ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ e-ΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΑΣ...

8/11/10

Αλβανία: Πανηγυρισμοί για την κατάργηση της βίζας στη ζώνη Σένγκεν

Με εκδηλώσεις χαράς και ικανοποίησης υποδέχθηκαν οι πολίτες της Αλβανίας την απόφαση του Συμβουλίου Υπουργών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) για την κατάργηση των αδειών εισόδου στη ζώνη Σένγκεν για τους ίδιους και τους πολίτες της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης.

Κάτοικοι διαφόρων αλβανικών πόλεων ξεχύθηκαν στους δρόμους, πανηγυρίζοντας για την απόφαση, ενώ ο πρόεδρος της χώρας, Μπαμίρ Τόπι, σε μήνυμά του χαρακτήρισε τη σημερινή ως την τρίτη σημαντικότερη ημέρα στη σύγχρονη ιστορία του αλβανικού κράτους (οι δύο άλλες αφορούν την ανεξαρτησία της χώρας, το 1912 και την ανατροπή του κομμουνιστικού καθεστώτος, το 1991).

«Δύο δεκαετίες μετά το γκρέμισμα του τείχους του κομμουνιστικού συστήματος, για τους Αλβανούς έπεσε ένα άλλο τείχος, εκείνο της βίζας, που περιόριζε το βασικό δικαίωμά

Δεν έπιασαν το 10% οι "τούρκοι" της Θράκης.

 

Στο 9% στη Κομοτηνή και στο 7% στη Ξάνθη κινήθηκαν οι συνδυασμοί των μειονοτικών συνδυασμών,στη Θράκη. Η πρώτη αυτόνομη παρουσία «τούρκων» υποψηφίων αποτέλεσε μία καταγραφή δυνάμεων για τους «σκληρούς κύκλους» της μειονότητας. Μετά από μία προεκλογική περίοδο στην οποία οι υποψήφιοι αυτών των συνδυασμών επιχείρησαν να πολώσουν

Ο Δικομματισμός συνεχίζει να υπάρχει!...


Του καθηγητή ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ

         
            Ο τίτλος μου είναι σαφής και το κατηγορηματικό του ύφος είναι εσκεμμένο!   
            ΠΡΩΤΟ Κόμμα – και έπρεπε να είναι ΠΡΩΤΗ είδηση – στις χτεσινές εκλογές Τοπικής Αυτοδιοίκησης η…ΑΠΟΧΗ!!!
            Και αφού ψήφισε σχεδόν το 60% ο ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΣ φαίνεται να συγκεντρώνει περίπου 65% των έγκυρων ψήφων, ΔΗΛΑΔΗ αθροιστικά μετράει τις «δάφνες του» κάτω από το 40%  σε απόλυτους αριθμούς, ενώ όπως θυμόμαστε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ  κάποτε ήταν το 80% και 85% του Λαού!
           Μετά την αποτυχία του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές του 2007 είχαν «παίξει» πολλά σενάρια ακόμη και αυτό της διάσπασης του Κινήματος και ακολούθησε η ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ Παπανδρέου-Βενιζέλου…
          Και καθώς «…η ιστορία επαναλαμβάνεται» μετά τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου 2009 ακολούθησε τον Νοέμβριο του 2009 η ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ Σαμαρά-Μπακογιάννη-Ψωμιάδη  για να ακούσουμε χτες τον κ Σαμαρά να λέει ότι «είχαμε ΟΛΙΚΗ επαναφορά της Ν.Δ.!»
          Μετά τα χτεσινά αποτελέσματα (δείτε την Κρήτη και όχι μόνο, και εφόσον την ερχόμενη Κυριακή επικρατήσει ο κ Ψωμιάδης) θα «παίζουν» πλέον ΦΩΝΑΧΤΑ τα σενάρια διάσπασης της Ν.Δ.!
           Και όμως τα πολιτικά Κόμματα θα συνεχίσουν να υπάρχουν στην Ελλάδα και όπου αλλού υπάρχουν πραγματικά ή «δήθεν» δημοκρατικά πολιτεύματα. Το κατηγορηματικό μου ύφος εδράζεται στην αναγνώριση του γεγονότος ότι το ανθρώπινο γένος ήταν και παραμένει προσηλωμένο στην «αγελαία φύση του» όπως το είδε ο Αριστοτέλης και όλοι όσοι θεραπεύουμε τις κοινωνικές-ανθρωπιστικές επιστήμες.
          Προσωπικά ΔΕΝ θεωρώ τα Κόμματα υπεύθυνα για το μπάχαλο της

Απλές παραδοχές.

Τα αποτελέσματα των χθεσινών εκλογών για το μέσο πολίτη σαν και ‘μένα είναι δύσκολο να αναλυθούν, να εξαχθούν πολιτικά συμπεράσματα και περισσότερο, να ερμηνευτεί το μήνυμα της κοινωνίας, προς την κυβέρνηση και γενικότερα προς το πολιτικό σύστημα.
Θα παραθέσω μόνο μερικά συμπεράσματα που δεν δέχονται καμία αμφισβήτηση.
Η αύξηση της αποχής είναι δεδομένη και μάλιστα με μεγάλο ποσοστό ενεργητικής και όχι παθητικής.
Η Ελλάδα χωρίστηκε στα δύο, Βοράς-νότος, αν χρωματίσουμε το χάρτη με τα χρώματα των κομμάτων.
Το ΠΑΣΟΚ υπέστη εκλογική ήττα. Η μείωση του ποσοστού του και των ψήφων πανελλαδικά είναι εύκολα διαπιστώσιμη.
Η ΝΔ δεν κατάφερε να εμπνεύσει τους πολίτες και να φανεί σαν η εναλλακτική δύναμη εξουσίας με προτάσεις διεξόδου απ’ την κρίση.
Το ΚΚΕ αύξησε σημαντικά τις δυνάμεις του σε ποσοστό που έχει πλέον μικρή σχετικά διαφορά απ’ τα ποσοστά των κομμάτων εξουσίας.
Η ανανεωτική αριστερά αν και πολυδιασπασμένη κατόρθωσε να κρατήσει τα ποσοστά της και αν προσθέσουμε όλα τα συναφή κόμματά της έχει μικρή αύξηση.
Το ΛΑΟΣ δεν κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη περισσότερων πολιτών αντιθέτως είχε μικρή μεν αλλά μείωση.
Το οξυμμένο πρόβλημα κυρίως της Αθήνας σε σχέση με τους λαθρομετανάστες έδωσε ένα αξιοσημείωτο ποσοστό στην ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.
Οι οικολόγοι πήραν ποσοστό που σε εθνικές εκλογές θα τους έδινε το εισιτήριο για την βουλή.
Η φούσκα Δημαρά ξεφούσκωσε και όσοι είχαν επενδύσει στον

http://skandalakommaton.blogspot.com/2010/10/gap.html

Στο ΠΑΣΟΚ, έχουν βαλθεί να προκαλέσουν τους πάντες με την τουρκολαγνεία τους!Σύμφωνα με πληροφορίες, οι Έλληνες φορολογούμενοι καλούνται να πληρώσουν τον παχυλό μισθό της θυγατέρας του μακαρίτη Ισμαήλ Τζεμ, η οποία προσελήφθη από τον Γιώργο Παπανδρέου ως σύμβουλός του, με αρμοδιότητα τις «πράσινες» επενδύσεις. Το ότι η κυρία αυτή προέρχεται από εύπορη οικογένεια της γείτονος και «φίλης» Τουρκίας, δεν φαίνεται να απασχολεί όσους θέλουν να την «αποκαταστήσουν» με το υστέρημα των Ελλήνων φορολογούμενων.......


Φαίνεται επίσης, ότι από άκρον εις άκρον στην ελληνική επικράτεια, δεν υπήρχε ειδικός για αυτό το θέμα, ώστε να ενισχύσει τις προσπάθειες της κυβέρνησης σε αυτή την κατεύθυνση. Όπως φαίνεται, το αλήστου μνήμης «ζεϊμπέκικο» της υποταγής, ήταν το αποτέλεσμα μιας συμφωνίας του τουρκικού κατεστημένου με το εθνομηδενιστικό ελληνικό, ώστε να «προωθηθούν» οι επιδιώξεις των εκατέρωθεν εξουσιαστών.
Υπενθυμίζουμε εδώ ότι ως ΥΠΕΞ, ο κ. Παπανδρέου είχε προσλάβει στο

Εκλεισαν 6 ξενοδοχεία της Αθήνας

Λουκέτο μπήκε σε 6 ξενοδοχεία στην καρδιά της Αθήνας, ανάμεσά τους και το ιστορικό ξενοδοχείο Εσπέρια που βρίσκεται στην οδό Σταδίου. Η κρίση, όμως, αγγίζει ακόμα και τα ξενοδοχεία 5 αστέρων της πρωτεύουσας, με τους ξενοδόχους να βρίσκονται σε απόγνωση.

Συγκεκριμένα έκλεισαν ήδη τα ξενοδοχεία: Λα Μιράζ στην Ομόνοια (3 αστέρων), το Αμαρυλλίς Ιν στην οδό Μενάνδρου (2 αστέρων), το Αθηναία στην Αγίου Κωνσταντίνου (2 αστέρων), το City Plaza στην Αχαρνών (3 αστέρων) και το Κάνιγγος 21 (4 αστέρων) στην οδό Χαλκοκονδύλη 12.
Και μέχρι τις 15 Δεκεμβρίου θα κατεβάσει ρολά και το ξενοδοχείο Εσπέρια στην οδό Σταδίου (4 αστέρων).
Το Εσπέρια βάζει λουκέτο καθώς το Ταμείο Νομικών, στο οποίο ανήκει το κτίριο, δεν δέχτηκε να μειώσει το ετήσιο ενοίκιο που ανέρχεται σήμερα στο 1,5 εκατ. ευρώ. Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισε και το Κάνιγγος 21, που εκμίσθωνε το κτίριο από το Ταμείο των Υπαλλήλων Ασφαλιστικών Ταμείων.
Το 6% της αξίαςΘα πρέπει να σημειωθεί ότι, βάσει του νόμου για τις εκμισθώσεις δημόσιων κτιρίων, ο ενοικιαστής θα πρέπει να καταβάλει τουλάχιστον το 6% της αντικειμενικής αξίας του ακινήτου.
"Τα προβλήματα που αντιμετώπισε φέτος ο τουρισμός της Αθήνας είχαν ήδη τις πρώτες συνέπειές τους, που είναι το κλείσιμο 6 ξενοδοχείων, και πολύ φοβόμαστε ότι και άλλες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της πρωτεύουσας σύντομα θα αντιμετωπίσουν ανάλογο πρόβλημα", υπογραμμίζει μιλώντας στο "Εθνος" ο κ. Γιώργος Τσακίρης, πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου και συνεχίζει:
"Η εγκληματικότητα στο κέντρο της Αθήνας και η συνεχιζόμενη αναταραχή

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Εξωφρενικών

Το Ανώτατο Υπηρεσιακό «ψήνεται» για τις 9 Νοεμβρίου. Όπως καταλαβαίνετε, ορισμένοι δεν κρατιούνται και θέλουν να είναι σίγουροι ότι δεν θα γίνει καμία στραβή, να τους προλάβουν οι εκλογές και να έχουν ξεμείνει σε κανένα διπλωματικό γραφείο έστω και αν είναι υπουργικό.

