Θύελλα μετά την αποκάλυψη του «Εθνους» για διάλυση του Μετοχικού Ταμείου Στρατού. Ταγματάρχες που υπηρετούν στην παραμεθόριο λαμβάνουν 208 ευρώ, τα μισά από τα 415 ευρώ που λαμβάνουν οι «στρατηγοί-μαϊμού»Σάλος από τη χθεσινή αποκάλυψη του «Εθνους» ότι στο Πεντάγωνο είχε στηθεί «βιομηχανία» «στρατηγών-μαϊμού» με αποτέλεσμα να εμφανίζονται 2.760 «αρχηγοί», 9.050 «αντιστράτηγοι» και 7.100 «υποστράτηγοι» οι οποίοι κάθε τρεις μήνες εισπράττουν παχυλά μερίσματα τινάζοντας στον αέρα το Μετοχικό Ταμείο Στρατού!
Η είδηση προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων, καθώς, όπως επεσήμαιναν εν ενεργεία στρατιωτικοί, έχει δημιουργηθεί στον Στρατό ένα ιδιότυπο καθεστώς αξιωματικών δύο ταχυτήτων με ό,τι αυτό συνεπάγεται.Κατ’ αρχάς σε ό,τι αφορά τους μερισματούχους του Μετοχικού Ταμείου Στρατού επικρατεί συνωστισμός ανωτάτων-«μαϊμού» στην οροφή της πυραμίδας.
Παράλληλα, παρατηρείται άνοιγμα της «ψαλίδας» μεταξύ ανώτατης και ανώτερης βαθμίδας. Το τριμηνιαίο μέρισμα για τους 2.760 «αρχηγούς-μαϊμού» ανέρχεται σε 415 ευρώ, για τους 7.904 συνταγματάρχες σε 280 ευρώ και για τους 8.254 ταγματάρχες σε

















Ο δικός μας Άϊ Βασίλης, ο Άγιος Βασίλειος της Ορθοδοξίας, ο Πατέρας της Εκκλησίας και διδάσκαλος της Οικουμένης, τι σχέση μπορεί να έχει με αυτόν της παγκοσμιοποίησης και της Νέας εποχής; 






