Θα γίνουμε όλοι Γερμανοί, όχι στην ποιότητα ζωής, ούτε στο ύψος των μισθών αλλά σίγουρα σε όλα τα αρνητικά που έχουν. Διότι εκεί π.χ. δεν έχουν 14 μισθούς αλλά οι αμοιβές τους είναι πολύ υψηλές για να κλαίγονται που δεν παίρνουν δώρα, είναι σα να τα παίρνουν. Απαίτησαν λοιπόν κι από την Ελλάδα να μην παίρνουν δώρα, παρ’ ότι οι μισθοί είναι εξαιρετικά χαμηλοί και οι τιμές στα ύψη.
Όπως μετέδωσε το Mega, ότι έμεινε από τα δώρα θα ενσωματωθεί στο μισθό που θα παίρνουμε για 12 μήνες.
Οι απόφοιτοι των δημόσιων σχολών διοίκησης και αυτοδιοίκησης έκαναν πρόταση που προβλέπει εισαγωγικό μισθό 970 ευρώ μικτά για τους υπαλλήλους
Όπως μετέδωσε το Mega, ότι έμεινε από τα δώρα θα ενσωματωθεί στο μισθό που θα παίρνουμε για 12 μήνες.
Οι απόφοιτοι των δημόσιων σχολών διοίκησης και αυτοδιοίκησης έκαναν πρόταση που προβλέπει εισαγωγικό μισθό 970 ευρώ μικτά για τους υπαλλήλους