DΕάν τα πράγματα είναι τόσο σοβαρά, τότε θα δείτε στο Υπηρεσιακό να βγαίνουν πρεσβείες όπως η Άγκυρα, η Ουάσινγκτον, η ΜΕΑ ΝΑΤΟ κ.λπ. Χοντρά πόστα που συνήθως βγαίνουν πριν ή μετά τις εκλογές.
Πάντως, σε ό,τι αφορά το ΝΑΤΟ, υπάρχει μια δικαιολογημένη πίεση λόγω της πολυετούς απουσίας από τη χώρα του νυν μόνιμου αντιπροσώπου Τέρι Σταματόπουλου. Με δύο θητείες στη ΜΑ της ΕΕ και άλλες δύο θητείες στη ΜΑ ΝΑΤΟ, θα κινδυνεύσει να μην αναγνωρίσει την Αθήνα.
8Όσο για τον Φώτη Ξύδα, έδωσε μια ακόμη τελευταία μάχη, πείθοντας τον υπουργό του πως επρόκειτο περί μεγάλης παραχώρησης ότι το τουρκικό ΥΠΕΞ καταδίκασε την καταστροφή των μνημάτων στο νεκροταφείο της Ίμβρου. Αντί για ύμνους στην τουρκική ηγεσία επειδή καταδίκασε το συμβάν (λες και υπήρχε περίπτωση να το υποστηρίξει), θα περιμέναμε την καταγγελία του επεισοδίου στην ΕΕ. Αλλά πού τέτοια… Προφανώς ο κ. Νταβούτογλου γίνεται πολύ κακός όταν θυμώνει…
-Αδικήθηκε ο Γ. Αϋφαντής την προηγούμενη εβδομάδα, καθώς δόθηκε η εντύπωση ότι

Επικράτηση Σγουρού - υποθήκη για τον β’ γύρο

«Κλειδί» της απόφασης του πρωθυπουργού να μην οδηγηθεί η χώρα σε πρόωρες εθνικές εκλογές αποτέλεσε χωρίς αμφιβολία η επικράτηση του Γιάννη Σγουρού στη μάχη της μεγαλύτερης περιφέρειας της χώρας, αυτή της Αττικής. 

Ο πρώην νομάρχης της Αθήνας, παρά τις προ καιρού μετρήσεις για ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά του Γιάννη Δημαρά, χθες κέρδισε την αναμέτρηση του πρώτου γύρου των εκλογών, θέτοντας σοβαρή υποψηφιότητα την επόμενη Κυριακή να χριστεί περιφερειάρχης Αττικής.
Β. Κικίλιας
Ο κ. Σγουρός πήρε περίπου 24,07%, καταγράφοντας πάνω από τρεις μονάδες διαφορά από τον δεύτερο Βασίλη Κικίλια. Ο Γιάννης Δημαράς ξεπέρασε το 15,8%, έχοντας κοντά του τον Θ. Παφίλη που κατέγραψε πάνω από 14% και τον Αδ. Γεωργιάδη να παίρνει κοντά στο 7%.
Αποτέλεσμα-Βατερλό είναι το περίπου 2,2% που έφερε τον Αλ. Αλαβάνο στην τελευταία θέση των υποψηφίων.
Πολλές ωστόσο και ιδιαίτερα ηχηρές ήταν οι εκπλήξεις που καταγράφηκαν χθες στην κάλπη. Πρώτα απ’ όλα το ποσοστό που κατέγραψε τελικά ο Γιάννης Δημαράς, ο οποίος υποχώρησε στην τρίτη θέση χάνοντας καθαρά την κούρσα για τις επαναληπτικές εκλογές.
Ο ανεξάρτητος βουλευτής μάλιστα ανακοίνωσε ότι την 1η Ιανουαρίου θα παραιτηθεί από το βουλευτικό του αξίωμα (την έδρα του θα πάρει ο Στ. Τζουμάκας).
Η επίδοση του ΚΚΕ με τον Θ. Παφίλη ήταν εντυπωσιακή, ενώ ο Αδ. Γεωργιάδης δεν πρέπει να ικανοποιήθηκε ιδιαίτερα από το αποτέλεσμα, αν και ο ίδιος δήλωσε ευχαριστημένος γιατί το κόμμα του συγκράτησε τα ποσοστά του. Οι συσχετισμοί στον δεύτερο γύρο των εκλογών στην Περιφέρεια Αττικής φαίνονται αρκετά ξεκάθαροι, με τον Γ. Σγουρό να απορροφά ένα μεγάλο μέρος των ψηφοφόρων του Γιάννη Δημαρά (η «γραμμή» του ΚΚΕ είναι για λευκό και άκυρο στον δεύτερο γύρο και του ΣΥΡΙΖΑ για ψήφο κατά συνείδηση) και αν δεν έχουμε τεράστιες ανατροπές να κόβει πρώτος το νήμα.
Αντίστοιχα η δυναμική του Β. Κικίλια, με βάση τα χθεσινά δεδομένα, ενδεχομένως μπορεί να ενισχυθεί σε κάποιο βαθμό από τους ψηφοφόρους του ΛΑ.Ο.Σ., ωστόσο ο Γ. Καρατζαφέρης έχει επανειλημμένως εκφραστεί αρνητικά για τη συγκεκριμένη υποψηφιότητα.
«Σε ουσιαστικό και ειλικρινή διάλογο μακριά από κουραστικούς και ανούσιους μονολόγους» κάλεσε τον συνυποψήφιό του Β. Κικίλια αργά χθες το βράδυ ο Γ. Σγουρός. «Μήνυμα ανανέωσης και ελπίδας για την είσοδο των νέων στην πολιτική» χαρακτήρισε το χθεσινό αποτέλεσμα ο Β. Κικίλιας, προσθέτοντας ότι «πάμε για τη νίκη την επόμενη Κυριακή».
Από την πλευρά του ο Θ. Παφίλης έκανε λόγο για ένα ξεκάθαρο μήνυμα ενάντια στον δικομματισμό, ενώ ο Αλ. Αλαβάνος ανέλαβε την ευθύνη του πολύ χαμηλού αποτελέσματος που κατέγραψε.
Κ. Μακεδονία
Ψαλιδισμένα τα φτερά για τον Π. Ψωμιάδη
Ο Π. Ψωμιάδης δεν πέτυχε τον αρχικό στόχο του, που ήταν εκλογή από τον πρώτο γύρο. Το ποσοστό που συγκέντρωσε τελικά, κοντά στο 43,02%, δεν ικανοποίησε τον ίδιο και τους συνεργάτες του, και ιδιαίτερα το γεγονός ότι στον Νομό Θεσσαλονίκης συγκέντρωσε το μικρότερο ποσοστό, λίγο κάτω από το 39%.
Στην πλευρά του Μ. Μπόλαρη υπήρχε σχετική ικανοποίηση, αφού μέχρι

ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ Ο ΚΑΤΩΤΑΤΟΣ ΜΙΣΘΟΣ - ΟΣΟ ΘΕΛΟΥΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ!

«Σπάει» η Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας
Βόμβα μεγατόνων κατά των εργαζομένων, που εξωθούνται με τις ευλογίες της κυβέρνησης-«τρόικας» και λόγω Μνημονίου της ντροπής σε μαζική φτώχεια και δουλεία, έριξε την Τρίτη η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης. Η Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας «σπάει», αφού είναι δυνατή και «νόμιμη» (;) κάθε συμφωνία για αμοιβές κάτω από τον κατώτατο μισθό, ενώ σε περίπτωση διαφωνίας των εργαζομένων και διεκδίκησης της ΕΓΣΣΕ «υπάρχουν τα δικαστήρια»! Και η ΓΣΕΕ προσέφυγε κατά συμφωνίας που προβλέπει αυξήσεις κάτω από την ΕΓΣΣΕ.
Σαφείς οι οδηγίες του ΔΝΤ και της «τρόικας», εκπρόσωποι των οποίων θα συναντηθούν στις 15 Νοεμβρίου με τους επικεφαλής του υπουργείου (σ.σ.: για να ελέγξουν άραγε μεταξύ άλλων και το νομοσχέδιο που καταργεί την ΕΓΣΣΕ;). Μέχρι την κρίσιμη συνάντηση μεσολαβούν -εκτός εάν προκηρυχθούν πρόωρες εκλογές- δύο εκλογικές αναμετρήσεις, οπότε τυχόν καταψήφιση των μνημονιακών υποψηφίων του ΠΑΣΟΚ θα δημιουργήσει προϋποθέσεις για τερματισμό της βάρβαρης επίθεσης κατά των εργαζομένων. Μισθοί ύψους 650 ευρώ για τους τυχερούς που θα πάρουν και σύνταξη των 300 ευρώ σημαίνουν απλώς γενικευμένη εξαθλίωση.
Τελείως συμπτωματικά, η «βόμβα» της κυβέρνησης συνέπεσε με την «εκρηκτική» Τρίτη κατά την οποία δέματα-«στρακαστρούκες» κυκλοφορούσαν στην Αθήνα και σε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, που επισκίασαν την κατάργηση ουσιαστικά του πιο βασικού θεσμού προστασίας του

6/11/10

Αφγανιστάν- ΝΑΤΟ: Έρευνα για θανάτους στρατιωτών

Ομάδα του ΝΑΤΟ και των αφγανικών αρχών διεξάγει έρευνα, μετά από πληροφορίες ότι ένας Αφγανός στρατιώτης πυροβόλησε και σκότωσε την Παρασκευή στρατιώτες της πολυεθνούς δύναμης στην επαρχία Χελμάντ.
 
