σάββατο αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή.
Η επιτροπή επιβεβαίωσε τα αποτελέσματα της «εκθεσης Αλήθεια» που δημοσιοποιήθηκε τον Απρίλιο και που υπογραμμίζει την εξαιρετικά μεγάλη αμέλεια των βασικών πολιτικών ηγετών της χώρας, καθώς και τραπεζιτών της εποχής της κατάρρευσης του τραπεζικού συστήματος της Ισλανδίας, που...
οδήγησαν τη νήσο σε μια οικονομική κρίση άνευ προηγουμένου.
Στην 274 σελίδων έκθεσή της, η κοινοβουλευτική επιτροπή εκτιμά ότι
Η επιτροπή επιβεβαίωσε τα αποτελέσματα της «εκθεσης Αλήθεια» που δημοσιοποιήθηκε τον Απρίλιο και που υπογραμμίζει την εξαιρετικά μεγάλη αμέλεια των βασικών πολιτικών ηγετών της χώρας, καθώς και τραπεζιτών της εποχής της κατάρρευσης του τραπεζικού συστήματος της Ισλανδίας, που...
οδήγησαν τη νήσο σε μια οικονομική κρίση άνευ προηγουμένου.
Στην 274 σελίδων έκθεσή της, η κοινοβουλευτική επιτροπή εκτιμά ότι
Χρυσόστομος Σμύρνης μάρτυρας της Εκκλησίας και του Έθνους
Αυτές τις μέρες του Σεπτεμβρίου η μνήμη μας κάνει το ετήσιο ευλαβικό προσκύνημα στα ματωμένα χώματα της Ιωνικής γης, εκεί που χτυπά ακόμα η καρδιά των ανεκπλήρωτων πόθων και ανθίζουν τα κρίνα της νοσταλγίας ποτισμένα από το άλικο αίμα των μαρτυρικών προγόνων μας. Η Μικρασιατική τραγωδία έρχεται και πάλι στο ιστορικό προσκήνιο για να θυμίζει στους νεοέλληνες ποιες είναι διαχρονικά οι συνέπειες του επάρατου διχασμού.
Και κάπου εκεί ορθώνεται μεγαλοπρεπής μα και καταματωμένη η μορφή του κορυφαίου μάρτυρος της Ελληνοορθοδοξίας στον 20ό αιώνα, του Δεσπότη της Σμύρνης Χρυσοστόμου.
Δε φορά την Αρχιερατική Μήτρα, αλλά το ακάνθινο στεφάνι του μαρτυρίου για την αγάπη του Χριστού και της Ελλάδος.
Το μαρτύριο του Χρυσοστόμου δεν συνέβη, όμως, άπαξ. Τα τελευταία δεκαεπτά χρόνια επαναλαμβάνεται διαρκώς από τις ανοίκειες πράξεις αγιομαχίας ελαχίστων, ευτυχώς, θρησκευτικά φανατισμένων ανθρώπων, οι οποίοι, ασφαλώς, επ’ ουδενί μπορούν να κλονίσουν την εκπεφρασμένη λαϊκή Εκκλησιαστική συνείδηση περί της αγιότητος του προσώπου και της υπέρ πίστεως, αλλά και πατρίδος, θυσίας του.
Κατά την διδασκαλία της Ορθοδόξου Εκκλησίας το βασικό και
12/9/10
Η Υπουργός Παιδείας της Ελλάδος ζήτησε να μειωθούν τα Ελληνικά μαθήματα από τους Έλληνες της Αλβανίας !!!
Η κ. Διαμαντοπούλου ζήτησε να καταργηθεί το περίφημο άρθρο 17, που δίνει στην εκπαίδευση των Βορειοηπειρωτών μέχρι την 9η τάξη, το 75% των μαθημάτων στα ελληνικά.
