ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ e-ΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΑΣ...

6/7/10

Υψηλού επιπέδου Ρωσο-Βουλγαρικές συνομιλίες για τους αγωγούς

Ο αναπληρωτής πρωθυπουργός της Ρωσίας Βίκτορ Ζούμπκοφ πραγματοποιεί επίσκεψη στην Βουλγαρία με την ατζέντα να είναι επικεντρωμένη στα ενεργειακά σχέδια τα οποία φαίνεται να έχουν μπλοκαριστεί από την Σόφια.
Ο Ρώσος πρωθυπουργός Βλάντιμιρ Πούτιν και ο Βούλγαρος ομόλογός του Μπόικο Μπορίσοφ συμφώνησαν για την εν λόγο συνάντηση κατά την τελευταία τους τηλεφωνική συνομιλία πριν λίγες ημέρες. Η συζήτηση όπως είναι φυσικό περιστρέφεται γύρω από τρία ζητήματα. Του αγωγού πετρελαίου Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη, του αγωγού φυσικού αερίου South Stream και της κατασκευής του πυρηνικού εργοστασίου του Μπελένε.
Επίσης, στις 8 Ιουλίου, Βουλγαρική αντιπροσωπία πρόκειται να επισκεφθεί την Μόσχα για συνομιλίες με την Gazprom. Είναι σαφές πως η σημερινή υψηλού επιπέδου συνάντηση θα προετοιμάσει το έδαφος για τις συζητήσεις στην Ρωσία.
Εκτός των γνωστών δηλώσεων του Μ. Μπορίσοφ σχετικά με το πυρηνικό εργοστάσιο του Μπελένε αλλά κυρίως αναφορικά με τον Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη, η Σόφια φαίνεται να «φρενάρει» και το ζήτημα του αγωγού φυσικού αερίου αφού η Βουλγαρία δείχνει έτοιμη να προχωρήσει σε «έρευνα» αναφορικά με τους όρους συμμετοχής της στο εν λόγω πρόγραμμα.
Είναι σαφές πως πολλά θα εξαρτηθούν από τις διαπραγματεύσεις αυτών των μηνών αφού μία καθυστέρηση των προγραμμάτων μπορεί να οδηγήσει τα σχέδια σε κατάρρευση.

απο defence-point.gr

ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΚΟΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟ

Το Κόμμα των Ελλήνων «Εθνική Ελληνική Μειονότητα για το Μέλλον»-MEGA, άνοιξε την Κυριακή την αυλαία των πολιτικών δραστηριοτήτων για την ανάδειξη και την οργάνωσή του. H αίθουσα συνεδριάσεων του ξενοδοχείου «Butrinti», ήταν κατάμεστη από ΄Ελληνες που ενδιαφέρονται για το πρόγραμμα αυτού του κόμματος, το οποίο εμφανίζεται στην πολιτική της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας ως όραμα και ιστορική αναγκαιότητα για τη συσπείρωση των Βορειοηπειρωτών και την προώθηση των πραγματικών προβλημάτων τους.

Την έναρξη της δραστηριότητα έκανε ο κύριος Σπύρος Διαμάντης, πολιτικός

Και οι Οικολόγοι Πράσινοι κατά του Χριστιανικού Σταυρού

Για να γνωρίζετε τι εκπροσωπούν πραγματικά τα κόμματα που ψηφίζετε...!
Η μη ανάρτηση των θρησκευτικών συμβόλων κύριοι "οικολόγοι" δεν θίγει τα ανθρώπινα δικαιώματα των χριστιανών ορθόδοξων που αποτελούν το 97% των Ελλήνων;
Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου των Πρασίνων
Η ανάρτηση θρησκευτικών συμβόλων στα σχολεία & το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου. Ακραία, άκαιρη και χωρίς συνταγματική νομιμοποίηση η χθεσινή παρέμβαση της Ελλάδας στο Ε.Δ.Δ.Α. Οι Οικολόγοι Πράσινοι ζητούν την ουδετερότητα της Πολιτείας απέναντι στα θρησκευτικά φρονήματα των πολιτών. Οι Οικολόγοι Πράσινοι πληροφορήθηκαν με έκπληξη πως η Ελλάδα, κατά τη χθεσινή ακροαματική διαδικασία στο Τμήμα Ευρείας Σύνθεσης του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΔΔΑ), στην υπόθεση Lautsi κατά Ιταλίας για την απομάκρυνση των θρησκευτικών συμβόλων από τα σχολεία, προέβη σε κοινή παρέμβαση (στην οποία συμμετέχουν επίσης η Κύπρος, ο Άγιος Μαρίνος, η Αρμενία, η Βουλγαρία, η Λιθουανία, η Μάλτα, το Μονακό, η Ρουμανία και η Ρωσία) υπέρ της Ιταλίας...
, η οποία καταδικάστηκε από το αρμόδιο Τμήμα του Ε.Δ.Δ.Α. για παραβίαση

Θρίλερ με έρευνα-διάσωση στους Καλόγερους - Ενημέρωση ΓΕΕΘΑ δημιουργεί ερωτήματα

Σκηνικό κρίσης πήγε να δημιουργηθεί στην περιοχή τωνν νήσων Καλόγερων στο Βόρειο Αιγαίο (δυτικά της Χίου), όταν κατά την εκτέλεση αποστολής έρευνας-διάσωσης (είχε προσαράξει εμπορικό σκάφος επάνω στις βραχονησίδες, υποτίθεται αλλά δεν έχει βρεθεί κάτι μέχρι στιγμής) από ελληνικά σκάφη και ελικόπτερα, η τουρκική φρεγάτα TCG F-503 Beykoz, προσπάθησε να παρεμβληθεί στα ελληνικά σκάφη.

