ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ e-ΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΑΣ...

4/7/10

Σκληρή ανακοίνωση για το ασφαλιστικό από τον σύνδεσμο έφεδρων καταδρομέων

Σκληρή ανακοίνωση για το ασφαλιστικό νομοσχέδιο και όσα προβλέπει για την εξαγορά της στρατιωτικής θητείας εξέδωσε ο σύνδεσμος εφέδρων καταδρομέων
"Σε λίγες μέρες συζητείται στη Βουλή το Συνταξιοδοτικό των Ελλήνων.
Η Κυβέρνηση και ο Υπουργός Εργασίας αποφάσισε ότι όλοι οι Έλληνες Έφεδροι που υπηρέτησαν τη Στρατιωτική τους θητεία. Άμισθοι και Aνασφάλιστοι πρέπει να τιμωρηθούν και να εξαγοράσουν τη στρατιωτική τους θητεία, διότι υπηρέτησαν στα σύνορα, στη Κύπρο και στα νησιά μας επειδή δεν είχαν πολιτικό βύσμα να υπηρετήσουν άοπλη θητεία στα Μουσεία της Λούφας και της Ντροπής, ενώ απαλλάσσονται όμως της εξαγοράς οι εργαζόμενοι ασφαλισμένοι στα Ταμεία του Δημοσίου,
Τραπεζών, ΔΕΚΟ κλπ.
Οι Υπουργοί Εργασίας και Άμυνας εγκρίνουν την εισφοροδιαφυγή των Υπουργείων τους αφού ενώ δεν

2/7/10

Παρακαλώ διαβάστε αυτήν την αναδημοσίευση

Το κείμενο είναι αναδημοσίευση απο το: Α! μπε μπα Blog! Το μπινελικοδρόμιο..Αυτό που θα διαβάσετε, είναι μια επιστολή από τον Τάκη Μίχα, και που ελήφθει μέσω Newsletter απο τον φίλο μας Mantata News
Λίγα λόγια για τον συγγραφέα της επιστολής.
O Τάκης Μίχας σπούδασε Εθνολογία και Φιλοσοφία στα πανεπιστήμια του Άρχους (Δανία), Ντουμπρόβνικ (Κροατία) και Σαντα-Κρουζ, (Καλιφορνια).
Έχει εργασθεί σε Δανικές και Ελληνικές εφημερίδες.
Σήμερα εργάζεται στην Ελευθεροτυπία ενώ παράλληλα αρθρογραφεί στην Wall Street Journal (Europe).
Είναι συγγραφέας του βιβλίου "Ανίερη Συμμαχία: η Ελλάδα και η Σερβία του Μιλόσεβιτς".
Το 2002 τιμήθηκε με το βραβείο δημοσιογραφίας του ιδρύματος Μπότση.
Ευχαριστώ πολύ για την αναδημοσίευση(AATON)
Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες συνομωσιολογικές θεωρίες - που έχει βρει αρκετή δημοσιότητα στο διαδίκτυο – σχετικά με τη σημερινή κρίση και τον ρόλο του ΓΑΠ είναι αυτή που παραθέτω πιο κάτω .
Από τον Τάκη Μίχα
O Τάκης Μίχας σπούδασε Εθνολογία και Φιλοσοφία στα πανεπιστήμια

1/7/10

Στις διώξεις του κινήματος κατά των διοδίων απαντάμε με ενότητα και αγώνες- ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 4 ΙΟΥΛΗ , 6 μμ, ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΑΦΙΔΝΩΝ



Το κίνημα ενάντια στα Διόδια διανύει τον 9ο μήνα του, στην πανελλαδική του έκφραση. Οι πολυεθνικές εταιρίες που εκμεταλλεύονται τους εθνικούς μας δρόμους, μετά απο παραχώρηση τους απο τις κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, με τις ευλογίες του ΛΑΟΣ, προσπαθούν να κάμψουν το αγωνιστικό μας φρόνημα , με διώξεις ενάντια στο κίνημα μας. Ετσι προχώρησε σε μηνύσεις ενάντια σε 11 αγωνιστές του κινήματος , μέλη του συντονιστικού της Βορειανατολικής Αττικής. Οι ανυπόστατες κατηγορίες ξεκινούν απο την σύσταση εγκληματικής οργάνωσης και καταλήγουν στην παρακώληση συγκοινωνιών, ενάντια σε αυτούς που απελευθερώνουν τα διόδια αποδίδοντας τους δρόμους ελεύθερους στους οδηγούς.
Ταυτόχρονα η κυβέρνηση του ΔΝΤ-ΕΕ, προσπαθεί να καταστείλει

ΞΕΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ!

ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ Κ.Κ. ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ


ΤΡΙΑ ΑΝΗΣΥΧΑΣΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ!
_______Άν, λέγω, άν στην καρδιά σας, αγαπητοί μου φίλοι, έχουν μείνει λίγες σταγόνες αγάπης για την γλυκειά μας Πατρίδα, διαβάστε τα παρακάτω. Είναι τρείς ειδήσεις, διαφορετικές μεταξύ τους, οι οποίες εκπέμπουν τό ίδιο βασικά μήνυμα: Η Ελλάδα τελειώνει! ______Από τή μιά μεριά είναι η κα Δραγώνα, η οποία συνεχίζει ανενόχλητη το καταστρεπτικό της έργο στην Εκπαίδευση.