Τις πληροφορίες μετέδωσε το πρακτορείο ΑΙΡ με έδρα το Πακιστάν, κατά το οποίο ένας Αφγανός στρατιώτης σκότωσε τρεις ξένους στρατιώτες στη συγκεκριμένη επαρχία, προπύργιο των ταλιμπάν. Αν και το ΑΙΡ δεν θεωρείται απόλυτα αξιόπιστη πηγή, ωστόσο το ΝΑΤΟ δεν διέψευσε τις πληροφορίες αυτές.

Ο υπαρχηγός της αστυνομίας της Χελμάντ, συνταγματάρχης Καμαλουντίν Χαν δήλωσε από την πλευρά του πως «γνωρίζει ότι ένας Αφγανός στρατιώτης άνοιξε πυρ εναντίον των δυνάμεων του ΝΑΤΟ».

Το AIP επικαλείται επίσης τον εκπρόσωπο των ταλιμπάν Γιουσούφ Αχμάντι, σύμφωνα με τον

Εκλογές 2010: Μήπως «Μπλοφάρουν» ΟΛΟΙ;..


Του Καθηγητή ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ


     Τα μεγάλα ψυχοκοινωνικά  φαινόμενα, αυτά που με την ολοκλήρωσή μορφοποιούν νέους θεσμούς, δομές και σχήματα  είναι δύσκολο, εάν όχι σχεδόν ακατόρθωτο, να τα αξιολογήσουμε την ώρα που βρίσκονται στη δυναμική φάση της εξέλιξής τους. Στην Ελλάδα μας οι μορφοποιήσεις έχουν ήδη ξεκινήσει και νέοι θεσμοί, δομές και σχήματα, άγνωστα μέχρι σήμερα, κρυσταλλώνονται με δραματικό τρόπο στην εποχή της τρόικας και του ΔΝΤ προοδευτικά στο συλλογικό μας υποσυνείδητο!
      Το επαναλαμβανόμενο από τα πλέον επίσημα για μια Δημοκρατία όπως η Ελλάδα χείλη, δηλαδή αυτά του κ Πρωθυπουργού, δίλημμα που μπορεί να συνοψισθεί στη φράση «εκλογές εάν ΔΕΝ χρωματιστεί ‘πράσινος’ ο εκλογικός χάρτης το βράδυ της Κυριακής 7ης Νοεμβρίου»  έχει φέρει στο προσκήνιο και πάλι τους κλασικούς προβληματισμούς που αφορούν αυτούς και αυτές που τα Κόμματα επιλέγουν και προβάλλουν ώστε εμείς να…»επιλέξουμε» και να τοποθετήσουμε σε «θώκους εξουσίας»!...
      Τα πράγματα στις φετινές εκλογές της Τοπικής (ΔΗΘΕΝ) Αυτοδιοίκησης έχουν αγγίξει τα επίπεδα της φαιδρότητας εάν όχι της χυδαιότητας σε ότι αφορά την ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ των τοπικών κοινωνιών που έχουν το «δικαίωμα» να επιλέξουν ΧΩΡΙΣ την παρέμβαση των Κομμάτων!
     ΟΛΟΙ οι ενασχολούμενοι με την Πολιτική  αρνούνται την ύπαρξη ΑΜΕΣΗΣ εμπλοκής της Κεντρικής Εξουσίας στις φετινές εκλογές για Περιφερειάρχες και Δημάρχους και υποβαθμίζουν τη σημασία της για να συνεχίσουν τον  ερωτικό τους εναγκαλισμό με την εξουσία ή με την προσδοκία κατάκτησής της  και τα μύρια όσα...αυτή η σχέση, αποδεδειγμένα από εξεταστικές επιτροπές, αποδίδει!
     Η εξουσία είναι ΕΛΙΞΗΡΙΟ ζωής και ΑΦΡΟΔΙΣΙΑΚΟ για όσους την κατέχουν!...
     Με όσους περισσότερους φίλους, γνωστούς και άγνωστους συζητώ περιδιαβαίνοντας με τις ομιλίες μου την πατρίδα από άκρου σε άκρο τόσο περισσότερο διαπιστώνων ότι ΟΛΟΙ κουραστήκαμε να ακούμε αυτούς που διατείνονται ότι η πολιτική μας  ζωή  χαρακτηρίζεται από ... «χρυσές μετριότητες»!
    Στα μεγάλο οικονομικά, κοινωνικά, πολιτικά προβλήματα που συσσωρεύθηκαν επί πολλά χρόνια προστίθενται νέα και αντί για λύσεις έχουμε «επιταγές της τρόικα» (δεν αντιλαμβάνονται τα Κυβερνητικά στελέχη ότι κάθε φορά που επικαλούνται την…τρόικα για τις ανάλγητες αποφάσεις τους ουσιαστικά ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ τον θώκο εξουσίας που

Τουρκική μέγγενη στον Έβρο

thumbΤο ιδιαίτερο ενδιαφέρον της Άγκυρας για τη Θράκη είναι διαρκές και πάγιο. Το τελευταίο διάστημα, ωστόσο, το «παιχνίδι» στην περιοχή χοντραίνει και δείχνει ότι η Άγκυρα, κρατώντας στο χέρι τα κέρδη (ελληνικά χωρικά ύδατα προσαρμοσμένα στα τουρκικά «ζωτικά συμφέροντα») από τις διαπραγματεύσεις για το Αιγαίο, ανεβάζει το στοίχημα (στρατιωτική παράμετρος) στη Θράκη προκειμένου να επιβάλει στην Ελλάδα τη «λύση - πακέτο» που τη συμφέρει. Ας ρίξουμε μια γρήγορη ματιά – πίσω από την κουρτίνα των πρωθυπουργικών εναγκαλισμών και των δημόσιων διαβεβαιώσεων περί της ελληνοτουρκικής φιλίας – για να δούμε πώς αποτυπώνονται οι τουρκικές κινήσεις.
Το «Π» πριν από μερικές εβδομάδες αποκάλυψε το σχέδιο των στρατηγών του ελληνικού Πενταγώνου για επέκταση των αντιαρματικών τάφρων στον Έβρο. Τα πρώτα 17 χιλιόμετρα στο Κάραγατς, όπου Ελλάδα και Τουρκία δεν έχουν σύνορο το ποτάμι του Έβρου, έχουν ολοκληρωθεί. Τα έργα προβλέπουν διάνοιξη της τάφρου στα 30 μέτρα πλάτος και βάθος 7 μέτρα. Τα έργα παρουσιάστηκαν ως προσπάθεια δημιουργίας ενός φυσικού εμποδίου που θα έβαζε κάποιο φρένο στη μαζική είσοδο λαθρομεταναστών. Πειστική η δικαιολογία, καθώς τους πρώτους 9 μήνες του 2010 περίπου 25.000 λαθρομετανάστες πέρασαν τον Έβρο!
Όμως η αλήθεια είναι ότι οι αντιαρματικές τάφροι αποφασίστηκε να ανοίξουν (και) για άλλο λόγο. Κι αυτός έχει να κάνει με «περίεργους» εξοπλισμούς και ακόμη πιο περίεργες κινήσεις των απέναντι. Έχουμε και λέμε:
◆ Η Άγκυρα προμηθεύτηκε 36 γερανοφόρα οχήματα από τη Γερμανία. Για την ακρίβεια οι Τούρκοι πήραν έξι από τους Γερμανούς και τα υπόλοιπα 30 τα έφτιαξαν μόνοι τους στην Τουρκία. Τι μπορούν να κάνουν μ’ αυτά τα οχήματα; Μέσα σε 15 λεπτά να «ενώσουν» τις δύο όχθες του Έβρου. Και σε άλλα 7 λεπτά να περάσουν στο ελληνικό έδαφος δύο ίλες αρμάτων μάχης!
◆ Το καλοκαίρι η 3η Τεθωρακισμένη Τουρκική Ταξιαρχία, η οποία σταθμεύει σχεδόν απέναντι από την Ορεστιάδα, έκανε με μεγάλη επιτυχία σχετική άσκηση, δημιουργώντας προβληματισμό στο Πεντάγωνο.
◆ Εκτός από τα γερανοφόρα οχήματα, οι Τούρκοι έχουν ήδη στη διάθεσή τους 56 άρματα «διάσπασης» ναρκοπεδίων.
◆ Απέναντι από τον Έβρο έχουν ανεπτυγμένη την 1η Στρατιά με τρία Σώματα Στρατού. Το ένα είναι ανεπτυγμένο στο Κάραγατς, το δεύτερο στο Τερκιπλάκ, στο ύψος της Αλεξανδρούπολης, και το τρίτο πιο πίσω στην Κωνσταντινούπολη.
◆ Πρόσφατα οι Τούρκοι μετακίνησαν την 1η Τεθωρακισμένη Ταξιαρχία από τα

Ε, όχι να κάνει μάθημα πατριωτισμού και ο ΓΑΠ!!!

