ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ e-ΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΑΣ...

10/9/10

Παιδιά και Δάσκαλοι «Καλή Χρονιά»!...


Του Καθηγητή ΓΙΩΡΓΟΥ  ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ

                 

 Δευτέρα, 13 του Σεπτέμβρη με τον καθιερωμένο σχολικό Αγιασμό έρχονται στο προσκήνιο χτυποκάρδια, αγωνίες, χαρές και προσδοκίες με το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς και φέτος την ίδια μέρα αρχίζουν για τα “πρωτάκια” της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης οι εγγραφές στα οικεία τμήματα.
Βάζω υπότιτλο Απογαλακτισμός, Δικαιοσύνη, Υπομονή, Αγάπη και ως συνταξιούχος πλέον Πανεπιστημιακός δάσκαλος καταθέτω από το blog συμβουλές σε παιδιά, γονείς, συγγενείς και συναδέλφους στο ξεκίνημα της Νέας Χρονιάς.
       Ομολογώ ότι για τα «πρωτάκια» και τους γονείς  τα χτυποκάρδια έχουν μέσα τους την ανυπέρβλητη γοητεία και δυσκολία του πώς θα αποχωρισθεί η μανούλα τον κανακάρη ή την κανακάρισσα της, πώς θα φανεί στα παιδιά ο κόσμος του σχολείου όπου θα πρέπει να υποταχθούν  σε νέους κανόνες, να μάθουν να συνυπάρχουν με ένα τσούρμο άλλα παιδάκια να δεχθούν ότι δεν είναι ΟΛΑ δικά τους, ότι στο σχολείο ΔΕΝ πρόκειται να ικανοποιηθούν όλες οι επιθυμίες τους όπως συνέβαινε μέχρι τώρα στο σπίτι τους;
       Η   συμβουλή μου στους γονείς είναι απλή

Τι κοινό έχει η Ελλάδα με την Ρουάντα;;;

Την 83η θέση στη φετινή λίστα του World Economist Forum, το οποίο κατατάσσει όλες τις χώρες του κόσμου βάσει της ανταγωνιστικότητάς τους, καταλαμβάνει η Ελλάδα, επίδοση που χαρακτηρίζεται ως η χειρότερη σε σύγκριση με τις υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε.
Η χώρα μας φιγουράρει ήδη κάτω από αφρικανικά κράτη όπως η Μποτσουάνα, η Ναμίμπια και η Ρουάντα, καθώς τα απογοητευτικά στατιστικά στοιχεία που αφορούν στον τομέα της βιομηχανικής παραγωγής αλλά και τον κύκλο εργασιών στον κλάδο των.. αυτοκινήτων, δείχνουν καταδεικνύουν τα φαινόμενα παθογένειας που χαρακτηρίζουν την ελληνική οικονομία.
Επισημαίνεται ότι το 2009 η Ελλάδα

Ομαδική προσευχή μουσουλμάνων στην πλατεία Κοτζιά

Ομαδικά προσευχήθηκαν στην πλατεία Κοτζιά περίπου τρεις χιλιάδες μουσουλμάνοι, για το τέλος του Ραμαζανιού. Η συγκέντρωση άρχισε από νωρίς το πρωί, λίγο μετά τις 6, και ολοκληρώθηκε μετά τις 8:00.
Η προσευχή γίνεται πάνω στην πλατεία Κοτζιά κι έτσι η κυκλοφορία στους γύρω δρόμους διεξάγεται κανονικά.
Το «Αΐντ Αλ Φιτρ» είναι μια μία εορταστική πρωινή προσευχή που ακολουθείται από έναν εορταστικό λόγο, στη συνέχεια, οι Μουσουλμάνοι ανταλλάσσουν ευχές και μοιράζουν γλυκά στα μικρά παιδιά και ακολουθούν γιορτινά τραπέζια.
Την προσευχή θα οδηγήσουν δύο Ιμάμηδες που έχουν προσκληθεί από την Αίγυπτο.
Η προσευχή θα διαρκέσει έως τις 09:30 ενώ τον χώρο παραχώρησε ο Δήμος Αθηναίων


ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

Ντου στα διόδια από το Ρίο ως τη ΔΕΘ!

Με αυτοκινητοπομπή από όλη την Ελλάδα ετοιμάζουν να διατρανώσουν την αντίθεσή τους στην ακρίβεια των διοδίων, οι επιτροπές αγώνα, κλιμακώνοντας από αύριο της κινητοποιήσεις του στον άξονα του ΠΑΘΕ με προορισμό τη Θεσσαλονίκη και τη Διεθνή Έκθεση.  
Στόχος του κινήματος είναι να συμμετάσχουν στις κινητοποιήσεις κατά του μνημονίου και των μέτρων της κυβέρνησης με ξεχωριστό τρόπο, ξεκινώντας από το σταθμό διοδίων του Ρίου και περνώντας από τους 16 σταθμούς του άξονα Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Στη διαδρομή από τις διάφορες πόλεις προς τη Θεσσαλονίκη θα σχηματιστεί αυτοκινητοπομπή η οποία θα ανοίγει όλα τα διόδια που θα συναντά κατά μήκος των Εθνικών Οδών για να διέρχονται οι οδηγοί ελεύθερα.
Στη «μάχη» θα πέσουν πούλμαν και λεωφορεία καθώς λόγω

Εξαιρούνται οι αιρετοί!