Τουρκικά μαχητικά περιπολούσαν επάνω

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΘΟΥΝΕ ΓΛΩΣΣΕΣ

5/7/10

Σύνταξη με 28,5 χρόνια ασφάλισης μόνο για τους υπαλλήλους της Βουλής

 του Ζώη Τσώλη

Προκλητικές ανισότητες, παρά τις μεγάλες αλλαγές στο ασφαλιστικό σύστημα που επιχειρεί η κυβέρνηση, κρύβει το νέο συνταξιοδοτικό καθεστώς των δημοσίων υπαλλήλων, καθώς από τις επώδυνες αλλαγές εξαιρέθηκαν για μια ακόμη φορά οι εργαζόμενοι στη Βουλή και οι ίδιοι οι βουλευτές. Χθες έγινε γνωστό ότι και οι ένστολοι πλέον θα συνταξιοδοτούνται με βάση τις γενικές διατάξεις, δηλαδή θα πρέπει να συμπληρώνουν 40 χρόνια απασχόλησης. Ομως θα τους δίνεται το δικαίωμα, όπως και στους άλλους δημοσίους υπαλλήλους, να αναγνωρίζουν και πλασματικό χρόνο ασφάλισης.

Μετά τη γνωμοδότηση του Ελεγκτικού Συνεδρίου ότι είναι αντισυνταγματική

ΔΝΤ: Θέλει τους υπεύθυνους της οικονομικής κρίσης στη φυλακή

του Μιχάλη Ιγνατίου

Την ανάγκη να υπάρξει άμεσα μεγαλύτερη αποφασιστικότητα σε ό,τι αφορά τις ποινές και την εφαρμογή του νόμου για τους μεγάλους και συστηματικούς φοροφυγάδες, αλλά και για όσους αποδεδειγμένα ευθύνονται για την κάκιστη κατάσταση της ελληνικής οικονομίας (πολιτικοί και αξιωματούχοι υπουργείων) επισημαίνουν υψηλά ιστάμενοι παράγοντες του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου και του αμερικανικού υπουργείου Οικονομικών.

Σύμφωνα με πληροφορίες από καλά ενημερωμένες πηγές, σε όλες τις συζητήσεις που διεξάγονται γίνονται συγκεκριμένες αναφορές στο μείζον θέμα της τιμωρίας όσων ευθύνονται για την οικονομική κρίση.

Ενας εκ των παραγόντων δήλωσε στο

Νέα μέτρα λιτότητας ετοιμάζουν Βρετανία και Γερμανία

του Γιώργου Κανελλόπουλου

ΝΕΑ ΣΚΛΗΡΑ ΜΕΤΡΑ λιτότητας που πλήττουν κατά κύριο λόγο τους δημοσίους υπαλλήλους ετοιμάζουν Βρετανία και Γερμανία. Στη Βρετανία ο υπουργός Οικονομικών Τζ. Οζμπορν ζήτησε από το επιτελείο του να εξετάσει πώς θα μπορούσαν να μειωθούν έως και 40% οι δαπάνες στον δημόσιο τομέα. Ο ομόλογός του στη Γερμανία Β. Σόιμπλε πρότεινε περικοπές 137 δισ. ευρώ από τον δημόσιο προϋπολογισμό έως το 2014, από τις οποίες θα πληγούν περισσότερο οι ένοπλες δυνάμεις.

Το μεγάλο ψαλίδισμα των δαπανών γίνεται ενώ ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας ΖανΚλοντ Τρισέ ζητά ξανά από τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις να μειώσουν τα ελλείμματα δίνοντας ταυτόχρονα ψήφο εμπιστοσύνης στην ευρωζώνη, η οποία- όπως λέει- έχει μεγαλύτερη ικανότητα να αντιμετωπίσει την κρίση από όσο νομίζουν οι αγορές.

Σύμφωνα με τους «Φαϊνάνσιαλ Τάιμς», ο Οζμπορν με επιστολή του

Δημοσκοπήσεις του τρόμου....



Κάτω από τη βάση βαθμολογούνται τόσο η κυβέρνηση όσο και ο πρωθυπουργός από τη συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού, όπως προκύπτει από πανελλαδική δημοσκόπηση της εταιρείας RASS για «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» (πραγματοποιήθηκε από 24 Ιούνη έως και 1 Ιούλη, τηλεφωνικά, σε δείγμα 2.003 συνεντεύξεων, σταθμισμένο).
Αλλά το σημαντικότερο και πολύ χαρακτηριστικό είναι ότι δείχνει τη μεγάλη φθορά της κυβέρνησης και του Γ. Παπανδρέου προσωπικά, φθορά που τείνει να προσλάβει χαρακτηριστικά μη αναστρέψιμης κατάστασης:

Έχει, όπως προκύπτει από την ανάλυση των στοιχείων της έρευνας, παγιωθεί ένα σοβαρότατο ποσοστό ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ του περασμένου Οκτώβρη, κυμαινόμενο από το ένα τρίτο τους μέχρι και πάνω από 70%, που αμφισβητεί όλες τις κυβερνητικές επιλογές και επίσης αμφισβητεί και τον Γ. Παπανδρέου!

Είναι η οργή, η απογοήτευση, η προδοσία που αισθάνονται ψηφοφόροι του κυβερνώντος κόμματος και την εκφράζουν με κάθε τρόπο.

