ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ e-ΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΑΣ...

3/11/10

Μεταφέρουν μειονοτικούς στη Θράκη για τις εκλογές - Κέντρο ειδικών δυνάμεων φτιάχνει το ΓΕΣ

«Εισβολή» εξτρεμιστών μειονοτικών για να υποστηρίξουν το μειονοτικό ψηφοδέλτιο ετοιμάζεται για τις εκλογές της ερχόμενης Κυριακής. Ο Χακάν Τσαβούσογλου πρόεδρος του παραρτήματος του BTTD, μιλώντας στην Προύσα κάλεσε τους μειονοτικούς ότι οι ερχόμενες εκλογές θα αποτελέσουν ευκαιρία για «Μια ριζική αλλαγή στην διακυβέρνηση» Και συνέχισε: «Στην Προύσα υπάρχει δυνατότητα 8 χιλιάδων ψήφων. Επιθυμία μας είναι όλους αυτούς να τους μεταφέρουμε».

Αλλά λέει και κάτι άλλο πολύ ενδιαφέρον (σ.σ. τελικά ευτυχώς που είναι και οι Τούρκοι και μαθαίνουμε το τι συζητούν οι κυβερνώντες πίσω από την πλάτη των πολιτών): «Οι συνομιλίες που πραγματοποιήθηκαν ανάμεσα στις δύο χώρες ειδικότερα για το θέμα του μουφτή, και στο σημείο που έχουν φτάσει αποτελούνε ένα σημείο καμπής για την μειονότητα μας. Η εξέλιξη αυτή πιστεύουμε πως θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην επίλυση και των υπολοίπων θεμάτων».

Αλλωστε π Τσαβούσογλου, κάτι ξέρει αφού ήταν προσκεκλημένος του υπουργού προεδρίας-υπεύθυνου για τους Τούρκους του εξωτερικού Φαρούκ Τσελίκ, στην … Αθήνα, όπου η κυβέρνηση έφτιαξε σύνοδο για την κλιματική αλλά οι Τούρκοι έφεραν τους μειονοτικούς για πανηγυράκι με τις «μειονότητες». Μάλιστα ο Τσαβούσογλου ανακοίνωσε στην Προύσα ότι με την παρούσα ελληνική κυβέρνηση «Υπάρχουν απτά αποτελέσματα. Πλέον δεν κάνουμε τρύπες στο νερό"!

Η κατάσταση, λοιπόν έχει αρχίσει και ξεφεύγει. Και δεν είναι θέμα απλώς και μόνο της νυν κυβέρνησης η οποία έτσι η αλλιώς σύντομα ή μεσοπρόθεσμα μπορεί να αποτελεί παρελθόν.

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ στο τεύχος που κυκλοφορεί παρουσιάζει για πρώτη φορά το νέο

Επιστολή-βόμβα στον Παπούλια! Ο Γιώργος τον ενημέρωσε για εθνικές εκλογές την 12η Δεκεμβρίου!

Το "Κουρδιστό Πορτοκάλι" αποκαλύπτει ότι οι εθνικές εκλογές έχουν κλειδώσει για την 12η Δεκεμβρίου, ανεξαρτήτως αποτελέσματος στις χαζο-δημοτικές!

Ο Παπανδρέου ενημέρωσε ήδη με επιστολή του τον Κάρολο Παπούλια.

Μην ρωτάτε πως έφτασε αυτή η επιστολή-βόμβα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

Ποιος ήταν δηλαδή ο κομιστής!

Στα μέσα Δεκεμβρίου ο Παπούλιας θα ορκίζει Οικουμενική κυβέρνηση με τη Ντόρα Μπακογιάννη, κατά πάσα πιθανότητα στο υπ. Εξωτερικών (και Αιγαίου) μια και θα πάνε πακέτο εξαιτίας των τρυπανιών που δεν θ αργήσουν να πιάσουν δουλειά.

Εκτός θα μείνει ο Αντώνης Σαμαράς και η υπάρχουσα ΝΔ.

Τώρα θα πείτε γιατί ο πρωθυπουργός πάει σε εκλογές.

Είναι απλό! Δεν θέλει να κρατήσει μόνος

Frontex: Ένας θεσμός-νάνος με δυνάμεις γίγαντα


Πέντε χρόνια μετά τη δημιουργία της, η Frontex έχει ανέλθει στο επίκεντρο της Ευρωπαϊκής Πολιτικής Ασφαλείας. Ωστόσο, ενώ τα κράτη μέλη της ΕΕ την επαινούν για την επαγγελματική της προσέγγιση στην αναχαίτιση της εισροής προσφύγων προς την Ευρώπη, σημαντικά ερωτήματα σχετικά με τη δομή, τις πολιτικές και τις στρατηγικές της οργάνωσης παραμένουν μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας…

Frontex 1: Αναζητώντας μια μόνιμη κρίση (Αύγουστος 2010)

Λίγα μόνο λεπτά έχουν περάσει από τις 10 μ.μ., όταν ένα επίμονο σημάδι εμφανίζεται στο ραντάρ του φουσκωτού ταχύπλοου της Frontex που περιπολεί δυτικά της Λέσβου, πέντε χιλιόμετρα από τις τουρκικές ακτές.

Οι δύο Φινλανδοί συνοριακοί φρουροί, μέλη της πολυεθνικής δύναμης η οποία έχει αναπτυχθεί στη Λέσβο και σε πολλά άλλα νησιά κατά μήκος των ελληνικών θαλάσσιων συνόρων, θεωρούν ότι πρόκειται για σημαντική ένδειξη. Αφού πλησιάσουν το στόχο τους, σβήνουν τη μηχανή και τα φώτα. Ο ένας σκαρφαλώνει ψηλά και σκανάρει το γύρω χώρο με γυαλιά νυχτερινής οράσεως, ενώ ο άλλος εξηγεί, «είναι πολύ δύσκολο για το ραντάρ να εντοπίσει μικρά φουσκωτά σκάφη. Τις νύχτες χωρίς φεγγάρι μπορεί να περάσεις από δίπλα τους χωρίς να τα παρατηρήσεις. Είναι ουσιαστικά αόρατα».

Για τη συνέχεια πατήστε στο

Το «Frontex» είναι η κωδική ονομασία του «Ευρωπαϊκού Οργανισμού για τη Διαχείριση της Επιχειρησιακής Συνεργασίας στα Εξωτερικά Σύνορα των Κρατών Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης». Ο οργανισμός πρώτο-εμφανίσθηκε το 2004 και άρχισε να οργανώνει επιχειρήσεις ήδη από το 2005. Από το φθινόπωρο του 2009, όταν όλες οι εισροές μεταναστών προς στην Ευρώπη μετατοπίστηκαν προς το Αιγαίο Πέλαγος, τα πληρώματά του που αποτελούνται από μικτές ομάδες συνοριοφυλάκων και λιμενικών όλων των χωρών μελών της Συνθήκης του Σένγκεν, πραγματοποιούν διαρκώς αυξανόμενες περιπολίες στα ελληνοτουρκικά ναυτικά σύνορα.

Αυτή τη φορά δεν υπάρχει κάποιο περιστατικό, μόνο ένας λάθος συναγερμός. «Από τότε που η Frontex καθιέρωσε την παρουσία της, η κίνηση κατά μήκος του πελάγους έχει μειωθεί σχεδόν κατά 70%» αναφέρει ένας από τους συνοριοφύλακες ο οποίος ζήτησε να παραμείνει ανώνυμος προκειμένου να επιβιβαστούμε στο σκάφος. «Οι διακινητές ώθησαν την κίνηση προς τα βόρεια, τώρα στέλνουν ανθρώπους να διασχίσουν τον Έβρο». Και η Frontex τους ακολούθησε επεκτείνοντας τις επιχειρήσεις της στη ξηρά.