 Του Χρήστου Θεοχαράτου

Η κυβέρνηση κατέθεσε, ψήφισε και ισχύει από τις 5 Αυγούστου 2010, νέο νόμο για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος και, γενικά, για τη νομιμοποίηση χρήματος από παράνομες δραστηριότητες. Ο νέος νόμος είναι αυστηρότερος και αυτό είναι υπέρ της κυβέρνησης.
Εκτός από την ποινική δίωξη και τις βαριές ποινές που προβλέπονται με τον νέο νόμο, ως παρεπόμενες ποινές, επιβάλλονται η δέσμευση των περιουσιακών στοιχείων των κατηγορουμένων (και των μελών των οικογενειών τους), η απαγόρευση, άρα, εκποίησης περιουσιακών στοιχείων τους και, τελικά, η δήμευσή τους.
Στον νόμο, όμως, υπάρχει μια εξοργιστική

Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΡΕΩΚΟΠΕΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΜΑΣ

Πανηγύρια για τα …πανηγύρια Ταπείνωση του Ελληνικού κράτους; Υφυπουργός Γ. Ντόλιος, ο νέος…αγάς του πανηγυριού!

Πραγματοποιήθηκαν κατά σειρά τα δύο καλοκαιρινά πανηγύρια στα Πομακοχώρια του νομού Ροδόπης και Έβρου, του Ακρίτα (Αλάνατ ή Αλάντεπέ) και του Χίλια, αντίστοιχα. Και τα δύο είναι πλέον πρώην Πομάκικα πανηγύρια, το πρώτο με οικονομικά χαρακτηριστικά και το δεύτερο με έντονα θρησκευτικά, αφού εκεί συναθροίζονταν οι Αλεβίτες των γύρω χωριών.
 Στα τέλη της δεκαετίας του 1990 πραγματοποιήθηκε «τουρκική εισβολή» και με την απόλυτη συνδρομή ελληνόφωνων παραγόντων (νομαρχών κλπ) τα πανηγύρια πέρασαν στη σφαίρα επιρροής του καλπάζοντος τουρκικού εθνικισμού, ώστε σήμερα να είναι κακόγουστες αντιγραφές εθνικιστικών πανηγυριών της Τουρκίας (Αδριανούπολης, Προύσσας κλπ), και να προσπαθούν μέσα από γελοίες και υποκριτικές αναφορές στην ειρήνη των γειτονικών λαών, να στήσουν άλλο ένα τουρκικό σκηνικό στην ούτως ή άλλως απο-πομακοποιημένη σε μεγάλο βαθμό ορεινή Ροδόπη.

Και στα δύο πανηγύρια η συμμετοχή του κόσμου σε σχέση

23/7/10

Τρέμουν την αποχή στο ΠΑΣΟΚ

Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΦΡΑΓΚΟΥ

Τρέμουν στο ΠΑΣΟΚ μήπως μεταφραστεί με αποχή από την κάλπη των δημοτικών εκλογών του Νοεμβρίου η οργή και η αγανάκτηση των ψηφοφόρων τους για τα αντιλαϊκά μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση Παπανδρέου.
Στην Ιπποκράτους φοβούνται βάσιμα ότι θα επαναληφθεί, αυτή τη φορά σε βάρος τους, το πάθημα της Ν.Δ. στις διπλές εκλογές (ευρωεκλογές – βουλευτικές) του 2009, οπότε σημαντική μερίδα του εκλογικού σώματος της κεντροδεξιάς απείχε από τη διαδικασία, γι’ αυτό και επαναφέρουν το θέμα της υποχρεωτικής ψήφου.
Πράγματι, για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια το υπουργείο Εσωτερικών εξέδωσε εγκύκλιο με την οποία όχι μόνο υπενθυμίζει ότι η άσκηση του εκλογικού δικαιώματος είναι υποχρεωτική, αλλά απειλεί με την επιβολή κυρώσεων όσους πολίτες δεν προσέλθουν στο εκλογικό τμήμα στους καταλόγους του οποίου είναι εγγεγραμμένοι. Σε μια προσπάθεια μάλιστα τρομοκράτησης των ψηφοφόρων γίνεται σ’ αυτή συγκεκριμένη αναφορά σε νόμους (ν. 3852/2010) και Προεδρικά Διατάγματα (ΠΔ 96/2007) που προβλέπουν σειρά πειθαρχικών ποινών σε όσους αδικαιολόγητα δεν ασκήσουν το δικαίωμα του εκλέγειν.
Σύμφωνα με τους παραπάνω νόμους και Π.Δ. όποιος αναίτια δεν προσέλθει

Μήνυμα Παπανδρέου στην Τουρκία από το Ισραήλ

Με άνοιγμα στο Ισραήλ απαντά ο πρωθυπουργός κ. Γ. Παπανδρέου στην οικονομική κρίση και στη στάση που επιδεικνύει το τελευταίο διάστημα η Τουρκία. Κατά τη συνάντησή του χθες με τον ισραηλινό ομόλογό του κ. ΒενιαμίνΝετανιάχου, με το κιπά που φόρεσε, με την επίσκεψή του στο Μουσείο του Ολοκαυτώματος και με την κατάθεση στεφάνου στο όρος Ηerzi που είναι αφιερωμένο στον οραματιστή του κράτους του Ισραήλ, ο κ. Παπανδρέου επιχείρησε να σφραγίσει την προώθηση συμφωνιών στους τομείς του τουρισμού, του εμπορίου, της γεωργίας και της τεχνολογίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για τη δεύτερη επίσκεψη πρωθυπουργού της Ελλάδας στο Ισραήλ (ο πρώτος ήταν ο κ. Κ. Μητσοτάκης το 1993). Μάλιστα ο έλληνας πρωθυπουργός κάλεσε τον κ. Νετανιάχου να επισκεφθεί σύντομα την Αθήνα.

