ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ e-ΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΑΣ...

30/3/11

ανεκδοτο... τα χάπια !

ύο τύποι περιμένουν στο γραφείο ενός ουρολόγου-σεξολόγου.
- Τί έχεις εσύ; ρωτάει ο ένας τον άλλο.
- Έχω πολύ μικρό πέος, και ήρθα μήπως μου δώσει ο γιατρός κάτι για να μεγαλώσει. Εσύ;
- Εγώ έχω εξαιρετικά μεγάλο πέος, και θέλω να μου δώσει κάτι για να μικρύνει και να μπορώ να κάνω σεξ...
Κατά λάθος όμως ο γιατρός μπερδεύει τα χάπια και τα δίνει αντίθετα.
Τον επόμενο μήνα μπουκάρει ο τύπος με το μικρό πέος στο γραφείο του γιατρού:
- Ρε άσχετε γιατρέ, έκανες λάθος. Μας έδωσες τα φάρμακα ανάποδα. Το πέος μου μίκρυνε και άλλο! Και του αλλουνού μεγάλωσε κι άλλο.
- Πού είναι ο άλλος; ρωτάει ο γιατρός.
- Κάνει μανούβρα στην γωνία! 

/www.filaki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σελίδες