Στην αρχή διακριτικά, από προχθές όμως, έπειτα από έκκληση

O πολιτικο-στρατιωτικός έλεγχος στις κοινωνίες & το τέλος της εθνικής κυριαρχίας

Oι Eπικυρίαρχοι έχουν ανοίξει, ουσιαστικά, τα χαρτιά τους και μας έχουν προειδοποιήσει για τα όσα πρόκειται να συμβούν, αλλά οι κοινωνίες δεν θέλουν ή δεν μπορούν να το πιστέψουν. Aυτό που βιώνουμε σήμερα στην Eλλάδα, η έλλειψη εθνικής κυριαρχίας, άρχισε ουσιαστικά με το «Ground Zero» της 11/9, λέει ο Iταλός δημοσιογράφος Giulietto Chiesa μέσα από μια παλαιότερη διάλεξή του, όπως μας την υπενθυμίζει σήμερα το γαλλικό εναλλακτικό bulletin «Voltaire»:

»Tην αλήθεια για την 11η Σεπτέμβρη δεν θα την μάθουμε ποτέ. Δεν θα την ξέρουμε ούτε τα επόμενα εκατό χρόνια, όπως έχει πει ο Nόαμ Tσόμσκυ. Aλλά αυτό που μπορούμε να

διαβεβαιώσουμε από τώρα, χωρίς τον κίνδυνο να κάνουμε λάθος, είναι ότι η εκδοχή που μας έχουν σερβίρει είναι ψεύτικη. Aυτό μπορούμε να το αποδείξουμε. Έχω συγκεντρώσει όλες τις πληροφορίες που ήταν δυνατόν να συγκεντρώσω, και δεν ήταν καθόλου εύκολη δουλειά. Όχι επειδή υπήρχε έλλειψη: αντίθετα, υπήρχαν πολλές. Aλλά χρειαζόταν να ξεμπερδέψω το κουβάρι των αντιφάσεων πριν μπορέσω να ξεκαθαρίσω τα περιστατικά».

»Mε τη διαδικασία αυτή κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η 11η Σεπτέμβρη έχει αιτίες και ρίζες πολύ πιο διαφορετικές από αυτές που γνωρίζουμε, από αυτές που γνωρίζετε, και από την επίσημη

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ

Μόλις χτες παραλάβαμε το Υ/Β ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ. Δεκα χρόνια εχουν περάσει απο την ημέρα παραγγελιας του. Ηθελαν να μας το πασάρουν με μια μικρή κλίση (μόλις 45 μοίρες!!!!) (2007) και τελικά το παραλάβαμε χωρις κανένα πρόβλημα (ευελπιστούμε). Παρότι που παραλάβαμε 1 πληρώσαμε 2. Μην πείτε που πήγαν τα λεφτά γιατί ο Γιωργάκης εξοργίζεται όταν  μιλάμε για αυτά... για το καλό το δικό μας θα μας κόψει τα πάντα.
Παρόλαυτα να ευχηθούμε να είναι καλοτάξιδο!!!
Image

Κόβονται εκ νέου οι κρατικές δαπάνες

 Του Μ. Χριστοδύλου

Nέα λιτότητα στις κρατικές δαπάνες φέρνει η εκτόξευση του φετινού ελλείμματος πάνω του 8,5% από 7,9% που εκτιμούσε η κυβέρνηση.

Ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου στις συναντήσεις που είχε με τους συναδέλφους του υπουργούς  σχετικά με τις πιστώσεις του νέου προϋπολογισμού μίλησε για «αναγκαίο κακό».

Σύμφωνα με πληροφορίες, η μεγάλη υστέρηση που παρατηρείται στα φετινά έσοδα, η οποία στο τέλος Οκτωβρίου φθάνει στα 3 δισ. ευρώ ανάγκασε τον κ. Παπακωνσταντίνου να προχωρήσει σε νέες περικοπές κρατικές κονδυλίων «παγώνοντας» έτσι τα όποια αιτήματα αύξησης δαπανών.

Αρμόδιοι παράγοντες στο υπουργείο Οικονομικών εκτιμούν ότι η υστέρηση των εσόδων μπορεί να αντισταθμιστεί  μόνο με αντίστοιχη περικοπή του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (500 εκατ. ευρώ) και άλλων πρωτογενών δαπανών.

Το οικονομικό επιτελείο ευελπιστεί ότι θα καλύψει  ένα σημαντικό μέρος της υστέρησης των εσόδων από την περαίωση  ( 700 εκατ. ευρώ ) την πληρωμή των ληξιπρόθεσμων χρεών προς το Δημόσιο ( 500 εκατ. ευρώ) και τα τέλη κυκλοφορίας.

Ο νέος προϋπολογισμός, που θα κατατεθεί στη Βουλή στις 18 Νοεμβρίου, θα κινείται στους όρους του μνημονίου για σφιχτή δημοσιονομική πολιτική και το 2011. Το ασφυκτικό αυτό

Γ. Παπανδρέου: «Οχι» στις σειρήνες της άγονης διαμαρτυρίας

Να συμμετάσχουν στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου κάλεσε τους πολίτες ο Πρωθυπουργός από τα Ιωάννινα, επαναλαμβάνοντας πως πρόκειται για «μια ψήφος ευθύνης για τη χώρα, για την πατρίδα μας και την Αυτοδιοίκηση».
Μιλώντας σε ογκώδη συγκέντρωση σε συνεδριακό κέντρο ξενοδοχείου, σημείωσε πως στην οικονομία κερδίσαμε και κερδίζουμε κρίσιμες μάχες αλλά δεν κερδίσαμε ακόμη τον πόλεμο: «Αυτή η πορεία δεν πρέπει να αμφισβητηθεί. Δεν είναι ώρα για πισωγυρίσματα. Αν ακολουθήσουμε της σειρήνες της ηττοπάθειας, τις σειρήνες της άγονης διαμαρτυρίας, είναι παραπάνω από υπαρκτός ο κίνδυνος να υπονομευτούν ακόμα και οι θυσίες όλων μας, χωρίς να εδραιώσουμε την αξιοπιστία και τη σταθερότητα, που χτίζουμε σήμερα με κόπο, βήμα - βήμα».
Επίσης κατηγόρησε τη ΝΔ ότι, ποτέ δεν θέλησε να βοηθήσει την Αυτοδιοίκηση, πάντα ψήφιζε εναντίον κάθε μεταρρύθμισης στην Αυτοδιοίκηση. Και ποτέ, επί

Νίκες και ήττες των ομογενών υποψηφίων στις αμερικανικές εκλογές

Ο Αλέξης Γιαννούλιας ηττήθηκε στις χθεσινές εκλογές. Ο 34χρονος Ελληνοαμερικανός πολιτικός, ο οποίος διεκδικούσεστην πολιτεία του Ιλινόι, τη θέση που κατείχε στη Γερουσία ο Μπαράκ Ομπάμα, έχασε από τον Ρεπουμπλικανό αντίπαλό του, Μαρκ Κιρκ, με διαφορά μόνο 2%.
Μεγαλύτερη ήταν η ήττα στην Φλόριντα του, κυπριακής καταγωγής, Τσάρλι Κριστ, ο οποίος ως ανεξάρτητος διεκδικούσε θέση στη Γερουσία. Πριν τέσσερα χρόνια, ο κ. Κριστ είχε εκλεγεί κυβερνήτης της πολιτείας του με το Ρεπουμπλικανικό κόμμα.
Στις χθεσινές εκλογές διεκδίκησαν θέσεις στην ομοσπονδιακή Βουλή, δέκα Ελληνοαμερικανοί. Την επανεκλογή τους εξασφάλισαν οι: Τζον Σαρμπάνης (Δημοκρατικός, Μέριλαντ) και Γκας Μπιλιράκης (Ρεπουμπλικανός, Φλόριντα), καθώς και η Νίκη Τσόγκα (Δημοκρατική, Μασαχουσέτη), σύζυγός του αείμνηστου γερουσιαστή Πολ Τσόγκα. Επίσης, στη Νεβάδα εκλέγεται η

2/11/10

Επιμένει στο δίλημμα

Με επιμονή στο δίλημμα «ΠΑΣΟΚ ή εθνικές εκλογές» μπήκε χθες στην τελική ευθεία για την αναμέτρηση της 7ης Νοεμβρίου η κυβερνητική παράταξη. Το μήνυμα αυτό διατύπωσε πολλές φορές ο πρωθυπουργός κατά την ομιλία του στη Θεσσαλονίκη, που είχε κύριο στόχο να συσπειρώσει τους κομματικούς οπαδούς του στη συμπρωτεύουσα και να στηρίξει τους υποψηφίους του ΠΑΣΟΚ κ.κ. Μ. Μπόλαρη και Γ. Μπουτάρη, τους οποίους όλες οι δημοσκοπήσεις εμφανίζουν να υστερούν σημαντικά έναντι των υποψηφίων της Νέας Δημοκρατίας. Για τον λόγο αυτό ο κ. Παπανδρέου «αφιέρωσε» το μεγαλύτερο μέρος της ομιλίας του σε μία σφοδρή επίθεση προς τη Νέα Δημοκρατία, στην οποία μάλιστα επιχείρησε να αποδώσει και πρόθεση για αποσταθεροποίηση της πολιτικής κατάστασης της χώρας, αλλά και να της «χρεώσει» την «απειλή» των εκλογών. Παράλληλα, ο κ. Παπανδρέου εξαπέλυσε επίθεση και προς τα κόμματα της Αριστεράς, κατηγορώντας τα ότι εξυπηρετούν συντεχνιακά συμφέροντα και αντιμετωπίζουν αρνητικά τα πάντα.
Πέραν αυτού ο κ. Παπανδρέου προσπάθησε να εμφανιστεί καθησυχαστικός και αισιόδοξος για το μέλλον της χώρας και να τονώσει το ηθικό των στελεχών και των οπαδών τους, επικαλούμενος το «πατριωτικό τους καθήκον για τη σωτηρία της χώρας».
Ειδικότερα, κατά την ομιλία του ο κ. Παπανδρέου εξαπέλυσε δριμεία

Όχι κύριοι δεν σας κοροϊδέψαμε….