Η πραγματοποίηση της επίσκεψης, μικρό μόνο διάστημα από τα πρόσφατα τραγικά γεγονότα στη Λωρίδα της Γάζας, και οι ανακοινώσεις στη συνέχεια για χαλάρωση του αποκλεισμού της περιοχής ήγειραν εύλογα ερωτήματα τα οποία διατύπωσαν έλληνες και

Καστελόριζο: ένας λιλιπούτειος γίγαντας

Η Αγκυρα δείχνει με όλους τους τρόπους ότι δεν πτοείται από τις διπλωματικές διαμαρτυρίες και τις αναγγελίες περί «επιθετικής ειρηνικής στρατηγικής»(;) που εξαπολύει η Αθήνα.
ΟΠΩΣ είπε και ο Αχμέτ Νταβούτογλου στον Δ. Δρούτσα στην Αλμάτι όπου συναντήθηκαν πρόσφατα, η τουρκική κυβέρνηση υλοποιεί «παλαιότερους σχεδιασμούς της». Γι’ αυτό και εξακολουθεί να οργώνει το βόρειο αλλά και το νότιο Αιγαίο και την Α. Μεσόγειο, με ωκεανογραφικά πλοία της που ψάχνουν για υδρογονάνθρακες, πλέοντας επίμονα στα διεθνή ύδατα, αλλά σε τμήματα της υφαλοκρηπίδας που εμφανώς ανήκουν στην Ελλάδα -αλλά και στην Κύπρο.
Η ΑΓΚΥΡΑ, γνωρίζοντας καλώς ότι η Αθήνα βρίσκεται σε γενική

Συνεχίζονται κανονικά οι διεργασίες Ρωσίας-Βουλγαρίας για τον Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη.

Η Βουλγαρία και η Ρωσία συνεχίζουν τις εργασίες, που προβλέπονται από το σχέδιο κατασκευής πετρελαιαγωγού Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη,- δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της εταιρίας «Τρανς Μπαλκάν Παϊπλάιν» Βλαντισλάβ Γιεμελιάνοφ, συνοψίζοντας τα αποτελέσματα των συνομιλιών που έγιναν την Πέμπτη με τη συμμετοχή του αντιπροέδρου της κυβέρνησης και Υπουργού Οικονομικών της Βουλγαρίας Συμεόν Ντιάνκοφ.
Σε συνέντευξή του στον ανταποκριτή του ΙΤΑΡ-ΤΑΣΣ ο Βλαντισλάβ Γιεμελιάνοφ διηγήθηκε ότι στη διάρκεια της συνάντησης τα μέρη συζητήσαν τα προβλήματα της χρηματοδότησης του σχεδίου, τα οικολογικά προβλήματα που σχετίζονται με την κατασκευή του πετρελαιαγωγού και άλλα θέματα που είναι συνδεδεμένα με την υλοποίηση αυτού του σχεδίου.
«Είδαμε από την πλευρά των συναδέλφων μας στις συνομιλίες, μια εντελώς

Διεθνές Δικαστήριο: «Όχι παράνομη» η απόσχιση του Κοσόβου…

Τον ασκό του Αιόλου στα Βαλκάνια και όχι μόνο αναμένεται να προκαλέσει η νομιμοποίηση από το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης της ανεξαρτητοποίησης του Κοσσυφοπεδίου.
Σύμφωνα με το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης (ICJ) η αλβανική πλευρά δεν παραβίασε καμία διεθνή νομοθεσία με την μονομερή της ενέργεια να ανακηρύξει την ανεξαρτησία της από την υπόλοιπη Σερβία.
Ο πρόεδρος του Δικαστηρίου Χισάσι Οβάντα, κατά την διάρκεια της ανάγνωσης

Λήμνος: Πρόβα απόκρουσης απόβασης

Άσκηση με πολύ «ιδιαίτερο» και «ειδικό» περιεχόμενο, με την οποία το ΓΕΣ θέλει να στείλει ανάλογου ύφους και περιεχομένου μήνυμα στην «άλλη πλευρά του λόφου», εκτέλεσε με επιτυχία στη Λήμνο μεταξύ 19 και 20 Ιουλίου.
Πιο συγκεκριμένα, μονάδες της 88ης  Στρατιωτικής Διοίκησης (ΣΔΙ) στη Λήμνο πραγματοποίησαν ειδικές ασκήσεις "προς εκτέλεση ενεργειών και διαδικασιών έχοντας το χαρακτήρα τοπικής Δύναμης Άμεσου Επέμβασης (ΔΑΕ) Έτσι το προσωπικό που πήρε μέρος στην άσκηση εκπαιδεύτηκε στην επίτευξη μικρού χρόνου απόκρισης, εντοπισμού και επέμβασης στην περιοχή ευθύνης για την αντιμετώπιση αιφνιδιαστικής απειλής".
Ο χρόνος, ο εντοπισμός της περιοχής που έχει εμφανιστεί η