Τα λόγια περιττεύουν μπροστά στο θράσος του ΓΑΠ. Από το γήπεδο του Σπόρτινγκ, χαρακτήρισε τη διαφαινόμενη διάθεση του ελληνικού λαού να καταψηφίσει μαζικά το κόμμα του στις επερχόμενες εκλογές ως “αντιπατριωτική απόπειρα υπονόμευσης“.
Τι να πρωτοχαρακτηρίσει κανείς σε αυτή τη φράση;
Τον μόλις υποκρυπτόμενο φασισμό του να αρνείται στον ελληνικό λαό το δικαίωμα να έχει άλλη γνώμη, σε σχέση με την πολιτική της
κυβέρνησης;
Τον δυναμιτισμό του πολιτικού τοπίου, που μάλιστα, όταν δεν αναγνωρίζεται το δικαίωμα στη διαφωνία, καταλήγει να είναι δυναμιτισμός του ίδιου του πολιτεύματος;
Την πλήρη διαστροφή της έννοιας πατριωτισμός;
- Αυτός που υποδούλωσε τη χώρα, εκχωρώντας τη διακυβέρνησή της σε απρόσωπους ξένους υπαλλήλους του διεθνούς τραπεζικού καρτέλ, υπό τον εύσχημο τίτλο “τρόικα”!
-  Αυτός που εξασθένισε την Ελλάδα όσο κανένας άλλος στη νεώτερη ιστορία, σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, και έτσι εξασθενημένη την έβαλε να “διαπραγματεύεται” με τους εχθρούς της όλα τα ανοιχτά εθνικά της θέματα, εξαναγκάζοντάς την στην ουσία σε αποδοχή όλων των αξιώσεων του εχθρού!
- Αυτός που δεν διστάζει, χάριν του πριγκηπικού του εγώ (που δεν μπορεί να ανεχθεί τη λαϊκή απόρριψη), να τινάξει στον αέρα ακόμη και τα όποια πενιχρά αποτελέσματα της περιοριστικής του πολιτικής, απειλώντας τη χώρα με πολιτική και οικονομική αποσταθεροποίηση!
Αυτός ο άνθρωπος, λοιπόν, τολμά να κατηγορεί τους άλλους για “αντιπατριωτική υπονόμευση”!
Τα λόγια είναι ανίκανα να εκφράσουν την αποστροφή και την οργή!
Όμως η απάντηση του λαού πρέπει να είναι, και θα είναι, μαζική και εκκωφαντική!
Ίσως ποτέ άλλοτε δεν μας έχει δοθεί

Πρωτοφανείς θέσεις από δημοκρατική κυβέρνηση στο ΣτΕ : "Δίκαιο έκτακτης ανάγκης το Μνημόνιο" !

Επικίνδυνες θέσεις για την Δημοκρατία εκφράζει το υπουργείο Οικονομικών στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας προκειμένου να απαντήσει στις προσφυγές κατά του Μνημονίου που έχουν καταθέσει ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών, η ΑΔΕΔΥ και άλλοι φορείς κατά του Μνημονίου (περικοπές αποδοχών, συντάξεων, κ.λπ). Ούτε λίγο ούτε πολύ το υπουργείο Οικιονομικών, δηλαδή η κυβέρνηση, υπεραπσίζεται την θέσπιση "δίκαιου έκτακτης ανάγκης για την προστασία του εθνικού συμφέροντος" στην απάντησή του στην προσφυγή, στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας! Δε νομίζουμε ότι μία "άλλου τύπου" κυβέρνηση που δεν θα προέλθει από τις κάλπες αλλά από βίαιη κατάληψη της εξουσίας θα μπορούσε να επικαλεστεί κάτι το διαφορετικό για να δικαιολογήσει τις ενέργειές της.
Δηλαδή τι άλλο θα μπορούσε ενα επικαλεστεί ένας συνταγματάρχης παρατάσσοντας τα άρματα μπροστά την Βουλή για να δικαιολογήσει την πράξη του πέρα από το "Δίκαιο Έκτακτης Ανάγκης";
Η συζήτηση των προσφυγών θα γίνει στις 23 Νοεμβρίου 2010. Στην έκθεση, μεταξύ άλλων, το υπουργείο Οικονομικών αναφέρει ότι «οι ρυθμίσεις των νόμων 3833 και 3845/2010 συνιστούν δίκαιο έκτακτης ανάγκης θεσπισμένο για την προστασία του εθνικού συμφέροντος και ειδικότερα για την προστασία της ελληνικής οικονομίας από την κατάρρευση και τη διασφάλιση χρηματοδοτήσεως των δημόσιων πολιτικών στους τομείς της εθνικής ασφάλειας, της παιδείας, της υγείας και της κοινωνικής ασφάλισης».
Επιπλέον, σύμφωνα με το ΥΠΟΙΚ, τα οικονομικά μέτρα που επιβλήθηκαν ήταν

"Κανόνι" βάρεσε το υπουργείο Εθνικής Άμυνας - Δεν έχουν να πληρώσουν ούτε τους προμηθευτές φαγητού!

ImageΧωρίς τροφή κινδυνεύουν να μείνουν οι στρατιωτικές μονάδες σε όλη την επικράτεια καθώς οι προμηθευτές βρίσκονται ένα βήμα πριν την παύση εφοδιασμού τους λόγω των εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ που τους χρωστάει το υπουργείο Εθνικής Άμυνας και αρνείται να τα καταβάλει επειδή με την σειρά του το υπουργείο Οικονομικών δεν απελευθερώνει κονδύλια! Μόνο ο Στρατός Ξηράς χρωστάει στους προμηθευτές ανά την Ελλάδα 230 εκατ. ευρώ! Το τρελό είναι ότι ενώ το υπουργείο Οικονομικών δεν απελευθερώνει τα κονδύλια, φυσικά ζητάει την απόδοση των πάσης φύσεως φόρων. Συγκεκριμένος προμηθευτής ζητεί από το 1.240.000 ευρώ που του οφείλει το υπουργείο Άμυνας, να του δώσουν τουλάχιστον τις 180.000 ευρώ του ΦΠΑ που απαιτεί «εδώ και τώρα» το υπουργείο Οικονομικών, αλλά η απάντηση είναι απολύτως αρνητική!
Έτερος προμηθευτής νωπών προϊόντων μονάδων του Έβρου δήλωσε στο defencenet.gr ότι «Μου χρωστάνε 37.500 ευρώ εδώ και ενάμιση χρόνο. Τα χαρίζω όλα στο υπουργείο και στα παιδιά που μας προστατεύουν. Απλώς ζητώ να μην με πάνε φυλακή για τον ΦΠΑ που πρέπει να αποδώσω για τα λεφτά που δεν έχω εισπράξει».
Αλλά φαίνεται ότι το πρόβλημα δεν είναι μόνο αυτό: Υπάρχει πλέον και

Ο Στρατός μας πράγματι είναι αντιπαραγωγικός;

pagkalos1Και οι τελευταίες δηλώσεις του κ. Θεοδώρου Παγκάλου, όχι μόνον δεν μου άρεσαν, αλλά ένοιωσα μεγάλη μείωση και προσβολή. Μίλησε μειωτικά και απαξιωτικά, για τον Στρατό μας, τους Αξιωματικούς μας, το έργο τους και για τα Σώματα Ασφαλείας.
Εγώ κ. Πάγκαλε υπηρέτησα 38 μήνες, στην Πολεμική Αεροπορία, ως Οικονομικός Αξιωματικός (Ανθυποσμημαναγός), σε διάφορες πολεμικές Πτέρυγες της Πατρίδος μας και μου δόθηκε η ευκαιρία να συναναστραφώ 100δες μάχιμους αεροπόρους. Μου δόθηκε η ευκαιρία όχι μόνο να τους γνωρίσω, αλλά και να τους συναναστραφώ. Γνώρισα τον σκληρό τρόπο ζωής τους. Τις στερήσεις τους. Τους κινδύνους τους. Την ύψιστη τους προσφορά, προς την Πατρίδα.
ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ τι λέτε. Μη αποδυναμώνετε το φρόνημα των Ελλήνων Αξιωματικών. Αντίθετα μια και ο καλόπιστος Ελληνικός λαός σας έδωσε την ευκαιρία να κατέχετε αυτό το ύψιστο αξίωμα, αναγνωρίσατε την προσφορά τους. Να είστε βέβαιος οι Αξιωματικοί μας γνωρίζουν την αποστολή τους. Να είστε βέβαιος οι Αξιωματικοί μας, το πρώτο που ζητάνε είναι η αναγνώριση των προσφορών των. Το γνωρίζετε πολύ καλά, στρατοί που διακατέχονται από υψηλό Εθνικό Φρόνημα ουδέποτε ηττηθήκανε.
Θα επικαλεσθώ το παράδειγμα του Τυρταίου. Οι Σπαρτιάτες, γνήσιοι

Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΩΣ “ΟΜΑΔΕΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ”ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΝΩΠΗ ΕΝΤΟΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΣΚΟΛΟΠΙΣΕΙ

«Αν δεν κερδίσω, η Ελλάδα θα ξαναψηφίσει»

«Αν δεν κερδίσω, η Ελλάδα θα ξαναψηφίσει», προειδοποιεί ο πρωθυπουργός σε συνέντευξή του στο ιταλικό περιοδικό «Panorama».

Ο δημοσιογράφος του Panorama ρωτά τον Γιώργο Πανανδρέου: «Σε περίπτωση αρνητικής, για την κυβέρνηση ψήφου -όπως λένε οι δημοσκοπήσεις- απειλείτε ότι θα διαλύσετε τη βουλή: πρόκειται για προπαγάνδα;».

Και ο πρωθυπουργός απαντά: «Όχι, είναι πραγματικότητα. Αν οι ομάδες συμφερόντων που πλήξαμε με τις μεταρρυθμίσεις μας, πούνε “ φτάνει, πρέπει να σταματήσουμε τις αλλαγές που είναι σε εξέλιξη”, τότε δεν μου μένει παρά να απευθυνθώ σε όλο τον ελληνικό λαό».

Αναφορικά με ενδεχόμενη πολιτική αστάθεια, στην οποία αναφέρεται ο Ιταλός δημοσιογράφος, Πίνο Μπουοντζιόρνο, ο Γιώργος Παπανδρέου παρατηρεί: «Τι είναι πιο ασταθές; Μία κυβέρνηση που δεν μπορεί να προχωρήσει στις μεταρρυθμίσεις, ή μια κυβέρνηση που διαθέτει λαϊκή εντολή για να εφαρμόσει τις αλλαγές;».

«Πριν κάποιους μήνες αποφασίσαμε ότι η χρεοκοπία δεν είναι μια επιλογή. Για αυτό τον λόγο ξεκινήσαμε να εφαρμόζουμε σοβαρές περικοπές στις δαπάνες, στους μισθούς, στις σπατάλες. Είναι οδυνηρό, αλλά αναγκαίο», τονίζει ο πρωθυπουργός.

Στην ερώτηση αν «η χώρα είναι εκτός κινδύνου;», απαντά: «Ας το θέσουμε έτσι: είμαστε

5/11/10

ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΥΠΟΚΡΟΥΣΗ

Στις 2 Νοεμβρίου το βράδυ  η υποψήφια δήμαρχος του συνδυασμού ¨Πρώτο βήμα προς την ισότητα¨ Σιμπέλ Μουσταφάογλου επισκέφτηκε το Μεγάλο Δουκάτο. Μετά την ομιλία της, συνομίλησε και με τον κόσμο. Προσέξτε λοιπόν τι μουσική υπόκρουση διάλεξε για την προεκλογική της εκστρατεία… Διάλεξε ένα από τα πιο γνωστά Οθωμανικά στρατιωτικά εμβατήρια. Οι στίχοι του είναι οι εξής :
Ο παππούς των προγόνων σου
ο πατέρας της γενιάς σου
Ο παππούς των προγόνων σου
ο πατέρας της γενιάς σου
Ω γενναίο Τουρκικό έθνος
Οι στρατιές σου πολλές φορές
δοξάστηκαν στον κόσμο
Οι στρατιές σου πολλές φορές
δοξάστηκαν στον κόσμο
Τουρκικό έθνος, Τουρκικό έθνος
Τουρκικό έθνος, Τουρκικό έθνος
Αγάπα με πάθος το έθνος σου
Κατέστρεψε τους εχθρούς της πατρίδας σου
Να υποστούνε την ταπείνωση
Αν θέλετε να ακούσετε, επιλέξτε το τέταρτο βίντεο από την ιστοσελίδα 
 http://www.azinlikca.net/index.php?option=com_content&view=article&id=1606:sibel-mustafaoglu-223&catid=50:bat-trakya-haber&Itemid=29

πηγη

Το σύστημα ετοιμάζεται να δαγκώσει.

Οι τελευταίες εξελίξεις προετοιμάζουν το κλίμα για εθνικές εκλογές πολύ σύντομα, με σίγουρο ότι κανένα κόμμα δεν θα πάρει ποσοστό ικανό για να σχηματίσει αυτοδύναμη κυβέρνηση, θα οδηγηθούμε σε συγκυβέρνηση.

Το πολιτικό σύστημα επιδιώκοντας την παραμονή του, σε βάρος των λαϊκών συμφερόντων, θα μοιραστεί το πολιτικό κόστος των δυσβάσταχτων και αντιλαϊκών μέτρων που επιτάσσει η τρόικα, έτσι ώστε να μην το επιβαρυνθεί μόνο το σημερινό κυβερνόν κόμμα.

Η κοινή, με μικρές διαφοροποιήσεις, θέση των τριών κομμάτων ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, και ΛΑΟΣ στην στήριξη του μνημονίου και την παραμονή της τρόικας, ενέχει μεγάλους κινδύνους για το λαό μας αφού θα υποθηκεύσει το μέλλον του για δεκαετίες.

Η δέσμευση Σαμαρά ότι θα σεβαστεί στο ακέραιο τις συμφωνίες του μνημονίου και την αποδοχή των χρεών που συνεπάγονται απ’ αυτές δεν μας αφήνει κανένα περιθώριο για παρερμηνείες.

Τα τρία αυτά κόμματα κινούνται σαν υπάλληλοι εταιρίας είσπραξης δανείων, εξυπηρετώντας τους διεθνείς και εγχώριους τοκογλύφους, δανείων που μας φόρτωσε η συνεργασία των προηγούμενων κυβερνήσεων με τις περίφημες αγορές απ’ το ’80 και μετά.

Η βιασύνη για την προκύρηξη των εθνικών εκλογών δεν έχει να κάνει με την αναγκαιότητά τους αλλά με  την ανάγκη του σάπιου οικονομικοπολιτικού συστήματος, να παραμείνουν στο πολιτικό σκηνικό, τα ήδη υπάρχοντα φθαρμένα και αποτυχημένα κόμματα μη δίνοντας την ευκαιρία και τον χρόνο δημιουργίας νέων πολιτικών σχηματισμών. Το σύστημα δεν διακινδυνεύει την δημιουργία νέων κομμάτων γιατί δεν έχει καμία σιγουριά ότι κάτω απ’ τις σημερινές συνθήκες θα μπορέσει να τα ελέγξει.

Φυσικά το υπό ίδρυση κόμμα της Ντόρας δεν είναι εξωσυστεμικό και

Ο εθνικισμός στην Αλβανία «πουλάει». Στο στόχαστρο και ο Αναστάσιος !!


Συνενευξη Αλβανοαμερικνού καθηγητή, μαθητή του Φ. Νόλη στη “Gazeta Shqiptare
 
Οι επικεφαλής ιεράρχες των Διεθνών Χριστιανικών Οργανισμών έχουν θορυβηθεί από τις επιθέσεις, οι οποίες κατευθύνονται εναντίον του Αρχιεπισκόπου Αναστασίου και των ιεραρχών του στην Αλβανία. Πολλοί κληρικοί μιλούν για απόπειρες δυσφήμισης του Αναστασίου, εξ αιτίας των τραγικών συμβάντων στην Χειμάρρα τον περασμένο Αύγουστο, όταν δολοφονήθηκε ο Αριστ.Γκούμας.
       Τονίζεται ότι ήταν ο πρώτος που μίλησε για δολοφονία, όταν πολλοί προσπαθούσαν να το παρουσιάσουν σαν τροχαίο ατύχημα. Ο ίδιος ο Αναστάσιος συμβουλεύει τους συνεργάτες του να παραμείνουν ήρεμοι και να αποφύγουν να προβούν σε δηλώσεις. Ο ίδιος δέχεται μηνύματα υποστήριξης και είναι μία διεθνώς αναγνωρισμένη και αποδεκτή προσωπικότητα.
       Αλλά, οι επιθέσεις που δέχεται ο Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος έρχονται και από το εξωτερικό. Συγκεκριμένα, ο Nikolas Pano, Αλβανός ιστορικός στο Πανεπιστήμιο του Ιllinois U.S.A., έδωσε την ακόλουθη συνέντευξη στην Εφημερίδα ‘Gazeta Shqiptare
(όπου αποκαλεί τον Αναστάσιο Janullatosi)
1) ΕΡΩΤΗΣΗ: Eίχατε την ευκαιρία να γνωρίσετε από κοντά τον Fan Noli, τον ιδρυτή της Ορθοδοξης Αλβανικής Εκκλησίας. Ποια είναι τα συναισθήματά σας, από αυτήν την περίοδο?
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:  Ο Φ.Ν. ερχόταν στο σπίτι μας συχνά και είχαμε την  ευκαιρία να συνομιλούμε μαζί του. Εκτός από μεγάλος ρήτορας που γοήτευε τα πλήθη, ήταν άνθρωπος με χιούμορ, έλεγε πολλές ιστορίες σε εμάς που είμαστε τότε μικρά παιδιά. Του είχαν μάλιστα προτείνει και ανώτατες

Ολες τις συμβάσεις εξοπλισμών της τελευταίας 15ετίας θα ζητήσει ο εισαγγελέας

Όλες τις συμβάσεις που έχει υπογράψει για εξοπλιστικά προγράμματα το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας από το 1995, θα ζητήσει ο Εισαγγελέας Εφετών κ. Γρηγόρης Πεπόνης που ερευνά τις καταγγελίες του πρώην Γενικού Διευθυντή Εξοπλισμών κ. Ευάγγελου Βασιλάκου περί δωροδοκηθέντων ανώτερων υπαλλήλων.  Ο κ. Βασιλάκος έδωσε μαραθώνια κατάθεση, συνολικά 48 ωρών, στον κ. Πεπόνη για όσα υποστήριξε πριν περίπου ένα μήνα στην αποχαιρετιστήρια ομιλία του κατά την παράδοση καθηκόντων στον νέο Γενικό Διευθυντή Εξοπλισμών κ.Δημήτρη Γεωργιόπουλο.

    Εκεί ο κ. Βασιλάκος είχε αναφερθεί σε πρόσωπα που έχουν πάρει "μίζες" για εξοπλισμούς ,"αλητήριους και παρασιτούντες" και είχε καταγγείλει πως όταν τον προσέγγισαν για να δεχθεί και ο ίδιος "δώρα" και αρνήθηκε είχε δεχθεί απειλές. 
πηγή

Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΜΑΧΗΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ

Μετά τα νέα οικονομικά δεδομένα, στην Άγκυρα φαίνεται πως ξανασκέφτονται το εύρος της παραγγελίας των μαχητικών αεροσκαφών τύπου F – 35. Η ένταξή τους περί το 2016 στο τουρκικό οπλοστάσιο και η εμφάνισή τους στο Αιγαίο, υπενθυμίζεται πως θα ανατρέψει και τα τελευταία ίχνη ισορροπίας στο Αρχιπέλαγος.  Στην Άγκυρα πραγματοποιούνται διαδοχικές συσκέψεις μεταξύ στρατιωτικών και πολιτικών παραγόντων, προκειμένου να ληφθεί απόφαση για έξοδο από το αδιέξοδο. Δηλαδή για το πώς θα μπορούν να εξασφαλιστούν τα επιπλέον 4 δισ. δολάρια που ζητούν οι Αμερικανοί κατασκευαστές από την Τουρκία για την κολοσσιαία αγορά.
Η Τουρκία, μέσω του υπουργού Αμυνας Vecdi Gonul, έχει αποσαφηνίσει πως θα προχωρήσει στην παραγγελία. Θα μπορεί όμως να αναθεωρήσει τον αριθμό των αεροσκαφών τύπου F – 35 που θα αγοράσει, και ο οποίος αρχικώς είχε ανακοινωθεί ότι θα ήταν 100. Σε επιχειρησιακό επίπεδο όμως, ως καθαρόαιμο υπερ-επιθετικό όπλο πρώτου στρατηγικού πλήγματος, ακόμα και 80 ή 60 τέτοια αεροσκάφη αν αποκτούσαν οι Τούρκοι, οι συνέπειες θα είναι καταλυτικές για την ό,ποια ελληνική παρουσία έχει απομείνει στο Αιγαίο.
Η Τουρκία αρχικά είχε προβλέψει κονδύλι 10 δισ. δολαρίων για την αγορά, με την πρώτη παραλαβή αεροσκαφών να λαμβάνει χώρα το 2014. Κρίσιμη φαίνεται πως θα είναι η σύσκεψη που θα γίνει στις 22 Νοεμβρίου στο αμερικανικό Πεντάγωνο, αφού θα επηρεαστεί η στάση που θα τηρήσει τελικά η Τουρκία. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς του αμερικανικού Πενταγώνου, το συνολικό κόστος του έργου για τα νέας γενιάς μαχητικά F – 35 θα ανέλθει στα 382 δισ. δολάρια. Όπως γράφουν οι μεγάλες τουρκικές εφημερίδες, απαιτούνται σίγουρα 4 δισ. δολάρια για την ολοκλήρωση της αγοράς 100 μαχητικών, ενώ οι παραδόσεις θα αρχίσουν μετά το 2016.
Εννοείται πως την ίδια ώρα, επικρατεί πλήρης εφησυχασμός στην Αθήνα, απόλυτα συμβατός με την νιρβάνειο οπτική περί μη τουρκικής απειλής σε μεγάλο μέρος των πολιτικών δυνάμεων της χώρας μας.
πηγή