Αλλά, επαναλαμβάνουμε, το σημαντικότερο είναι πως στο κάδρο της φθοράς μπαίνει πλέον και ο ίδιος ο Γ. Παπανδρέου. Βασικές του επιλογές αμφισβητούνται από μεγάλο μέρος και ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ, που του καταλογίζουν και ψέματα και ανακολουθίες. Πραγματικά, η έρευνα αποτελεί

«Διαφυγή» του Ελληνοκύπριου κατασκόπου των Ρώσων;

Ένας από τους πρωταγωνιστές του κατασκοπευτικού σίριαλ ανάμεσα στη Ρωσία και τις ΗΠΑ είναι και ο Ελληνοκύπριος Ρόμπερτ Κρίστοφερ Μέστος.
Το συγκεκριμένο πρόσωπο κατηγορήθηκε ως μέλος του δικτύου κατασκοπείας των Ρώσων με πλούσια δράση στις Ηνωμένες Πολιτείες. Συνελήφθη στην Κύπρο.
Ωστόσο, μετά τη σύλληψή του, η κυπριακή Δικαιοσύνη αποφάσισε την προσωρινή αποφυλάκισή του έναντι χρηματικής εγγύησης. Έκτοτε αγνοείται, με τις κυπριακές αρχές να υποστηρίζουν ότι οι – ικανότατες – σύμφωνα με τις εκτιμήσεις

"Κούρεψαν" τον Στόλο στη Νέα Δομή Δυνάμεων: 12 από 14 οι φρεγάτες - "Προικοδότηση" ΑDM με 5 κορβέτες

Μείζονες ανακατατάξεις στη δομή δυνάμεων των κύριων σκαφών επιφανείας του Πολεμικού Ναυτικού, αποφασίστηκε πριν δέκα ημέρες με απόφαση του Ανώτατου Ναυτικού Συμβουλίου (ΑΝΣ). Όπως αναφέρουν απόλυτα έγκυρες πηγές του Π.Ν. στο defencenet.gr, στη Νέα Δομή Δυνάμεων του Π.Ν., αποφασίστηκε η μείωση της δύναμης των φρεγατών από 14 σε 12 (!), αλλά αυξήθηκε ο αριθμός των ... κορβετών από 4 σε 5 ενώ και ο αριθμός των υποβρυχίων μειώνεται από 10 σε 8. Είναι σαφές ότι στην απόφαση του ΑΝΣ, η οποία βέβαια είναι υλοποίηση της πολιτικής κατεύθυνσης που δόθηκε, υπάρχει έντονο το «άρωμα» της συμφωνίας για τα ΕΝΑΕ με την Abu Dhabi Mar.

Το χειρότερο όλων είναι ότι η ναυπήγηση των έξι σύγχρονων φρεγατών μειώνεται κατά ένα τρίτο και πλέον δίνεται άμεσα «πράσινο φως» μόνο για τέσσερα σκάφη FREMM! Πιθανότατα θα υπάρξει option για άλλα δύο σκάφη, αφού απλά δεν βγαίνουν τα νούμερα: Ακόμα και με δώδεκα σκάφη πόσες από τις δέκα “S” που αποτελούν αυτή την στιγμή τον κορμό του Στόλου, να αντέξουν μετά το 2020;  Και όταν λέμε να αντέξουν, δεν εννοούμε να πλέουν. Εννοούμε να μάχονται...

Το 2004 το πλάνο ήταν να μείνουν σε ενέργεια το 2020 μόνο δύο φρεγάτες “S” που ενσωματώνουν δυνατότητα δορυφορικών επικοινωνιών. Και αυτές να βγούν από την υπηρεσία μέχρι το 2024. Τώρα θα πρέπει να κρατηθούν σε υπηρεσία τέσσερα σκάφη μέχρι το 2024, αν θεωρήσουμε ότι περί το 2018 θα ληφθεί απόφαση για υλοποίηση της οption (αν περιληφθεί τελικά οption στο συμβόλαιο των FREMM...).

Το θέμα είναι ότι 12 κύριες μονάδες επιφανείας είναι λίγες, πολύ λίγες για το Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο, από την στιγμή που οι τέσσερις από αυτές είναι σκάφη που θα κλείνουν αισίως 40 χρόνια στην θάλασσα το 2020. Εκτός και αν έχουμε παραδοχή αυτού που σημείωνε το αμερικανικό ινστιτούτο STRATFOR περί «οριστικής γεωπολιτικής έκλειψης της Ελλάδας από την Ανατολική Μεσόγειο».

Από την άλλη πλευρά έχουμε δομή δυνάμεων με 5 κορβέτες που σημαίνει

4/7/10

2 «απορίες» και 1 πρόταση!...


TO ΠΑΡΟΝ KEIMENO ΣΤΑΛΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ EMAIL




Του Καθηγητή ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ

      Η σημερινή μου blog-άποψη συντάχθηκε σε επίπεδο «κωθωνιού» επιβεβαιώνοντας τους Πολιτικούς που μας Κυβερνούν, πρώην και νυν, που πασιφανώς μας φέρνονται σαν να είμαστε «…κωθώνια»! Και τα «κωθώνια» δικαιούνται να έχουν απορίες και να κάνουν προτάσεις του δικού τους επιπέδου…
      Άκουσα το απόσπασμα της συνέντευξης του  Πρωθυπουργού μας κ. Γιώργου Παπανδρέου στο Αμερικανικό τηλεοπτικό κανάλι PBS ( μάλλον πρόκειται για το πολύ γνωστό Public Broadcasting Service) όπως μας το έδωσαν τα ελληνικά ΜΜΕ «…το ΠΑΣΟΚ τολμά αυτά που ΔΕΝ τόλμησαν τις τελευταίες 10ετίες προηγούμενες Κυβερνήσεις…» και καλοπροαίρετα υποθέτω πέραν των κκ Καραμανλή και Μητσοτάκη ο κ Πρωθυπουργός περιλαμβάνει και τις Κυβερνήσεις του κ Σημίτη και του μακαρίτη πατέρα του στις οποίες – εάν σωστά θυμάμαι - ο κ Παπανδρέου κατείχε ΥΠΟΥΡΓΙΚΟΥΣ θώκους εξουσίας…
     Άκουσα και τις δηλώσεις στα ελληνικά ΜΜΕ του Υπουργού

Πού είσαι Γιώργο Παπαδόπουλε.!

