Η Δημόσια Επιχείρηση Αερίου θα τοποθετήσει σύντομα σε
πρατήρια του Βόλου αντλίες παροχής φυσικού αερίου, τα οποία ως μεικτά
πλέον θα τροφοδοτούν και την αεριοκίνηση αυτοκινήτων
Η Δημόσια Επιχείρηση Αερίου θέτει σε εφαρμογή πιλοτικό πρόγραμμα
εγκατάστασης νέων «πράσινων» «Πράσινα» πρατηρίων στο Βόλο από το 2011
και με δικά της έξοδα θα τοποθετήσει σε πρατήρια του Βόλου αντλίες
παροχής φυσικού αερίου, τα οποία ως μεικτά πλέον θα τροφοδοτούν και την
αεριοκίνηση αυτοκινήτων.
Το φυσικό αέριο διατίθεται ήδη στην Αθήνα στο ένα τρίτο της τιμής της βενζίνης ενώ σημαντικά είναι και τα περιβαλλοντικά οφέλη για το περιβάλλον αφού η καύση φυσικού αερίου εκπέμπει λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα.
Η νομαρχία πρότεινε επίσης να γίνει σύσκεψη ενημέρωσης των εκπροσώπων των τοπικών φορέων, όπως ΚΤΕΛ, ταξί, δήμοι, καθώς διαθέτουν μεγάλους στόλους αυτοκινήτων. Η μετατροπή της βενζινοκίνητης μηχανής σε μηχανή αεριοκίνησης έχει ένα κόστος από 850 ευρώ στα Ι.Χ. έως 1.600 ευρώ στα μεγάλα αυτοκίνητα, αλλά όπως επισημάνθηκε τα οφέλη για το περιβάλλον είναι τεράστια και η απόσβεση σύντομη καθώς το κόστος ανεφοδιασμού των αυτοκινήτων μειώνεται στη συνέχεια.
Στα καινούργια αυτοκίνητα πλέον οι κατασκευαστές εγκαθιστούν μηχανή διπλής δυνατότητας (βενζινοκίνησης και αεριοκίνησης), ενώ ακόμα και στο Βόλο υπάρχουν ειδικοί τεχνικοί που ασχολούνται με τη νέα τεχνολογία.
Πρώτος στόχος του προγράμματος είναι τα πρατήρια στο Βόλο να τροφοδοτούν επαγγελματικά αυτοκίνητα ενώ σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της εταιρίας, από τη ΔΕΠΑ εξετάζεται η δυνατότητα συγχρηματοδότησης του κόστους μετατροπής των μηχανών.
ΠΗΓΗ
Το φυσικό αέριο διατίθεται ήδη στην Αθήνα στο ένα τρίτο της τιμής της βενζίνης ενώ σημαντικά είναι και τα περιβαλλοντικά οφέλη για το περιβάλλον αφού η καύση φυσικού αερίου εκπέμπει λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα.
Η νομαρχία πρότεινε επίσης να γίνει σύσκεψη ενημέρωσης των εκπροσώπων των τοπικών φορέων, όπως ΚΤΕΛ, ταξί, δήμοι, καθώς διαθέτουν μεγάλους στόλους αυτοκινήτων. Η μετατροπή της βενζινοκίνητης μηχανής σε μηχανή αεριοκίνησης έχει ένα κόστος από 850 ευρώ στα Ι.Χ. έως 1.600 ευρώ στα μεγάλα αυτοκίνητα, αλλά όπως επισημάνθηκε τα οφέλη για το περιβάλλον είναι τεράστια και η απόσβεση σύντομη καθώς το κόστος ανεφοδιασμού των αυτοκινήτων μειώνεται στη συνέχεια.
Στα καινούργια αυτοκίνητα πλέον οι κατασκευαστές εγκαθιστούν μηχανή διπλής δυνατότητας (βενζινοκίνησης και αεριοκίνησης), ενώ ακόμα και στο Βόλο υπάρχουν ειδικοί τεχνικοί που ασχολούνται με τη νέα τεχνολογία.
Πρώτος στόχος του προγράμματος είναι τα πρατήρια στο Βόλο να τροφοδοτούν επαγγελματικά αυτοκίνητα ενώ σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της εταιρίας, από τη ΔΕΠΑ εξετάζεται η δυνατότητα συγχρηματοδότησης του κόστους μετατροπής των μηχανών.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου