ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ e-ΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΑΣ...

26/9/10

ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΗ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Άσκηση 1
Να βρεθεί:

Η πιθανότητα να συμβεί τρεις φορές σε 189 χρόνια ζωής του Ελληνικού κράτους στην ίδια χώρα,

με πληθυσμό 8,000,000 (έστω) να γίνουν πρωθυπουργοί...

Παππούς, Γιος και Εγγονός της ίδιας οικογένειας.

Ξαναλέμε ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΟΧΙ ΜΙΑ !

Άσκηση 2
Να βρεθεί:

Η πιθανότητα να συμβεί επτά φορές σε 189 χρόνια ζωής του Ελληνικού κράτους στην ίδια χώρα,

με πληθυσμό 8,000,000 (κατοίκων έστω) να γίνουν πρωθυπουργοί Πατέρας και Γιος.
Οι απαντήσεις

A) Aπό παππού σε γιο και εγγονό

O Δημήτριος Pάλλης (1844-1921) πέντε φορές πρωθυπουργός (1897, 1903, 1905, 1909 και 1920-21).

O γιος του Iωάννης (1878-1946) μια φορά (κατοχικός 1943-44).

Γιος και εγγονός ήταν ο Γεώργιος (1918-2006) μια φορά πρωθυπουργός ( 1980-81).
Aξίζει να σημειωθεί ότι Γ. Pάλλης ήταν και εγγονός πρωθυπουργού από τη μητέρα του (κόρη του Γ. Θεοτόκη).
O Γεώργιος Παπανδρέου (1888-1968) τέσσερις φορές πρωθυπουργός (1944, 1944-1945, 1963 και 1964-65 ).
O Aνδρέας Παπανδρέου (1919-1996) τρεις (1981-85, 1985- 89 και 1993-96).

Γιος και εγγονός είναι ο Γιώργος μόλις άρχισε την πρώτη θητεία.

O Διομήδης Kυριακός (1811-69) κατέκτησε το αξίωμα μια φορά (1863).

Tο ίδιο και ογδόντα χρόνια αργότερα (1949) ο εγγονός του Aλέξανδρος Διομήδης - Kυριακός (1875-1951)

Στην ίδια κατηγορία θα μπορούσε να προστεθεί άλλη μια

Επιχείρηση «γοητεία» στη Νέα Υόρκη

GAP_Emiris_QatarΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ χορού του ξενοδοχείου  Ρierre, το σημείο συνάντησης των πλούσιων Νεοϋορκέζων τη δεκαετία του 1920,  από την οποία σήμερα απομένει μια φθαρμένη πολυτέλεια,ο κ. Γ.Παπανδρέου υπερέβη το ελληνικό πρόβλημα δίνοντας μια
ηγετική ομιλία.Είχαν προηγηθεί τα θετικά σχόλια για την ελληνική οικονομία από τον πρόεδρο του Ινστιτούτου Εξωτερικής Πολιτικής κ. Αρτσιμπαλντ Κοξ, τον πρόεδρο του χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης κ.
Ντάνκαν Νιντεράουρερ, τον πρόεδρο του Εconomic Club κ. Αντριου Τις και τον αντιπρόεδρο των ΗΠΑ κ. Τζο Μπάιντεν. Η επικείμενη υπογραφή της επενδυτικής συμφωνίας
με το Κατάρ, ύψους 5 δισ. δολαρίων, προσέθετε αυτοπεποίθηση στον κ. Παπανδρέου, ο οποίος όμως βαθιά μέσα του γνώριζε ότι όλα αυτά μπορεί να μη συγκινήσουν καθόλου τις αγορές.
Γι΄ αυτό και το πρώτο πράγμα που επεσήμανε, κάνοντας τον απολογισμό της επίσκεψής του στη Νέα Υόρκη και στην Ουάσιγκτον, είναι: «Πήραμε θετικά μηνύματα.
Να δούμε πώς θα τα ερμηνεύσουν οι

Καταρρέει o μύθος του "σκανδάλου Βατοπαιδίου"

Στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΙ  στις 24/9/2010 η δημοσιογράφος είπε ότι με στοιχεια της εξεταστικής επιτροπής  απο την  πραγματογνωμοσυνη και την δικογραφία που κρατά στα χερια της η δικαιοσύνη βγαίνει το συμπέρασμα ορι το δημοσιο δεν ειχε ζημια. Την ερευνα αυτη την πιστοποιουν το ΣΩΜΑ ΟΡΚΟΤΩΝ ΛΟΓΙΣΤΩΝ .ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΟΙΚΟΣ, όπως και διαφορες κρατικες υπηρεσίες.
Μήπως ήταν όλα ένα μεγάλο φιάσκο για να πέσει η κυβερνηση Καραμανλη?????

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

To Eλληνικό θα γίνει ..."Λας Βέγκας"

Στην υπογραφή συμφωνίας συνεργασίας ύψους 5 δισ. ευρώ αναμένεται να προχωρήσει ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου με τον εμίρη του Κατάρ Αλ Θανί. Στους στόχους της συμφωνίας, σύμφωνα με δημοσιεύματα, θα περιλαμβάνεται και η αξιοποίηση και εκμετάλλευση του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό. Σύμφωνα με την εφημερίδα «Τα Νέα», το μνημόνιο συνεργασίας, παρότι δεν είναι δεσμευτικό, θα δηλώνει την πρόθεση οικονομικής συνεργασίας σε μια σειρά από τομείς, συμπεριλαμβανομένης της ενέργειας. Το πλαίσιο της συμφωνίας συζητήθηκε κατά τη συνάντηση που είχε ο υπουργός Επικρατείας, αρμόδιος για τις επενδύσεις, Χάρης Παμπούκης, με επενδυτές από το Κατάρ στη Νέα Υόρκη, ενώ ταξίδι στο Κατάρ έχει πραγματοποιήσει και ο υφυπουργός Εξωτερικών Σπύρος Κουβέλης.
Η κυβέρνηση εκτιμά ότι το Κατάρ ενδιαφέρεται και για άλλες

Εισάγουμε υπερδιπλάσια όσων εξάγουμε, παρά την κρίση

Αναλυτικά, όπως ανακοίνωσε η Ελληνική Στατιστική Αρχή, η συνολική αξία των εισαγωγών - αφίξεων τον Ιούλιο έφτασε τα 2,8247 δισ. ευρώ έναντι 4,2154 δισ. ευρώ τον ίδιο μήνα πέρυσι, μία μεγάλη μείωση δηλαδή 33,0%. Αν εξαιρεθούν τα πετρελαιοειδή η μείωση έφτασε τα 854,8 εκατ. ευρώ ή 24,1%.
Η συνολική αξία των εξαγωγών - αποστολών τον Ιούλιο ήταν 1,3095 δισ. ευρώ έναντι 1,325,2 δισ. ευρώ τον Ιούλιο του 2009, καταγράφηκε δηλαδή οριακή μείωση 1,2%. Χωρίς τα πετρελαιοειδή καταγράφηκε μάλιστα αύξηση, κατά 12,1 εκατ. ευρώ ή 1,0%.
Ετσι, το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου τον Ιούλιο ήταν 1,5152 δισ. ευρώ έναντι 2,8902 δισ. ευρώ τον ίδιο μήνα του 2009, μειώθηκε δηλαδή δραστικά, κατά 47,6% (ή κατά 866,9 εκατ. και 37,2% αν εξαιρεθούν τα πετρελαιοειδή).
Το πρώτο επτάμηνο του 2010 η συνολική αξία των

25/9/10

Γιατί φωνάζεις νέο Έλληνα;

Είμαστε ένα μήνα και κάτι μέρες πριν από τις εκλογές και φυσικά δεν θα μπορούσαμε να μην κάνουμε ένα άρθρο για αυτήν την εκλογική αναμέτρηση που κάθε άλλο παρά ίδια θα είναι σε σχέση με τις παλαιότερες.
Όπως και πριν τις εθνικές εκλογές σας είχαμε πει με άρθρο μας ποιο θα ήταν το αποτέλεσμα και πέσαμε μέσα ακριβώς, έτσι και τώρα θα σας πούμε τι να περιμένει ο λαός σε αυτές τις εκλογές που για ακόμα μία φορά θα αποδείξουν τελικά πόσο χαζός λαός είμαστε και αυτοκαταστροφικός.
Έτσι ξεκινάμε με τον τίτλο γιατί φωνάζεις Έλληνα τόσο για αυτούς που σήμερα φωνάζουν για την κατάσταση της χώρας και της τσέπης τους (πάνω από όλα η τσέπη τους άλλωστε για αυτό πούλησαν την χώρα στους ξένους για την τσεπούλα τους) αλλά και για προλάβουμε τους αυριανούς φωνακλάδες όταν θα έρχονται νέα χαστούκια για την χώρα τον λαό και τον Ελληνισμό γενικότερα.
Εσύ δεν ήσουν Έλληνα που 30 χρόνια τώρα θρέφεις απατεώνες στην πολιτική σκηνή αρχής γενομένης από τον Ανδρέα ;
Εσύ δεν χάρισες τα σπίτια και τα ακριβά

Ελεγχόμενη Πτώχευση

του Ιωάννη Πηλιούνη(Τα όσα ακολουθούν είναι ένα συμπίλημα δεδομένων και εκτιμήσεων, οι οποίες πλέον εκπέμπονται από επίσημες πηγές ισχυρού ελληνικού οικονομικού κύρους...)
Να λάβουμε υπόψη ότι, από 01-01-2011, συναλλαγές με μετρητά θα επιτρέπονται μόνο μέχρι του ποσού των €1500. Άρα όλοι μάλλον θα υποχρεωθούν να αδειάσουν θυρίδες κλπ. και να τα ξανακάνουν κατάθεση, οπότε με τους καταθέτες δεμένους και το τραπεζικό σύστημα συγχωνευμένο σε τρεις τράπεζες, εξών η μια κρατική, πάνε πλέον ελέυθερα γραμμή για "ελεγχόμενη" πτώχευση κατά τον Μάιο του 2011, όπως το υπολογίζουν και οι διεθνείς σχολιαστές.
Έτσι το κράτος και η δοτή μας κυβέρνηση ΔΝΤ πληρώνει τους

Ενα Μνημόνιο στη φάση του παραλόγου

 του Μιχάλη Δημητρίου

Ναι, συμβαίνει κάτι, και σοβαρό πλέον, με το Μνημόνιο. Ιλαροτραγικό ίσως. Συνηθίζει να με ειρωνεύεται ένας ξένος φίλος για τις παράλογες συνέπειες του Μνημονίου στην πολιτική μας ζωή. Με συγκεκριμένα συμπτώματα και αιτίες. Το ΠΑΣΟΚ, λέει, πρωτοστάτησε να οδηγηθούμε στο Μνημόνιο, αλλά με πρώτο τον Γιώργο Παπανδρέου να δηλώνει ότι θα ήθελε να είναι ανάμεσα στους διαδηλωτές εναντίον του Μνημονίου.
«Βεβαίως και είμαι εναντίον του Μνημονίου, όπως κάθε

Η Τουρκία θα δημιουργήσει βιομηχανική ζώνη και άλλες υποδομές στο Sandžak της Σερβίας

Η Τουρκία πρόκειται να ιδρύσει βιομηχανική ζώνη στην νότια Σερβία στην περιοχή Sandžak, σύμφωνα με δηλώσεις του Τούρκου υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Omer Dincer.
Η Τουρκία σχεδιάζει να επενδύσει 30 εκατ. ευρώ για το συγκεκριμένο πρόγραμμα ενώ η τουρκική δημόσια υπηρεσία επενδυτικών σχεδίων στο εξωτερικό TIΚA από την προέρχεται και ο σημερινός Αρχηγός των τουρκικών μυστικών υπηρεσιών (ΜΙΤ) Dr. Hakan Fidan, πρόκειται να κατασκευάσει ένα νοσοκομείο και ένα σχολείο στην περιοχή.
Επισημαίνεται ότι η περιοχή κατοικείται κατά 52% από μουσουλμάνου Βόσνιους, ενώ πρόσφατα η κυβέρνηση της Σερβίας αντιμετώπισε κύμα βίας και ταραχών στην επαρχία αυτή. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι πριν από 100 χρόνια εκατοντάδες χιλιάδες μουσουλμάνοι Βόσνιοι έφυγαν από την περιοχή μετά την ήττα της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας στον πρώτο βαλκανικό πόλεμο και εγκαταστάθηκαν στην Τουρκία. Σήμερα πάνω από 1 εκατ. Τούρκοι έχουν τις ρίζες τους στην περιοχή Sandžak της Σερβίας.
Επομένως η τουρκική πρωτοβουλία κάθε άλλο παρά αδικαιολόγητη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί αφού ο νέος μηχανισμός προώθησης των τουρκικών συμφερόντων στα Βαλκάνια και όχι μόνο είναι η οικονομική και η πολιτιστική διείσδυση (soft power) σε συνδυασμό με την επίδειξη της στρατιωτικής δύναμης της χώρας.

πηγη

Η Δαμασκός αναγνωρίζει τα Σκόπια με το Συνταγματικό τους όνομα!

Μετά το πολυετές «φλερτ» με τον «Αττίλα» στα κατεχόμενα της Κύπρου, η Συρία προχώρησε και στην αναγνώριση των Σκοπίων ως «Δημοκρατία της Μακεδονίας»!


Η αναφορά στις συναλλαγές του καθεστώτος Άσαντ στη Συρία (Αλαουίτες που αποτελούν το 11% περίπου του πληθυσμού και εκλέγονται με ποσοστό άνω του 90%...), γίνεται για να... προληφθούν γνωστά επιχειρήματα γραφικών, του τύπου «αποτελούν αντίποινα για τη σύσφιξη των σχέσεων Ελλάδας-Ισραήλ» που όλως τυχαίως ουδέποτε εντόπισαν την ανθελληνική δράση αραβικών καθεστώτων στον Οργανισμό Ισλαμικής Διάσκεψης (και όχι μόνο) την τελευταία δεκαετία...

Η συγκεκριμένη κίνηση της Συρίας, έλαβε χώρα κατά την

Κύριε Πάγκαλε, σας ευχαριστώ!


Του Καθηγητή ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ





     Ο τίτλος μου ΔΕΝ ενέχει ούτε σταγόνα ειρωνικής διάθεσης καθότι μετά την  προχθεσινή τοποθέτηση του «νούμερο 2» της Σοσιαλιστικής Κυβέρνησης της Ελλάδας εποχή της…τρόικας, αισθάνομαι ότι του οφείλω το ευχαριστώ!
      Και εξηγώ: Τρεις δεκαετίες τώρα αναρωτιόμουνα και εγώ όπως εκατομμύρια άλλων συμπατριωτών μας ΠΟΤΕ θα βρεθεί ο άνθρωπος που θα πει στον Ελληνικό Λαό την αλήθεια, Μόνο την Αλήθεια και Τίποτε άλλο εκτός από την αλήθεια και ΠΟΙΟΣ θα είναι αυτός ο άνθρωπος…
      Ο άνθρωπος βρέθηκε ΠΡΟΧΤΕΣ και ήσασταν ΕΣΕΙΣ κ Πάγκαλε καθότι δώσατε επί τέλους την απάντηση που όλοι ψάχναμε δηλαδή ότι ΕΣΕΙΣ (όλοι οι πολιτικοί) και μαζί σας ΕΜΕΙΣ (ο Ελληνικός λαός) ΜΑΖΙ τα φάγαμε αυτά που τώρα χρωστάμε και θα πληρώνουμε τα επόμενα τουλάχιστον ΔΕΚΑ (ίσως και βάλε) χρόνια!

      Βέβαια ΔΕΝ μας εξηγήσατε κ Αντιπρόεδρε, ίσως διέφυγε της

22/9/10

Ερχεται νέα μείωση του βασικού μισθού

Μείωση του βασικού μισθού και κατάργηση της αποζημίωσης για απόλυση στους 12 μήνες (σ.σ. σήμερα χωρίς αποζημίωση είναι οι 2 μήνες), φέρνουν οι εργασιακές αλλαγές που προωθεί η ηγεσία του υπουργείου Εργασίας βάσει του επικαιροποιημένου -και όχι μόνο- μνημονίου.
Μια πρόγευση των ρυθμίσεων (που τις ξεκίνησε ο Ανδ. Λοβέρδος αλλά λόγω ανασχηματισμού τις επωμίζεται η υπουργός Εργασίας Λούκα Κατσέλη) βγήκε από τα όσα διαμείφθηκαν στη χθεσινή συνάντηση που είχε η αντιπροσωπεία της τρόικας με την κ. Κατσέλη και τον αναπληρωτή υπουργό Γ. Κουτρουμάνη.
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του

Χρυσοπληρώνουμε τον καθηγητή του Καίμπριτζ Πώλ Κάρτλετζ για να μας λέει οτι οι Σπαρτιάτες ήταν φανατικοί παιδεραστές!

Με πρωτοβουλία της Βουλής των Ελλήνων και γενναιόδωρη χρηματοδότηση του ελληνικού κράτους, το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης απέκτησε «έδρα Αρχαίας Ελληνικής Δημοκρατίας». Τα εγκαίνια της νέας έδρας στο φημισμένο αυτο ιδιωτικό πανεπιστήμιο έκανε την περασμένη εβδομάδα ή πρόεδρος της βουλής κ. Άννα Ψαρουδα - Μπενάκη, παρουσία επιφανών εκπροσώπων της ελληνικής ομογένειας και πολλών Ελλήνων, που ταξίδεψαν από την Ελλάδα.

Ή είδηση όμως βρίσκεται άλλου: Όπως μας ενημέρωσε η κρατική τηλεόραση, ως καθηγητής της «έδρας Αρχαίας Ελληνικής Δημοκρατίας» επελέγη ο διάσημος καθηγητής ελληνικής ιστορίας στο βρετανικό πανεπιστήμιο του Καίμπρίτζ, ΠΩΛ ΚΑΡΤΛΕΤΖ.

Ό μισθός που θα του δίνει το ελληνικό κράτος για να διδάσκει δημοκρατία στα

Έρχονται οι λαθρομετανάστες …Μεταναστεύουν οι Έλληνες επιστήμονες!


Του Καθηγητή ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ

Οι New York Times αφιέρωσαν  – μετά την ομιλία του Πρωθυπουργού κ Παπανδρέου στα εγκαίνια της ΔΕΘ και την καθιερωμένη συνέντευξη τύπου - ένα επίκαιρα σημαντικό άρθρο για το δράμα της αυξανόμενης ανεργίας των νέων επιστημόνων στην Ελλάδα και το κύμα μετανάστευσής τους σε Ευρώπη και Αυστραλία!

      Πριν μερικούς μήνες Το έγραψα στα αγαπημένα μου blogs και το είχα αναφέρει σε ραδιοτηλεοπτικές εκπομπές που συμμετείχα:  Είτε επρόκειτο για πολύ καλά μελετημένο και αριστοτεχνικά μεθοδευμένο σχέδιο δράσης, ή για απότοκο της χρονικής καθυστέρησης που πάντα χαρακτήριζε την ελληνική γραφειοκρατία το αποτέλεσμα τελικά ήταν το ίδιο!

      Αναφέρομαι, φυσικά, στο γεγονός ότι τα ΑΝΑΛΓΗΤΑ μέτρα εις βάρος των συνταξιούχων της Ελλάδας και μαζί οι δραματικές αλλοιώσεις στον χαρακτήρα των εργασιακών μας σχέσεων με τους Κεφαλαιοκράτες εργοδότες ΠΕΡΑΣΑΝ καλοκαιριάτικα, την ώρα που οι Έλληνες ψηνόμαστε με καύσωνες…

      ΠΕΡΑΣΑΝ το ΝΕΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ με τις σχετικές

17/9/10

Ουάσιγκτον – Άγκυρα – Τελ Αβίβ – Αθήνα: Οι πλευρές ενός τετραγώνου που αλλάζει

ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥ ΚΑΛΑΡΡΥΤΗ
Η γεωγραφία είναι αμείλικτη. Κάποια στιγμή, η τεχνολογία θα την καταστήσει λιγότερο δεσμευτική –ήδη συμβαίνει σε αυξανόμενο βαθμό εδώ και χρόνια–, αλλά μέχρι να καταργηθεί από αναγκαία και ικανή συνθήκη σε θέματα ασφαλείας και στρατιωτικών συγκρούσεων, αν ποτέ γίνει αυτό, θα συνεχίσει να επιβάλλει επιλογές. Η εξελισσόμενη ρήξη στις σχέσεις της Άγκυρας με την Ουάσιγκτον και το Τελ Αβίβ οδήγησε το Ισραήλ στην επίσπευση της στρατηγικής προσέγγισης με την Αθήνα και στη συνειδητή επικοινωνιακή προβολή του γεγονότος, προκειμένου να στείλει μήνυμα ότι διαθέτει εναλλακτικές στην περιοχή. Το ενδιαφέρον αρχίζει από δω και πέρα.

Πρώην σύμμαχος, αυριανός ισλαμιστής

Οι σχέσεις της Τουρκίας με τις ΗΠΑ και το Ισραήλ προφανώς δεν θα

Αρνητικό ρεκόρ 10ετίας η ανεργία

Υψηλό δεκαετίας χτύπησε η ανεργία στη χώρα μας κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους ενώ οικονομολόγοι προβλέπουν στο Reuters ποσοστό 12,5% εντός του 2010 και ακόμη πιο επώδυνη συνέχεια καθώς, όπως εκτιμάται, «η πολιτική λιτότητας που ακολουθείται με σκοπό να περιορίσει τις δημόσιες δαπάνες, παγώνει την οικονομική δραστηριότητα».

Τα ποσοστά ανεργίας εκτινάχθηκαν στο 11,8% κατά τους μήνες Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο, από 11,7% στο πρώτο τρίμηνο του έτους και από 8,9% το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
«Αναμένουμε ότι τα ποσοστά θα συνεχίσουν την ανοδική τους τάση στα επόμενα τρίμηνα. Η βύθιση της ζήτησης και η ανησυχία για τις μελλοντικές οικονομικές επιδόσεις επιβαρύνουν την πολιτική προσλήψεων των εταιριών», λέει στο Reuters ο

Η απογραφή του 2011 στην Αλβανία και η Ελληνική Μειονότητα!

Η αλβανική κυβέρνηση, κατά πληροφορίες, εξήγγειλε απογραφή του αλβανικού πληθυσμού για τον προσεχή Μάιο του 2011. Επιτέλους, καλοδεχούμενη μια απογραφή στο αλβανικό κράτος. Σήμερα η αλβανική κυβέρνηση υπολογίζει τους Έλληνες μειονοτικούς που ζουν στην επικράτεια σε 60.000 περίπου. Η επίσημη αυτή αλβανική θέση ελέγχεται για πολλούς ουσιαστικούς λόγους και, με βεβαιότητα, δεν απεικονίζει την πραγματική πληθυσμιακή κατάσταση της ελληνικής μειονότητας. Τον αριθμό αυτόν που δίνει η αλβανική κυβέρνηση τον αναπαράγει και ο ελληνικός ημερήσιος και περιοδικός τύπος. Βέβαια, οι Έλληνες δημοσιογράφοι του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου δεν γνωρίζουν, αφού στηρίζονται μόνο στις επίσημες αλβανικές πηγές, ποια είναι η πραγματικότητα και ποιος ο πραγματικός ελληνικός πληθυσμός στην Αλβανία. Ο αριθμός που έδωσε το προηγούμενο καθεστώς (1989) είναι πέρα για πέρα αυθαίρετος και πλασματικός.

Τότε οι Έλληνες μειονοτικοί ζούσαν σε εποχή φόβου και τρόμου, αντιμετώπιζαν ψυχικούς και

Ρατσιστική βία ανακάλυψε η Ύπατη αρμοστία του ΟΗΕ όταν την Τετάρτη μαχαιρώθηκαν 3 Έλληνες στον Άγιο Παντελεήμωνα

Εντονη ανησυχία (!!!) εκφράζει η Ύπατη Αρμοστία για τους Πρόσφυγες, για την αύξηση κρουσμάτων ρατσιστικής βίας στη χώρα μας.(!!!)
Με ανακοίνωση της, ζητεί παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση του φαινομένου αναφέροντας ως παράδειγμα την "περίπτωση του Άγιου Παντελεήμονα, στην Αθήνα, όπου οι επιθέσεις κατά αλλοδαπών και οι συμπλοκές έχουν δημιουργήσει μια έκρυθμη και ανεξέλεγκτη κατάσταση, που επηρεάζει όλους τους κατοίκους της περιοχής".(!!!)
"Οπως σημειώνεται σε σχετική έκθεση του Οργανισμού του ΟΗΕ για τους

Αποκαλυπτική έρευνα για τις ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις

Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα αποτελέσματα έρευνας που διενήργησαν το περιοδικό Monthly Review και η εταιρία πολιτικών και κοινωνικών ερευνών VPRC.
Η έρευνα διεξήχθη την περίοδο Ιανουαρίου – Ιουνίου 2010 και υπήρξαν απαντήσεις από 750 αξιωματικούς και 676 υπαξιωματικούς. Οι περιοχές διεξαγωγής της έρευνας ήταν η Αττική, η Θεσσαλία, η Θράκη, η Κρήτη και τρία νησιά του Αιγαίου.
Σύμφωνα με τις σχετικές ανακοινώσεις, βασικότερο συμπέρασμα της έρευνας ήταν η πρόταξη του οικονομικού προβλήματος από τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, κάτι μάλλον αναμενόμενο δεδομένης της δυσμενούς συγκυρίας, αν και μεγάλο μέρος της έρευνας είχε ολοκληρωθεί προ της υπογραφής του περιβόητου «Μνημονίου».
Όπως μάλιστα αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ενημέρωση που απεστάλη από τους διοργανωτές της έρευνας, η ερμηνεία των στοιχείων που προέκυψαν είναι ότι «οδηγούμαστε με γρήγορο ρυθμό σε ένα ‘στρατό επιβίωσης’, έναν στρατό που το βασικό μέλημα των στελεχών του είναι η διασφάλιση της επιβίωσής τους». Για να ακολουθήσει ο ορθός, κατά τη γνώμη μας σχολιασμός: «Ένας στρατός δύο ταχυτήτων, στον οποίο επικρατεί η λογική της επιβίωσης, είναι αναμενόμενο να είναι λιγότερο αποτελεσματικός και να μη μπορεί να εκτελέσει τα καθήκοντα που αναμένει από αυτόν η κοινωνία».


Άλλο ενδιαφέρον σημείο της έρευνας είναι ότι από τις απαντήσεις προκύπτει σαφώς «ότι με

Στους Κήπους του Έβρου λειτούργησε τελικά η Οργάνωση "Free Agia Sofia"

Με την τέλεση θείας λειτουργίας στους Κήπους του Εβρου, έληξε τελικά η προσπάθεια της Οργάνωσης "Παγκόσμια Ενορία της Αγίας Σοφίας", να επισκεφθεί την Κωνσταντινούπολη και να τελέσει εκεί θεία λειτουργία.
Η επίσκεψη ματαιώθηκε χθες το απόγευμα, όταν ο πρόεδρος της Οργάνωσης, Κρις Σπύρου, έλαβε επιστολή από τον πρέσβη της Τουρκίας στην Αθήνα, με την οποία η τουρκική κυβέρνηση ανέφερε, ότι δεν θα επέτρεπε την επίσκεψη και την τέλεση λειτουργίας στην Αγία Σοφία της Κωνσταντινούπολης, χαρακτηρίζοντας τις προθέσεις των μελών της οργάνωσης ως προκλητικές.
Κατόπιν αυτού, τόσο ο πρόεδρος όσο και τα μέλη της "Παγκόσμιας Ενορίας Αγίας Σοφίας" αποφάσισαν να μην μεταβούν στην Πόλη, προκειμένου να μη δώσουν την ευκαιρία στην

Απαγόρευσαν οι Τούρκοι την λειτουργία στην Αγία Σοφία και την είσοδο των προσκυνητών στην Τουρκία

Απαγόρευσαν οι τουρκικές αρχές, όπως ήταν φυσικά αναμενόμενο, την τέλεση της λειτουργίας στην Αγία Σοφία και επίσης απαγόρεψαν στους προσκυνητές που είχεαν ξεκι΄νήσει από όλο τον κόσμο να εισέλθουν στην Τουρκία! Τη σχετική πρωτοβουλία έχει αναλάβει ομάδα με επικεφαλής τον πρόεδρο του Παγκοσμίου Συμβουλίου για την Αποκατάσταση της Αγίας Σοφίας, Κρις Σπύρου, ο οποίος και ανακοίνωσε, με δήλωση του στο τουρκικό ειδησεογραφικό πρακτορείο ειδήσεων «Ανατολή», την απαγόρευση εισόδου τους στην Τουρκία.
Σύμφωνα με τηλεγράφημα του τουρκικού

16/9/10

Τουρκική αντίδραση για τη λειτουργία στην Αγιά Σοφιά

«Εάν υπάρξει σκόπιμη προσπάθεια, που αποσκοπεί στη διατάραξη της γαλήνης, το κράτος θα λάβει μέτρα εναντίον της», δήλωσε ο υπουργός Πολιτισμού της Τουρκίας... αναφερόμενος στην απόφαση ομάδας Eλληνοαμερικανών που πρόκειται να επισκεφθεί αύριο Παρασκευή την Αγία Σοφία στην Κωνσταντινούπολη προκειμένου να πραγματοποιήσει λειτουργία.

Μιλώντας στο τουρκικό τηλεοπτικό δίκτυο NTV, ο Ερτουγρούλ Γκιουνάι είπε ότι «υπάρχει μία προσπάθεια που πηγάζει από το εξωτερικό και στρέφεται εναντίον του διαθρησκευτικού διαλόγου. Με μία συγκέντρωση σε έναν ιδιαίτερο χώρο όπως είναι η Αγία Σοφία προσπαθούν να πλήξουν την εικόνα αυτή. Ελπίζω ότι κανείς δεν θα το επιτρέψει. Εμείς προστατεύουμε την Αγία Σοφία σαν κόρη οφθαλμού,. Ένας ναός 1.500 ετών δεν είναι κατάλληλος για διαδήλωση φανατικών ομάδων».

Ο Τούρκος υπουργός είπε επίσης ότι πριν από

Η Ψυχολογική σημασία της σειράς γέννησης των παιδιών


Της Νατάσσας Πιπεροπούλου- Κωνσταντάρα, Διδάκτορος Ψυχολογίας

Τα δεδομένα εμπειρικών μελετών και θεωρητικών σχημάτων, μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι έναν αξιόλογο και αξιοπρόσεκτο ρόλο στη διαμόρφωση της ψυχοσύνθεσης και του χαρακτήρα (της ψυχό-κοινωνικό-συναισθηματικής οντότητας) του καθένα και της καθεμίας μας διαδραματίζει η σειρά γέννησής μας στην πατρική οικογένεια δηλαδή είναι σημαντικό το εάν είμαστε πρωτότοκα, δευτερότοκα ή τριτότοκα παιδιά.
          Τα δημογραφικά χαρακτηριστικά της σύγχρονης ελληνικής οικογένειας έχουν αλλάξει σημαντικά στη διάρκεια των τελευταίων  δεκαετιών. Έτσι η κλασική «εκτεταμένη» οικογένεια στην οποία κάποτε συμβίωναν τρεις γενιές, παππούδες-γιαγιάδες, παιδιά και τα παιδιά των παιδιών τους, έχει δώσει πια τη θέση της στη μικρή (την «πυρηνική» οικογένεια) όπου δυο γονείς ζούνε με δυο και πολύ συχνά με το ένα παιδί τους (οι οικογένειες τριών παιδιών…σπανίζουν πια). Το πρωτότοκο παιδί γεννιέται και αντιμετωπίζει μέσα στο σπίτι του ένα κοινωνικό-ψυχολογικό περιβάλλον σημαντικά διαφορετικό από εκείνο που θα αντιμετωπίσει το δευτερότοκο ή το τριτότοκο παιδί. Πρώτο, και για μερικούς ίσως βασικότερο στοιχείο, για το πρωτότοκο παιδί αποτελεί η σχετική απειρία των γονέων του σε θέματα ψυχοκοινωνικών γνώσεων και αγωγής του παιδιού. Έτσι, κάθε διακύμανση στην υγεία του, κάθε φυσιολογικό βήμα στη διαδικασία της εξελικτικής του πορείας αποτελούν για τους γονείς του πρωτότοκου παιδιού σημαντικά γεγονότα πρόκλησης χαράς, συγκίνησης, φόβου, αγωνίας και κάθε ψυχοσυναισθηματικού προβληματισμού.
          Ιδιαίτερα προβλήματα δημιουργεί στα νέα ζευγάρια και τα παιδιά τους η έλλειψη στο άμεσο περιβάλλον παππούδων και γιαγιάδων που θα μπορούσαν να

Εξι στους δέκα νέους... ζουν από το πορτοφόλι του μπαμπά!



Mε διαθέσιμο το πορτοφόλι των γονιών και του ευρύτερου οικογενειακού κύκλου πορεύεται στον καιρό της οικονομικής κρίσης, της εργασιακής ανασφάλειας και των ασταθών χρηματικών απολαβών η ελληνική νεολαία, ενώ μεγάλο κομμάτι της παραμένει ακόμη και κοντά στην ηλικία των τριάντα στην πατρική εστία. Παράλληλα, η μεγάλη πλειονότητα της νεολαίας δεν είναι καθόλου ικανοποιημένη από το εισόδημά της, καθώς, όπως υποστηρίζει στην πρόσφατη έρευνα της Κάπα Research για το «Βήμα της Κυριακής», οι απολαβές του 62,3% των ερωτηθέντων δεν τους επιτρέπουν να έχουν την επιθυμητή ποιότητα ζωής. Το ίδιο περίπου ποσοστό (59,1%) δηλώνει ότι στηρίζεται, σε μικρότερο ή

Κόβουμε τις συντάξεις αν δεν αποδείξετε ότι ζείτε!

Δε φτάνει το μακάβριο σαφάρι που ξεκίνησε, τηλεφωνώντας σε λαϊκές οικογένειες και ρωτώντας αν εξακολουθούν να ζουν οι ηλικιωμένοι, τώρα η κυβέρνηση λέει ορθά - κοφτά στους συνταξιούχους πως αν δεν αποδείξουν ότι ζουν, θα πάψουν να παίρνουν σύνταξη!
Σε επιστολή του που στέλνει σε συνταξιούχο το Τμήμα Συντάξεων του υποκαταστήματος Καλαμάτας του ΙΚΑ, ο διευθυντής ζητά «στα πλαίσια της απογραφής και τον έλεγχο των συνταξιούχων του ΙΚΑ - ΕΤΑΜ παρακαλούμε εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών προσέλθετε αυτοπροσώπως στην Υπηρεσία μας» «με την αστυνομική σας ταυτότητα» και συμπληρωμένη υπεύθυνη δήλωση. Στην οποία, ο/η δηλών /ούσα πρέπει να δηλώσει αν πέρα από τη σύνταξη του ΙΚΑ παίρνει και άλλη σύνταξη, και αν ναι, από πού και να βεβαιώνει ότι ...«βρίσκεται στη ζωή»!
Και η επιστολή συνεχίζει: «Εφιστούμε την προσοχή σας και σας γνωρίζουμε ότι αν δεν προσέλθετε εντός της ανωτέρω προθεσμίας η υπηρεσία μας θα αναγκαστεί να αναστείλει την καταβολή της σύνταξής σας σύμφωνα με το άρθρο 18 του Κανονισμού Ασφαλιστικής Αρμοδιότητας του ΙΚΑ»!
Στην ίδια κατεύθυνση και προσπαθώντας να εμφανιστεί ... αμείλικτος «κυνηγός» όσων «βουλιάζουν» τα ασφαλιστικά ταμεία, η κυβέρνηση έδωσε κατεύθυνση και στις 9.9.2010 ο Γενικός Διευθυντής Ασφαλιστικών Υπηρεσιών του ΙΚΑ κυκλοφόρησε επείγον έγγραφο, με θέμα: «Ενέργειες για την ελαχιστοποίηση του χρόνου που μεσολαβεί μεταξύ του θανάτου του συνταξιούχου και της διακοπής της

Κάρτα του Πολίτη αντί αστυνομικής ταυτότητας...

Eντός του 2011 θα ξεκινήσει η σταδιακή αντικατάσταση των αστυνομικών ταυτοτήτων με την Κάρτα του Πολίτη. Η κάρτα αυτή θα δημιουργηθεί με υψηλές προδιαγραφές ασφαλείας για να μην μπορεί να πλαστογραφηθεί και θα έχει το μέγεθος και τη μορφή πιστωτικής κάρτας, παρόμοιας με τις ταυτότητες κατοίκων πολλών ευρωπαϊκών χωρών.
Οπως εξήγγειλε ο πρωθυπουργός κ. Γ. Παπανδρέου το Σάββατο στη Θεσσαλονίκη, «…δικαίωμα στη σύνταξη, δικαίωμα στην εκπαίδευση, δικαίωμα στην επανακατάρτιση, στο επίδομα αναπηρίας,στο βιβλιάριο υγείας. O λα θα αποτυπώνονται στην Κάρτα του Πολίτη.Σπάζοντας τη δαιδαλώδη γραφειοκρατία,αξιοποιώντας ορθολογικά τα...
χρήματα αυτά, που υπάρχουν- και ναι,όταν κάνει κανείς ορθολογική διαχείριση χρημάτων,βρίσκει χρήματα και γι΄ αυτούς τους πολύ σημαντικούς στόχους- προχωράμε στην Κάρτα του Πολίτη». Και πρόσθεσε ότι ως το τέλος του 2011 «οι πολίτες θα είναι σε θέση να

“Καταπιεσμένη αλβανική μειονότητα” στην Ελλάδα ανακαλύπτει ξανά η Ουάσινγκτον

Προβοκάτσια σε βάρος της Αθήνας αποτελεί το χθεσινό ρεπορτάζ της αμερικάνικης εφημερίδας The Washington Times, με τίτλο “Leader concerned by Albanian nationalism”, που αναφέρεται στην δήλωση του πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου στην Θεσσαλονίκη, με αφορμή την δολοφονία του Α. Γκούμα μέλους της ελληνικής μειονότητας της Αλβανίας στις 13 Αυγούστου στην Χειμάρρα. Ο Γ. Παπανδρέου τόνισε ότι τον ανησυχεί η έξαρση του εθνικισμού ( ο οποίος στην περιοχή των Βαλκανίων είναι πάντα πηγή πρόκλησης σοβαρών προβλημάτων) από ομάδες εξτρεμιστών, οι οποίες στρέφονται κατά της ελληνικής μειονότητας στην Αλβανία. Υπολογίζεται ότι στην Αλβανία διαμένουν από 40 μέχρι 100 χιλιάδες Έλληνες, οι οποίοι διαμαρτύρονται για διακρίσεις και εκφοβισμό εκ μέρους των Αλβανών, ενώ στην Ελλάδα υπάρχουν 500 χιλιάδες Αλβανοί μετανάστες, οι οποίοι επίσης διαμαρτύρονται για διακρίσεις εις βάρος τους.
Στο σημείο αυτό η εφημερίδα που απηχεί συχνά τις τάσεις ορισμένης μερίδας του Σταίητ Ντιπάρτμεντ και του Πενταγώνου, εξισώνει τους Αλβανούς μετανάστες στην Ελλάδα που η χώρα μας δέχθηκε, προσφέροντάς τους εργασία και προνοιακές υπηρεσίες -συχνά δωρεάν- με την αναγνωρισμένη με διεθνή συμφωνία Εθνική Ελληνική Μειονότητα της Αλβανίας.

Στη φωτογραφία, αλβανοί λαθρομετανάστες πραγματοποιούν διαδήλωση στο κέντρο της Αθήνας τη στιγμή που η Ελληνική Εθνική Μειονότητα της Βορείου Ηπείρου προσπαθεί να επιβιώσει σε καθεστώς βίας και τρομοκρατίας.
πηγη

Aλλάζουν το δόγμα και στην εξωτερική πολιτική - Ένας Θεός ξέρει τι μας ετοιμάζουν...

Τη συγκρότηση Επιτροπής η οποία θα επεξεργαστεί το νέο πολιτικό δόγμα της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής ανακοίνωσε ο υπουργός Εξωτερικών, Δημήτρης Δρούτσας, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου όπου παρουσιάστηκαν οι βασικοί άξονες της εξωτερικής πολιτικής της χώρας.

Στην Επιτροπή θα συμμετέχουν στελέχη του υπουργείου, ακαδημαϊκοί, ενώ ιδιαίτερο ρόλο θα διαδραματίσει το ΕΣΕΠ (Εθνικό Συμβούλιο Εξωτερικής Πολιτικής).

Αφού έκανε λόγο για απτά αποτελέσματα της πολιτικής των έντεκα τελευταίων μηνών, επισημαίνοντας οτι τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα είχε χάσει τη φωνή της στο διεθνές στερέωμα, ο κ. Δρούτσας αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην πρωτοβουλία για την «Ατζέντα 2014» για την ευρωπαϊκή προοπτική των χωρών της Βαλκανικής, καθώς και στις πρόσφατες επισκέψεις του στο Βελιγράδι και την Πρίστινα.

Στο θέμα της ονομασίας της ΠΓΔΜ, ο υπουργός Εξωτερικών υποστήριξε ότι

15/9/10

Η εργασιακή ανασφάλεια είναι αντιπαραγωγική

 Της Ελίνας Γαληνού
 
Η επιβολή περιορισμών που αναγκάζει τους εργοδότες να απολύουν πλεονάζον προσωπικό ή και να κλείσουν ακόμα τις παραγωγικές τους μονάδες, ήταν κάτι το αναμενόμενο λόγω της οικονομικής κρίσης και της δεινής κατάστασης στην οποία περιήλθε η χώρα. Η ανεργία καλπάζει και ο αριθμός ανέργων αυξάνεται ανησυχητικά, ενώ η εύρεση κάποιας εργασίας κάπως σταθερής διάρκειας, αρχίζει να μοιάζει με ουτοπία.
Βεβαίως, όταν ο εργοδότης δεν μπορεί να ανταπεξέλθει λόγω μειωμένων τζίρων, αναγκάζεται να περιορίσει το προσωπικό του ή να προβεί σε μειώσεις αποδοχών για να μην κλείσει τουλάχιστον η επιχείρησή του. Ομως το νέο καθεστώς απολύσεων καθώς και οι εργασιακοί όροι που θεσπίστηκαν πρόσφατα, αρχίζουν να θυμίζουν περισσότερο εργασιακό

“Θα ήσασταν καλύτερα, αν δεν βάζατε φόρους!”

ΜΑΣ ΤΗΝ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ...

Πληθωρισμό χαμηλότερο και από τον μέσο όρο της Ευρωζώνης, για πρώτη φορά στην ιστορία της, θα είχε η Ελλάδα, εάν δεν αυξάνονταν οι έμμεσοι φόροι, σύμφωνα με τις διαπιστώσεις του ΔΝΤ για την πρόοδο της χώρας με βάση το Μνημόνιο.

Όπως προκύπτει  από την Έκθεση του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείο για την Ελλάδα που δημοσιοποιήθηκε πριν λίγες ώρες στην Ουάσινγκτον, οι υψηλοί φόροι φαίνεται πως έκαναν ζημιά αντί να βοηθήσουν το Πρόγραμμα Σταθεροποίησης αφού απειλούν τους στόχους για τον αποπληθωρισμό, την ανάκτηση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας αλλά και τις εισπράξεις δημοσίων εσόδων, που έμειναν προς το παρόν "στα χαρτιά". 

Αυτό δεν θα εμποδίσει όμως τους επικεφαλής των  ελεγκτών του

"Τα βρόντηξαν" 171.000 αγρότες...

Του Κ. ΚΑΤΙΚΟΥ


Αγρότες ψάχνει η ελληνική γεωργία, καθώς ο ρυθμός φυγής από το επάγγελμα τείνει να προσλάβει διαστάσεις ντόμινο με το ένα τέταρτο (25%) των παραγωγών της «γηρασμένης» υπαίθρου να τα έχει «βροντήξει» την τελευταία δεκαετία (2000-2010). 
Στο διάστημα αυτό οι αγρότες λιγόστεψαν κατά 171.300 άτομα, με αποτέλεσμα σήμερα να απασχολούνται στο επάγγελμα (του γεωργού και κτηνοτρόφου), 530.000 παραγωγοί, από 700.900 που ήταν στο ξεκίνημα της δεκαετίας!
Το πιο ανησυχητικό που αναδεικνύεται μέσα από

ΟΥΓΓΑΡΙΑ VS ΔΝΤ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ 1




Αδύνατον να χωνέψουν οι Ευρωπαίοι το ηχηρό πολιτικό χαστούκι που έφαγαν η Ε.Ε. και το Δ.Ν.Τ. από τη νεοεκλεγείσα δεξιά κυβέρνηση της Ουγγαρίας, η οποία αρνήθηκε επιδεικτικά να συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις τους, προκειμένου να τους χορηγήσουν ένα δάνειο δηλώνοντας ότι δεν έχει καμία πρόθεση να επιβάλει πρόσθετα μέτρα λιτότητας στον ουγγρικό λαό επειδή έτσι θέλουν οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικανοί. «Πραγματικό χλευασμό επιφύλαξε η ουγγρική κυβέρνηση στο Δ.Ν.Τ. και στην Ε.Ε. που έστειλαν αντιπροσωπείες τους για να εκτιμήσουν το πρόγραμμα βοήθειας στην Ουγγαρία», έγραψε η γαλλική «Λιμπερασιόν».
Η επίσης γαλλική «Μοντ» δείχνει εξίσου σοκαρισμένη με τη στάση τόσο του Ούγγρου πρωθυπουργού Βίκτορ Όρμπαν όσο και των στελεχών της κυβέρνησής του απέναντι στη συμφωνία υποτέλειας της Ουγγαρίας προς το Δ.Ν.Τ. και την Ε.Ε. που είχε υπογράψει η προηγούμενη, σοσιαλιστική και εκεί, ουγγρική κυβέρνηση, η οποία συνετρίβη στις εκλογές το Μάιο, για να πάρει

ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΗΘΗ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΟΤΗ

Ψευδή και αναληθη χαρακτήρισε το δημοσιευμα του <<βορειοηπειρωτη>> για την καταργηση Ελληνικών μαθημάτων στα παιδιά της Ελληνικής μειονότητας της Βορείου Ηπείρου. Θελουμε να πουμε ότ ιτο σχετικό αρθρο εκδόθηκε απο  την εφημεριδα <<Λαικό Βήμα>> αρ.φύλλου 5.454 σελίδα 16.

ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ......

Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες συνομωσιολογικές θεωρίες – που έχει βρει αρκετή δημοσιότητα στο διαδίκτυο – σχετικά με τη σημερινή κρίση...
και τον ρόλο του Γ. Παπανδρέου είναι αυτή που δημοσίευσε ο Τάκης Μίχας. Έχει σπουδάσει Εθνολογία και Φιλοσοφία στα πανεπιστήμια του Άρχους (Δανία), Ντουμπρόβνικ (Κροατία) και Σάντα-Κρουζ, (Καλιφόρνια). Έχει εργασθεί σε Δανικές και Ελληνικές εφημερίδες. Σήμερα εργάζεται στην Ελευθεροτυπία ενώ παράλληλα αρθρογραφεί στην Wall Street Journal (Europe). Είναι συγγραφέας του βιβλίου «Ανίερη Συμμαχία: η Ελλάδα και η Σερβία του Μιλόσεβιτς». Το 2002 τιμήθηκε με το βραβείο δημοσιογραφίας του ιδρύματος Μπότση: Ο Γιώργος Παπανδρέου ήρθε στην εξουσία με προφανείς εντολές. Να αφελληνίσει και να διαμελίσει το Ελληνικό κράτος σύμφωνα με τις επιταγές της παγκοσμιοποίησης. Οι τρεις τομείς μέσω των οποίων θα γίνει αυτός ο διαμελισμός είναι:

1. Ιθαγένεια στους μετανάστες 2. Προώθηση της οικονομικής κατάρρευσης της χώρας 3. Υλοποίηση του Καλλικράτη

Και τα τρία αυτά έγιναν με τέτοια προτεραιότητα και τόσο άγρια

Στα σκαριά τα «Ελληνικά Νερά» του Δημοσίου

Μπορεί να μην υπάρχουν καταιγιστικές εξελίξεις στο μέτωπο των αποκρατικοποιήσεων (οι προτάσεις των συμβούλων για τις κρατικού ενδιαφέροντος τράπεζες αναμένονται εντός των ημερών), αλλά από το Λονδίνο και το roadshow της ΕΧΑΕ βγήκαν κάποια νέα. Ο γενικός γραμματέας Αποκρατικοποιήσεων Γ. Χριστοδουλάκης είπε πως το Δημόσιο ετοιμάζει μια νέα εταιρεία συμμετοχών υπό την επωνυμία «Ελληνικά Νερά». Στη νέα εταιρεία holding δεν θα μεταβιβαστούν μόνο τα ποσοστά που ελέγχει το ελληνικό δημόσιο στις δύο εισηγμένες εταιρείες διαχείρισης
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σελίδες