Σύμφωνα με δημοσίευμα ομογενειακής εφημερίδας, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδος, κ. Άννα Διαμαντοπούλου, ζήτησε ώστε η διδακτέα ύλη στα σχολεία της Ελληνικής Μειονότητας της Αλβανίας να είναι 50% ελληνικά και 50% αλβανικά σε μια στιγμή που στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στη Αλβανία οι Έλληνες έχουν 75% ελληνικά και 25% αλβανικά. Η συγκεκριμένη ρύθμιση δεν είναι δώρο των αλβανών αλλά δικαίωμα των ελλήνων που το απέκτησαν με πολλούς αγώνες.
Ρωτάμε την κυρία Διαμαντοπούλου
1) Πώς μπορεί αυτή να καταργήσει μια οδηγία, η οποία μπόρεσε να μπει στην αλβανική ατζέντα της παιδείας μετά από έναν τιτάνιο αγώνα που έδωσαν μαθητές, δάσκαλοι, γονείς, όλοι οι Βορειοηπειρώτες, με πρωτοστάτη τότε, την οργάνωση της Ομόνοιας; Γνωρίζει αυτή τη βία που υπέστησαν τότε οι μαθητές, τα πρόστιμα των δασκάλων και τη φοβέρα των αστυνομικών;
2) Γνωρίζει η Υπουργός τι συσχετισμό έχει
Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ!
Πόσοι απο εμάς γνωρίζουν , αν οι κεντρικές τράπεζες των χωρών ειναι κρατικές η δημόσιες.Στην Αμερική είναι γνωστό οτι η FEDERAL RESERVE ( ΚΕΝΤΡΙΚΉ ΤΡΆΠΕΖΑ ΤΩΝ ΗΠΑ), είναι ιδιωτική και μάλιστα ελέγχεται απο τις 10 πιο πλούσιες οικογένειες του πλανήτη. Ισχύει το ίδιο και στις άλλες χώρες; Η Ευρωπαική Κεντρική τράπεζα γνωρίζουμε αν ελέγχεται απο τα κράτη μέλη η είναι και αυτή διωτική;; Ας δούμε τι γίνεται στην Ελλάδα:
Στο άρθρο 2 του καταστατικού της Τράπεζας της Ελλάδος, αναφέρονται αρμοδιότητες της:
1. Χαράσει και ασκεί νομισματική πολιτική.
2. Ασκεί την πολιτική συναλλαγματικής ισοτιμίας.
3. ΚΑΤΕΧΕΙ και ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ τα επίσημα συναλλαγματικά
Στο άρθρο 2 του καταστατικού της Τράπεζας της Ελλάδος, αναφέρονται αρμοδιότητες της:
1. Χαράσει και ασκεί νομισματική πολιτική.
2. Ασκεί την πολιτική συναλλαγματικής ισοτιμίας.
3. ΚΑΤΕΧΕΙ και ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ τα επίσημα συναλλαγματικά
Το Πατριωτικό Μέτωπο, ο Ζουράρις και τα… παλιά παπούτσια
Δεν είναι άγνωστο κίνημα, στη Θεσσαλονίκη, το Πατριωτικό Μέτωπο, το οποίο φέρεται να είναι πίσω από την επίθεση του ακτινολόγου κατά του πρωθυπουργού, με ένα… παλιό παπούτσι! Μέλη του Μετώπου είναι οι Στέργιος Πραπαβέσης και Σταύρος Βιτάλης, ενώ μέλος της διοικούσας επιτροπής του είναι και ο καθηγητής Κώστας Ζουράρις!
Όσο για την επίθεση με παπούτσια, είχε… προαναγγελθεί από το site του Μετώπου. Η σχετική ανακοίνωση έλεγε:
«Θεσσαλονικείς, κάτοικοι των πολυκατοικιών και από τις δύο πλευρές των λεωφόρων Βασιλίσσης Όλγας και Εγνατίας. Σε εσάς, λόγω των ιδιαίτερων πλεονεκτημάτων των
Δημoψήφισμα με "ειδικό βάρος" στην Τουρκία
Στις κάλπες οδηγούνται σημερα οι Τούρκοι ψηφοφόροι για το δημοψήφισμα επί της συνταγματικής αναθεώρησης που προωθεί η κυβέρνηση του Ταγίπ Ερντογάν και το οποίο έχει λάβει χαρακτήρα ψήφου εμπιστοσύνης στο πρόσωπο του Τούρκου πρωθυπουργού εν όψει των βουλευτικών εκλογών τον επόμενο χρόνο.