22/7/10

Μεσάνυχτα ακόμη στην υπόθεση Σ. Γκιόλια

 του Μιχαλη Δημητριου

Να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους. Και όχι με τον συνηθισμένο «ακτιβισμό», που δεν χάνουν ευκαιρία να διαλαλούν, αδαπάνως, ορισμένοι αστυνομικοί συντάκτες ή κομμένες κεφαλές στις τηλεοπτικές ειδήσεις. Δήθεν πρωτοφανές «ανθρωποκυνηγητό» (τι ξύλινη έκφραση), δήθεν έρευνες για αποκαλυπτικά στοιχεία σε γείτονες, κυκλώματα της παρανομίας, φακέλους, δρομολόγια θανάτου κ.λπ.
Τα τετριμμένα και μαζί τα ευφάνταστα, που αποδείχθηκαν έως τώρα αναποτελεσματικά.
* Γιατί αναποτελεσματικά; Δεν θα αναλύσουμε σήμερα αλλά αύριο την αναβιωμένη θεωρία «ο Χρυσοχοΐδης είναι τυχερός, τα θύματα είναι άτυχα», επειδή μπορεί να έχει αξιώσεις αληθείας, αλλά γενικώς είναι μονομερής και άδικη.
Ομως αληθεύει ότι εκτός από την «τυχαία περίπτωση του

ΚΡΙΣ ΣΠΥΡΟΥ: «ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ»

«Η Τουρκία έχει βεβηλώσει τον ιερό μας χώρο και δεν έχει δικαίωμα να στερεί το ναό-σύμβολο της Χριστιανοσύνης από τους πιστούς»

Από τον Μάκη Βραχιολίδη

Δύο μήνες απέμειναν για να υλοποιήσει ο Κρίς Σπύρου, την δημόσια δήλωσή του ότι θα μεταβεί στην Κωνσταντινούπολη, μαζί με αντιπροσωπεία 250-300 ατόμων, για να προσευχηθεί και να πραγματοποιήσει Θεία Λειτουργία στην Αγιά Σοφιά. Στην Μητέρα Εκκλησία της Χριστιανοσύνης, που για 557 χρόνια έχει βεβηλωθεί από τους Τούρκους, άλλοτε ως τζαμί και άλλοτε ως λαϊκό μουσείο!!!

Ο επί 14 χρόνια βουλευτής στη Βουλή των Αντιπροσώπων του Νιου Χαμσάϊρ, σημερινός Πρόεδρος της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης αλλά και Πρόεδρος της Παγκόσμιας Ενορίας της Αγιά Σοφιάς, αψηφά τους υπαρκτούς κινδύνους που εκπορεύονται από το βαθύ τουρκικό κράτος για να προβοκάρουν την πρωτοβουλία του και δηλώνει προς κάθε κατεύθυνση: «Είπαμε ότι θα πάμε στην Αγιά Σοφιά και θα πάμε. Δεν έχουν το δικαίωμα από την νομοθεσία να καθορίζουν την χρήση ιερών μας χώρων».

Επαναλαμβάνει με στόμφο ότι η «Τουρκία έχει βεβηλώσει τον ιερό

Φυγή από την πραγματικότητα…



Του καθηγητή   ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ

Η υποχώρηση μπροστά σε κινδύνους που ξεπερνούν τις δυνάμεις μας είναι λογική πράξη και ψυχοσυναισθηματικά αιτιολογημένη. Η τάση φυγής από ανεπιθύμητες καταστάσεις ή πρόσωπα αποτελούσε και αποτελεί μια αρχέγονη και συνάμα σωτήρια γνώση και ικανότητα του ανθρώπου από τις εποχές ακόμη που «γυμνός και αδύναμος» είχε να αντιμετωπίσει και ισχυρότερα, και ταχύτερα και πιο μεγαλόσωμα από αυτόν ζώα στην καθημερινή του πάλη για την επιβίωση στον πλανήτη μας.
    Καθημερινά δημιουργούνται σε όλους μας καταστάσεις και προκύπτουν  σε μετωπική αντιπαράθεση απειλές και κίνδυνοι που επιλέγουμε να αποφύγουμε με τη φυγή. Το κλασικό δίλημμα ήταν και παραμένει σχεδόν αναλλοίωτα ταυτισμένο με το σύνδρομο «μάχης ή φυγής» (fight or flight). Πέρα, όμως, από συγκεκριμένες και αντικειμενικά επιβεβαιωμένες καταστάσεις ή πρόσωπα που μας απειλούν υπάρχουν και συμβολικές καταστάσεις, ψυχολογικές και ψυχοσυναισθηματικές που αναγκάζουν το άτομο να επιλέξει όχι τη λύση της αντιπαράθεσης, της εμπλοκής ή συμπλοκής αλλά τη λύση της φυγής...
    Ένα θεμελιακό ψυχολογικό ερώτημα που

21/7/10

Βαφτίζουν τη δουλεία «πρακτική άσκηση»