______Από τήν άλλη βρίσκουμε την αποκάλυψη, ότι έρχονται τρία χρόνια κρίσιμα για τον τόπο μας.

______Εκ τρίτου μπορείτε να "θαυμάσετε" τι διδάσκονται οτην ιστορία τα παιδιά του Δημοτικού έδώ στην Ελλάδα για τις Ελληνοτουρκικές σχέσεις και τί αντίστοιχα στην Τουρκία.

_______Παρακαλώ διαβάστε τα στοχαστικά. Και αν έχετε λίγες σταγόνες αγάπης για την ένδοξη

Aρχαία Eλληνικά κατά δυσλεξίας

Tης Aλεξανδρας Kασσιμη
Oπλο κατά της δυσλεξίας και άλλων μαθησιακών δυσκολιών αποτελεί η εκμάθηση της αρχαίας ελληνικής γλώσσας στα πρώτα σχολικά χρόνια, σύμφωνα με τα συμπεράσματα τριετούς έρευνας που πραγματοποίησε το Aνοικτό Ψυχοθεραπευτικό Kέντρο και το Iνστιτούτο Διαγνωστικής Ψυχολογίας. Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας που παρουσιάστηκε πρόσφατα στο

Αμυντικό Τεχνολογικό Πάρκο Κων/πολης

ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ????????


Η Άγκυρα προχωράει με γοργό βήμα στην δημιουργία «πολλαπλασιαστών ισχύος» και στον τομέα της αμυντικής βιομηχανίας, με την δημιουργία τεχνολογικού πάρκου εστιασμένου στην έρευνα και ανάπτυξη τεχνολογιών εστιασμένων στον τομέα της άμυνας, στην Κωνσταντινούπολη.

Σύμφωνα με τον υπουργό Άμυνας Βεχντί Γκιονούλ, η νέα αυτή πρωτοβουλία θα προσελκύσει ξένες επενδύσεις ενώ τοποθετήσει την Τουρκία «στον χάρτη των αμυντικών, αεροδιαστημικών, και νανοτεχνολογικών βιομηχανιών».

Από την πλευρά του ο υφυπουργός Αμυντικής Βιομηχανίας

ΕΒΕΑ: Τα φορολογικά μέτρα θα οδηγήσουν σε μετανάστευση ή λουκέτο τις ελληνικές επιχειρήσεις


του Χρ. Κολώνα

Κύμα μεταναστεύσεων ελληνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό καθώς και λουκέτων, λόγω της ασκούμενης φορολογικής πολιτικής, προμηνύουν τα αποτελέσματα έρευνας του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου της Αθήνας.

Την έρευνα έδωσε στη δημοσιότητα ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ Κ. Μίχαλος και σύμφωνα με τα στοιχεία της σχεδόν εννέα στις 10 επιχειρήσεις θεωρούν ότι η ασκούμενη φορολογική πολιτική επιβαρύνει τις οικονομικές τους επιδόσεις, περισσότερες από οκτώ στις 10 αντιμετωπίζουν πτώση τζίρου, ενώ δύο στις 10

Ξέφραγο αμπέλι η δημόσια διοίκηση

Κραυγαλέες περιπτώσεις κακοδιοίκησης, παράβασης καθήκοντος και άλλων ατασθαλιών εντόπισε στο δημόσιο ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρος Ρακιτζής.

Παρουσιάζοντας την έκτη κατά σειρά ετήσια έκθεση, του 2009, ο κ. Ρακιτζής δήλωσε ότι κατά την προηγούμενη χρονιά διενεργήθηκαν 4.440 έλεγχοι. Από τις υποθέσεις αυτές, 724 παραπέμφθηκαν στον εισαγγελέα, ενώ άλλες 185 παραπέμφθηκαν στον εισαγγελέα από τον ίδιο τον ΓΕΔΔ.

«Να αλλάξουμε νοοτροπία και να σεβόμαστε τους θεσμούς» επισήμανε ο

30/6/10

Σε καθημερινή περίπου βάση, μέσω διαφόρων δημοσιευμάτων, οι αλβανοί κάνουν λόγο για “γενοκτονία τσάμηδων”

Το αλβανικό κοινοβούλιο πραγματοποίησε στις 24 /6 ενός λεπτού σιγή στη μνήμη των θυμάτων της σφαγής της Τσαμουριάς από τον Ελληνικό Στρατό.
Η αλβανική εφημερίδα «55», καθώς και η «Albania Press», δημοσιεύουν σήμερα (χθες), ένα άρθρο που τιτλοφορείται για την μεν «55»: “Σε ανάμνηση της σφαγής των αθώων Αλβανών-Τσάμηδων”, για τη δε «Albania Press»: “Περνάει ο καιρός αλλά η ιστορία δεν ξεχνιέται”.
Στο άρθρο παρουσιάζεται η θέση του αλβανο-τσάμη

Νέα πτώματα λαθρομεταναστών στον Έβρο

Συνολικά 16 είναι τα πτώματα των λαθρομεταναστών που έχουν εκβρασθεί στις όχθες του Έβρου, τόσο στην Ελληνική όσο και στην Τουρκική πλευρά. Οι αρχές εκτιμούν ότι ανατράπηκε η βάρκα που τους μετέφερε, με αποτέλεσμα για ακόμα μία φορά να καταγράφονται ανθρώπινες τραγωδίες. Η κατάσταση σε όλη την ελληνική μεθόριο που συνορεύει με την Τουρκία είναι πραγματικά εκτός ελέγχου, με τους συλληφθέντες λαθρομετανάστες να έχουν αυξηθεί κατά 300% μέσα σε λίγες εβδομάδες.

Μετά το "ΑΒΕΡΩΦ CLUB" τα Δερβενάκια γίνονται Εθνική Οδός!

Το ιστορικό πεδίο της μάχης των Δερβενακίων αναμένεται να απαξιωθεί αφού το ΚΑΣ (Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο) αποφάσισε να επιτρέψει την διέλευση της Εθνικής Οδού από το συγκεκριμένο σημείο.

O ιστότοπος του skai  αναφέρει αναφορικά με το θέμα «Την μελέτη βελτίωσης εθνικής οδού, από τον κόμβο αρχαίας Νεμέας έως της Μυκήνες, καταψήφισαν δύο... μέλη του συμβουλίου, θεωρώντας ότι αλλοιώνεται το ιστορικό τοπίο. Αντίθετη στη χάραξη του νέου δρόμου είναι και η αρμόδια 25η εφορεία βυζαντινών αρχαιοτήτων. Ο Σύλλογος αρχαιολόγων καλεί τον υπουργό Πολιτισμού να μην υπογράψει τη σχετική γνωμοδότηση.» Υπενθυμίζεται δε «ότι η χάραξη του νέου δρόμου τροποποιήθηκε μετά από κοινή σύσκεψη των υπουργείων Υποδομών και Πολιτισμού, καθώς προστέθηκε ένα τούνελ περίπου 240 μέτρων».

Οι Κούρδοι έτοιμοι να ανακηρύξουν της αυτονομία τους!

Σύμφωνα με δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας Taraf η οποία αναπαράχθηκε από τον ιστοτόπο  infognomonpolitics και τον Σάββα Καλεντερίδη, βαθύ γνώστη του Κουρδικού ζητήματος, ενεννήντα εννέα Κούρδοι δήμαρχοι του τουρκικού Κουρδιστάν αποφάσισαν να ανακηρύξουν τη δημοκρατική τους αυτονομία.

Η είδηση λόγο της σπουδαιότητάς της παρουσιάζεται αυτούσια:

«Σημαντικές εξελίξεις κυοφορούνται στο Κουρδικό Ζήτημα, μετά το πέρας

ΒΓΑΛΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΤΑ ΑΛΒΑΝΙΚΑ Η ΟΥΣΟΥΤΖΟΓΛΟΥ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΤΗ ΒΕΡΟΙΑ!

Άντε ρε. Καλή αρχή. Σε λίγο, όλοι οι «φίλοι» μας και είναι πολλοί γύρω μας, θα ψηφίζουν για την δική μας τύχη. Και ως «φίλοι», θα φροντίζουν για το καλό μας και μόνον.
Ο Δήμος Βέροιας λοιπόν (Δήμαρχος Ουσουτζόγλου Χαρίκλεια), ετοιμάζεται για τις επικείμενες εκλογές. Έβγαλε ανακοίνωση στα Αλβανικά και τα Ελληνικά, για τους Αλβανούς τυχόν ψηφοφόρους.
Άντε και καλή αρχή. Φαντάζομαι δεν αργεί η ώρα που ανάλογες ανακοινώσεις, θα βγαίνουν και για τους άλλους φίλους μας, Σκοπιανούς ας πούμε.
Εξ άλλου όλοι εμείς οι ιθαγενείς, ξέρουμε καλά ότι όλοι γύρω μας, μας βλέπουν ως φίλους και μόνον.
Το θέμα είναι να εκλεγώ Δήμαρχος και ας γίνει ένα η φωτιά με το χώμα. Αυτό και μόνον.
Και μη τολμήσει κάποιος να πεί ότι μυρίζει ρατσισμός.

απο hellenicrevenge.blogspot

Τι φοβάται η οικογένεια του υπασπιστή

Της Ευαγγελίας Καρεκλάκη

Ερωτηματικά και φόβοι στην οικογένεια του υπασπιστή

Λίγα 24ωρα μετά τη δολοφονία του



Δεκάδες είναι τα ερωτηματικά που βασανίζουν την οικογένεια του αδικοχαμένου Γιώργου Βασιλάκη, του άτυχου υπασπιστή του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοϊδη. Φοβούνται ότι ίσως δεν θα μάθουν ποτέ την πραγματική αλήθεια για τους δολοφόνους του άτυχου αξιωματικού και διερωτώνται: «μήπως τελικά η δολοφονία του Γιώργου δεν ήταν ατύχημα;».

Παρά το πένθος και την οδύνη τους για τον απροσδόκητο

Τουρκική πρόκληση στο Αιγαίο – Ερευνητικό σκάφος ανοιχτά της Σαμοθράκης, συνοδεία κανονιοφόρου


- Είναι η τουρκική απάντηση στην εξαγγελία της Ελλάδας για πετρελαϊκές έρευνες στο Αιγαίο
- Με ανησυχία παρακολουθούν την κατάσταση τα υπουργεία Εξωτερικών και Άμυνας

Συναγερμός έχει σημάνει στα υπουργεία Εξωτερικών και Άμυνας με την έξοδο του τουρκικού ερευνητικού σκάφους Τσεσμέ στο Αιγαίο!

Το σκάφος βγήκε από τα Δαρδανέλια στις 5.20 και παρακολουθείται διαρκώς από κανονιοφόρο του Πολεμικού Ναυτικού. Το Τσεσμέ πλέει 15 μίλια βορειοδυτικά της Σαμοθράκης.

Η έξοδος τουρκικού ερευνητικού σκάφους στο Αιγαίο γίνεται λίγα 24ώρα μετά από την ανακοίνωση της ελληνικής κυβέρνησης ότι δοθούν σε ελληνικές εταιρείες άδειες για έρευνες πετρελαίου στο Αιγαίο.

Τούρκοι διεκδικούν στην Κρήτη περιουσίες των παππούδων τους!

Του Αλ. Α. Ανδρικάκη
Τις περιουσίες που άφησαν οι πρόγονοί τους, με την ανταλλαγή των πληθυσμών που ακολούθησε τη μικρασιατική καταστροφή, αλλά ακόμη νωρίτερα, όταν αναχωρούσαν από την Κρήτη, με την απελευθέρωση του νησιού από τον τουρκικό ζυγό, αναζητούν και διεκδικούν στο νησί Τούρκοι πολίτες! Τους τελευταίους μήνες στο Ηράκλειο, τα Χανιά και το Ρέθυμνο, αλλά και σε άλλες περιοχές εμφανίστηκαν νομικοί, κυρίως, εκπρόσωποί τους διερευνώντας τη δυνατότητα να καταγράψουν, καταρχήν, τα περιουσιακά στοιχεία που είχαν οι Τουρκοκρήτες παππούδες τους, μέσω των συμβολαίων που υπήρχαν στα κρατικά αρχεία της τουρκικής διοίκησης, μέχρι το 1898.

Σε μερικές περιπτώσεις φαίνεται ότι η αναζήτηση αυτή δεν γίνεται στα «τυφλά», αλλά αφού έχει προηγηθεί έρευνα σε αντίστοιχα

29/6/10

Oι ΛΑΘΡΟ με 3 χρόνια εργασίας θα παίρνουν μεγαλύτερη σύνταξη από τους Ελληνες ασφαλισμένους!!!

 της Ελίνας Γαληνού
Οσα και να συζητούνται περί πιθανών τροποποιήσεων του ασφαλιστικού στο μέλλον, ένα είναι βέβαιο. Οι ανήκοντες στις νεώτερες γενιές, για να πάρουν στα χέρια τους μια άρτια και αξιοπρεπή σύνταξη, θα πρέπει να έχουν ...το κοκκαλάκι της νυχτερίδας. Η κατοχύρωση των συνταξιοδοτικών τους δικαιωμάτων, θα αντιστοιχεί οπωσδήποτε σε μερικές δεκαετίες εργασίας και με όρους ασφαλώς

Ελληνοαλβανική σύρραξη συνθημάτων

Τα στηθαία μπετού του δυσπρόσιτου δρόμου που συνδέει το Αργυρόκαστρου με τους Αγίους Σαράντα, στο τμήμα Μουζίνα – Γεωργουτσάτι έχουν μετατραπεί σε φορείς εθνικιστικών συνθημάτων. Πριν από δύο μήνες περίπου όλοι οι τοίχοι σε αυτό το τμήμα είχαν κοκκινίσει από εθνικιστικά αλβανικά συνθήματα. Αυτό που επαναλαμβάνετε ποιο πολύ είναι το “I Love Camerine” ενώ δεν λείπουν και αυτά με αλυτρωτικό και επεκτατικό περιεχόμενο, συνθήματα στήριξης στο κόμμα των τσάμιδων (PDU) κλπ.Με συνθήματα όπως, «Βόρειος Ήπειρος Γή Ελληνική», «Πας μη Έλλην Βάρβαρος», «Ελλάς» και ζωγραφισμένες Ελληνικές σημαίες, «απάντησαν» οι

"Κύκλωσαν" την Κρήτη τουρκικές δυνάμεις - Τριήμερες ασκήσεις από την Κεφαλλονιά μέχρι την Ρόδο

Επί τρεις ημέρες και μέχρι τις 14.00 ώρα Ελλάδος σήμερα, πέντε τουρκικές φρεγάτες, ένα υποβρύχιο, ένα πετρελαιοφόρο, ένα αεροσκάφος ναυτικής συνεργασίας CN-235 και έξι μαχητικά F-16 της τουρκικής Αεροπορίας πραγματοποιούσαν μικτά σενάρια αεροναυτικών και ανθυποβρυχιακών ασκήσεων σε μία περιοχή που ξεκινά 70 χλμ δυτικά της Κεφαλονιάς και φτάνει με τα νότια της Ρόδου. Το εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι στις 26 και 27/06 συμμετείχαν στην άσκηση δύο αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας, ένα αμερικανικό Ρ-3 Οrion κι ένα ιταλικό.

To αμερικανικό συμμετείχε στην άσκηση και τις δύο

Πολιτική αστάθεια,αποσταθεροποίηση και έξαρση της κοινωνικής βίας προβλέπουν οι Αμερικανοί

Απώλεια του γεωπολιτικού της ρόλου στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων, σενάρια ολοκληρωτικής κατάρρευσης πολιτικού ελέγχου και κοινωνικής έξαρσης της βίας, σταδιακή αποσύνδεση από της μεγάλες(σ.σ. προστάτιδες δυνάμεις δυνάμεις βλέπε Αμερική),  πολιτική αποσταθεροποίηση σε σημαντικό βαθμό, και έξοδο από την ευρωζώνη είναι μερικές από τις εκτιμήσεις -πλέον απαισιόδοξες  προβλέψεις για την Ελλάδα των «ειδικών» του stratfor,  οι οποίοι επισημαίνουν ότι τα τρία επόμενα χρόνια θα είναι καθοριστικά για την σύγχρονη μετεπαναστατική από συστάσεως του ελληνικού κράτους ιστορία της χώρας. Σύμφωνα με την δεκασέλιδη ανάλυση, κάνοντας focus στα συμπεράσματα, σύμφωνα με τους αναλυτές του Stratfor,  υποβαθμίστηκε ο ρόλος της Ελλάδας ως στρατηγικός σύμμαχος στα Βαλκάνια, με την αλλαγή της πολιτικής

28/6/10

Κανένα μεγάλο εθνικό χρέος δεν πληρώθηκε ποτέ...