Ο Κλεισθένης γράφει στην  "Ιδεοπηγή".

Τα περισσότερα ιστολόγια τις τελευταίες μέρες, αναδημοσίευσαν άρθρα του ξένου τύπου, κυρίως Γερμανικού, ότι δήθεν η κυβέρνηση Σημίτη ξεγέλασε την ΕΕ και με ψεύτικα στοιχεία, κατόρθωσε να βάλει την  Ελλάδα στην ευρωζώνη. Μας περνάνε για ηλίθιους. «Εμ, μας κλέβουν, εμ, μας κοροϊδεύουν».

1ο) Έχει γραφτεί από πολλούς σχολιαστές ότι στην Ευρωζώνη μπήκαμε με πολιτική απόφαση και όχι επειδή πληρούσε η χώρα μας τα κριτήρια ένταξής της.

Την ώρα που ανακοινωνόταν ότι δεν θα γίνουμε δεκτοί στην Ευρωζώνη είχε ήδη αποφασιστεί η είσοδός μας. (Ήθελε ιδιαίτερη προσοχή το Σαρδόνιο χαμόγελο Σημίτη όταν γινόταν η ανακοίνωση).

2ο) Οι Ευρωπαίοι τεχνοκράτες ήξεραν πολύ καλύτερα ακόμη κι από τις κυβερνήσεις Σημίτη και Καραμανλή την κατάσταση της Ελληνικής οικονομίας, το τεράστιο χρέος και την αδυναμία της Ελλάδας να αποπληρώσει το χρέος. Παρόλα αυτά μας έβαλαν στην Ευρωζώνη και μας δάνειζαν φυσικά. (Γιατί; Αφού ήξεραν την αδυναμία αποπληρωμής;)

3ο) Η ιστορία με την γκόλντμαν σακς και την με το αζημίωτο βοήθειά της

Αλβανικά σχολικά βιβλία: Η μισή Ήπειρος και η Μακεδονία είναι αλβανικό έδαφος

- Στη Γεωγραφία της Αλβανίας ολόκληρη η Βορειοδυτική Ελλάδα ανήκε στην Αλβανία
- Χαρακτηρίζονται οι Έλληνες ως αιμοσταγείς που έκαναν εθνοκάθαρση στους Τσάμηδες
- Μαθαίνουν οι αλβανοί μαθητές πως έχουν το ίδιο DNA με τη μητέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου

Πλαστογραφημένη ιστορία διδάσκονται οι μαθητές των σχολείων στην Αλβανία που σε μία πρωτοφανή προπαγάνδα κατά της Ελλάδας έχουν “βαφτίσει” ελληνικά εδάφη ως αλβανικά που οι “αιμοσταγείς” Έλληνες με “εθνοκαθάρση”, την κατέκτησαν.

Στα επίσημα σχολικά βιβλία οι αλβανοί μαθητές μαθαίνουν την ιστορία της Μεγάλης Αλβανίας, που σύμφωνα με αυτά η “Βορειοδυτική Ελλάδα από τη Φλώρινα έως την Πρέβεζα, είναι αλβανικό εθνικό έδαφος στο οποίος οι Έλληνες έκαναν “εθνοκάθαρση στους Τσάμηδες, που πλειοψηφούσαν εκεί.

Η παραχάραξη της ιστορίας όμως συνεχίζεται καθώς οι νέοι στην Αλβανία μαθαίνουν μεταξύ άλλων ότι έχουν το ίδιο DNA με τον βασιλιάΠύρρο και την Ολυμπιάδα, μητέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Όπως αποκαλύπτει η εφημερίδα το Πρώτο Θέμα τα

H μεγάλη απάτη που ονομάζεται αστρολογία

Στην αρχή κάθε νέας χρονιάς όλοι θέλουν να ξέρουν τι τους επιφυλάσσει το μέλλον. Μπορούν όμως κάποιοι να το προβλέπουν; Είναι η αστρολογία επιστήμη;
Οι αστρονόμοι λένε «ΟΧΙ»!


Οι πλανήτες Ουρανός, Ποσειδώνας και Πλούτωνας ανακαλύφθηκαν τα τελευταία 200 χρόνια, δηλαδή σίγουρα μετά την καθιέρωση των «νόμων» της αστρολογίας. Έχουν οι πλανήτες αυτοί αστρολογική σημασία; Αν ναι, τότε τα ωροσκόπια πριν από την ανακάλυψή τους ήταν λανθασμένα. Αν όχι, τότε σε τι διαφέρουν από τους υπόλοιπους που έχουν;

Καθημερινά στη τηλεόραση, στις εφημερίδες και στα περιοδικά γέμιζουν από αστρολογικές προβλέψεις. Έχει άραγε όλη αυτή η παραφιλολογία κάποια σχέση με την πραγματικότητα; Η επιστημονική απάντηση είναι απλή και σύντομη: ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ. Αποτελεί κοινή διαπίστωση το γεγονός ότι η αστρολογία έχει γίνει μέρος της καθημερινής ζωής. Το μαρτυρούν οι τακτικές στήλες ωροσκοπίων στις περισσότερες εφημερίδες και στα περιοδικά, καθώς και οι συχνές παρουσιάσεις αστρολογικών προβλέψεων στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο.

Ακόμη και οι πιο δύσπιστοι έχουν αρχίσει να αντιμετωπίζουν θετικά την αστρολογία

ΡΟΥΜΠΙΝΙ: ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ Η ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ ΓΙΑ ΔΙΑΣΩΣΗ ΕΥΡΩΖΩΝΗΣ!

Η πτώχευση της Ελλάδας είναι θέμα χρόνου, εκτιμά ο γνωστός οικονομολόγος Νουριέλ Ρουμπινί. Σε συνέντευξή του στο οικονομικό περιοδικό «Capital», σημειώνει ότι την περίπτωση της Ελλάδας «τα δεδομένα μιλούν μια πολύ καθαρή γλώσσα».
   Όπως αναφέρει, «ακόμη και αν οι Έλληνες υλοποιήσουν το δρακόντειο πρόγραμμα περικοπών, πράγμα για το οποίο πολύ αμφιβάλλω», το βάρος του χρέους, σύμφωνα με το ΔΝΤ, θα παραμείνει αισθητά πάνω από 100% του ΑΕΠ.
   Το παραμικρό εξωτερικό σοκ αρκεί για να καταστεί «ανεξέλεγκτο» το πρόβλημα του ελληνικού χρέους, εκτιμά.
   «Γι' αυτό, το ερώτημα που τίθεται για μένα δεν είναι εάν θα πτωχεύσει η Ελλάδα, αλλά μόνο το πότε», τονίζει ο κ. Ρουμπινί.
   Εκτιμά δε ότι ο ευρωπαϊκός μηχανισμός διάσωσης εκείνο που ενδεχομένως κάνει είναι «να καθυστερεί την κατάρρευση των ελληνικών ομολόγων, στην καλύτερη περίπτωση μέχρι  το χρονικό σημείο που οι υπόλοιπες χώρες της Ευρωζώνης θα είναι σε καλύτερη κατάσταση».

DAILY TELEGRAPH: ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ! Η "ΔΙΑΣΩΣΗ" ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ!

   Την ανάγκη «ελεγχόμενης χρεοκοπίας» για την Ελλάδα, υποστηρίζει σε δημοσίευμα της, την Κυριακή, η βρετανική εφημερίδα Daily Telegraph.
   Στο δημοσίευμα προστίθεται ότι μια ελεγχόμενη πτώχευση με τον τρόπο που γίνεται συνήθως από το ΔΝΤ είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται η Ελλάδα.
   «Δεν έχει νόημα να βάλουμε την Ελλάδα πιο βαθιά σε ένα φαύλο κύκλο χρέους, αυξάνοντας το δημόσιο χρέος από το 115% του ΑΕΠ στην αρχή της "διάσωσης" στο 150% στο τέλος της δοκιμασίας», υπογραμμίζεται.
   «Το ελληνικό πακέτο επιτρέπει στις τράπεζες και τα funds να μεταφέρουν

Ρουμανία: Εγκρίθηκε η εκταμίευση της επόμενης δόσης των δανείων από ΔΝΤ

Εγκρίθηκε η εκταμίευση της επόμενης δόσης των δανείων στο πλαίσιο του προγράμματος διάσωσης της Ρουμανίας από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.