 του Γεράσιμου Χολέβα

Ουκρανοί φοιτητές ξεκινούν απ' την πατρίδα τους για να δουλέψουν λίγους μήνες σε ξενοδοχεία της Κρήτης, με μεροκάματο 16 ευρώ, πληρώνοντας ιδιωτική ασφάλιση! Αν η επιχείρηση κρίνει ότι ο εργαζόμενος δε συμπεριφέρεται σύμφωνα με τους «κανόνες» της τον απολύει, χωρίς να έχει κανένα πρόβλημα. Δεν πρόκειται για κάποιο επιχειρηματικό «κόλπο», αλλά για «νόμιμη» απασχόληση με την ταμπέλα της «πρακτικής άσκησης»! Ολα γίνονται «κανονικά», το ΤΕΙ Σερρών έχει υπογράψει συμβάσεις με ουκρανικά πανεπιστήμια, δίνει βεβαιώσεις πρακτικής άσκησης στους Ουκρανούς φοιτητές και τους «προσφέρει» σε μεγαλοξενοδόχους της Κρήτης! Με λίγα λόγια, ένα ΤΕΙ έχει γίνει κανονικός μεσάζοντας επιχειρηματιών.
Η άγρια εκμετάλλευση με το πρόσχημα της πρακτικής

«ΞΕΣΠΑΣΕ ΚΡΙΣΗ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΒΡΑΧΟΝΗΣΙΔΑΣ YΜΙΑ...»

Ο... συνωστισμός στη Σμύρνη, της κυρίας Ρεπούση, στο περιβόητο βιβλίο της Ιστορίας της ΣΤ΄ τάξης Δημοτικού, που αναγκάστηκε η κυβέρνηση Καραμανλή, μετά τον γενικό ξεσηκωμό, να το αποσύρει (και ο αθηναϊκός λαός την κυρία Γιαννάκου), φαντάζει πταίσμα μπροστά στο εθνικό
έγκλημα που διαπράττουν οι συγγραφείς αλλά και οι αξιολογητές του βιβλίου της Γ΄ Γυμνασίου «Νεώτερη και Σύγχρονη Ιστορία», όπου εκεί μαθαίνουν τα παιδιά μας κι εμείς ότι τα Ύμια δεν ανήκουν στην Ελλάδα, αλλά τα... διεκδικούμε μαζί με την Τουρκία!
Συγκεκριμένα, στη σελ. 163 για την τουρκική πολεμική επιχείρηση κατάληψης της ελληνικής βραχονησίδας τον Γενάρη του 1996, γράφονται επί λέξει τα εξής:
«Την ίδια εποχή, με αφορμή τη διεκδίκηση της βραχονησίδας Ύμια, στα Δωδεκάνησα, ξέσπασε κρίση στις ελληνοτουρκικές σχέσεις που αποκλιμακώθηκε με αμοιβαίες υποχωρήσεις (1996)»!
Διεκδικούσαμε δηλαδή τα Ύμια, δεν ήταν κομμάτι της εθνικής μας

Στο Αιγαίο και το «Τσεσμέ»

 της Ιωάννας Ηλιάδη

 «Ψυχολογικές ναυτικές επιχειρήσεις» διεξάγει η Αγκυρα στο Αιγαίο, καθώς στις έρευνες που διεξάγει από το περασμένο Σαββατοκύριακο το ερευνητικό σκάφος «Πίρι Ρέις» νότια από το Καστελόριζο πρόσθεσε χθες και το ερευνητικό πλοίο «Τσεσμέ», το οποίο εμφανίστηκε για έρευνες στο Βόρειο Αιγαίο, μεταξύ Σαμοθράκης και θρακικών ακτών.

Το «Τσεσμέ» έκανε την εμφάνισή του χαράματα, συνοδεία τουρκικής ακταιωρού, και άρχισε να κάνει ωκεανογραφικές έρευνες σε διεθνή ύδατα. Αυτό βέβαια δεν είναι ασύμβατο με το διεθνές δίκαιο της θάλασσας, αλλά η μέρα που επιλέχθηκε, η οποία συμπίπτει με την επέτειο των 36 χρόνων από την τουρκική εισβολή στην Κύπρο, καθώς και

Το 87% πιστεύει ότι το παραδικαστικό κύκλωμα ζει και βασιλεύει...

Θα πρέπει να ανησυχήσει την ηγεσία των δικαστών, αλλά και την «εποπτεύουσα» πολιτική εξουσία, καθώς και όλο το Δικαστικό Σώμα, το εύρημα σε πρόσφατη δημοσκόπηση, ότι το 87% (!) πιστεύει ότι συνεχίζει να υφίσταται το παραδικαστικό κύκλωμα!
Που σημαίνει ότι η κάθαρση που έγινε ήταν επιφανειακή και απλώς την πλήρωσαν οι «μικροί»... είναι η αίσθηση της βάσης.
Η ηγεσία της Δικαιοσύνης μαζί με τις δικαστικές ενώσεις θα πρέπει να κινητοποιηθούν και να πάρουν μέτρα που θα αποκαταστήσουν όσο το δυνατόν σε μεγαλύτερο βάθος την εμπιστοσύνη του κόσμου στη Δικαιοσύνη, ότι ανεξαρτήτως ονόματος οι πολίτες είναι