Ο κ. Παπακωνσταντίνου κάλεσε δημοσιογράφους και πολιτικούς να «εξηγήσουν» στον ανόητο λαό την καταστροφή που τον περιμενει αν τολμουσε να αρνηθεί το χρέος και να φύγει από το ευρώ.

Ο λαός μπορεί ελεύθερα να θυμώνει, να εξεγείρεται και να διαδηλώνει, δεν επιτρέπεται ομως να συζητά πράγματα που έρχονται σε αντίθεση με το σύστημα.

Οι συνθήκες δεν είναι ακομη οι κατάλληλλες. Θα πρέπει πρώτα η κρίση να αγγίξει

ΠΕΡΙ ΓΡΙΠΠΗΣ ΤΩΝ ΧΟΙΡΩΝ

Εκείνη η γρίπη των χοίρων, που θα έκανε την Ελλάδα ένα απέραντο νοσοκομείο, θα διέλυε τα σχολεία, τα εργοστάσια, άνθρωπος δεν θα πατούσε σε νυχτερινό κέντρο, άδειοι οι δρόμοι, τρομοκρατήθηκε ο κόσμος, πολλοί κυκλοφορούσαν με μάσκες, πώς ξαφνικά χάθηκε και κανένας δεν μιλάει; Κομπίνα ήταν τελικά. Την πατήσαμε όλοι. Έξυπνα στημένο το κόλπο. Τουλάχιστον δεν θα μας πουν πόσο το πληρώσαμε; Πόσες δεκάδες εκατομμύρια πετάχτηκαν σε καμπάνιες, κατασκευή ειδικών θαλάμων, κάμερες ανίχνευσης, στα περιβόητα εμβόλια, ποιοι ΠΛΟΥΤΙΣΑΝ, έτσι για να θυμόμαστε και να είμαστε πιο δύσπιστοι και να μην πέφτουμε με τόση ευκολία και αφέλεια στην παγίδα...
Τα κύρια θέματα που απασχόλησαν τη σημερινή συζήτηση που είχε ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών κ. Δημήτρης Δρούτσας με τους Έλληνες ευρωβουλευτές ήταν η ενταξιακή πορεία της Τουρκίας στην Ε.Ε., το Κυπριακό, οι διμερείς σχέσεις με την ΠΓΔΜ, αλλά και τα ενεργειακά έργα.
Στο πρόγευμα εργασίας που παρέθεσε προς τους ευρωβουλευτές, ο κ. Δρούτσας επισήμανε πως η ελληνική θέση για την ευρωπαϊκή προοπτική της Τουρκίας δεν έχει αλλάξει, καθώς η Αθήνα εξακολουθεί να υποστηρίζει την πλήρη ένταξη της γειτονικής χώρας, εφόσον πλήρως ανταποκριθεί στις συμβατικές της δεσμεύσεις.

Όπως τόνισε μάλιστα ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών, το κλίμα έναντι της Τουρκίας άρχισε να αλλάζει στην ευρωπαϊκή κλίμακα και να ανοίγει ένα «παράθυρο ευκαιρίας» για την ενταξιακή προοπτική της, ιδιαίτερα μετά από την περιπέτεια της αποστολής στη Γάζα.

Αναφορικά με τις διμερείς σχέσεις με την Τουρκία, ο κ. Δρούτσας ανέφερε πως οι δύο χώρες επανέφεραν τη διαδικασία για τη λύση του προβλήματος της υφαλοκρηπίδας έπειτα από πέντε χρόνια αδράνειας.

Ως προς το σκοπιανό, ο κ. Δρούτσας υπογράμμισε την ετοιμότητα του υπουργείου να βρεθεί λύση στη βάση των αρχών που έχει θέσει και επεξήγησε ότι η ανάπτυξη των διμερών σχέσεων γίνεται για να λιώσουν οι πάγοι και να υποβοηθηθεί η διαδικασία επίλυσης της διαφοράς.

Η Τουρκική Αστυνομία κατέσχεσε ένα αρχαίο ευαγγέλιο γραμμένο στα Αραμαϊκά

Η Τουρκική Αστυνομία νοτιοδυτικά της Τουρκίας κοντά στη πόλη (Μούγκλα), μετά από έναν έλεγχο ρουτίνας κατέσχεσε ένα αρχαίο ευαγγέλιο.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με το Τουρκικό Υπουργείο για την καταπολέμηση του λαθρεμπορίου και του οργανωμένου εγκλήματος, σε ένα αυτοκίνητο που είχε μέσα 4 επιβάτες και μετά από ένα τυπικό έλεγχο ανακάλυψαν στο πορτ – μπαγκάζ ένα αρχαίο ευαγγέλιο.
Σύμφωνα με εμπειρογνώμονες το εν λόγω ευαγγέλιο είναι γραμμένο στα Αραμαϊκά και είναι καλυμμένο με περγαμηνή από δέρμα αντιλόπης.
Επίσης, να σημειωθεί, ότι το ευαγγέλιο χρονολογείται πριν από το 1.500 και έχουν διασωθεί μόνο 65 σελίδες.
Ο οδηγός και οι άλλοι τρεις επιβάτες, όπως ανέφερε η Τουρκική Αστυνομία «συνελήφθησαν με την κατηγορία παράνομης κατοχής πολιτιστικής ιδιοκτησίας, αφού είχαν στην κατοχή τους ένα αρχαίο χειρόγραφο».
Τέλος, σύμφωνα με ειδικούς η αξία του μοναδικού αυτού ευαγγελίου το οποίο είναι γραμμένο στην Αραμαϊκή γλώσσα, ανέρχεται στα 800.000 ευρώ