Έρευνα του ινστιτούτου KONDA αναφέρει ότι οι
Έρευνα του ινστιτούτου KONDA αναφέρει ότι οι
H TΟΥΡΚΙΑ "ΑΙΡΕΙ" ΤΟ "CASUS BELLI" ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΡΑΪΚΟ ΛΟΜΠΥ ΑΠΟΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
Του Δημήτρη Κωνσταντακόπουλου
Για απάλειψη της αναφοράς στο casus belli απέναντι στην Ελλάδα από το Πολιτικό ‘Eγγραφο του τουρκικού Συμβουλίου Εθνικής Ασφάλειας, που θα συνταχθεί και εγκριθεί το ερχόμενο φθινόπωρο, έκανε λόγο ο τουρκικός τύπος τόσο της κυβέρνησης όσο και της αντιπολίτευσης. Η είδηση προκάλεσε αίσθηση στην Αθήνα, αφού η τουρκική απειλή πολέμου, σε περίπτωση επέκτασης των ελληνικών χωρικών υδάτων, συνιστά, εδώ και 15 χρόνια, την πιο επίσημη και απροσχημάτιστη εκδήλωση τουρκικής επιθετικότητας απέναντι στη χώρα μας.
Πρέπει βέβαια να επισημανθεί στο σημείο αυτό ότι η απάλειψη από το ‘Eγγραφο της αναφοράς στο casus belli, έχει ασφαλώς μια πολιτική σημασία, αν υλοποιηθεί, δεν συνεπάγεται όμως και άρση του ίδιου του casus belli, το οποίο δεν έχει διατυπωθεί δια του Εγγράφου του Συμβουλίου, εσωτερικού κρατικού εγγράφου του τουρκικού κράτους, αλλά με απόφαση της Μεγάλης Τουρκικής Εθνοσυνέλευσης. ¨Όπως υπογραμμίζουν στελέχη του ελληνικού Υπουργείου Εξωτερικών, τόσο από την άποψη του τουρκικού εσωτερικού δικαίου, όσο και του διεθνούς δικαίου, η απόφαση της Εθνοσυνέλευσης υπερέχει οποιουδήποτε άλλου εγγράφου και πρέπει αυτή να καταργηθεί, για να καταργηθεί και το casus belli. Μια απάλειψη της αναφοράς στο ‘Eγγραφο θα ήταν οπωσδήποτε μια θετική εξέλιξη, ένα καλό σήμα, δεν θα έλυνε όμως το πρόβλημα.
Σύμφωνα με την εκδοχή της Τζουμχουριέτ, το νέο έγγραφο
Για απάλειψη της αναφοράς στο casus belli απέναντι στην Ελλάδα από το Πολιτικό ‘Eγγραφο του τουρκικού Συμβουλίου Εθνικής Ασφάλειας, που θα συνταχθεί και εγκριθεί το ερχόμενο φθινόπωρο, έκανε λόγο ο τουρκικός τύπος τόσο της κυβέρνησης όσο και της αντιπολίτευσης. Η είδηση προκάλεσε αίσθηση στην Αθήνα, αφού η τουρκική απειλή πολέμου, σε περίπτωση επέκτασης των ελληνικών χωρικών υδάτων, συνιστά, εδώ και 15 χρόνια, την πιο επίσημη και απροσχημάτιστη εκδήλωση τουρκικής επιθετικότητας απέναντι στη χώρα μας.
