ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ e-ΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΑΣ...

31/1/11

Χαβίτο: "Τον Ιούλιο στον Ολυμπιακό"


 ΔΗΛΩΣΗ   ΧΑΒΙΤΟ
Από την 1η Ιουλίου αρχίζει το συμβόλαιό μου με τον Ολυμπιακό και πρέπει να επιστρέψω στην Αθήνα. Είχα ήδη συμφωνήσει, όταν προέκυψε η ευκαιρία της Λα Κορούνια και είπα πως θα ήθελα να διασκεδάσω αυτούς τους πέντε μήνες μέχρι τον Ιούνιο.
Αν θέλουν να με κρατήσουν παραπάνω, θα πρέπει να μιλήσουν με τον Ολυμπιακό"
"Από μικρό παιδί παρακολουθούσα το ισπανικό πρωτάθλημα και ήταν πάντα όνειρό μου να αγωνιστώ στην Primera Division. Πλέον έχω αυτή την ευκαιρία και ελπίζω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό.
Οταν μου παρουσιάστηκε αυτή η ευκαιρία, μίλησα με την ομάδα μου, εξέφρασα την επιθυμία να πάω εκεί και τελικά έφυγα. Hρθα για να βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ. Σε αυτούς τους πέντε μήνες θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σελίδες