Το Βουκουρέστι έχει μειώσει τους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων και έχει αυξήσει το ΦΠΑ σε μία προσπάθειά να μειώσει το δημοσιονομικό έλλειμμα στο 6,8% του ΑΕΠ φέτος, που ήταν και ο όρος για τη διάσωση των 20 δισ. ευρώ.

Ο επικεφαλής της αποστολής του ΔΝΤ στη Ρουμανία

Στα 2,05 δισ. ευρώ η «μαύρη τρύπα»

Στα 2,05 δισ. ευρώ η «μαύρη τρύπα»
Nέα διόγκωση της «μαύρης τρύπας» στα έσοδα καταγράφηκε τον Oκτώβριο, γεγονός που θέτει εκτός δημοσιονομικού στόχου τον φετινό προϋπολογισμό και φέρνει ακόμη πιο κοντά πρόσθετα μέτρα για το 2011.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τον μήνα που πέρασε οι νέες «αστοχίες» στο μέτωπο των εσόδων είχαν ως αποτέλεσμα η συνολική υστέρηση από την αρχή του χρόνου να φθάσει στα 2,05 δισ. ευρώ.
Mε τα σημερινά δεδομένα και ακόμη κι αν στο τελευταίο δίμηνο του έτους δεν υπάρξουν σημαντικές αποκλίσεις, το 2010 θα κλείσει με «μαύρη τρύπα» στα έσοδα κοντά στα 1,5 δισ. ευρώ ή 0,7% του AEΠ.
Aν τώρα λάβουμε υπόψη πως το φετινό έλλειμμα θα επηρεαστεί αρνητικά και από την αναθεώρηση της Γιούροστατ, ελλοχεύει ο κίνδυνος ακόμη και να ξεπεράσει το 9% του AEΠ.
Σε μία τέτοια περίπτωση θεωρείται δεδομένο νέο ψαλίδισμα του φετινού Προγράμματος Δημοσίων Eπενδύσεων κατά 800 εκατ. ευρώ και λήψη δέσμης πρόσθετων μέτρων που θα συμπεριληφθούν στον προϋπολογισμό του 2011, ο οποίος θα κατατεθεί στη Bουλή στις 18 Nοεμβρίου. Eιδικότερα, τον Oκτώβριο εισπράχθηκαν 4,4 δισ. ευρώ με αύξηση μόλις 3,2% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα που χαρακτηρίζεται «νεκρός» λόγω των βουλευτικών εκλογών.
Στο δεκάμηνο τα φορολογικά έσοδα εμφανίζονται ενισχυμένα κατά

1/11/10

Αρχιεπίσκοπος: Σιωπή, γιατί αλλιώς θα παρέμβει το πεζοδρόμιο!


Πλάτη στην κυβέρνηση βάζει ο Αρχιεπίσκοπος με τη δήλωσή του ότι «Αν δεν μείνουμε ενωμένοι μέσα σ' αυτήν την κρίση, τη λύση δεν θα τη δώσει κανένας άλλος, αλλά το πεζοδρόμιο»! Έρχεται δηλαδή ο κ. Ιερώνυμος να επιβεβαιώσει αυτό για το οποίο τον κατηγορούν Μητροπολίτες, ότι κάνει τα χατίρια της κυβέρνησης, όπως αποκαλύπταμε την περασμένη Κυριακή (κατά σύμπτωση την ίδια μέρα η «Real News» φιλοξενούσε τη συνέντευξή του με την παραπάνω δήλωση).
Βέβαια ο Αρχιεπίσκοπος αποφεύγει να διευκρινίσει τι εννοεί όταν λέει να «μείνουμε ενωμένοι». Να δέχεται ο συνταξιούχος τις περικοπές της σύνταξής του των 400 ευρώ, ο χαμηλόμισθος του μισθού του, ο εργαζόμενος να χάνει τη δουλειά του, ο καταστηματάρχης να κλείνει το μαγαζί του, τα λουκέτα να αυξάνονται, οι άνεργοι να πολλαπλασιάζονται και οι τιμές να παίρνουν τα ύψη και να μην αντιδρά κανείς, χάριν της...
ενότητας να υπάρχει η σιγή του νεκροταφείου; Που σημαίνει πάρε κι άλλα μέτρα...
Καλά, δεν βλέπει ο κ. Ιερώνυμος τις ουρές που μεγαλώνουν στα συσσίτια, δεν μαθαίνει ότι πολλοί δεν έχουν πλέον να πληρώσουν τον λογαριασμό της ΔΕΗ;
Και ενωμένοι ποιοι; Των βορείων προαστίων και του Περάματος; Οι εφοπλιστές και ο μεροκαματιάρης;
Και τι είναι το πεζοδρόμιο, Μακαριώτατε; Τόσο κακό; Και ποιος σπρώχνει στο πεζοδρόμιο; Πόσες φορές εξαιτίας διαδηλώσεων δεν ακυρώθηκαν από

Telegraph: «Οι Έλληνες πολίτες υφίστανται τον πόνο της λιτότητας κάτω από ψευδή προσχήματα»

«Μια ελεγχόμενη χρεοκοπία, στο πρότυπο εκείνων που όλη την ώρα σχεδιάζει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται η Ελλάδα. Δεν έχει νόημα να σπρώχνουμε την Ελλάδα πιο βαθιά στο σπιράλ του χρέους, ανεβάζοντας το δημόσιο χρέος της από το 115% του ΑΕΠ στο ξεκίνημα της ‘διάσωσης’ στο 150% στο τέλος της δοκιμασίας». Αυτά γράφει σε νέο άρθρο του για την Ελλάδα και τις υπόλοιπες αδύναμες χώρες της Ευρωζώνης ο Ambrose Evans-Pritchard, της Telegraph.

Όπως εξηγεί, το ελληνικό πακέτο διάσωσης επιτρέπει στις τράπεζες και στα funds να μεταφέρουν περίπου 150 δισ. ευρώ υποχρεώσεων στις κυβερνήσεις της ΕΕ, την ΕΚΤ ή το ΔΝΤ. «Οι Έλληνες πολίτες υφίστανται τον πόνο της λιτότητας κάτω από ψευδή προσχήματα, χωρίς να τους δίνουν τη γιατρειά της ανακούφισης από το χρέος», δηλώνει ο αρθρογράφος.

«Στην πραγματικότητα, πρόκειται

Ο μύθος της σωτηρίας του λαού απ' τη χρεοκοπία

Του
Μάκη ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

 Φορώντας το λαμπερό ένδυμα του σωτήρα του λαού ο πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου κάλεσε τους εργαζόμενους να υπερψηφίσουν στις ερχόμενες εκλογές την πολιτική του, την οποία παρουσίασε σαν μονόδρομο για την αποφυγή της χρεοκοπίας της χώρας. Προβάλλοντας το φόβητρο της διακοπής πληρωμών σε μισθούς και συντάξεις, ζήτησε στην ουσία ψήφο - έγκριση για να συνεχίσει και να κλιμακώσει την αντιλαϊκή επίθεση.

Ομως, η δυνατότητα εξαπάτησης των εργαζόμενων μειώνεται κάθε μέρα που περνάει και αυτό δεν οφείλεται στην αυτοκαταστροφική παρουσία του πρωθυπουργού στη παρωδία της διακαναλικής συνέντευξης, αλλά στην τεράστια διάσταση που αντικειμενικά υπάρχει ανάμεσα στην προπαγανδιστική μυθοπλασία της άρχουσας τάξης και στη πραγματικότητα.

Σήμερα, όλο και περισσότεροι εργαζόμενοι αντιλαμβάνονται ότι η κυβερνητική πολιτική οδηγεί ήδη το λαό σε τροχιά χρεοκοπίας με τα αντιλαϊκά μέτρα που ήδη εφαρμόζονται. Η στάση πληρωμών του κράτους προς τους εργαζόμενους έχει ήδη ξεκινήσει με τη δραματική μείωση των μισθών, των συντάξεων, την αύξηση των λογαριασμών του ηλεκτρικού ρεύματος, την αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών, των δαπανών της λαϊκής οικογένειας για Υγεία και Παιδεία.

Οι άδικοι έμμεσοι φόροι που πλήττουν τα λαϊκά στρώματα αυξήθηκαν από ποσοστό 56,4% του συνόλου των φορολογικών εσόδων που ήταν το 2005, σε 59,8% το 2010. Για το 2011 προβλέπονται απ' το προσχέδιο του προϋπολογισμού πρόσθετα έσοδα 3 δισ. ευρώ από έμμεσους φόρους που θα προέλθουν απ' την αφαίμαξη του λαϊκού εισοδήματος. Τα λαϊκά νοικοκυριά ήδη γονατίζουν απ' τις αυξήσεις στο ηλεκτρικό ρεύμα και στο πετρέλαιο, την ώρα που η ΔΕΗ είναι ο πρώτος όμιλος σε κερδοφορία και τα ΕΛΠΕ βρίσκονται μέσα στους 10 πρώτους. Η ανεργία αυξήθηκε κατά 5% μέσα στην τελευταία διετία και ο επίσημος αριθμός ανέργων ξεπέρασε τις 585.000.
Η απάτη του «μικρότερου κακού»

Βέβαια, το ΠΑΣΟΚ ισχυρίζεται ότι αυτό είναι το μικρότερο κακό μπροστά στον κίνδυνο της πλήρους διακοπής πληρωμής μισθών και συντάξεων. Αυτός ο απατηλός ισχυρισμός θεωρεί καταρχήν δεδομένο ότι το μεγάλο κεφάλαιο δεν πρέπει να θυσιάσει ούτε ένα μέρος απ' τα υπέρογκα κέρδη του για να πληρώσει τα βάρη της κρίσης και της διόγκωσης του χρέους. Αποσιωπά ότι την επταετία πριν την εκδήλωση της κρίσης οι εισηγμένοι όμιλοι στο χρηματιστήριο ξεπέρασαν σε καθαρά κέρδη τα 50 δισ. ευρώ. Συγκαλύπτει ότι το 2009 μέσα στην κρίση, οι 500 πιο κερδοφόρες εταιρείες είχαν αύξηση κερδών 11,4% και τα κέρδη τους έφθασαν τα 15,6 δισ. ευρώ. Συγκαλύπτει επίσης ότι αν σταματήσει το σύστημα να πληρώνει μισθούς, το κεφάλαιο δε θα μπορεί να διασφαλίσει την κερδοφορία του.

Αυτό που φέρνει στο προσκήνιο ο ισχυρισμός του ΠΑΣΟΚ περί κινδύνου χρεοκοπίας, είναι το αδιέξοδο

Τουρκία: Ιδρυση νέου φιλοϊσλαμικού κόμματος - "Κόμμα της Φωνής του Λαού"

Τουρκία: Ιδρυση νέου φιλοϊσλαμικού κόμματος - "Κόμμα της Φωνής του Λαού"Νέα μορφή παίρνει από σήμερα το φαινόμενο της διάσπασης στο χώρο του πολιτικού Ισλάμ στην Τουρκία με την ίδρυση νέου φιλοϊσλαμικού κόμματος που προέρχεται ουσιαστικά από τη διάσπαση του Κόμματος Ευτυχίας. Το αποτέλεσμα είναι να εκπροσωπείται ο συγκεκριμένος πολιτικός χώρος, από τρία κόμματα.

    “Κόμμα της Φωνής του Λαού” ονομάζεται το νέο κόμμα και έχει για σύμβολό του τον ανατέλλοντα ήλιο. Η διάσπαση επήλθε όταν πριν από λίγο καιρό πραγματοποιήθηκε το συνέδριο του Κόμματος Ευτυχίας για να επανεκλεγεί στην ηγεσία ο Νουμάν Κουρτουλμούς, αποτέλεσμα στο οποίο αντέδρασαν οι παλαιοκομματικοί με προσφυγή στα δικαστήρια. Ετσι, επαναλήφθηκε το συνέδριο και εξελέγη ως πρόεδρος ο ιστορικός ηγέτης του χώρου και πρώην πρωθυπουργός Νετζμετίν Ερμπακάν. Δεν πήρε μέρος στο συνέδριο η προσκείμενη στον Κουρτουλμούς πτέρυγα, η οποία αμέσως ξεκίνησε την προετοιμασία του νέου κόμματος.

    Έτσι, η πορεία που ξεκίνησε το 1971 με

υπουργείο Εξω(φρεν)ικών

— Ετοιμάζεται μεγάλο Υπηρεσιακό και όσο ακούγονται δηλώσεις περί πρόωρων εκλογών τόσο μεγαλώνει η αγωνία στο νεοκλασικό. Είναι το γνωστό σύνδρομο: Τα ποντίκια τρέχουν πρώτα να σωθούν από το πλοίο που βουλιάζει.

— Γιατί σε όλα τα μεγάλα ζητήματα της εξωτερικής πολιτικής ο χειρισμός έχει ανατεθεί σε συνταξιούχους πρέσβεις; Υπηρεσιακός γ.γ. και υπεύθυνος των μυστικών συνομιλιών με την Τουρκία για τον εναέριο χώρο του Αιγαίου ο κ. Ζέππος, επικεφαλής των διερευνητικών επαφών για την υφαλοκρηπίδα ο κ. Π. Αποστολίδης συνταξιούχος, στο Σκοπιανό διαπραγματευτής ο επίσης συνταξιούχος Αδ. Βασιλάκης, ειδικός σύμβουλος σε θέματα άμυνας, ΝΑΤΟ, Αιγαίου κ.λπ. ο επίσης συνταξιούχος Γ. Σαββαΐδης.

— Ο γ.γ. Αλ. Ι. Ζέππος είναι από τους διπλωμάτες που βλέπουν μακριά. Έτσι φρόντισε να διατηρήσει τις σχέσεις του με το Τελ Αβίβ και να είναι πλέον ο ίδιος αρκετά χρήσιμος στον Χ. Παμπούκη ώστε να τον συνοδεύει στο ταξίδι του στο Ισραήλ.

— Νέος καβγάς έχει ξεσπάσει στο ΥΠΕΞ με αφορμή πρόσφατο Υπηρεσιακό και την αντίδραση εκ Βανκούβερ του μέλους του ΔΣ της ΕΔΥ κ. Γ. Αϋφαντή. Στο Υπηρεσιακό, μεταξύ των άλλων, το πρώην μέλος της διοίκησης της ΕΔΥ κ. Γ. Σκέμπερης τοποθετήθηκε στην Αμπούζα. Ο κ. Αϋφαντής αντέδρασε με εντονότατη επιστολή, στην οποία κατήγγειλε ουσιαστικά ότι πίσω από την «τιμωρία» του συνδικαλιστή διπλωμάτη ήταν ο υπηρεσιακός γ.γ. Αλ. Ι. Ζέππος. Συμπτωματικώς έθιξε και τη μετάθεση στη Γενεύη άλλης συναδέλφου τους ύστερα από την Αλεξάνδρεια και τέσσερα χρόνια στις Βρυξέλλες, με ένα μικρό διάλειμμα στην Αθήνα. Συνδικαλίστρια και αυτή, αλλά είχε διαφορετική τύχη…

— Στις επιστολές βγήκαν κι άλλα πολλά στην επιφάνεια, όπως και το εάν ο κ. Ζέππος, συνταξιούχος πια, που με ειδικές ρυθμίσεις παραμένει στο υπουργείο, είχε δικαίωμα να παρίσταται και να ψηφίζει στις συνελεύσεις της ΕΔΥ. Υπενθυμίζεται ότι την περίοδο των εντάσεων η παρουσία του κ. Ζέππου στις συνελεύσεις των διπλωματών είχε εκληφθεί περισσότερο ως απόπειρα, αν όχι εκφοβισμού, τουλάχιστον επηρεασμού των νεαρών διπλωματών…

— Απάντηση δόθηκε τελικά από το νέο μέλος του

31/10/10

Τεράστια επιχείρηση νοθείας στις εκλογές με διευθύνσεις κατοικίας μαϊμού!! ΑΠΟ 17.09.2010 ΗΤΑΝ ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΩΣ ΕΝΗΜΕΡΟ ΤΟ ΣτΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΜΕΤΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ / ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΤΗΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ - Αλλοίωση και των καταλόγων ΕΕ

 

 


Ψήφος σε μετανάστες με ψεύτικες διευθύνσεις!
Το παρακάτω άρθρο δημοσιεύθηκε στο σημερινό φύλλο (28/10/2010) της εφημερίδος "ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ".

"Το "Π" αποκαλύπτει πως γράφτηκαν στους εκλογικούς καταλόγους με διευθύνσεις - μαϊμού χωρίς έλεγχο από το Υπουργείο Εσωτερικών. Φόβοι ότι το ίδιο έχει συμβεί σε όλη την χώρα."