Ο κοινοβουλευτισμός και οι κοινοβουλευτικοί πολιτικοί, είναι αυτοί οι οποίοι οδήγησαν την οικονομία της χώρας, στην καταστροφή, και τον Ελληνικό λαό σε φτώχια και εξαθλίωση.
Ο Ελληνικός λαός είναι πλήρως απογοητευμένος με την κατάσταση που επικρατεί στην χώρα του, και δεν υπάρχει καμία ελπίδα για το μέλλον του.
Σε έρευνα του Ευρωβαρομέτρου για την Ελλάδα, το 93,7% των Ελλήνων πολιτών πιστεύει ότι η φτώχια έχει αυξηθεί (το 74,74% των πολιτών της ΕΕ πιστεύει το ίδιο), την ίδια στιγμή που 7 στους 10 Έλληνες περιμένουν επιδείνωση στα οικονομικά των ελληνικών νοικοκυριών.
Πρόκειται για το υψηλότερο ποσοστό στην Ευρώπη των 27.00
Η κα Γιαννάκου σε κάποια ομιλία της, στο Ελληνικό κέντρο Λονδίνου, όταν ήταν υπουργός, είχε δηλώσει:
"έχουμε εξαλείψει

Έρευνες για πετρέλαιο μεταξύ Αγίων Σαράντα Αργυροκάστρου

Γεωλογικές μετρήσεις και για φυσικό αέριο

• Έως και οκτώ εκατ. δολάρια θα επενδύσει Αμερικάνικη εταιρία για έρευνα πετρελαίου στον άξονα που περιλαμβάνεται μεταξύ των Αγίων Σαράντα- Αργυροκάστρου και Αυλώνα. Παράλληλα θα αναζητήσει και φυσικό αέριο στην περιοχή.
Η αλβανική κυβέρνηση έδωσε το «πράσινο φως» στην Αμερικάνικη εταιρία «Sky Petroleum», να αρχίσει έρευνες για πετρέλαιο και αέριο στη Νότιο Αλβανία.

Για το σκοπό αυτό έχουν καταρτιστεί δύο ερευνητικές ομάδες για γεωλογικές μετρήσεις.
Ο υπουργός Οικονομίας, Εμπορίου και Ενέργειας της Αλβανίας Ντριτάν Πριφτί, μετά την υπογραφή της σύμβασης, δήλωσε ότι η συμφωνία

Η γενοκτονία των Ελλήνων. Ένας αιώνας σιωπής

Του Φάνη Μαλκίδη
 Μέρος της εισήγησης στο 2ο Παγκόσμιο Συνέδριο για τη Γενοκτονία του Διεθνούς Δικτύου Ακαδημαϊκών για τη Γενοκτονία Πανεπιστήμιο Σάσεξ. Μ. Βρετανία 28 Ιουνίου - 1 Ιουλίου 2010.
 Φέτος συμπληρώθηκαν 100 χρόνια, ένας αιώνας από τότε που το οργανωμένο σχέδιο εναντίον των Ελλήνων άρχισε να υλοποιείται. Ωστόσο έπρεπε να περάσουν πολλά χρόνια σιωπής για να υπάρξει λόγος, φως και πράξη.
Η γενοκτονία των Ελλήνων, είναι ένα ζήτημα και η διεθνής

H ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ: Ε. Βενιζέλος - Ν. Πλαστήρας - Ι. Μεταξάς

Ιστορική αναδρομή του Υποναυάρχου Σωτηρίου Γεωργιάδη ΠΝ, εα


Οι εντυπώσεις που καλλιεργούνται και επικρατούν για πρόσωπα και πράγματα, απέχουν μερικές φορές πάρα πολύ από την ιστορικά τεκμηριωμένη πραγματικότητα. Από τα πλαίσια αυτά δεν έχουν ξεφύγει οι ευρύτερα διάχυτες απόψεις για εξέχουσες προσωπικότητες της σχετικά πρόσφατης Ελληνικής ιστορίας, όπως ο Ελευθέριος Βενιζέλος, ο Ιωάννης Μεταξάς και ο Νικόλαος Πλαστήρας, οι οποίοι διαδραμάτισαν σημαντικούς ρόλους σε κρίσιμες καμπές του τόπου μας. Ο πρώτος και ο τελευταίος θεωρούνται ως πρότυπα δημοκρατικών και εθνικών αγώνων και τιμούνται σήμερα εξαιρετικά και εκτεταμένα, ενώ ο δεύτερος αγνοείται, χαρακτηριζόμενος δυσμενέστατα, ιδίως για την επιβολή της δικτατορίας 1936-1941. Ενδεικτικά σημειώνεται ότι μόνο στην περιοχή Αθηνών-Πειραιώς και Προαστίων, 60 περίπου δρόμοι και πλατείες φέρουν το όνομα του Ε. Βενιζέλου και 30 περίπου του Ν. Πλαστήρα.

Η συνοπτική ιστορική αναδρομή που ακολουθεί, επιχειρεί να παρουσιάσει παρασιωπούμενα στοιχεία προερχόμενα από τους ίδιους τους πρωταγωνιστές και από αδιαμφισβήτητες πηγές, προσκείμενες προς τον Ε. Βενιζέλο και Ν. Πλαστήρα, από τα οποία προκύπτει ότι και οι δύο αυτοί άνδρες ήταν θιασώτες του φασιστικού καθεστώτος του Μουσολίνι, το οποίο προσπάθησαν ανεπιτυχώς λίγο πριν από το 1936 να εγκαθιδρύσουν διά των όπλων πραξικοπηματικά στη Ελλάδα.