Ασφαλιστικό τσουνάμι στον ιδιωτικό τομέα

Του Αντώνη Βασιλόπουλου

Aσφαλιστικός μεσαίωνας, με 12 νέες ανατροπές, έρχεται σε όλα τα Ταμεία του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, με θύματα 1.100.000 γυναίκες με ανήλικα παιδιά και όσους εργάζονται στα βαρέα και ανθυγιεινά. Στον αέρα βρίσκονται οι επικουρικές συντάξεις για τις οποίες αξιώνεται να καταργηθούν, αλλά και τα ώριμα δικαιώματα για όσους τα κατοχυρώνουν μέσα στο 2010, ως προς τον υπολογισμό των συντάξεων.

Με τα νομοσχέδια που παρουσίασαν χθες στο υπουργικό συμβούλιο οι κ.κ. Γ. Παπακωνσταντίνου και

Ποιες αλλαγές σχεδιάζει για τις Εισαγωγικές σε ΑΕΙ και ΤΕΙ

Νέο νόμο-πλαίσιο για τη λειτουργία των πανεπιστημίων και αλλαγή του συστήματος εισαγωγής, με τους φοιτητές να εισάγονται πλέον σε Σχολή και όχι σε συγκεκριμένο Τμήμα, σχεδιάζει το υπουργείο Παιδείας με τη συνδρομή διεθνών εμπειρογνωμόνων.

Όπως αναφέρουν «Τα Νέα» ανάμεσα στις αλλαγές που πρόκειται να γίνουν είναι η δημιουργία

27/6/10

Ο Νεο-Οθωμανισμός στα Βαλκάνια και η Ελληνική αντίδραση.

του Κωσταντινου Χολέβα

Όσοι γράψαμε και μιλήσαμε κατά τη δεκαετία του 1990 για το μουσουλμανικό τόξο που επιδιώκει η Τουρκία, χλευασθήκαμε υπερβολικά από τους οπαδούς των εθνικών υποχωρήσεων. Και όσοι προτείναμε την ενίσχυση των αμυντικών και διπλωματικών δεσμών με τις γειτονικές Ορθόδοξες χώρες κατηγορηθήκαμε ότι κατασκευάζουμε Ορθόδοξα τόξα με επιθετική διάθεση προς τους ... καλούς γείτονες. Τώρα που διαβάζουμε τη στρατηγική σκέψη του Αχμέτ Νταβούτογλου, Υπουργού Εξωτερικών της Τουρκίας και Καθηγητή Διεθνών Σχέσεων, νιώθουμε δικαιωμένοι. Τα νεο-οθωμανικά και άλλα οράματα του Νταβούτογλου αναλύονται εκτενώς στο ογκώδες βιβλίο του με τίτλο «Στρατηγικό Βάθος- Η Διεθνής θέση της Τουρκίας», το οποίο ορθώς έπραξε και εξέδωσε στην Ελλάδα ο εκδοτικός οίκος ΠΟΙΟΤΗΤΑ. Η μετάφραση είναι του πανεπιστημιακού Ν. Ραπτόπουλου και η επιστημονική επιμέλεια του γνωστού και ρεαλιστή Τουρκολόγου καθηγητή Νεοκλή Σαρρή.
Στις σελίδες 440-485 (αλλά και σε άλλα σημεία) ο συγγραφεύς αναφέρεται

«Θερμό κύμα» ανατιμήσεων από 1ης Ιουλίου

"Θερμό κύμα" ανατιμήσεων από την 1η Ιουλίου θα επιφέρει η νέα αύξηση των συντελεστών του ΦΠΑ σε μια περίοδο κατά την οποία ο πληθωρισμός κινείται σε επίπεδα άνω του 5% και η αγορά έχει "στεγνώσει" από ρευστότητα.

Σύμφωνα με την "Καθημερινή", στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων που έχει ανακοινώσει από τον περασμένο Μάιο η κυβέρνηση, ο χαμηλότερος συντελεστής ΦΠΑ που ισχύει μεταξύ άλλων σε βιβλία και εφημερίδες αναπροσαρμόζεται από 5% σε 5,5%.

Ο συντελεστής 10% που εφαρμόζεται και στα τρόφιμα αυξάνεται στο 11%, ενώ ο συντελεστής του 21% που επιβάλλεται και στα καύσιμα αναπροσαρμόζεται σε 23%.