"...κάποιοι (;) έχουν επιχειρήσει - και σε γενικές γραμμές έχουν καταφέρει - να εγγράψουν στους εκλογικούς καταλόγους του υπουργείου Εσωτερικών "ανυπαρκτούς" μετανάστες, κυρίως από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Βουλγαρία, Ρουμανία, Πολωνία), χρησιμποποιώντας

Σκέψου πριν δεν πας να ψηφίσεις....


Ποιός είναι πραγματικά ο Γιώργος Παπανδρέου;ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ

Ποιός είναι ο "Γιώργος" Α. Παπανδρέου;
Το προφιλ ενός ψεύτη και προδότη Πρωθυπουργού
Πως ένας άχρηστος μετατρέπεται σε Πρωθυπουργός
Καταγωγή

Ο μικρός Jeffrey γεννήθηκε στην Αμερική το στις 16 Ιουνίου 1952 στο Saint Paul της Μινεσότα των ΗΠΑ.

Κατάγεται από πατέρα Ελληνο-Πολωνό τονΑνδρέα Παπανδρέου-Mineiko (με εβραϊκή καταγωγή) και μάνα την Margaret Chant κάτοικο Αμερικής με παππού τον Douglas Chantκαι στέλεχος των Ιεχωβάδων στις ΗΠΑ και γιαγιά Εβραία.

Το όνομα του

Το πραγματικό πλήρες όνομα του είναι Jeffrey Mineiko - Papandreou αλλά για ενσυντομία των φωνάζουν ΓΑΠ ή GAP (αγγλιστί) (μιάς και έτσι έγραφε το όνομα του στα email που αντάλλαζε με την μητέρα του).

Σε ένα βιβλίο του Γιώργου Λακόπουλου "Του μιλάνε τα κύματα...Ο Ανδρέας Παπανδρέου πριν μπει στην πολιτικη", (εκδόσεις Καστανιώτη, που πρωτοκυκλοφόρησε τον Ιούνη του 2008,στις σελίδες 124-125) διαβάζουμε τα εξης :

-Το 1959, που είχε μετακομίσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ο Γεώργιος Παπανδρέου φώναξε ένα πρωί τον ιερέα της ενορίας της Εκάλης και βαφτίστηκαν και τα τέσσερα αδέρφια ορθόδοξοι χριστιανοι. Ο Γιώργος, που μέχρι τότε τον φώναζαν Τζέφρι,πήρε και επισήμως το όνομα του παππού του, με ανάδοχο τον καθηγητή Γιώργο Λιανόπουλο - φίλο του Ανδρέα από την Αμερική και υφυπουργό του Καραμανλή στη Μεταπολίτευση.Τον μικρότερο,τον Ανδρέα,τον βάφτισε ο ίδιος ο Γεώργιος Παπανδρέου. Αυτή η τελετή κρατήθηκε σαν οικογενειακό μυστικό και από μια άποψη ήταν. Έγινε κυρίως για το χατίρι του Γέρου".

- Σημείωση

Ακριβής ημερομηνία και ενορία στην οποία βαφτίστηκε ο Jeffrey δεν υπάρχει..

Πολύς κόσμος αμφισβητει ότι έχει πράγματι βαφτιστεί , λόγω του ότι ό άλλος

Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ψηφοφόροι

 του Χ. Αναγνωστάκη


Πότε είναι άκυρο ένα ψηφοδέλτιο; Οι περισσότεροι απ’ τους ψηφοφόρους ξέρουν τα βασικά. Δηλαδή όταν μουτζουρώνεις το ψηφοδέλτιο ή έχει πάνω κάποια περίεργα σημάδια που ενδεχομένως δεν μπορείς να κατανοήσεις.

Επίσης, οι ψηφοφόροι γνωρίζουν την περίπτωση να είναι άκυρο ένα ψηφοδέλτιο που τους έδωσε «ένας φίλος» σταυρωμένο, για να μην κάνουν καμιά… στραβή μέσα στην κάλπη.

Παρόλα αυτά, πρέπει να προσέξουμε κι άλλα πολλά για να μη χαθεί η ψήφος, αφού πήραμε και την απόφαση για συμμετοχή στις τοπικές εκλογές, που μάλλον δεν ήταν και εύκολη ή συνοδευόμενη από τον ενθουσιασμό -οι παλαιότεροι θα το θυμούνται- των πρώτων μεταπολιτευτικών χρόνων, όπως δείχνουν και όλες οι δημοσκοπήσεις.

Τέλος πάντων, αν πρέπει οι ψηφοφόροι να προσέξουν μια φορά, οι δικαστικοί και εκλογικοί αντιπρόσωποι πρέπει να έχουν τα μάτια τους … δεκατέσσερα, όπως φαίνεται και από σχετική εγκύκλιο που εξέδωσε το υπουργείο Εσωτερικών.

Τα σημαντικότερα απ’ αυτά που πρέπει να προσεχθούν για να άκυρη μία ψήφος είναι:

1. Όταν υπάρχουν εγγραφές ή διαγραφές, κατά τη

Η δύναμη της εικόνας και των ΜΜΕ

ΤΟΥ ΙΣΑΑΚ Α. ΚΑΡΙΠΙΔΗΟι πραγματικές ικανότητες ενός ανθρώπου, ενός συνόλου, ακόμη και ενός συστήματος, φαίνονται την ώρα της κρίσης. Τότε αποκαλύπτονται οι γνώσεις, η παιδεία αλλά και η εμπειρία αυτού που καλείται να τη διαχειριστεί. Δύο πολύ σημαντικοί παράγοντες είναι η ψυχραιμία και η σωστή αξιολόγηση της κατάστασης.
Τον προηγούμενο μήνα, ένας γιατρός στη Θεσσαλονίκη πέταξε ένα παπούτσι στον κ. Παπανδρέου ως ένδειξη διαμαρτυρίας για την πολιτική που ακολουθεί. Ο ανταποκριτής του ΒBC Μάλκομ Μπράμπαντ ήταν παρών στο γεγονός και το κατέγραψε. Την επόμενη ημέρα τόσο ελληνικά μέσα ενημέρωσης όσο και στελέχη της κυβέρνησης κατηγόρησαν το BBC ότι ήταν «μέσα στο σχεδιασμό της πράξης αυτής», «σκηνοθετώντας» το επεισόδιο. Κάποιοι είπαν πως το βρετανικό τηλεοπτικό δίκτυο γνώριζε από πριν τι θα συμβεί, αφήνοντας να υπονοηθεί πως έπρεπε να το είχε καταγγείλει στις ελληνικές Αρχές, πράγμα εντελώς αντιδεοντολογικό, ακόμη κι αν ήταν αλήθεια.
Τα «Επίκαιρα» επικοινώνησαν με το BBC, το οποίο και αρνήθηκε πως είχε οποιαδήποτε ανάμειξη στο συμβάν, χαρακτηρίζοντας αβάσιμες τις κατηγορίες εναντίον του Μπράμπαντ, ότι δηλαδή υποκίνησε το γεγονός. «Το περιστατικό αυτό θα είχε συμβεί, άσχετα αν υπήρχε κάμερα ή όχι», λέει χαρακτηριστικά στην επίσημη ανακοίνωσή του ο βρετανικός σταθμός.
Πίνακας 2 Ελληνόφωνες εφημερίδες ως πηγή πληροφόρησης των ξένων ΜΜΕ.
Σε ερώτησή μας γιατί το επίμαχο βίντεο κατέβηκε από την ιστοσελίδα του, η απάντηση ήταν «για να ερευνηθεί η υπόθεση ενδελεχώς και να εξεταστούν με ψυχραιμία όλα τα δεδομένα». Έτσι κι έγινε. Όταν μερικές ημέρες αργότερα δεν αποδείχθηκε ο παραμικρός δόλος, το βίντεο ξανανέβηκε. Τέλος, πολλοί μίλησαν για

ΔΙΑΦΥΛΑΞΗ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ

του Παναγιώτη Ήφαιστου
Με ιστορικούς όρους η παρούσα οικονομική κρίση είναι ασήμαντη. Δεν δικαιολογεί την παραμικρή ολιγωρία, ενδοτισμό, κατευνασμό και αδιαφορία μπροστά στο ενδεχόμενο εκχώρησης εθνικής ανεξαρτησίας, που η Ιστορία και η διεθνής νομιμότητα κατοχυρώνουν στους Ελληνες τον ελλαδικό και τον κυπριακό χώρο. Η Εθνική Ανεξαρτησία, κοντολογίς, είναι αδιαπραγμάτευτη.