Περίοδος Πρωθυπουργίας Ε. Βενιζέλου 1928-1932

E_Venizelos_-_CopyΚατά τη διάρκεια της Πρωθυπουργίας του Ε. Βενιζέλου 1928-1932, υπεγράφη στη Ρώμη μεταξύ Βενιζέλου και Μουσολίνι Ελληνοϊταλικό Σύμφωνο Φιλίας, που πιστοποιεί την καλή σχέση των δύο ανδρών. Τα συναφή αποσπάσματα από το βιβλίο του φίλα προσκείμενου προς τον Ε. Βενιζέλο Γρηγορίου Δαφνή, Η ΕΛΛΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΟ ΠΟΛΕΜΩΝ  1923-1940, Σελίδες 51 και 52, Τόμος Β΄ έχουν ως ακολούθως:
Στο ίδιο διάστημα 1928-1932, για την τόνωση των καλών σχέσεων μεταξύ των Κυβερνήσεων Ελλάδας και Ιταλίας, η Κυβέρνηση Ε. Βενιζέλου ωδηγήθηκε στην προτίμηση των Ιταλικών Ναυπηγείων ANSALDO, για την εκεί παραγγελία και κατασκευή 4 Αντιτορπιλλικών του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού, τα οποία, παρά τα πολλά τεχνικά προβλήματα που παρουσίασαν μετά την παραλαβή τους, αξιοποιήθηκαν μέχρι και την περίοδο του Β΄ ΠΠ.
Νικόλαος Πλαστήρας
 Mikolaos_Plastiras_-_Copy
Ο Ν. Πλαστήρας (1883-1953) είχε κατά διαστήματα σημαντικότατη ανάμιξη και ηγετικό ρόλλο στα Ελληνικά στρατιωτικά και πολιτικά πράγματα και αξίζει να παρακολουθήσουμε περιληπτικά τα κυριότερα στάδια στης διαδρομής του.
 Ο Ν. Πλαστήρας κατετάγη στο στράτευμα ως Λοχίας το 1904. Το 1912 προήχθη σε Ανθυπολοχαγό. Το 1916 ήταν Λοχαγός και προσχώρησε στο Επαναστατικό Κίνημα του Ε. Βενιζέλου, που έγινε τον Σεπτέμβριο του 1916 στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου η Ελλάδα να εξέλθει στο πλευρό της Entente, στον Α΄ ΠΠ. Η Επαναστατική Κυβέρνηση της Θεσσαλονίκης του Ε. Βενιζέλου, κατά την περίοδο 14-6-1916 έως 14-11-1920, τον προήγαγε στο σύντομο αυτό διάστημα κατά 3 βαθμούς σε Συνταγματάρχη. Με το βαθμό του Συνταγματάρχου πήρε μέρος στην Μικρασιατική Εκστρατεία 1919-1922, μετά την κατάρρευση της οποίας πρωτοστάτησε στην στρατιωτική «Επανάσταση», όπως αποκλήθηκε το στρατιωτικό εκείνο κίνημα του 1922. Η «Επανάσταση» αυτή εξώρισε τον

Σκληρή ανακοίνωση για το ασφαλιστικό από τον σύνδεσμο έφεδρων καταδρομέων

Σκληρή ανακοίνωση για το ασφαλιστικό νομοσχέδιο και όσα προβλέπει για την εξαγορά της στρατιωτικής θητείας εξέδωσε ο σύνδεσμος εφέδρων καταδρομέων
"Σε λίγες μέρες συζητείται στη Βουλή το Συνταξιοδοτικό των Ελλήνων.
Η Κυβέρνηση και ο Υπουργός Εργασίας αποφάσισε ότι όλοι οι Έλληνες Έφεδροι που υπηρέτησαν τη Στρατιωτική τους θητεία. Άμισθοι και Aνασφάλιστοι πρέπει να τιμωρηθούν και να εξαγοράσουν τη στρατιωτική τους θητεία, διότι υπηρέτησαν στα σύνορα, στη Κύπρο και στα νησιά μας επειδή δεν είχαν πολιτικό βύσμα να υπηρετήσουν άοπλη θητεία στα Μουσεία της Λούφας και της Ντροπής, ενώ απαλλάσσονται όμως της εξαγοράς οι εργαζόμενοι ασφαλισμένοι στα Ταμεία του Δημοσίου,
Τραπεζών, ΔΕΚΟ κλπ.
Οι Υπουργοί Εργασίας και Άμυνας εγκρίνουν την εισφοροδιαφυγή των Υπουργείων τους αφού ενώ δεν

2/7/10

Παρακαλώ διαβάστε αυτήν την αναδημοσίευση

Το κείμενο είναι αναδημοσίευση απο το: Α! μπε μπα Blog! Το μπινελικοδρόμιο..Αυτό που θα διαβάσετε, είναι μια επιστολή από τον Τάκη Μίχα, και που ελήφθει μέσω Newsletter απο τον φίλο μας Mantata News
Λίγα λόγια για τον συγγραφέα της επιστολής.
O Τάκης Μίχας σπούδασε Εθνολογία και Φιλοσοφία στα πανεπιστήμια του Άρχους (Δανία), Ντουμπρόβνικ (Κροατία) και Σαντα-Κρουζ, (Καλιφορνια).
Έχει εργασθεί σε Δανικές και Ελληνικές εφημερίδες.
Σήμερα εργάζεται στην Ελευθεροτυπία ενώ παράλληλα αρθρογραφεί στην Wall Street Journal (Europe).
Είναι συγγραφέας του βιβλίου "Ανίερη Συμμαχία: η Ελλάδα και η Σερβία του Μιλόσεβιτς".
Το 2002 τιμήθηκε με το βραβείο δημοσιογραφίας του ιδρύματος Μπότση.
Ευχαριστώ πολύ για την αναδημοσίευση(AATON)
Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες συνομωσιολογικές θεωρίες - που έχει βρει αρκετή δημοσιότητα στο διαδίκτυο – σχετικά με τη σημερινή κρίση και τον ρόλο του ΓΑΠ είναι αυτή που παραθέτω πιο κάτω .
Από τον Τάκη Μίχα
O Τάκης Μίχας σπούδασε Εθνολογία και Φιλοσοφία στα πανεπιστήμια

