21/12/10

Διαδικτυακή επέλαση



Σε ελεύθερη πτώση η διαφημιστική δαπάνη για τις εφημερίδες, με το διαδίκτυο να βγαίνει αλώβητο. Έτος καμπής το 2010, αφού για πρώτη φορά το ίντερνετ ξεπέρασε τον έντυπο τύπο
Οι διαφημιστικές δαπάνες στο διαδίκτυο ξεπέρασαν για πρώτη φορά τις διαφημίσεις σε εφημερίδες, το 2010, σύμφωνα με έρευνα του ιστοτόπου eMarketer.
Τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν ότι η διαδικτυακές διαφημιστικές δαπάνες θα αυξηθούν κατά 13,9% εφέτος και θα φθάσουν στα 25,8 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ οι αντίστοιχες δαπάνες στις εφημερίδες εκτιμάται ότι θα μειωθούν κατά 8,2% έως το τέλος του χρόνου και θα φθάσουν στα 22,8 δισεκατομμύρια δολάρια.


"Είναι κάτι που το βλέπαμε να έρχεται εδώ και καιρό, αλλά πρόκειται για σημείο καμπής", δήλωσε ο Τζεφ Ράμσεϊ, διευθυντής του ιστοτόπου eMarketer.
"Η κακή κατάσταση της οικονομίας στην πραγματικότητα επιτάχυνε τη μεταστροφή στην ψηφιακή διαφήμιση", πρόσθεσε.
Το σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης στις Ηνωμένες Πολιτείες θα φθάσει εφέτος στα 168,5 δισεκατομμύρια δολάρια και η δαπάνη στο ίντερνετ αναμένεται να φθάσει στα 28,5 δισεκατομμύρια, σύμφωνα με το eMarketer.
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σελίδες