Πρέπει βέβαια να επισημανθεί στο σημείο αυτό ότι η απάλειψη από το ‘Eγγραφο της αναφοράς στο casus belli, έχει ασφαλώς μια πολιτική σημασία, αν υλοποιηθεί, δεν συνεπάγεται όμως και άρση του ίδιου του casus belli, το οποίο δεν έχει διατυπωθεί δια του Εγγράφου του Συμβουλίου, εσωτερικού κρατικού εγγράφου του τουρκικού κράτους, αλλά με απόφαση της Μεγάλης Τουρκικής Εθνοσυνέλευσης. ¨Όπως υπογραμμίζουν στελέχη του ελληνικού Υπουργείου Εξωτερικών, τόσο από την άποψη του τουρκικού εσωτερικού δικαίου, όσο και του διεθνούς δικαίου, η απόφαση της Εθνοσυνέλευσης υπερέχει οποιουδήποτε άλλου εγγράφου και πρέπει αυτή να καταργηθεί, για να καταργηθεί και το casus belli. Μια απάλειψη της αναφοράς στο ‘Eγγραφο θα ήταν οπωσδήποτε μια θετική εξέλιξη, ένα καλό σήμα, δεν θα έλυνε όμως το πρόβλημα.
Σύμφωνα με την εκδοχή της Τζουμχουριέτ, το νέο έγγραφο
Διεθνής Οικονομική Δικτατορία Αποκαλύπτεται μόνον μέσω του Διαδικτύου!
Αναδημοσιεύουμε από το newsletter της «Ιντερσαλόνικα» μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ που αφορά και την Ελλάδα. Ερμηνεύει πώς οι είκοσι περίπου Αμερικάνικες και Γερμανικές Επενδυτικές Τράπεζες, τύπου Goldman Sachs, προγραμμάτισαν και υλοποίησαν την Αμερικανική Κρίση και πώς επεκτείνουν την ίδια Πολιτική και σε άλλη Κράτη, προκειμένου να κερδίζουν εύκολα τεράστια Κέρδη ενισχύοντας τη Δύναμή τους. Φροντίζουν μέσω των διεφθαρμένων Πολιτικών του καθε κράτους να υποδουλώνουν Οικονομικά τις Κυβερνήσεις τους και να εμφανίζονται στη συνέχεια μέσω του ΔΝΤ, ως σωτήρες, σφίγγοντας τον Οικονομικό κλοιό και φορτώνοντας τους Πολίτες με διυσβάστακτους τοκογλυφικούς φόρους. Πρόκειται για μια άλλη αποκαλυπτική ερμηνεία των παγκόσμιων Οικονομικών Εγκλημάτων που οργάνωσαν και υλοποίησαν οι εν λόγω Επενδυτικές Τράπεζες.
Το μεγάλο τους πρόβλημα που τους αποκάλυψε σχεδόν σε όλο τον κόσμο, είναι η διάδοση του Διαδικτύου γιατί δεν μπορούν να το
Το μεγάλο τους πρόβλημα που τους αποκάλυψε σχεδόν σε όλο τον κόσμο, είναι η διάδοση του Διαδικτύου γιατί δεν μπορούν να το
Διεθνές Συνέδριο Τρείς Γενοκτονίες Μια Στρατηγική
Φορείς οι οποίοι εκπροσωπούν τους χριστιανικούς Λαούς της Ανατολής που υπέστησαν το έγκλημα της Γενοκτονίας στις αρχές του 20ου αιώνα (Αρμενική Εθνική Επιτροπή Ελλάδας, Ένωση Σμυρναίων, Παμποντιακή Ομοσπονδία Ελλάδας, Πανελλήνια Ένωση Ασσυρίων, Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ποντίων Εκπαιδευτικών) συνδιοργανώνουν Διεθνές επιστημονικό συνέδριο με θέμα «τρεις Γενοκτονίες, μια στρατηγική».
Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στις 17-19 Σεπτεμβρίου 2010 στην Αθήνα, στην αίθουσα της Παλαιάς Βουλής.