1/7/10

Στις διώξεις του κινήματος κατά των διοδίων απαντάμε με ενότητα και αγώνες- ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 4 ΙΟΥΛΗ , 6 μμ, ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΑΦΙΔΝΩΝ



Το κίνημα ενάντια στα Διόδια διανύει τον 9ο μήνα του, στην πανελλαδική του έκφραση. Οι πολυεθνικές εταιρίες που εκμεταλλεύονται τους εθνικούς μας δρόμους, μετά απο παραχώρηση τους απο τις κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, με τις ευλογίες του ΛΑΟΣ, προσπαθούν να κάμψουν το αγωνιστικό μας φρόνημα , με διώξεις ενάντια στο κίνημα μας. Ετσι προχώρησε σε μηνύσεις ενάντια σε 11 αγωνιστές του κινήματος , μέλη του συντονιστικού της Βορειανατολικής Αττικής. Οι ανυπόστατες κατηγορίες ξεκινούν απο την σύσταση εγκληματικής οργάνωσης και καταλήγουν στην παρακώληση συγκοινωνιών, ενάντια σε αυτούς που απελευθερώνουν τα διόδια αποδίδοντας τους δρόμους ελεύθερους στους οδηγούς.
Ταυτόχρονα η κυβέρνηση του ΔΝΤ-ΕΕ, προσπαθεί να καταστείλει

ΞΕΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ!

ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ Κ.Κ. ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ


ΤΡΙΑ ΑΝΗΣΥΧΑΣΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ!
_______Άν, λέγω, άν στην καρδιά σας, αγαπητοί μου φίλοι, έχουν μείνει λίγες σταγόνες αγάπης για την γλυκειά μας Πατρίδα, διαβάστε τα παρακάτω. Είναι τρείς ειδήσεις, διαφορετικές μεταξύ τους, οι οποίες εκπέμπουν τό ίδιο βασικά μήνυμα: Η Ελλάδα τελειώνει! ______Από τή μιά μεριά είναι η κα Δραγώνα, η οποία συνεχίζει ανενόχλητη το καταστρεπτικό της έργο στην Εκπαίδευση.

______Από τήν άλλη βρίσκουμε την αποκάλυψη, ότι έρχονται τρία χρόνια κρίσιμα για τον τόπο μας.

______Εκ τρίτου μπορείτε να "θαυμάσετε" τι διδάσκονται οτην ιστορία τα παιδιά του Δημοτικού έδώ στην Ελλάδα για τις Ελληνοτουρκικές σχέσεις και τί αντίστοιχα στην Τουρκία.

_______Παρακαλώ διαβάστε τα στοχαστικά. Και αν έχετε λίγες σταγόνες αγάπης για την ένδοξη

Aρχαία Eλληνικά κατά δυσλεξίας

Tης Aλεξανδρας Kασσιμη
Oπλο κατά της δυσλεξίας και άλλων μαθησιακών δυσκολιών αποτελεί η εκμάθηση της αρχαίας ελληνικής γλώσσας στα πρώτα σχολικά χρόνια, σύμφωνα με τα συμπεράσματα τριετούς έρευνας που πραγματοποίησε το Aνοικτό Ψυχοθεραπευτικό Kέντρο και το Iνστιτούτο Διαγνωστικής Ψυχολογίας. Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας που παρουσιάστηκε πρόσφατα στο

Αμυντικό Τεχνολογικό Πάρκο Κων/πολης

ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ????????


Η Άγκυρα προχωράει με γοργό βήμα στην δημιουργία «πολλαπλασιαστών ισχύος» και στον τομέα της αμυντικής βιομηχανίας, με την δημιουργία τεχνολογικού πάρκου εστιασμένου στην έρευνα και ανάπτυξη τεχνολογιών εστιασμένων στον τομέα της άμυνας, στην Κωνσταντινούπολη.

Σύμφωνα με τον υπουργό Άμυνας Βεχντί Γκιονούλ, η νέα αυτή πρωτοβουλία θα προσελκύσει ξένες επενδύσεις ενώ τοποθετήσει την Τουρκία «στον χάρτη των αμυντικών, αεροδιαστημικών, και νανοτεχνολογικών βιομηχανιών».

Από την πλευρά του ο υφυπουργός Αμυντικής Βιομηχανίας

ΕΒΕΑ: Τα φορολογικά μέτρα θα οδηγήσουν σε μετανάστευση ή λουκέτο τις ελληνικές επιχειρήσεις


του Χρ. Κολώνα

Κύμα μεταναστεύσεων ελληνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό καθώς και λουκέτων, λόγω της ασκούμενης φορολογικής πολιτικής, προμηνύουν τα αποτελέσματα έρευνας του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου της Αθήνας.

Την έρευνα έδωσε στη δημοσιότητα ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ Κ. Μίχαλος και σύμφωνα με τα στοιχεία της σχεδόν εννέα στις 10 επιχειρήσεις θεωρούν ότι η ασκούμενη φορολογική πολιτική επιβαρύνει τις οικονομικές τους επιδόσεις, περισσότερες από οκτώ στις 10 αντιμετωπίζουν πτώση τζίρου, ενώ δύο στις 10

Ξέφραγο αμπέλι η δημόσια διοίκηση

Κραυγαλέες περιπτώσεις κακοδιοίκησης, παράβασης καθήκοντος και άλλων ατασθαλιών εντόπισε στο δημόσιο ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρος Ρακιτζής.

Παρουσιάζοντας την έκτη κατά σειρά ετήσια έκθεση, του 2009, ο κ. Ρακιτζής δήλωσε ότι κατά την προηγούμενη χρονιά διενεργήθηκαν 4.440 έλεγχοι. Από τις υποθέσεις αυτές, 724 παραπέμφθηκαν στον εισαγγελέα, ενώ άλλες 185 παραπέμφθηκαν στον εισαγγελέα από τον ίδιο τον ΓΕΔΔ.