«Φανταστικοί» Διάλογοι

Του Καθηγητή ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ

     Είναι αυτονόητο φυσικά ότι δεν υπήρξα αυτήκοος μάρτυρας στους σημερινούς διαλόγους νούμερο «2», όπως δεν υπήρξα και στους «φανταστικούς» διαλόγους -1 – που ανάρτησα στο blog τον Σεπτέμβριο αλλά δηλώνω ότι καθώς εμείς οι Έλληνες διαθέτουμε πλούσια φαντασία έτσι απλά και χωρίς κακή πρόθεση επέτρεψα στον εαυτό μου να γίνει, βέβαια στον κόσμο της φαντασίας μου, αυτόπτης και αυτήκοος μάρτυρας και στους σημερινούς διαλόγους (2).

********************************************


     Πρώτη μέρα στο σχολείο για τη νεαρή δασκάλα και  συνειδητοποιεί ότι της ανέθεσαν το πιο «δύσκολο» τμήμα καθώς ένας μαθητής την καλεί επειγόντως στο θρανίο του:

-Κυρία, Κυρία ο διπλανός μου με ενοχλεί πολύ!

Και η δασκάλα τον ρωτά – τι κάνει και σε ενοχλεί;

-Έχει σηκώσει ένα άσπρο πανί στο χέρι και το στριφογυρίζει πέρα-δώθε!

Πλησιάζοντας η δασκάλα το θρανίο του παραπονούμενου μαθητή, διαπιστώνει ότι όντως ο συμμαθητής που είναι στο διπλανό θρανίο γυρίζει με απίστευτη ένταση ένα πανί που κρατά στο χέρι του πέρα-δώθε, μπρος-πίσω, πάνω-κάτω…

-Καλά, τον ρωτά, τι κάνεις τώρα;

-Μα δεν βλέπετε Κυρία τι κάνω, απαντά ο ενοχλητικός…

-Βλέπω αλλά δεν καταλαβαίνω το γιατί, του λέει καλοπροαίρετα, η δασκάλα…

-ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΩ, Κυρία!
-ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΩ, Κυρία, λέει για δεύτερη φορά ο ενοχλητικός και σταματά διαπιστώνοντας ότι τώρα πλέον ΟΛΗ η τάξη είναι εστιασμένη επάνω του.

-Μπορώ να σε ρωτήσω τι ακριβώς ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΕΙΣ πριν σε στείλω στον κύριο Διευθυντή, ρωτά ευγενικά και καλοπροαίρετα η νέα δασκάλα.

-Κυρία ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΩ γιατί την Παρασκευή 5 Νοεμβρίου και τη Δευτέρα 8 Νοεμβρίου ΔΕΝ θα έχουμε σχολείο και ΜΑΛΙΣΤΑ την ερχόμενη Κυριακή 7 Νοεμβρίου, όπως είπε ο πατέρας μου στην μητέρα μου, και το άκουσα

Θα έχουμε για ΠΡΩΤΗ φορά εκλογές στην Τοπική Αυτοδιοίκηση όπου η Κεντρική Εξουσία και τα Κόμματα ΔΕΝ θα παίξουν ρόλο…

Φέτος ΔΕΝ θα είναι υποψήφιοι σύζυγοι, γιοί και θυγατέρες, αδέλφια και εξαδέλφια, ανίψια και ανιψιές,

ΔΕΝ θα είναι υποψήφιοι ούτε πρώην Υπουργοί και Βουλευτές, και οι εν ενεργεία Βουλευτές

Μέτρα λιτότητας, ύψους 6 δισ., στον προϋπολογισμό της Ιρλανδίας

Ο προϋπολογισμός του 2011 της Ιρλανδίας, ο οποίος θα παρουσιαστεί στις αρχές Δεκεμβρίου, θα περιλαμβάνει μέτρα λιτότητας που ανέρχονται σε 6 δισεκατομμύρια ευρώ, για να μειωθεί το έλλειμμα περίπου στο 9,5% του ΑΕΠ έναντι του περίπου 32% που είναι το τρέχον έτος, ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Οικονομικών Μπράιαν Λένιχαν.
«Η κυβέρνηση αποφάσισε μια προσαρμογή 6 δισεκατομμυρίων ευρώ για το 2011, που θα μειώσει το έλλειμμα σε περίπου 9,25 έως 9,75% του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος την επόμενη χρονιά», αναφέρει ο υπουργός σε δήλωσή του.
Αυτά τα μέτρα λιτότητας, που το εύρος τους είναι πολύ σοβαρό για μια χώρα του μεγέθους της Ιρλανδίας, είναι σύμφωνα με τις προσδοκίες. Οι εκτιμήσεις που είχαν κυκλοφορήσει τις τελευταίες εβδομάδες ανέφεραν 5 έως 7 δισ. ευρώ.
Ο προϋπολογισμός του 2011, ο οποίος θα παρουσιαστεί στις αρχές

Παιδεία Ελληνική ή ΙΕΚ για Αεροσυνοδούς;

 του Κωσταντίνου Χολέβα

Με δυσάρεστη έκπληξη διάβασα τό προτεινόμενο σχέδιο γιά τήν Β΄ καί Γ΄ Λυκείου, όπως αυτό δημοσιεύθηκε σέ θηναίκές ἐφημερίδες περί τίς ἀρχές Ὀκτωβρίου τ.ἕ. Ἐλπίζω νά εἶναι κάποια δημοσιογραφική ὑπερβολή ἤ κάποιο προσωρινό προσχέδιο μιᾶς μικρῆς ὁμάδας συμβούλων τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας, τό ὁποῖο θά μεταβληθεῖ καί θά βελτιωθεῖ σέ πολλά σημεῖα. Ἄν, ὅμως πρόκειται ἔστω κατά μεγάλο ποσοστό γιά τόν κορμό τῶν προτάσεων τῆς ἡγεσίας τοῦ Ὑπουργείου, τότε διερωτῶμαι μεγαλοφώνως: «Τελικά, ὦ ἀρμόδιοι, τί σκοπεύετε νά δημιουργήσετε; Τό νέο Λύκειο πού θά δια-μορφώνει Ἕλληνόπουλα ἤ ἁπλῶς ἕνα Ἰνστιτοῦτο Ἐπαγγελματικῆς Κατάρτισης Ἀεροσυνοδῶν»; Διότι ἕνα σχολεῖο πού θά ἔχει ὡς ὑποχρεωτικά μαθήματα μόνον τά Νέα Ἑλληνικά, τά Ἀγγλικά καί τή Γυμναστική θυμίζει μᾶλλον Ι.Ε.Κ. παρά σχολεῖο γενικῆς παιδείας. Σέ ἕνα τέτοιο Ι.Ε.Κ οἱ ὑποψήφιες ἀεροσυνοδοί θά κάνουν γυμναστική γιά μήν γίνουν ὑπέρβαρες, θά μαθαίνουν ἀγγλικά καλά γιά συννενοοῦνται μέ τούς ξένους ἐπιβάτες καί θά βελτιώνουν τα΄ἑλληνικά τους , ἀφοῦ θά ἔχουν καί Ἕλληνες ἐπιβάτες.
Σύμφωνα μέ τό δημοσιευθέν σχέδιο όλα τά ἄλλα μαθήματα θά εἶναι προαιρετικά ή ὀρθότερα θά ὑπάρχει δυνατότητα ἐπιλογῆς. Ἄν ἐπιλέξεις, ὅμως, Ἀρχαῖα Ἑλληνικά ὡς κύριο μάθημα δέν θά ἔχεις τή δυνατότητα νά ἐπιλέξεις καί τά Λατινικά πού χρειάζονται στούς

4/11/10

Κόσοβο- Οι "φύλακες - άγγελοι" μιας 13χρονης που πάσχει από καρκίνο φορούν ... στρατιωτικές στολές- σημαντική η κοινωνική προσφορά της ΕΛΔΥΚΟ-2

Στο Κόσοβο, όπου η όποια αναφορά σε στρατιωτική παρουσία είναι συνδεδεμένη, συχνά, με αρνητικά φορτισμένες ειδήσεις από την περιοχή, υπάρχουν κάποιοι στρατιώτες, που για μια 13χρονη Αλβανίδα του Κοσόβου είναι οι "φύλακες άγγελοί" της. Ο λόγος για το προσωπικό της Ελληνικής Δύναμης Κοσόβου (ΕΛΔΥΚΟ-2) του στρατοπέδου "Ρήγας Φεραίος", στο Φεριζάι/Ουρόσεβατς (σ.σ. η πρώτη είναι η αλβανική και η δεύτερη η σερβική ονομασία της πόλης).

Η 13χρονη, πριν από μερικά χρόνια και προτού καλά-καλά κάνει τα πρώτα της σχολικά βήματα, γνώρισε το "σκληρό πρόσωπο" της ζωής, όταν χτυπήθηκε από τον καρκίνο. Τον πόνο της ίδιας και της οικογένειάς της προσπάθησαν ν' απαλύνουν οι άνθρωποι, που στελέχωναν τον καιρό εκείνο την Ελληνική Δύναμη Κοσόβου και με πρωτοβουλία του τότε διοικητή της, η μικρή διακομίστηκε στην Ελλάδα και χειρουργήθηκε. Μάλιστα, για να μπορέσουν οι γιατροί να την κρατήσουν στη ζωή χρειάστηκε να της ακρωτηριάσουν το ένα της πόδι.

