ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ e-ΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΑΣ...

31/1/11

Χειρόφρενο στα μέσα μεταφοράς


Χωρίς Μετρό και ηλεκτρικό σιδηρόδρομο θα μείνει τη Δευτέρα η πρωτεύουσα. Στάση εργασίας και στα λεωφορεία. Αποφασισμένοι για κλιμάκωση με 48ωρες απεργίες οι εργαζόμενοι. Στη δικαιοσύνη προσφεύγουν οι διοικήσεις

Κυκλοφοριακό έμφραγμα αναμένεται τη Δευτέρα στην Αθήνα, καθώς οι εργαζόμενοι στο Μετρό και τον ΗΣΑΠ, προχωρούν σε 24ωρη απεργία.
Την ίδια μέρα τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ θα ακινητοποιηθούν για πάνω από 5 ώρες, και συγκεκριμένα από τις 11 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα, προκειμένου να συμμετάσχουν οι εργαζόμενοι στη Γενική Συνέλευση
Η συνέλευση είναι κρίσιμη, καθώς θα καθοριστεί το μέλλον των κινητοποιήσεων. Ήδη πάντως έχουν εξαγγείλει 48ωρη απεργία για την Τρίτη και την Τετάρτη.
Με κινητοποιήσεις προειδοποιούν και οι εργαζόμενοι στα τρόλεϊ και τα τραμ.
Την ίδια στιγμή οι διοικήσεις των μέσων μεταφοράς ετοιμάζουν αλλεπάλληλες προσφυγές στη δικαιοσύνη, ώστε να κηρυχθούν παράνομες και καταχρηστικές.
Οι εργαζόμενοι πάντως δηλώνουν ότι με την ψήφιση του νομοσχεδίου, θα κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους.
Χωρίς αλλαγές το νομοσχέδιο
Το απόγευμα της Πέμπτης κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για την αναδιοργάνωση των αστικών συγκοινωνιών.
Από το νομοσχέδιο αφαιρέθηκε ο όρος για κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, και πλέον γίνεται λόγος για αντικατάστασή τους, στο πλαίσιο των νέων οργανισμών.
Επίσης, δίνεται προτεραιότητα στην κατηγορία αποσπασμένων εργαζομένων για τις υποχρεωτικές μετατάξεις, εκτός του ομίλου ΟΑΣΑ.
Από τις μετατάξεις εξαιρούνται όσοι εργαζόμενοι θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα, το οποίο θα ασκήσουν εντός του 2011.
Το νομοσχέδιο αναμένεται αν συζητηθεί αυτή την εβδομάδα στην επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής.
Οι εργαζόμενοι από την πλευρά τους κάνουν λόγο για προσχηματικό διάλογο του υπουργείου και δηλώνουν ότι καταπατήθηκαν οι κόκκινες γραμμές που είχαν θέσει.
Δηλαδή για την κατάργηση του δημόσιου χαρακτήρα των συγκοινωνιών και την κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.
Όσον αφορά το πρώτο σκέλος, το υπουργείο έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι δεσμεύεται για το δημόσιο χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών, όμως για τα άλλα δύο, είχε δηλώσει ανοιχτά την αντίθεσή του.
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σελίδες