ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ e-ΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΑΣ...

12/2/11

Εκτός λειτουργίας λόγω Siemens


Αιχμάλωτο της Siemens είναι το επιβατικό κοινό, εξαιτίας των κακών χειρισμών της ελληνικής Πολιτείας. Επτά σταθμοί του Μετρό είναι έτοιμοι αλλά κανείς δεν ξέρει πότε θα παραδοθούν. Η εμπλοκή μετά το σκάνδαλο και το πρόγραμμα που αποκλείεται να τηρηθεί

Έτοιμοι να λειτουργήσουν είναι επτά νέοι σταθμοί του Μετρό και όμως κανείς δεν ξέρει πότε θα παραδοθούν στο επιβατικό κοινό.

Σύμφωνα με πληροφορίες της "Καθημερινής" επτά σταθμοί στην Αθήνα, δεν λειτουργούν λόγω της Siemens!
Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Χρ. Τσίτουρας και ο πρόεδρος της ΑΜΕΛ Σ. Μιχαλόπουλος, δήλωσαν ότι δεν μπορούν να εκτιμήσουν με ακρίβεια πότε θα ξεμπλοκαριστεί η σύμβαση με τη Siemens.
Μέχρι να γίνει αυτό οι συρμοί του μετρό δεν θα φτάσουν στο Χαϊδάρι και το Ελληνικό, παρά το γεγονός ότι οι επεκτάσεις αυτές είναι έτοιμες προς χρήση.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, η Αττικό Μετρό είχε δεσμευθεί ότι μέχρι τον προσεχή Ιούνιο, θα παραδώσει επτά νέους σταθμούς  στο Περιστέρι, στην Ανθούπολη, στο Χαϊδάρι (γραμμή 1), στην Ηλιούπολη, στον Αλιμο, στην Αργυρούπολη και στο Ελληνικό (γραμμή 2).
Οι σταθμοί είναι έτοιμοι, αλλά η σύμβαση με τη Siemens, που έχει την ευθύνη του συστήματος σηματοδότησης στους συρμούς και τους σταθμούς, δεν ανανεώθηκε μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου.
Σύμφωνα με τα όσα είπε ο κ. Τσίτουρας στην "Καθημερινή", η Siemens είχε αναλάβει το έργο να τοποθετεί σε όλα τα βαγόνια και τις πλατφόρμες το σύστημα των "σινιάλων" που επικοινωνούν αυτομάτως με το κέντρο του μετρό για την ασφαλή κίνηση των συρμών.
Η ελληνική πλευρά από το 2008 και μετά αρνήθηκε να ανανεώσει τη σύμβαση, με αποτέλεσμα οι νέοι συρμοί να είναι έτοιμοι, αλλά κανείς να μην ξέρει πότε τελικά θα λειτουργήσουν οι σταθμοί. Λόγω της καθυστέρησης, ακόμα και αν το πρόβλημα λυνόταν σήμερα, θα έπρεπε να ακολουθήσουν δοκιμές και δεν υπήρχε περίπτωση να λειτουργήσουν πριν από το 2012.
Το μεγάλο ερώτημα είναι γιατί το υπουργείο Υποδομών δεν εξέτασε κάποια εναλλακτική λύση και οδηγήθηκε σε αδιέξοδο, καθιστώντας το επιβατικό κοινό "αιχμάλωτο" της Siemens.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις με τους επτά καινούργιους σταθμούς από τον Ιούνιο θα εξυπηρετούνταν 150.000 επιβάτες, με συνέπεια το κέντρο της Αθήνας, να απαλλασσόταν από τουλάχιστον 37.000 ΙΧ αυτοκίνητα.
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σελίδες