ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ e-ΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΑΣ...

15/4/11

Το ΣΔΟΕ ψάχνει την Μαριάννα, εκείνη απειλεί να αυτοκτονήσει


Το υπουργείο Οικονομικών απαιτεί 30.600 ευρώ από την Μαριάννα Ντούβλη για τη συμμετοχή της σε DVD. Όσα λεφτά δηλαδή εισέπραξε κινηματογραφώντας τις δύο ταινίες όπου συμμετείχε. «Θα αυτοκτονήσω. Μεγαλώνω ολομόναχη ένα παιδί. Είμαι
Το ΣΔΟΕ ψάχνει την Μαριάννα, εκείνη απειλεί να αυτοκτονήσει
καθ’ όλα νόμιμη. Πληρώνω στο κράτος τους φόρους και το ΦΠΑ που μου αναλογεί»., λέει έξαλλη η Μαριάννα Ντούβλη στην Espresso.

«Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων ο λογιστής του παραγωγού μου, του κ. Σειρηνάκη, μου συνέστησε να ανοίξω μία εταιρεία προκειμένου να μπορώ να κόβω τιμολόγια και δελτία παροχής υπηρεσιών. Πράγματι, πέρσι στις 24 Απριλίου το έκανα, ως όφειλα, και έκοψα τιμολόγιο για την αμοιβή μου. Συνολικά μείον τον ΦΠΑ εισέπραξα το ποσό των 30.300 ευρώ» δήλωσε στην η Μαριάννα.

Η Μαριάννα Ντουβλή δηλώνει αποφασισμένη να μην άφησε την υπόθεση να περνά έτσι απλά. Όπως λέει: «…Απευθύνθηκα στο δικηγορικό γραφείο του κ. Σάκη Κεχαγιόγλου και θα ασκήσω όλα τα νόμιμα δικαιώματά μου. Ο νόμος μου δίνει περιθώριο γι’ αυτό 60 ημέρες. Στέλνω το παιδί μου στα καλύτερα σχολεία και δεν μπορώ να διανοηθώ ότι θα του στερήσω αυτό. Παλεύω μόνη μου και το μεγαλώνω μόνη μου», υποστηρίζει.
www.newstoday.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σελίδες