ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ e-ΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΑΣ...

23/2/11

ΤΗΝ ΑΠΕΛΥΣΕ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΑΡΡΩΣΤΗ

«Την απέλυσε επειδή ήταν κλινήρης σπίτι της για 10 μέρες με ίωση», όπως γράφει η εφημερίδα «Ρεπόρτερ». Η 25χρονη υπάλληλος, η οποια  εργαζόταν  σε ταβέρνα της Πάτρας και  βρέθηκε στο δρόμο λόγω της εργατικής αυθαιρεσίας, διηγείται πώς έφθασαν τα πράγματα σ’ αητή την άδοξη κατάληξη:
«Εργάζομαι στη συγκεκριμένη ταβέρνα εδώ και περίπου δύο χρόνια. Δεν είχα δώσει δικαίωμα και αφορμή ποτέ και για το οτιδήποτε. Ήμουν πάντοτε τυπική στα καθήκοντά μου, κάτι που και ο ίδιος ο εργοδότης μου το είχε αναφέρει αρκετές φορές κατά το παρελθόν. Πριν από 10 μέρες αρρώστησα, έχοντας υψηλό πυρετό, που με είχε καθηλώσει στο κρεβάτι. Αμέσως ειδοποίησα τη διεύθυνση, λέγοντας ότι δεν έχω τη δυνατότητα να εργαστώ.
Μετά από τέσσερις με πέντε μέρες ξεκίνησαν τα τηλέφωνα από το
μαγαζί, λέγοντάς μου ότι πρέπει να γυρίσω στη δουλειά λόγω φόρτου εργασίας. Τους εξήγησα ότι αυτό είναι αδύνατο, αφού η κατάστασή μου παρέμενε άσχημη και ο πυρετός δεν έχει υποχωρήσει».
«ΜΕ ΑΠΕΙΛΟΥΣΑΝ»
Κάπου εκεί και, σύμφωνα πάντα με την καταγγελία της εργαζόμενης στο «Ρ», ο εργοδότης της ξεκίνησε να την απειλεί πως αν δεν γυρίσει στην εργασία της θα απολυθεί. «Με απειλούσε ότι αν δεν επιστρέψω θα με απολύσει. Προσπαθούσα να του εξηγήσω ότι αυτό ήταν αδύνατο. Τότε λοιπόν μου είπε από το τηλέφωνο ότι να ψάξω αλλού για δουλειά γιατί απολύομαι».
Η υπόθεση αναμένεται να έχει και συνέχεια, καθώς η εργαζόμενη αναμένεται να κινηθεί νομικά εναντίον του πρώην πλέον εργοδότη της, ενώ θα προσφύγει και στο σώμα επιθεώρησης εργασίας, καθώς, εκτός των άλλων, η 25χρονη μας αποκάλυψε ότι όλο το διάστημα που απασχολούνταν στην ταβέρνα εργαζόταν ανασφάλιστη και σε καθεστώς μαύρης εργασίας.
thebest.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σελίδες