Περαιτέρω, η τιμή της βενζίνης θα αυξηθεί κατά 2 έως 2,5 λεπτά το λίτρο.



skai.gr

Καταρρέει το σύμβολο των Ψαρών - Ο Ιερός Ναός του Αγ. Νικολάου

Πρόκειται για το σύμβολο των Ψαριανών, ο ιερός ναός του Αγίου Νικολάου. Δεσπόζοντας σε μικρό ύψωμα δίπλα στη θάλασσα η εκκλησιά αυτή έχει δεθεί με την Επανάσταση του 1821, αφού εδώ ο μπουρλοτιέρης Κωνσταντής Κανάρης μαζί με τα παλικάρια του προσευχήθηκαν και κοινώνησαν πριν κάνουν την αποκοτιά να ανατινάξουν τη ναυαρχίδα του τουρκικού στόλου έξω από το λιμάνι της Χίου στα 1822.
«Για τα Ψαρά είναι ένα σύμβολο. Είναι ο ναός που προσκύνησε ο Κανάρης, που με το κατόρθωμά του έδωσε οντότητα στον κατά θάλασσα αγώνα κατά την Επανάσταση του '21», σημειώνει ο δήμαρχος Ψαρών, Μανώλης Αγαπούσης. Η εκκλησιά δεν απέφυγε τη λυσσαλέα οργή και το μένος των Τούρκων, αφού κατά την

Σε σαλόνι παραλαβής γαμήλιων δώρων είχε μετατραπεί τελευταία το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.

Υπάλληλος του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη μετά τον άδικο χαμό του 52 χρόνου υπασπιστή του υπουργού, λύνει τη σιωπή του και αποκαλύπτει αποκλειστικά στον ΤΕΙΡΕΣΙΑ τις συνθήκες που επικρατούσαν το τελευταίο διάστημα στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.

Σύμφωνα με την αποκλειστική μαρτυρία του υπαλλήλου, το τελευταίο διάστημα ο 7ος όροφος του υπουργείου....


.... οπου στεγάζεται το γραφείο του υπουργού , είχε μετατραπεί ούτε

"Κατοχικός" πρωθυπουργός παρά ηγέτης ο Γ.Παπανδρέου - Εκχώρησε εθνική κυριαρχία με σφραγίδα Βουλής

Mπλοφάρει με την απειλή των εκλογών ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου προκειμένου να πειστούν οι βουλευτές της Κ.Ο. της ΠΑΣΟΚ να ψηφίσουν το ασφαλιστικό νομοσχέδιο με το οποίο δεσμεύει τις επόμενες κυβερνήσεις για τα επόμενα 50 χρόνια σε ότι αφορά το πλαφόν των συντάξεων στο 2,5% του Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος έως και το 2060! Η απόρριψη των διατάξεων του ασφαλιστικού νομοσχεδίου που στέλνει τους συνταξιούχους εφ’εξής σε μία εποχή αβάστακτης φτώχειας είναι βέβαιο ότι θα σημάνει κραδασμούς στην κυβέρνηση και δεν αποκλείεται ως ενδεχόμενο.

Στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ γνωρίζουν ότι «το κόμμα τελειώνει» με την ψήφιση του συγκεκριμένου νομοσχεδίου. Αλλά και σε περίπτωση προκήρυξης εκλογών είναι βέβαιο ότι το ΠΑΣΟΚ δεν πρόκειται να αποσπάσει την πλειοψηφία των εδρών.

Ο πρωθυπουργός μπορεί να υπολογίζει μόνο στην θετική ψήφο της Ντόρας Μπακογιάννη, η οποία σε συνέντευξη της σε κυριακάτικη εφημερίδα δηλώνει ότι θα υπερψηφίσει το νομοσχέδιο του κ. Ανδρέα Λοβέρδου, όχι όμως πλέον του ΛΑΟΣ που έχει τοποθετηθεί αρνητικά. Είναι ενδεικτική η αναφορά της Ντόρας Μπακογιάννη στο ενδεχόμενο να διεξαχθούν πρόωρες εκλογές.

Η πρώην υπουργός και τώρα ανεξάρτητη βουλευτής, η οποία δηλώνει πώς «παροικεί την Ιερουσαλήμ» και άρα γνωρίζει, ισχυρίζεται πώς αν υπάρξει πρόωρη προσφυγή στις κάλπες ενδεχομένως και να διακοπεί η χρηματοδότηση από το ΔΝΤ και την ΕΕ.

Το νομοσχέδιο θα κατατεθεί για επεξεργασία από την αρμόδια επιτροπή της Βουλής την Τρίτη 29 Ιουνίου. Προβλέπει συνταξιοδότηση στα 65 έτη είτε στα σαράντα χρόνια εργασίας με ένσημα και στα εξήντα έτη ως προς την ηλικία. Προβλέπεται, επίσης, και η εξίσωση ανδρών και γυναικών από το 2013. Από το 2015 τα συντάξιμα χρόνια για βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα θα υπολογίζονται στα 60. Δεν καταργούνται τελικά οι συντάξεις χηρείας καθώς και η σύνταξη στις άγαμες θυγατέρες.

Το βασικό πρόβλημα του Γιώργου Παπανδρέου είναι ότι συνεχώς απομονώνεται τόσο από την Κ.Ο. του κόμματός του όσο και από την βάση του ΠΑΣΟΚ. Δείχνει περισσότερο διαχειριστής μιάς κατάστασης, δίκην "κατοχικού" πρωθυπουργού, παρά ηγέτης...

Eίναι χαρακτηριστικό ότι το μνημόνιο που ο Γ.Παπανδρέου επέβαλε να ψηφιστεί από την Βουλή (Κ.Ο. ΠΑΣΟΚ, πλην Σ.Σακοράφα, Β. Οικονόμου και Γ.Δημαρά, ΛΑΟΣ και Ντόρα Μπακογιάννη) επιτρέπει στο ΔΝΤ και τους λοιπούς δανειστές της Ελλάδας αν υπάρξει καθυστέρηση 30 ημερών στην καταβολή των δόσεων να κατάσχουν εθνικά περιουσιακά στοιχεία!