Στόχος του Συνεδρίου είναι όχι μόνο η ευρεία
Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στις 17-19 Σεπτεμβρίου 2010 στην Αθήνα, στην αίθουσα της Παλαιάς Βουλής.
Στόχος του Συνεδρίου είναι όχι μόνο η ευρεία
10/9/10
Παιδιά και Δάσκαλοι «Καλή Χρονιά»!...

Του Καθηγητή ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ
Δευτέρα, 13 του Σεπτέμβρη με τον καθιερωμένο σχολικό Αγιασμό έρχονται στο προσκήνιο χτυποκάρδια, αγωνίες, χαρές και προσδοκίες με το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς και φέτος την ίδια μέρα αρχίζουν για τα “πρωτάκια” της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης οι εγγραφές στα οικεία τμήματα.
Βάζω υπότιτλο Απογαλακτισμός, Δικαιοσύνη, Υπομονή, Αγάπη και ως συνταξιούχος πλέον Πανεπιστημιακός δάσκαλος καταθέτω από το blog συμβουλές σε παιδιά, γονείς, συγγενείς και συναδέλφους στο ξεκίνημα της Νέας Χρονιάς.
Ομολογώ ότι για τα «πρωτάκια» και τους γονείς τα χτυποκάρδια έχουν μέσα τους την ανυπέρβλητη γοητεία και δυσκολία του πώς θα αποχωρισθεί η μανούλα τον κανακάρη ή την κανακάρισσα της, πώς θα φανεί στα παιδιά ο κόσμος του σχολείου όπου θα πρέπει να υποταχθούν σε νέους κανόνες, να μάθουν να συνυπάρχουν με ένα τσούρμο άλλα παιδάκια να δεχθούν ότι δεν είναι ΟΛΑ δικά τους, ότι στο σχολείο ΔΕΝ πρόκειται να ικανοποιηθούν όλες οι επιθυμίες τους όπως συνέβαινε μέχρι τώρα στο σπίτι τους;
Η συμβουλή μου στους γονείς είναι απλή
Τι κοινό έχει η Ελλάδα με την Ρουάντα;;;
Την 83η θέση στη φετινή λίστα του World Economist Forum, το οποίο κατατάσσει όλες τις χώρες του κόσμου βάσει της ανταγωνιστικότητάς τους, καταλαμβάνει η Ελλάδα, επίδοση που χαρακτηρίζεται ως η χειρότερη σε σύγκριση με τις υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε.
Η χώρα μας φιγουράρει ήδη κάτω από αφρικανικά κράτη όπως η Μποτσουάνα, η Ναμίμπια και η Ρουάντα, καθώς τα απογοητευτικά στατιστικά στοιχεία που αφορούν στον τομέα της βιομηχανικής παραγωγής αλλά και τον κύκλο εργασιών στον κλάδο των.. αυτοκινήτων, δείχνουν καταδεικνύουν τα φαινόμενα παθογένειας που χαρακτηρίζουν την ελληνική οικονομία.
Επισημαίνεται ότι το 2009 η Ελλάδα
Η χώρα μας φιγουράρει ήδη κάτω από αφρικανικά κράτη όπως η Μποτσουάνα, η Ναμίμπια και η Ρουάντα, καθώς τα απογοητευτικά στατιστικά στοιχεία που αφορούν στον τομέα της βιομηχανικής παραγωγής αλλά και τον κύκλο εργασιών στον κλάδο των.. αυτοκινήτων, δείχνουν καταδεικνύουν τα φαινόμενα παθογένειας που χαρακτηρίζουν την ελληνική οικονομία.
Επισημαίνεται ότι το 2009 η Ελλάδα
Ομαδική προσευχή μουσουλμάνων στην πλατεία Κοτζιά
Ομαδικά προσευχήθηκαν στην πλατεία Κοτζιά περίπου τρεις χιλιάδες μουσουλμάνοι, για το τέλος του Ραμαζανιού. Η συγκέντρωση άρχισε από νωρίς το πρωί, λίγο μετά τις 6, και ολοκληρώθηκε μετά τις 8:00.