Εντούτοις, πολλοί εκτιμούν πλέον ότι προ των θυρών τίθενται ως ενδεχόμενα: α) κατάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας για να δημιουργηθεί ένα προβληματικό κρατίδιο εγγενώς συγκρουσιακό και υπό τουρκική επικυριαρχία, β) «κυπροποίηση» της Θράκης με εξωγενώς υποκινούμενες δραστηριότητες, γ) απώλεια πλούτου και κυριαρχίας στο Αιγαίο, όπου η αποτρεπτική ισχύς μας μπορεί εντούτοις να διασφαλιστεί αδιατάραχτα. Για να παραφράσω τον Ανδρέα Παπανδρέου, πρόκειται για πλούτο και κυριαρχία που ανήκουν στα παιδιά και στα εγγόνια των σημερινών Ελλήνων και που δεν δικαιούμαστε να εκχωρήσουμε κάτω από θλιβερές μεταμφιέσεις, όπως «συνεκμετάλλευση» στο Αιγαίο ή «συνομοσπονδία» στην Κύπρο. Κυριαρχία χάνεται μόνον όταν ένα κράτος ηττηθεί έπειτα από έναν επιθετικό πόλεμο. Οι Ελληνες, όμως, δεν επιτέθηκαν ποτέ σε κανέναν.
Η πίστη-νομιμοφροσύνη στο ελληνικό εθνικό συμφέρον αποτελεί, εξάλλου, νομική

Τα θρησκευτικά σύμβολα και τα «ατομικά δικαιώματα»

του Δρ. Κωνσταντίνου Γρίβαgrivas_optH πρόσφατη απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου να διατάξει την αποκαθήλωση των θρησκευτικών συμβόλων από τα σχολεία προκάλεσε σειρά άγριων πανηγυρισμών από μια πολυπληθή ομάδα Ελλήνων διανοουμένων. Αυτό όμως που τείνουν να παραβλέπουν οι πολέμαρχοι της «εκκοσμίκευσης», ή απλά το αγνοούν, είναι ότι οι ιστορικές ρίζες του γεωπολιτισμικού μηχανισμού που γέννησε την έννοια των «ανθρωπίνων» δικαιωμάτων, πάνω σε μια γκροτέσκα εκδοχή των οποίων βασίζεται και όλη αυτή η προσπάθεια εξαναγκαστικής και αντιλαϊκής αποχριστιανοποίησης της Ευρώπης, εντοπίζονται σε ένα σκληροπυρηνικό και φανατικό χριστιανισμό.
Συγκεκριμένα, τα ιεροποιημένα, «ατομικά δικαιώματα», όπως γίνονται αντιληπτά στη Δύση, είναι προϊόν του δυτικού ατομοκεκτρικού πολιτισμού, ο οποίος με τη σειρά του αποτελεί εν πολλοίς προϊόν του προτεσταντισμού. Ο προτεσταντισμός, δηλαδή η βορειοευρωπαϊκή εκδοχή του χριστιανισμού, γεννήθηκε ως αντίδραση στην παπική απολυταρχία και, κατά συνέπεια, κινήθηκε ακριβώς προς το αντίθετο άκρο. Δηλαδή, στον υπερτονισμό του ατόμου και την αποδόμηση της κοινωνικής – εκκλησιαστικής λειτουργίας της θρησκείας. Στον προτεσταντισμό κάθε άνθρωπος έγινε πάπας του εαυτού του, για να το πούμε με απλά λόγια. Για να λειτουργήσει, λοιπόν, αυτός ο

30/10/10

Προκλητική συμπεριφορά.


Γιορτή, δήθεν, η 28η Οκτωβρίου. Το «δήθεν», δεν αφορά όλους.  Αφορά όμως και την υποψήφια Δήμαρχο Βέροιας Χαρίκλεια Ουσουλτζόγλου, την επι τέσσερα χρόνια Δήμαρχο της πόλης. Στην πλατεία ωρολογίου, γινόταν πάντα οι εκδηλώσεις μνήμης των επετείων. Καταθέσεις στεφάνων, κλπ. Εφέτος, η Δήμαρχος, νοίκιασε την μισή πλατεία σε ιδιώτες για παγοδρόμιο. Το παγοδρόμιο, στήθηκε στις 27 Οκτωβρίου. Αν και δημιουργήθηκε θέμα από ενδιαφερόμενους φορείς, τελικά η τελετή έγινε σε μια γωνιά της πλατείας, μπροστά στο μνημείο. Στριμώχτηκαν όλοι, προς χάριν του παγοδρομίου. Τα φανταράκια του αγήματος, έκαναν «παρουσιάστε», στο σιντριβάνι μπροστά τους. Στην πρώτη σειρά των … επισήμων, η κυρία Ουσουλτζόγλου, να αποτίει «φόρο τιμής». Ήλπιζε με τον πολύ κόσμο στο παγοδρόμιο μετά την παρέλαση, και αυτό ήταν προτεραιότητα. Πάλι ατύχησε. Δέκα λεπτά μετά, φωτογραφήθηκε το σπίτι της και το εκλογικό της κέντρο. Κι όμως. Τέτοια ημέρα, δεν υπήρχε η Ελληνική σημαία, ούτε στο διαμέρισμά της, ούτε στο εκλογικό κέντρο της. Όμως, ήταν παρούσα στην πρώτη σειρά, τάχα για τις μνήμες μας αλλά και τις φωτογραφίες.
Πως μπορούν να συνδυαστούν αυτά τα δύο;  Πάντως το Δημαρχείο, είχε σημαία, αν και αν εξαρτάτο από την ίδια, θα την κατέβαζε κι αυτήν. Ή όχι;

ΒΕΡΟΙΩΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Της... Αλβανίας γίνεται στα Σκόπια

Oι αλβανοί των Σκοπίων ξεσηκώνονται κατά των Σλάβων311010-skopjeΈχουν κουραστεί φαίνεται οι Αλβανοί των Σκοπίων να... υπομένουν την προσπάθεια του κράτους τους, να διεκδικεί το όνομα Μακεδονία από την Ελλάδα και έχουν αρχίσει να το δείχνουν. Τα τελευταία δύο χρόνια είχαμε κάποιου είδους ύφεση στα βορειανατολικά των Σκοπίων, όπου κατοικούν κατά πλειονότητα αλβανοί, που αποτελούν περίπου το 35% του συνολικού πληθυσμού της χώρας και όπου παλαιότερα είχαμε μέχρι και ένοπλες συγκρούσεις των δυνάμεων των σκοπίων με ένοπλους Αλβανούς που διεκδικούσαν την ένωση της περιοχής τους με το Κοσυφοπέδιο. Έτσι τις τελευταίες ημέρες είχαμε απανωτές επιδείξεις αλβανικού εθνικισμού. Στο Τέτοβο, Αλβανοί κατέβασαν

Χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση το Καστελόριζο

Τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης προμηθεύονται πλέον από την … Τουρκία, οι λιγοστοί κάτοικοι του ακριτικού Καστελόριζου, αφού αφού το υπουργείου Θαλασσίων  Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας «έκοψε» τα τρία επιδοτούμενα μοναδικά δρομολόγια που εκτελούνταν κάθε εβδομάδα.

Έτσι πλέον οι κάτοικοι εξυπηρετούνται για τις προμήθειες τους, από τις απέναντι τουρκικές ακτές ενώ για να μεταβούν στη Ρόδο χρησιμοποιούν … τουρκικά δρομολόγια, προς το νησί.

Στο παρελθόν χρειάστηκε ακόμα και ασθενείς να διακομιστούν από το Καστελόριζο σε νοσοκομεία στα μικρασιατικά παράλια.