Tο νοσοκομείο έγινε για τα επόμενα δύο χρόνια το … σπίτι της, οι γιατροί και το νοσηλευτικό προσωπικό η δεύτερη "οικογένειά" της. Εκεί, έμαθε ελληνικά κι εκεί μετρούσε τις στιγμές έως ότου μπορέσει να επιστρέψει στην οικογένεια, τους συγγενείς και τους φίλους της.

Πριν από μερικούς μήνες, ο καρκίνος της χτύπησε την "πόρτα" για ακόμη μια φορά, με μετάσταση στο κεφάλι. Και πάλι, η ΕΛΔΥΚΟ-2, που δεν έλειψε ποτέ όλο αυτό το διάστημα από το πλευρό της, άγρυπνος προστάτης της, ήταν εκεί για να της παράσχει κάθε δυνατή βοήθεια. Η μικρή μεταφέρθηκε για νέα θεραπεία στην Ελλάδα, απ΄ όπου κι επέστρεψε λίγο αργότερα.

Η θεραπεία της δαπανηρή και τα οικονομικά της οικογένειας πενιχρά. Γι' αυτό και η ΕΛΔΥΚΟ-2 έχει φροντίσει να καλύπτει τα φάρμακα που χρειάζεται καθημερινά καθώς και το κόστος των απαιτούμενων εξετάσεων, σε συνεργασία με το θεράποντα γιατρό στην Ελλάδα.

Δεν θα ήταν υπερβολή να έλεγε κάποιος πως τη μικρή, που η μοίρα της έπαιξε

Φαφλατισμός, υποκρισία, Ψηφίστε με!

stop-hypocrisyΤο κυνήγι των ψήφων βρίσκεται στο αποκορύφωμα με τους επαγγελματίες υποψήφιους να ξεφτιλίζουν το στερημένο από πνευματικότητα σώμα τους, αναμασώντας "θα" και πουλώντας υποσχέσεις. Δεν είδα κάποιον να έχει το θάρρος να παραδεχτεί ότι μέσα από το πανηγυράκι των εκλογών έτσι όπως έχει γίνει, θα εξυπηρετήσει όσους τον εξυπηρετήσουν να βγει, χωρίς πολλές έγνοιες στο να χτίσει μια καλύτερη πόλη, να διδάξει αξιοπρέπεια, αξιοκρατία και να είναι όσο τον δυνατόν λιγότερο υποκριτής και φαφλατάς. Δε λέει κάποιος είμαστε φαφλατάδες, είμαι υποκριτής ΟΧΙ, εκεί τυφλοσούρτι όπως μάθανε να λένε την ιστοριούλα. Δεν έχει αλλάξει τίποτα...

Βλέπω σε δρόμους να σταματάνε τον κόσμο με ένα διάπλατο χαμόγελο και κουνώντας τα χέρια λες και τους έχουν βάλει σε πολύπριζο, όλα τα μέλη μαζί σε άλλη ξεχωριστή τρύπα, για τέτοια ένταση μιλάμε.. Μερικούς από αυτούς που έχω δει μέχρι τώρα να κατεβαίνουν ως υποψήφιοι, μπορώ να τους χαρακτηρίσω ως, απολίτιστους κάφρους. Το "απολίτιστος" προσπαθούν με τεχνάσματα να το κρύβουν και από ότι φαίνεται αφού ο κόσμος ασχολείται μαζί τους τα καταφέρνουν καλά.


Χαρακτηριστικός φαφλατισμός υποψήφιας που ήταν στο δρόμο σήμερα: Εμείς στηρίζουμε τον μικρομεσαίο επιχειρηματία, όχι σαν τους

Aισιόδοξος ο Δελαβάκουρας για τη συνάντηση Χριστόφια – Έρογλου

Ο εκπρόσωπος του Υπουργείου των Εξωτερικών Γρηγόρης Δελαβέκουρας εξέφρασε την ελπίδα να υπάρξουν θετικά βήματα στη συνάντηση του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας Δ. Χριστόφια με τον τουρκοκύπριο ηγέτη Ντερβίς Έρογλου στις 18 Νοεμβρίου στα Ηνωμένα Εθνη.
«Αυτή η συνάντηση θα μπορούσε να αποτελέσει βάση, ώστε να γίνουν τέτοια βήματα, αλλά δεν μπορούμε να πούμε οτι παραβλέπουμε την πραγματικότητα και η πραγματικότητα είναι αυτή τη στιγμή είναι ότι ο κ. Έρογλου με τη ρητορική του και την υποστήριξη της Τουρκίας κινούνται σε μια άλλη εποχή, κινούνται σε μια τελείως διχοτομική λογική δύο κρατών, δύο λαών, και αυτά όχι μόνο εμποδίζουν την προοπτική της λύσης αλλά αντίκειται και στις αποφάσεις του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών γι' αυτό και δεν εμπνέουν αισιοδοξία», επισήμανε ο κ. Δελαβέκουρας.
Εξέφρασε τέλος της ελπίδα οτι η Τουρκία θα αλλάξει στάση στο Κυπριακό «όπως δηλώνει η ίδια οτι επιθυμεί», αλλά η στάση του κ. Ερογλου στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων «δυστυχώς δεν είναι τέτοια που να επιτρέπει αισιοδοξία».
Η συνεργασία μας με τη Γερμανία είναι σταθερή και συνεχής
«Η συνεργασία με τη Γερμανία είναι σταθερή. Είμαστε παλαιοί εταίροι στην ΕΕ και η συνεργασία μας, σε όλα τα επίπεδα, είναι συνεχής και αδιάλειπτη», δήλωσε ο εκπρόσωπος του Υπουργείου των Εξωτερικών Γρ. Δελαβέκουρας, απαντώντας σήμερα σε ερωτήσεις διπλωματικών συντακτών με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις με τα πακέτα - βόμβες.
Επίσης, αναφέρθηκε σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε χθες ο πρωθυπουργός Γ. Α. Παπανδρέου με την γερμανίδα Καγκελάριο Α. Μέρκελ με την οποία συζήτησε τα θέματα που απασχολούν τις δυο χώρες, αλλά και τις εξελίξεις στο θέμα των τρομοκρατικών επιθέσεων.
Ο εκπρόσωπος επιβεβαίωσε οτι το θέμα (με τα πακέτα - βόμβες) θα συζητηθεί την προσεχή Δευτέρα, στο πλαίσιο της συνάντησης των Υπουργών Εσωτερικών, ανέφερε ότι υπήρξε

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΚΑΛΕΝΤΕΡΙΔΗ ΣΤΟ HELLENIC NEXUS

Hellenic NEXUS: Ας αρχίσουμε με μια υπόθεση που στάθηκε η αφορμή να γίνει το όνομά σας γνωστό στο ευρύ κοινό: την παράδοση Οτσαλάν. Τα γεγονότα του 1999, λίγο-πολύ, είναι γνωστά. Ποια ήταν, κατά τη γνώμη σας, τα σοβαρότερα λάθη της ελληνικής κυβέρνησης στον χειρισμό αυτής της υπόθεσης; Σάββας Καλεντερίδης: Θα προτιμούσα να επεκτείνουμε το ζήτημα των ευθυνών και να μην αναφερθούμε μόνο στην κυβέρνηση. Ας πούμε γενικά στην Ελλάδα. Το πρώτο λάθος αφορούσε στην ανάλυση των γεγονότων και των εξελίξεων που συνέβαιναν την περίοδο εκείνη γύρω από το Κουρδικό.
Δηλαδή, φαινόταν τότε ότι οι Τούρκοι ήταν αποφασισμένοι, για πρώτη φορά, να τραβήξουν το σχοινί με τη Συρία, κάτι που θα οδηγούσε στην έξοδο του Οτσαλάν από τη Δαμασκό ή από την περιοχή επιρροής της Συρίας (δηλαδή, τον Λίβανο). Αν παρακολουθούσαμε σωστά όσα συνέβαιναν στο μέτωπο Συρίας-Τουρκίας, τότε ίσως να ήμασταν πιο κατάλληλα προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουμε όποια εξέλιξη αφορούσε το Κουρδικό – εννοώ και την έλευση Οτσαλάν στην Ελλάδα.
H.N.: Πιστεύετε, δηλαδή, ότι, αν η Ελλάδα απλώς παρακολουθούσε σωστά τις εξελίξεις, δεν θα είχαμε προχωρήσει στην παράδοση Οτσαλάν;
Σ.Κ.: Κοιτάξτε, αυτός είναι ο ένας παράγοντας. Ένα δεύτερο λάθος ήταν το γεγονός ότι στην Ελλάδα δεν τηρούνταν ενιαία στάση για το Κουρδικό και το ζήτημα της έλευσης Οτσαλάν – και εννοώ το κυβερνόν κόμμα και την κυβέρνηση... Αυτό, σε συνδυασμό με την έλλειψη παράδοσης που υπάρχει γενικά στη διαχείριση κρίσεων στην Ελλάδα, αποτέλεσαν τις βασικές παραμέτρους που οδήγησαν τη χώρα σε ένα τραγικό αδιέξοδο, το οποίο κατέληξε στην παράδοση του Οτσαλάν στους Τούρκους.
H.N.: Στο βιβλίο σας «Παράδοση Οτσαλάν: Η ώρα της αλήθειας», αναφέρετε ότι η παράδοση αυτή είχε, μακροπρόθεσμα, αρνητικές συνέπειες για τις ελληνοτουρκικές υποθέσεις: εκεί που η Τουρκία είχε αρχίσει να αποδυναμώνεται, λόγω του Κουρδικού, η Ελλάδα σταμάτησε μια κατάσταση που ίσως εξελισσόταν υπέρ της...
Σ.Κ.: Η παράδοση Οτσαλάν είχε πολλαπλές επιπτώσεις και στην πορεία του Κουρδικού