20/7/10

To απόρρητο σήμα της κυπριακής Πρεσβείας στην Ελλάδα της 19ης Ιουλίου 1974

Στον ειδησεογραφικό ιστότοπο Sigmalive.com δημοσιεύθηκε το τηλεγράφημα το οποίο στάληκε στο υπουργείο Εξωτερικών από την κυπριακή Πρεσβεία στην Αθήνα τη νύχτα της Παρασκευής 19 Ιουλίου 1974, λίγες ώρες πριν ξεκινήσουν οι αποβατικές ενέργειες του Αττίλα στη Κύπρο.
Το σήμα με ημερομηνία 19 Ιουλίου 1974 φέρει διαβάθμιση “Άκρως Απόρρητο-Ειδικού Χειρισμού” και μεταβιβάζει πληροφορίες του κλιμακίου της ΚΥΠ, σύμφωνα με το οποίο το Γενικό Επιτελείο Εθνικής Φρουράς (ΓΕΕΦ) έχει αναγνωρίσει 5 τουρκικά πλοία που πλέουν σε απόσταση 12 μιλίων βόρεια του Ακρωτηρίου Αποστόλου Ανδρέα και 10 αποβατικών σκαφών που πλέουν σε μεγαλύτερη απόσταση. Χαρακτηριστική είναι η τελευταία φράση “(το) ΓΕΕΦ δεν ανησυχεί”.
Το ντοκουμέντο αυτό όπως και το τηλεγράφημα του Βρετανού

Μήνυμα προς τις υπόλοιπες χώρες το «πάγωμα» της βοήθειας στην Ουγγαρία

«Πάγωσαν» το πρόγραμμα στήριξης της Ουγγαρίας το ΔΝΤ και η ΕΕ, λέγοντας ότι η Βουδαπέστη ότι θα πρέπει να λάβει περισσότερα μέτρα για να μειώσει το έλλειμμα της προκειμένου να συνεχίσει να έχει πρόσβαση στα κεφάλαια του δανείου.
Η εξέλιξη φαίνεται να επηρεάζει σήμερα την πορεία των αγορών και αποτελεί μία προειδοποίηση προς τις κυβερνήσεις της Ευρώπης ότι το ΔΝΤ και η ΕΕ δεν θα ανεχτούν υπαναχωρήσεις στους στόχους για τη μείωση των ελλειμμάτων.

«Αποτελεί έκπληξη ότι το ΔΝΤ θέλει να παίξει

Στα χέρια της «τρόικας» προσωπικά δεδομένα στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων!

Μετά τα κλειδιά της οικονομίας, τώρα η κυβέρνηση Παπανδρέου παραδίδει και τα κλειδιά της ασφάλειας και της άμυνας της χώρας στους δανειστές της!

Συγκεκριμένα, το who is who ενός εκάστου στελέχους των Ενόπλων Δυνάμεων, διπλωμάτη κ.ο.κ. θα παραδοθεί στην «τρόικα» μέσω της απογραφής των δημοσίων υπαλλήλων που είναι ήδη σε εξέλιξη. Και μέσω της «τρόικας» Κύριος οίδε πού μπορεί να φθάσουν τα στοιχεία αυτά... Η απογραφή μπορεί, λοιπόν, να έχει γενικώς θετική στόχευση, κρίσιμες όμως παράμετροι δεν έχουν προσεχθεί αρκετά, όπως θα φανεί και στη συνέχεια.

Εν πρώτοις η απογραφή των δημοσίων υπαλλήλων επιβλήθηκε από την «τρόικα» μέσω του Μνημονίου, με απώτερο σκοπό να προχωρήσουν σε περαιτέρω... ελάφρυνση των

Τότε «ανειδίκευτοι», τώρα επιστήμονες…ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ!



Του Καθηγητή ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ


Το ανέφερα σε ραδιοτηλεοπτικές εκπομπές που συμμετείχα και το έγραψα στα αγαπημένα μου blogs:  Είτε επρόκειτο για πολύ καλά μελετημένο και αριστοτεχνικά μεθοδευμένο σχέδιο δράσης, ή για απότοκο της χρονικής καθυστέρησης που χαρακτηρίζει την ελληνική γραφειοκρατία το αποτέλεσμα τελικά ήταν το ίδιο!

      Αναφέρομαι, φυσικά, στο γεγονός ότι τα

17/7/10

Ολοκληρώθηκε η Α΄ φάση Ψηφιοποίησης Χειρογράφων της Βιβλιοθήκης του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας

Ολοκληρώθηκε η Α΄ φάση Ψηφιοποίησης Χειρογράφων και Παλαιτύπων της Βιβλιοθήκης του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας.
Το πρόγραμμα ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2010 σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Ερευνών Παλαιογραφίας, Βιβλιογραφίας και Ιστορίας των Κειμένων ΑΡΕΘΑΣ και υπό την επιστημονική εποπτεία του Μορφωτικού Ιδρύματος της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος (ΜΙΕΤ).
Μέχρι σήμερα ψηφιοποιήθηκαν 140 χειρόγραφα που χρονολογούνται από τον 10ο μέχρι και τον 19ο αιώνα μ.Χ.. Να σημειωθεί ότι ...
στη συλλογή περιλαμβάνονται χειρόγραφα που περιέχουν τραγωδίες του Αισχύλου του Ευριπίδη, φιλοσοφικά έργα του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη. Επίσης υπάρχουν σπάνια χειρόγραφα, όπως το χειρόγραφο του 1902, που αποτελεί μελέτη του