Την παρέμβαση του πρωθυπουργού κ.Γιώργου Παπανδρέου, ώστε να βρεθεί άμεσα λύση, ζήτησε με επιστολή του ο δήμαρχος Κατσελόριζου κ.Γιώργος Πανηγήρης

«Τις τελευταίες 15 ημέρες η επικοινωνία μας με τη Ρόδο γίνεται μέσω

Μισθολόγιο τριών ταχυτήτων στο Δημόσιο

 

Μισθολόγιο τριών ταχυτήτων στο Δημόσιο, με μικρότερες αποδοχές για τους νεοπροσλαμβανόμενους, τους ήδη υπηρετούντες, αλλά και για τους συνταξιούχους, προβλέπει η πρόταση που επεξεργάζεται η κυβέρνηση και αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του Δεκεμβρίου, ώστε να εφαρμοστεί ανυπερθέτως από το 2011.
Οι άξονες του κυβερνητικού σχεδίου, όπως αποκαλύπτει σήμερα ο «ΑΤ», περιλαμβάνουν:

* Αποδέσμευση των νεοεισερχόμενων στο Δημόσιο από τη γενικότερη μισθολογική πολιτική που θα εφαρμοστεί για τους ήδη υπηρετούντες. Οι συμβάσεις εργασίας και οι μισθοί για τους νέους υπαλλήλους που θα αρχίσουν να προσλαμβάνονται από 1/1/2011 με αναλογία 1 πρόσληψη προς 5 αποχωρήσεις, θα είναι στα πρότυπα του ιδιωτικού τομέα. Δημιουργείται ειδικά για αυτή την κατηγορία, ο νέος βασικός μισθός του Δημοσίου, που θα ξεκινά πιθανότατα από τα επίπεδα

Προσφυγή στο ΣτΕ κατά υπηρεσιακών ταυτοτήτων της ΕΛ.ΑΣ

Στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσέφυγε ένας αρχιφύλακας και ένας υπαρχιφύλακας της Ελληνικής Αστυνομίας και ζητούν να ακυρωθούν ως αντισυνταγματικές και παράνομες οι αποφάσεις του Αρχηγού και Υπαρχηγού της ΕΛΑΣ με τις οποίες καθορίστηκε ο νέος τύπος των υπηρεσιακών ταυτοτήτων του αστυνομικού προσωπικού.
Οι ένστολοι υποστηρίζουν ότι οι νέες ταυτότητες οι οποίες έχουν το μέγεθος πιστωτικής κάρτας περιέχουν, πλέον των αναγνωρίσιμων δια γυμνού οφθαλμού στοιχείων, και στοιχεία τα οποία μπορούν να διαβαστούν μόνο υπό την επίδραση υπεριώδους φωτός, ενώ στην οπίσθια όψη υπάρχει μηχανικά αναγνώσιμη ζώνη MRZ.
Σύμφωνα με τους δύο αστυνομικούς ο τύπος των νέων

ΑΕΙ: ενστάσεις για τις λίστες οικογενειοκρατίας

Αναστάτωση έχουν προκαλέσει στα ανώτατα ιδρύματα οι λίστες οικογενειοκρατίας που καταρτίζουν οι διοικήσεις τους, προκειμένου να απαντήσουν σε σχετική κατεπείγουσα εντολή του υπουργείου Παιδείας. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Ιατρική Σχολή της Αθήνας έχει υποβάλει ένσταση στο πρυτανικό συμβούλιο σε ό,τι αφορά τη δημοσιοποίηση των ονομάτων, επικαλούμενη το νόμο περί προσωπικών δεδομένων. Την ίδια στιγμή το υπουργείο Παιδείας διευρύνει τους ελέγχους προκειμένου να αντιμετωπιστούν ευρύτερα φαινόμενα αναξιοκρατίας.
Ο αρμόδιος υφυπουργός, Γιάννης Πανάρετος, έχει ήδη ζητήσει στοιχεία σχετικά με τις διαδικασίες προκήρυξης θέσεων που αφορούν την εξέλιξη μελών ΔΕΠ (Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού) τα τελευταία δέκα χρόνια μέσα στα ιδρύματα. Συγκεκριμένα, οι διοικήσεις καλούνται να «αποδείξουν» αν πράγματι διατηρήθηκαν τα χαρακτηριστικά των ανοιχτών -όπως εκ νόμου προβλέπεται- αυτών διαδικασιών ή παρέμειναν κλειστές διαδικασίες με τις οποίες δημιουργήθηκαν συνθήκες εύνοιας συγκεκριμένων διδασκόντων. Η καταγραφή της ύπαρξης ή όχι υποψηφίων περισσοτέρων του ενός αποτελεί ένα από τα στοιχεία-κλειδιά για τη διερεύνηση του φαινομένου.
Από την άλλη, στο Πανεπιστήμιο Αθηνών υπάρχουν εντάσεις μετά την κατάρτιση των καταλόγων με τα ονόματα των διδασκόντων που είναι τέκνα καθηγητών (στο ίδιο ή άλλο ΑΕΙ). Τις πιο έντονες αντιδράσεις έχει εκδηλώσει η Ιατρική Σχολή που μάλιστα εμφανίζεται πρωταθλήτρια στο φαινόμενο, όπως αποδεικνύεται και από την αποκλειστική δημοσίευση σχετικών πινάκων -χωρίς ονόματα-, χθες, από την «Ε». Σύμφωνα με πληροφορίες, υπήρξαν εξαρχής αντιρρήσεις αλλά

«Δορυφορικά μάτια» αποκτά ο Ελληνικός Στρατός

Oι ελληνικές Ενοπλες Δυνάμεις αποκτούν, αθόρυβα και μεθοδικά, «δορυφορικά μάτια» τα οποία ενισχύουν τις στρατιωτικές και κατασκοπευτικές δυνατότητές τους. Και σύμφωνα με πηγές του ΓΕΕΘΑ, «σε μια εποχή όπου οι υψηλές εξοπλιστικές δαπάνες θα πρέπει να θεωρούνται παρελθόν λόγω της δύσκολης δημοσιονομικής κατάστασης,η αξιοποίηση των δορυφόρων μπορεί να λειτουργήσει ως πολλαπλασιαστής ισχύος στη σχεδίαση και διεξαγωγή στρατιωτικών επιχειρήσεων». Ωστόσο οι εικόνες αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν, πέραν των στρατιωτικών σκοπών, για τον σχεδιασμό χαρτών, για την αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών ή της λαθρομετανάστευσης.

Ηδη από τον περασμένο Ιούνιο λειτουργεί στην Τανάγρα ο πρώτος Δορυφορικός Σταθμός Ελλάδος (ΔΣΕ), μέρος της ελληνικής συμμετοχής στο στρατιωτικό δορυφορικό πρόγραμμα Ηelios- ΙΙ. Υπάγεται στο ΓΕΕΘΑ και κόστισε περίπου 4 εκατ. ευρώ. Το πρόγραμμα Ηelios είναι γαλλικής εμπνεύσεως. Συμμετέχουν σε αυτό, πέραν της Γαλλίας και της Ελλάδας, το Βέλγιο, η Ισπανία και η Ιταλία, ενώ με ειδικό καθεστώς ανταλλαγής εικόνων συμμετέχει και η Γερμανία. Η ελληνική συμμετοχή χρονολογείται από το 2003.

Το πρόγραμμα αποτελείται από δύο οπτικούς δορυφόρους παρατήρησης της

Το σχέδιο Καμίνη για τους μετανάστες και το ιστορικό κέντρο


 Τ ο Μεταναστευτικό, η αστική και οικονομική ανάπτυξη του κέντρου της Αθήνας και η εγκληματικότητα τίθενται στο επίκεντρο του προγράμματος του υποψηφίου δημάρχου Αθηναίων κ. Γ. Καμίνη (φωτογραφία), ο οποίος εκτιμά ότι σήμερα χρειάζονται απαντήσεις και όχι η διαιώνιση μιας πολιτικής που βάζει τα προβλήματα «κάτω από το χαλί». Ετσι, όταν πριν από τρεις ημέρες βρέθηκε σε εκδήλωση που διοργάνωσαν κινήσεις πολιτών για τη διάσωση του ιστορικού κέντρου της Αθήνας, ο κ. Καμίνης επέλεξε να τοποθετηθεί με συγκεκριμένες προτάσεις, ενώ μεθαύριο Δευτέρα θα έχει συνάντηση με εκπροσώπους μεταναστευτικών οργανώσεων.


Ο κ. Καμίνης εκτιμά ότι σήμερα, όσον αφορά τους μετανάστες, είναι μια μοναδική ευκαιρία «να βγάλουμε τους ανθρώπους αυτούς από τα υπόγεια και να τους τακτοποιήσουμε προσωρινά μέχρι να επιστρέψουν στις πατρίδες τους ή να πάνε σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης, όπως και οι περισσότεροι επιθυμούν». Ετσι, προτείνει αφενός την τροποποίηση της συμφωνίας «Δουβλίνο ΙΙ» της ΕΕ- που κάνει την Ελλάδα «ένα αποθετήριο της παράνομης μετανάστευσης» και αφετέρου την καταγραφή όλων των μεταναστών που ζουν στην Αθήνα. Με την καταγραφή, κατά τον κ. Καμίνη, θα δοθεί η δυνατότητα να στείλουν τα παιδιά τους στο σχολείο, να έχουν στοιχειώδη ασφαλιστική κάλυψη κ.ά. Είναι ένας τρόπος για να καταστεί δυνατός
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σελίδες