Η προσευχή γίνεται πάνω στην πλατεία Κοτζιά κι έτσι η κυκλοφορία στους γύρω δρόμους διεξάγεται κανονικά.
Το «Αΐντ Αλ Φιτρ» είναι μια μία εορταστική πρωινή προσευχή που ακολουθείται από έναν εορταστικό λόγο, στη συνέχεια, οι Μουσουλμάνοι ανταλλάσσουν ευχές και μοιράζουν γλυκά στα μικρά παιδιά και ακολουθούν γιορτινά τραπέζια.
Την προσευχή θα οδηγήσουν δύο Ιμάμηδες που έχουν προσκληθεί από την Αίγυπτο.
Η προσευχή θα διαρκέσει έως τις 09:30 ενώ τον χώρο παραχώρησε ο Δήμος Αθηναίων
ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO
Η προσευχή γίνεται πάνω στην πλατεία Κοτζιά κι έτσι η κυκλοφορία στους γύρω δρόμους διεξάγεται κανονικά.
Το «Αΐντ Αλ Φιτρ» είναι μια μία εορταστική πρωινή προσευχή που ακολουθείται από έναν εορταστικό λόγο, στη συνέχεια, οι Μουσουλμάνοι ανταλλάσσουν ευχές και μοιράζουν γλυκά στα μικρά παιδιά και ακολουθούν γιορτινά τραπέζια.
Την προσευχή θα οδηγήσουν δύο Ιμάμηδες που έχουν προσκληθεί από την Αίγυπτο.
Η προσευχή θα διαρκέσει έως τις 09:30 ενώ τον χώρο παραχώρησε ο Δήμος Αθηναίων
ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO
Ντου στα διόδια από το Ρίο ως τη ΔΕΘ!
Με αυτοκινητοπομπή από όλη την Ελλάδα ετοιμάζουν να διατρανώσουν την αντίθεσή τους στην ακρίβεια των διοδίων, οι επιτροπές αγώνα, κλιμακώνοντας από αύριο της κινητοποιήσεις του στον άξονα του ΠΑΘΕ με προορισμό τη Θεσσαλονίκη και τη Διεθνή Έκθεση.
Στόχος του κινήματος είναι να συμμετάσχουν στις κινητοποιήσεις κατά του μνημονίου και των μέτρων της κυβέρνησης με ξεχωριστό τρόπο, ξεκινώντας από το σταθμό διοδίων του Ρίου και περνώντας από τους 16 σταθμούς του άξονα Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Στη διαδρομή από τις διάφορες πόλεις προς τη Θεσσαλονίκη θα σχηματιστεί αυτοκινητοπομπή η οποία θα ανοίγει όλα τα διόδια που θα συναντά κατά μήκος των Εθνικών Οδών για να διέρχονται οι οδηγοί ελεύθερα.
Στη «μάχη» θα πέσουν πούλμαν και λεωφορεία καθώς λόγω
Στόχος του κινήματος είναι να συμμετάσχουν στις κινητοποιήσεις κατά του μνημονίου και των μέτρων της κυβέρνησης με ξεχωριστό τρόπο, ξεκινώντας από το σταθμό διοδίων του Ρίου και περνώντας από τους 16 σταθμούς του άξονα Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Στη διαδρομή από τις διάφορες πόλεις προς τη Θεσσαλονίκη θα σχηματιστεί αυτοκινητοπομπή η οποία θα ανοίγει όλα τα διόδια που θα συναντά κατά μήκος των Εθνικών Οδών για να διέρχονται οι οδηγοί ελεύθερα.
Στη «μάχη» θα πέσουν πούλμαν και λεωφορεία καθώς λόγω
Εξαιρούνται οι αιρετοί!
Του Χρήστου Θεοχαράτου
Η κυβέρνηση κατέθεσε, ψήφισε και ισχύει από τις 5 Αυγούστου 2010, νέο νόμο για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος και, γενικά, για τη νομιμοποίηση χρήματος από παράνομες δραστηριότητες. Ο νέος νόμος είναι αυστηρότερος και αυτό είναι υπέρ της κυβέρνησης.
