ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ e-ΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΑΣ...

28/1/11

ΑΝΕΚΔΟΤΟ :Ο ΠΑΣΟΚΑΤΖΗΣ

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcThXCMnrEJvL-X_o8q-qJ7uA9oQzrGI4db6VwX7su1ZkKo0lDVw&t=1
 
Σε ένα χωριό της Κρήτης ένας πατέρας συζητάει με τον γιό του. 
- Μωρέ Παναή, δεν νομίζεις πως ήρθε η ώρα να παντρευτείς; 
Θέλω και εγώ να χαρώ ένα εγγονάκι! 
- Ιντα λες μωρέ πατέρα; Και ποια να πάρω; 
- Ποία να πάρεις; Τόσες κοπελιές μωρέ έχει το χωριό μας! 
Δε σου αρέσει το Μαράκι; 
- Όχι είναι χοντρή σαν τη γελάδα μας! 
- Δεν σου αρέσει το Κατερινιό; 
- Όχι είναι στραβοκάνα σαν τη κατσίκα μας! 
- Ούτε το Μαρικάκι σου αρέσει; 
- Ούτε! Δεν μου αρέσει καμιά τους! 
- Ε! Τέλος πάντων, ποια σου αρέσει; 
- Εμένα μου αρέσει ο Σηφαλιός! Είναι ντελικανής, ωραίος νιός!! 
- Ποιόν; Αυτόν τον Πασοκατζή; Πάνω από το πτώμα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σελίδες