E.Ε: Άσκηση προσομοίωσης ηλεκτρονικής επίθεσης

Την πρώτη κοινή άσκηση προσομοίωσης ηλεκτρονικής επίθεσης πραγματοποιούν σήμερα οι Ευρωπαίοι προκειμένου να δοκιμάσουν τα αμυντικά τους όπλα σε περίπτωση επίθεσης κατά των θεμελιωδών ηλεκτρονικών υποδομών τους, ανακοίνωσε σήμερα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Όλες οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς επίσης και η Ισλανδία, η Νορβηγία και η Ελβετία, συμμετέχουν είτε ενεργά είτε ως παρατηρητές στην άσκηση προσομοίωσης επιθέσεων από ηλεκτρονικούς «πειρατές», σύμφωνα με την ίδια πηγή.
Το σενάριο της άσκησης, η οποία φέρει το κωδικό όνομα «Cyber Europe 2010», προβλέπει ότι κατά τη διάρκεια της ημέρας, οι χώρες θα αντιμετωπίσουν η μία μετά την άλλη ολοένα και σοβαρότερα προβλήματα σύνδεσης με το διαδίκτυο, ενώ κατά την κορύφωση της επίθεσης θα τεθούν εκτός λειτουργίας όλες οι βασικές ευρωπαϊκές διασυνοριακές συνδέσεις.
Προκειμένου να αποτρέψουν την πλήρη «εικονική» εμπλοκή του δικτύου

Xωρίς πλοία κινδυνεύουν να μείνουν τα νησιά μας

 της Κατερίνας Πριφτή
Με «άσο στο μανίκι» την ανάγκη ακτοπλοϊκής σύνδεσης των νησιών με την ηπειρωτική Ελλάδα και ενώ έχουν ξεκινήσει οι διαβουλεύσεις για την κάλυψη των άγονων γραμμών, πάντα έναντι κρατικών επιδοτήσεων, οι ακτοπλόοι θέτουν εκ νέου θέμα βιωσιμότητας του κλάδου προειδοποιώντας ότι υπάρχει κίνδυνος για τη… χειμερινή περίοδο.
Το θέμα της αύξησης των επιδοτήσεων αλλά και της άμεσης καταβολής τους, δεν τέθηκε ευθέως στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου της Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας - η οποία αξίζει να σημειωθεί ότι εκπροσωπεί, με εξαίρεση της Hellenic Seaways, μικρότερες εταιρείες του κλάδου που προσβλέπουν τις επιδοτήσεις. Ήταν όμως το ουσιαστικό ζητούμενο αφού η σειρά των πάγιων οικονομικών και θεσμικών αιτημάτων που έθεσαν, δεν πρόκειται να ικανοποιηθούν -ακόμη και αν υπήρχε η θέληση- από τη μια μέρα στην άλλη ώστε να «προλάβουν» την πτώχευση των ακτοπλοϊκών εταιρειών που κατά την ΕΕΝ μπορεί να συμβεί ανά πάσα στιγμή.
Όπως ανέφερε πάντως ο πρόεδρος της Ένωσης, Απόστολος Βεντούρης «η ακτοπλοϊκή οικογένεια βαίνει προς πτώχευση» με τις ζημίες του συνόλου των εταιρειών του κλάδου να υπολογίζονται για το 2010 σε 200 εκ. ευρώ ενώ «διατηρούνται μόνο ελέω των τραπεζών» χάριν των οποίων «θα βγάλουν το χειμώνα».
«Το καράβι της ακτοπλοΐας βάζει νερά» είπε χαρακτηριστικά ενώ με την

3/11/10

Η χούντα της κλεπτοκρατίας κλείνει το KONTRA CHANNEL !!

Στο όνομα της κρίσης εργοδότες και Κυβέρνηση "σπάνε" το όριο του κατώτερου μισθού! Ο κάθε εργοδότης πλέον μπορεί να κάνει ότι του...γουστάρει!

Η αρχή του τέλους του κατώτατου εγγυηµένου µισθού στον ιδιωτικό τοµέα - όπως επιτάσσει το Μνηµόνιο - µε την υπερίσχυση των επιχειρησιακών συµβάσεων είναι

γεγονός. Όπως δήλωσε χθες η υπουργός Εργασίας Λ. Κατσέλη παραπέµποντας στο Μνηµόνιο και προκαλώντας την έντονη αντίδραση της ΓΣΕΕ, οι επιχειρησιακές συµβάσεις εργασίας θα µπορούν να υπερισχύσουν της Εθνικής Συλλογικής Σύµβασης και των κλαδικών συµβάσεων κατ’ εξαίρεση ή σεειδικές περιπτώσεις.





Αυτό σηµαίνει τα εξής:
1 Είναι απόλυτα έγκυρες όσες συµβάσεις εργασίας έχουν υπογραφεί µε βάση τον νόµο για το Μνηµόνιο (Ν. 3845/2010), ανεξάρτητα από τις όποιες αλλαγές θα κάνει το υπουργείο Εργασίας.

2 «Σπάει» το κατώτερο όριο αµοιβής (κατώτερος εγγυηµένος µισθός) στον ιδιωτικό τοµέα, που είναι σήµερα 740 ευρώ τον µήνα µε βάση

ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ: Προσέξτε τη γλώσσα του σώματος!


        Η σημερινή μου blog-άποψη στοχεύει να σας εξοικειώσει με τη «γλώσσα του σώματος» και στηρίζεται στην 9η έκδοση του βιβλίου μου «Επικοινωνώ Άρα…Υπάρχω»
       Οι φετινές εκλογές για την τοπική Αυτοδιοίκηση έχουν και τα καλά τους, δηλαδή ΧΑΘΗΚΑΝ από τα πεζοδρόμια οι ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ τους οποίους βρίσκουμε ΜΟΝΟ στα «clubs» και την τηλεόραση!
       Στα πεζοδρόμια υπάρχουν αμέτρητα παιδιά που μοιράζουν ΑΦΕΙΔΩΣ πολυτελέστατα, πολύ ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΑ διαφημιστικά φυλλάδια σε χαρτί «ιλουστρασιόν» Ευρώπης και, ΦΥΣΙΚΑ, σε πλήρη τετραχρωμία!
       Σημειολογικά, άλλο πράγμα ο γραπτός λόγος(τα γραπτά μένουν και μπορείς να τα εξετάσεις ξανά και ξανά) και άλλο ο προφορικός  που δημιουργεί η γλώσσα του στόματος που όπως λέει ο λαός μας «κόκαλα δεν έχει και….κόκαλα τσακίζει».
       Επί του προκειμένου δεν θα εξαντληθώ στη δύναμη και τις αδυναμίες του γραπτού και του προφορικού λόγου αλλά θα επικεντρωθώ  στην απίστευτη δύναμη του ανελέητου τηλεοπτικού φακού που απογυμνώνει και τον πλέον καλά καλυμμένο «πρωταγωνιστή» οποιουδήποτε παλκοσένικου. Στην εποχή της εικόνας και των παρελκόμενων της εικονικής πραγματικότητας που δημιουργεί η ψηφιακή επικοινωνία με κυρίαρχο μέσο την τηλεόραση μπορεί κανείς να μαγνητοσκοπήσει και να αναλύσει καρέ-καρέ κάθε κίνηση, κάθε μυϊκή σύσπαση του προσώπου, κάθε υπερβολή στην μυοσκελετική οντότητα εκείνου ή εκείνης που εκτίθεται στον ανελέητο τηλεοπτικό φακό.
      Η «μη λεκτική επικοινωνία» στους ανθρώπους, δηλαδή η γλώσσα του σώματος, (όπου μαθαίνουμε να κωδικοποιούμε και να αποκωδικοποιούμε νοήματα) μοιάζει να έχει έλθει στην επιφάνεια από τον Δαρβίνο αλλά στην εποχή μας την έκανε παγκοσμίως γνωστή το σχετικό βιβλίο του Τζούλιους Φαστ που  δημοσιεύθηκε σε δεκάδες γλώσσες εκτός της Αγγλικής. Ο Φαστ διατείνεται ότι

Μεταφέρουν μειονοτικούς στη Θράκη για τις εκλογές - Κέντρο ειδικών δυνάμεων φτιάχνει το ΓΕΣ

«Εισβολή» εξτρεμιστών μειονοτικών για να υποστηρίξουν το μειονοτικό ψηφοδέλτιο ετοιμάζεται για τις εκλογές της ερχόμενης Κυριακής. Ο Χακάν Τσαβούσογλου πρόεδρος του παραρτήματος του BTTD, μιλώντας στην Προύσα κάλεσε τους μειονοτικούς ότι οι ερχόμενες εκλογές θα αποτελέσουν ευκαιρία για «Μια ριζική αλλαγή στην διακυβέρνηση» Και συνέχισε: «Στην Προύσα υπάρχει δυνατότητα 8 χιλιάδων ψήφων. Επιθυμία μας είναι όλους αυτούς να τους μεταφέρουμε».

Αλλά λέει και κάτι άλλο πολύ ενδιαφέρον (σ.σ. τελικά ευτυχώς που είναι και οι Τούρκοι και μαθαίνουμε το τι συζητούν οι κυβερνώντες πίσω από την πλάτη των πολιτών): «Οι συνομιλίες που πραγματοποιήθηκαν ανάμεσα στις δύο χώρες ειδικότερα για το θέμα του μουφτή, και στο σημείο που έχουν φτάσει αποτελούνε ένα σημείο καμπής για την μειονότητα μας. Η εξέλιξη αυτή πιστεύουμε πως θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην επίλυση και των υπολοίπων θεμάτων».

Αλλωστε π Τσαβούσογλου, κάτι ξέρει αφού ήταν προσκεκλημένος του υπουργού προεδρίας-υπεύθυνου για τους Τούρκους του εξωτερικού Φαρούκ Τσελίκ, στην … Αθήνα, όπου η κυβέρνηση έφτιαξε σύνοδο για την κλιματική αλλά οι Τούρκοι έφεραν τους μειονοτικούς για πανηγυράκι με τις «μειονότητες». Μάλιστα ο Τσαβούσογλου ανακοίνωσε στην Προύσα ότι με την παρούσα ελληνική κυβέρνηση «Υπάρχουν απτά αποτελέσματα. Πλέον δεν κάνουμε τρύπες στο νερό"!

Η κατάσταση, λοιπόν έχει αρχίσει και ξεφεύγει. Και δεν είναι θέμα απλώς και μόνο της νυν κυβέρνησης η οποία έτσι η αλλιώς σύντομα ή μεσοπρόθεσμα μπορεί να αποτελεί παρελθόν.

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ στο τεύχος που κυκλοφορεί παρουσιάζει για πρώτη φορά το νέο
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σελίδες