Σημαντική συμφωνία για South Stream




Ο βούλγαρος υπουργός Οικονομίας και Ενέργειας, Τράικο Τράικοφ και ο ρώσος υπουργός Ενέργειας, Σεργκέι Τσμάτκο, που συναντήθηκαν στο παραθαλάσσιο θέρετρο Βάρνα (ανατολικά), στη Μαύρη Θάλασσα, υπέγραψαν έναν "οδικό χάρτη" που σκοπό έχει να επισπεύσει την εφαρμογή του προγράμματος του αγωγού, σύμφωνα με την ίδια πηγή. Παρών ήταν επίσης ο βούλγαρος πρωθυπουργός Μπόικο Μπορίσοφ, σύμφωνα με το BTA. Το έγγραφο ορίζει κυρίως ένα χρονοδιάγραμμα για την εκπόνηση μελέτης σκοπιμότητας του αγωγού των 900 χιλιομέτρων που προορίζεται να μεταφέρει 63 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα ρωσικού αερίου προς την Ιταλία και την Ελλάδα, περνώντας κάτω από τη Μαύρη Θάλασσα και παρακάμπτοντας την Ουκρανία, από τα τέλη του 2015, σύμφωνα με τη δημόσια ραδιοφωνία. Χάρη στη συμφωνία που υπογράφτηκε σήμερα, η Σόφια, τα συμβόλαια της οποίας για τον εφοδιασμό της με ρωσικό αέριο λήγουν το 2011 και το 2012, ελπίζει με τον τρόπο αυτό να διασφαλίσει τον εφοδιασμό της και να εξασφαλίσει καλύτερες τιμές. Σύμφωνα με τον ανταποκριτή της δημόσιας ραδιοφωνίας από τη Βάρνα, ο Μπορίσοφ ανακοίνωσε πως η Ρωσία πρόκειται να υπογράψει στα τέλη Ιουνίου του 2011 συμβόλαια με την εθνική εταιρία Bulgargaz και να καταργήσει τις ενδιάμεσες εταιρίες, που ελέγχονται από την Gazprom και οι οποίες εμπλέκονται σήμερα τόσο άναντα όσο και στη βουλγαρική αγορά. Η Βουλγαρία αγοράζει το αέριό της έναντι 339 δολαρίων τα 1.000 κυβικά μέτρα, αλλά ορισμένοι βούλγαροι καταναλωτές πληρώνουν έως και 576 δολάρια τα 1.000 κυβικά μέτρα λόγω των μεσαζόντων, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε πρόσφατα ο ρώσος αναπληρωτής πρωθυπουργός Βίκτορ Ζούμπχοφ.
   


πηγη
       

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ! ΕΝ ΚΡΥΠΤΩ ΙΔΡΥΘΗΚΕ Η ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ(;;;!!!) ΣΤΗΝ ΑΔΡΙΑΝΟΥΠΟΛΗ

Στο σημερινό editorial της Γιώτας Αντωνοπούλου στην Απογευματινή και με πλήρη ΑΠΟΣΙΩΠΗΣΗ από κάθε άλλο ΜΜΕ δημοσιεύεται η είδηση πως ιδρύθηκε πριν 8 ημέρες η πρώτη ελληνοτουρκική τράπεζα του ΑΙΓΑΙΟΥ (;;;;;) στην Αδριανούπολη. Το γεγονός δεν είναι

"Διέβη τον Ρουβίκωνα" το "Πίρι Ρέϊς" - Ερευνά στην υφαλοκρηπίδα - Μηδενική αντίδραση από την Αθήνα!

«Διέβη τον Ρουβίκωνα» το τουρκικό ερευνητικό σκάφος «Πίρι Ρέϊς» - όπως άλλωστε αναμενόταν αφού είχε δεσμεύσει την περιοχή - όταν από χθες αργά το βράδυ, πέρασε στην ελληνική υφαλοκρηπίδα (αυτή την στιγμή βρίσκεται μεταξύ Ρόδου και Καστελλόριζου στο σημείο ερευνών "Α" του χάρτη που δημοσιεύουμε) και ξεκίνησε έρευνες για πετρέλαιο. Το πρωί έκανε ένα πέρασμα νότια του Καστελλόριζου, σε απόσταση περίπου 45 μιλίων και πλέον διενεργεί έρευνες για υποθαλάσσια κοιτάσματα υδρογονανθράκων εντός περιοχής καθαρά ελληνικών συμφερόντων.

Σε πρακτικό επίπεδο η απόφαση της κυβέρνησης να

Περιοχή... διαμάντι η Βόρεια Ελλάδα

Ζώνες διαμαντιών υπάρχουν στη βόρεια Ελλάδα σύμφωνα με τον επίκουρο καθηγητή του Πανεπιστήμιου Αθηνών (Τμήμα Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος), Δημήτρη Κωστόπουλο. Ο ίδιος αναφέρει ότι συγκεκριμένες περιοχές είναι άμεσα συγκρίσιμες -αν όχι μεγαλύτερες- με την καλύτερα μελετημένη και τεκμηριωμένη αδαμαντοφόρο ζώνη πετρωμάτων του φλοιού στον κόσμο, αυτή του Κοκτσετάφ του Καζακστάν.
Διαμάντια σε πετρώματα του φλοιού ανακαλύφθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα το 1999, από τον Δ. Κωστόπουλο, κοντά στα χωριά Γαλαρινός, Λιβάδι και Μαραθούσα του Νομού Χαλκιδικής, 20-40 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά της Θεσσαλονίκης.
Ο Δ. Κωστόπουλος διευκρινίζει ότι δεν πρόκειται για διαμάντια που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως πολύτιμοι λίθοι, αλλά να αξιοποιηθούν σε πλήθος άλλων βιομηχανικών εφαρμογών, όπως: τρυπάνια, τροχοί κοπής, λειαντικά, τριβείς υψηλής απόδοσης, αμόνια για πειράματα υψηλών πιέσεων στο εργαστήριο, μικροτσίπ, απορροφητές θερμότητας (στα ηλεκτρονικά).
Οι περιοχές στη βόρεια Ελλάδα όπου εμφανίζονται πετρώματα με διαμάντια

