Ο ηρωικός Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ κλήθηκε από την Κρατική Ασφάλεια και προειδοποιήθηκε: «Πρόσεχε, Σεβασμιώτατε, έχουμε την πληροφορία ότι οι Ισλαμιστές έχουν θέσει στόχο τους να σε εξοντώσουν. Πολύ περισσότερο ύστερα από τις πρόσφατες δηλώσεις σου εναντίον του Ισλάμ». Πράγματι ο κ. Σεραφείμ είχε προ ημερών δηλώσει ξεκάθαρα (Ε.Ω. Κυριακής, 9 Ιανουαρίου 2011) ότι «ο Μουσουλμανισμός αποτελεί καταστροφική λατρεία, μη συμβατή με το ισχύον Σύνταγμα της Ελλάδας» και ότι «ο Ισλαμισμός a priori προωθεί, ως μέσον εξάπλωσής του τη βία, το έγκλημα, την τρομοκρατία και το θάνατο. Συνεπώς ο Νόμος που εψηφίσθη δια την δημιουργία Ισλαμικού τεμένους στην Πρωτεύουσα της Χώρας τυγχάνει οπωσδήποτε αντισυνταγματικός διότι αναγνωρίζει ως γνωστή θρησκεία δυναμένη να επιτελεί ακωλύτως τη λατρεία της, μία θρησκευτική παραδοχή που ευθέως αντίκειται στην δημοσία τάξη, τα χρηστά ήθη και το Ευρωπαϊκό κεκτημένο».
Ο κ. Σεραφείμ καλεί την κυβέρνηση να αποσύρει το Νόμο, ειδάλλως «θα είναι υπεύθυνη παρομοίων (με τις δολοφονίες Χριστιανών στην Αίγυπτο) εγκληματικών ενεργειών στη χώρα μας των φονταμενταλιστών ισλαμιστών».
Αυτονόητο επίσης είναι ότι το σχέδιο εξόντωσης του Μητροπολίτη Πειραιώς









Κατά την πρόσφατη ομιλία του, σε ημερίδα για τους επικεφαλής των Γραφείων Τύπου και Επικοινωνίας Εξωτερικού, ο υπουργός εξωτερικών Δημήτρης Δρούτσας ξεκαθάρισε ότι η Ελλάδα δεν θα δεχτεί καμία «εικονική» ενταξιακή πορεία, στην οποία η Τουρκία θα παίρνει σιγά-σιγά ό,τι θέλει χωρίς να εκπληρώνει τις προϋποθέσεις. «Το καθεστώς στο Αιγαίο δεν αλλάζει», υπογράμμισε για ακόμη μία φορά ο υπουργός Εξωτερικών. 







Σημαντικά τα όσα αναφέρει το χθεσινό φύλλο της σκοπιανής ''ΒΡΕΜΕ'',σχετικά με την πρόθεση της κυβέρνησης της FYROM να ζητήσει ψηφοφορία στη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών, για αποδοχή της ονομασίας «Δημοκρατία της Μακεδονίας». Ακολουθεί το πλήρες άρθρο της εφημερίδας, προς εξαγωγή συμπερασμάτων. 