Συγκεκριμένα αναφέρει: "Ούτε ο δανειολήπτης ούτε τα περιουσιακά του στοιχεία έχουν ασυλία λόγω εθνικής κυριαρχίας (σ.σ. !!!) ή διαφορετικά λόγω της δικαιοδοσίας, κατάσχεσης - συντηρητικής ή αναγκαστικής - ή αναγκαστικής εκτέλεσης σε σχέση με οποιαδήποτε ενέργεια-διαδικασία σχετικά με την σύμβαση".

Αυτά υπερψήφισαν 172 βουλευτές του ελληνικού Κοινοβουλίου.

Βέβαια, όλα αυτά δεν αντέχουν σε μία προσφυγή στο Συνταγματικό Δικαστήριο και προφανώς αυτή θα είναι η λύση στην οποία θα καταφύγει η όποια νέα κυβέρνηση θελήσει να επανακτήσει την κυριαρχία της χώρας. Απλώς αυτό θα πρέπει να υπάρξει πολύ προσεκτικός σχεδιασμός των επόμενων κινήσεων πριν γίνει η κίνηση αυτή...

defencenet.gr

25/6/10

Eπιστολή Β.Πούτιν προς Γ.Παπανδρέου: "Πληρώστε με αγροτικά προϊόντα τα BMP-3HEL"!

Mε επιστολή του στον Έλληνα πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου, ο Ρώσος ομόλογός του Βλαντιμίρ Πούτιν, θέτει μεν θέμα άμεσης υλοποίησης της διακρατικής συμφωνίας προμήθειας των 420+30 ΤΟΜΑ BMP-3HEL, αλλά με έναν τέτοιο τρόπο που δείχνει αφ’ενός μεν την διάθεση της Ρωσίας να μην διαρρήξει τις σχέσεις της με την Ελλάδα, αλλά ταυτοχρόνως και να βοηθήσει στην ελληνική οικονομία: Προτείνει την αποπληρωμή μέρους του προγράμματος, ύψος 1,3 δις. ευρώ με … ελληνικά προϊόντα κυρίως αγροτικά!

Οι παράμετροι της ρωσικής πρότασης είναι τέτοιες που πολύ δύσκολα

Eλλάδα: Σε 4 περίπου δισ ευρώ ετησίως, ανέρχονται οι επενδύσεις των "Επιχειρηματικών Αγγέλων" - Ποιοί είναι, ποιούς χρηματοδοτούν



Κάθε χρόνο, επενδύουν στην Ευρώπη πάνω από 4 δισ. ευρώ και τα κεφάλαιά τους πηγαίνουν ακριβώς στους επιχειρηματίες που τα χρειάζονται: ανθρώπους με «δυνατές», καινοτόμες ιδέες και αντίστοιχα διοικητικά χαρακτηριστικά, που όμως βρίσκουν κλειστά τα «ταμεία» των τραπεζών ή των venture capitals, είτε λόγω του υψηλού ρίσκου της επένδυσής τους είτε λόγω του χαμηλού προϋπολογισμού της.
    Χιλιάδες επιχειρήσεις έχουν επωφεληθεί από τις δυνατότητες που προσφέρουν, καθώς εκτός από κεφάλαια, δίνουν και επιχειρηματική καθοδήγηση ("mentoring"). Στην Ελλάδα, όμως, δεν έχουν ανοίξει ακόμη τα φτερά τους, αφού μία ή δύο σχετικές πρωτοβουλίες βρίσκονται προς το παρόν στα «σπάργανα», σε διερευνητικό στάδιο.
    Ο λόγος για τους επιχειρηματικούς αγγέλους ("business angels"), που μόνο το 2008

Πωλούνται νησιά ευκαιρίας

Η Guardian με τίτλο "Η Ελλάδα πουλά τα νησιά της" αναφέρει ότι η χώρα μας σε μια απέλπιδα προσπάθεια να εξοικονομήσει πόρους για να εξοφλήσει τα χρέη της πουλά περιοχές σε περισσότερα από 6.000 νησιά.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, "η Ελλάδα βοηθά τους πλούσιους και διάσημους να εκπληρώσουν τα όνειρά τους, καθώς ετοιμάζεται να πουλήσει ή να μισθώσει μακροπρόθεσμα πολλές περιοχές σε 6.000 νησιά της".

Επικαλούμενη ελληνικές πηγές στη Μύκονο αναφέρει

Αποχώρησε από την ΕΛΒΟ ο Ε.Μυτιληναίος - Προ των πυλών οι νέοι διαχειριστές

Εξελίξεις στην ΕΛΒΟ με την διοίκηση του ομίλου Μυτιληναίου να αποχωρεί από το management της εταιρείας, διατηρώντας όμως το μειοψηφικό ποσοστό (43%) που κατέχει στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας. Προ ημερών είχε κατατεθεί πρόταση στο δημόσιο από τις γερμανικές εταιρείες MAN και Rheinmetall να αγοραστεί το ποσοστό του δημοσίου και να αναλάβουν αυτές τον έλεγχο της βιομηχανίας, αλλά η πρόταση δεν έγινε δεκτή. Οπωσδήποτε πολύ σύντομα
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σελίδες