16/7/10

Του Καθηγητή ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ


Το ΠΑΣΟΚ ανατρέπει τους  Κανόνες!..


                         

     Στην ψυχοκοινωνική θεωρία η χάραξη ορίων ελευθερίας δράσης και ταυτόχρονα ο προσδιορισμός κάποιων στοιχείων αποδεκτής ατομικής και συλλογικής συμπεριφοράς αποτελούν απαραίτητες προϋποθέσεις για την ομαλή συμβίωση ατόμων και ομάδων. Το ελληνικό κοινωνικό σύστημα ακολουθούσε το παραπάνω σχήμα στο απώτερο

ΔΙΟΔΙΑ

ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΟΣΣΙΑΛΙΣΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ Κ.ΡΕΠΠΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Στο φως οι επιστολές για την Αστυνομία στα διόδια!

Σάλο έχει προκαλέσει το αποκαλυπτικό δημοσίευμα που ανάρτησε στις 23.40 χτες το βράδυ το protothema gr. για τις οδηγίες που δόθηκαν στην Ελληνική Αστυνομία από το υπουργείο Μεταφορών προκειμένου οι αστυνομικοί να παρεμβαίνουν σε ρόλο εισπράκτορα για τους “τζαμπατζήδες” των διοδίων!

Το ρεπορτάζ έχει αναπαραχθεί από το σύνολο των μέσων ενημέρωσης και προκάλεσε την παρέμβαση του υπουργού Υποδομών κ. Δημήτρη Ρέππα, αφού το ζήτημα των διοδίων έχει προκαλέσει

Παρουσιάζεται επίσημα σήμερα το TIHA-A

 ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΗ ΕΠΑΝΔΡΩΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ


Το πρωτότυπο του προγράμματος ΤΙΗΑ, που αποτελεί το πρώτο μη επανδρωμένο εναέριο όχημα παραγωγής της θα παρουσιάσει σήμερα η τουρκική αεροπορική βιομηχανία, TAI.

Πρόκειται για ένα μη επανδρωμένο αεροσκάφος μέσου ύψους πτήσης και μακράς ακτίνας δράσης (MALE). Το μη επανδρωμένο εναέριο όχημα κατασκευάστηκε αποκλειστικά από Τούρκους μηχανικούς, μετά την εμπειρία που έχει αποκτήσει η

Δυσκολεύονται να καλύψουν έξοδα και δάνεια οι Έλληνες

Σε 2.185,70 ευρώ ανερχόταν το 2008 το ελάχιστο καθαρό μηνιαίο εισόδημα για την αντιμετώπιση των αναγκών των νοικοκυριών της χώρας, με τα φτωχά νοικοκυριά να διαθέτουν 1.769,50 ευρώ και τα μη φτωχά 2.292,73 ευρώ, σύμφωνα με την έρευνα εισοδήματος και συνθηκών διαβίωσης των νοικοκυριών έτους 2008 (αφορά εισοδήματα 2007) που δημοσιοποίησε η Ελληνική Στατιστική Αρχή.

Παράλληλα, η μεγαλύτερη δυσκολία για τα νοικοκυριά ήταν οι δαπάνες στέγασης, ενώ ακόμη και
το 22,5% του μη φτωχού πληθυσμού είχε οικονομικές δυσκολίες να αντιμετωπίσει έκτακτες, αλλά αναγκαίες, δαπάνες αξίας περίπου 500 ευρώ.

Ενώ, σε ποσοστό 19,3% συνολικά δηλώνουν ότι δυσκολεύονται αρκετά στην αποπληρωμή δανείων ή δόσεων για αγορά αγαθών και υπηρεσιών.

Βασικό, επίσης, συμπέρασμα της εν λόγω έρευνας είναι ότι η στέρηση βασικών αγαθών και υπηρεσιών (δυσκολία ικανοποίησης βασικών αναγκών, ανεπαρκείς συνθήκες στέγασης, επιβάρυνση από τις δαπάνες στέγασης, αδυναμία αποπληρωμής δανείων ή αγορών με δόσεις, δυσκολίες στην πληρωμή πάγιων λογαριασμών, δυσκολία αντιμετώπισης των συνήθων αναγκών, ποιότητα ζωής) δεν αφορά μόνο τον φτωχό πληθυσμό, αλλά και μέρος του μη φτωχού πληθυσμού.

Ειδικότερα, με βάση την έρευνα προκύπτουν αναλυτικά τα εξής:

* Το 41% του φτωχού πληθυσμού ηλικίας, κάτω των 18 ετών, αντιμετωπίζει
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σελίδες