«Να αλλάξουμε νοοτροπία και να σεβόμαστε τους θεσμούς» επισήμανε ο

30/6/10

Σε καθημερινή περίπου βάση, μέσω διαφόρων δημοσιευμάτων, οι αλβανοί κάνουν λόγο για “γενοκτονία τσάμηδων”

Το αλβανικό κοινοβούλιο πραγματοποίησε στις 24 /6 ενός λεπτού σιγή στη μνήμη των θυμάτων της σφαγής της Τσαμουριάς από τον Ελληνικό Στρατό.
Η αλβανική εφημερίδα «55», καθώς και η «Albania Press», δημοσιεύουν σήμερα (χθες), ένα άρθρο που τιτλοφορείται για την μεν «55»: “Σε ανάμνηση της σφαγής των αθώων Αλβανών-Τσάμηδων”, για τη δε «Albania Press»: “Περνάει ο καιρός αλλά η ιστορία δεν ξεχνιέται”.
Στο άρθρο παρουσιάζεται η θέση του αλβανο-τσάμη

Νέα πτώματα λαθρομεταναστών στον Έβρο

Συνολικά 16 είναι τα πτώματα των λαθρομεταναστών που έχουν εκβρασθεί στις όχθες του Έβρου, τόσο στην Ελληνική όσο και στην Τουρκική πλευρά. Οι αρχές εκτιμούν ότι ανατράπηκε η βάρκα που τους μετέφερε, με αποτέλεσμα για ακόμα μία φορά να καταγράφονται ανθρώπινες τραγωδίες. Η κατάσταση σε όλη την ελληνική μεθόριο που συνορεύει με την Τουρκία είναι πραγματικά εκτός ελέγχου, με τους συλληφθέντες λαθρομετανάστες να έχουν αυξηθεί κατά 300% μέσα σε λίγες εβδομάδες.

Μετά το "ΑΒΕΡΩΦ CLUB" τα Δερβενάκια γίνονται Εθνική Οδός!

Το ιστορικό πεδίο της μάχης των Δερβενακίων αναμένεται να απαξιωθεί αφού το ΚΑΣ (Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο) αποφάσισε να επιτρέψει την διέλευση της Εθνικής Οδού από το συγκεκριμένο σημείο.

O ιστότοπος του skai  αναφέρει αναφορικά με το θέμα «Την μελέτη βελτίωσης εθνικής οδού, από τον κόμβο αρχαίας Νεμέας έως της Μυκήνες, καταψήφισαν δύο... μέλη του συμβουλίου, θεωρώντας ότι αλλοιώνεται το ιστορικό τοπίο. Αντίθετη στη χάραξη του νέου δρόμου είναι και η αρμόδια 25η εφορεία βυζαντινών αρχαιοτήτων. Ο Σύλλογος αρχαιολόγων καλεί τον υπουργό Πολιτισμού να μην υπογράψει τη σχετική γνωμοδότηση.» Υπενθυμίζεται δε «ότι η χάραξη του νέου δρόμου τροποποιήθηκε μετά από κοινή σύσκεψη των υπουργείων Υποδομών και Πολιτισμού, καθώς προστέθηκε ένα τούνελ περίπου 240 μέτρων».

Οι Κούρδοι έτοιμοι να ανακηρύξουν της αυτονομία τους!

Σύμφωνα με δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας Taraf η οποία αναπαράχθηκε από τον ιστοτόπο  infognomonpolitics και τον Σάββα Καλεντερίδη, βαθύ γνώστη του Κουρδικού ζητήματος, ενεννήντα εννέα Κούρδοι δήμαρχοι του τουρκικού Κουρδιστάν αποφάσισαν να ανακηρύξουν τη δημοκρατική τους αυτονομία.

Η είδηση λόγο της σπουδαιότητάς της παρουσιάζεται αυτούσια:

«Σημαντικές εξελίξεις κυοφορούνται στο Κουρδικό Ζήτημα, μετά το πέρας

ΒΓΑΛΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΤΑ ΑΛΒΑΝΙΚΑ Η ΟΥΣΟΥΤΖΟΓΛΟΥ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΤΗ ΒΕΡΟΙΑ!

Άντε ρε. Καλή αρχή. Σε λίγο, όλοι οι «φίλοι» μας και είναι πολλοί γύρω μας, θα ψηφίζουν για την δική μας τύχη. Και ως «φίλοι», θα φροντίζουν για το καλό μας και μόνον.
Ο Δήμος Βέροιας λοιπόν (Δήμαρχος Ουσουτζόγλου Χαρίκλεια), ετοιμάζεται για τις επικείμενες εκλογές. Έβγαλε ανακοίνωση στα Αλβανικά και τα Ελληνικά, για τους Αλβανούς τυχόν ψηφοφόρους.
Άντε και καλή αρχή. Φαντάζομαι δεν αργεί η ώρα που ανάλογες ανακοινώσεις, θα βγαίνουν και για τους άλλους φίλους μας, Σκοπιανούς ας πούμε.
Εξ άλλου όλοι εμείς οι ιθαγενείς, ξέρουμε καλά ότι όλοι γύρω μας, μας βλέπουν ως φίλους και μόνον.
Το θέμα είναι να εκλεγώ Δήμαρχος και ας γίνει ένα η φωτιά με το χώμα. Αυτό και μόνον.
Και μη τολμήσει κάποιος να πεί ότι μυρίζει ρατσισμός.

απο hellenicrevenge.blogspot

Τι φοβάται η οικογένεια του υπασπιστή

Της Ευαγγελίας Καρεκλάκη

Ερωτηματικά και φόβοι στην οικογένεια του υπασπιστή

Λίγα 24ωρα μετά τη δολοφονία του



Δεκάδες είναι τα ερωτηματικά που βασανίζουν την οικογένεια του αδικοχαμένου Γιώργου Βασιλάκη, του άτυχου υπασπιστή του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοϊδη. Φοβούνται ότι ίσως δεν θα μάθουν ποτέ την πραγματική αλήθεια για τους δολοφόνους του άτυχου αξιωματικού και διερωτώνται: «μήπως τελικά η δολοφονία του Γιώργου δεν ήταν ατύχημα;».