Εκτός από την ποινική δίωξη και τις βαριές ποινές που προβλέπονται με τον νέο νόμο, ως παρεπόμενες ποινές, επιβάλλονται η δέσμευση των περιουσιακών στοιχείων των κατηγορουμένων (και των μελών των οικογενειών τους), η απαγόρευση, άρα, εκποίησης περιουσιακών στοιχείων τους και, τελικά, η δήμευσή τους.
Στον νόμο, όμως, υπάρχει μια εξοργιστική
Η κυβέρνηση κατέθεσε, ψήφισε και ισχύει από τις 5 Αυγούστου 2010, νέο νόμο για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος και, γενικά, για τη νομιμοποίηση χρήματος από παράνομες δραστηριότητες. Ο νέος νόμος είναι αυστηρότερος και αυτό είναι υπέρ της κυβέρνησης.
Εκτός από την ποινική δίωξη και τις βαριές ποινές που προβλέπονται με τον νέο νόμο, ως παρεπόμενες ποινές, επιβάλλονται η δέσμευση των περιουσιακών στοιχείων των κατηγορουμένων (και των μελών των οικογενειών τους), η απαγόρευση, άρα, εκποίησης περιουσιακών στοιχείων τους και, τελικά, η δήμευσή τους.
Στον νόμο, όμως, υπάρχει μια εξοργιστική
Πανηγύρια για τα …πανηγύρια Ταπείνωση του Ελληνικού κράτους; Υφυπουργός Γ. Ντόλιος, ο νέος…αγάς του πανηγυριού!
Πραγματοποιήθηκαν κατά σειρά τα δύο καλοκαιρινά πανηγύρια στα Πομακοχώρια του νομού Ροδόπης και Έβρου, του Ακρίτα (Αλάνατ ή Αλάντεπέ) και του Χίλια, αντίστοιχα. Και τα δύο είναι πλέον πρώην Πομάκικα πανηγύρια, το πρώτο με οικονομικά χαρακτηριστικά και το δεύτερο με έντονα θρησκευτικά, αφού εκεί συναθροίζονταν οι Αλεβίτες των γύρω χωριών.
Στα τέλη της δεκαετίας του 1990 πραγματοποιήθηκε «τουρκική εισβολή» και με την απόλυτη συνδρομή ελληνόφωνων παραγόντων (νομαρχών κλπ) τα πανηγύρια πέρασαν στη σφαίρα επιρροής του καλπάζοντος τουρκικού εθνικισμού, ώστε σήμερα να είναι κακόγουστες αντιγραφές εθνικιστικών πανηγυριών της Τουρκίας (Αδριανούπολης, Προύσσας κλπ), και να προσπαθούν μέσα από γελοίες και υποκριτικές αναφορές στην ειρήνη των γειτονικών λαών, να στήσουν άλλο ένα τουρκικό σκηνικό στην ούτως ή άλλως απο-πομακοποιημένη σε μεγάλο βαθμό ορεινή Ροδόπη.
Και στα δύο πανηγύρια η συμμετοχή του κόσμου σε σχέση
Στα τέλη της δεκαετίας του 1990 πραγματοποιήθηκε «τουρκική εισβολή» και με την απόλυτη συνδρομή ελληνόφωνων παραγόντων (νομαρχών κλπ) τα πανηγύρια πέρασαν στη σφαίρα επιρροής του καλπάζοντος τουρκικού εθνικισμού, ώστε σήμερα να είναι κακόγουστες αντιγραφές εθνικιστικών πανηγυριών της Τουρκίας (Αδριανούπολης, Προύσσας κλπ), και να προσπαθούν μέσα από γελοίες και υποκριτικές αναφορές στην ειρήνη των γειτονικών λαών, να στήσουν άλλο ένα τουρκικό σκηνικό στην ούτως ή άλλως απο-πομακοποιημένη σε μεγάλο βαθμό ορεινή Ροδόπη.
