Ενδιαφέρουσες συζητήσεις φέρεται να είχαν οι Έλληνες και οι Τούρκοι επιχειρηματίες κατά τη διάρκεια του συνεδρίου που διοργανώθηκε στην Κομοτηνή την περασμένη εβδομάδα. Όπως αναφέρει δημοσίευμα της τουρκικής Hurriyet Daily News (http://www.hurriyetdailynews.com/n.php?n=closed-greek-facilities-wait-for-turkish-investors-2011-01-16) Έλληνες επιχειρηματίες κάλεσαν τους Τούρκους συναδέλφους τους να αγοράσουν και να θέσουν σε λειτουργία τα εγκαταλελειμμένα εργοστάσια που υπάρχουν στην ελληνική Θράκη τα οποία έκλεισαν λόγω της οικονομικής κρίσης… Οι εν λόγω Έλληνες.... επιχειρηματίες προτείνουν την πώληση των επιχειρήσεων τους σε χαμηλή τιμή για να διατηρήσουν τα μελλοντικά τούρκικα αφεντικά αυτών τις θέσεις εργασίας στα εργοστάσια. Την θέση αυτήν των Ελλήνων επιχειρηματιών προωθεί και ο Τούρκος πρόεδρος της τουρκικής
Κατά την πρόσφατη ομιλία του, σε ημερίδα για τους επικεφαλής των Γραφείων Τύπου και Επικοινωνίας Εξωτερικού, ο υπουργός εξωτερικών Δημήτρης Δρούτσας ξεκαθάρισε ότι η Ελλάδα δεν θα δεχτεί καμία «εικονική» ενταξιακή πορεία, στην οποία η Τουρκία θα παίρνει σιγά-σιγά ό,τι θέλει χωρίς να εκπληρώνει τις προϋποθέσεις. «Το καθεστώς στο Αιγαίο δεν αλλάζει», υπογράμμισε για ακόμη μία φορά ο υπουργός Εξωτερικών. 







Σημαντικά τα όσα αναφέρει το χθεσινό φύλλο της σκοπιανής ''ΒΡΕΜΕ'',σχετικά με την πρόθεση της κυβέρνησης της FYROM να ζητήσει ψηφοφορία στη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών, για αποδοχή της ονομασίας «Δημοκρατία της Μακεδονίας». Ακολουθεί το πλήρες άρθρο της εφημερίδας, προς εξαγωγή συμπερασμάτων. 