Παρά το πένθος και την οδύνη τους για τον απροσδόκητο

Τουρκική πρόκληση στο Αιγαίο – Ερευνητικό σκάφος ανοιχτά της Σαμοθράκης, συνοδεία κανονιοφόρου


- Είναι η τουρκική απάντηση στην εξαγγελία της Ελλάδας για πετρελαϊκές έρευνες στο Αιγαίο
- Με ανησυχία παρακολουθούν την κατάσταση τα υπουργεία Εξωτερικών και Άμυνας

Συναγερμός έχει σημάνει στα υπουργεία Εξωτερικών και Άμυνας με την έξοδο του τουρκικού ερευνητικού σκάφους Τσεσμέ στο Αιγαίο!

Το σκάφος βγήκε από τα Δαρδανέλια στις 5.20 και παρακολουθείται διαρκώς από κανονιοφόρο του Πολεμικού Ναυτικού. Το Τσεσμέ πλέει 15 μίλια βορειοδυτικά της Σαμοθράκης.

Η έξοδος τουρκικού ερευνητικού σκάφους στο Αιγαίο γίνεται λίγα 24ώρα μετά από την ανακοίνωση της ελληνικής κυβέρνησης ότι δοθούν σε ελληνικές εταιρείες άδειες για έρευνες πετρελαίου στο Αιγαίο.

Τούρκοι διεκδικούν στην Κρήτη περιουσίες των παππούδων τους!

Του Αλ. Α. Ανδρικάκη
Τις περιουσίες που άφησαν οι πρόγονοί τους, με την ανταλλαγή των πληθυσμών που ακολούθησε τη μικρασιατική καταστροφή, αλλά ακόμη νωρίτερα, όταν αναχωρούσαν από την Κρήτη, με την απελευθέρωση του νησιού από τον τουρκικό ζυγό, αναζητούν και διεκδικούν στο νησί Τούρκοι πολίτες! Τους τελευταίους μήνες στο Ηράκλειο, τα Χανιά και το Ρέθυμνο, αλλά και σε άλλες περιοχές εμφανίστηκαν νομικοί, κυρίως, εκπρόσωποί τους διερευνώντας τη δυνατότητα να καταγράψουν, καταρχήν, τα περιουσιακά στοιχεία που είχαν οι Τουρκοκρήτες παππούδες τους, μέσω των συμβολαίων που υπήρχαν στα κρατικά αρχεία της τουρκικής διοίκησης, μέχρι το 1898.

Σε μερικές περιπτώσεις φαίνεται ότι η αναζήτηση αυτή δεν γίνεται στα «τυφλά», αλλά αφού έχει προηγηθεί έρευνα σε αντίστοιχα

29/6/10

Oι ΛΑΘΡΟ με 3 χρόνια εργασίας θα παίρνουν μεγαλύτερη σύνταξη από τους Ελληνες ασφαλισμένους!!!

 της Ελίνας Γαληνού
Οσα και να συζητούνται περί πιθανών τροποποιήσεων του ασφαλιστικού στο μέλλον, ένα είναι βέβαιο. Οι ανήκοντες στις νεώτερες γενιές, για να πάρουν στα χέρια τους μια άρτια και αξιοπρεπή σύνταξη, θα πρέπει να έχουν ...το κοκκαλάκι της νυχτερίδας. Η κατοχύρωση των συνταξιοδοτικών τους δικαιωμάτων, θα αντιστοιχεί οπωσδήποτε σε μερικές δεκαετίες εργασίας και με όρους ασφαλώς

Ελληνοαλβανική σύρραξη συνθημάτων

Τα στηθαία μπετού του δυσπρόσιτου δρόμου που συνδέει το Αργυρόκαστρου με τους Αγίους Σαράντα, στο τμήμα Μουζίνα – Γεωργουτσάτι έχουν μετατραπεί σε φορείς εθνικιστικών συνθημάτων. Πριν από δύο μήνες περίπου όλοι οι τοίχοι σε αυτό το τμήμα είχαν κοκκινίσει από εθνικιστικά αλβανικά συνθήματα. Αυτό που επαναλαμβάνετε ποιο πολύ είναι το “I Love Camerine” ενώ δεν λείπουν και αυτά με αλυτρωτικό και επεκτατικό περιεχόμενο, συνθήματα στήριξης στο κόμμα των τσάμιδων (PDU) κλπ.Με συνθήματα όπως, «Βόρειος Ήπειρος Γή Ελληνική», «Πας μη Έλλην Βάρβαρος», «Ελλάς» και ζωγραφισμένες Ελληνικές σημαίες, «απάντησαν» οι

"Κύκλωσαν" την Κρήτη τουρκικές δυνάμεις - Τριήμερες ασκήσεις από την Κεφαλλονιά μέχρι την Ρόδο

Επί τρεις ημέρες και μέχρι τις 14.00 ώρα Ελλάδος σήμερα, πέντε τουρκικές φρεγάτες, ένα υποβρύχιο, ένα πετρελαιοφόρο, ένα αεροσκάφος ναυτικής συνεργασίας CN-235 και έξι μαχητικά F-16 της τουρκικής Αεροπορίας πραγματοποιούσαν μικτά σενάρια αεροναυτικών και ανθυποβρυχιακών ασκήσεων σε μία περιοχή που ξεκινά 70 χλμ δυτικά της Κεφαλονιάς και φτάνει με τα νότια της Ρόδου. Το εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι στις 26 και 27/06 συμμετείχαν στην άσκηση δύο αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας, ένα αμερικανικό Ρ-3 Οrion κι ένα ιταλικό.

To αμερικανικό συμμετείχε στην άσκηση και τις δύο
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σελίδες