Και στα δύο πανηγύρια η συμμετοχή του κόσμου σε σχέση
23/7/10
Τρέμουν την αποχή στο ΠΑΣΟΚ
Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΦΡΑΓΚΟΥ
Τρέμουν στο ΠΑΣΟΚ μήπως μεταφραστεί με αποχή από την κάλπη των δημοτικών εκλογών του Νοεμβρίου η οργή και η αγανάκτηση των ψηφοφόρων τους για τα αντιλαϊκά μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση Παπανδρέου.
Στην Ιπποκράτους φοβούνται βάσιμα ότι θα επαναληφθεί, αυτή τη φορά σε βάρος τους, το πάθημα της Ν.Δ. στις διπλές εκλογές (ευρωεκλογές – βουλευτικές) του 2009, οπότε σημαντική μερίδα του εκλογικού σώματος της κεντροδεξιάς απείχε από τη διαδικασία, γι’ αυτό και επαναφέρουν το θέμα της υποχρεωτικής ψήφου.
Πράγματι, για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια το υπουργείο Εσωτερικών εξέδωσε εγκύκλιο με την οποία όχι μόνο υπενθυμίζει ότι η άσκηση του εκλογικού δικαιώματος είναι υποχρεωτική, αλλά απειλεί με την επιβολή κυρώσεων όσους πολίτες δεν προσέλθουν στο εκλογικό τμήμα στους καταλόγους του οποίου είναι εγγεγραμμένοι. Σε μια προσπάθεια μάλιστα τρομοκράτησης των ψηφοφόρων γίνεται σ’ αυτή συγκεκριμένη αναφορά σε νόμους (ν. 3852/2010) και Προεδρικά Διατάγματα (ΠΔ 96/2007) που προβλέπουν σειρά πειθαρχικών ποινών σε όσους αδικαιολόγητα δεν ασκήσουν το δικαίωμα του εκλέγειν.
Σύμφωνα με τους παραπάνω νόμους και Π.Δ. όποιος αναίτια δεν προσέλθει
Τρέμουν στο ΠΑΣΟΚ μήπως μεταφραστεί με αποχή από την κάλπη των δημοτικών εκλογών του Νοεμβρίου η οργή και η αγανάκτηση των ψηφοφόρων τους για τα αντιλαϊκά μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση Παπανδρέου.
Στην Ιπποκράτους φοβούνται βάσιμα ότι θα επαναληφθεί, αυτή τη φορά σε βάρος τους, το πάθημα της Ν.Δ. στις διπλές εκλογές (ευρωεκλογές – βουλευτικές) του 2009, οπότε σημαντική μερίδα του εκλογικού σώματος της κεντροδεξιάς απείχε από τη διαδικασία, γι’ αυτό και επαναφέρουν το θέμα της υποχρεωτικής ψήφου.
Πράγματι, για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια το υπουργείο Εσωτερικών εξέδωσε εγκύκλιο με την οποία όχι μόνο υπενθυμίζει ότι η άσκηση του εκλογικού δικαιώματος είναι υποχρεωτική, αλλά απειλεί με την επιβολή κυρώσεων όσους πολίτες δεν προσέλθουν στο εκλογικό τμήμα στους καταλόγους του οποίου είναι εγγεγραμμένοι. Σε μια προσπάθεια μάλιστα τρομοκράτησης των ψηφοφόρων γίνεται σ’ αυτή συγκεκριμένη αναφορά σε νόμους (ν. 3852/2010) και Προεδρικά Διατάγματα (ΠΔ 96/2007) που προβλέπουν σειρά πειθαρχικών ποινών σε όσους αδικαιολόγητα δεν ασκήσουν το δικαίωμα του εκλέγειν.
Σύμφωνα με τους παραπάνω νόμους και Π.Δ. όποιος αναίτια δεν προσέλθει
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)














