ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ e-ΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΑΣ...

25/3/11

Booty talk: 10 διάσημες γυναίκες μιλούν για τα διάσημα οπίσθια τους



Τις ακούσαμε σε διάφορες συνεντεύξεις να απαντούν σε ερωτήσεις σχετικά με το σώμα τους και συγκεκριμένα με τα οπίσθια τους. Διαλέξαμε τις 10 καλύτερες δηλώσεις και σου τις παρουσιάζουμε.


 
Είμαστε σίγουροι για το τι σκέπτεσαι μόλις αντικρίζεις τα παρακάτω διάσημα οπίσθια. Αυτό που δεν ήξερες είναι το τι σκέφτονται οι κάτοχοί του. Μια μικρή έρευνα στις συνεντεύξεις τους ήταν αρκετή για να ξεθάψουμε τις σκέψεις τους

Beyonce



Ο πισινός μου είναι φυσικός. Αλλά περνάω από διάφορες φάσεις όπως όλες οι γυναίκες. Μ’ αρέσει που έχω καμπύλες, αλλά κάποιες φορές εμφανίζονται σε λάθος σημεία. Μετά την πρωτοχρονιά ξεκινάω να γυμνάζομαι ανεβαίνοντας σκάλες, η καλύτερη γυμναστική για τα οπίσθιά μου. Μετά από τις σκάλες ξεκινάω γυμναστήριο μέχρι να το βαρεθώ και να σταματήσω.”

Αυτή είναι γυναίκα. Βαριέται το γυμναστήριο, ανεβοκατεβαίνει σκάλες, παίρνει που και που κάνα κιλό. Όχι πλαστική και άθραυστη.

Kim Kardashian



Συνεχώς όλοι ενδιαφέρονται για την πίσω πλευρά μου. Οι παπαράτσι προτιμούν να φωτογραφίζουν τον ποπό μου από το πρόσωπό μου και ο κόσμος έρχεται και με ρωτά αν μπορεί να τον πιάσει. Πολλές φορές αναρωτιέμαι αφού όλοι έχουν από ένα, γιατί ασχολείστε με το δικό μου;

Πάνε οι εποχές του αυτόγραφου. Τώρα πιάνουν ποπούς, στήθια ή τέλος πάντων ότι βρουν. Αχ, τι τραβάτε κι εσείς οι επώνυμοι.

Kendra Wilkinson



Η Kim Kardashian είναι το πρότυπο μου και το κίνητρο για να έχω τον καλύτερο ποπό του Hollywood! Κάνω squats και ότι άλλο χρειαστεί για να διατηρήσω τα οπίσθιά μου σε φόρμα.”

Το παν είναι να έχεις τα σωστά πρότυπα!

Kate Winslet



Δεν ξέρω ούτε μία γυναίκα που δεν κοιτάζει την πίσω πλευρά της στον καθρέφτη πριν βγει από το σπίτι. Αποφάσισα λοιπόν να αγαπήσω την πίσω όψη μου.”

Καλά έκανες Kate μου και άργησες. Να ‘ξερες πόσοι και πόσοι την αγάπησαν πριν από σένα.

Cameron Diaz



Πολύ θα ήθελα να έχω ένα μεγαλύτερο ποπό, περισσότερο κρέας πάνω στο σώμα μου. Θα ήθελα να είμαι πιο χυμώδες. Αλλά έτσι είναι το σώμα μου και δεν αλλάζει.”

Μην ανησυχείς κορίτσι μου. Εμείς σ’ αγαπάμε όπως είσαι.

Kelly Clarkson



Η δίαιτες της πείνας δεν δουλεύουν για μένα. Μόλις πείθω τον εαυτό μου να κάνει κάτι, το σώμα μου αντιδρά και κάνει το αντίθετο. Δεν έχω σχεδιαστεί για να έχω φέτες κοιλιακούς. Λατρεύω τον πισινό μου. Μ’ αρέσει να φοράω τζιν και να το γεμίζω. Όταν βλέπω κοπέλες που δεν μπορούν να γεμίσουν τα παντελόνια τους, ειλικρινά τις λυπάμαι.”

Και ποιος δεν τις λυπάται; Αυτές τις άσχημες μοντέλες με τα αδύνατα κορμιά που δεν μπορούν να γεμίσουν το τζιν. Να δεις που κι αυτές λυπούνται τον εαυτό τους.

Christina Ricci



Και την έχω κάνει για να πείσω τον φίλο μου να μου κάνει ένα Brazilian Booty Lift! Αλλά αυτός τίποτα. Του λέω εσύ δεν θες να έχω τέτοιο ποπό;”

Ε, πήγαινε βρε κορίτσι μου αλλού να βρεις την υγεία σου ή απλά άλλαξε γκόμενο. Σκέψη θέλει;

Erin Andrews



Ο χορός είναι υπέροχη γυμναστική. Οι μύες μου έχουν δυναμώσει πολύ. Απλά προσπαθώ να μην χάσω πολύ βάρος για να διατηρήσω τον ποπό μου και το στήθος μου.”

Και πολύ καλά κάνεις. Χωρίς αυτά μην περιμένεις μέλλον.

Kelly Rowland



Αν δω τον πισινό μου να πέφτει, απλά θα κάνω ότι μπορώ για να τον σηκώσω.”

Κάτσε κάτω από την μπάρα Kelly!

Jean-Claude Van Damme



Το παραδέχομαι ότι έχω έναν υπέροχο πισινό. Πολλοί λένε ότι πάνω του χτίστηκε η καριέρα μου.”

Το ξέρω, το ξέρω, ο Van Damme δεν είναι γυναίκα, αλλά αν βλέπατε εσείς τέτοια δήλωση θα την αφήνατε απ’ έξω; Εγώ δεν κρατήθηκα.
www.men24.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σελίδες